Tyle że poszarpuje jak jadę wolno na 1 i 2 biegu. Stąd to pytanie.
Ostatnio było auto na diagnostyce i wszystkie parametry są ok. Zaślepiłem odmę tylko żeby sprawdzić czy to coś da i dało bo lepiej odpalił i pracował.
Zaślepienie odmy to jedna z bardzo głupich rzeczy, które ludzie robią. Zrób z nią porządek (o ile nie jest zbyt pożno), w sensie wymień, wymień równiez świece i cewki, to kosztuje niewiele, wtedy można będzie coś ocenić dopiero.
Jedyne co przychodzi do głowy to niedomykający się EGR. Może zaślep odmę na próbę.
Nigdy nie zaślepia się odpowietrzania silnika !Odpowietrzanie ma powracać do wlotu filtra powietrza .Zmienić gazownika bo niema pojęcia o regulacji instalacji gazowej .
Dokładnie tak jak pisałem wcześniej gdyby nie ten rozbudowany system odm i pomiarów ciśnien i podciscien w silniku to by się nic nie działo, a tak silnik głupieje. Jeżeli zaślepiłeś odmę i jest ok to pokombinuj ze sprężyną membrany i ciesz się jazdą póki możesz.
witam, mam pytanie jak wyczyścić odmę w silniku 1.9 TDI ASV 110 km?Na pokrywie zaworów jest taki czarny grzybek czyli zawór odpowietrzający odmy. Wyczytałem że trzeba odkręcić pokrywę zaworów i wyczyścić jakieś sitko. Tylko nie wiem za bardzo na czym to polega, gdzie owe sitko się znajduje? Czy nie prościej jest kupić ten nowy grzybek lub zaślepić odmę?
EVAP już dawno zaślepiony. Serwo też było zaślepiane, nawet przez Don de Leon , zaślepienie odmy też nic nie dawało. ED: na aktualnej sondzie już zrobiłem ze 2,5k km i jeszcze działa. Więc możliwe że sondy siadały od nieszczelnych zaworów.
To nie do końca zaślepienie, czytałem o tym gdzieś tylko teraz mi się szukać nie chce. Oczywiście całkowite zaślepienie odmy nie wchodzi w grę, bo wtedy robi się ciśnienie lub podciśnienie w silniku w zależności jak był ustawiony wał podczas zaślepiania czy wyjęciu bagnet Że jak??? Jak nie wiesz nie pisz! Następne będzie ostrzeżenie.
wszystko zalezy od tego jaka to nieszczelnośc ja widzialem rozne a nawet takie odmy ktore byly wogole niepodlaczone tylko dymily w przestrzen tym bardziej nie ma to żadnego wpływu na pracę silnika (pod warunkiem, że zaślepiony jest wlot odmy w rurę pomiędzy filtrem powietrza a turbiną) - tylko względy ekologiczne w tym przypadku się kłaniają.
Odma czyli ten wężyk jest na 100% drożny.
Przemo pytanko , a przewód odmy wchodzący do pokrywy z lewej strony podłączyłeś z powrotem do pokrywy ? i co zrobiłeś gdy peszel z prawej strony puściłeś do dołu , a co z połączeniem zamienionej rurki do turbo zaślepiłeś ?
Jeśli chodzi o wodę w gażniku to w CC700 jest to bardzo częste.Problem jest w złym prowadzeniu odmy,najlepiej zaślepić wejście a odmę wyprowadzić na zewnątrz(gdzieś pod silnik).Co do szybkiego spadku tem. sprawdz termostat(może jest osłabiony i nie trzyma tem.po otwarciu).
odmę też mam zaślepioną, jak była podłączona było to samo Jak to, masz odmę zaślepioną ?
Przy tym przebiegu to ja bym już zmienił olej na co najmniej półsyntetyk.Co do odmy to możesz rurę puścić na dół ale powinno się dać jakiś mały zbiorniczek który zbierałby syf który z niej leci a dziurkę w dolocie zaślepić.
witam, mam problem dosyc długi i sporo kosztowny, posiadam cupre z 2008r, 2.0 tfsi 240km, na wszystkich cylindrach jest wypadanie zaplonu, a obroty na jałowym wahają się miedzy 740-780, podczas jazdy nic nie czuć,zadnego szarpania dlawienia sie, auto moze troszke jest slabsze, podczas wyzszych predkosci +120 i pod obciazeniem co jakis czas miga check,...
