Rozkręcasz Pan cały silnik zalewasz gorąca woda i patrzysz gdzie cieknie, małe pęknięcie na bloku można kleić większe najlepiej kołkować,co do spawania to robota już dla zawodowców. Poza tym zaślepek w bloku czy głowicy nie montuje sie na sylikonie.Oringi są na dole tuleji. Pisząc "jak głowica byłaby zła " trzeba sprecyzować o co chodzi.
Witam, mam pytanie w sprawie tego gdzie znajduje się zaślepka bloku śilnika w ranult laguna 1 1.9 dti
Wbija się ostry punktak w środek zaślepki, podważa na boki i zaślepka wychodzi. Do wbicia nowego tego "kapsla", trzeba mieć odpowiedniej średnicy kołek stalowy, robiący za stempel - raz stuknąć i siedzi. Zamykam.
Co prawda to z instrukcji DB ale robi się podobnie http://obrazki.elektroda.net/49_12382759... http://obrazki.elektroda.net/24_12382759...
Napisałem że chlodnica oleju(wymiennik ciepła) ,dziwi mnie trochę że najpierw ubywał płyn ,a potem dopiero pokazało trochę oleju.Ciekawa czy to orzypadkiem nie są tuleje cylindrowe lub jakąś zaślepka w bloku .
Nieszczelna zaślepka bloku chodzi mi tu o tę na przeciwko baku może być tego przyczyną?
W przeciwwadze wału korbowego jest wywiercony otwór ok fi 8, w niego wchodzi czubek trzpienia, zaślepka jest na dole bloku silnika po lewej stronie (od kierowcy) ok 10 cm od płaszczyzny styku silnika i skrzyni biegów, tam jest chyba gwint M16
Witam od tygodnia jestem właścicielem używanego bmw e39 2.5 tds rok 1998 kupiłem auto i juz po dojechaniu do domu widze ze jest przeciek zajechałem do mechanika na kanał i okazało sie że zaślepka bloku jest trafiona wymiana zaslepki na nową zalane odpowietrzone wycieku nie ma odbieram od mechanika i jade do domu 17 km wszystko ok po 15 min postoju jadę...
Na takie obciążenia stare z powodzeniem wytrzymają to raz a dwa że będą na pewno lepsze niż nowe made in no name. To nie tdi, takiej śruby nie urwie. Co do zaślepek jak oczyścisz gniazda będziesz widział czy są wżery zwłaszcza że jak piszesz będzie płyn. Ja bym dał może nie silikon ale Dirko np.
Sprawdź jeszcze uszczelkę zaślepki bloku pod modułem zapłonowym. Chodzi pewnie o tą uszczelkę o numerze 1972943. Grubosć [mm] 2,5 Materiał guma Średnica wewnętrzna [mm] 65 średnica zewnętrzna [mm] 70 Jak powiesz w sklepie że potrzebujesz o-ring o tych wymiarach to na pewno zrozumieją.
Z tego co widzę na zdjęciu to wycieka Ci płyn poprzez brok("korek" "zaślepka" otworu technologicznego w bloku silnika). Jeżeli uważasz że jesteś odpowiednio zdolny sam naprawić to możesz to zrobić sam. Po prostu wybijasz stary i wbijasz nowy koszt jest niewielki. Naprawa u mechanika może być dużo większa. Ewentualnie możesz dokładnie oczyścić w około...
Witam, mam nietypowy problem z układem chłodzenia w Punto I '99r. silnik 1.1, 55 KM z instalacją gazową. Polega on na wycieku płynu chłodniczego z bloku silnika poprzez zaślepkę kanału chłodniczego - tzw. brok. Niestety w skutek powyższego, jazda samochodem jest bardzo niekomfortowa, bo po pierwsze: trzeba co chwile dolewać płynu, po drugie: układ...
Witam czy w silniku f20z1 jest jakaś zaślepka w bloku silnika gdzie można by było podciągnąć smarowanie do turbiny czy trzeba podkładkę pod filtr oleju lub trójnik na czujnik ciśnienia oleju?
A czy kiedykolwiek było dobrze i obudowa nie pękałą? Czy kupiłeś dopiero k25, pozatym były odmiany z jednym lub dwoma filtrami oleju i była zaślepka w bloku. Pozatym skoro pęka obudowa to masz za duże cisnienie oleju.
To jest zaślepka układu chłodzenia. Zapewne gdzieś w głowicy lub bloku silnika pod rozrządem jest taka zaślepka.
