EDC 4591 - kontrola ciśnienia doładowania. Wysokie ciśnienie. Sprawdź zawór Pierburg nr 51094130022 TCU 556 - może źle odczytany, ale błąd 0556 jest przyporządkowany tylko do zbr i mówi o usterce retardera.
proszę o informacje czy po uruchomieniu silnika w wężyku który idzie do zaworka PIERBURG od dołu powinno być podciśnienie?
To jest jeszcze taki problem że komputer pokazuje spalanie średnie po tygodniu od 22 do 24 a faktycznie spala o 5.litrów więcej !!!! Ladunki 5-6 ton. Może ten zawór pierburg takie straty robić ??? Dodano po 3 To jest jeszcze taki problem że komputer pokazuje spalanie średnie po tygodniu od 22 do 24 a faktycznie spala o 5.litrów więcej 27-30 !!!! Ladunki...
No i nie daje mi spokoju trzecia nie wymieniana dotąd oryginalna cewka. Wklejam zdjęcia bo wydaje mi się że ona również pada. Pojawiły się na niej wyraźne wypukłości. Dwie wcześniejsze wymieniłem na beru. http://obrazki.elektroda.pl/3194892700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1723623500_1...
Uszkodzona wiązka przy czujniku ciśnienia do turbo – kuna przegryzła kabel.
To jest ten sam zawór, końcówka numeru pierburg jest inna bo jest to oznaczenie serii lub tygodnia w którym produkt został wyprodukowany. Dla ciebie ważny jest numer producenta samochodu bo on jest stały dla danego typu silnika, możesz poszukać takiej przepływki innych firm np bosh i będą one miały zupełnie inne numery niż pierburg a będą pasowały do...
Np dziurawa membrama w nastawniku, uszkodzony zawór, wężyk...
Pierburg bedzie napewno działał....Magneti napewno jest lepszy od SKV....
Możliwe przyczyny błędu 4591 EDC: 1. Zawór Pierburg (zawór recyrkulacji spalin - EGR) W starszych modelach uszkodzony zawór Pierburg (EGR) był często powiązany z tym błędem. Nawet w nowszych modelach, problemy z układem EGR mogą wpływać na wydajność DPF i powodować problemy z regeneracją. Rozwiązanie: Sprawdź stan zaworu EGR oraz jego działanie (czy...
Z tymi silnikami t ich oznaczeniem kodowym to czarna magia , to nawet pewny katalog wskazuje. 1.8 20V Rok produkcji: 11.1999 - 06.2006 benzyna, 1781 cm3, 92 kW / 125 KM Kod silnika: AGN,APG. Zawór AGR PIERBURG 7.22785.18.0 Zawór EGR, regulacja spalin - Zawór, system zasysania powietrza wtórnego VEMO 10-63-0013 Sytuacja była podobnie przykład Golf 4...
Nie masz możliwości sprawdzenia ciśnienia jakie daje pompa?????? W Audi jest też akumulator ciśnienia paliwa (tak to sie chyba nazywa). Jak nie działa to też gorzej jest odpalić auto "z rana". A u mnie nie działa...
Tu można się tylko domyśleć. Sam jeżdżę Audi i za siedzeniem jest zbiornik paliwa i nad nim odpowietrzanie. Cały układ jest podłączony do gaźnika w celu spalenia ewentualnych spalin . Jeśli to pierburg to w gaźniku jest taki zawór i może on nie jest drożny ,a później to tylko następstwa. Pozdrawiam
Wymień dziurawą membrankę pod pokrywką mocowaną na dwie śrubki z boku gaźnika. To jest od wzbogacania mieszanki zawór ale gdy membranka pęka to paliwo wysysane jest wprost gardzieli- efekty j.w.
Wymieniłem ten zawór pierburg n75 tylko że on był od audi, seata i numery zupełnie inne niż te które miały być a których nie mogłem znaleźć. Teraz po wymianie auto wpadło w tryb awaryjny oczywiście wcześniej check się pojawił tyle tylko ze wcześniej auto nie miało mocy i było mulaste. Teraz to już nie wiem czy ten czujnik był zepsuty przynajmniej miała...
Ale w pierburgu jest pneumatyczny, ziko, może coś z Mitsubishi, np stary Colt, masz zwykły silniczek komutatorowy z potencjometrem? Drugie, nastawnik z pierburga ma dwa zawory-wzrostu i upustu podciśnienia, to też komplikuje sprawę. A może układ ISC ze starej Sierrry/Scorpio? ( Silnik rodziny N9 na gaźniku...)
