O ile dobrze kojarzę to jest tam zawór regulacji ciśnienia oleju ale jeszcze muszę sprawdzić.
Jest jeszcze jedna opcja, zablokowany zawór regulacji ciśnienia oleju.
Dzień dobry. Odgrzeję kotleta. Wymieniam silnik w Sprinterze z 2011 roku. Uszkodzony silnik posiada zawór regulacji ciśnienia oleju. Klient zakupił silnik z E-klasy, który fabrycznie ma zaślepkę zamiast zaworu. Mam już mętlik w głowie. Proszę o podpowiedź, czy lepiej zostawić zaślepkę, czy zamontować zamiast niej ten zawór? Uszkodzony silnik ma oznaczenie...
Cześć Kupiłem nowy zawór regulacji ciśnienia oleju (orginał) i cały dzień szukam gdzie się on znajduje. Nie mogę go kompletnie znaleźć. Czy ktoś może podpowiedzieć lub ma schemat silnika? Proszę o pomoc. Audi a4 b8 quattro 2.0 tdi 177km 2012, CGLC. Dodano po 12 https://obrazki.elektroda.pl/1890185100_...
Pomysłów jeszcze trochę zostało, pierwszy to manometr wkręcony w miejsce czujnika lub podłączony poprzez adapter. 2 jakie ciśnienia? 3 pomijając że wirówka, 2 zawory regulacji ciśnienia na obudowie chłodnicy oleju, wałek rozrządu już sprawdzone to pozostaje smarowanie sprężarki i te sławne "patyczki do lodów"
Czy w moim silniku występuje część A54 „Zawór regulacji ciśnienia oleju”? Jeśli tak, jaki to numer jeśli można jeszcze prosić. Octavia 2.0tdi CRMB Pozdrawiam stefek
Witam. Ostatnio mechanik wymienił zawór regulacji ciśnienia oleju (on chyba jest w bloku silnika) w moim CYAC 1,6 TDI 105 KM Niestety to nic nie dało. Teraz powiedział, że założy kolejną nową pompę oleju, podobno zdarza się że nowy zamiennik pompy olejowej może być już z góry trefny. Nie wiem, coś mi mówi że to też nic nie da. Przy pomiarze manometrem...
Po poprawnym podniesieniu mocy , nadal bez zmian , teraz szybciej trochę wyskoczył ten błąd po przekroczeniu około 100-120 km/h wyskoczył check i zaczytało takie błędy : P06DD Zawór regulacji ciśnienia oleju silnikowego zablokowany wylaczony Błąd obliczeń Bieżący P0831 Włącznik pedału sprzęgła A - sygnał za niski Usterka szyny Bieżący 4x P262A Wtryskiwacz...
Witam jak w temacie. Skoda Octavia 1.6 tdi 2015r. W skodzie wyświetl się komunikat o słabym ciśnieniu oleju.... W kompie błąd Zawór regulacji ciśnienia oleju.... Gdzie taki zawór się znajduje, miska w dole zaworu nie ma... Na filtrze nie widzę ale może trzeba zdjąć kolektor.... Proszę o jakieś wskazówki...
Niestety u mnie problem też powrócił. wymieniłem zawór powietrza, zawór regulacji ciśnienia oleju i temperatury, dodatkowo podpinalem zastępcze przewody na te elementy bez efektu. Po przekreceniu kluczyka tylko słychać jak zawór puści powietrze przez chwilę i mrugnie 3x kontrolka
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
Tam jest tylko mechaniczna regulacja ciśnienia oleju. Tzn taka by ciśnienie oleju nie przekroczyło 4bar. Nie ma regulacji ciśnienia poprzez zawór regulacyjny sterowany elektrycznie. Takie cuda to w 3.0TDI i to nie każdym. Czujnik działa w prosty sposób. Zawiera do masy lub rozwiera. Sprawdź miernikiem czy styk jest zwarty czy rozwarty w twoim czujniku...
W nich się tak robi, plastiki z napinacza wpadają w smoka. A że pompa jest mocna to niszczy smoka i plastiki wpadają w zawór regulacji ciśnienia oleju i blokują go. Wystarczy wyczyścić i działa dalej. A panewki zawsze warto sprawdzic bo nie są zbyt trwałe.
Witam, W silniku regulacja ciśnienia oleju jest realizowana poprzez przełożenie zawleczki w zaworze regulacyjnym zintegrowanym z pompą oleju.
