Przestawianie regulatora cisnienia oleju to był błąd. Normalnie to z biegiem zużycia silnika ciśnienie oleju się obniża odwrotna sytuacja oznacza jakąś usterkę i trzeba znaleźć jej przyczynę. Może to być zablokowany zawór ciśnienia, obrócone panewki, zużyty olej.
Poprawka, zawór ciśnienia oleju jest wyżej po lewej stronie, ta śrubka to po prostu zaślepka kanału olejowego.
Zawór olejowy wywala błąd...nie ma ciśnienia oleju na 4000 obrotów wystarczającego aby sterownik prawidłowo pracował.. Manometr wszystko powie....ma być około 2 bary na jałowym...inaczej zawór ów informuję o błędzie....silnik do rozbiórki źle złożony.. Tak było u mnie....
A nie w obudowie chłodnicy oleju?
Musisz zadzwonić do kogoś kto robi te silniki, coś kojarzę że jest jakiś zawór ciśnienia oleju co puszcza olej na denko tłoków? Mogę się mylić więc zweryfikować tą informację.
Jest jeszcze jedna opcja, zablokowany zawór regulacji ciśnienia oleju.
W etce nie ma nic takiego. Mierzyles fizycznie ciśnienie? Zacznij od podmiany czujnika ciśnienia oleju.
Witam. Manometr podpiąć i obserwować. Przy wytartych panewkach cały czas ciśnienie będzie mniejsze niż zaleca producent. Podobnego przypadka miałem w starym oplu zawieszał się zawór w pompie oleju. Tam ciśnienie było w normie ale co jakiś czas był skok do zera. Tym powodem własnie był ten nieszczęsny zawór. Pozdrawiam.
Witam, Auto jak w temacie podczas jazdy zapala się kontrolka epc i oleju wyświetla się komunikat ze max 4000 obr. po podłączeniu pod komputer są dwa błędy P164B - czujni ciśnienia oleju i P164D zawór zredukowania ciśnienia oleju. Oleju jest ok, ciśnienie oleju na ciepłym 0,8 br, miał ktoś podobny przypadek? Mysie o tym zaworze orientuje się ktoś gdzie...
zawór ciśnienia oleju (elektrozawór) do sprawdzenia, ewentualnie jeżeli silnik na pewno jest w dobrej kondycji soft do poprawy
No zgadza się, wymieniłem ten zawór ale ciśnienia oleju na zimnym w dalszym ciągu przekracza 6 bar na wolnych, i pytanie czy tak ma być czy coś nie gra
Skoro nie zmienia się z obrotami ani temperaturą oleju ślad wyraźnie wiedzie do zaworu ciśnienia oleju lub luźnego elementu który działa podobnie. Jak dalej będzie problem to ja w takich wypadkach albo napędzam pompę oleju w silniku jeśli się da ze smokiem zanurzonym w pojemniku z olejem plus wanna pod silnik. Oczywiście na zdjętej misce. Lub wtłaczam...
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
Czy ktoś z was wymienia zawór ciśnienia oleju w magistrali olejowej? czy tego nikt nie robi ?
Pomysłów jeszcze trochę zostało, pierwszy to manometr wkręcony w miejsce czujnika lub podłączony poprzez adapter. 2 jakie ciśnienia? 3 pomijając że wirówka, 2 zawory regulacji ciśnienia na obudowie chłodnicy oleju, wałek rozrządu już sprawdzone to pozostaje smarowanie sprężarki i te sławne "patyczki do lodów"
Dzień dobry. Odgrzeję kotleta. Wymieniam silnik w Sprinterze z 2011 roku. Uszkodzony silnik posiada zawór regulacji ciśnienia oleju. Klient zakupił silnik z E-klasy, który fabrycznie ma zaślepkę zamiast zaworu. Mam już mętlik w głowie. Proszę o podpowiedź, czy lepiej zostawić zaślepkę, czy zamontować zamiast niej ten zawór? Uszkodzony silnik ma oznaczenie...
Zmieniłem zawór ciśnienia oleju. Jest lepiej. Ale o tym zaworze nikt nie wiedział, dopiero w katalogach strona po stronie pojawił się pod filtrem odśrodkowym. Trzeba go zdemontować i tam w bloku jest zastosowany jako korek.