Wybrzuszenie zaślepki musi być na zewnątrz bloku silnika.Jak włożysz tą zaślepkę to należy centrycznie wbić to wybrzuszenie tak aby zaślepka zrobiła się z wypukłej bardziej płaska zaślepiając tym samym otwór w bloku.
Jak masz golfa to sobie nim jeżdzij na mojeoko jest to wyciek z zaślepki bloku standard g 12 sobie płynie jak kolega wcześniej pisał iiii radził bym to zrobić dobry mechanik + zaślepka 20 pln i finito
Czyzby gdzies strzelil blok:((? Albo jakaś zaślepka - trzeba pytać mechanika co na codzień takie silniki rozbiera.
Witam. Pojawił się dosyć mocny wyciek oleju, skrapla się on na łączeniu skrzyni biegów oraz silnika, dosyć mocno płynie też od strony rozrządu. Wymieniona uszczelka pokrywy wałka rozrządu. Pojawiła się teza o zaślepkach w bloku silnika. Brany pod uwagę jest też uszczelniacz wału od strony koła zamachowego. W diagnozie nie pomaga bardzo mało miejsca...
Zapomnieliście o najważniejszym, czyli o wypadaniu gniazd zaworowych w tych bublach. Oczywiście poza braniem oleju i innych usterkach jak np wypadanie zaślepek w głowicy i bloku. 🤣 błąd pokazuje „uszkodzony wtryskiwacz” Podaj normalny kod błędu z opisem a nie jakieś tam głupoty.
pompa raczej nie bo wyciek jest znacznie wyżej niż pompa, a napisałem że leci mi z tego korka na bloku silnika (chyba zaślepka techniczna czy jakoś tak to się nazywa)
Jak sobie czytam te opowieści o maluchach, fso, czy poldkach, to muszę stwierdzić, że miałem nudne życie, albo mam takiego farta, że trafiałem na w miarę solidnie wykonane egzemplarze, że w zasadzie poza tym co fabryka (dtr) chciała, samochody nie robiły mi kawałów. W pierwszym maluchu - przebieg 65 tys.km, poza wymianą dwóch par przegubów elastycznych...
morze by tak parownik ogrzac olejem silnikowym Tez można, jedna zaślepka jest w bloku, druga w pokrywie rozrządu. W bloku jest wylot, a w pokrywie wlot. Dotoczyć tulejki podpiąć węże i będzie grzało; sprawdzone w praktyce. Tyle że najpierw trzeba troche zagrzać silnik na benzynie.
Nie bo to cytuję z aukcji "ZAŚLEPKA ŚRUBY POKRYWY SILNIKA " A na zdjęciu pokazujesz dziurę w obudowie sprzęgła/bloku silnika.
Już dwa nowe poszły i dalej to samo fakt że na wale jest lekka bruzda ale nawet montaż z tuleją montażową nie pomaga wszystko równo dopasowane odległości ok nawet febi o średnicy 92 mm i dalej to samo Dodano po 11 W bloku od strony skrzyni jest zaślepka tylko czy to kanał olejowy czy płyn pojęcia nie mam może z niego podcieka
Witam wszystkich po krótkiej przerwie - problem zażegnany! Napiszę w skrócie co i jak, silnik Z16XEP. - szarpanie auta, na 1 i 2 biegu nie da się normalnie jeździć, - wypadanie zapłonu na jednym cylindrze po jeździe na 3 i 4 biegu w zakresie 1500 - 2500 obr./min, nierówna praca silnika do czasu ponownego uruchomienia, - spadek mocy. Drugi błąd był najgorszy...
Masz silnik 111978 00 002001. Do silnika 7223 (ostatnie 4 cyfry) połączonego z manualną skrzynią był czujnik ciśnienia (zwierny), potem zaślepka. Czyli wychodzi, że powinieneś mieć czujnik. Siedzi on w okolicy podstawy filtra oleju, wkręcony w blok silnika. http://obrazki.elektroda.pl/9124128300_1... Czujnik ma numer A0045452614
Witam i pozdrawiam. Mam pytanie odnośnie tego modelu ,czy jest możliwość założenia wskażnika temperatury do tego modelu fiata tzn. czy fabrycznie jest gdzieś w bloku silnika zaślepka na czujnik temperatury czy trzeba by go dopiero wiercić i gwintować? Pytam bo siostra kumpla przegrzała silnik i jest wymieniony na nowy a strasznie się teraz boi aby sytuacja...