Magik twierdzi że egr jest ok wczoraj jezdzilismy razem z magikiem siedział obok i kontrolował parametry turbiny na kompie mi wyskakiwal check i odcinka. Jak dawałem gazu to parametry turbo rosły a doładowania stały w miejscu. Ten twierdzi że to uszkodzony map sensor czujnik doladowania. W co ja bardzo wątpię. Dodam że zmienił z powrotem na stary zawór...
120 zł nowy oryginalny zawór pierburga. Do sprawdzenia jeszcze wężyk do ECU, oraz SAM ECU czy nie pływa w oleju. No i oczywiście diagnostyka komputerowa, tam wyjdzie czy brakuje powietrza czy doładowania czy tego i tego.
Panowie bylem teraz u mechanika i stwierdzil ze to elektrozawór sterujacy egr .ominal zawór i polaczyl przewody i silnik inaczej pracuje.wiec wychodzi na to.znajduje sie tam zawór firmy PIERBURG 7.28328.00 9641726680 .Jak myslicie czy mozna zalozyć jakis zamiennik?i czy tez wybrac miedzy nowym a jakims uzywanym z allegro?
Jeśli założyłeś jakis zamiennik to całkiem możliwe że jest uszkodzony , lub nie działa poprawnie. Polecam pierburga . Miałem ten sam kłopot . P.S. to że turbina jest po regeneracji nie oznacza że jest w pełni sprawna
Pierburga zawór od recylkulacji spalin
Elektrozawór jest zamiennikiem i jest zacięty. Nie ma możliwości jego rozebrania gdyż nie ma metalowego pierścienia na jego górze. Nowy zawór Pierburg-a to wydatek 200 zł więc do przeżycia. Niestety dwa podmieniane elektrozawory nowe plus jeden używany (podmieniony ze sprawnego auta) spowodowały że turbo w ogóle przestało działać. Dziś chce podejść...
Witam.Jak w temacie mam problem z audi a3 1.9 tdi ahf 98rok . Pali bez problemu jednak dopóki nie osiągnie temp. ok.65-70 *C bardzo dymi szarymi spalinami wygląda jakby nie do końca spalała mieszankę tak przy 1600-2800obr/min (na postoju i w czasie jazdy) przy czym delikatnie rzuca szarpie silnikiem (czuć wypadanie zapłonu). Spaliny w tym momencie wydobywające...
Witam Założone nowe turbo po regeneracji Nowy zawór n75 pierburga Dolot nowy fmic Przeladowywuje turbinę do 2bar i odcina w czym tkwi problem?
Opel 2.0 Turbo 170km, oznaczenie Z20LEL. Jeden błąd: P124358 Opis problemu, turbo dobrze dmucha od obrotów dopiero w okolicach 3500, od tych obrotów auto dostaje kopa i czuć boost w fotelu, a następnie przy wyższych obrotach, około 5tyś+ auto odcina i nie chce jechać jakby nie było boostu. Zawór N75 wymieniony na Pierburga około 3 miesięcy temu. Czemu...
Od pewnego czasu jestem właścicielem właśnie takiego samochodu z silnikiem 1.4 AXP. Zawór EGR podłączony jest pod wylot spalin, które w pewnym momencie podaje do systemy zasilania silnika w powietrze. Jest jeszcze kawałek wężyka gumowego zakończonego filterkiem (niektórzy piszą zaworkiem zwrotnym). Chciałbym poznać budowę i zasadę działania tego zaworu...
No tak tylko że wymieniłem zawór N75 na nowy PIERBURG turbina regenerowana 6 miesięcy temu wiec pewnie podjadę na diagnostykę komputerową i jak będzie wszystko ok to do gościa co regenerował turbo puki jest na gwarancji co o takiej kolejności sadzicie ??
Ja bym zrobił taki by-pass, jakiś elektrozawór równolegle do przepustnicy z układem wykrywającym spadek napięcia na instalacji. Interesujące tylko w tym układzie wtryskowym mam do dyspozycji oszukanie silniczka krokowego lub czujnika cieczy. Wtrysk jest Renixa jak to w badziewiu francuskim często [url=http://sklep.salko.pl/zdjecia/38430... Np...
Hejka. Potrzebuję pomocy. Wczoraj wymieniłem zawór EGR, nowy Pierburg. Skasowałem wszystkie błędy. Dzisiaj rano jechałem do pracy i auto straciło moc (strasznie muli między 1000 a 2000). Po sprawdzeniu, wyskoczyły trzy błędy. Próbowałem go trochę przegazować w czasie jazdy i kręcił tylko do 3 tys. obrotów, dalej już nie chciał. Przy wymianie EGR, wyczyściłem...
Pan Motronik pomógł 685 raz/szczęśliwego nowego roku/ Jeśli silnik na gaźniku pierburg 2E2 to może winny zawór termiczno-czasowy.