Samo zaślepienie nic nie da, trzeba jeszcze wylączyć w pamięci. Ja osobiście bym wyczyścił EGR i odmę i sprawdził, albo nowy zawór jak chcesz być ok z ekologią
Witam Posiadam podobny silnik w escorcie 96r na pełnym wtrysku Moje pytanie : Który wężyk zaślepiłeś ten przy odmie na dole ?
Podstawa to sprawdzić nieszczelności w układzie ssącym, często problemem są cienkie wężyki przy ścianie grodziowej. Następnie układ odmy - na czas diagnozy można ją odpiąć od grzebienia przy kolektorze, zaślepić otwory w kolektorze, a odmę puścić w atmosferę. Jeśli się poprawi - do wymiany separator odmy i rurki. Tylko niech Ci nie przyjdzie do głowy,...
Odmy nie można zaślepić bo będziesz miał same wycieki. Masz odne plastikowa czy filtr? Masz możliwości: wyciek ma zewnątrz, turbosprężarki, pierścienie lub zawory. Tylko pierścieni nie sprawdzisz.
Omega (2.0 16V x20xev) zaczęła więcej palić (około 1-2 litry więcej), jest mniej dynamiczna. Brak jakichkolwiek błędów. Zapłon nowy (kable, świece), filtry nowe, sonda lambda podmieniona, egr zaślepiony, odma drożna, zawór biegu jałowego nowy, czujnik temperatury na komputer wymieniony, Ciśnienie na cylindrach: 14, 16, 14, 14 (mierzone na rozgrzanym...
Witam, chciałbym się poradzić w następującej sprawie, otóż ostatnio w moim motorze trochę wzrosło zużycie oleju (ponad 1 litr na 10 000) i chciałem sprawdzić, czy to turbo łyka, czy to przez odmę. W tym celu odłaczyłem odmę i zaślepiłem otwór w rurze fiter-turbo. Po takim zabiegu momentalnie zaczęło mi wyrzucać olej przez uszczelkę pod pokrywą zaworów....
Odma musi być GIT!!! dopiero szperać!!!U mnie odma jak padła to ledwo do domu dojechałem.Na próbę chyba można prowizorycznie zaślepić dolot i próbować bez odmy(separatora)
Ok a sam wężyk też zostawić zaślepiony? Sprawdziłem wężyki od odmy ten idący do map-a i wszystko zdaje się być w porządku.
Ale sam możesz rozebrać silniczek i jego kanalik dolotowy sprawdzić i samą czystośc przepustnicy sprawdzić? Możesz też zaślepić jeden z węzyków od odmy - ten który się wpina pod przepustnice. Oczywiście wpiąć go ale żeby był zaślepiony. Uszczelki pod przepustnicą sprawne znaczy szczelne bo to by wpływało na dziure w obrotach.
Pod filtrem to wygląda jak olej z odmy. Ściągnij obudowę filtra i zobaczysz w środku tam gdzie podłączona jest odma czy jest mokro od oleju. Możesz sprawdzić czy odma nie jest częściowo przypchana (wymyć,przedmuchać). Jak chcesz się upewnić to po wyczyszczeniu i umyciu możesz zaślepić przy filtrze a odmę podłączyć do osobnego pojemnika i zobaczysz czy...
Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu a obudową, w której się porusza i tamtędy przeciska się olej będący w dolocie...
Należy zrobić tak jak z każdym cc700 z gazem. Odpiąć odmę, zaślepić po niej miejsce w dolocie, a ją samą skierować pod auto. Co do pompki, masz grubą podkładkę izolacyjną prawda? Kanał uszczelniacza jest wyrobiony i puszcza do pompki. Membrana też musi byc w kiepskim stanie jak przepuszcza.
Kolego. Wężyk, który zaznaczyłeś na zdjęciu, to wężyk paliwowy zasilający. W tym samochodzie wszystkie elementy sterowania w ukł wentylacji/klimatyzacji realizowane są przez nastawniki (czyt.) silniczki elektryczne. Żaden element tego ukł nie wykorzystuje podciśnienia z silnika. Błąd, który masz, tak jak kolega napisał wcześniej, świadczy o nieszczelności...
1.Ten przewód powinien prowadzić do strony ssącej turbosprężarki i do tego przewodu lub do samego filtra powinna być dołączona odma.2 Jeśli został usunięty to nic nie wpływa na pracę silnika ale koniecznie otwór musi być szczelnie zaślepiony bo przepływka będzie przekłamywać i będzie muł.3Jeśli idzie z turbo to jest to zawór regulacji doładowania.
Tak jak myślałem, to jest ta sama sprężarka a ten otwór to nie odma tylko otwór do podłączenia smarowania ciśnieniowego. Tutaj przekrój tej sprężarki http://obrazki.elektroda.pl/5119736000_1... Swoją drogą faktycznie gniotsa nie łamiotsa skoro w takich warunkach to działa 17 lat :D W tej sprężarce trzeba by: nawiercić panewkę na korbowodzie,...
