Witam. Udało Ci się rozgryźć temat błędu P0171 oraz tego szarpania ?
Ok dziękuje bardzo jutro sprawdzę
Sonda 1 , sonda 2, zawór par paliwa, przepływomierz są zasilane z tego samego obwodu z głównego przekaźnika poprzez bezpiecznik więc jeżeli nie masz napięcia na elementach wymienionych wyżej sprawdź bezpiecznik.
https://translate.google.pl/translate?hl... Poczytaj
Dokładnie jak kolega Carrot napisał. Dodam tylko, że chodzi o ECO, nic więcej. W przypadku EGR mydlono oczy dodatkowym obniżeniem temperatury spalin. Wyrównanie ciśnienia w zbiorniku nie ma nic wspólnego z poprawnym działaniem tego układu, wystarczy tylko drożny zbiornik z węglem i drożne przewody. Układ tylko odsysa opary skupione w samym wkładzie,...
Sprawdź zawór par paliwa. Sonda na ubogo więc ciągnie lewe powietrze.
wyczytałem jeszcze, że zawór par paliwa może być...?
A ja strzelam w ciemno i obstawiam uszkodzony zawór par paliwa.
Nie ma przepływomierza, Dolot jest szczelny, Skontroluję zawór par paliwa. Sprawdzać ciśnienie paliwa, czy to zły kierunek?
P0171 Błąd elektryczny. :lol: :lol: :lol: Pokaż lepiej korekty. Map na zapłonie ma być blisko ciśnienia atmosferycznego ,więc u ciebie jest prawie dobrze.
Umyć dokładnie przepustnicę i map sensor, potem wyczyścić EGR i na końcu zawór par paliwa przepuszcza. Czasem czujnik wału.
To jest zawór EVAP a puszka to zasobnik sytemu EVAP. Jest to system wychwytywania par paliwa z baku. Potem przy prac silnika w odpowiednich warunkach zawór się otwiera się pary paliwa są wpuszczane do dolotu (za przepustnicą) i ulegają spaleniu (nie marnują się ).
bak paliwa oczyszczony, filtr paliwa, cewka i świece także Świec się nie czyści tylko wymienia. Co dla Ciebie oznacza od 300 do 305? Te dwa czy więcej? Nie szukał bym problemu mechanicznego tylko elektrycznego. Sprawdziłeś w ogóle czy masz iskrę na tym cylindrze? Jakie są korekty długo i krótkoterminowe? Zawór par paliwa sprawny? EGR pracuje poprawnie?...
Może zawór par paliwa jest zablokowany, silnik na wolnych pracuje ładnie? Jakie jest podciśnienie w kolektorze? Przeplywomierz pewno podmieniłes?
Wygląda na zawór par paliwa.
W nowszych oplach uszkodzony zawór odmy, czy uszkodzony zawór par paliwa tez powoduje błędy z wypadania zapłonów, choć tutaj ewidentnie nie chodzi o brak całkowitej pracy na jednym cyl.
W ramach aktualizacji tematu powiem, że pomoc otrzymałem na zagranicznym forum. Problemem był niesprawny zawór par paliwa przy kolektorze. Temat do zamknięcia.
Temat opanowany, uszkodzony był zawór od par paliwa.
Witam, problemem jest brak zasilania na zaworze odprowadzania do kolektora par paliwa w Toyota avensis t25 1.8, zapala się check engine, szukałem wszędzie i nigdzie nie znalazłem odpowiedzi z kąd bierze się tam zasilanie, którego brakuje? Zawór podłączony tzn. na krótko, otwiera się i zamyka. Kostka ok, a zasilania nie ma. Po uruchomieniu silnika pojawia...
Golf 4 1.6 8V AKL + LPG, czy auto pracuje na benzynie czy na LPG, sonda widzi zbyt bogatą mieszankę i odcina korekty i zgłasza błąd 537 układ regulacji sonda lambda przed katalizatorem wartość ograniczenia dolnego. Widać na przebiegu jest częściej bogato niż ubogo. Wtryski i regulator ciśnienia paliwa odpada bo na gazie jest to samo, zawór par paliwa...
Podobny temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Sprawdź cały układ filtra węglowego i zawór recyrkulacji par paliwa odprowadzanych ze zbiornika.
Dziś dostałem informację od diagnosty, że po dokładnych testach wszystko jest sprawne (sondy lambda, zawór par paliwa itd). Kolejna informacja to to , że zdarza się wypadanie zapłonu na 2 i 3 cylindrze ( częściej na 3) . Co robić dalej ?