Samochód straci dużo na dynamice, będzie słabszy od klasycznego 1.8D, za to może zużywać więcej paliwa. Prawdopodobnie masz pompę Lucas, one się różnią w wersji D i TD, inaczej też dawkują paliwo i to wymaga korekty. Samo wycięcie turbiny nie jest dużym problemem, natomiast jeżeli chcesz, żeby samochód jeździł na poziomie fabrycznie wolnossącego, to...
Witam mam problem z odpaleniem Seata Alhambra 1.9 TDI 110 KM z roku 1998. Zaobserwowałem ubytek płynu chłodzącego niebieskiego na którym jeździłem . Podjechałem na stację aby uzupełnić płyn lecz niebieskiego nie było . Zaproponowano mi różowy który ponoć miał się mieszać z innymi . Wlałem 1 litr i przejechałem ze sklepu do domu ok 8 km. Pod domem zauważyłem...
Na zdjęciu jest pokazana obudowa termostatu jest to tylko zaślepka,która jest w twoim silniku zamontowany jest w niej czujnik temperatury wody(nie rusza go tylko!!!)Odkręć tą pokrywkę i sprawdź czy czasami nie jest sparciała guma a dokładnie zaślepka gumowa,która ma za zadanie zaślepienie kanału wodnego w bloku silnika.Zaślepki akurat nie widać na rysunku.Jeśli...
Nie, Romoo , Ty myślisz o magistrali po filtrze odśrodkowym, a ja się wpinałem z chłodnicą do kanału, który doprowadza olej z pompy do filtra, tam w bloku jest wkręcona zaślepka, chyba na imbusa 6
Witam Jak w temacie mam problem ze znalezieniem w bloku silnika otworu/zaślepki aby zablokować wał korbowy. Czy może ktoś podesłać zdjęcia bądź podać dokładne informacje gdzie owy otwór sie znajduje? pozdrawiam
Witam. Potrzebuję pomocy przy ustawieniu pompy wtryskowej w premium 400 z 1999r. Nie wiem jak ustawić pompę w GMP, czy gdzieś znajduje się okienko czy jak je się ustawia? Na bloku jest gdzieś zaślepka żeby silnik ustawić w GMP? Ile stopni ma być wyprzedzony zapłon? Proszę o odpowiedź
Dość trudno zlokalizować nieszczelność pompy wody(na serio) Zaślepki bloku od strony skrzyni jeszcze trudniej, ale pierwsza sprawa to pękający kolektor ssący.
Nie ma znaków, masz dwa wyjścia: albo zablokować wał (z lewej strony na dole bloku, przy skrzyni jest zaślepka, trzeba tam wsadzić odpowiedni trzpień), albo zdjąć któryś dekiel z głowicy i ustawić wycięcia wałków równolegle do jej płaszczyzny
Jeśli nie ma wody w oleju i blok cały to zaślepki w głowicy do wymiany. W moim C-330 dodatkowo pękł blok nad pompą wtryskową i rozszczelniły się tuleje. Zaślepki zabite, blok pospawany, oringi na tulejach wymienione i jest OK.
Wszystkie stare 1.6 i 1.4 miały taki otwór w bloku z metalową zaślepką i nigdy się nie spotkałem żeby w którymś był wykorzystany, a ten gumowy korek rzadko się tam spotyka bo przeważnie wypadnie i się zgubi.
Wykręciłeś cały aparat. No to masz lipe. No to tak: NAJWAŻNIEJSZE: Wał silnika musi być tak ustawiony żeby pierwszy tłok był u góry (musisz znaleźć oznaczenia albo na kole pasowym albo przy łączeniu skrzyni i bloku silnika powinna się znajdować plastikowa zaślepka po djęciu której widać koło zamachowe a na nim oznaczenia - ustaw na 0, największa kreska)...
Tam sie nie ustawia zapłonu ,tylko kołkuje pompę-(otwór na godzinie 12)pod pompą wtryskową w bloku jest zaślepka na klucz 10 po wykręceniu której wkłada sie blokade wału korbowego a co do wałka rozrządu może być otwór w kole rozrządowym (stara wersja ) lub po zdjęciu pokrywy wałka szczelina na włożenie blokady w wałek (tak samo jak w VW 1.9) Trzy śruby...
W lewo od filtra oleju. Odkręć pokaż mu słońce na 30s i zakręć z powrotem. Swoją drogą jak można pisać o remoncie silnika nie czyszcząc bloku. Przecież tam jest jakieś 10 zaślepek do wykręcenia celem czyszczenia kanałów. Ten górny z 4 to ciśnieniowy oleju. No chyba żeasz ogrzewanie kabiny.