Witam. Mam problem z kontrolka Ciśnienia oleju w ford fusion 2019r 2.0 ecoboost. Po załączeniu silnika kontrolka wyskakuje po jakichś 5min na wolnych obrotach na obrotach 2.5 tys nie wyskakuje wcale. Elektrycznie wszystko ok sprawdzany u 3 elektryków. Silnik pracuje cicho, smarowanie jest, pompa oleju działa na pewno. Ciśnienie sprawdzane na manometrze...
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Dokumentacja i przede wszystkim zdrowy rozsądek się kłania, w prawo też się da napiąć. Wiele silników poprawiałem. A zawór ciśnienia oleju jest za kołem zamachowym. Swoją drogą po roku czasu napisać coś takiego w martwym temacie.
To nie jest zawór ciśnieniowy? nie bierze sygnału z ciśnienia oleju i steruje powietrzem bez ciśnienia oleju w jedną stronę jak ciśnienie się pojawi w druga? Tak działają u mnie , ale elektrozawory sterowane napięciem
brzęczyk to by było za wysokie ciśnienie pewnie zawór ciśnienia oleju się zacioł albo pomyliłes czujniki o ciśnienie pisze no czujnikach jakie powinno być
Albo padają czujniki ciśnienia albo np zawór reg ciśnienia oleju. Albo po prostu słabe ciśnienie oleju. Trzeba zajrzeć w parametry i jak trzeba zapiąć manometr. A do drugiego błędu to sprawdź chociaż wiązkę wizualnie bo jak widzisz błąd mówi zwarcie do masy.
Do ssaka dorzuć zawór przelewowy, czasami się potrafi zacinać.
Witam. Po remoncie silnika, na wolnych obrotach, świeci się kontrolka ciśnienia oleju. Gdzieś wyczytałem, że te silniki mają zawór regulacyjny ciśnienia oleju - czy to prawda i gdzie go szukać? Ewentualnie, co jeszcze sprawdzać? Był szlif wału, nowe panewki, nowe tłoki i pierścienie, cylindry szlif. Na ssaniu kontrolka gaśnie.
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Kolego kwok, co ma: biały dym, "budyń" pod korkiem oleju, klekoczące zawory (spadek ciśnienia oleju?) i uciekające ciśnienie oleju przy wyższych obrotach do kontrolki?
Tam jest tylko mechaniczna regulacja ciśnienia oleju. Tzn taka by ciśnienie oleju nie przekroczyło 4bar. Nie ma regulacji ciśnienia poprzez zawór regulacyjny sterowany elektrycznie. Takie cuda to w 3.0TDI i to nie każdym. Czujnik działa w prosty sposób. Zawiera do masy lub rozwiera. Sprawdź miernikiem czy styk jest zwarty czy rozwarty w twoim czujniku...
Cześć Kupiłem nowy zawór regulacji ciśnienia oleju (orginał) i cały dzień szukam gdzie się on znajduje. Nie mogę go kompletnie znaleźć. Czy ktoś może podpowiedzieć lub ma schemat silnika? Proszę o pomoc. Audi a4 b8 quattro 2.0 tdi 177km 2012, CGLC. Dodano po 12 https://obrazki.elektroda.pl/1890185100_...
Zmierz ciśnienie oleju na głowicy. Są tam wkręcane zaślepki. Pomiędzy głowicą a blokiem jest zaworek (opisany Oil Flow Check Valve) - prawdopodobnie odpowiedzialny za obniżenie ciśnienia oleju w głowicy. Może puszcza za dużo i dlatego podpiera zawory.
Coś mi się wydaje, że w tym przypadku będzie szwankował zawór ciśnienia oleju tzw. bypass, jeśli przy 2000 RPM pokazuje 4 bary to jest to dwukrotnie za dużo, przy 2000 RPM powinien pokazywać 2 bary a przypuszczam, że się zacina - zwłaszcza w położeniu otwartym powodując zapalanie się kontrolki ciśnienia oleju.
To nie jest zawór bezpieczeństwa, a zawór przelewowy. Chodźbyś go zablokował na sztywno, nie podniesiesz tym ciśnienia oleju na jałowych. Na wyższych obrotach - owszem.