A na pewno wszystko dobrze poskładane??. Przed rozrządem było dobrze? Jak sciagaliscie dolot to wszytko skręcone, zawór par paliwa podpięty?
Wymieniłem zawór par paliwa, ale bez dalej wyrzuca ten sam błąd. Wyciągnąłem listwę wtryskową i przeczyściłem. Wtryski wyglądają na mechanicznie sprawne, zaworu regulacji ciśnienia chyba nie ma. Jak zdiagnozować ten reduktor? Odpiąć i zaślepić wężyk który idzie do przepustnicy? Problem po wielu próbach i po wizycie u kilku mechaników udało się rozwiązać....
Szybka podmiana sprężyny z zestawu na tę najmiększą i po kłopocie, była założona najtwardsza czerwona, dodatkowo wszystko nasmarowane, żeby ładnie płynnie chodziło i jest bajka. Błąd P1243 zażegnany, więc możemy go, jak i jakiekolwiek nieszczelności w podciśnieniach można odrzucićw powodach, które powodują problem z korektami i sondami. Jak będę mógł...
Witam Opel Zafira A 1999r 1.8XE1 125KM. Błąd P0130(4). Brak mocy na benzynie na gazie dużo lepiej. Pomiary na benzynie. Przepływka ok. 10Kg/h na jałowym. Czas wtrysku ok 3,2ms Sonda lambda 4887mV czyli uboga z tego co się już dowiedziałem. Po podaniu plaka w dolot sonda reaguje i silnik poprawia pracę. Ciśnienie paliwa 3,7 bara cały czas, nie spada....
witam astra jest z 95 r gdzie znajduje sie zawór odprowadzania par paliwa w silniku 1,6 16V Bo samochód straszny muł przerywa i wali w rurę komputer pokazuje jego błąd
Faktycznie możesz nie mieć go więc masz MAP sensor (w oplu masz MAF) sprawdź podciśnienie jakie pokazuje powinno być na wolnych obrotach około 0.35B Plus minus do przegladniecia przewody podcisnienia do niego. Przepustnica do wyczyszczenia, i do sprawdzenia zawór par paliwa. To takie podstawy żeby samemu sprawdzić pod domem :)
Ten silnik nie ma egr-u nie? Możesz jeszcze zrobić logi i zamieścić na forum Możesz też dla pewności dezaktywować immo. Czytam podobne tematy i winna była antenka przy stacyjce. Może nie działa lampka sygnalizująca blokade zapłonu Luźne strzelanie: -zawór par paliwa -rozrusznik Zobacz jeszcze [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Witam kolegów mam problem z błędem P0443 (zawór par paliwa w filtrze węglowym) był spalony zawór wymieniłem na nowy kable sprawdzone te od sterownika i te od skrzynki bezpieczników są sprawne, sterownik podrzucony drugi i błąd nadal widnieje gdzie szukać przyczyn z góry dzięki za podpowiedzi.
Witam, auto jak w temacie, po rozgrzaniu silnik szarpie na wolnych obrotach, moc ma odpowiednią, podczas jazdy nic nie przerywa. Wymieniłem rozrząd poskładany na blokady, 3 razy sprawdzany, podmieniony EGR, map sensor, cewka, nowe świece, ciśnienie sprężania równe na każdym cylindrze w granicach 15 bar, ciśnienie paliwa 3,5 bar, sterownik podmieniany,...
w ZETECu jest MAF, można na próbę odłączyć. do sprawdzenia ciśnienie paliwa - regulator może króćcem podciśnienia dolewać paliwo. oraz EVAP - czyli zawór par paliwa. Jeżeli czas wtrysku i ciśnienie jest ok, to paliwo dostaje się inną drogą niż przez wtryski.
Skoda fabia 2004 1.4 75KM silnik BBY bez gazu wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Świece wymienione, wtryskiwacze wyciągnięte, sprawdzone ok. Ciśnienie paliwa 3 bary stałe. Kompresja 14-15 na każdym cylindrze. Podciśnienie 430 milibar. Serwo, odma zaślepione bez zmian. Egr sprawny, wyciągnięty testowany na stole, zawór par paliwa zaślepiony...