Witam ponownie Właśnie tego oringu nie ma, ale czy to może być powodem takiego zachowania? dzisiaj jeszcze zaślepiłem ten wężyk odmy to znaczy wlot do króćca łączącego gaźnik z cylindrem ale nic to nie dało, nawiasem mówiąc przez przypadek odpaliłem silnik przy zupełnie wykręconej śrubie regulującej dopływ powietrza i z nie zaślepionym wlotem do króćca...
Witam,parę dni temu założyłem instalacje lpg,wczoraj zgubiłem korek bagnetu dodam że wcześniej jakoś luzno się trzymał,ale przez to wyleciał mi prawie cały olej,być może przyczyną tego był zaślepiony wąż odmy,może na lpg więcej gazów się przedostaje.Założyłem wąż z odmy na swoje miejsce,wlałem olej mineralny lotos 15w/40,niby wszystko działa ale właśnie...
Sprawdzić czy nie ma lewego luftu. Sprawdziłem szczelność pod przepustnicą, zaślepiłem EGR i króciec odmy przy kolektorze - czyli wydaje się że niema więcęj opcji na lewusa a objawy te same. Dlaczego chodzi dobrze po odpięciu EGR lub MAP :?:
dzięki za odpowiedz ale już słyszałem różne wersje, nawet żeby zaślepić mikser i odmę poprowadzić tak jak była oryginalnie podobno ten mikser ma większa średnice i podczas buta mieszanka sie dziwnie zachowuje i jest strzał ale według mojej osoby LPG nie powinno aż tak ingerować w silnik i takie przewody jak podciśnienia z silnika powinny iść tam gdzie...
No powód jest taki że jest to odma czyli usuwanie nadmiaru ciśnienia z dołu silnika W starszych autach zawsze będzie tamtędy również olej uciekał bo ma większe przedmuchy niedrożna odmę Jest to podpięte do ukł zasilania powietrzem Powód dlaczego tam ekologia jedyne co robi odma w dolocie to brudzi cały dolot Najlepiej tak jak napisałem Odpiąć wąż odmy...
Witam. Nie będę opisywał problemu ponieważ jest on w 100 % identyczny jak u autora tematu- widocznie te auta tak mają. Z mojej strony skasowałem nieszczelność ze strony odmy poprzez jej zaślepienie, czujnik niebieski kupiłem nowy w ASO, Sonda również nowa. Zrobiłem czyszczenie przepustnicy. Głowica była po kompleksowej renowacji, zapłon ustawiony. Nie...
Audi A6 C5 1.9 TDI AVF. Witam, mam problem z białym dymem w samochodzie. Przy przyspieszaniu wydobywa się biały dym z wydechu. UPG zrobiona, płynu nie ubywa, odma raczej sprawna, turbo zregenerowane. EGR usunięty i zaślepiony dawno. Zaczęło dymić niedawno. Co jeszcze można sprawdzić? Silnik 1.9 TDI AVF
Jeśli zaślepi całkowicie wylot spalin z kolektora wydechowego to chłodnica spalin wraz z klapą regulacyjną nie będzie mu potrzebna i z powodzeniem może ją pominąć w obiegu chłodzenia, dobrze również jest wypiąć odmę z dolotu bo za jakiś czas olej zaleje silnik V157 sterujący klapą gaszącą na wlocie do kolektora ssącego i będzie znowu problem a tak silnik...
Skoda fabia 2004 1.4 75KM silnik BBY bez gazu wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Świece wymienione, wtryskiwacze wyciągnięte, sprawdzone ok. Ciśnienie paliwa 3 bary stałe. Kompresja 14-15 na każdym cylindrze. Podciśnienie 430 milibar. Serwo, odma zaślepione bez zmian. Egr sprawny, wyciągnięty testowany na stole, zawór par paliwa zaślepiony...
Witam,ja wymieniłem część elektryczną egr tam było uszkodzenie, zaślepiłem. Nie wyrzuca żadnych błedów bez dpf.Było to 3 lata temu wszystko jest ok. Ale po zaślepieniu wydaje się że zaczął brać olej okazalo sie żę uszkodzona guma w odmie wymieniłem odmę i jest lepiej -mniej tego oleju bierze. Przed zaślepieniem nie brał wogóle oleju może to zbieg okoliczności...