No jego się nie da odpowietrzyć - nie ma żadnych elementów do "poluzowania" i wypuszczenia powietrza Nie wiem co to jest po "drugiej stronie" jakaś dziwna zaślepka nigdy czegoś takiego nie widziałem. O ile to jest domek jednorodzinny /bo w bloku to raczej takiego czegoś nie ma/ - o ile instalacja jest w miarę zrobiona - powinno się samo odpowietrzyć...
Jest w tym otworze w bloku silnika pod kolektorem, czasami tam jest taka gumowa zaślepka, klucza nie pamiętam albo torx 30 albo imbus 4 lub 5.... dlatego ściągam kolektor i wtedy wszytko na "talerzu"
Zmierz ciśnienie oleju na głowicy. Są tam wkręcane zaślepki. Pomiędzy głowicą a blokiem jest zaworek (opisany Oil Flow Check Valve) - prawdopodobnie odpowiedzialny za obniżenie ciśnienia oleju w głowicy. Może puszcza za dużo i dlatego podpiera zawory.
Te wszystkie mechanizmy działają na podobnej zasadzie. Różnica poziomów i przesuwanie zapadki tylko w jedną stronę. http://obrazki.elektroda.net/90_12004368... Wszelkie prawa do rysunku zastrzeżone :) Zaślepka jest wciskana tak jak pokazuje to ta wielka strzała, a od środka jest wypychana przez sprężynę. Wewnątrz nie ma zapewne takiego czegoś jak...
Pomimo wieku tego postu, google prezentuje go w wynikach wyszukiwania dlatego kilka słów o wymianie tego rozrządu. Koło wału korbowego i koła wałków rozrządu nie mają klinów i brak jest jakichkolwiek znaków. Koło na wale dokręcane jest jednorazową śrubą na docisk - razem z kołem pasowym. Do dzieła. 1. Wykręcamy świece zapłonowe i zabezpieczamy otwory...
Nie rób sobie jaj. Jak składałeś silnik. Albo kto go składał? Przecież blok trzeba wyczyścić, i ten zawór wyciągasz. Jest pod zaślepka na imbus z przodu silnika. Dostępny od zewnątrz. Nie ma zaślepki tylko pod czujnikiem ciśnienia jest korek a w środku trzpień z sprężynka, szukając go zacząłem rozkręcać stary silnik w drobny mak inaczej to w życiu bym...
Rozwiązaniem problemu okazała się sprzedaż samochodu... Niestety remont silnika nic nie pomógł, wyciek jak był tak jest nadal. Nie była to wina uszczelnień ani żadnych zaślepek. Problem leży po stronie bloku silnika w szczególności gniazda na uszczelniacz wału. Na wyczyszczonym dokładnie silniku po zrzuceniu skrzyni widać że olej zbiega się na granicy...
Jeżeli ten nowy silnik też jest wyciągnięty z Transita 95 to wymień zaślepkę w bloku, która się znajduje za kołem zamachowym.
Witam.Mam ten sam problem.Wymienione wszystko łącznie z uszczelkami pod głowicami i nic.Ostatnio pcha ok 5l oleju silnikowego na 1500km.Ktos pisał o zaślepce w bloku pod przednią pokrywą silnika ale jej tam nie znalazłem.Pacjęt to r560.Pozdrawiam.
Mówisz chyba o zaślepkach z boku głowicy, nimi woda leciałaby na zewnątrz. W twoim przypadku pękła głowica lub raczej tuleje albo blok. Czeka Cię rwanie tulei, żeby zobaczyć co się stało.
Witam ponownie. W kolektorze ssącym nie ma prawa być płynu chłodniczego. W przypadku uszkodzenia uszczelki pod głowicą może się zdarzyć pare przypadków: Olej dostanie się do płynu - płyn robi sie brudny z korzuchem oleju widać to w zbiorniku wyrównawczym. Płyn dostanie się do oleju - z oleju praktycznie robi się szlam, widać to na bagnecie często też...
Bardzo podobny temat był numerem jeden w moim mieszkaniu i została zastosowana zaślepka. http://obrazki.elektroda.pl/4181299200_1...