1- do sterownia obiegiem powietrza wewnetrzny zewnetrzny (przewód plastykowy do kabiny) 2- lewy pod regulator na listwie, prawy pod zawór par paliwa (przewód plastykowy wych pod zbiornikiem wody na nadkolu) 3- zasilanie zaworu oparów paliwa
Robiłem tak. I na podpiętej kostce i na wpiętej w bsm. Rozrusznik kręci, ale samochód nie odpala. Jak pokręcę rozrusznikiem przez parę sekund (przy podpiętej kostce) to łapie sterownik mnóstwo błędów. Od wtryskiwaczy, zawór par paliwa, po przekaźnik rozrusznika. Co ciekawe, plus pojawia się na wtryskiwaczach w momencie kręcenia.
Dziś miałem chwilę aby pogrzebać, odkręciłem przewód zasilający przy listwie paliwowej i przez 10 sekund kręcenia rozrusznikiem nałapałem spokojnie ponad litr paliwa, więc pompa paliwa wydaje się w porządku. Tylko że po skręceniu wszystkiego spowrotem objawy te same. Odpali, pochodzi kilkanaście sekund i staje. Zastanawia mnie zawór par paliwa (ten...
Zawór o numerze 12 idzie do przodu auta do zbiornika z pochłaniaczem par paliwa a nawet to nie jest zawór tylko przewód z okrągłym zakończeniem które jest wciskane w pochłaniacz par a od niego jest zawór evpa, Dodano po 1 Wyjąłem pochłaniacz par paliwa i był suchy.
Tak Szymtro napewno pomylił zawór pochłaniacza par paliwa z EGR-em
mam całą wiązkę z uno 899 z kompem, przekaźnikami, mapsensorem, nie wiem czy jest zawór par paliwa bo ja go nigdy nie podłączam, nie ma błędu od niego i jest niepotrzebny, to tylko ekoterroryzm ja w uno założyłem pompę paliwa elektryczną w zbiorniku w miejscu pływaka, ale wtedy nie było wskazania ilości paliwa, można też wywiercić dziurkę na króciec...
Masa piny 36 i 54 oraz obudowa. Zasilanie pin 13 i 35 (ten zasila także zawór filtra par paliwa). Zasilanie cewki pin 3 z przekaźnika podwojnego pin 5 Z przekaźnika podwójnego z pinów 4,5,6,10,13 wychodzi zasilanie na cała elektronikę.
witam proponuje sprawdic zawór pochłaniacza par paliwa może być cały czas otwarty wtedy podciśnienie z kolektora ssącego dostaje sie do zbiornika Pozdrawiam
Witam Vectra c 2004 1.8 122KM bez EGR szarpie na biegu jałowym. Ewidentnie za dużo powietrza. Po odpaleniu ok 30KG/H póżniej spada do 20. Przepływomierz podmieniony na jeden nowy zamiennik drugi oryginalny, na wszystkich te same wskazania. Sondy ubogo obie ok 20mV, po podaniu plaka w dolot wszystko się stabilizuje, sondy zaczynają pracować prawidłowo....
Skoro dobrze odczytaleś to teraz się tym zajmuj. Zawór pochłaniacza par paliwa. A P0170 nie? Silnik też by się zdało podać.
Witam Problem polega na tym że auto nie odpala na benzynie albo odpala po kilkukrotnym kręceniu. Jak już odpali to jakąkolwiek próba dodania gazu dławi silnik . Jak już wejdzie na wyższe obroty to nawet da się jechać, ale na niskich poniżej 2tys nie ma opcji. Jak się już rozgrzeje do wyższej temperatury to jest ok zarówno na wyższych jak i niskich Na...
zamieściłem złe zdjęcie za co przepraszam a wiec to wyglada tak: http://obrazki.elektroda.pl/6675255700_1... elektromagnetyczny zawór odprowadzania par paliwa.
Samochód podczas przyspieszania okresowo słabnie "dołki mocy", jeden okres trwa około 3 sekundy. 2 sekundy przyśpiesza i jedną przestaje przyspieszać. Powyżej 4000 obrotów silnika zjawisko zanika. Poniżej trochę danych, które już zebrałem: •Silnik: MR20DE, 2.0 benzyna, 141 KM - Nissan Qashqai J10 2010rok, •Instalacja gazowa od 10 lat, obecnie odłączona,...
Nawiązując do mojego błędu P0170 w aucie zostało wymienione: - Przepływomierz VDO - 2 sondy lambda na orginalne - Został założony katalizator Macflow za złączem elastycznym z wejściem na sondę na wylocie z niego. Po tych zabiegach silnik pracuje równo bez szarpania. Tylko jeszcze się trafia ten błąd P0170 ubogi skład spalin tej sondzie przed katalizatorem....
