Zawór zwrotny od pompy vacum do serwa.
Może tak: pompa -> rzeczone zabezpieczenie -> zawór zwrotny -> zbiornik hydroforu.
Zawór zwrotny na przewodzie między serwem a pompą vacum jest założony w dobrą stronę?
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Oryginalnie był zawór zwrotny miedzy filtrem a pompą vacum taki czarny (wymieniłem go przy zmianie wężyków bo puszczał w dwie strony) Filtr odkrecałem i uszczelka jest cała .W tym tygodniu bede zmieniał wszystkie filtry Latem miałem problem z odpaleniem po długim postoju np po nocy a tak cały dzień odpalał ok Teraz jak przyszedł mróz to nawet jak sie...
Pomiędzy pompą a serwo jest akumulator podciśnienia taka puszka po piwie (grube rurki) spróbuj podmienić z kimś.Od niego zależy podciśnienie po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca i tam chyba siedzi zawór zwrotny serwa (ale nie jestem pewien)
Witam mam kłopot z autem przystosowanym do przewozu osoby niepełnosprawnej w tym wypadku synka:( nie mam już sił dlatego piszę bo mój problem z autem trwa już bardzo długo i mnie irytuje a mianowicie: Ayto odpala normalnie przy pełnym zbiorniku, jednak kiedy stan poziomu ropy zbliza się do polowy zaczyna się problem. Auto odpala i gaśnie, a potem trzeba...
Zawor zwrotny mogę zastosować ale tylko bezpośrednio przy pompie a nie na wlocie węża ssawnego. Czy ten pomysł z beczka PE pozwoli na zassanie oczekiwanych 3 metrów? Przy założeniu że zawór zwrotny będzie tam gdzie byc powinien (poniżej poziomu wody) to zda egzamin. Przy zaworze ponad poziomem wody w stawie niz z tego nie będzie.
Witam. Posiadam golfa IV 1.9tdi 90km 99r. Pare dni temu autko nie chciało mi odpalić, postawiłem na zarąbany filtr paliwa, który następnie wymieniłem (bez zaworka filtru), oczywiście zalałem filtr no i już za drugim razem golfik odpalil, pochodził z 15minut i potem jeszcze pare razy go odpalałem no i wszystko ok. Dzisaj próbuję go odpalić i nic...Filtr...
Jak sprawdzić te podciśnienia kolego?nie mam vacumetra.Zamówiłem sobie na allegro interfejs. Czy dzięki niemu będę mógł to sprawdzić? Zamówiłem również nowy przetwornik ciśnienia, ten od sterowania turbiną, oraz zawór zwrotny bo cały w środku się rusza.Kolokwialnie mówiąc wygląda na zepsuty. Wymienię i zobaczymy co będzie.
No tak, tylko że zawór zwrotny na koszu, bez ciśnienia grawitacyjnie jak napełnię rurę to poziom nie opada przez cały dzień. Jak pompa dobije do 4 bar to z 5 minut trwa zanim zejdzie do 2 bar. Czyli jakby ciśnienie powoli wypychało. Jakbym korzystał z włącznika ciśnieniowego na króćcu tłocznym pompy to musiałaby się pompa zalaczyc może na sekundę żeby...
Ok. Dzięki za info . Też myślałem o wyrzuceniu odmy. Co do drzwięku to gościu od wtrysków też mi to powiedział, ten typ tak ma. Bo już nawet to sprawdzałem. Sprawdziłem też ciśnienie sprężania, wymieniłem pompę vacum bo cykała. Wymieniłem łańcuch, ale go przeciągnąłem i sprawdziłem endoskopem ślizgi i koło. U mnie bagnet jest po prawej stronie i nie...
no tak. nie napisałem marki auta, chodzi mi o silnik i jego lipne działanie. założyłem regenerowaną głowice. pompki zostały stare BJ, wchodziły bardzo ciężko w nowe gniazda i na nowych uszczelniaczach. Na początku zaczął się problem z nierówną pracą silnika najbardziej zauważalne jak się silnik rozgrzał i przy załączeniu EGR, wtedy zaczyna równomiernie...