Teraz miedzy czasie znalazłem książkę i wyczytałem że w przypadku gdy przy prędkości ponad 1500 obr/min zawór ciśnienia oleju zostaje otwarty pali się lampka ciśnienia oleju i pulsacyjny dźwięk ostrzegawczy 3 razy. Właśnie tak miałem. Tylko zastanawia mnie ten błąd 771 ale może on już wcześniej był. Gdzie mam szukać zaworu odcinającego ciśnienia oleju.
Sprawdź zawór ciśnienia max oleju czy się nie zacina , sprawdź szczelność układu smarowania czy niema pęknięć i uszkodzeń, jeśli jest ok to podejrzewam pompę
Czy w moim silniku występuje część A54 „Zawór regulacji ciśnienia oleju”? Jeśli tak, jaki to numer jeśli można jeszcze prosić. Octavia 2.0tdi CRMB Pozdrawiam stefek
jeszcze jedno pytanie gdzie jest zawór regulacyjny ciśnienia oleju
Rok 2015 2.0tdci 210km (biturbo) , pierwsza rzecz to podczas jazdy i przyspieszania pojawia się błąd obwodu ciśnienia oleju (wymieniony zawór ciśnienia oleju) błąd powraca po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika kluczyk gasnie i w trakcie przyspieszania ponowny błąd, a jeżeli chodzi o anomalie to przy wyłączonym zapłonie podczas otwierania drzwi...
witam też miałem ten problem ,krótko- w silniku pod pokrywą osłaniającą zawory jest czujnik ciśnienia oleju /nie paliwa/ do sterowania wtryskiwaczami symbol 3CP16, rzecz droga ale po wymianie jak ręką odjął .Pozdrawiam.
Do sprawdzenia prze de wszystkim pompa oleju, miałem tak, że nawet nowe pompy oleju były fabrycznie uszkodzone i nie trzymały parametrów co dziś nie jest żadkością. Zawór przelewowy powinien być wymieniony przy remoncie silnika, to podstawa.
A gdzie w tym silniku może być śruba przelewowa lub zawór przelewowy ?
Cisza na forum bo każdy szuka zaworu ciśnienia na google. :) Zrób pomiar ciśnienia oleju. Pompy oleju lubią tam siadać, zawór regulacyjny ciśnienia oleju jest zazwyczaj w pompach oleju. MERCEDES-BENZSprinter (W901/2/3/4/5) 211 CDI (611.981) 2000 - 2006 workshopdata.com Pompa niskociśnieniowa:ZP2 Ciśnienie (Na biegu jałowym)2.0 Bar Temperatura oleju...
Ciśnienie było sprawdzane i jest prawidłowe a gdyby kanały były niedrożne to ciśnienie było by większe niż normalnie.A co do zalepionych kanałów olejowych to ta teoria była by bardzo prawdopodobna ale tylko wtedy gdyby klepało cały czas a tu po zmianie popychaczy nie klepało przez 4tys a po zmianie oleju przez 500km.No i co ważne nie klepie cały czas...Jak...
Niestety u mnie problem też powrócił. wymieniłem zawór powietrza, zawór regulacji ciśnienia oleju i temperatury, dodatkowo podpinalem zastępcze przewody na te elementy bez efektu. Po przekreceniu kluczyka tylko słychać jak zawór puści powietrze przez chwilę i mrugnie 3x kontrolka
To nie rozwali mi tego zegara i czujnika? Silnik ma dokładnie 9 lat był kupiony po kapitalce. Nie ma takiej opcji. Od tego jest odpowiedni zawór przelewowy, ustawiony wg. zaleceń producenta motoru.
Witam. Ostatnio mechanik wymienił zawór regulacji ciśnienia oleju (on chyba jest w bloku silnika) w moim CYAC 1,6 TDI 105 KM Niestety to nic nie dało. Teraz powiedział, że założy kolejną nową pompę oleju, podobno zdarza się że nowy zamiennik pompy olejowej może być już z góry trefny. Nie wiem, coś mi mówi że to też nic nie da. Przy pomiarze manometrem...
Ja bym zaczął od zdjęcia misy olejowej. Można sprawdzić smok luzy na korbach panewkach. Jak tu będzie ok rozrząd i dobranie się do pompy. Ale raczej po 500 km bez ciśnienia oleju to już raczej sekcja zwlok. Najpierw przy niskim ciśnieniu dostaje góra czyli wałki rozrządu i szklanki. Czasem też zawór usustu ciśnienia oleju się rozpada blokuje i ten sam...