Zbiornik węgla aktywnego. A "pyka" zawór na nim zamontowany i jest to prawidłowy objaw. https://teamtotal.pl/artykul/system-prze...
Podcisnienie w kolektorze na zimnym silniku jest 480 mbar. Cały dolot przepatrzony dwa razy. Seperator oleju z nowymi uszczelkami wymieniony, nowe uszczelki pod przepustnicą, pod kolektorem ssacym też nowe uszczelki. Na zimnym silniku wszystko ok a jak się nagrzeje i obroty spadną to zapala się ABS, kontrola trakcji, epc i błąd że rozpoznano nieszczelność....
Renault Megane 1.6 16 V rok 2005 Mam problem z falowaniem obrotów, może ktoś pomoże. Została wymieniona przepustnica na nową oryginalną, jest zaadoptowana. Wymieniony kompletny rozrząd wraz z fazatorem i kołem pasowym. Wymieniony kanister oparów, zawór odpowietrzenia par paliwa, czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Sody lambda obydwie też wymienione,...
Za cykanie odpowiedzialny jest zawór sterowania par paliwa. Możesz poczytać [url=http://astra-g.pl/viewtopic.php?f=1... jak go wyczyścić lub co zrobić aby przestało cykać. Nie napisałeś czy auto z instalacją LPG.
U mnie w nissanie almera też z dream-em chyba ze dwa lata jeździłem od "fachowca" do "fachowca" i nic nie mogli znaleźć a też był problem z odpalaniem i brakiem mocy - najpierw w mrozy a ostatnio już nawet gdy było ciepło ale parę godzin postał. Więc wziąłem serwisówkę i dalej sprawdzać wszystkie czujniki. Do wymiany poszła przepływka bo już mulił podczas...
Auto z lpg. Check świeci,auto pali,przerywa dławi się na PB na lpg jest ok. Błędy przekażnika pompy paliwa,brak komunikacji między ECM-PWM,uszkodzenie sterownika,EGR przerwa lub zwarcie do masy,zawór par paliwa przerwa lub zwarcie. Auto niby typowe i proste ale rzadko u mnie się je naprawia. Podejrzewam uszkodzenie wiązki bo błędy wracają od razu po...
Już Ci napisałem w swoim pierwszym poście. Masz sprawdzić czy po odłączeniu wtyczki od zaworu par paliwa nie ma przepływu przez ten zawór czyli czy jest zamknięty.
Witam, jestem "świeżym" nabywcą meganki 1.4 16V '02 i mam pewne problemy, a mianowicie: 1. przy hamowaniu z ABS-em po odpuszczeniu hamulca pracuje (warczy) jeszcze przez chwilę pompa ABS. Czy jest to uszkodzenie pompy czy może problem z jakimś czujnikiem ? 2. Po rozgrzaniu silnika cały czas "tyka" zawór pochłaniacza par paliwa. Czy to normalne ? Czy...
Tylko że często zawór EVAP (tak to zawór N80) uszkadza się od drobinek węgla aktywnego które to wydostają się ze zbiornika systemu EVAP i sama wymiana zaworu jest rozwiązaniem na krótką metę bo zaraz te drobinki blokują nowy zawór . Rozwiązania są dwa wymiana zasobnika EVAP przewodów i zawory lub zastosowanie filtra przed zaworem EVAP tak by zatrzymać...
Później chciałem wymienić EVAP (zawór odpowietrzania par paliwa) ponieważ świecił mi się check, ale auto normalnie jeździło. Po tej wymianie auto zaczęło palić ok 17 l I co udało się wymienić evap ? Czy może pomyliłes wężyki , a może któryś króciec jest nieszczelny /załamany i po fałszywym ciśnieniu sterownik podlewa. Może też sam zaworek puszczać.
Pacjent to zafira A z silnikiem Z18XE z LPG Przywiózł mi ją kumpel, bo męczą się z nią w pewnym warsztacie od ponad roku. Jak w tytule tematu. Na zimnym silniku do ok. 50-60*C silnik kuleje. Po pierwszym odpaleniu jest ok i chwilę pracuje równo. Po chwili bądź po ruszeniu zaczynają się problemy. Jedyny błąd jaki się pojawia to P302 - wypadanie zapłonu...
