Wyjmowałeś bezpieczniki do sprawdzenia czy tylko tak rzuciłeś okiem. Usterką na pewno jest zaśniedziały bezpiecznik Vagi tak mają .
Słaby kontakt z masą przykręconą do nadwozia lub bezpiecznik zaśniedziały.
Najlepiej by było monitorować zasilanie w czasie gdy się wyłącza, ja zapiąłbym dwa ledy na przewodach by widzieć czy zasilanie nie zanika przez np zaśniedziały bezpiecznik... A skoro pyta o kod to głównie B.UP bym się czepiał. SławeK
Temat zamykam -zaśniedziały bezpiecznik :) Dodano po 41 Zaśniedziały bezpiecznik
Pierwsza sonda do wymiany, po wymianie pewnie skład mieszanki się uspokoi, czyli kilka błędów z głowy. P0606 jest dość poważnym problemem, ja szukałem bardzo długo przyczyny i okazał się nią zaśniedziały bezpiecznik oznaczony jako ignition, on odpowiadał za zasilanie sterownika. W tą stronę bym poszedł na twoim miejscu.
Sprawdź czy nie zaśniedział 10 A bezpiecznik w skrzynce ze sterownikiem silnika. Dalej trzeba by podmienić sterownik silnika, sprawdź czy nie pływa w wodzie albo oleju w środku. Jakieś błędy generuje?
Dziękuję za pomoc.Usterka usunięta (zaśniedziały bezpiecznik) Dzięki Firdy. Pozdrawiam.
Dzięki za odpowiedzi, problemem okazał się zaśniedziały bezpiecznik , wymianka na nowy pomogła :)
Podłączyć pod kompa i sprawdzić zasilanie sterownika, może być to np zaśniedziały bezpiecznik od instalacji. W starszych BRC nie widziałem jeszcze hermetycznych gniazd bezpieczników.
Raczej UPC bo poprzednio nie pokazywał "poza neutralnym" ale wsteczny pokazywał a teraz na biegu do przodu pokazuje neutral a na wstecznym nie widzi wstecznego a odnośnie czujnika luzu wypisuje "nieaktywny" a raczej powinno być "poza neutralnym" czyli sytuacja nienormalna, chyba że twoje UPC tak ma że przestaje monitorować czujnik luzu w co wątpię,...
Dzięki za odpowiedzi, problemem okazał się zaśniedziały bezpiecznik , wymianka na nowy pomogła :)
Po włączeniu musi się coś świecić, jakieś żarówki, neonówka a jak nie to zaśniedziały, bezpiecznik sprawdź dokładnie.
Tak, a nie doczytalem sie czy on wogole gra ;) Bo jeśli tak, i ponadto słychac trzeszczenie to pewnie zaśniedziały potencjometry. Postaraj sie poza tym oczyścic płyte ze wszystkich pasożytniczych rzeczy. Jeśli zechcesz użyc do tego jakiego kolwiek płynu to polecam spiryst (broń boshe wod). Jeśli chodzi o otencjometry to chyba trzeba je będzie kupić,...
Zaśniedziałe gniazdo bezpiecznika, słaba masa, zobacz kontrolką, żarówka minimum 21W co ginie, zasilanie czy masa.
Sprawdź raczej czy bezpiecznik od zwykłych kierunkowskazów nie jest zaśniedziały. Jak kontrolki deski są też z niego zasilane to pasuje do objawów. Od awaryjnych jest inny bezpiecznik.
A styki oprawki bezpiecznika nie zaśniedziały? Jest kontakt? Bo bezpiecznik sprawny, a w połączeniu może być przerwa przez niekontakt.
Witam. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc??? Passat B5 nie dziła centralny zamek, wlew paliwa i regulacja lusterek. Moduł komfortu suchy, dywanik suchy, bezpieczniki całe... Temat stary, ale może komuś się przyda:ialem identycznie jak kolega opisuje. Przyczyną niesprawności okazał się być zaśniedziały bezpiecznik nr.38.
Tak mam instalacje 3-fazową. Przyczyną awarii był zaśniedziały bezpiecznik i nie przewodził prądu.
To nie immo, sprawdź przekaźnik pompy o ile jest osobny bo może być wbudowany w BSI/BSM. Sprawdź masy, sprawdź dokładnie bezpieczniki bo może któryś zaśniedział i nie przepuszcza 100% prądu. Najlepiej odłącz akumulator i wyciągnij i włóż ponownie bezpieczniki w swoje miejsce. Może jutro znajdę chwilę to zobaczę schemat. Odłącz i podłącz ponownie wszystkie...