Na jakim oleju auto jeździ i kiedy był wymieniany? Jaki silnik? Kontrolka ciśnienia oleju gaśnie normalnie po odpaleniu? Może pompa słaba (luzy osiowe) i nabija tylko ledwo powyżej ciśnienia zadziałania czujnika (0,7bar o ile pamiętam) lub zawór przelewowy puszcza. Bez sprawdzenia ciśnienia oleju ja bym nie wymieniał póki co żadnych części.
Zaślepka na imbus przecież ci napisałem a nie że nie ma. A ten niby korek to młotkiem zabity? Przecież jest wkręcany. A ten trzpień że sprężynka to właśnie zawór.
błedy tak,wypadanie zapłonów głównie....czy możecie mi podpowiedzieć gdzie jest zawór ciśnienia zwrotnego oleju?Podałeś kolego linka ciekawego ale nie bardzo wiem o czym ten ktoś tam pisze?jaki elektrozawór?na fotce jest pokazany napinacz jakiś i miałem faktycznie z nim problemy przy składaniu ale zeby on dzwieki stara wydawał?
(at)mrtomjar oj, ja też miałem ochotę na ta pompkę wspomagania od punto :P A czy do redukcji ciśnienia oleju nadaje się zwykły zawór bezpieczeństwa od co? Ma on gumową uszczelkę i czy za szybko się nie uszkodzi.
Tą zaślepką nie powinno nic wyciekać ,wszystkie zaślepki powinny być szczelne. Nie powinno się ich odkręcać,a do regulacji ciśnienia służy zawór przy pompie oleju.
Czy kto może mi powiedzieć gdzie w samochodzie MAN L-2000 10-163 znajduje się zawór ciśnienia oleju??
Uszkodzony zawór regulujący ciśnienie oleju, skutkiem czego jest zbyt wysokie ciśnienie oleju.
W starszych silnikach był to objaw kilu problemów: 1.Zużycia panewek wału. Luz był na tyle duży, że wydajność pompy zębatej nie powoduje wystarczającego przyrostu ciśnienia na wolnych obrotach. 2.Zablokowanie się zaworu nadmiarowego ciśnienia oleju w samej pompie. Przy otwartym przepływie przez zawór, wydajność pompy zębatej nie powoduje wystarczającego...
Witam, mam problem z Fordem Mondeo MK5 2.0 TDCI 180 KM. Po, że tak powiem, niewłaściwym montażu pompy CR (źle ustawiona) zerwało zęby z paska rozrządu. Wiadomo, dostały dźwignie i wałki rozrządu. Zamontowane nowe wałki, nowe dźwignie, ustawienie wszystkiego na znaki i próba odpalenia. Odpalił, ale jeden cylinder (pierwszy) kulał. Sprawdzenie sprężania...
po odpięciu zaworu regulacji ciśnienia oleju a co to za zawór , tak z ciekawości ??
Kolego : Smok oczyszczony Filtr MAN Nowa pompa oleju Jedynie ten zawór nie czyszczony, a problem dalej jest
Po poprawnym podniesieniu mocy , nadal bez zmian , teraz szybciej trochę wyskoczył ten błąd po przekroczeniu około 100-120 km/h wyskoczył check i zaczytało takie błędy : P06DD Zawór regulacji ciśnienia oleju silnikowego zablokowany wylaczony Błąd obliczeń Bieżący P0831 Włącznik pedału sprzęgła A - sygnał za niski Usterka szyny Bieżący 4x P262A Wtryskiwacz...
Wygląda na typowy objaw za dużego ciśnienia oleju. Albo masz za wysoki stan, albo zawór obejściowy się nie otwiera. Olej sprawdzałeś na zimym czy ciepłym silniku?
Czy coś jeszcze było sprawdzane?? wygląda na zawór przelewowy
po usunięciu, po jakimś czasie wraca 00270 Po jakim czasie? Mój "traf" to za mało oleju w skrzyni (to tak po opisie)... Dla uławienia w kolejności szukania, patrz niżej: 00270 - Zawór elektromagnetyczny 7 (N94): - nieprawidłowy poziom oleju. - nieprawidłowy konwerter lub niewłaściwy, - mechanicznie uszkodzony zawór elektromagnetyczny 7 -N94-/zawór...
