jeśli miał byś uszkodzony zawór ssania tak by właśnie było na gazie i na benzynie
Tak na marginesie, to nie jest elektrozawór, tylko element o działaniu identycznym jak termostat w układzie chłodzenia (zbiorniczek z parafiną i iglica) ogrzewany przez pastylkę ceramiczną
W jak wyjąłem zawór ssania to normalnie odpalił na zimnym
czy na zagrzanym silniku też ma się grzać ta grzałka?, czy tylko na zimnym? ,jak się zagrzeje silnik to chyba powinna się wyłączyć, jak dotykam plastikowej obudowy tego ssania to ma się wrażenie że zaraz z gorąca się roztopi jest bardzo gorąca,czy tak ma być czy tylko ta iglica co wchodzi do gaźnika ma się zagrzewać?
Okropnie bogata mieszanka. Ja bym sprawdził po kolei: - czy domyka się zawór ssania, - czy pływak nie jest dziurawy - czy nie chlupie w nim przy potrząsaniu, - poziom paliwa w komorze pływakowej i ewentualnie go obniżył.
Moze to jest skutek spadku ciśnienia na chłodnicy, ale wtedy musiał by być ok 0,3bara, a nie 0,1 bar. Tak na chłodnicy i rozdzielaczu. Poza tym, tak czytam z doskoku, do odszraniania instalacja powinna mieć zawór regulacyjny KVL na ssaniu sprężarki. Wogóle każdy udaje, że zawory stałego ciśnienia skraplania, ssania, parowania nie istnieją, bo co- drogie.....
To jest zawór automatycznego ssania.
1. Sprawdź wydech, czy nie jest przytkany. 2. Sprawdź luzy zaworowe. O ile to 4T, bo nie napisałeś. 3. Wyjmij i sprawdź zawór ssania. Gdy jest zimny powinien "puszczać" paliwo. Z reguły jest to zawór otwierany ciśnieniem wosku w bańce ogrzewanego grzejnikiem elektrycznym. Więc napięcie 0.5 V (choć nie wiadomo jakie - stałe czy zmienne) nie jest OK!...
Zabezpiecza pompę przed całkowitym zaślepieniem, czyli jak rośnie ciśnienie powyżej pewnej granicy (się ją reguluje śrubką) to zawór 'puszcza' na ssanie.
Zmień elektryka. To ze nie zna "chińskiego" angielskiego nie jest wielkim problemem, ale to że nie radzi sobie z tak prostym schematem, to już podważa jego kwalifikacje i rodzi podejrzenia o jakość naprawy. Nie wiem czyje to tłumaczenie, ale jest całkiem niezłe. Ze swej strony mogę dodać: Flasher: kontrolka kierunkowskazów Monostat: Regulator napięcia...
Witam proponuje: 1.Sprawdzić czy jest iskra jeżeli tak to ustawić ponownie zawory i sprawdzić kompresje(spróbuj odpalić z ssaniem) 2.Na ile ustawiasz zawory?
Za duży silnik, 700 to ma na papierze i może na ssaniu, zawór 1/2 spokojnie da radę
Witam .Proponuje dołożyć zawór zwrotny na ssaniu , między studnię i pompę, bliżej pompy i taki klasyczny,poziomy, rozbieralny .To dlatego,że nigdy nie wierzyłem zaworom zwrotnym w smoku.Wystarczył drobny śmietek żeby przestawały działać.
Zagadka rozwiązana. Nie zamykał się do końca zawór ssania. Dzięki za nakierowanie na odpowiednie tory.
A skąd ktoś poza tobą ma to wiedzieć? tylko ty możesz to sprawdzić... sensowniej jest 1 zapłon na 2 obroty, bo inaczej jest dodatkowy zapłon, który jest zbędny; on wypada, kiedy kończy się wydech, więc może nie przeszkadza w prawidłowej pracy silnika, pod warunkiem, że zawór ssania jest jeszcze zamknięty. Trochę tego nie rozumiem: jak chcesz coś podłączyć...
przyczyna takiej pracy silniki jest zepsuty elektor zawór ssania który jest na gaźniku
Zawory były szlifowane, a luz zaworów był mierzony po tej operacji? Przy prawidłowo ustawionym rozrządzie, jeżeli tłok znajduje się w GMP pomiędzy suwem wydechu i ssania, oba zawory powinny być minimalnie uchylone.
