Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Zawór zwrotny od pompy vacum do serwa.
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Nie doładowanie może wynikać też z innych rzeczy. Czujnik ciśnienia w kolektorze, zawór N75, pompa vacum.
witam, pacjent audi a4 b6 1.9 tdi 101km AVB, kod błędu 17965 - przekroczona granica regulacji turbodoładowania co może być powodem tego przeładowania, zawór n75, pompa vacum, samo turbo, czy zupelnie cos innego, dodam że kierownice w turbo chodzą dobrze, gruszka otwiera i zamyka do końca. jakies pomysly? pozdrawiam
jaki silnik ? z pompą wtryskową czy pompowtryskiwacze ? sprawdz podmień zawór N75 , sprawdz wszystkie wężyki podciśnienia
Problem rozwiązany, była padnięta pompa vacum i zawór n75.
Dzięki, pomogłeś. Teraz pytanie. Czy jak wezmę zawór ciśnienia z volvo o nr. 8653908 takie cos https://obrazki.elektroda.pl/7977811500_... Czy to będzie działać jak ten czujnik podciśnienia co zamieściłem w temacie? Czy to właśnie ten zawór odpowiada za ON/OFF pompy Vacum w określonym zakresie?
Zawór był demontowany, czyszczony. Pracuje ładnie. Z ciekawości na zawór sterujący turbiną podałem ciśnienie z zewnątrz (podłączyłem sprężarkę). Dalej bez poprawy... Jeżeli dobrze rozumuję to mówiąc o Pierburgu, masz na myśli vacum pompę, czy zawór sterujący powietrzem dolotowym?
Może tak: pompa -> rzeczone zabezpieczenie -> zawór zwrotny -> zbiornik hydroforu.
Zawór zwrotny na przewodzie między serwem a pompą vacum jest założony w dobrą stronę?
Miałem ten silnik w Volvo. A więc zaworek nad kompresorem klimatyzacji steruje klapa gaszącą- u Ciebie to B. Z kolei za sterowaniem geometrii odpowiada zaworek A. Co prawda w Vovlo jest on przykręcony obok pompy vacum. Co do samych zaworków oba są takie same. EGR jest sterowany elektronicznie.
Hej mam do was pytanie znajomy kupił Lagunę 2,2 Dci 150 km i ma problem z przewodami od podciśnienia a to przecięty a to źle włożony był dziwi mnie fakt taki że ja mam espace z tym samym silnikiem i mam połowę przewodów powypinanych np co idzie trójnik do pompy vacum ja mam zaślepione , ja mam ten zawór podciśnieniowy co idzie od pompy vacum mam wolny...
Najbardziej zniesmaczyły mnie te głowice ale prośba żeby ktoś się wypowiedział jak u was wygląda planowanie głowicy i co w nich jest robione? I czy po takim zabiegu sprawdzacie to i są szczelna? W skrócie to wygląda to tak: 1. Szczelność ze względu na mokrą obsadę wtryskiwacza co należy wykonywać w wannie pod płytą a nie tak jak w C360 za pomocą zaślepki....
co to jest podciśnieniowy włącznik turbiny?? pompa vacum, zawór sterujacy czy siłownik pnumatyczny. pozatym nie napisaleś ze wymieniłeś filtry nie zrobiłes dokładnej diagnozy i czego ty oczekujesz?
Przy akumulatorze jest zawór który ma dwa króćce, jeden idzie do turbo a drugi do pompy vacum. Wyjąłem turbo i klapa jest zamknięta, żeby ją ruszyć muszę dmuchnąć powietrzem...
Witam, to bylo troche dawno, samochod naprawiony, u mnie okazalo sie, ze problemem byl sam silnik - rozwalony pierscien na jednym cylindrze oraz zawor ster. turbina (jesli dobrze pamietam to: v5) - znajduje sie na pasie czolowym i od niego wychodza 2 elastyczne ryrki podciśnienia [pompy vacum ---》ten zawór ster. turbina (v5) ===》i potem do gruszki turbiny.]...
Na wężu pomiędzy pompą vacum a serwem powinien być zawór jednokierunkowy. Wg mnie on jest tu przyczyną zamieszania.
Mechanik zaczął pracę od strony korzystnej dla niego finansowo. Do sprawdzenia wężyki podciśnieniowe, zawór N75 i pomiar podciśnienia z vacum pompy.
Zasada jest jedna vacum robi się po to aby z układy wyciągnąć resztki gazu , powietrza i wilgoci , zalecany czas robienia próżni pompą 2 stopniową to około 25min, co do szczelnośći układu to vacum może służyć do pokazania na manometrze czy takowa szczelnośc jest ale to różnie z tym bywa. Test szczelnośći prawidłowy jest wykonywany azotem. A co do nabijania...