Ja pisze o zaworze regulującym natrysk na denka tłoków, pompa oleju nowa pierburg, po rozgrzaniu do 70 stopni falowanie ustępuje. Zaworu regulującego ciśnienie, tego na dole kolo pompy brak - jest zaślepka. Jak SD wyłączę zawór ciśnienia na tłoki to przestaje falować. Ciśnienie na rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach ok 1 bar.
Mam pytanie -elektrozawór sterujący ciśnieniem doładowania pracuje tak głośno że z odległości 30 metrów nie słychać pracy silnika tylko jego stukanie - czy jest to odgłos świadczący o jego awarii czy też nadchodzący koniec jego życia. Auto ma 200tyś. km przebiegu. Chciałbym zapytać jeszcze czy może ktoś wymieniał oryginalny zawór na zaworek firmy PIERBURG...
renault megane II 1.5dci 2003r wali błędem zawór recyrkulacji spalin-przerwa.zawór nowy pierburga,wiązka od zaworu do ecu ok.to o co mu chodzi czyżby ster się posypał
Chyba jednak zakupię nowy zawór od EGR'a firmy PIERBURG i zobacze co się będzie działo i czy problem się powtórzy, bo nie widze innych przyczyn jak narazie przeładowania turba. Sztanga gdy ją obserwowałem na postoju w miarę dodawania gazu wydaje się chodzić ale takim patrzeniem to nic nie mozna stwierdzić... Skoro mówicie, że przepływka wygląda na sprawną...
Wiesz gdzie możesz sobie wsadzić zawór EGR firmy NTY? Z grzeczności nie powiem. Skoro po wymianie było ok to moim zdaniem EGR tej formy nadaje się na złom. Tam tylko Pierburg
po odpaleniu auta wywala błąd świec żarowych (założone nowe NGK) Czy sprawdzałeś na zimnym silniku czy po włączeniu zapłonu pojawia się napięcie na wtyczkach od świec :?: stały błąd zaworu EGR (podkładałem drugi) Czy przyuczałeś zawór po podmianie i czy zawór podmieniany był oryginalny ( PIERBURG) i sprawny :?: Do tego na powrocie paliwa z pompy CR...
Witam, po przełożeniu wiązki silnika nie mogę go uruchomić, ponieważ nie mam zasilania na zaworze paliwa. Zawór jest zasilany przez przekaźnik. Przekaźnik nie otrzymuje sygnału ze złącza na zdjęciu. Od czego jest złącze ze zdjęcia?
Ten rachunek to jakaś fikcja. Zawór EGR oryginał Pierburga nowy to 340 zł. Zresztą wiele rzeczy ma zawyżoną cenę. A może robiłeś to w serwisie Renault. A śruba miski olejowej z uszczelką kosztuje 8 zł. Więc mogłeś za 92 zł kupić blisko 12 sztuk..
egr nowy pierburg`a, czyli daje ecu do elekronika niech pakuje nowy soft
Kup oryginał na alegro oferta nr 5185591244 zamiennik u kolegi działał pół roku chociaż zamiennik zamiennikowi nie równy .Oryginał to firma Pierburg.340zł.Tu masz of nr,4967605649.
No to podłącz to tak jak było w oryginale przy okazji zmieniając przewody ciśnieniowe od turbo do n75 na nowe, i sprawdź co się dzieje, w razie czego wymień zawór na nowy bo oryginał pierburga smieszne 120 zł kosztuje.
Cześć, Mam praktycznie to samo, tylko że głównie po odpaleniu po dłuższym postoju, tempomat się nie wyłącza w trakcie jazdy, ani turbo, obroty maksymalnie 3500. Czy udało ci się rozwiązać temat? Też nie mam DPF, EGR zaślepiony całkowicie. Miałem do tej pory 3 razy taką sytuację, za 1 razem 2–3 dni i jak odmuliło, to mocno po katowałem i długo był spokój....
do przeczyszczenie albo wymiany zawór wzbogacenia mieszanki, przykręcony jest dwoma wkrętami. w załączniku wszystko jest opisane punkt nr 8 i na końcu rysunek Pozdrawiam
Zawór był demontowany, czyszczony. Pracuje ładnie. Z ciekawości na zawór sterujący turbiną podałem ciśnienie z zewnątrz (podłączyłem sprężarkę). Dalej bez poprawy... Jeżeli dobrze rozumuję to mówiąc o Pierburgu, masz na myśli vacum pompę, czy zawór sterujący powietrzem dolotowym?
Sztomel, a nie błąd 17958? :) W sumie już sam nie pamiętam... Neron - N75 to koszt ok. 120-150zł (zawór marki Pierburg). Przepływka Boscha kosztuje ok. 250zł, zamiennik można mieć za 150zł. Ewentualnie zawór sterowania turbo, czyli gruszka. Nie wiem, czy silnik 110KM są też w opcjach z zaworem upustowym, ale chyba nie. Tam jest chyba tylko zmienna geometria...