Witam.Przyczyna była banalna,zaśniedziały bezpiecznik od gazu.Wyczyściłem,popsikałem wd40 I chodzi jak należy.Mimo wszystko dziękuje za podpowiedzi.
Witam. Problemu należy szukać na przewodach masowych. Nagminnie podają styki na słupku pod deską rozdzielczą po lewej stronie. Mogą też być zaśniedziałe styki bezpieczników, przewodów zasilających itd. Proszę też sprawdzić klemy na akumulatorze czy nie poluzowane, nie zaśniedziałe itd.
Sprawdź czy nie zaśniedział bezpiecznik na akumulatorze i skontroluj napięcia na pompie, jeżeli jest ok to padł sterownik pompy -ten typ tak ma!
Najpierw sprawdź czy nie zaśniedziały bezpieczniki, w razie czego mam chyba jeszcze skrzynkę z czerwonego una sąsiada coś my go siekierą na pół rozcieli i na skup złomu wywieźli.
No to trzeba na czuja. Jak stał w wilgotnym miejscu, to w pierwszej kolejności trzeba sprawdzić to, co mogło zaśniedzieć. Czyli gniazdo bezpiecznika, switche.
Tak masz rację winę miał bezpiecznik był zaśniedziały i nie łączył.
Więc tak. Przewody koniecznie w peszlach i koniecznie gęsto wiązana opaskami żeby sie nie trzepały i nie drgały bo na pewno każdy peszel się przetrze. Przewody 1.5mm i grubsze nic z chinskich dupereli. Nigdy nie zakłądam używanych podzespołów bo nie dość że nowe są relatywnie tanie to stare na pewno mają zmurszałe uszczelki i tak czy siak się zaleją...
Może głośnik już padł? No ale sprawdz zasilanie wzmaka, czy dodra masa i plus z aku. Zaśniedziały bezpiecznik na przewodzie, lub słaby styk przy aku.
Takie awarie są dość trudne do odnalezienia to może być jakaś pierdoła typu zaśniedziały bezpiecznik od zasilania przedwzmacniacz,może potencjometr,może przełącznik. Ale zacznij od sprawdzenia płytki pod kątem zimnych lutów i sprawdzenia wizualnie stanu w środku czy np.kondensatory nie są po wybrzuszane. To tak na początek.
Przyczyną był zaśniedziały przewód wewnątrz gniazda bezpiecznika na silniku
zaśniedziały bezpieczniki ? przeczyść styki... ja po umyciu pw 3017 miałem problem z głośnikami... straszne trzaski później szumy później zmniejszony dźwięk na prawym kanale i szumy w lewym... przetarłem styki i bezpieczniki papierem i śmiga... preparat reg. do potencjometrów...
Witam serdecznie. Zmierz napięcie jakie do nich dochodzi i szukaj miejsca jego spadku. Może to być w kostce wskaźników, kostce stacyjki, zaśniedziały bezpiecznik lub po drodze. Spróbuj wyciągnąć bezpiecznik od gazu i sprawdź co to dało. pozdrawiam.
(at)cezars65, odnośnie PW jaki mi przysłałeś to nie moja wina, ze trafiłeś na goscia co Ci wrzucił instalację do auta, do tego jak pisałeś, przez kilka lat zaśniedział Ci bezpiecznik, to gdzie były przeglądy?? a to już chyba jest sprawa właściciela auta, odnośnie doradzania, to co Ty mu doradziłęś?? STAG, niech by był??? pozawijane kable??? wtryski...
Jaka to betoniarka, podaj model i/lub zdjęcie skrzynki z elektryką. Przyczyn może być wiele, zepsuty wyłącznik, bezpiecznik, zaśniedziałe styki... i wiele innych, a nawet usterka mechaniczna.
Przyczyną był zaśniedziały styk przy bezpieczniku. Te typy bezpieczników tak mają. Gdzie sąbezpieczniki? O tym w postach wyżej. Temat można zamknąć.
Gniazda nie były wypalone ale mogły trochę zaśniedzieć i nie było dobrego styku z bezpiecznikiem. W takiej sytuacji najlepiej wyjąć wszystkie bezpieczniki i przeczyścić ich nóżki.