Co do blokowania wału korbowego z lewej strony bloku silnika, na dole ok 5 cm od płaszczyzny łączenia ze skrzynią biegów jest plastikowa zaślepka... Koniecznie trzeba zamontować tą blokadę? Wiecie jaką siłą można pokrzywić zawory? Czy można to zrobić obracając wał lub wałki rozrządu ręką, czy musi pęc pasek w trakcie pracy silnika i siłą uderzyć tłok...
To żart? Kolego To teraz na poważnie- Odkręcasz śrubę w bloku i blokujesz wał, wyciągasz zaślepki wałków i montujesz blokadę wałków, jak pasuje to jest ok, jak nie pasuje to rozrząd przestawiony-teraz zadowolony?
1. sprawdź czy filterek płynu chłodniczego w chłodnicy oleju nie jest zapchany.Jak jest to wywal cały filterek- nie musisz czyścić tylko wyrzuć ten filterek.Gdzie on jest to pisałem tutaj nie raz na forum. 2.Jeśli dalej jest niskie a filterek już został przez poprzedników wywalony, to miska w dół i sprawdź czy zaworek nadciśnieniowy w pompie oleju się...
Blokady sam sobie dorób, wałki płaskownik 5mm, wał śruba 70mm w miejscu zaślepki w bloku. Osobiście dorabiałem do 1,6 16V żadna filozofia o ile w tym silniku jest takie samo rozwiązanie, pozdrawiam
Witam wszystkich. Temat już był kilkakrotnie omawiany, naczytałem się ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na swój problem. Opiszę w skrócie. Dokonałem naprawy stojącego od dłuższego czasu bezczynnie Reno Master z 2008 r. Robiłem zaślepki bloku silnika ale do czego zmierzam. Po dokonaniu naprawy postanowiłem uruchomić Renię ale akumulator ma już 10...
Witam. Instrukcja mówi żeby wcześniej odkręcić jeszcze dwa zawory: https://obrazki.elektroda.pl/4125473700_... https://obrazki.elektroda.pl/6227173100_... Moim zdaniem od czoła pod wkręcanymi zaślepkami (zaznaczyłem strzałką) są filtry siatkowe, które mogą się zapchać. Nie ma o nich nic w instrukcji bo producent zleca...
Witam. Nie ma klinów, koła mają specjalną powierzchnie. co do wałka jest zaslepka w bloku, gdzie wkłada sie blokade, tylko nie wiem jak ustawic wał. Gdyby ktos wiedzial prosze o dp. Pozdrawiam
Sądzę, że najlepiej będzie zacząć od początku czyli od wymiany pompy wody skoro jest uszkodzona. Skontroluj też przy okazji wszystkie zaślepki w bloku silnika i w głowicy. Potem przepłucz układ chłodzenia, zalej "antyfreeze" i zobacz co się będzie dalej działo.
po wykręceniu zaślepki w bloku silnika na dole masz miejsce do blokowania wału, a po zdjęciu pokrywy zaworów są wycięcia na wałkach i tam się je razem blokuje.......to taka mała podpowiedz do poprawnego ustawienia, jak tu będzie dobrze to pomyślimy dalej
Tam rozrządu nie sprawdzisz, nie ma znaków. Blokady wsadzasz z tyłu w wałki gdzie jest w lewej głowicy vakupompa, w prawej zaślepka a wał blokujesz przez wkręcenie czpienia w blok za sprężarką od klimy a pompę bolcem 6 lub 7 mm. Ide o zakład ze nie będą pasować a jak zdejmiesz głowice to w lewej będą pogięte zawory... Dodano po 1 Wykręć świece żarowe,...
Pompa tłoczkowa - mimośród na wale silnika, na nim rolka, popycha na przemian dwa tłoczki, demontaż tłoczków i zaworków niemożliwy - ten kawał aluminium to pełny blok z powierconymi krzyżującymi się otworami, w które są wstawione rożne elementy po czym przykrywa się to zaślepkami i zaprasowuje na amen. Jeżeli dobrze zgaduję to interesuje cie pompa do...
Dziękuję bardzo, jutro je wyjmę i mam nadzieję , że to udrożnię, bo jak nie to będę musiał jeszcze wyjąć zaślepki z bloku. Rozbiorę też głowicę bo nie chcę przygód z opiłkami na wałku. Przy okazji zmienię uszczelniacze i dotrę zawory. Pompę mam nową, panewki , pierścienie, itd. Dlatego nie mam ochoty na powtórkę, jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
"Przetrzeć cylindry papierkiem powyżej 1000 na olej ." To jest coś w rodzaju honowania. Po szlifowaniu cylinder jest gładki jak pupa niemowlęcia ale wtedy ....najłatwiej się zatrze bo film olejowy praktycznie nie powstaje . Honowanie to zrobienie mikrorys specjalnymi "pilniczkami" żeby film olejowy utrzymywał się na ściankach cylindra i było smarowanie....