Witam Przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na dolegliwość Z którymi próbuje się uporać. Mianowicie w wyżej wymienionym golfie dzieje się tak że na zimno ładnie pali obroty dobre, czyli ssanie działa prawidłowo, po nagrzaniu tez jest wszystko ok na postoju, jak jadę powoli tzn 30-50km/h to tez wszystko jest w porządku ale jak chce jechać szybko...
Witam ekspertów od Fordów:D Mój samochód Ford Mondeo MK3 2.0 Tdci 1997cm3 kod silnika LPBA Sterownik silnika ECU: SID 206 85kW 115hp 2008r. VIN: WF0GXXGBBG8L31060 Auto podczas mocnego przyspieszania po chwili (ok30sekund) wchodzi w tryb awaryjny i traci moc - po zgaszeniu silnika jak ponownym odpaleniu moc wraca do czasu mocniejszego przyspieszania....
Witam Niedawno zacząłem samodzielnie modyfikować swój soft w samochodzie. Jest to silnik 1.9 TDI AHF z końcówkami wtryskiwaczy 0.230, turbina oryginalna GT1749V, sterownik 038 906 012 L . Ogólnie wszystko wydaje mi się, że jest ok, auto jeździ dobrze, ale nie umiem poradzić sobie z problemem obniżonego doładowania w zakresie 2200-3000 obr/min. Zadane...
Chciałem wymienić w swoim Leonie 1.9 tdi 110 km ASV zaworek N75 w sklepie sprzedawca sprzedał mi zaworek PIERBURG 7.00868.02.0 Ma on wszystkie wyloty rurek z jednej strony, zastanawiam się czy pasuje do mnie i wystarczy tylko przedłużyć przewody ciśnieniowe, czy to zupełnie inny zawór?? Powiedzcie czy muszę wymienić, czy jednak możne zostać ten???
Zawór CV to takie o coś: https://www.ecstuning.com/b-pierburg-par... Steruje wpuszczaniem powietrza do kolektora wydechowego. Jak masz za dużo tlenu w spalinach to sonda wykrywa że mieszanka jest za uboga, chociaż faktycznie nie jest. Ale to tylko takie gdybanie.
Witam. Problem dotyczy zaworu zmiennych faz rozrządu w aucie peugeot 307 2.0 140km. Mianowicie problem polega na tym, że ten zawór przestał działać, auto nie ma mocy, problem z odpalaniem, większe zużycie paliwa. Takie zawory zakupiłem już 3 sztuki, lecz żaden z nich nie pasował wymiarami, co powoduje brak możliwości montażu, z firmy Pierburg 2 sztuki,...
Najbardziej prawdopodobne to brud w komorze pływakowej. Drugie - przetarty/dziurawy pływak w komorze pływakowej. Trzecie - nieszczelny zawór iglicowy w komorze pływakowej. I dlatego go zalewa.
Opel Zafira B (Z19DT) - tryb awaryjny Już 3 lub 4 raz mam tak, że po dłuższym postoju po odpaleniu jest brak mocy i nie mogę włączyć tempomatu, obroty maksymalnie osiągają 3500. 1 raz samo przeszło, trochę go po katowałem i miałem z pół roku spokój. Ostatnio 2, 3 i 4 raz to zwiększenie częstotliwości problemu, zwłaszcza w ostatnim miesiącu. Jak szukałem,...
Witam, Pacjent Audi A3 8P 1,9 TDI BLS 2006. Mam taki problem, że samochód w ogóle się nie wkręca. Po dodaniu gazu samochód szarpie, kopci na czarno i nie wkręca powyżej 1500 obrotów. Nie da się w ogóle tak jechać. Dopiero po odpięciu podciśnienia od turbo czy EGR samochód normalnie jedzie, przyśpiesza jak gdyby nigdy nic. Nie mam pojęcia, co może być...
Witam potrzebuje odpalić silnik z sieny 1,2 75 poza samochodem gdzie nie będzie standardowego baku i co za tym idzie fabrycznego kosza z pompą W tej wersji wtrysku zawór ciśnienia siedzi na listwie Chciałbym zastosować zewnętrzną pompę paliwa pierburg 7.21659,12 bo wpadła w moje posiadanie Czy nie będzie w niczym przeszkadzać wyższe ciśnienie?
Już mi sie wydaje że problem rozwiązany..:Dwyjąłem i sprawdziłem ruch sztangi...okazało sie że trochę ją blokuje gdy gruszka nie jest podłączona czyli bez podciśnienia....jak sie okazało to kierowniczki były zatarte tzn gdy każdy po kolei sprawdzałem to na jednej łopatce był wyczuwalny zadziorek papierek i szlifowanko pomogło.nasmarowałem jeszcze specjalną...