Witam . Pompę vacum już wymontowarem , przyokazji wymontowałem zawór egr ponieważ był też zaoliwiony (był już czyszczony 2-lata temu ) Jak mam już ładny dostęp do wszystkich śrub pokrywy zaworów to może sprawdzę wtyczki do cewek pompowtrysków i zrobię zdjęcia. Dzisiaj mam już trochę dość, jestem zmęczony. Jutro następny etap . Pompę rozbiorę i zobaczę...
Witam mam problem z Vectrą B 2.0 DTL samochód przechodzi w tryb awaryjny tylko gdy chwilę pochodzi na wolnych obrotach, wygląda to tak że po odpaleniu zawór EGR jest zasysany do końca po około 5 sekundach zamyka się i wtedy przechodzi w tryb awaryjny, podmieniany zawór EGR, elektrozawór sterujący, pompa vacum (stara nie miała takiego podciśnienia i...
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Byłem wczoraj u znajomego mechanika. Nie miał czasu żeby bardziej się przyjrzeć, sprawdził tak połowicznie i powiedział, że według niego jest ok, luz prawidłowy. Wcześniej jestem pewien, że pedał był twardszy. Pytałem czy to przewody hamulcowe a może pompa hamulcowa. Wykluczył przewody, pompę hamulcową, serwo powiedział, że można by było sprawdzić zawór...
Przepłwyka nie mierzy bo turbo nie pompuje. Podłącz podciśnienie omijając zawór n75, najlepiej z krućca pompy vacum bezpośrednio do turbiny i zrób log 011 wrzuć na forum. Jak przeładuje to znaczy ze masz gdzieś brak podciśnienia, jeśli nie, gruszka od turbiny dziurawa, ewentualnie przy składaniu geometrii coś popaprali, więcej opcji nie ma.
Pomiędzy pompą a serwo jest akumulator podciśnienia taka puszka po piwie (grube rurki) spróbuj podmienić z kimś.Od niego zależy podciśnienie po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca i tam chyba siedzi zawór zwrotny serwa (ale nie jestem pewien)
Oryginalnie był zawór zwrotny miedzy filtrem a pompą vacum taki czarny (wymieniłem go przy zmianie wężyków bo puszczał w dwie strony) Filtr odkrecałem i uszczelka jest cała .W tym tygodniu bede zmieniał wszystkie filtry Latem miałem problem z odpaleniem po długim postoju np po nocy a tak cały dzień odpalał ok Teraz jak przyszedł mróz to nawet jak sie...
Popatrz na oznaczenia na tym czujniku. Jedno powinno być podpisane jako VAC i do niego podpinasz wężyk od pompy vacum. Jeden na pewno na zawór egr drugi powinien na filtr powietrza jeżeli dobrze kojarzę. Ale który dokładnie gdzie to musisz sprawdzić na uruchomionym silniku.
W stanie spoczynku przepona może zamykać nieszczelność, a po naciśnięciu pedału hamulca może się otwierać. Nie takie rzeczy się zdarzają. A jak nie przepona, to może zawór w popychaczu. Generalnie podmienił bym serwo.
Sprawdziłem króciec od i przewody od pompy Vacum i nie wykryłem żadnych luzów;nieszczelnosci. Czy możliwe aby sama pompa nie generowała odpowiedniego ciśnienia, dodam już że podmienialem zawór n75. Zamówiłem wakuometr i za parę dni rzeczywiste ciśnienie będę chciał zmierzyć.
Myślę że koledze chodziło ogólnie o różnicę pomiędzy jego ALH 90 PS a innym silnikiem 110 PS np. ASV. Co do meritum pytania to: na pewną różnią się wtryskami, mogą turbiną ( musisz sprawdzić czy zawór N75 jest zasilany z pompy vacum), sprzęgłem. Po za tymi elementami to właściwie konstrukcynie takie same silniki. Niemiecki rynek jest specyficzny, bo...
Atmosfera może być w postaci filtra na zaworku lub koło złącza elektrycznego taka okrągła czapka, i tamtędy zawór upuszcza podciśnienie z turbiny, kiedy to musi zmniejszyć ciśnienie doładowania, olej to na razie. Od pompy vacum musi być cienki przewód podciśnieniowy do akumulatora podciśnienia a z niego na zawór a z zaworu na aktuator w turbinie.
Witam chciałbym się dowiedzieć czy w oplu astra 2 w pompie vacum powinienen być olej bo jak odkryciem ta pokrywke na 3 srobki to wylecialo mi sporo tego oleju z tej pompy i zaswieca mi się check P0400. Z niektórych źródeł wiem ze w pompie vacum olej powinien w sumie być a poza kroćcem już nie a u mnie jak zdejme wężyk to olej sobie kapie troszke wymienilem...