.natomiast nie silnik byl blokowany tylko rozrząd Blokuje się wal korbowy trzpieniem wkręcanym w blok silnika na prawo od filtra oleju, druga blokada to tzw. podkowa wsuwana w szczeliny wałków po uprzednim zdemontowaniu okrągłych zaślepek w głowicy. Bez zablokowania obu podzespołów nie masz szans na poprawne ustawienie rozrządu.
No to jedziemy :D - brak dobezpieczenia lampek kontrolnych; - brak ochronników; - jeden cztero torowy RCD na całość w tym oświetlenie; - brak grzebieni i niepotrzebnie wprowadzony taki duży blok rozdzielczy; - esy zasilane od dołu (dolny rząd) i od góry (górny rząd); - przesadny zapas przewodów ochronnych i neutralnych; - brak oznaczników na przewodach;...
Połączenie pompa ssak jest ok założona uszczelka i mocno skręcone. Wszystkie połączenia były drożne i mocno skręcone zabity jedynie był ten prostokątny otwór w przystawce od filtra ale tam nie ma przepływu do filtra... Jak tą pompe mam zbadać czy jest ok? Coś mogło stać się z wałem jeżeli słabnął? Kręcić się kręci bo bręchą próbowałem kręcić kołem zamachowym......
Ustawianie i blokada silnika wymiana paska rozrządu Trzpienie blokujące wału korbowego (1) i (2). Wprowadzić odpowiedni trzpień blokujący wału korbowego. Trzpień (1) ma zastosowanie w silnikach 1.4 i 1.6 typu K4J/K4M wyjąć zaślepkę z bloku silnika (przy kole zamachowym) i wkręcić trzpień (1) (rys.4). UWAGA: Upewnić się, czy ramię wykorbienia wału korbowego...
W autodata napisane jest żeby prawidłowo określić położenie pompy oleju. Jest znak na kole i na obudowie ale powiedziane jest żeby odkręcić zaślepkę z bloku silnika i wsunąć trzpień jeżeli wejdzie w otwór 25-30mm to należy obrócić pompą o 360 stopni i ponownie włożyć trzpień który powinien wejść ok 60mm wtedy jest prawidłowo ustawiona pompa oleju. Ma...
Witaj. Ze zdjęcia wynika, że prawdopodobnie jest ona studzona powietrzem (niema radiatorów), może ma jakieś otwory na ciecz chłodzącą, może zaślepki w bloku i głowicy. Co do oleju to przy smarowaniu rozbryzgowym spodziewałeś się, że będzie obficie spływał zalewając wzierniki? Takiego rozbryzgu nigdy nie widziałem, trudno byłoby sprawdzić stan oleju...
U mnie w FSO i w Poldku płyn przegryzł zaślepki w bloku i płyn traciłem w większości w czasie jazdy. Ja jak nie mogę zlokalizować wycieku, a wykluczona jest uszczelka pod głowicą, to na zimnym silniku (bo można wszędzie zajrzeć bez poparzenia się), zapinam do układu sprężone powietrze pod ciśnieniem do 2 barów i obserwuję gdzie się zacznie pocić. A...
VW T3 1.6 D wersja skandynawska miał grzałkę montowaną w bloku. 15 minut grzania przy -20 i palił na dotyk. Montowane chyba w miejsce zaślepki kanału wodnego z boku bloku.
Zawór redukcji ciżnienia oleju sprawdzić czy nie pozostał otwarty ? zaślepki w bloku silnika {wewnątrz }czy któraś poprostu nie wypadła {o ile takie są w tym silniku } . JAkoś nie chce mi się wierzyć że macie z tak zużytym silnikiem do czynienia . Można dla próby zrzucić pokrywę zaworów i odpalić silnik obserwując czy gdzieś nie ma zbytniego wypływu...
Witam. Śledząć kłopoty naszych forumowiczów, a jest zimno.......... i więcej kłopotów z zapaleniem auta, szczególonie diesla, zakładam ten post, aby ludzie którzy mogą pomóc i wpisać coś pożytecznego w tej sprawie, mogli się tutaj wykazać; Na poczatek podam takie dwa przykłady, miałem kiedyś Merca z silnikiem 220 D i zimą znalazłem bardzo proste rozwiązanie,...