Witam. Auto Fiat Punto 2 1.8 16V HGT. Problem z wolnymi obrotami. Po odpaleniu przez chwilę obroty falują, często auto potrafi zgasnąć. Po chwili obroty się stabilizują i trzyma około 850 obrotów/min czyli w porządku. Podczas jazdy co jakiś czas przy wyrzuceniu na luz obroty spadają do około 500 i od razu odbijają na 850, czasami zdarza się, że nie...
Żadna blokada. Układ dopalania spalin. Dokładniej układ wtrysku powietrza do kanału wydechowego. Druga rurka od zaworu jest podłączona do filtra powietrza czy puszczona wolno? Jeśli zawór się przegrzewa i silnik gaśnie, a rurka jest podłączona do filtra powietrza, to sprawdź czy nie cofają Ci się spaliny. W takim przypadku sprawdź po odkręceniu pokrywki...
tzn.w oplu jedno wyjście jest zaślepione?? tak?? czy w poldku powinno byc zaślepione??
Chyba ta twoja a3 2.0 tdi to jakaś zepsuta była. A co do brania oleju to standard, odma, uszczelniacze zaworowe, pierścienie, problem jest taki że nie da się sprawdzić co konkretnie, tylko trzeba wymieniać zaczynając od najtańszych rzeczy. Chociaż można ewentualnie spróbować odłączyć odmę, a przewód z dolotu zaślepić i tak przejechać z tysiąc km. Ale...
Przy zwolnionym pedale gazu linka ma być luźna, ale skoro po odłączeniu i zaślepieniu wężyka między odmą a korpusem przepustnicy obroty wracają do normy to nie w lince jest problem. Zdejm odmę i zobacz czy z niej dmucha (ma pulsować, ale nie dmuchać). A nie są czasem pozamieniane lub popękane te wężyki od podciśnienia.
Trzeba ustalić skąd bierze się olej. Czy pierścienie nie trzymają szczelności można sprawdzić mierząc ciśnienie sprężania (nie wiem, ile powiano ono wynosić dla 1.7dtl). Jak będzie niskie, to można wpuścić kilka kropel oleju do cylindrów, jeśli ciśnienie wzrośnie to winna pierścieni, jeśli nie to ciśnienie ucieka głowicą. Jeśli to byłby mój samochód...
Fabia 1.4MPI - miałem problemy z zabrudzoną przepustnicą. Czyszczenie narazie załatwiło tą sprawę ale na jak długo ??? Czy nie będzie lepiej usunąć przyczynę a nie skutek? Przyczyną powstawania nalotu na gardzieli przepustnicy jest odma komory korbowodu i wkładu wegla aktywnego, których ujście znajduje się tuż nad klapką przepustnicy. Odma wkładu wegla...
Zapomniałem napisać, że tę "małą rurkę" tzw odmę, odpięliśmy od kolektora i zaślepiliśmy otwór, żeby wykluczyć tę drogę dostawania się oleju. Nic nie pomogło. :) Kolektor dolotowy jest czysty i suchy, jak i filtr powietrza. Też nowy.
Witam speców. Chciałem zapytać jak sprawdzić odmę ewentualnie czy można wypiąć węża który idzie z odmy do rury przed turbo, zaślepić dziurę, a węża z odmy włożyć do jakiejś puszki. pytam bo nie mogę dostać odmy w żadnym sklepie a oryginał z serwisu trochę kosztuje a nie jestem pewny czy to jest to. objawy są takie iż po postoju przy odpalaniu kopci...
w tych modelach najlepiej wyrzucic odme silnika do butelki na zime i wilgotne pogody a z tym ruszaniem trzeba przestawic sklad mieszanki Dodano po 2 oczywiscie kanal dolotu odmy trzeba zaslepic
Witaj, to sprężarka chłodnicza, najprawdopodbniej 4-ro cylindrowa. Pod te elementy przyłączony był presostat, to nie są smarownice. Jako sprężarka powietrza trudna do użycia. Nie posiada pierścieni olejowych i dodatkowo ma kanał łączący skrzynię korbową z wylotem, przez co powietrze jest bardzo zanieczyszczone olejem, ubywa go na tyle szybko, że można...
Sterownik zaraz się zorientuje, że EGR nie działa i utnie moc. Nie w tym silniku i nie w tym sterowniku. Tam sobie można do woli zaślepiać EGR i nie będzie to skutkować żadną utratą mocy. Zaślepienie EGR spowoduje spowolnienie nagrzewania się silnika i nic poza tym. Usunięcie klapy gaszącej spowoduje tylko nieprzyjemne telepnięcie silnikiem podczas...