Kurde chyba rzeczywiście to turbo zdechło :-// podciśnienie jest normalnie w wężu od pompy vacum , spiąłem też oba węże żeby ominąć zawór podciśnienia i bez efektu ;-(( turbina nie startuje. Spróbowałem też dmuchnać na zgaszonym motorze do tego węża co idzie do gruszki czy będzie jakaś reakcja ale też nic, kurde brak już pomysłów może się zablokowała...
Witam. Czy zmierzone podciśnienia wakuometrem są ok: 1. Pompa vacum z podłączonym serwem 0,55 2. Pompa vacum z odłączonym przewodem serwa 0,7 (poszłoby pewnie dalej ale koniec skali wakuometra) 3. Zawór n75 wejscie vacum 0,55 4. Gruszka turbiny 0,40 (jak zamieniłem na próbę zawór n75 z n18 to było 0,45) Do rzeczy. Czyściłem tacie turbinę i gruszka na...
Zawór możesz wymontować i zasilić "na krótko" (uwaga na polaryzację - ma wbudowaną diodę gaszącą), albo w aucie w ramach testów elementów wykonawczych na diagnostyce komputerowej. Zaś sama diagnostyka to przede wszystkim obserwacja wartości mierzonych i oczekiwanych podczas jazdy, czyli tzw. logi dynamiczne.
Dzień dobry wieczór, Na 98% wydaje mi się, że na luzie zachowuje się tak samo jak na biegu. I podobnie było na niższym biegu. Chyba to sprawdzałem w ten sposób. Przynajmniej przy tych mniejszych prędkościach (70km/h i w dół). Jednak obecnie nie jestem tego całkowicie pewien... Sprawdzę to tylko jak będę miał możliwość. Obecnie Żona jest na wyjeździe...
Przewody podciśnienia wymienione i nowy zaworek zwrotny. Zatkane było rozgałęzienie przy pompie vacum dlatego nie było podciśnienia. Teraz auto ładnie pracuje i ma moc ale... Czujnik pokazuje przeładowanie o sterownik wpada chyba w tryb awaryjny bo odcina turbo. Zawór N75 daje za małe podciśnienie na gruszkę turbiny i nie przesuwa ona cięgna do końca....
Chyba zaryzykuję z pompa vacum. Zeby to działało układ i tak musi być szczelny i muszą byc zawory w odpowiednich miejscach. Jak będziesz miał gotową i szczelną pompę odśrodkową (na razie daleko do tego) to wiedz że można ją przerobić na samozasysajacą (nawet bez zaworów zwrotnych) tylko trzeba zrobić taki układ aby pompa po wyłączeniu pozostawała zalana...
Przepływka nie raz wymieniona, pompa vacum szczelna, wtryski są dobre, zawór n75 wymienione turbo na nowe, pompa paliwowa wymieniona . Jak ruszam gwałtownie to autko mi przerywa, przy delikatnych gazie nie jest to tak odczuwalne. Niewiem juz co może być grane brak pomysłów. Autko na poczatku bylo bardzo zrywne ma. Do dzisiaj zalozony ten tzw. Chipbox...
Przyczyną trybu awaryjnego może tez być przepływomierz, nieszczelności w dolocie, nieszczelności w podciśnieniu, sama turbina i parę innych elementów, ale o tym na forum było sporo - starczy poczytać i posprawdzać. Jak zwykle warto zapytać komputer o błędy. Podciśnienie ma być cały czas, zawór reguluje ile ma być na gruszce. Nieststy opli nie znam zupełnie...
Witam. Nie znam się, ale czy nie można dobić do układu przez istniejący już zawór serwisowy czynnika R600a?. Po co wszystko usuwać z obiegu, tworzyć próżnie przez 45 minut za pomocą vacum? Po prostu za pomocą pompy wtłoczyć trochę czynnika i moim zdaniem będzie ok. Ja mam podobny problem z Amica ACZ 310 IM. przez chwilę działała ok. po uzupełnieniu...
Bardzo prosty.Nie mam rysunku ale mogę opisać bo znam na pamięć.Z vakuum pompy gruby przewód plastikowy czarny do serwa chamulców.Po drodze wychodzą z niego cienkie króćce do podłączenia poszczególnych zaworów.Przewód prowadzący do zaworu regulacji doładowania jest przyłączony do tłumnika podciśnienia dopiero po nim jest podłączony do zaworu w miejsce...