Samoróbka z sprężarki od lodówki zawory na ssaniu do odzysku na tłoczeniu wyjście do butli to najprostszy układ. Moza dołożyć jakiś filtr po drodze.
Czyli : grubsza rurka - cieńszy zawór to niskie ciśnienie, tzw ssanie cieńsza rurka - gruby zawór to wysokie ciśnienie tzw tłoczenie W każdej klimie samochodowej jest ta sama zasada.
Raczej odpala zimny, ale ciepły dużo pali i nie wchodzi na max obroty... Iglica powinna wysuwać się w dół, patrząc na dołączone zdjęcie. Po podłączeniu do akumulatora, górna część powinna robić się ciepła. Omomierz powinien wykazać rezystancję gdzieś koło 100R - 1k, w zależności od temperatury (PTC). Iglica będzie wysuwać się powoli, prawie niezauważalnie....
Witam! Element 5.0 to siłownik jednostronnego działania przesuwający głowicę ssącą - jest uruchamiany elektrozaworem PV5.1. Podciśnienie dla ssania wytwarzane jest w pompie inżektorowej 6.4 , którą uruchamia zawór PV6.1 a sam proces ssania jest załączany na czas pracy podsysu zaworem PV7.1. Zasilanie ciśnieniem p1. Pozdrawiam.
Z tym 11kW będzie ciężko załączając na "raz", na takim wanie zjadłem zęby ale za to teraz chodzi jak pszczółka. Akurat ten wan nie potrzebuje skrzynki do sterowania, ma zawór pilot który steruje blokadą ssania przy osiągnięciu zadanego ciśnienia. jeżeli długo sprężarka stoi to warto sprawdzić zawór w obudowie filtra, przy ok 4-5 barach powinien już...
Jak to nie ma regulacji siły ssania! Ma! Zawór na rurze to co, gips?! Tylko że otwierając ten zawór zmniejszasz siłę ssania, ale też zwiększasz pobór prądu. A chyba nie o to chodzi :)
dakladnie nie pamiętam czy dolny to ssanie a gorny wydech Przecież jest to w Service Manual. Zawór ssania od strony wlotu mieszanki. Zawór wydechu od strony kolektora wydechu. Co masz w dół, a co do góry?
Masz 3 opcje: - brudny gaźnik, - nieszczelność między gaźnikiem a cylindrem, - słaba kompresja (podparty zawór albo uszkodzony silnik).
Możesz sprawdzić luzy zaworowe, ale bardziej bym stawiał na zawór ssania w gaźniku z którym wiecznie są problemy lub jak pisałem wcześniej lewe powietrze.
Zawór regulacji cisnienia. Nic nie ma do pracy na wolnych.
Fini z tego co widzę ma inaczej podłączony osprzęt. Patrząc na inne sprężarki z takim samym stopniem śrubowym, mają one inny zawór ssania (normalnie zamknięty - w Twojej jest wg. schematu normalnie otwarty). Jedna rzecz zwróciła moją uwagę. Otóż na pierwszym zdjęciu które zamieściłeś: http://obrazki.elektroda.pl/3287737300_1... Zawór...
Chodzi Ci o te dwa górne zawóry: zawór ssania i zawór egr ? To mam zamienić. Wymieniałeś przekaźnik koło gniazda OBD ? Tak wogóle to z tym błędem można jeździć czy powoduje to jakiś zużycie, poważniejsze usterki itd. ?
Ssaniem steruje zawór ssania który znajduje się koło zbiornika płynu do spryskiwaczy, w linku powyżej jest całe zdjęcie opisane co steruje tym ssaniem, i ten zawór jest załączamy prawdopodobnie przekaźnikiem. A co do świec u mnie też grzeją cały czas, ale oryginalnie przy temperaturze 70 stopni nie powinny się załączać ale wtedy był problem z rozruchem...