To połączenie o którym piszesz jest to odma jest to normalne w starszych autach zużyta odma Wejście do dolotu zaslepic wyjście z odmy przedłużyć i puścić gdzieś dołem silnika żeby tam olej i spaliny uciekaly Odma odpowiada za odpowietrzenie skrzyni korbowej, nadmiar ciśnienia z dołu silnika jest właśnie tedy usuwany jest on podpięty do dolotu tylko...
zaworek zwrotny pod nim Zaślepiłem go. Przewód od domy jest szczelny, jak zaślepiełem w kolekorze samo wejście z odmy to zmian nie było. Myślałem że może z samej puszki gdzieś zaciąga ale jeszcze sprawdzę. Jeszcze jutro może wymienie uszczelki między oddma a blokiem bo pamiętam ze często w tych starych on juz nie trzymały i podciekał tam olej. Tu skoro...
Witam. Zakupiłem fiata Stilo 1,9 JTD z 2003r z uszkodzoną turbiną. Turbina została zregenerowana, układ wydechowy nowy rury łączące turbo i przepustnice, przepustnica i intercooler zostały wymyte. Zawór EGR jest zaślepiony przy przepustnicy natomiast z drugiej strony wogole nie jest podpięty pod wydech z racji sportowego kolektora. Samochód posiada...
Odpiąłem wtyczke z sondy tak jak mówiłeś i pomierzyłem napięcia. Na wtyczce idącej od sterownika do sondy na przewodzie sygnałowym jest napięcie 1.36V na jednym przewodzie grzałki jest ok 0,2V i na jeszcze jednym grzejnym jest ok 12V Na sądzie w tym momencie jest na każdym 0 V Sprawdziłem również jak się zachowuje na odpiętym wężu od odmy ( zaślepionym)...
Coś się dostało pod zawór jeśli nikt nie grzebał wcześniej przy silniku to prawdopodobnie oderwany kawałek nagaru (albo z obudowy zaworu EGR albo kolektora ssącego) przyblokował zawór, proponuję wypiąć odmę z dolotu i zaślepić zawór EGR (po uprzednim czyszczeniu dolotu z nagaru, czyszczenie kanałów ssących w głowicy bez jej zdejmowania pozostawiam...
Wymieniony ten wężyk, i co oczywiste komplet filtrów, zrobiony porządek z odmą (wyczyszczona i zaślepiona) za kilka dni zobaczymy czy będzie to działać już należnie. Okazało się również że padła sonda lambda...
Witam, Po pierwsze nie jest "zawór od turbiny" a jest to zawór EGR z dodatkową klapą wykorzystywaną przy gaszeniu silnika ( to ten którym steruje siłownik od którego odpięty jest ów przewód). Klapa ta powoduje łagodniejsze zatrzymanie podczas gaszenia. Skoro przewód został zaślepiony to prawdopodobnie uszkodzony jest zaworek elektropneumatyczny (sterujący...
W normalnym ikarusie smarowanie jest hm.. niespotykane . Po prostu olej pod ciśnieniem doprowadzany jest do tj wtryskiwacza który uruchamiany jest krzywką na wale korbowym . Olej jest w ten sposób rozpylany w komorze korbowej sprężarki . Nie mniej w dnie komory korbowej są specjalne rowki z których olej nie ma możliwości spłynąć gdyż są niżej od otworu...
Witam Próbuję się dowiedzieć jakie zadanie ma rurka oznaczona nr 2 na poniższym zdjęciu: http://obrazki.elektroda.pl/8781254100_1... Jest to gumowy przewód łączący króciec odmy z kolektorem dolotowym za przepustnicą. Takie rozwiązanie jest chyba często stosowane. (Jest tak na pewno w Seicento 900). Teoretycznie wygląda to na bypass przepustnicy....
ten syf to po prostu nagar - silnik już bierze olej i ten olej spalając się z paliwem tworzy taki syf. normalna sprawa, można odłączyć gumową rureczkę-kolanko odmy silnika która wchodzi do gaźnika (i zaślepić króciec od strony gaźnika), żeby silnik nie ssał syfu z powrotem do komory spalania, przedłuży to jego żywot i poprawi się nieco praca i moc silnika
Turbo to chyba jeszcze można sprawdzić przy jeździe na wykresie. U mnie jest za duże o 75 ale to może czujnik tak jak piszesz albo może sam program przekłamuje. Może te 75 jest w granicy tolerancji. Ja tylko regulowałem pozycję zderzaka. Nie widziałem tam oryginalnej farby natomiast sztanga fabrycznie zaklejona. EGR masz całkowicie zaślepiony i wywalony...