Ta rurka i zawór to odciąg par paliwa z baku, syf w dolocie to normalne w tym silniku z puszcajacymi uszczelniaczach zaworów, zapieczonymi pierścieniami i drożnym zaworem EGR, warto by to wyczyścić, uszkodzony filtr powietrza po strzale to i tak małe zniszczenia, mogło ci rozwalić cały dolot.
Dzięki, spróbuję podmienić czujnik na próbę, bo dolot już uszczelniony i wężyki podciśnienia też wymienione. Nawet wypinałem z instalacji podciśnienia zawór sterowania filtrem par paliwa. Nie sprawdziłem tylko przewodu do serwa. Sprawdzę i dam znac czy pomogło
Witam, Astra H 1.8 125kM. Zaczęło się od nierównej pracy silnika po postoju na wolnych obrotach, po rozgrzaniu było ok. Zauważyłem, że tworzy się podciśnienie w zbiorniku paliwa. Po poluzowaniu korka wlewu paliwa objawy ustąpiły ale czuć paliwem w kabinie. Zawór EVAP sprawdzony działa, napięcie sterowania dochodzi. Brak błędów. Jaka może być przyczyna...
Witam. Po zmianie rozrusznika na wersję z Grande Punto pojawił się problem z odpalaniem. Silnik nie chce odpalić bez wciśnięcia pedału przyspieszenia. Gdy odpali się z wciśniętym pedałem należy przytrzymać go chwilę na obrotach gdyż inaczej znowu silnik gaśnie. Ponadto czasami po odpaleniu silnik się dławi przy dodawaniu gazu. Jeśli dłużej pokręcę rozrusznikiem...
Witam koledzy, potrzebuję pomocy z autem bo już mi się skończyły pomysły. Pacjent to Opel Zafira A z silnikiem x16xel. Auto jeździło prawidłowo, bez żadnych zarzutów, jednak przedwczoraj w korku zaczęło gasnąć przy wysprzęglaniu. Takie zachowanie było losowe ale udało się powrócić do domu już w miarę spokojnie. Następnego dnia już nie chciało zapalić,...
Oba błędy są powiązane i tak. Błąd P0171 – uboga mieszanka, przyczyny : Przecieki powietrza wlotowego Wadliwa pierwsza podgrzewana sonda lambda Nieprawidłowe spalanie Wadliwe wtryskiwacze paliwa Wycieki gazów wydechowych Nieprawidłowe ciśnienie paliwa Brak paliwa Wadliwy czujnik masowego przepływu powietrza (MAF) Nieprawidłowe podłączenie węża...
Tomcioooo12 napisał: Gdy włączę nawiew lub klime w astrze, nie zawsze ale bardzo często czuć benzynę. Sprawdź zawór odprowadzania par paliwa z filtra węglowego zbiornika paliwa (oznaczony niebieskim kolorem). http://obrazki.elektroda.pl/3085134900_1... i drożność przewodu doprowadzającego opary z filtra węglowego (lubi też pękać).
Test wygląda dobrze, choć nie podoba mi się prąd pompy, albo jeden parametr zachodzi na drugi. Tak czy tak, błąd wyraźnie mówi: System Too Lean. Jak mamy teoretycznie wydajną pompę paliwa, to zostają nieszczelności dolotu. Teraz powinieneś zająć się korektami długo- i krótkoterminowymi. Nie powinny przekraczać +/- 5%. W VCDS była to grupa około 32/33/34,...
Mam podobny problem. Auto zachowuje się jak by się dusiło, a przy włączonej klimie jest masakra. Wiem że mam uszkodzony dolny zawór od filtra par paliwa i jutro mam zamiar go wymienić- kolega specjalista od sprzętu ciężkiego mi wyjaśnił że to uszkodzenie powoduje dostawanie się lewego powietrza do silnika.
Jest to elektrozawór pochłaniacza par paliwa, a ta puszka, to właśnie pochłaniacz. Dodano po 3 Zawór otwiera się przy dużym obciążeniu silnika, przy normalnej jeździe jest zamknięty. Być może u Ciebie padł i jest stale otwarty.
Witam ! Byłem ponownie w ASO, bez powodzenia, jedynie z zaleceniem ponownego założenia oryginalnych przewodów wysokiego napięcia ( od roku miałem NGK ) i sprawdzenia w ciemności czy niema przebic. Założyłem przewody Fiat, niema żadnych przebic. Z własnej inicjatywy przekręciłem o pół obrotu śrubkę regulacji przepustnicy ( na zmniejszenie przepływu )...