Witam, mam problem z Fordem Mondeo MK5 2.0 TDCI 180 KM. Po, że tak powiem, niewłaściwym montażu pompy CR (źle ustawiona) zerwało zęby z paska rozrządu. Wiadomo, dostały dźwignie i wałki rozrządu. Zamontowane nowe wałki, nowe dźwignie, ustawienie wszystkiego na znaki i próba odpalenia. Odpalił, ale jeden cylinder (pierwszy) kulał. Sprawdzenie sprężania...
po usunięciu, po jakimś czasie wraca 00270 Po jakim czasie? Mój "traf" to za mało oleju w skrzyni (to tak po opisie)... Dla uławienia w kolejności szukania, patrz niżej: 00270 - Zawór elektromagnetyczny 7 (N94): - nieprawidłowy poziom oleju. - nieprawidłowy konwerter lub niewłaściwy, - mechanicznie uszkodzony zawór elektromagnetyczny 7 -N94-/zawór...
to nie jest zawór do regulacji ciśnienia oleju więc usunięcie go nie ma wpływu na ciśnienie. Mnie intryguje tylko pytanie, czy ciśnienie oleju jest takie samo ws każdym miejscu układu? Na elektrodzie kilkoro ludzi pytało o montaż dodatkowego czujnika oleju i zwykle rady były takie aby wpiąć się w kanał olejowy w bloku poprzez usunięcie zaślepki, czy...
No właśnie tylko co bo starałem się robić wszystko dokładnie i dalej nic A nie wie ktoś gdzie trzeba jeszcze zajrzeć Dodano po 3 Koledzy a gdzie jest w tym puncie zawór regulacji ciśnienia oleju ktoś mi odpowiedział że jest w głowicy może ktoś podrzuci temat bo może to jest dobra myśl a to mi ktoś powiedział na podstawie innego silnika bo ciśnieni oleju...
Pasek się nie zsuwa, po prostu tak się zatrzymał kompresor i widać jakby pasek miał spaść ale nic takiego jeszcze mi się nie zdarzyło:) Regulacji ciśnienia oleju dokonuje zawór bezpieczeństwa od c.o który fabrycznie był ustawiony na 3 bar, ja go podkręciłem na 4. Z pompy wspomagania jest wyjście na trójnik do którego jest podłączony manometr, zawór...
Dziękuję. Misa olejowa została zdjęta, czyste wszystko nie ma opiłków nic, smok jak nowy co teraz? Pompa olejowa? Jest w niej coś takiego jak zawór przelewowy odpowiadający za regulację ciśnienia oleju? Dlaczego dalej nie ma tego ciśnienia?
Tą zaślepką nie powinno nic wyciekać ,wszystkie zaślepki powinny być szczelne. Nie powinno się ich odkręcać,a do regulacji ciśnienia służy zawór przy pompie oleju.
Myślę że cisnienie nie powinno przekrsczać 2 bary. Myśl dalej, ale tym tokiem myślenia niewiele zdziałasz. http://obrazki.elektroda.pl/4582723200_1... jeżeli masz pod napinaczem paska rozrządu śrubkę M6 tak jak na tym foto to służy ona do regulacji cisnienia oleju. Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta...
Rafalrrr jaka pompa napędza chłodnicę ? Juras trochę duże masz to ciśnienie , tam powinno być około 10 atm . Z drugiej strony spadek ciśnienia na zającu też duży , piszesz że wzmacniacz nowy a to wygląda na przeciek na wzmacniaczu . Jest taki spadek cisnienia bo na żołwiu olej nie jest tłoczony na wzmacniacz tylko ze wzmacniacza na zlew a z pompki przez...
Zawór regulacji ciśnienia znajduje się z przodu silnika przy pompie oleju.
O ile pamiętam pompa jest smarowana olejem z przelewu na zaworze regulacji ciśnienia oleju. Faktycznie uszkodzenie przewodów (rurek) skutkuje upaprawiem silnika.
Witam, mam problem nadal z wydmuchującym simeringiem z przodu na pompie hydraulicznej od podnośnika i dwa oringi z tylu na deklu tez mi wydmuchuje. A jak się olej zagrzeje to już wgl nie chce podnosić. Co może być przyczyna? Dodaje że tłok,cylinder od podnośnika oraz olej są nowe były wymieniane na wiosnę 2016 roku a pompa wymieniana 6-7 lat temu....
po odpięciu zaworu regulacji ciśnienia oleju a co to za zawór , tak z ciekawości ??
A o takim tu mowa, czy o S4001? O silniku spalinowym. Idź już spać, bo czytasz rzeczy, których nikt nie napisał. Ja czy czy jak zwykle ty? Nie tyle reguluje, co ogranicza. No popatrz. A mi przez te lata nauki na politechnice mój profesor uczył o regulacji ilościowej i jakościowej. No ale gdzie ten panu profesorowi którego nazwisko i tak ci nic nie...