Sprawdź bezpiecznik 10A w skrzynce pod maską ,lubi zaśniedzieć.
U mnie w kufrze przy bezpiecznikach był zaśniedziały główny przewód chyba 1 od góry i nie przewodził a ten właśnie daje główne zasilanie do radia Pozdrawiam
Na oko to...... Trzeba pomierzyć może bezpiecznik zaśniedział.
Ja bym też sprawdził czy są tam jakieś bezpieczniki... czasem oprawki, lub same końcówki bezpiecznika są tak zaśniedziałe, ze działają jak oporniki...
Więc pralka możgła przerzyć "delikatne" zalanie - posprawdzał bym wszystkie styki, być może któryś jest zaśniedziały i nie łączy. Warto też sprawdzić bezpiecznik oraz przekaźnik załączający silnik (jeśli tak owy jest).
Nie uważasz że to to samo? Obwód prądu musi być zamknięty - także czy zaśniedziały bezpiecznik, czy masa to jedno i to samo - a że nie rozumiesz jak to działa, to już tylko i wyłącznie Twój problem. Dodatkowo o jakim sygnale dźwiękowym piszesz? Przy przełączniku Stag2W nie ma żadnego sygnału dźwiękowego.Te brzęczenie to przekaźnik,
Dziękuję za sugestie, problemem były zaśniedziałe gniazda bezpieczników. Zamykam temat
Spokojnie ten prąd Cię nie zabije xD skoro się go boisz to o diagnozę może być trudno bo można by sobie miernikiem pobadać tu i ówdzie napięcia. Co do bezpieczników to miałem już JD z dobrymi bezpiecznikami...ale tylko na oko były dobre.... nawet drucik miały....tylko że przejścia już nie xD Takie przerywanie może być od bezpiecznika, luźno siedzi albo...
Problem jest z uszkodzonym silnikiem (zatartym) lub utratą pojemności C10 lub zaśniedziałym bezpiecznikiem B2 250mA
Dwie opcje przekaźnik na podszybiu od pompy paliwa lub bezpiecznik pompy paliwa (zaśniedziały, luźne wtyki). Druga opcja to uszkodzony sterownik silnika, jak chłodny to działa jak ciepły pada. Zwłaszcza że teraz działa klima - wentylator pod maską podnosi temp. Możesz zrobić tak, że sterownik wyślij do elektro-bip Reda - diagnoza sterownika gratis.
Dodano po 1 Odgrzeje kotleta, może komuś pomoże. Dokładnie te same błędy P1352, P0562, P1169, P1197 Peugeot 408 silnik RHR Temat rozwiązany. Brak zasilania na bezpieczniku F10 (30A) w komorze silnika. Zaśniedziały od dołu bezpiecznik. https://obrazki.elektroda.pl/4724924300_...
Zaśniedziały styki bezpiecznika lub styk kostki (w ibizach jest bezpiecznik zapłonu, ten który podaje napięcie na cewkę, ale jest też kostka połączeniowa wewnątrz samoch.)
Jedną skrzynkę bezpiecznikową masz pod maską za akumulatorem, a drugą za schowkiem po stronie pasażera. Posprawdzaj połączenia wszystkich mas czy czasem nie zaśniedziały lub skorodowały.
W opisywanym przeze mnie przypadku brak styku był właśnie w oprawce bezpiecznika. Prostownik ma około 30 lat, więc jego styki mogły zaśniedzieć, a przeciążenie kiedy właściciel sobie "startnął" ciągnik z prostownika zapewne dodatkowo nadwyrężyło oprawkę bezpiecznika. Napięcie na wyjściu bezpiecznika było trochę niestabilne, ale "prądu (amper)" już nie...
a sprawdzałeś czy nie zaśniedział ci bezpiecznik po stacyjce ???
Temat zamykam. Winowajcą okazał się być zaśniedziały styk bezpiecznika pompy paliwa. Pozdrawiam
Sprawdź, czy jak dmuchawa nie działa to jest napięcie na jej bezpieczniku (Heizgeblase). Jeżeli jest tylko ogrzewanie - to bezpiecznik jest w skrzynce. Jeżeli jest klima - to jest poza skrzynką bezpieczników. Jeżeli napięcia nie ma - to winny jest styk 15X w stacyjce zasilający wyłącznie dmuchawę. Czasami wystarczy po odpaleniu samochodu o pół milimetra...