Zostaw zaślepiony króciec w dolocie i sprawdź rano czy odpali. Można tak jeździć, to tylko przewietrzanie pochłaniacza par paliwa ale kiedy zawór nie trzyma i pary będzie ssał przy odpalaniu to będzie go dusić, normalnie ten zawór otwiera się przy ok 2000obr/min i określonej temperaturze silnika.
Więc wywaliłem kompa z tym wsadem bez sondy i zastąpiłem ori nigdy nie otwieranym :) Podłączyłem lambde z powrotem, zamontowałem zawór par paliwa, wrzuciłem przekaźnik. Nadal problem z obrotami tzn teraz wolno spadają, wieszają się, spadają do jakiś 800 ale dopiero po zatrzymaniu się. Na pewno muszę pojeździć, żeby komp się trochę zaadaptował. Postanowiłem...
Ten zawór pochłaniacza par paliwa to też i mi pokazuje cały czas kiedy tylko nie podepnę, do tego wtrysk nr1 i P0650 - lampka kontrolna napiecie za niskie. No cóż w środę mam nadzieje coś sie okaże mniej lub bardziej znaczącego. Będę chociaż wiedział co to za błąd z wtryskiem benzyny. Zaczynam sie zastanawiac nad tym reduktorem... Jak to jest z tym...
witam panowie jestem nowy na forum zalogowałem się no bo znikąt ratunku może tu ? mam problem identyczny jak krystian 333 mój scenic 1,6 8v 1997 rok gdy jest zimny przy zmianie biegów gaśnie gdy wcisne sprzęgło obroty spadają do 0 jak tylko się rozgrzeje wszystko ok problem występuje gdy na dworze jest zimno latem problem znika Komputer pokazuje parametry...
Czy jak odepniesz wężyk od paliwa z krućca gaźnika i kopniesz parę razy to leci paliwo?Może zawór podciśnieniowy przy baku nie działa i nie podaje paliwa?
Faktycznie, mój błąd. Chodzi oczywiście o zawór odcinający pary paliwa. Poprawiłem tytuł tematu. Jakby nie było, ten właśnie elektrozawór powoduje charakterystyczne, ciągłe cykanie podczas pszyspieszania.
Witam! Mam wielki problem z uruchomieniem silnika w Peugeot 406 2.2 benzyna (kod silnika 3FZ). Raz odpala bez problemu (nawet kilka razy raz za razem), a innym razem trzeba długo, kilka razy kręcić rozrusznikiem, czasem lekko dodając gazu, aby zapalił. W tym czasie strzela w wydech. Najczęściej, jak przerywam kręcenie rozrusznikiem, to w momencie odpuszczania...
Napięcia nie sprawdzałem ale czy mam coś włączone czy nie efekt jest ten sam. Dziś po jeździe ręce mi opadły w tym samym miejscu co zawsze włączył sie zonk teraz po przestawieniu regulatora całkiem gaśnie jak nie dodam gazu (za to jak jest normalnie obroty jałowego +/- 750 i stoją jak nigdy) a po odłączeniu regulatora trochę szarpie ale da się jechać....
Cześć Zanim na złość zostanie skasowany post proszę o poradę. Na zdjęciu są dwie uszczelki do EGR. Jedna stara wymontowana, a druga oryginalna kupiona dzisiaj w serwisie Opla bo tylko u nich była dostępna od ręki. Dlaczego oryginalna jest zaślepiona w miejscu połączenia z kolektorem dolotowym. Czy to błąd produkcyjny czy zamierzone działanie. Czy tak...
Z zaworu ograniczenia ciśnienia na zasobniku rail ropa leje się ciągłym strumykiem ... wyczytałem że dopuszczalne jest parę kropel ... czy to prawda ? Chyba wlasnie znalazles odpowiedz na swoj problem z tym samochodem Krok 3 Zmierzyć łączną ilość paliwa powracającego ze wtryskiwaczy i zaworu ograniczającego ciśnienie Jeżeli ilość jest za duża, sprawdzić,...
Pojazd jak w temacie, rocznik 2014. Wiem, że problem może leżeć w kablach, świecy w zaworze par paliwa, przekaźniku, itd., więc grzebię, ale trochę w ciemno, bo brak schematu. Świeca ma zmierzoną rezystancję 1,2 Ω, więc wychodzi, że ok. W wiązce znalazłem stopiony czarny przewód idący od wtyczki przy BSM do wtyczki od świecy. Na żółtym, który także...