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
na wolnych obrotach 8 bar, wymieniłem pompe olejową, wyczyściłem podstawe filtra oleju, przedmuchałem kanały olejowe nic nie pomogło może ktoś miał podobny problem, słyszałem o zaworze regulacji ciśnienia oleju ale nie wiem gdzie on się znajduje pozdrawiam
Silnik po remoncie więc to nie ma nic do rzeczy Obawiam się, że remont silnika ma tu coś do powiedzenia, wątpię, że jakaś regulacja zaworu pomoże. Wymiana pompy, czarno to widzę, możesz spróbować. Jak nie pomoże, blok do sprawdzenia.
Czasem nie podszedł ci pod niego kawałek silikonu ze składania miski? To zawór regulacji ciśnienia normalnie powinien być zamknięty.
Jak masz jeszcze zdjętą miskę olejową to sprawdź zawór przelewowy w pompie oleju, czy się nie blokuje. Nie kojarzę, czy ten silnik ma już elektrozawór regulacji ciśnienia oleju, ale sprawdził bym jego ciśnienie, czy nie jest za wysokie i nie podwiesza hydropopychaczy
Twoje słowa cytuje "Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta śruba nie służy do regulacji ciśnienia oleju. Zawór jest za kołem zamachowym. Jest na forum zdjęcie, wstawiałem. Oto on. A ciśnienie jak najbardziej prawidłowe czujnik nastawiony na 1,8bar." Tym zdaniem odnosisz się do postu: "Witam. Jakie powinno być prawidłowe...
Jesli jest to maszyna z zaworami proporcjonalnymi do regulacji wydatku pompy i regulacji ciśnienia, to należałoby sprawdzić, czy zawory dostają napięcia sterujące. Zawory funkcyjne mogą sobie stukać, ale jak nie ma ciśnienia oleju, pompa pracuje " na luzie" to siłowniki nawet nie drgną ;-)
Nie pamiętam bo to było 4 lata temu. Uruchomione raz na próbę i nie dokończone do dnia dzisiejszego. Działać działało i poszło do szopy ze względu na brak miejsca w garażu na takiego bydlaka no i brat kupił tego małego i w sumie dotąd wystarczał. Butla 200 litrów dość szybko się napełniała. W tym roku zbudowałem sobie kabinę do piaskowania mniejszych...
Daj fotkę co to takiego (at)YureQ Tak trzymaj - rób swoje, no czasami trzeba za coś zapłacić Mój zawór widziałeś na fotce z palnikiem - darmo nie było, ale jestem zadowolony Trochę mnie ciśnienie atmosferyczne irytuje więc postanowiłem zbudować pneumatyczną pompę do zasilania palnika Dwa siłowniki pneumatyczne - oczywiście przechodzone - 50/200 co...
https://obrazki.elektroda.pl/8697410300_... https://obrazki.elektroda.pl/2690471000_... Schemat z francuskiego silnika 1,6, zawór jest w pompie a kabel wychodzi w okolicy pompy. Budowa pompy olejowej z elektryczną regulacją wydajności ale od AUDI w 3008 może być podobne rozwiązanie.
Fakt, jesteś laikiem. Trochę mieszasz opisy sytuacji i trudno wyciągnąć wnioski. Ja w takiej sytuacji sprawdzałbym zawór regulacji ciśnienia. Możliwe, ze zawiesił się. Rozumiem, że oleju w zespole napędowym nie brakuje. Zależność WOMu od pracy pompy jest taka, że jedno z kół napędzających ślizga się po wałku drugiego. Przy obciążeniu tarcie powoduje...
Musi być akumulator ciśnienia i silnik sterowany falownikiem, pozatym manometry, filtry wody itp. Ale co dokładnie ma tam robić falownik (to że ma zmieniać prędkość pompy to wiem). Jak falownik ma pozwolić na ustalenie ciśnienia np. 100bar. Bo prymitywny zawór z kulką, sprężyną i śrubą (ostatecznie bez sprężyny - iglicowy) zrobi to idealnie :D A będzie...
Witam posiadam silnik 1,5 dci z przebiegiem 60 tyś km objawy jakie występowały były takie, że podczas równej jazdy stałą prędkością (stała prędkość tak 5-10 sekund) podczas dodawania gazu auto chwile się dławiło przez około 1-2 sekundy następnie przyspieszało. Podczas dynamicznej jazdy dławienie nie występowało, auto normalnie odpalało. Błędy sporadycznie...