Byłem na kompie (CDIF) u znajomego i tak: P0704- 6 czujnik sprzęgła P0400- 0 EGR P1125- 0 ciśnienie turbo P1125- A czujnik też coś z ciśnieniem w kolektorze Jeszcze ABS się pali,czujnik do wymiany (ale przez to chyba nie wchodzi w tryb awaryjny :D ). Po skasowaniu wszystko zniknęło. Jeździliśmy tym samochodem i jeździliśmy ok. 10km sprawdzaliśmy parametry,...
Nie porostu na necie przeczytalem ze w pompie vacum nie powinno być oleju a inni znowu mowili ze powinienen byc i nie wiedzialem kogo sluchac. A ten blad zapewne pokazuje ze albo zawor egr jest nie tak ale tydzień temu go czyscilem albo czujnik turbiny moze się popsuł co idzie wezyk z pompy vacum do tego czujnika a z tego czujnika do zaworu egr. Jedynie...
witam wiem że już podobne pytania są I CZYTAŁEM TROCHĘ na forum ale może teraz ktoś mi pomoże. wracałem ostatnio z trasy Przejechałem 500km i na powrocie moja maszyna straciła moc po dodawaniu gazu słabła.myślałem że to wina węży od podciśnienia i nie steruje turbo ale wszystko ok.podłączyłem pod kapa to wyskoczył błąd REGULACJA CIŚNIENIA DOŁADOWANIA...
Witam mam kłopot z autem przystosowanym do przewozu osoby niepełnosprawnej w tym wypadku synka:( nie mam już sił dlatego piszę bo mój problem z autem trwa już bardzo długo i mnie irytuje a mianowicie: Ayto odpala normalnie przy pełnym zbiorniku, jednak kiedy stan poziomu ropy zbliza się do polowy zaczyna się problem. Auto odpala i gaśnie, a potem trzeba...
Więc tak...gdyby pompa vacum była słaba to odczułbyś to na hamulcach, gdyby była nieszczelność na pompie czy wężykach to rano wsiadając do samochodu przed odpaleniem byś miał twardy pedał hamulca, więc zapewne też byś zauważył. Jego pompa może być wydajniejsza, natomiast wystarcza podciśnienie- 0,7bar do poprawnej pracy. Jutro podmienie zawór n75 bo...
Natomiast co do tych elektrozaworów to tuja jest ciekawa sytuacja. Dlaczego? Dlatego, że jak kupiłem to auta to zawór który steruje klapami zawirowań w ogóle nie był podpięty. I silnik działał "normalnie" Bo bez klap silnik działa normalnie - w sumie można je nawet usunąć fizycznie z kolektora. Z wyjścia pompy VACUM szło na zawór od turbo i tutaj na...
Witam. Posiadam golfa IV 1.9tdi 90km 99r. Pare dni temu autko nie chciało mi odpalić, postawiłem na zarąbany filtr paliwa, który następnie wymieniłem (bez zaworka filtru), oczywiście zalałem filtr no i już za drugim razem golfik odpalil, pochodził z 15minut i potem jeszcze pare razy go odpalałem no i wszystko ok. Dzisaj próbuję go odpalić i nic...Filtr...
Nieszczelność na podciśnieniach,zawór egr,gruszka turbiny,magazyn podciśnienia-taka czarna kula i wszystkie wężyki podciśnienia-do kontroli.A co na to kolega ciachciach?
Samo podciśnienie pompy vacum sprawdź.Jak i pompką podciśnieniową jak porusza się sztanga.Jak zawór jest sprawny to trzeba by zobaczyć na ile procent go ustawia sterownik .Można wciągać i wyciągać sztange pompką i obserwować wskazanie maf,map ,baro ,i poziom wypełnienia(%)dla tego zaworu czaisz?
Sprawdź podepne się pod temat ja już walczę z tym dobry rok brak mocy jedzie jakby ciągnął przyczepę z kamieniami do stówki nie więcej, byłem zmuszony wymienić silnik między czasie po awaria wycieku płyny poszła uszczelka pod głowicą przebieg 600t . Na postoju jak przytrzymiesz na obrotach klamocze przebiera i zaczyna dymić , pozmieniałem turbo małe...
naleciało Ci syfu na zawory i ich nie domyka dlatego kopci i kuleje,musi dostać w d..e i mu przejdzie.
W moim przypadku usterką okazał się hydropopychacz podpierał zawór-widoczne przytarcie na krzywce wałka w martwym polu(nawet 2szt.) Dodam był wymieniony cały komplet firmy "INA"
Mam problem z Partnerem. Silnik 2,0 hdi 90km. "zakłócenia przepływu spalin w układzie recyrkulacji egr p0400" Ten błąd zapala sie tylko na wolnych obrotach jak jest rozgrzane np jak stoje na światłach na biegu jałowym ale to też nie zawsze przy kazdym postoju. Ogólnie kasując bład to Auto ma moc nie kopci prawie w ogóle, równo pracuje odpala super....