Pęknięta membrana odmy w pokrywie zaworów - zaślep na próbę.
byłem dziś u mechanika i okazało się, że turbo jest do wymiany :/ jest już tak zniszczone, że przepuszcza olej i wtłacza go razem z powietrzem do komór spalania. radziłbym wstrzymać się z wymianą turbinki, to że wtłacza olej do dolotu wcale nie świadczy, że olej pochodzi z turbiny, w 90% olej w dolocie pochodzi z odmy silnika, która pcha olej do rury...
Witam. Auto mam od nowości, silnik 2.0hdi lub 2.0tdci jak kto woli. Mam pytanie odnośnie oleju w układzie dolotowym. 4 lata temu czyściłem dolot bo auto już nie chciało się zbierać a zostawiałem za sobą chmurę czarnego dymu (mam filtr fap). W otworach dolotowych nie szło palca wsadzić. Rozebralem cały dolot i go wyczyściłem, następnie zaślepiłem egr...
Podłączone były tylko dwa przewody, jeden zaślepiony i jeden wolny, nic więcej. Na zdj wyżej w postach podłączone były ten wskazany czerwoną strzałką i i ten na którym jest filtr paliwa. Niejasny opis - czyli przewód z króćca na kolanku kolektora ssawnego z czym był połączony w gaźniku? I po raz N-ty o odmie przypomnę, bo wypychanie oleju przez wlew...
Daj zdjęcie silnika a zwłaszcza rury dolotowej to ci powiem gdzie szukać. Tam gdzie odma łączy sie z cienkim wężykiem podciśnienia za przepływką. Daj fote to ci powiem co zaślepić.
Na dnie kanału dolotowego w korpusie sprężarki (nie w głowicy ani w płycie zaworowej) jest otwór, nagwintuj i wkręć korek/śrubę. Późnij zrób odmę w skrzyni korbowej - mały otwór około 3mm.
Nie wiem jak sprawdzasz dolot, ale klasyczna metoda przy tych silnikach to rozpięcie rury gumowej TIP przy przepływce, najlepiej zdjąć całą przykrywkę filtra powietrza z przepływką (wcześniej też rozpiąć moduł zapłonowny) i tam się wbić i pompować - do tej rury gumowej, ale trzeba wypiąć separator odmy i tam zaślepić i to taka typowa metoda i się patrzy...
Z nagraniem pracy silnika bez zagłuszeń z zewnątrz jest narazie niestety niezbyt możliwe... Ale zapewniam że nie slychać zaworów, panewek ani popychaczy. CO więcej łańcuch wymieniony tez go nie słychać (przed wymianą tez nie bylo ale no trudno). Z zaślepionym EVAPem odmą i serwem auto chodzi identycznie także to raczej nie w tym lezy problem. Załączam...
No siema Miałem wcześniej podpięty komputer, wykazał błędy jakiejś masy do alternatora, ogarnę to jutro. Tylko mnie dziwi, czemu tak nierówno chodzi silnik po wymianie tej uszczelki. I jeszcze jedno, jak kupiłem autko, to na tej rurze, co idzie od przepustnicy do filtra, jest takie kolanko z czujnikiem. Była kiedyś taka gumowa harmonijka, ale z biegiem...
maxior12345 więc jeśli masz wycieki oleju z obudowy zaworu EGR to zaślepienie dolotu spalin z kolektora wydechowego do tego zaworu poprzez wstawienie np. blaszki pomiędzy flanszę zaworu a flanszę rury doprowadzającej spaliny nie zapobiegniesz wyciekom, będzie wtedy tylko zatkany dopływ spalin do ich ponownej recyrkulacji, aby zapobiec wyciekom oleju...
Czyli u mnie szkopuł polega na tym że mało ciśnienia i dlatego to wszystko spada i nic nie wiem. Ja mam taką rurę i zaślepiony ten drugi otwór, bo podobno pierwszego nie trzeba tam jest zawór sterujący a w drugim separator odmy i to mam zaślepione. https://obrazki.elektroda.pl/1421539000_... Czyli po prosu kompresor muszę podpiąć i...
Też tak myślałem że to EGR, Tylko że popatrzcie gdzie jest EGR, wedlug mnie już w kolektorze pomiędzy silnikiem a klapą gaszącą tak? Filtr powietrza -> przepływomierz -> turbina -> intercooler -> klapa gasząca -> (tego nie jestem pewny - EGR) -> silnik. Czy tak jest w 1.9tdi? Byłem w aucie teraz i auto nie odpala jak jest podłączony wąż odmy (numer...