BS 5141 - czujnik zużycia okładzin hamulocwych przednia os lewa strona ma zwarcie z masą BS 3020 - zawór elektromagnetyczny ABS przedniej osi z prawej strony ma przerwe na styku 3 BS 7296 - czujnik ciśnienia w module regulacji ciśnienia na osi przedniej ma nieprawidłową wartość FR 3330 - czujnik temperatury powietrza zewnętrznego ma przerwe lub zwarcie...
To może coś wyjaśnijmy - Pompa - głowica ma być mosiężna i w niej mają być zawory oraz blok regulacji ciśnienia - prowadnica tłoków prawie zawsze jest z aluminium i jego stopów, tam gdzie chodzą tłoki bywają tuleje z brązu ale nie zawsze w PRO HD 600 głowica z zaworami jest mosiężna i to dobrze - ale i tu jest ale prowadnica tłoków jest zintegrowana...
900 ma hydro więc nie ma regulacji, nie masz problemu z ciśnieniem oleju? Kontrolka ciśnienia gaśnie od razu po uruchomieniu silnika, zawory nie stukają?
Witam Posiadam ciągnik rolniczy Case CS 94 na podzespołach Steyera i nie mam pojęcia gdzie mogę znaleźć zawór regulacji ciśnienia hydrauliki zewnętrznej. Może ktoś z kolegów ma taki ciągnik i regulował kiedyś ciśnienie oleju hydraulicznego. Pozdrawiam
i niezapali p0960 oznacza czujnik regulacji cisnienia oleju w tisie jest oznaczony zawor regulacji cisnienia paliwa ten zawor jest gdzies koło pompy dojscie jest kiepskie
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Wszystko się zgadza ale, ten zawór z boku silnika służy do regulacji ciśnienia oleju w głównej magistrali (jego wzrostem). Natomiast filtr jest tak wykonany że wytrzyma o wiele większe ciśnienie niż te 6KG/cm2. Nie znam przypadku zniszczenia takiego filtra poprzez nadmierny wzrost ciśnienia oleju w układzie, natomiast jest wiele przypadków zatarcia...
Problemów może być sporo. Źle złożona dławica (brak pierścienia, odwrotnie założona), uchylona zaślepka na wale, uszkodzony zawór regulacji ciśnienia i dodatkowo głębokie rysy na przylgni wałka rozrządu, brak napędu pompy ciśnienia oleju (bywały przypadki, że zabierak umieszczony w drążeniu wałka rozrządu obracał się swobodnie), uszkodzona pompa, brak...
Po pierwsze ustaw zawory. Hanki niestety lubią klekotać na wolnych obrotach, zwłaszcza te starsze. Może byż przyczyną działania jak "diesel" to ze pasek rozrządu przestawił sie o jeden ząbek, ale za tym idzie spadek osiągów samochodu i faktycznie głośno zwłaszcza przy przyśpieszaniu by chodził. Jak kończą się panewki to będziesz słyszał stukanie (nie...
To nie trójnik tylko zawór przelewowy, ograniczający maksymalne ciśnienie oleju. W środku jest kulka, sprężyna i kontrowana śruba do regulacji ciśnienia. W kwestii luzu, to co dokładnie się przemieszcza ? Koło na wale czy, wał przesuwa się w korpusie ?
Po pierwsze, jeżeli sam tego nie naprawiasz, to poszukaj polecanej warsztatu wśród znajomych lub w internecie. Po drugie, zleć przed naprawą diagnostykę i wycenę ewentualnych kosztów usunięcia usterek. Po trzecie, za każdą naprawę zbieraj faktury. Warsztat, jeżeli wie co robi, nie będzie robił żadnych problemów, żeby spełnić Twoje wymagania. Przynajmniej...
Możesz zrobić dodatkowo prosty test: Zdemontuj przewód powrotny paliwa z czujnika ograniczającego ciśnienie na rampie. Zdemontuj przewód powrotny paliwa z pompy WC. Podłącz załóż nowe przewody paliwowe , połącz je wspólnie do naczynia. Powrót wtryskiwaczy oddziel do osobnego naczynia. Kręć motorem.Sprawdź ilość oleju napędowego w naczyniach. Według...
Mam prasę z dwoma siłownikami hydraulicznymi. Rozdzielacz hydrauliczny 2-sekwencyjny (RBS 10R) https://obrazki.elektroda.pl/7764972600_... Niestety za mocno odkręciłem zawór nadmiarowy (przelewowy) od regulacji ciśnienia, wypłynęła z setka oleju. Zakręciłem go i siłowniki zaczęły wolniej chodzić, wolno i jakby z mniejszą siłą nacisku...
nero-15 Sprężyny w bloku z czasem zmniejszają swoją długość i zmieniają się ciśnienia pracy w bloku. Pewien serwis asb w Krakowie przeprowadza regulacje bloku na profesjonalnym stanowisku. ok 1500 zł Pewną wadą elektrozaworów jest odkładanie się "opiłków" z oleju wewnątrz elektrozaworu co powoduje nieprawidłową pracę zaworu. Pewien Australijczyk ma...