Hej, Masz podobny problem co ja miałem w moim 1.7 DTR, przyczyną jest vacum pompa która przepuszcza olej na elektrozawór turbiny przez co gruszka się zacina i wyskakuje autko z kluczykiem. Kup nową vacum pompe i elektrozawór (chodź nie które da się uratować rozbierając i czyszcząc je), co do używek vacum pompy z alledrogo nie polecam (czasem szkoda...
No tak, tylko że zawór zwrotny na koszu, bez ciśnienia grawitacyjnie jak napełnię rurę to poziom nie opada przez cały dzień. Jak pompa dobije do 4 bar to z 5 minut trwa zanim zejdzie do 2 bar. Czyli jakby ciśnienie powoli wypychało. Jakbym korzystał z włącznika ciśnieniowego na króćcu tłocznym pompy to musiałaby się pompa zalaczyc może na sekundę żeby...
Witam wszystkich proszę o pomoc bo nie mogę dojść do ładu. Mam vectre b 2.0 dti 101KM, po regeneracji pompy wtryskowej autko było sprawne 1 dzień. Po powrocie z pacy zgasiłem silnik za pół godz. włączyłem zapłon zapalił się czek i brak mocy, komputer pokazał zawór recylkulacji spalin czyli EGR. Wyczyściłem kolektor ssący sprawdziłem wężyki podciśnienia...
Podstawa to dobra pompa vacum min.0.8bara,oczywiście wężyki podciśnienia szczelne ,sprawne zaworki i szczelne wszystkie membramy w elementach wykonawczych.Ale przy niesprawnej pompie vacum powinno chyba walić błąd systemu krytycznego 2(turbo)u ciebie posprawdzaj węzyki koło akumulatora pewnie sam egr sprawny .No chyba że membrama poszła ,i sprawdz czy...
Witam, jako , ze już kilkukrotnie miałem styczność z tego rodzaju samochodami, chciałbym przedstawić wam kilka istnotnych informacji dotyczących najczęstszych usterek silników DTL oraz DTX w oplu. 1.Slynne, wręcz klasyczne już zapalanie się "checka" podczas jazdy, co skutkuje spadkiem mocy lub obrotów, po przygazowaniu lub odpuszczeniu pedału gazu check...
Cześć , wszystko to znaczy-cała głowica (nowe wałki,popychacze, krzywki-mostki, planowanie głowicy, zawory nowe). tłoki, pierścienie, korbowody,sworznie, honowanie, szlif wału,,panewki główne i korbowodowe, I UWAGA spryski tłoka nie oryginalne z intercarsu ( już zamówiłem oryginały VW), pompa oleju vw z końcówką C, bo zamawiając z końcówką B na kartonie...
Zawór wymieniłem na nowy, bo stary dmuchał a nie zasysał. gruszka chodzi ale nie zassałem jutro spróbuję. Jeśli ma być pod ciśnienie to chyba coś przed zaworkiem jest uszkodzone że dmucha? Skoro dmucha z zaworu sterującego do gruchy a nie zasysa to może jednak pompa vacum padła?
Przyczyną może być: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia się raczej przy wyższych obrotach). 3. zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą...
Witam. Czytałem masę podobnych tematów i dużo się już dowiedziałem na temat tego silnika ale nadal mam problem z moim tdi. Witam. Pajient Audi a3 8l 130km 1.9dti. Auto jakiś czas temu przestało ciągnąć od dołu (kiedyś od jakiś 1800 już było czuć ze ciagnie a z czasem od 2800-2900) diagnoza postawiona przez mechanika to turbo. Wyjął i wysłał do firmy...
Witajcie, Na warsztacie znów Vectra. Objawy są następujące: po rozgrzaniu silnika zapala się check i samochód zbiera się jak taczka z pełnym załadunkiem. Po przekroczeniu 2000 RPM check gaśnie i samochód daję radę - czuć wyraźny przyrost mocy. Moje wstępne przypuszczenia padły na pompę vacum. Zrobiłem pomiary vacumetrem: - na króćcu od serwa (serwo...
turbo ok elektrozawory ok, pozostał czujnik cisnieniam pompa vacum i gruszka od turbo. Przyglądałem się gruszce i chodzi, ale nie sprawdzałem czy chodzi w pełnym zakresie a ponoć to wazne. dwa pompa vacum zasysa jednak nie sprawdzałem ile bar poniewaz nie posiadam vacunometra. Zauwazyłem że przy odłączonych klapach wirowych i przy zaslepieniu egrm pod...