Dzień dobry, czy do Passata B7 Variant 2.0 TDI, 103 kW z 12.2011, CFFB jestem wstanie dostać nowy zamiennik wkładu pompy paliwa, dobrej firmy np. Pierburg? Moja pompa ma 2 króćce oraz wlot profilowany pod wpinany na zatrzask filtr siatkowy. Numer całego zespołu: 3AA 919 050 B czyli np. https://bt-cars.pl/pompy-paliwa/955-vw-p...
Witam. Odpowiadam na posta ponieważ mam podobny problem, od jakiegoś czasu, a po wizycie w serwisie aktualnie jest tragedia. Opis pacjenta MAN TGX 18.440 2016r LLS-u, pojazd po najmie z jednej z dużych firm. Zakupiłem jako dwuletni, z przebiegiem 236000km. Aktualnie 351000, w ostatnim miesiącu wymienione: czujnik ciśnienia osuszacza, awaria, objawy:...
Jedno i to samo. Pierwszy jest zrobiony przez Pierburg`a pod markę auta - taki dostaniesz w serwisie. Drugi zrobiony przez Pierburg`a pod swoim logo. Podobno nie można kupić nigdzie indziej niż w serwisie ze znaczkami VAG.
Ja często czyściłem te zawory w Oplach.Ostatnio kilka razy w Corsie 1.0 12 v i zawsze z pozytywnym skutkiem.No chyba że zawór był uszkodzony elektrycznie ,to trzeba było go wymienić.W Corsie 1.0 12 v zawór jest też firmy PIERBURG.Czyściłem go w tym samym samochodzie 4 razy w ciągu roku.W końcu powiedziałem znajomym żeby kupili nowy bo coraz częsciej...
Zawór ZTC działa ale nie wiem czy działa taka czarna puszka z tyłu gaznika i jak ją sprawdzić a co z tym urządzeniem rozruchowym ?
Znalazłem podobny wątek ale zamknięty z zdecydowaną puentą. Rozpoczynam go na nowo może mi ktoś odpowie co zrobić.... Golf 1.4 i błąd EGR-u . Informował że zawór nie zamyka się. Zawór był czysty , ponownie wyczyściłem , zaadoptowałem, nic nie pomogło. Kupiłem nowy (Pierburg), zaadoptowałem. Po dwóch dniach ponownie błąd tym razem 16785, P0401-35-0....
Najwięcej 2E3 siedzi w Golfach 2 1,3 jak chcesz podglądać. Jak masz do tego układ kontroli spalin(sonda lambda, zawór obejściowy, czujnik temperatury i sterownik) to tego badziewia wogle nie montuj.
Witam, posiadam Audi A6 C5 2002 1.9 TDi i mój problem polega na tym, że rozpędzam się do 80/100 i odcina mi turbinę i nie ma mocy żeby przyspieszyć, wymieniłem przepływomierz, zawór N75 nowy pierburga, wszystkie wężyki i dalej ten sam problem. Podpinałem samochód do komputera i wyskoczyły mi takie błędy: 17964 - Charge Pressure Control P1556 - 35-10...
Notorycznie padające zawory sterujące EGR lub turbiną. Zamienniki loteria na miesiąc lub pół roku, używki złom. Jak diagnoza się potwierdzi to wyłącznie oryginał albo pierburg. Będzie bolało cenowo.
Witam wszystkich mam problem z Dacią Sandero 1 z 2009 r. A mianowicie mam dwa błędy: 1 . Kod DF 263 osiągi turbosprężarki Na poziomie maksymalnym ... Szybka odpowiedź 1. DF115 („MAP – ciśnienie w kolektorze na poziomie minimum”) oznacza, że sterownik okresowo widzi _zbyt niskie_ ciśnienie w dolocie. 2. DF263 („Osiągi turbosprężarki na poziomie maksymalnym”)...
Dzień dobry, Pisze nowy post ponieważ długo czytałem o podobnych problemach na forum i nie znalazłem tam rozwiązania na mój problem. Chodzi o to, że auto czasami jedzie kawałek (1-2km) prawidłowo a czasem już po odpaleniu wchodzi w tryb awaryjny. Po podłączeniu OP-coma pokazuje dwa błędy P0400-5A oraz P0622-02. W samochodzie wymieniony został zawór...
Witam wszystkich Założyłem podobny temat ale niestety bez odzewu wiec spróbuje od drugiej strony małymi kroczkami Auto robi się słabsze po 3 tysiącach obrotów ale nie przechodzi w tryb awaryjny Trochę martwi mnie spadek doładowania poniżej wymaganego a później idzie dalej do góry Wrzucam logi dynamiczne grupy 11 na kolegi przepływce http://vaglog.pl/log_267952.html...