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Udało mi się kupić te koparkę za 35 tys. W zestawie była skarpowka, grabie , łyżka 20 , łyżka 40, najazdy na busa i smarownica :) Jak ja brałem to miała przepracowane 10Mh i jest z 2022 . Ma już dżojstiki przy siedzeniach . Brak jej tylko rozsuwanych gonsiennic . Dospawałem jej ucho do podnoszenia ciężaru , zamontowałem szybko złączki hydrauliczne do...
Ma taki zawór tylko jestem ciekawy czy to on może powodować takie skoki ciśnienia Ten zawór o którym piszesz ma za zadanie regulację przepływu i w granicznych wartościach może przestawić pompę na ciśnienie od 2 do 5 bar nic więcej. Jeśli pompa podaje Ci 10 bar, to jest problem w zaworze przelewowym umieszczonym wewnątrz w samej pompie, lub przez zacięcie...
W Ursusie C 330, odśrodkowe filtry oleju (zwane potocznie "bąk"), montowane były w silniku S 312 C do numeru seryjnego silnika 237016. Późniejsze silniki miały już zastosowany w układzie smarowania, pełnoprzepływowy filtr oleju PP 8.4. łącznie z nową podstawą, Przy zamianie filtra odśrodkowego na pełnoprzepływowy, trzeba zwrócić uwagę na ciśnienie oleju...
Pierwsze uruchomienie: 1) Układ paliwowy - zlej stare paliwo i wyczyść zbiornik paliwa lub użyj zastępczego zbiornika ze świeżym paliwem, -wymień filtry wraz z uszczelkami: odstojnika , oraz wstępnego i dokładnego oczyszczania, odpowietrz cały układ po kolei, filtry oraz pompę, - wymień olej w pompie wtryskowej - wymontuj wtryskiwacze i oddaj do sprawdzenia....
Pracujący i rozgrzany na wolnych obrotach ma 5 bar? jeżeli faktycznie tak jest, to miska w dół i przy pompie olejowej wkrecany od spodu jest zawór regulacji ciśnienia i wygląda że coś z nim nie tak, może po rozgrzaniu ściska go i się blokuje. Brak kompresji też by to powodowało, tylko zazwyczaj działo się tak na zimnym gęstym oleju.
Producent pompy podaje nominalne 160bar, u mnie zawór przeciążeniowy jest ewidentnie na zewnątrz (jest pomiędzy orbitrolem a pompą i ma odejście na powrót do zbiornika, idzie na trójnik z wyjściem z orbitrolu i dalej do zbiornika). Na wolnych obrotach i ciepłym oleju w miejscu koła praktycznie stoją, ale na kierownicy czuć opór. Zastanawiam się, co...
kowal masz racje ze za pompę mogłeś tyle zapłacić to mi tez taką proponowali ale w podróbie a tu boscha za tyle dostałem. tez ci przyznam racje ze pomiar ciśnienia by rozwiązał sprawę ale powiedz gdzie wkręcić zegar i jakie powinno być ciśnienie i przy jakich obrotach i może od razu jak można w MF zmierzyć ciśnienie pod obciążeniem jakie ma być. Ewentualnie...
i usterka rozwiązana... błąd P0960 oznacza czujnik regulacji ciśnienia oleju i niestety nie był to żaden czujnik w pompie ani na listwie CR.. padł czujnik ciśnienia nastawiacza oleju który znajduje się pod pompą wysokiego ciśnienia (ledwo widoczny w tej wersji silnikowej, dostać się do niego można jedynie zdejmując kolektor ssący i listwie CR) Skutek...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Wymiana filtra oleju nic nie da. Układ regulacji ciśnienia ma utrzymywać zadaną wartość, zwykle 7bar niezależnie od poboru powietrza, zawór wylotowy ze sprężarki może być otwarty, zamknięty, podpięta piaskarka albo pistolet do pompowania kół, bez znaczenia, ciśnienie ma być stałe. Jeżeli u Ciebie przekracza wartość przy której zaczyna działać zawór...