Witam ;) Jakiś czas temu urwał mi się zawór. Głowica i blok do wymiany. Kupiłem drugi silnik wraz z osprzętem tzn: turbo, pompa wtryskowa wraz z wtryskiwaczami i przewodami, vacum pompa etc. Po przekładce silnika okazało się że coś jest nie tak. Odpala jak kiedyś wszystko ładnie. Okazało się że nie ma tej mocy. Na niskim biegu idzie aż miło, ale jak...
Lepiej by było jak byś podał numery tych błędów,app sensor to czujnik pedału gazu,koło aku to są zawory sterowania egr i klap wirowych jeszcze jeden koło sprężarki ,posprawdzaj wszystkie wężyki założone na nie czy są szczelne.przydało by się sprawdzić ile pompa vacum daje, min0, 8bar.Kontrolka nawet do zera stopni nie musi się palić a problemy z odpalaniem...
Witam. Ostatnio nie miałem czasu żeby zajrzeć do auta. Dziś po odpaleniu ściągnąłem przewód z filtra powietrza i zdusilem silnik zasłaniając przewód ręka Auto zgasło ale z pompy vacum słychać było syczenie uszczelniłem kruciec ale i jest ok za to słychać jak syczy przy zaworze odpowiedrzania zbiornika paliwa i teraz pytanie czy to normalne bo za nic...
Pompa vacum-podcisnienia moze sie zawiesza.Mam podobny problem.W przeciagu 4 lat zrobilo mi sie to teraz drugi raz.Pompa ta odpowiada wlasnie miedzyinnymi za turbine.U mnie ostatnio jechalem do sklepu,bylo git.Wracajac odrazu wyczulem ze jest cos nie tak obroty max.2800..Check sie nie zapalil.Zgasilem ,odpalilem ale to samo.Dojechalem na chate zatrzymalem...
Niestety dopadł mnie problem z kolejnym samochodem w domu. Auto to Passat B6 2006 2.0 tdi 16v 170 km BMR na pompowtrysku Siemens. Opis zdarzenia: W czasie jazdy zaczęło rzucać silnikiem jakby pracował na 3 cylindry zjechałem na zatoczkę, zgasiłem auto i już nie mogłem go odpalić. Przyjechał do mnie brat z texa, po podłączeniu pokazało zawór pompowtryskiwacza...
Okazało się , że jest problem z podciśnieniem . Po odpaleniu samochodu po kilku sekundach na postoju auto traci podciśnienie, automatycznie dźwignia na gruszce turbo wraca do pozycji jak na wyłączonym silniku . Automatycznie wydech staje się głośniejszy i auto nie ma mocy. Podciśnienie utrzymuje się dłużej , jeżeli od razu po odpaleniu silnika rusze...
Witam mam problem dotyczący hamulców ,otóż jak rano odpale silnik rusze pewien odcinek drogi 50m i chce zahamować otóż niema hamólców ,musze odczekać z 30 s i dopiero hamulce są ok jaka może być przyczyna tego zachowania? sprawdzone zostało przewód doprowadzający do serwa jest sprawny,opaski zaciśnięte ok, rozkręciłem pompe vacum trzy łopatki są całe...
Witam Od jakiegoś czasu nie potrafię poradzić sobie z podciśnieniem w swoim seacie leon 1m 1.9tdi silnik ASV Wszystko zaczęło się od trybu awaryjnego i nie działającego turbo oraz hamulców i trzęsącego się silnika po gaszeniu samochodu, po podjechaniu do mechanika stwierdził jednoznacznie ,gruszka turbo do wymiany ,a że terminy dość odległe postanowiłem...
Pompa poskładana jednak nie jest w stanie dobić do 4 bar, wzrost ciśnienia ustępuje po przekroczeniu 2.5 bara. Czekam na nową pomke hydro-vacum. Ale mam jeszcze jedno pytanie dot zbiornika hydroforowego. Zbiornik ma tylko 3 wyjścia. Jedno od góry gdzie jest manoment, jedno od spodu które jest całkowicie zaślepione i jedno z boku gdzie jest przyłącze...
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Ja wiem że 50 zł to gówniane pieniądze ale tych 50 poszło tyle po dobrych radach że pół osprzętu wymienione a turbo dalej nie dmucha. To jest kolejna sprawa której nie mogę rozwiązać Mapsensory pozmieniane, turbo zregenerowa e, zawory n75 pokupione nowe, przepływka wymieniona nowa a dalej jest dupa. Sztanga w turbie ma pełny ruch jak by co, a ie działa...
Witam. Transit 2.5TD 99r. 220tyś, 86KM z intercoolerem, Lucas Epic. Odpala od strzału, nic nie kopci, nie gaśnie, na wolnych obr. pracuje równo, problem zaczyna się kiedy jadę równo np. 80km/h, zaczyna mulić jakby ktoś na chwilę podczepił przyczepkę i po chwili odpuszcza. Przy dodaniu gazu nie dławi się, ale jest wyczuwalny spadek mocy i głośniejsza...