Często też ta pompka, która tłoczy powietrze do spalin (po prawej stronie silnika patrząc od przodu taki plasikowy okrągły element) dostaje nieszczelności i to może byc powód. Zaślep tą odmę z jednej strony a opary z silnika wypuśc na próbe w atmosferę. Powinno pomóc.
ale przed czyli skąd? Jak będzie walił olej z kolektora wydechowego, to z kąd inąd, jak nie z samego silnika? Zaślep egr, daj odmę do butelki i pojeździj trochę.
Nie chodziło mi o ten króciec przy rurze od filtra powietrza tylko o króciec który jest przy odmie i on wchodzi do bloku silnika... Ale tam mam właśnie luz, i tak musze to zaślepić więc dam znać czy to coś dało. Tam gdzie ty mówisz jest wszystko w porządku...
Tak, mam instalację sekwencyjną i na gazie nie ma żadnych problemów. Lewego powietrza też nie znalazłem, nawet dla sprawdzenia odpiąłem wężyk odmy od rury powietrza przed przepustnicą i zaślepiłem króciec przy tej rurze. Nic to nie dało. Ja cały czas jakoś myślę o tym ciśnieniu paliwa bo jak na razie tylko ściśnięcie wężyka od przelewu daje widoczny...
Można z powodzeniem zaślepić, w silniku ALH EGR jest sterowany podciśnieniowo a nie elektrycznie więc sterownik silnika nie będzie robił problemów, zaślepić EGR można na kilka sposobów, programowo jednak nigdy się EGR nie wyłączy całkowicie więc wystaczy zabieg czysto mechaniczny; taki zabieg da czysty i wolny od nagaru kolektor ssący jak i wnętrze...
Witam, w kilku słowach wstępu opiszę swój problem z którym walczę od miesiąca, niestety z bardzo ujemnym dla mnie skutkiem. Posiadam auto wg tytuły i cały mój problem polega na jednym (a w zasadzie aż jednym) błędzie 16555 - sonda lambda bank 1 mieszanka zbyt uboga - problem objawia się tylko na biegu jałowym po chwilowym postoju. Gdy nie dopuszczę...
Hej, od jakiegoś czasu borykam się prawdopodobnie z jakąś nieszczelnością, która powoduje turbo laga i lekki spadek mocy. Robiłem test szczelności dolotu i wszystko ezczelne. Niewiem jak sprawdzic odmę, w każdym razie wymieilem zaworek w trojniku, kolanko odmy i jeden sparcialy waz. Doczytałem też, że mozna niiewielkim ciśnieniem dmuchnąć w odme. I...
EGR ma za zadanie wprowadzić część spalin do układu dolotowego, w celu dopalenia węglowodorów. Przez wprowadzeniu do cylindra mieszanki uboższej w tlen, zmniejsza się emisję tlenków azotu. W kolektorze dolotowym, (gdzie kiedyś było tylko powietrze lub mieszanka paliwowo-powietrzna), mamy też spaliny. To w połączeniu z odmą i przenoszącą się tą drogą...
Trochę mnie tu nie było bo zaślepiłem EGR i pękła mi rura dolotowa do turbo. Musiałem trochę poczekać na drugą. Przy okazji znalazlem jeszcze uszkodzoną odmę ktora puszczala w atmosferę- pęknięta była membrana. Zamówiłem więc całą podstawę filtra oleju i przełożyłem membranę na sprawną bo nowej juz kupić się nie da. Zaślepienie EGR nic nie dało. Sprawdziłem...
Witam. Posiadam bmw 320d z 2002r 150km touring. samochód kupiłem w grudniu z przebiegiem 193 tys km. Na chwile obecna mam przebieg 204523km Po zakupie wymieniłem filtr powietrza i filtr odmy na separator, wszystko było ok ale od ok tygodnia przydymia na siwo przy depnięciu od 2000-4000tys obrotów ,(tylko pod obciążeniem,na postoju nic nie dymi). Miesiąc...
Wymieniłem przepływie. Brak efektu. Bylem u kilku diagnostów i mechaników, u ostatnich mechaników podmieniano: Oba vanosy, cewki, świece. Zdejmowali pokrywę zaworów bo też twierdzili że może się coś urwał o lub złamało. Wszystko pod pokrywą jest ok. Pod komputer podpinane nic nie znaleziono. Mam pytanie gdzie jest egr w n46. Chcę go sprawdzić. Szukałem...
Walcze z wariowaniem wolnych obrotów od momentu kupna samochodu (2 Lata ). Na gazie wsio OK. Na benzynie padaczka, falują. Zawór wolnych podmieniony i komp. Lambda nowa. Przepływomierz sprawdzony. Nieszczelności sprawdzałem autostartem i nic. Pomaga odłączenie odmy od gumy na przepustnicy po jej uprzednim zaślepieniu. Czyli jakby lewe powietrze z tej...