Nieszczelne pierścienie,pekniety tłok. Innej opcji nie ma. Tym bardziej że mówisz o braku ciśnienia. No chyba że zawory źle założyłeś i masz zamknięte na ssaniu.
Do tego, WZ250 ma własny zawór zwrotny w korpusie na ssaniu. Racja. Kupując, albo nawet myśląc o zakupie, warto najpierw przeczytać informacje dotyczące wyrobu, a wtedy nie trzeba się o to pytać na forum.
no dobra powiedzmy że jest tak przestawione jak mówicie to wtedy gdy zawór ssania jest otwarty tłok byłby u góry czy tak???? a jeżeli tak to czy przypadkiem wtedy tłok nie spotkałbysie z otwartym zaworem??????????
Podejrzewam, że zawór ssania jest podłączony do uzwojenia prądnicy za pośrednictwem opornika. I działa na zasadzie nagrzewania termistora i rozszerzalności (coś jakby termostat w silniku samochodowym). W niedługim czasie po uruchomieniu silnika zawór będzie nagrzany i otworzy kanał powietrzny.
Sprawdż czy zawór ssania domyka się do końca[może go blokować zagięta linka].Skontrolować stan pływaka i zaworu [pływak może być dziurawy,zawór może nie domykać do końca,albo ma pękniętą sprężynkę]powoduje to zawyżony poziom paliwa i automatycznie wzbogaca mieszankę.
dlaczego po wymontowaniu zaworu ssania silnik daje się uruchomić i pracuje gdy palcem zatkam otwór a gdy zawór ssania zamontuję w swoje miejsce silnik po chwili gaśnie. Wszystko wskazuje na to że dostaje zbyt mało paliwa. Proszę o radę.
W tym silniku niema możliwości regulacji zaworów, jedynie szlifowanie trzonka zaworu (zwiększenie luzu) lub frezowanie gniazda (zmniejszenie). Do pomiarów, tłok w GMP pomiędzy suwem sprężania i pracy. Górny zawór to ssanie, dolny wydech, patrząc na silnik w normalnym położeniu.
No i niestety niewłaściwie podpięty wąż do zaworu na ssaniu. Zawór może być dobry tak naprawdę :-) a niedrozny układ. No i jak woda to trzeba się szczelności przyjrzeć na niskiej stronie.
Sprawdziłem, ssanie jest z vaku, podłączyłem na krótko działa, podłączyłem przez zawór ssania nie działa. Przełożyłem na odwrót wężyki w zaworze ssania i jest ok. Z tym, że działa to tak, że cały czas jest zassane. Nie wiem czy to tak powinno być, bo dotychczas myślałem, że siłownik powinien puścić w momencie gdy silnik osiągnie jakąś tam temperaturę....
Teraz zauważyłem ,że w instrukcji małym druczkiem, piszę jak odpalić kosę. Pisze też że zawór ssania ma być wyłączony, ale jak odpalę już kosę, to mam go włączyć. Za chwilę, to przetestuję i dam znać co i jak. Dodano po 2 tak to przez ssanie jest teraz wszystko ok kosi jak trzeba
Wg opisu i exploded wiev jest to typowa pompa odśrodkowa. Jeśli tylko będzie pracowała z jakimkolwiek minimalnym przepływem to nic jej się nie stanie. Dodano po 3 Rozumiem, że taki zawór trzeba na wlocie zastosować. Nie, zawór na ssaniu będzie powodował kawitację i szybką destrukcję wirnika. Zawór ma być na wyjściu, na przewodzie tłocznym.
Zawór zakładaj przed pompką od strony ssania pompy.