Witam Mam problem z moim Seatem Leon 1.9 TDI silnik ASV rok 2000 Od jakiegoś czasu samochód stracił swoją moc ,tzn turbo wkręca się dopiero od 3 biegu i to na 2500 tys obrotów. To wkręcanie też daje dużo do życzenia ,zamiast 110 km daje odczucie że ma zaledwie 75 km ,przy zmianie biegów lekki świst się pojawia Pierwsze co zrobiłem to zdiagnozowałem...
Ok. Dzięki za info . Też myślałem o wyrzuceniu odmy. Co do drzwięku to gościu od wtrysków też mi to powiedział, ten typ tak ma. Bo już nawet to sprawdzałem. Sprawdziłem też ciśnienie sprężania, wymieniłem pompę vacum bo cykała. Wymieniłem łańcuch, ale go przeciągnąłem i sprawdziłem endoskopem ślizgi i koło. U mnie bagnet jest po prawej stronie i nie...
Witam wszystkich poruszających ten wątek.W swoim Golfie4TDI mam lub już miałem ten sam problem.Auto traciło moc po wyłączeniu i włączeniu wszystko niby wracało do normy lecz później wracały te same objawy.Przed swoim urlopem (wyjazd do Chorwacji) byłem bardzo przerażony stanem auta.Wymieniłem przewód podciśnieniowy pomiędzy pompą Vacum a serwem hamulcowym...
Ma, jeśli jest np. sterowana przy pomocy podciśnienia. Takie rozwiązanie stosuje się np. w zaworach upustowych, które otwierane są przy pomocy podciśnienia z pompy vacuum.
Witam wszystkich! Problem polega na tym że na wolnych obrotach oświeca się kontrolka silnika(check engine)Po dodaniu gazu przy 2tys.obrotów kontrolka gaśnie.Jest generowany błąd 0400 tj.nieprawidłowy sygnał zaworu egr.Błąd można skasować(posiadam interface OpelTech2)Pomaga tylko na chwilę.Sprawdziłem zawór egr(był mocno zabrudzony w rejonie otworu nad...
Witam, Ostatnio pojawił sie u mnie problem z wysokim spalaniem mojej Gwiazdy (Astry). Podejrzewam, że chyba sam sobie narobiłem tej biedy. Jak to w astrach często bywa, pompa vacum ciska olejem po przewodach podciśnienia. I właśnie jeden z nich prowadzi do pompy paliwa, następnie do regulatora dawki paliwa (tak mi sie wydaje) jest to taki grzybek z...
Witam wszystkich. Jeśli był taki temat to proszę o usunięcie. Oczytalelem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój przypadek. Zacznę od początku, posiadam Passata b6 2tdi CR 2008r, silnik cbab, skrzynia dsg kqc. Przebieg 219tys,. Problem zaczął się przy przebiegu 209tys, co się stało? Auto wrzuciło tryb awaryjny, i tak osiołkiem zjechałem 200km...
Witam, dzięki kolezko za odpowiedz :) z autem dzieje się to, ze całkiem brak mu mocy nie doładowuje mu od turbiny. Co ciekawe gdy podłączyłem go na krótko do pompy vacum szedł jak burza lecz odcinało go prawdopodobnie z przeładowania, przedzwonilem kable od zaworki i wszystko wyglada ok… Dodano po 1 Oczywiście zawór zmieniałem na nowy czujnik...
Witam. Jak w temacie. AVF w Passacie B5 w trakcie jazdy rzekomo zaczęło rzucać motorem i zgasł. Co sprawdzone: Ecu błędów brak Pompa w baku sprawna podaje paliwo ciśnienie w normie Vacum podmieniona Kanały paliwowe przedmuchane Oringi na pompkach są wiązka pd sprawdzona Synchro -0.6 Czujnik wału sprawny Przy zapłonie, pokauzje status pompek 2, w trakcie...
pompa vacum podaje -0,95 po wpięciu w miejsce czarnej kuli (aku) -0,95 - kolego Strumien swiadomosci swia czy o ten akumulator Ci chodzi? po wpięciu w miejsce n75 -0,95 a po wpięciu zamiast gruszki -0,4 wszystko mierzone na jałowym wszystkie zawory ze sklepu (cena detaliczna ponad 400 zł) - twierdzą że orginał pierburga wszystkie wężyki wpięte według...
Witam mam u siebie Volvo S40 jak w temacie. Posiada ono silnik 1.9TD od Renault (jak wiadomo te roczniki tak miały). Chciałbym się dowiedzieć do czego służy końcówka w zaworze sterującym EGR, zakończona filterkiem, która nie jest zaślepiona. Tutaj zdjęcie tego elementu o który się rozchodzi: http://obrazki.elektroda.pl/9432666400_1...