...N75 - półroczny Pierburg a już padła sprężynka. Zawór został rozcięty, wymieniona została owa sprężynka, następnie uszczelniony po czym sklejony kropelką... Od momentu zakupu i założenia zachowywał się dziwnie... po przełączeniu zapłonu bez przerwy tykał, znaczy pracował. Nie wiem czy w innych tak samo ale u mnie rozleciał się pewnie od tego ciągłego...
dla mnie to będzie zaworek podciśnieniowy który steruje pracą turbiny... i niech Cię nie zmyli że nie wywala błędów ! tam w tym zaworku jest siateczka filterek który się zatyka , niektórzy to czyszczą ja wolałbym wymienić ... aha nie daj się nabrać na zawór od BMW który kosztuje 250 zł , kup zawór podciśnieniowy od Opla 1,7 to ta sama część te same...
Czujnik MAP, przepływka, pedał gazu, przepustnica, zawór turbo i węże, grucha turbo - do sprawdzenia. Intercooler, węże wszystkie pod kątem lewego powietrza do sprawdzenia. Kable to bym sam. Przejrzał, bo niby co, wyjęli je z auta, wątpię. Volvo jest trudne do diagnostyki. EGR tylko Valeo, Pierburg, słowem oryginalne.
Witam. W moim lt (AHD 102KM) pada turbina (straciła wyważenie i lekko przyciera w jednym miejscu) i obawiam się, że umrze w najmniej odpowiednim momencie. Chcę ją wymienić i pomyślałem o wsadzeniu na jej miejsce turbiny z motoru ANJ 109KM. Wiem, że 109 ma zmienną geometrię i jest sterowana podciśnieniem. Pierwsze co przychodzi do głowy to: - instalacja...
Czyli rozumiem że ten zawór odcinający mozna wykrecic i sprawdzić jego działanie? Nad tym zaworem jest chyba dysza przykrecana od góry. Pytanie czy jej nie wykrecić i sprawdzić czy sie nie przytkało coś
SPN 4591 Kontrola ciśnienia doładowywania (wysokie ciśnienie) Strategia monitoringu Kontrola ciśnienia doładowywania Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Podczas jazdy i w trakcie postoju pojazdu centralna lampka ostrzegawcza cały czas świeci się na czerwono • Lampka kontrolna świeci...
Tak też myślałem .Komputer pokazał błąd 17956-zawór regulacji turbo -przerwa. Egr to zawór n18 jak się nie mylę, a ja potrzebuję N75. Znasz może jego położenie w aucie (gdzie szukać) czytałem że gdzieś w okolicach silnika. Dodano po 32 Znalazłem ten zawór (kod silnika APU 1.6T 20V 110KW). Wyciągnąłem go i wygląda jak ten który przywiózł znajomy w pudełku...
Ja w golfie 4 w silniku 1.4 ape wymieniałem EGR ale na nowy pierburg z intercarsu /w tamtym czasie koszt około 350zł. Nawet nie zrobiłem adaptacji tylko wykasowałem nastawy silnika oraz wszelkie błedy, i odpaliłem na 15min. Zawór aż miło cykał od początku montażu w teście. Także jak wyżej obstawiam wadę taniego zamiennika..
Witam, Opel Astra 1.3 cdti. 90 z zmienna geometria. Walczę z przeładowaniem turbo sprężarki. Podczas logów na 3 biegu ciśnienie zmierzone nie pokrywa się z oczekiwanym. Map sensor podmieniony na inny sprawny, zawór sterowania gruszki wymieniony na pierburga, przewody podciśnienia wymienione na nowe. Podczas pracy silnika na biegu jałowym z poziomu testera...
Temat do zamknięcia. Pomimo założeń mechanika, że jest to turbina na bypassie i że jest poprostu do regeneracji, postanowiłem zamówić zaworek N75. Po założeniu nowego Pierburga i przejechaniu ok 20km wszystko wróciło do normy. Silnik odzyskał swoją poprzednią moc.
No nic panowie diagnoza taka ze stukała pompa próżniowa ten dzyndzel latał co wchodzi do walka jutro nowa pompa Pierburg nowy olej 5w30 Motul filtr i zobaczymy Mechaniol znajomy Marokańczyk mówi ze on więcej tam nic nie widzi zawory walki mówi ze jak nowki ufff jutro napisze doloczam 3 fotki.
silownik pracuje plynnie jak zdejme wezyk natychmiast opada podepne podnosi elektrozawor tez zamienilem na nowy pierburg podejrzewalem czujnik cisnienia doladowania poniewaz jak turbina sie rozkreci to pompowala 2,18bara i wtedy wchodzil w awaryjny zalozylem nowy brak efektu
Witam. Panowie od jakiegoś czasu mam problem który opisuje poniżej. Aktualnie po wizycie w serwisie jest tragedia. Opis pacjenta MAN TGX 18.440 2016r LLS-u, pojazd po najmie z jednej z dużych firm. Zakupiłem jako dwuletni, z przebiegiem 236000km. Aktualnie 351000, w ostatnim miesiącu wymienione: czujnik ciśnienia osuszacza, awaria, objawy: późno załączająca...