Ssący 0.15 mm wydech 0.25 mm. Odległość cewki od koło to 0.3 - 0.4 mm. Sprężaniem się nie przejmuj. Jeżeli prawidłowo ustawisz rozrząd, to gdy tłok będzie maksymalnie w górze, pomiędzy suwem sprężania i pracy, oba zawory powinny być całkowicie zamknięte. Jeżeli ustawisz tłok w górnym położeniu, pomiędzy suwem wydechu i ssania, to oba zawory powinny...
Z tego co Autor tematu napisał, to najprawdopodobniejszą przyczyną jest nieszczelność rury polipropylenowej i to na odcinku ponad wodą, a wtedy zawór zwrotny też nie załatwi sprawy.
Witam wlutowałem dziś drugi zawór ciśnienie na ssaniu 4 bary temperatura za parownikiem 1,5C więc przegrzanie około 7K. Za jakiś czas zobaczymy co będzie dalej :)
Jakie są średnice tych rur?. Rura z kolankiem wygląda na taką gdzie zmieści się zawór ze śrubunkami, tą grubą nieco skrócić i założyć zawór z kołnierzami. Takie rozwiązanie gwarantuje łatwy ew, serwis/wymianę.
Ustawiam magneto na pozycji "T" Luzuje śrubkę od zaworu ssania Ustawiam luz na zaworze ssania Dociskam kontrę zaworu ssania Powielam te czynności na zaworze wydechowym Luz na zaworze ssania 0.05 (próbowałem ustawic na 0.10 Luz na zaworze wydechowym 0.08 (próbowałem ustawic 0.15) Doadam że w piątek tak ustawiałem i było wszytko okej, wczoraj jak go...
Dam ci prostą rade. Odkręć pokrywę zaworów i powoli kręć wałem. Ustal górny punkt tłoka jednocześnie obserwuj jak pracują zawory. Kręcąc zgodnie z pracą silnika przejście między zamknięciem zaworu wydechu i otwarciem ssania powinno być w górnym punkcie tłoka. Czyli tłok zbliża się ku górze zawór wydechu się zamyka. Zaczyna schodzić w dół otwiera się...
Witam, poniżej zamieściłem mały szkic instalacji hydroforowej. Chciałbym bardziej doświadczonych osób zapytać czy można w zaznaczonym punkcje "1" przed pompą na ssaniu zamontować zawór zwrotny? Myślałem także przed pompą na ssaniu zamontować trójnik i od góry zawór kulowy aby w razie potrzeby można swobodnie zalać pompę. Zawór zwrotny chciałem zamontować...
ok dzisiaj wyregulowałem zawory, a było co regulować:) po regulacji tak wzrosła kompresja że rozrusznik 1,5 razy wolniej kręcił:D. skuter zapalił, ale ciężko bo ssania niema. podłączyłem elektrozawór do zewnętrznego zasilania 12v i nic się nie poruszyło, sprawdzę jeszcze te styki i zobaczę co się z nim dzieje przy zapalaniu, ale najważniejsze że zapalił....
elektrit deczko sie pomyliłeś. elektrozawór odcinający paliwo przy hamowaniu silnikiem, w momencie wciśnięcia sprzęgła paliwko jest podawane spowrotem, po wyciagnięciu ssania ten zawór tez jest uruchamiany. SiwusGSM polecam stronke www.ktk.pl a w szczególności forum tej z tej strony www.forum.ktk.pl dział technizny jest tam prawdziwą skarbnicą wiedzy...
Ja ten króciec mam zaślepiony krótkim, odpornym na paliwo wężykiem z koreczkiem. Z ssaniem nie pomogę bo u mnie jest dźwignia przy gaźniku(do góry -ssanie włączone). Zawory sprawdź koniecznie. Jeśli nie będzie luzów to w szybkim tempie rozwalisz sobie silnik i będziesz miał kłopoty z ustawieniem stabilnych wolnych obrotów, zapalaniem.
Cewka,zawory. A ten silnik nie ma przypadkiem ssania na bimetal??