Jeżeli się boisz o kolizję wału z zaworami to prostu zdemontuj wałek rozrządu. Wszystkie zawory się schowają i nie musisz się bać. Koło pasowe wału ma klin, koło pasowe wałka rozrządu nie zejdzie - trzeba użyć prasy. Bodajże od wałka rozrządu ma klin, albo odpowiedni wypust - chociaż nawet bez tego odpowiednio założysz - demontując pompę tandem (paliwa...
Wiatam.Mam problem z silnikiem w fiacie ducato.Słychac dziwne stukanie,pukanie w silniku jak by zawór lub kasator, ale to nie to.Silniki oprócz tego pracował normalnie (kupiłem juz takiego,zrobiłem jakies 20 tys) rozebrałem aby sprawdzić, i nic zadnych uszkodzeń praktycznie z tym związanych.(wyszczrbiony tłok który wymieniłem i pompe vacum bo dziwnie...
Z tego co mi mówiono: 1. Niby dobry 2. Zakupie wymienię wyklucze 3. Za każdym razem jak sprawdzali ściągali jedna końcówkę. Od kabiny. Wiec tez sprawdzę. 4. Nie wiem 5. Na przodzie cylinderki wymienione. Waz doprowadzający płyn prawego koła wymieniony 6.7.ponoc coś było szlifowane bo były za duże klocki ?! Jeszcze na tyle rura ciekła. Też była wymieniana....
Ok, dziękuję. W weekend sprawdzę i dam znać. Dodano po 3 Pierwsze co, to musisz sprawdzić szczelność instalacji podciśnieniowej. Drugie, sam gaszak na pompie. www.google.pl/search?q=mercedes+w124+gas... Na gorącym silniku, połącz na krótko z wyjściem podciśnienia...
Przerabiałem to w zeszłym roku w swojej vectrze 2,2dti. U mnie okazało się że pękł gumowy łącznik od podciśnienia przy turbinie. Naprawa w 5 minut i jeździ do dziś. U mnie objawiało się to błędem P0400 Układ recyrkulacji spalin - błedny przepływ. Na forach opisują że jest to dość rozległy błąd i przyczyną może być: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem...
Logi wykonuje na 3 biegu: Przez okres nie funkcjonowania elektrody trochę porobiłem przy aucie. Z innego forum przy pomocy kolegi Sztomel doszliśmy do kilku wniosków: Miałem dwa nieszczelne przewodu o grubości 5mm jeden wychodzący z zaworu n75 do gruszki a drugi z zaworu n75 do obudowy filtra powietrza. Wczoraj wymieniłem na nowe. Przeprowadziłem takie...
Witam. Nie prowadzę działalności, samochód jeździł przez rok czasu po warsztatach - bezskutecznie. Pacjent: Opel Zafira 2000, 2.0 DI 60kW, brak widocznych przeróbek instalacji elektrycznej (anglik, czy dzwon) Pierwsze objawy: Samochód miał "muła" z uwagi na pracę w trybie awaryjnym, słabe wspomaganie hamulców, kontrolka MIL włączona, stosunkowo nieduże...
Czy istnieje jakiś domowy sposób sprawdzenia vacum pompy? Prócz vacuometru?
Witam jak w temacie a8 d2 po swapie z benzyny na diesla 1.9 Tdi pd avf 130 km problem w tym ze silnik ciepły bardzo ciężko pali efekt jak zapowietrzony po-kolei odpowietrzają się pompki i chodzi równo na zimnym jak Chuck noris pali z pol obrotu. jest jeszcze jeden problem po odpaleniu brak reakcji na gaz można go wcisnąć do oporu i po około 20s go przegazowac...
Jeseli woda dostała sie z serwa do silnika przez vacum pump to uszczelka pod głowica tez poszła ? Nie panikuj, zrób co Ci powiedziałem. Woda mogła uszkodzić np zawór sterujący EGR itp. Podłącz VCDS i napisz co sterownik zgłasza na początek. Dodano po 7 To by sie zgadzało bo nie równo pacuje i kopcenie bardzo mocne na biało To sugerujesz ze woda dostaje...
pompa vacum vacum pompa zawór zwrotny vacum
domykanie drzwi ustawienia fabryczne xiaomi adblue podgrzewanie
elektronika baterie parkside elektronika baterie parkside
Jamo Studio 170 – demontaż maskownic, kołki wciskane, bezpieczne zdejmowanie HP ProBook 6545b – optymalizacja Roblox, Radeon HD 4200, SSD, RAM, niskie FPS