Miałem podobny problem gdy zawór EGR był nie domknięty .Czyszczenie go pomagało na chwilę.Przerobiłem go i jest zawsze w pozycji zamkniętej .Problem rozwiązany .Wiadomo łatwiej kupić nowy ale oryginał Pierburg to 350 zł .Zamienniki są po 250 zł.
Sorki źle napisałem nazwę,potocznie tak mówimy u nas, chodzi o ten zawór http://autolech.com.pl/index.php?p556,za... Najlepiej wsiąść w samochód z podłączonym diagnostą pod złącze, i obserwować ciśnienie doładowania, jeżeli w trakcie przyśpieszania ciśnienie dobije do ok2.1 bar i nagle...
Witam, mam parę informacji co do błędów. ECN 112008 - Problem polegał w zabrudzeniu styków ECU, przeczyszczenie ich i styków bezpiecznika pomogło. ECN 1106... - Czujnik ciśnienia doładowania, wymieniony na zamiennik Pierburga, błędu brak, jak i spadków mocy. Pozostał : ECN 013025 - Błąd od sondy lambda, sonda do wymiany. ECN 124358 - Zawór bocznikowy...
Witam.Problem rozwiązany. Turbinę wysłałem na reklamację- po kilku dniach odesłano mi nową,choć w karcie gwarancyjnej jest adnotacja - " podczas 30min. testu nie stwierdzono uszkodzeń".... Jeśli nie uszkodzona to po co odesłano nową ? .......odp.pozostawiam dla was. Sprawdziłem ustawienie turbiny i zrobiłem korektę by "wstawała" wcześniej. Wszystko...
Jest to filtr węglowy oparów paliwa.Ponieważ w zbiorniku tworzą sie opary,a nie jest ekologiczne wypuszczanie ich do atmosfery,dlatego są one wpuszczane do kolektora ssącego.Decyduje o tym zawór,który otwiera sie z odpowiedną częstotliwością,powodując spalanie tych związków.Co do przekażnika,to mam za mało danych.Jaki jest numer podstawy w skrzynce?Mail...
Tam jest lpg - jak wygląda sprawa regulacji luzów? Jak wygląda kompresja? Podejrzewam nierówną kompresję spowodowaną luzem zaworowym i taniej wymienić silnik lub zrobić głowicę (dociąć zawory) niż regulować zawory wymieniając szklanki Czy reset adaptacji pomaga (po resecie obroty wskoczą na nieco wyższe ale po kilkunastu km powinien się zaadaptować)?...
Witam, szukam wszędzie ale niestety nie mogę poszukać. W moim sprinterze 212D, jest problem z klapą nawiewu, słabymi hamulcami, regulacja świateł, jest bardzo słaby itd, czy może ktoś mi napisać albo podać schemat jak te wężyki od podciśnienia powinny być podłączone do tego zaworu? Dodam że mój zawór to pierburg 7.21071.00 A zaczęło się to wszystko...
Dziekuje, kolega w sklepie proponował mi pierburga za ponad 300 o ile to wogóle pierburg . Dzwoniłem równierz do zaprzyjaznionego serwisu skody cena podobna do tej którą podałeś. Przekazalem że musi być o identycznych numerach i gość od bory zamówi sobie sam na alledrogo i zobaczymy czy zadziała. Dziekuje pozdrawiam temat można zamknąć.
Cześć, nie chcę się pakować w niepotrzebne koszta dlatego proszę o sugestię. W astrze z silnikiem z17dtj wystąpił błąd raz, a dobrze (czyli nie było niepożądanych objawów wcześniej). Przejechałem się z laptopem(kasowałem za każdym razem błąd) i sprawdziłem kiedy się pojawia: - Na zimnym jest wszystko ok - Jeżeli auto jest już trochę rozgrzane i już...
Na początek sprawdź EGR czy nie jest zacięty w otwartej pozycji , kolejnie zawór n75 , znajdziesz go z prawej strony za kratka halogena , jeśli jest uszkodzony może podciśnienie lecieć na gruszkę maksymalne i stąd przeładowywana turbina . Jest to częsty problem w tych autach. Jeśli jest uszkodzony uczulam na zamienniki, pierburg powinien być . Wszelakie...