Ten "kranik" w tym skuterku to taki zawór z dwoma wężykami, jeden doprowadza paliwo do gaźnika, a drugi podpięty jest do dolotu za przepustnicą. Wężyk paliwa był pusty więc zassałem powietrze tym drugim i wężyk się napełnił benzyną.Odkręcałem też śrubę w dolnej obudowie gaźnika i paliwo pociekło przez krótką czarną rurkę. Czyli to że na zawór ssania...
obecnie podziękowała za współpracę sprężarka, Układ i tak musisz otworzyć, więc stary czynnik do odzysku i utylizacji, a to dziwadło przeciąć piłką i zrobić sekcję zwłok. Przecież nie można tego zostawić przy wymianie sprężarki! W tym miejscu mogą być: 1. Filtr, jak pisał p.obelix. Największa szansa. 2. Separator cieczy. Mniejsza szansa 3. Zawór stałego...
Nie, znaczy to, że najwidoczniej przepustnica się nie domyka, lub zawieszony jest zawór mieszanki rozruchowej (ssanie). Nieszczelność w dolocie przed gaźnikiem nie spowoduje wchodzenia silnika na obroty. Trzeba obejrzeć dokładnie gaźnik. A jak się zachowuje po całkowitym wykręceniu wkrętu regulacji biegu jałowego (całkiem zamkniętej przepustnicy)?
Problemem okazał się zawór od ssania i świeca zapłonowa po wymianie skuter ożył i odpala bez dodawania ani trzymania gazu. Zamykam już ten temat i dziekuję wszystkim za podpowiedz.
Witam. Mam problem z traktorkiem do trawy MTD. A dokładniej problem polega na tym przy odpaleniu strasznie strzela i nie zapali sprawdzając kompresję wyniosła ona 3bary. Sprawdzając dalej kompresja uciekała przez gaźnik. Dałem zawory z blokiem do sprawdzenia to zrobili tylko zawór ssący. I otóż problem nie znikł. Podczas kręcenia wałem zauważyłem, że...
Z reguły zasilanie grzałki (tak grzałki a nie cewki) zaworu ssania zasilane jest z obwodu świateł, ale przed ew. stacyjką. Po prostu zapalenie silnika rozpoczyna proces wyłączania ssania. Nie odpowiada mi pan konkretnie na pytanie.pisze pan że ssanie jest zasilane z obwodu świateł ,a światła działają dopiero po uruchomieniu silnika ,wiec ssanie zaczyna...
?Dla 20kW; 5/8" = 16mm może tu być ostatecznie do gorącej pary i dobrze do cieczy, ale na ssaniu to tak 7/8" ~=22mm (szkoda sprężu). Ten mechanizm działa tak: zawór za mocno dławi > czynnik na ssaniu mocno przegrzany (za suchy) > czynnik na tłoczeniu jeszcze mocniej przegrzany (to jeszcze zależy od sprawności mech. sprężarki)
Albo ma tak zdarty wirnik że już nie pociśnie. Tak załatwiłem podobną omnigenę - ciągła wodę z potoku, piach wydarł wirnik i obudowę pompy. A masz zawór zwrotny na ssaniu?
niestety nie wiem co można do tak małej konstrukcji wykorzystać. Można wykorzystać coś od dużej konstrukcji, presostat, zawór bezpieczeństwa, filtr na ssaniu, odolejacz na tłoczeniu. Podsumowując, Twoja konstrukcja jest...
Czyli z tego wynika najlepiej rozdzielić naczynie i wstawić przed pompą na powrocie ( na ssaniu ), a zawór bezp. i odpowietrznik za zasilaniu. Natomiast zgodnie ze sztuką ozaworowania ( brak zaworów od kotła do grupy bezpieczeństwa ) to lepiej mi będzie założyć komplet ( naczynie, zawór bezp, odpowietrznik ) zaraz na wyjściu zasilania z kotła. I nie...
W wanie blokowanie ssania przy rozruchu działa dopiero od 4 bar w zbiorniku, wcześniej zawór blokujący nie ma siły zamknąć ssania.