To termo blok jest na górze tak? Trzeba zdjąć zaślepkę regulatora grubości mielenia - żeby się dostać do niego (chyyba).
Witam, kupiłam w Castoramie kaloryfer dekoracyjny Firmy Blyss faringdon-2-180-x-60-cm-antracyt, taki ciemno szary Niestety nie moge dodac linka do strony bo jestem nowa i za malo postow jeszcze napisalam :( eh Ekipa remontowa, która robila remont zawiesila kaloryfer w mieszkaniu w bloku, ale zawory były odwrotnie (odpowietrzanie na dole, a zaślepka...
Albo grzałka w bloku, wbita w miejsce zaślepki płaszcza wodnego
http://obrazki.elektroda.net/78_11742322... Witam. Chciałbym przedstawić mój projekt którym jest zmodyfikowana radiostacja R123. Projekt powstał dla celów rekonstrukcyjnych. Radiostacja została pozbawiona bloków odbiornika i wzmacniacza m.cz toru nadajnika. Następnie w ich miejscu zostało wstawione CB-radio (ONWA MK3). Szczerze mówiąc radiostacja...
Problemów może być sporo. Źle złożona dławica (brak pierścienia, odwrotnie założona), uchylona zaślepka na wale, uszkodzony zawór regulacji ciśnienia i dodatkowo głębokie rysy na przylgni wałka rozrządu, brak napędu pompy ciśnienia oleju (bywały przypadki, że zabierak umieszczony w drążeniu wałka rozrządu obracał się swobodnie), uszkodzona pompa, brak...
W piwnicy mojego bloku administracja osiedla wymienia elektrykę. Dotychczasowe kable podtynkowe zamienia na kable w peszlach po ścianach i suficie. Przez lata miałem podłączone zasilanie do swojej piwnicy przez podpięcie się do przewodu w suficie. Obecnie wygląda to tak jak na załączonym foto. 1. Czy to jest sieć na 230 V czy na inne mniejsze napięcie? 2....
Robiłem to w zeszłym miesiącu. Silnik z xantii idealnie podpasował. Co trzeba przerobić; założyć z evasiona - sprzegło - halla - miskę olejową - pompe podciśnienia ( w xantii zaślepka na 2 śruby) - czujniki wraz podgrzewaczem paliwa (różnią się) - łape do mocowania alternatora i wspomagania (sruby pasują w blok) Jeżeli przekladasz sam silnik bez turba...
Witam ponownie. Więc tak. Zaslepilem przelew z jednej strony, od zaworka na bloku (foto1), a z drugiej dałem do butelki (foto2 ) i zaslepilem wejście przelewu do filtra (foto3). Pompka reczna przepompowalem chwile i zaskoczyło mnie że pompa dawała duzy opór (pewno efekt zaślepienia przelewu przy zaworku). Odpalił od strzała, ale efekt taki że wywaliło...
w koło pompy wtryskowej posiada otwór jak również łapa mocująca pompe -blokujesz trzpieniem koło w momencie zgrania sie otworów ,w obudowie skrzyni biegów ,przy bloku znajduje sie zaslepka,pod nią sa dwa otwory wiekszy i mniejszy -jak dobrze sie przypatrzysz w wiekszym od strony bloku silnika jest strzałka w kierunku koła zamachowego ,jezeli tłok 1...
Ten cienki to światłowód. Biednie, bo powinieneś mieć więcej przewodów z zewnątrz, ale domyślnie powinien być sygnał naziemny/sat w tym przewodzie. Jeśli trzeba kablówki to operator przełącza Twój przewód z skrzynce na zewnątrz/piwnicy. Wygląda też, że tam prędzej się nada zwykły moduł na 2 keystony i wyprowadzenie RJ i beczki w jednym gniazdku, a...
Witam dziękuje za sugestie ....ale jest to naprawione fragment odcięty zrobiona zaślepka to wada fabryczna . Dla informacji potrafię mechanicznie naprawić maszynę do cięcia wodą ciśnienie 4000 bar . Myślę że poradzę sobie z oringiem . Pozdrawiam miłego dnia .
Gdzie zwrócić uwagę na pęknięcie bloku ( rozmarzanie )tylko przy pompie paliwa ? . Raczej przy zamarznięciu wody w układzie chłodzenia nie pęka blok a jedynie głowice a dokładniej strzelają zaślepki w głowicach. Co do pęknięcia bloku to pęka on zawsze w najcieńszym miejscu. Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursus c330, który rocznik lepszy.? Zwróciłbym...