Witam! Od 2 dni mam problem ze skrzynią w moim Meśku z 2011roku... co prawda ponad 300 nalatane, auto mam od początku lipca, objaw jest taki, że jedzie, a za chwile skrzynia w trybie serwisowym, tylko jeden bieg, na wyświetlaczu Transmission Consult Workshop, czasami po zgaszeniu i zapaleniu jest ok, a czasami zgaszenie nic nie pomoże, dopiero za którymś...
Z uwagi na to, że miałem przyjemność składać taki silnik po kapitalnym remoncie to napisze kilka uwag. Czy został wymieniony zawór baypas'u magistrali olejowej na nowy? Jeżeli w starym silniku wypaliło tłok to opiłki metalu mogły go zablokować. Pompa oleju musi być bezwzględnie przed montażem zanurzona w całości w oleju i napełniona poprzez kręcenie...
Tylko (at)manta ma po części racje, winny jest na 1000% zawór redukcyjny przy pompie olejowej, przy wzroście ciśnienia otwiera się, i później ma problemy z zamknięciem bo sprężyna jest wybita, tyle cała diagnoza. Więc tak jak chcesz to kup nową sprężyne , ale będziesz musiał 2 razy miske zdjąć raz żeby zmienić sprężyne a drugi żeby skorygować ciśnienie....
Tak rozpędziłem się i umknęło kilka szczegółów Skraplacz i parownik- dwa falowniki, zawór rozprężny -jako 3 regulator. Te 3 regulatory kontrolują stany cieczy i gazu dla optymalnego odzysku ciepła- 4 fazy. "romulus73 napisał: utrzymują przegrzanie 6K. zrozumieją nieliczni..." Przegrzanie- temperatura 6K- sześć Kelvinów lub 6 stopni Celsiusza Pomiary...
http://obrazki.elektroda.pl/9221492600_1... Witam, przedstawiam jak zrobiłem próbnik wtryskiwaczy diesla. Powodem była konieczność wymiany końcówek wtryskiwaczy oraz regulacja wtryskiwaczy w moim Mercedesie W124 250D. Próbnik jest skonstruowany z przerobionego hydraulicznego podnośnika samochodowego 2 tonowego. W podnośniku jest już...
Podpowiem jak uprościć konstrukcję takiego kompresora. Zamiast presostatu i zaworu zwrotnego montujemy dwa zawory bezpieczeństwa. Obsługa wygląda następująco: 1. Włączamy kompresor i czekamy do momentu osiągnięcia ciśnienia określonego przez zawory bezpieczeństwa. U mnie zawory na 5 bar puszczają przy około 5.5 bar. 2. Pracujemy kilkanaście minut i...
Zdjęcia nr 7 i 8 : nr.7 - fotka podstawy separatora z manometrem - `nie wiem jak on jest podłączony, ale jeżeli pokazuje ciśnienie oleju przed separatorem to na biegu luzem i zatrzymaniu ciśnienie powinno na nim spadać do poziomu 2-3 bar`(odciążanie aż do zera jeżeli sprężarka się zatrzyma) a ciśnienie powietrza powinno ,,trzymać" nr.8 zawór zwrotny...
Przypuszczam, że tam jest tylko jedna hydrauliczna pompa tłoczkowa ze wzbudzaniem, orbitrol na 5 przewodów, zawór LS przy rozdzielaczu. Przy rozdzielaczu i przy samej pompie są złącza do podłączania manometru i śruby do regulacji ciśnienia. Sam tymi śrubami nie kręć ani nie dopuszczaj do nich osób niekompetentnych. Możesz wymienić filtr oleju i sprawdzić...
Najpierw ogarnij czujnik ciśnienia oleju. Później regulacja obrotów max i minimalnych. Jeżeli rzeczywiście przepustnica nie otwiera się na max to w 99% reduktor ci minimalnie przepuszcza ciśnienie. aby to sprawdzić możesz poluzować przewód ciśnieniowy który zasila np siłownik obrotów silnika (ale tylko lekko poluzuj) bo jeżeli odkręcisz za dużo, zamkniesz...
Zawór zwrotny w filtrze, to inna sprawa a zawór regulacji ciśnienia w pompie to co innego. Ten w pompie ogranicza ciśnienie, aby nie przekroczyło pewnej wartości. Jeśli się zatnie (a to częsta usterka w tych silnikach) wyrzuci olej pod filtrem. Wymiana pompy rozwiązuje problem. Wiąże się to z demontażem miski.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam Taki kran jak wstawiłeś na rysunku , nie wyreguluje Ci stabilnego ciśnienia . Musi być wstawiony zawór regulacyjny z płynną regulacją ciśnienia w obwodzie hydraulicznym . Są takie zawory do kupienia w aukcjach za niewielkie pieniądze , fabryczne i profesjonalnie wykonane a przede wszystkim bezpieczne .Podane ciśnienie będzie zupełnie wystarczające...