No i druga runda z Wan-em wygrana. Silnik zmieniony na 5,5KW odpalany z automatyki gwiadza trójkąt. Kółko na silniku 110mm. Zawór na ssaniu otwarty na 2/3 , zawór na wylocie z cylindrów otwieram jeszcze ręcznie na czas rozruchu ( jakieś 5sek.), całkowity czas nabijania 2,37min od zera do 8bar. Do zrobienia pozostały elektrozawory na dolocie i wylocie...
Przeciwwskazań raczej nie ma, co najwyżej nie da rady, wyjdzie doświadczalnie - ale zamontował bym dodatkowy zawór zwrotny na ssaniu, bo zaworki w tym kompresorku mogą nie dać rady.
Na zębatce rozrządu jest i trudno go przeoczyć.J Teraz wał, pewnie znak starł. Jeżeli, zębatka jest mocowana na wale za pomocą klina, to licząc ząb przy wycięciu na klin jako pierwszy, znak powinien być na dziesiątym zębie (licząc zgodnie z ruchem wskazówek zegara) i musi on pokrywać się ze znakiem na kole rozrządu. Jeżeli już ustawisz rozrząd to sprawdź...
Rozrząd idzie sprawdzić bez rozbebeszania silnika. Wystarczy sprawdzić czy w GMP suwu wydechu/ssania zawory są równo ( wydech będzie się zamykał a ssący otwierał). 2. Odma czy nie dmucha z niej spalinami. 3. Wydech czy drożny podobnie dolot. 4. Takie objawy często powoduje zacięte ssanie lub gaźnik wyregulowany na zimnym silniku. (Gaźnik regulujemy...
Świeca jest lekko brązowa. Kręcenie śrubami regulacyjnymi nic nie daje. Z gaźnikiem sprawa jest taka: skuter nie chodził wcale, stary gaźnik przeciekał i łapał lewe powietrze osią przepustnicy. Wymieniłem gaźnik na nowy, zaczął pracować, ale problemy były takie jak obecnie, tyle że skuter miał moc, przyspieszenie. Sprężanie było małe, więc wymieniłem...
Zgodnie z instrukcją i danymi fabrycznymi (również i moim doświadczeniem) pływak powinien być ustawiany w pozycji pionowej pokrywy. ( tak aby pływak swobodnie "zwisał") A odległość między pływakiem a ścianką pokrywy łącznie z uszczelką powinna wynosić 7mm. Zanim zaczniesz ustawiać poziom paliwa to sprawdź: - pływak czy nie jest dziurawy waga dobrego...
Zacznij od sprawdzenia czy działa podgrzewanie elektrozaworu ssania. Jeśli zawór jest zimny to ssanie jest otwarte cały czas i masz za bogata mieszankę. Wtedy sprawdzasz czy dochodzi napięcie do grzałki elektrozaworu przy pracującym silniku. Jeśli dochodzi, to uszkodzona grzałka. Jak nie, to do sprawdzenia instalacja i prądnica. Jeśli grzałka grzeje,...
Sprawdź czy w dobrą stronę obraca się silnik jeśli tak to zobacz czy regulator ssania (zawór wlotowy) się otwiera.
Chyba lekka przesada, że jak silnik zgaśnie to nie działają hamulce, kierownica i ręczny. Wszystko to powinno działać, przy czym hamulec zasadniczy i kierownica -cieżko, bo bez wspomagania. Przyczyną może być uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego albo uszkodzony jest silnik krokowy zaworu ssania lub zanieszyszczony zawór lub kanalik ssania.
Po miesiącu nieużywania do uruchomienia pompy muszę zalać ja ponownie wodą. W trakcie normalnej eksploatacji działa poprawnie. Zawór na ssaniu zamontowałeś i zamykasz go na czas dłuższej przerwy w uzytkowaniu pompy?
jak wpuszczasz bez odpalonej sprężarki po próżni dajesz przez ciśnienie dobicie z uruchomioną sprężarkom już przez ssanie
Temperatura i związane z nią ciśnienie. Grzej butlę I chładzaj urządzenie, lub zamontuj zawór serwisowy na ssaniu.
Jak silnik E7J to ssanie 0,1 a wydech 0,25.