Witam.Gdzie się znajduje zawór Wastegate w man tgx 460 e6. Mam wysokie ciśnienie doładowania wg kodu błędu edc 5 04591-02. Na turbinie. Ale nie masz wysokiego ciśnienia doładowania, tylko FMI 02 - za nisko. Sprawdź czy nie syczy z zaworu pierburg. Przy tym błędzie raczej on do wymiany.
Witam, w moim samochodzie odłącza turbo przy stałej spokojnej jeździe, zaświeca się błąd, po czym gaśnie po trzykrotnym zgaszeniu silnika, po podłączeniu pod komputer są błędy: zawór n 75, który został wymieniony na nowy fabryczny, pierburga turbo w stanie idealnym sprawdzał mechanik wyciągnął i rozebrał, pompowtryski w normie. Silnik pracuje równo,...
To chyba właśnie to "cudo" Jeżeli chodzi o zawór wykorzystywany przy hamowaniu to napięcie dochodzi (po oględzinach znalazłem urąbany kabel od tego zaworu i go połączyłem - siłownik trójpozycyjny wysunął się bo przed był schowany). Obroty według serwisówki reguluje się śrubą z tyłu na klucz 13cie - ale reakcji nie ma... Najchętniej wymieniłbym go na...
Zawór w moim polo wyglada tak. Dodano po 1 http://www.kolmot.com.pl/pl/p/ZAWOR-RECY... Dodano po 4 Znajomy zaślepił w golfie i nie wykakuje check
Napięcie znamionowe powinno być wytłoczone na obudowie elektrozaworu, zazwyczaj 12V. Tylko uważaj, bo zawór może mieć wbudowaną diodę i ważna wtedy jest polaryzacja napięcia (gdzie + a gdzie -), na zaworach Pierburga jest to wyraźnie oznaczone na bocznych ściankach obudowy złącza. Bez zasilania powinno być przejście między OUT a ATM (tym wolnym), natomiast...
1. Przewód WN z cewki odłącz od aparatu zapłonowego i przyłóż do masy. 2. Ściągnij osłonę gumową przewodów przy TSZ. Wtyczki nie wyciągaj. 3. Podłącz woltomierz pomiędzy styki 6 i 3(przypominam wtyczka w gnieździe) 4.Włącz zapłon. 5. Obracaj wałem korbowym zgodnie z pracą silnika. Miernik powinien pokazywać przemiennie 0V i minimum 2 V. Jak pokazuje...
pompa vacum podaje -0,95 po wpięciu w miejsce czarnej kuli (aku) -0,95 - kolego Strumien swiadomosci swia czy o ten akumulator Ci chodzi? po wpięciu w miejsce n75 -0,95 a po wpięciu zamiast gruszki -0,4 wszystko mierzone na jałowym wszystkie zawory ze sklepu (cena detaliczna ponad 400 zł) - twierdzą że orginał pierburga wszystkie wężyki wpięte według...
Witam serdecznie. Jesteś pewny co do sterowania napięciem 12v? Clip mówi że zawór powinien być sterowany napięciem 5v? Dziękuję Wg specyfikacji napięcie wynosi 12V jak choćby podane jest na stronach sklepów wraz z informacją w jakich pojazdach jest wykorzystywany. https://www.wajbex.pl/przetwornik-cisnie...
Witam! Posiadam Audi 80 B3 poj. 1.6 z gaźnikiem elektronicznym oraz z czymś co się nazywa "regulowany katalizator" czy coś... Gaźnik jest typu pierburg albo inne oznaczenie to 2EE. Chciałem się zapytać czy da się wyciągnąć choć kilka koni więcej z tego np przez jakąś regulacje czy coś... Dla mnie więcej o 3 konie to już różnica bo obecnie mam 70-71...
Dziś trochę rzeźbiłem ale nie wygląda to chyba dobrze. Zastanawiam się dlaczego początkowo ciśnienie idzie w górę pracujący zawór N75??? Na wszelki wypadek zamówiłem na jutro i zmienię. Koszt Pierburg to 260zł, będzie pewność. Nie widziałem map z innych turbin, nie wiem jak to powinno wyglądać poprawnie. Może jakiś link do prawidłowego wykresu.... pomogłoby...
pierburg zawór ssanie pierburg pierburg regulacja
wyłączniki bezpieczeństwa podłączenie raport spalania staż elektryk
piaskownica windows lodówka haier a3fe742cmj
Bezpieczniki w pralce Candy Grand – lokalizacja, typy, dostęp do zabezpieczeń Mysz Logitech, Razer świeci po wyłączeniu komputera – zasilanie USB +5VSB, BIOS ErP, Windows Fast Startup