Witam Sprawdziłem masę silnika i wyczyściłem, ale rdzy tam nie zobaczyłem. Dzisiaj podłączony został komputer diagnostyczny. Nie wykazał błędów znaczących. które po wykasowaniu nie powtórzyły się. Więc elektryka jest ok. Po potraktowaniu dezodorantem, zaczyna palić. Jednak kontrolka od silnika nie gaśnie przy włączonym zapłonie. Wydaje mi się że to...
Witam samochód u nas dwa lata bez problemów. Do czasu a mianowicie samochód zaczął okropnie kopcić na biało z początku niewinnie a od miesiąca walka trwa a mianowicie: Na początek "zrobione" wtryskiwacze, nowe filtry zawór na listwie i filtrze paliwa oryginał Scania oczywiście regulacja zaworów i wtryskiwaczy. Nic nie dało samochód kopci. Kolejna diagnoza...
Witam! Od kilu dni mam podobne problemy w 307 HDI 100 KM, FAP z komunikatem antipolution fault. Pojawił się komunikat, spadła moc, czasami wchodzi tylko do 2800/min, casami wkręca się na obroty prawie dobrze, ale często po osiągnięciu ok. 3500/min gaśnie. Można go natychmiast odpalić i jechać dalej. Po diagnostyce prawie na pewno nie jest to problem...
Witam usunąłeś wcześniejsze zdjęcia? to jest prawdopodobnie agregat hydrauliczny wyjęty z mechanizmu podnoszenia platformy, suwnicy do relokacji maszyn itp, brakuje kilku zewnętrznych części. Prawdopodobnie dolny zawór podnosił, a górny przez zawory dłąwiące opuszczał siłownik, platforme. pokrętło zewnętrzne to zawór ograniczenia ciśnienia w układzie....
tak ten zawór jest od regulacji ciśnienia podawanego na wylot. Sprawdz zegary, a przy rozruchu ustaw np. na 3 bary i zobacz czy się wyłączy chodzi mi o prawidłowe działanie zaworów
Witam. Zwracam się o pomoc ponieważ napotkałem pewien zawór w układzie hydraulicznym Massey Ferguson seria 600, 4x4. A mianowicie bardzo możliwe, że będę musiał ten zawór wymienić / zastąpić innym zaworem. Jest on nie do odnalezienia po numerach katalogowych, oraz nie wiem jakim zaworem mógłbym go zastąpić. A mianowicie zawór ten w katalogu nazywa się...
nie rozumiem tego :skoro cisnenie nie jest miarodajnym wskaźnikem temperatury to co regulować i jak zabezpieczyć przez zamarznieciem wody w parowniku? nie prościej i skuteczniej zainstalować termostat ktory wyłączy PC gdy temperatura wody wypływającej z wymiennika niebezpiecznie zblizy sie do 0°C? myslałem że presostat LP to taki miniarurowy ( np ACB...
Czym się strułeś tym się lecz :) czyli druciarstwo tylko drutem i sznurkiem od snopowiązałki można wyleczyć :) A tak na poważnie taki był plan odtworzenie fabryki. I auto miało pójść do użytkowania dla moich Pań (żona lub córki). Teraz raczej skłaniam się ku gruzowi z druciarstwem i do dobicia przeze mnie, Ale od początku. Kupiłem auto nie chodzące...
Mam takowy któy nie pali spręzanie jest ok 4 bar. Czy mierzył ktoś cisnienie w tym ustrojstwie, sądze że zawory puszczaja , bo po oleju jest przyrost do 5bar.
Możliwe że twój intercooler jest zawalony olejem, ciśnienie z turbiny jest ale co z tego kiedy zapycha się w syfie intercoolera, dla pewności sprawdź też wszystkie wężyki i zawory podciśnieniowe i czujnik ciśnienia może tam tkwi problem. A przy podłączeniu do kompa powinna wyskoczyc 'usterka regulacji ciśnienia doładowania'. A co do spalania to rzecz...
Motodoktora nie lej. Zrób płukanie silnika i nalej świeżego oleju. Ciężko doradzać. Objawy na zdalną pomoc są za poważne. Tak naprawdę podejżewałem niedogrzanie silnika, wręcz jazdę bez termostatu. "Zimna komora spalania nie pozwala się jej oczyścić". Ale teraz jak chcesz lać wynalazki typu moto doktor to sory, ale ... Takie specyfiki pomagają w silnikach...