W nich się tak robi, plastiki z napinacza wpadają w smoka. A że pompa jest mocna to niszczy smoka i plastiki wpadają w zawór regulacji ciśnienia oleju i blokują go. Wystarczy wyczyścić i działa dalej. A panewki zawsze warto sprawdzic bo nie są zbyt trwałe.
Na biegu luzem, zawór zamyka dolot głównego strumienia powietrza. Powietrze wpada tylko malutkim kanałem umożliwiającym utrzymanie ciśnienia w zbiorniku separatora, umożliwiające prawidłową cyrkulację oleju w układzie. Nadmiar powietrza wraca z powrotem w dolot. Całość takiej pracy umożliwia zawór zwrotny z nastawianym wstępnym ciśnieniem otwarcia.
Jeśli wymieniane były komplety to często się zdarza że 60-ka pluje olejem i nie jest to feler ani wina uszkodzonych pierścieni. Z czasem dotrą się do cylindra i pluć przestanie. Druga sprawa to na wolnych obrotach książkowo ciśnienie oleju min. 1.5 bara, przy 2200 4-4,5 bara. Jeśli u ciebie coś w silniku zostało pominięte to nic dziwnego że jest trochę...
Ale jest jakiś zawór (lub dysza ) który podaje olej na łańcuch?
Bo nadal nie wiemy co dzieje się w układzie olejowym - np. zapchany separator daje takie objawy, to samo filtr oleju, zużyty olej, przytarte łopatki , zacięty zawór minimalnego ciśnienia itd. To dlaczego nie wyeliminujesz tych przyczyn . Tylko pchasz się w teorie w źle dobrany termik.
Niskie ciśnienie to albo pompa padła albo zawór ograniczający ciśnienie albo silnik ma luzy na panewkach. Czasem smok oleju jest zapchany i pompa nie dostaje oleju i nie ma z czego zrobić ciśnienia. Co do kupna innego to jest loteria na pewno nie grałbym silnika z palety która stała pod chmurką bo rdza potrafi zniszczyć dobry silnik.
Jeżeli utrzymywało się ciśnienie na 5 bar, to na tyle jest zawór ustawiony w pompie oleju. 8 bar pokazał manometr przy zimnym oleju, gdzie nie zdążył pewnie zejść z linii ciśnienia. Jeżeli po rozgrzaniu na 600 obr/min będziesz miał 1.5 bara na superolu, to możesz tak zostawić,pod warunkiem że delikatne zwiększanie obrotów silnika zwiększa natychmiast...
Kolega T5 sugeruje Ci, że masz problem z tym: http://obrazki.elektroda.pl/8952665900_1... Jeśli umiesz, to diagnozuj co tam jest nie w porządku... Czy ciśnienie oleju, czy zawór ciśnienia, czy filtr oleju, czy inny z zaworów pomocniczych, czy może w końcu samo sprzęgło wielotarczowe... Wszystko masz już opisane, tylko pozostaje kwestia...
Witam. Mam problem z hydrauliką Case 885 XL. Bardzo słabe ciśnienie, tylko 50/70 bar. Nowa pompa i nie wiem, co może być przyczyną? Że tak bardzo słabe ciśnienie, zawór priorytetowy dobry, nic się nie zacina. Sprężyna oleju się pieni i nie wiem, czy to zawór ciśnienia może być?
Olej był praktycznie wszędzie oprócz na czujniku :D w gnieździe na wałek rozrządu w bloku był olej, na panewkach korbowodów, panewkach głównych, w filtrze odśrodkowym. Jak pokręciłem pompą oleju to było słyszalne takie "chlupotanie", tryby całe w pompie. Uszczelka plastikowa na smoku jest, zaślepki na wale całe, zawór ciśnienia oleju tego chyba nie...
W układzie jest jeszcze zawór regulujący ciśnienie oleju (rodzaj zaworu bezpieczeństwa ograniczający maksymalne ciśnienie w układzie ) i on też czasem potrafi pracować skokowo. Same elementy wirujące smarowane mogą mieć różnice (na górne panewki są z rowkiem a dolne nie). W nowoczesnych silnikach ciśnienie oleju nieraz steruje praca zmiennych faz rozrządu...