Dzieki za podpowiedzi Boryas. Ogólnie podmienialem już na używane- elektrozawor do sterowania turbiny i regulator ciśnienia enia paliwa - nie było żadnych efektów. Nie ruszałem jeszcze jedynie czujnkka cisnienia na listwie. Pisząc sprawdzić - jak fachowo sie do tego zabrać, gdyż może używki też były wadliwe.... Całe vacum przejrzałem i zdaje sie nie...
Przewody podciśnienia wymienione i nowy zaworek zwrotny. Zatkane było rozgałęzienie przy pompie vacum dlatego nie było podciśnienia. Teraz auto ładnie pracuje i ma moc ale... Czujnik pokazuje przeładowanie o sterownik wpada chyba w tryb awaryjny bo odcina turbo. Zawór N75 daje za małe podciśnienie na gruszkę turbiny i nie przesuwa ona cięgna do końca....
Pompa poskładana jednak nie jest w stanie dobić do 4 bar, wzrost ciśnienia ustępuje po przekroczeniu 2.5 bara. Czekam na nową pomke hydro-vacum. Ale mam jeszcze jedno pytanie dot zbiornika hydroforowego. Zbiornik ma tylko 3 wyjścia. Jedno od góry gdzie jest manoment, jedno od spodu które jest całkowicie zaślepione i jedno z boku gdzie jest przyłącze...
Witam jak w temacie a8 d2 po swapie z benzyny na diesla 1.9 Tdi pd avf 130 km problem w tym ze silnik ciepły bardzo ciężko pali efekt jak zapowietrzony po-kolei odpowietrzają się pompki i chodzi równo na zimnym jak Chuck noris pali z pol obrotu. jest jeszcze jeden problem po odpaleniu brak reakcji na gaz można go wcisnąć do oporu i po około 20s go przegazowac...
Szukam serwisu lub osob zajmujacych sie naprawa takich sterownikow. Auto generalnie chodzi i modul jest prawie sprawny. Prawie dlatego, ze nie ma sterowania na zawór EGR, nie porusza sie iglica zaworu EGR i brak sygnału zwrotnego (mowiacego o pozycji iglicy w EGR;ze) do komputera powoduje obciananie dawek paliwa. Dodam tylko ze komputer dokładnie steruje...
Witam, nie znalazłem tematu który by wyjaśniał mój problem więc postanowiłem napisać. Liczę szczególnie na doświadczonych w silnikach VW TDI na pompo-wtryskach. A mianowicie już opisuje zachowanie się pojazdu. Obojętnie czy silnik jest rozgrzany czy zimny aby zapalić samochód muszę z 3-5 razy przekręcić stacyjką on/off. Wtedy odpala od przysłowiowego...
Postaram sie bardzo w skrócie, nikt nie lubi czytac tasiemców. KWESTIA OBJAWÓW Auto się nie wkręca, ma całkowity brak mocy, egr zaślepiłem fizycznie (sporadycznie słychać jak zawór mocno zassie powietrze wówczas silnik chodzi 2 razy głośniej) - zaślepiłem EGR ponieważ 2 mies temu non stop łapałem notlaufy turbo odcinał komputer i nie mogłem jechać na...
Z tego co pamiętam to z głównego przewodu podciśnienia /pompa- serwo/ przy zaworze zwrotnym podpięte są dwa przewody. Główny przewód SERWO-POMPA ma tylko jedno wyjście pod które podłączony jest wężyk zasilający cały układ podciśnienia.
zaworek zwrotny vacum zawór zwrotny zawór vacum pompa
zewrzeć matryca samsung twingo kontrolka silnik philips ustawić godzina
mid128 psid46 fmi14 subaru outback
Kod PIN do menu instalatora kotła De Dietrich DTR8CB Mercedes W220 S320 - Światła stop świecą się cały czas