Podaj numery z pompy to sprawdzimy czy jest właściwa. Jest to wersja z immo czy na pompie jest zwykły zawór?
Witam. Jest tak czujnik w gaźniku w skuterze CPI i nie wiem po co bo przeglądając jego instalację doszedłem do miejsca pod licznikiem gdzie się przewód kończy wtyczką i nigdzie nie jest podłączony i nie ma też wolnej wtyczki do jego podpięcia. Na innych forach dostałem schematy elektryczne podobnych skuterów i na niektórych jest on podłączony szeregowo...
Witam, kompresję ma dobrą? Może pierścienie już zużyte, albo wypalone zawory. Ssanie działa trochę w inny sposób, na termoelement jest podawane napięcie, przeważnie z obwodu świateł i powoduje to wypchnięcie iglicy i zamknięcie dodatkowej dyszy ssania. Sam proces nagrzewania się termoelementu i wypchnięcia iglicy odbywa się powoli i trwa kilkadziesiąt...
Zadz. jutro do Gdyni bo i tak musze kupić nowy zawór blokady ssania i kilka innych częsci wiec sie zapytam. Dobra informacja jest taka ze cylinder już zrobiony-tuleja wstawiona, wymienione również tulejki w korbowodach, w tygodniu odbiorę i składam wszystko do "kupy". Zastanawiam sie jeszcze nad olejem czy wlać tradycyjny Lotos 15w40 czy jakiś syntetyk,...
Czystość gaźnika oraz prawidłowe wyregulowanie to podstawa prawidłowego działania. Równie ważną rzeczą jest szczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Piszesz że masz ułamany "dzyngiel" od rurki od dozownika oleju. Jeśli nie ma możliwości dokupienia elementu w którym jest to montowane lub wkładane to pozostaje robienie mieszanki i wożenie "w zapasie"...
W każdym silniku czterosuwowym występuje tzw. współotwarcie zaworów, czyli przy przejściu pomiędzy suwami wydechu i ssania, gdy tłok jest w GMP zawory ssące i wydechowe są lekko otwarte. Poczytaj w google: "współotwarcie zaworów". Regulacji luzu zaworów dokonujesz po obróceniu wału korbowego o jeden obrót na następny znak "T".
tak jak kolega rafik71 napisał może "puchąć" tłok i silnik się zaciera. O ile było coś ostatnio robione typu wymiana tłoka, cylindra lub szlif cylindra. Albo nie zamyka ci zawór od ssania w gażniku, taki bolec z naklejoną gumową podkładką - i silnik ci się zalewa bo działa non stop na ssaniu
Wcale nie jest powiedziane, że cisnienie 2bar świadczy o tym, że układ jest ok. Sprezarka o zmiennej wydajności zaczyna spręzać teoretycznie dopiero jak ciśnienie na ssaniu jest powyzej 2,5 bar. Przyczyna może być zawór rozprężny lub też usterka samej sprężarki
W temacie głównym silnik dalej żyje własnym życiem. Ostatno znów przetrenowałem od stanu bliskiego poprawności poprzez stan kiedy uruchamia się poprawnie i gaśnie po kilku/kilkunastu sekundach aż po stan całkowitego braku możliwości uruchomienia. Zauważyłem, że podczas próby uruchamiania że środkowego/najniższego otworu w gaźniku (pewno ssanie) tryska...
Może trzeba by poszukać w gaźniku dyszy od ssania i sprawdzić jej drożność?