Filtr nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli nie będzie drożny to otworzy się w nim zawór a olej i tak popłynie do magistrali. Ciśnienie oleju mierzy się i na niskich i na wysokich obrotach. Wartości minimalne dla sprawnego, zdrowego silnika są podane w instrukcji. W twoim przypadku można powiedzieć że nie ma ciśnienia. Według instrukcji w całym zakresie obrotów...
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
Panewki ani wał nie mają nic do skoków ciśnienia. Źle pracuje zawór przelewowy, zacina się.
Prawdopodobnie zacięty zawór w pompie i ciśnienie nadmiernie rośnie. Pomiar ciśnienia oleju wszystko powinien wyjaśnić.
Tak kanały przedmuchane smok czysty ale zauważyłem że na śrubie ktora jest wkręcona w przewód olejowy zaspawany jest jeden otwór? Dziwne bo chodzila stara pompa tak a nowa nie? Kupię nowa śrubę zobaczę moze to to ma teraz znaczenie dla nowej pompy. Nie było żadnych opiłków w misce.
Jak koledzy piszą więcej danych bo teraz można tylko gdybać . W tym silniku zaczął bym od wymiany czujnika ciśnienia oleju i uszczelki pod miską olejową . Może uszkodzony zawór spustowy w obudowie filtra oleju ?
Kompresja na wszystkich cylindrach jest książkowa, cylindry honowane, pierścienie tłoku nowe, głowica i zawory zrobione,
Rafalrrr jaka pompa napędza chłodnicę ? Juras trochę duże masz to ciśnienie , tam powinno być około 10 atm . Z drugiej strony spadek ciśnienia na zającu też duży , piszesz że wzmacniacz nowy a to wygląda na przeciek na wzmacniaczu . Jest taki spadek cisnienia bo na żołwiu olej nie jest tłoczony na wzmacniacz tylko ze wzmacniacza na zlew a z pompki przez...
Rozebrałem sterowanie hydrauliczne, pompa tłoczy olej przez kulkowy zawór jednokierunkowy do siłownika od strony wysuwania. Kulka trzyma olej i tłoczysko się nie chowa. Na cewce elektrozaworu mamy wtedy plus. Gdy chcemy opuścić tłoczysko (brak plusa na elektrozaworze) to olej płynie z drugiej strony siłownika i dodatkowo do tłoczka z iglicą, która naciska...
Witam; Wymieniona pompa oleju, profilaktycznie panewki, oringi na smoku, zawór ciśnienia, czujnik. czy może być coś powiązane to z wymianą skrzynki bezpieczników, ponoć się ją programuje do różnych aut,
Sawek ja mam zamontowany reduktor ciśnienia oleju przed podgrzewaczem. .Zawór oleju jest na początku drążka olejowego.Mam akurat oryginalny zestaw pompki i naczynia przeponowego.Nie jest to konieczne można wytworzyc poduszkę powietrzną w w zbiorniczku np. z gaśnicy i utrzymywać ciśnienie oleju w granicach kilku bar. Reduktor ciśnienia ustawiony w granicach...
Skoda Fabia 1,9 SDI nie posiada w misce olejowej czujnika poziomu oleju. Jedyny pomiar to bagnet. Jeżeli po ostygnięciu lub po dolaniu zimnego oleju gaśnie kontrolka ,to może wskazywać na uszkodzony czujnik, pompę olejową lub zacinający się zawór nadmiarowy ciśnienia. Podstawą diagnostyki będzie sprawdzenie ciśnienia oleju w układzie.
A o takim tu mowa, czy o S4001? O silniku spalinowym. Idź już spać, bo czytasz rzeczy, których nikt nie napisał. Ja czy czy jak zwykle ty? Nie tyle reguluje, co ogranicza. No popatrz. A mi przez te lata nauki na politechnice mój profesor uczył o regulacji ilościowej i jakościowej. No ale gdzie ten panu profesorowi którego nazwisko i tak ci nic nie...
Witam. Dołączę do was bo mam podobny problem z tym silnikiem, tylko 1.3 jtd (to prawie te same silniki). Tyle co zdiagnozowałem to jest za wysokie ciśnienie oleju, bo ciśnienie wynosi 4 i pali na dwa tłoki 1 i 2, a na 3 i 4 nie ma ciśnienia. W tym stanie jak go przegazuję do 4 tysięcy to silnik wyrównuje swoją pracę ale jak wykręcę mu tylko zawór zwrotny...