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
mototest Na początek spróbuj coś takiego dla regulacji dwustanowej czyli zaworów on-off. 1. Zawór na zmniejszaniu ciśnienia powinien pracować w zakresie 0 - 50% sygnału wyjściowego z regulatora. 0% otwarty, 50% zamknięty. 2. Zawór na zwiększaniu ciśnienia powinien pracować w zakresie 53 - 100% sygnału wyjściowego z regulatora. 53% zamknięty, 100% otwarty....
Po nocnym staniu jest wszystko ok, mniej więcej muszę przejechać 10-15 km , i mam takie wrażenie jak by klekotały sprężyny wtedy też pojawia się dudnienie , na mocno narzanym silniku jak otworzę dolot do kolektora i zblirzę rękę czuć "gorącą kompresję " . Jak jadę w trasie z ustaloną prędkością ok 80km/h jest moment że nagle silnik cichnie wyrażnie...
pokazałby wtedy jakby ciągnik jeździł po bruzdach raz pociągnie olej raz nie - - pompa do wymiany nie sadze aby zawór na pompie cos dał - regulacja
Zawór MPV zamyka się razem IV. Sprężarka na pełnym wydmuchu podlega regulacji ( zamyka się zawór IV z powodu rosnącego ciśnienia) Zawory Są na schemacie są dwa a tak naprawdę jest jeden zintegrowany. Brak płaszcz ochronnego wstępnej separacji w zbiorniku separatora. Termostat w zasadzie można pominąć w standarcie mają go duże maszyny natomiast małe...
Brak kompresji świadczy o nieszczelności układu sprężania, przyczyna - zużyte pierścienie tłokowe lub nieszczelne zawory ssący i wydechowy, i od tego trzeba zacząć. Wykręć świecę zapłonową, ustaw tłok w górnym martwym punkcie, sprawdź luzy na zaworach na klawiaturze. Poczytaj jakie luzy mają być na zimnym silniku dla Twego modelu. Po prawidłowym ustawieniu...
Witam Kolego , a ja wytłumaczę Ci to trochę inaczej. W rozdzielaczu masz 2 główne zawory przelewowe i x pomocniczych tzw. liniowych. Mierzyłeś już ciśnienia i wytłumacz mi dlaczego nie masz 2 wartości ciśnienia? A no dlatego ,ze te ciśnienia ustalają właśnie zawory pomocnicze (liniowe) . Przy tych funkcjach gdzie nie ma zaworów pomocniczych ciśnienie...
Zmierz może ciśnienie sprężania na zimnym silniku. Wiadomo szczelność zawory, tłok, pierścienie - zapewniają pasowność, siła otwierania pierścieni, owalność cylindra, owalność tłoka, smarowanie powierzchni cylindra/pierścieni, ciśnienie nad tłokiem (rozpiera pierścienie i dociska je do rowków i dociska zawory do przylgni), temperatura itd... Wygląda...
Znów ci się mieszają te czujniki. TCJ - gaz skroplony, ew dochłodzenie, cienka rura cieczowa, wyjście ze skraplacza. TC - właściwie samo skraplanie, temperatura rury z przemianą fazową. To ok 1-2K więcej niż temperatura wody na wyjściu. Ale nie może to być rura tłoczna, bo tam często ponad 55C i będzie aktywowane zabezpieczenie przed nadmiernie wysokim...
mała aktualizacja: Wybór padnie na coś z tego NOWE 24l: --- POWERMAT 24l 3,4Km 206l/min - 310zł - napięcie zasilania 230V/50Hz - moc 2500 watt / 3,4km - pojemność zbiornika 24 litry - ciśnienie wyjściowe 8 bar - obroty 2850 obr/min - wydajność 206l/min - 2 x szybkozłączka europejska - waga ok 24kg --- ExPo FL24 24L 8BAR 220L/MIN - 315zł Zbiornik - 24...
Witam mam problem z 1.5 dci silnik kręci ale nie odpala, zrobiłem diagnostykę Delphi ds150 i mam błąd DF053 - Funkcja regulacji ciśnienia w rampie , więc wymieniłem zawór w pompie wysokiego ciśnienia i dalej to samo, jak sprawdzam ciśnienie na listwie CR na żywo to coś mi nie pasuje bo po włączeniu zapłonu mam na listwie 1bar, zaczynam kręcić rozrusznikiem...
zawór ciśnienia oleju zawór regulacja ciśnienia regulacja ciśnienia oleju
legalizacja butli sprawdzić podłączenie komputer honda accord wariuje klawiatura
musical fidelity kamerka wewnętrzna
Plazma LG - dioda miga 3 razy na czerwono Kompatybilność taśmy T-CON 69.64T05.F01 z Sony KDL-55W828B