Dziękuję za dokładne zdjęcia - to właśnie ta rurka i te kanały wodne. Wszystkie kanały przy uszczelce to raczej się nie zapchały, ale gdzieś po drodze mogą się łączyć. Rurka i okolica jest drożna - ładnie wchodzi sprężynka (taka jak od regulacji lusterek). Z boku, pod kołem rozrządu jest brok, zaślepka, która zasłania jakiś kanał wodny. Wygląda, że...
Witam Was. Mam taki problem ze nie mogę otworzyć auta seat ibisa 2002r 3d. Akumulator się rozładował, bo stał pod blokiem od wiosny... Auto ma zrobione takie dziwne zaślepki na zamkach -fotka. Tylny zamek wymieniony, nie pasuje kluczyk. Bo kilka lat temu siadł siłownik. A taki siłownik jest razem z zamkiem- fota I TERAZ PYTANIE, JAK DZIADA Otworzyć?...
[quote="SP5ANJ"]1. Sama antena czyli te dwa kawałki promienników powinny być wzdłuż linii prostej. Podłączam się ponieważ w dziale anten nie jestem znawcą. Do kolegi SP5ANJ mam prośbę o ocenę pomysłu, koncepcji i czy w ogóle da się coś zawalczyć. Jest pudełko aluminiowe o przekroju prostokątnym i zaślepkach plastikowych (niewykorzystana pozostałość...
To nie jest klin tylko przyrząd do ustalenia położenia wału korbowego i jest wkręcany w blok silnika zamiast korka (zaślepki) w wieszaku akumulatora nad miską olejową.
Chyba Dodge, bo sąsiad ma, a teraz go nie ma pod blokiem. Idę sprawdzić.
To przyjrzyj się na głowice nie tylko maja inne zawory. W C-360 masz zaślepiony kanał wychodzący od spodu głowicy. W zetorach w tym miejscu jest normalnie otwór gdyż jest troszkę inaczej blok stworzony. Kolektor ssący o ile dobrze pamiętam śruby ma delikatnie po skosie nie tak jak w ursusach w pionie. A czym zaślepić ten kanał? Z c360 ta zaślepka będzie...
w głowicach masz zaślepki może tam się sączy płyn ,może wzery na bloku gdzie leży uszczelka
Tak ma być ustawiony wał: http://beisansystems.com/procedures/vano... a tak wałki: http://beisansystems.com/procedures/vano... Z tyłu silnika ustawienie wałków ma wyglądać w ten sposób: http://beisansystems.com/procedures/vano... a tak z blokadami:...
Aha czyli jak lata to może sobie latać ta zaślepka czy wymienić ja na nową ? Ona raczej nie wypadnie bo blokuje ja korpus obudowy tylko zaniepokoiło mnie to .
Zbiornik paliwa z pompą elektryczną i zasilaniem. Wiązka silnika ze sterownikiem (komputerem). Przerobić układ wydechowy aby wstawić fragment wydechu z sondą lambda. Rozumiem, że masz cały osprzęt silnika. Bo jak nie to lepiej przełożyć kolektory wstawić aparat zapłonowy , mechaniczną pompę paliwa i zapomnieć o kombinacjach.( w takim przypadku trzeba...
to nie jest zawór do regulacji ciśnienia oleju więc usunięcie go nie ma wpływu na ciśnienie. Mnie intryguje tylko pytanie, czy ciśnienie oleju jest takie samo ws każdym miejscu układu? Na elektrodzie kilkoro ludzi pytało o montaż dodatkowego czujnika oleju i zwykle rady były takie aby wpiąć się w kanał olejowy w bloku poprzez usunięcie zaślepki, czy...
Dziękuję za informację, bardzo możliwe że tak właśnie było bo instalator był dziś rano i ułożył inaczej wężyk z ciepłą wodą (twierdził że w poprzednim ułożeniu był załamany i blokował przepływ. Nie było mnie na miejscu więc nie jestem pewien czy zaślepka została w wężyku czy nie. Raz jeszcze dzięki.
zaślepka bloku silnika zaślepka głowicy zaślepka wałka
szarpie wymianie pompy płynący kierunkowskaz regulacja hormann
pinout sterownika skrzyni biegów pinout sterownika skrzyni biegów
Jak obliczyć wartość rezystora dla diody LED? Jak uszczelnić okno plastikowe przy parapecie?