Co do pierścieni Łudz ul Liściasta - polecam. Jeśli chodzi o brak ciśnienia w cylindrze - jeśli oczywiście tłoki i zawory ok- cudów nie ma , ciśnienie oleju , lub popychacze, no chyba jak kolega wyżej napisał że zawory za długie
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Mi przy chodzi na myśl jedynie zawór nadmiarowy w pompie albo filtrze 1.Czy ten zawór w pompie to część wymienna czy tylko z cała pompą? 2.filtr oleju wewnątrz się popsuł? czy jest tam jeszcze jakiś zawór ?
Myślę że cisnienie nie powinno przekrsczać 2 bary. Myśl dalej, ale tym tokiem myślenia niewiele zdziałasz. http://obrazki.elektroda.pl/4582723200_1... jeżeli masz pod napinaczem paska rozrządu śrubkę M6 tak jak na tym foto to służy ona do regulacji cisnienia oleju. Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta...
Mam i miałem kilkanaście scani 124. kiedyś miałem problem w jednej 124 z ciśnieniem oleju . nieraz na moment wskażnik ciśnienia spadał . wymieniłem czujnik ciśnienia ,sprawdziłem zegar i dalej było to samo .Po jakimś czasie padł mi silnik , przegrzana tuleja na jednym tłoku . zrobiłem jedną dziurę , z aokoło 1 500 km padła zastępna tuleja z tłokiem...
Dzięki za pomoc panowie. Podejrzewam że w pompie oleju nie będzie otworu na zawór ciśnienia jak to jest w oryginale?
No dobra, ale babracie się w kwestiach finansowo-społecznych, próbując orzec czy zawinił zakład czy mechanik, a to jest forum techniczne, i ja jestem bardzo ciekawy co jest przyczyną zacierania silnika, szczególnie drugiego pod rząd. Być może ustrzeże to kogoś z nas przed taką sytuacją. Nie bardzo wierzę że nie ma tam nic co reguluje i mierzy ciśnienie...
zawór redukcyjny jest w pompie oleju i jego zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego wzrostu ciśnienia oleju tzn otwiera się gdy ciśnienie osiągnie 4bar i nadmiar oleju wraca do miski olejowej jeśli się nie zamknął do końca to pompa oleju ma dodatkową "dziurę do zapchania", a wydajność pompy jest ograniczona i stąd niedobór ciśnienia opcja druga...
Możesz spróbować podkręcić zawór.
Wymień olej a będziesz wiedział. Powodów słabego ciśnienia może być dużo, chociażby niesprawna pompa albo zawór ograniczający ciśnienie oleju.
Skoda Roomster 2007 rok, 1.6 16V. Kontrolka ciśnienia oleju zaświecą się na wysokich obrotach. Wymienione bylo: pompa, olej z filtrem, czujnik, zawór w filtrze oleju. Ciśnienie na niskich obrotach 0.5 Bara, po dodaniu gazu nie wzrasta. Silnik pracuje prawidłowo, rowno, nie nie stuka. Mamy auto dwa lata, wiosna wymieniony był kompletny rozrząd.
Obejrzyj dokładnie obudowę filtra oleju i wszystkie zawory w niej. Może tam być problem.
Pomiar: - temperatury oleju, także układ do podgrzewania, chłodzenia oleju hydraulicznego do 50-60 stopni, - ciśnienia przed i za zaworem zwrotnym, - wydatku (przepływu), Zabezpieczenia: - zawór bezpieczeństwa, przelewowy, - zawór kulowy do odprężania instalacji, jeżeli zawory będą często wykręcane przez "laików", - regulator przepływu, Najlepszym dla...
Co to za pompa że niema zaworu ciśnienia ?Zawór może być w bloku obok obudowy chłodnicy oleju i filtra oleju.Może ktoś podłożył podkładkę pod sprężyne ?
zawór ciśnienia oleju głowicy zawór ciśnienia oleju honda zawór regulacja ciśnienia oleju
regulator obrotów wentylatora dospel klapka sterowania temperatura nawiewu indukcyjność łuku
obdii interfejs obdii interfejs
Programowanie modułu 238 CA Haier – tryb serwisowy, flashowanie, wsady, pralki HW-B14 Grzałka Selfa 3 kW z inwerterem Eco Solar Boost 3500 Pro i 7 panelami 420W – jaki prąd?