Przekładka jest jak najbardziej możliwa.Oto,co trzeba zamienić: linka ssania (aisan ma dużo dłuższą, starą linkę można skrócić z pancerzem) linka gazu ( inny kąt wygięcia prowadzenia linki) termostat (aisanowy ma 3 króćce, fosowy i weberowy tylko 2) trójnik wody (trzeba wykręcić zawór dwudrożny a na jego miejsce wstawić czujnik temperatury-wykręcony...
Mechanik_97 Silnik do tej SPRĘŻARKI 2.2kW 1440rpm, przełożenie 1:1, albo sprzęgło, można pompować do 8-10 barów. Im wyższe ciśnienie tym bardziej się grzeje. Musisz zapewnić porządny nadmuch powietrza na korpus jak chcesz do 10 pompować. Należy zdjąć michę olejową i zobaczyć prawidłowy kierunek obrotów (ten zależy od ustawienia 'czerpaków' ojeju na...
No to pozostało Ci jedynie obrobić sterownik ,żeby nie zgłaszał błędu. Mokra , lepka sadza w kolektorze świadczy o zużyciu silnika. Sadza z wydechu łączy się z olejem z odmy i turbiny.
Cały czas za mała masa powietrza powinno być w okolicy 850 a masz 500, więc albo przepływomierz zaniża, albo dziura między przepływomierzem a turbo, odepnij odme na próbę i zaślep, dolot nie odmę oczywiście.
Po odkręceniu węży prowadzących do turbiny zauważyłem że jest w nich mnóstwo oleju. Odma drożna? Czy gromadzi olej? Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Proszę bardzo , zacznij od tego... Dodam jeszcze ze egr zaślepiłem, , zbrodnia na silniku nie popłaca. Filtr powietrza , paliwa świeży? Patrzyłeś w parametry live?
A jak auto by się zachowywało , gdyby była to pompa paliwa , wydaje mi się że dusiło by się bez względu na to czy jest ciepłe czy zimne . Znajomi mechanicy podpowiadają że może to być przepływomierz albo EGR , gdyż miałem go zaślepionego a po podłączeniu do kompa w ogóle nie reagował , po zdemontowaniu go i zsprawdzeniu okazało się że stoi w miejscu...
Na LPG nie ma objawów dławienia i strzelania. Z tego co mi mówił gazownik, to pompa pracuje cały czas, nawet jeżeli jest przełączony na LPG. Podobno tak jest lepiej, bo zapobiega to ewentualnemu zapowietrzeniu układu paliwowego oraz zmniejszeniu zwłoki przy przełączaniu z LPG na benzynę. Dzisiaj wymienię świece i zobaczymy jak będzie zachowywał się...
Byłem u mechanika i powiedział że to raczej nie jest wina odmy, gdyż obroty skaczą tylko na benzynie, teraz nawet po zaślepieniu, tylko trochę mniej. Nie wiem co mam robić, zamawiać ją czy nie. Na dodatek to wysokie spalanie mnie już wykańcza... Żre jak smok i benzyny i gazu. Proszę o pomoc:( Może na komputer gdzieś pojechać?
No to odma do butelki, zaslepic otwor w dolocie i test
Sprawdź też szczelność dolotu, odmę przy kolektorze zaślep na próbę.
Otwór w dolocie do którego przychodzi odma zaslepic to 1sza rzecz którą trzeba zrobić w każdym aucie bo tylko syfi silnik i nic po za tym. Ściągnąć cała odmę wymyć dobrze zamontować kupić kawałek peszla zamontować no wylot z odmy i puścić go tak żeby spaliny uchodziły bokiem olej nie wypływa z tamtą litrami w sumie w ogóle nie wypływa. Masz problem...
Witam Mam Freelandera 2001r 2.0 td silnik BMW. Samochód po odpaleniu kopci na biało i strasznie ostry jest ten dym ,tak jak by paliwo było niedopalone. Po chwili dym znika ,natomiast nie zawsze podczas jazdy wraca dość intensywnie. Zaślepiłem EGR, wymieniłem świece żarowe ,uszczelki pod kolektorem ssącym, nowa odma. Zauważyłem ze samochód nie ma dobrego...
zaślepić króciec zaślepić odpływ przewód zaślepić
monitor fujitsu laptop zasilać motorola przetwornik sprzedać
regulator powmr zmywarka electrolux
Alternatywy dla płytek na tarasie betonowym Czy dyktafon sygnalizuje wyczerpanie baterii?