Witam. Autko jak w tytule z 2006r Gasnie przy okolo 70 mph. po czym odpalam i jade dalej. Bledy w silniku to; Wszystkie wtryskiwacze, zawór odpowietrzania par paliwa, przepustnica, zasilanie na silnik wentylatora chodnicy. Bledy wykasuje, przejade sie i dalej powracajá. Wstepnie sprawdziem wiazke i przekazniki. Auto ma 2 alarmy. Podejzewam gináce zasilanie,...
Zawór odpowietrzenia zbiornika(odessania par paliwa)powoduje nierówną prace ale nie stukanie.Na wolnych obrotach powinien być zamknięty,jak chcesz go sprawdzić to kombinerkami zaciśnij wężyk który idzie od zaworu do silnika.Jak silnik zmieni prace to znaczy że coś z nim nie tak,albo spalony albo napięcie nie dochodzi.
EVAP system wyłapywanie par paliwa z baku i przekazywania ich w dolot w celu spalenia w silniku. System składa się zasobnika z węglem aktywnym do gromadzenia par oraz zaworu który otwierając się przekazuje pary paliwa w dolot. Najczęściej drobinki węgla aktywnego blokują zawór (pozostaje otwarty lub zamyka/otwiera się z opóźnieniem). Przewody systemu...
przyczyn moze byc wiele. trzeba zaczac od sprawdzenia czy nie ma lewego powietrza zwlaszcza na podstawie wtrysku. zawory przeregulowac. sprawdzic pochlaniacz par paliwa, ustawienie rozrządu styki na ecu jak i samo ecu. mialem kiedys przypadek ze ECU (IAW 8F) szalalo i pozostala tylko wymiana. aLE najpierw sprawdz to co wyzej.
Witam Problem jest następujący samochód zimny chodzi na jak należy, silnik kręci się do odcięcia w miarę nagrzewania (od ok. 50 st C) zaczyna przerywać (odcinać zapłon) przy ok. 4500 obrotów, gdy osiągnie 90 st C zaczyna szarpać już przy ok. 4100 obrotów i nie idzie przekroczyć tej magicznej cyfry. Jest to uciążliwe przy wyprzedzaniu ;/ Do tej pory...
Jeśli można. Dzisiaj udało mi się wsadzić łebek pod maskę (jak dzieciaki spały). Wiem jedno, zawór pochłaniacza par paliwa jest zamknięty na załączonym zapłonie. Bez pracy silnika jak i podczas początkowej pracy ssanie- tyle mali terroryści dali mi czasu. Nie o to jednak chodzi. Zauważyłem jednak coś co przykuło moją uwagę. Już po wyłączeniu przez silnik...
Dzięki za odzew! Hmm a więc tak tam są dwa zawory – ale ten od par paliwa to chyba na przegrodzie (idzie do niego waż podciśnienia z kolektora a z niego do kolejnego urządzenia). Odnośnie tego zaworu – jakiś tydzień temu ten zawór bardzo głośno strzelał –(cewka) ale przestał i zapomniałem o nim (tym bardziej ze komp. nie pokazywał...
Jeśli od zbiornika idą dwa wężyki do gaźnika to jeden z nich odpowiada za paliwo a drugi za podciśnieniowe otwarcie zaworu paliwa w zbiorniku. Przez zimę paliwo odparowało z gaźnika i teraz trzeba się nieźle nakopać ( nakręcić) żeby go zalać. Zrób tak ściągnij ten wężyk który odpowiada za podciśnienie z zaworu przy zbiorniku załóż w to miejsce kawałek...
Wpływ na wypadanie zapłonu ma: Układ zapłonowy Wtryskiwacze paliwa Ciśnienie paliwa Kończy się paliwo Zawór odpowietrzający zbiornika EVAP, jeśli dotyczy twojego silnika Układ emisji par (odma) Niska kompresja Problemy z silnikiem Okablowanie lub moduł sterujący uszkodzony ECU Natomiast szarpanie i przerywanie może to być związane między innymi z: Układ...
Możliwe przyczyny Cylinder 2 Cewka zapłonu Wtryskiwacze paliwa Ciśnienie paliwa Wyczerpał się paliwo Zawór odpowietrzający kanału EVAP Układ emisji par Niska kompresja Uszkodzony moduł
Witajcie, zmagam się z dolegliwością Renault Scenic I ph II 1.6 16v (K4M). Silnik z elektroniczną przepustnicą! Dokładniej: 1. Auto ma za niskie wolne obroty, po wciśnięciu gazu silnik reaguje leniwie, po czym od 2 tys. obrotów ładnie wchodzi wyżej. 2. Po zdjęciu nogi z gazu obroty spadają niebezpiecznie nisko (w granice 500), czasami auto gaśnie. 3....