a czy powinien być jeden czy dwa zawory EGR tzn na ssaniu i na wydechu? Bo zrozumiałem po dzisiejszym badaniu na dwóch komputerach przez trzech "fachowców" że jest jeszcze jeden zawór od recyrkulacji pracujący analogowo (ten na ssaniu pracuje tylko 0-1) . Dejacek
doradzono mi żeby wywalić zawór zwrotny i tak zrobiłem niestety Gdzie był zawór zwrotny (na ssaniu czy tłoczniu) na tłoczeniu pomiędzy pompą a zbiornikiem
Zawór zwrotny uniemożliwia zalanie odcinka rury od ssania do pompy. Tu gdzie jest ta butelka wlewam wodę odkręcam zawór woda zaczyna ssać zamykam i ssie wodę ze studni lecz atmosfery nie chcą wskoczyć by pompa się zatrzymała i naciągnęła wodę odpowiednio by było ciśnienie
pierwsze co to zobacz czy przelewy nie potruchlałe, a w niej to trzyma zawór jednostronnego działania na ssaniu
brak luzu na zaworach ssania. To się w fiaciku często zdarzało nawet mimo prawidłowej regulacji. Wystarczyło nieco za mocno dokręcić pokrywę, uginała się i uchylała zawory
Butle jednorazowe mają zawór zwrotny, który zapobiega cofaniu się czynnika do butli. Butle wymienne posiadają zwykłe zawory i można wpuszczać i wypuszczać ile się chce. Pompa próżniowa służy do zrobienia próżni w układzie, a nie do przepompowania czynnika i nie da jej się do tego wykorzystać. Jeżeli zawory na ssaniu i na tłoczeniu będą zamknięte, to...
Chylę czoła. Tak jest. Jednak nadal uważam że sprężarka olejowa to ciężki rozruch i termik powinien mieć nastawę w okolicy 1.2In. To jesteś w błędzie, i to wielkim, przestań tak twierdzić. Czy to tłokowa czy śrubowa rozruch ma lekki. Gdyż stosuje się zawory odprężające w tłokowych a w śrubowych dławienie ssania zaworem. Ciężki rozruch mają napędy jak...
jest coś dziwnego że na pierwszym cylindrze ma świece prawie suchą a n a drugim całkowicie zalaną. To trzeba sprawdzić, czy luzy są właściwe i zawory się domykają. Pomiar kompresji na cylindrach, to powie.
Mega znawca chłodnictwa nie jestem. Ale to stosunkowo nowy klimatyzator. Doświadczenia z tym gazem nie mam wiem tylko że jest na propanie i bardzo wybuchowy więc uważaj :-). Dziwi mnie fakt że nie miałeś zaworu serwisowego. I jeszcze jedna sprawa: wszystkie Klimy na gaz 410, 407 r32 ( przynajmniej te niezbyt dużych mocy) mają zawór na ssaniu i czynnik...
ta niebieska cewka to nie zaworek od tz. ssania, to elektrozawór załączający parownik do pracy(w wersji pneumatyk jest to zawór tz. ssania ).Starsze modele BRC elektronik mają tą wadę ,zacinają się ponieważ pierwszy stopień redukcji podaje zbyt wysokie ciśnienie a słaby zaworek nie może się otworzyć(obecnie zaworek ma inny kształt i mocniejszą cewkę...
Lub otwiera się zawór bezpieczeństwa, przez co traci silę ssania i wydaje charakterystyczny odgłos.
Co się dzieje z ciśnieniem ssania gdy zawór sie przestawia? Można sprawdzić w trybie wakacyjnym. Jeśli nieszczelność na jedynym z parownikow to może wilgoć w układzie? Co do bezpiecznika na parwoniku t9onajprawdopodobniej na 105oC i jest jednorazowy .
Iskra wygląda OK. Podejrzane jest tylko, że nie pojawia się od razu. Nie wiem czy jest ciągła? Powinna przeskakiwać bez słyszalnej przerwy przez cały czas pracy rozrusznika. Mam następne pytania: 1. Czy jak zmieniałeś pasek widziałeś simmering ? Czy on i jego okolica była sucha? 2. Czy zdejmowałeś drugą pokrywę i kontrolowałeś co się tam dzieje? Chodzi...
zawór ssania honda siła ssania punto ssania
wymiana łożyska pralce siemens komputer napotkał należy mechanizm delonghi
wizjer smart regulator ładowania
Instrukcja obsługi i programowania centrali CA2x6 Kąt wtrysku dla VW LT z silnikiem AHD - szczegóły i ustawienia