EGR pierwszorzędnie występuje w silnikach benzynowych, nawet w chyba w Twoim. Zawór 5 wygląda jak do EGR. Element 9 to elektrozawór, najprawdopodobniej od pochłaniacza par paliwa.
Przyczyny, które mogą prowadzić do ustanowienia kodu P0172, mogą być następujące: Czujnik masowego przepływu powietrza może być brudny lub uszkodzony. Filtr powietrza jest brudny lub zawiera olej. Jakiś przeciek próżniowy. Problem z ciśnieniem paliwa. Zawór zwrotny pompy paliwowej może ulec awarii. Zawór PCV przecieka lub uległ awarii. Zawór EGR mógł...
Daj zdjęcie które to wężyki. Ogólnie z tyłu kolektora ssącego powinieneś mieć 3 węże. 1. Do serwa hamulca 2. Do pokrywy zaworów (mała odma) 3. Do zaworu par paliwa (zawór przy filtrze powietrza) Zdarzały się wariacje gdzie przed przepustnicą był wpięty dodatkowy przewód łączący się z tym idącym do serwa hamulca. https://obrazki.elektroda.pl/9395841600_...
Panowie podmieniłem cewke i czujnik położenia przepustnicy załączam film z pracy silnika tylko samochód teraz nie rowno pracuje, cyka na wolnych ten elektro zawór koło gniazda diagnostycznego. Czy on powinien cykać na wolnych obrotach? Jeżeli dodam gazu na 2000 rpm i będę trzymał Gaz w jednej pozycji to obroty samoczynnie spadają lekko w dół Po puszczeniu...
Witam Mam pytanie o sterowanie zaworem par paliwa, a dokładnie co nim steruje? Wiem, że ECU, ale skąd sterownik bierze odczyty z jakiego czujnika? Pojazd to Kia Ceed 1.4 benzyna. Dodam, że sam zawór na krótko chodzi ładnie. Ale w instalacji w ogóle się nie otwiera, w odczytach na kompie pokazuje 0%. A błąd, który jedynie wywala, to P0172 za bogata mieszanka....
a moge wiedziec dlaczego kolega o niego pyta?? mam fabię z błędnym przebiegiem odprowadzania par paliwa i nie wiem czy wystarczy podjąć ryzyko i wymienić ten zawór
Na pierwszym filmie masz wszystko podłączone tak jak ma być i dalej coś syczy. Nie jestem debilem wiem że jak coś jest rozpięte to bedzie ciągło lewe powietrze. Zmieniłem wszystkie oringi na przewodzie odmy i par paliwa ale syczenie się nie zmniejszyło. Sprawdziłem też sam zawór EVAP czy się nie zaciął w pozycji otwartej ale jest wszystko ok poprawnie...
Jakiioe konkretnie temperatury? Dodano po 7 Czujnik temperatury wymieniłem w zeszłym roku na nowy. Nie było wielkiej różnicy. Kiedy podałem sprężone powietrze do dolotu to był ubytek na zaworze który mieści się na kolektorze ssacym. Podejrzewam że ten zawór to jest od par paliwa. Uszczelniłem go i miałem nadzieję że to jest główną przyczyną tego że...
Kody błędów odczytasz przy pomocy spinacza biurowego. Komputer nie potrzebny. Jeśli masz złącze obd mostkujesz 5 i 6 jeśli 12-to pinowe to A i B. Włączasz zapłon i liczysz błyski lampki "check" Błąd 12 możesz pominąć. Jest standardowy. ;) "...Mignięcia checka sygnalizują kody: mignięcie przerwa, mignięcie długa przerwa -pierwsza cyfra 2, ilość dlaszych...
zawór oparów paliwa zawór zwrotny paliwa zawór podciśnieniowy paliwa
oscyloskop cyfrowy 100mhz brzęczenie włączeniu wzmacniacza passat przeróbka
śmieszne obrazki śmieszne obrazki
Multimetr UNI-T, Fluke, DT830B nie mierzy rezystancji – brak odczytu Ω, przyczyny, diagnostyka Scania LNG, kod BMW 1245206 – zwarcie wtryskiwacza cylindra 5, SPN 1245 FMI 06