Najpewniej masz zimne luty w zegarach . Chociaż osobiście z tym się nie spotkałem . W czasie gdy nie działają spróbuj walnąć z pięści w deskę nad zegarami , oczywiście z wyczuciem by później nie zmieniać deski . Równie dobrze mogą być zaśniedziałe bezpieczniki.
Szybko gaśnie i się zapala? Znaczy żaróweczki podświetlające wskaźnik wysterowania i obrotowy przełącznik funkcji? Bo cały magnetofon nie może zapalać się i gasnąć bez użycia gaśnicy. Troszkę precyzji w opisach, bo stają się mało zrozumiałe. Ale jeśli włącza się i wyłącza bez przyczyny to bym sprawdził oprawy bezpieczników, mogły zaśniedzieć i zwyczajnie...
Do sprawdzenia bezpieczniki, włącznik, bo lubią zaśniedzieć, masa lamp i żarówki.
Cześć. Jeszcze raz sprawdź bezpiecznik w rozdzielce samochodu, wymień go. Czasem jest słaby styk na złączu bezpiecznika- zaśniedzieje. Sprawdź także bezpieczniki przy radiu. Kostki ISO także czy dobrze przewodzą. A i jak pada aku po 5 sekundach- bo tego nie rozumiem.
Czy winne były transilvery lin. Dopadł mnie ten problem A jakie masz objawy? może po prostu bezpiecznik masz zaśniedziały. Usterka wystąpiła nagle ? może jakiś czas chodziły wolniej niż zwykle zanim całkiem zdechły ?
Rozkręć, obok gniazda zasilania jest bezpiecznik. Zaśniedział albo się spalił.
Częściej niż spalone bezpieczniki widuję zaśniedziałe gniazda bezpieczników/odbiorników. Probówka nic nie da. Szukanie urwanej masy również zakończy się fiaskiem. Jak szukanie usterek instalacji w samochodzie to tylko źródło prądowe.
Witam Problem rozwiązany,przyczyną było zaśniedziałe gniazdo bezpiecznika w skrzynce bezpieczników
A kierunkowskazy z tyłu migają szybciej ? Sprawdź cz prąd dochodzi do kostek i przeczyść styki bo może styki zaśniedziały. Sprawdź bezpieczniki zazwyczaj tył i przód jest osobno.
Witam.Wiem że nie mnie spodziewałeś się ale może coś podpowiem.Impulsator jego uszkodzenie mechaniczne spowodowało by stały objaw w tym przypadku brak działania prędkościomierza na stałe.Według mnie przyczyna leży w samym liczniku a dokładniej problem z lutami. Dodano po 11 Zasilanie impulsatora to 12V z bezpiecznika oraz masa w przypadku prawidłowego...
Na P też bez reakcji? Generalnie takie cyrki z rozrusznikiem to miałem jak IMMO mi stroiło fochy, a dokładniej zaśniedziały bezpiecznik. Ale faktycznie może być co innego przyczyną, zważywszy na wcześniejsze kłopoty... Nie wiem dokładnie jak działa odcięcie zapłonu przy ustawieniu lewarka na pozycji do jazdy (czy tylko prąd, czy np. paliwo też), ale...
Na bezpiecznikach? Jak oprawy zaśniedzieją lub przewody za cienkie to bezpiecznik to najmniejszy kłopot.
Trzeba zdjąć osłonę i sprawdzić dokręcenie przewodów ( instalacja wiekowa więc mogły się obluzować ) oczyścić zaśniedziałe powierzchnię w miejscu styku gniazda bezpiecznika z wkładką bezpiecznikową. Oczywiście wszystkie prace wykonywać na wyłączonym zabezpieczeniu przedlicznikowym. Jeśli nie znasz się na elektryce to zawołaj fachowca. Fortuny nie wydasz.
Witam. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce na centralce powinny zapalić się diody. Jeżeli nie świecą to sprawdż masę do centralki i bezpiecznik na plusie. Napięcie po stacyjce lub wzięte z zespołu cewek przewód prawdopodobnie czerwony masa przewód czarny./wymień bezpiecznik na nowy lubią nóżki zaśniedzieć.
Proponuję przed wzięciem lutownicy w rękę sprawdzić bezpieczniki na omawianej końcówce mocy. To akurat bardzo częsta przypadłość, czasami zdarza się również iż zaśniedzieją bezpieczniki lub ich gniazda i końcówka zachowuje sie jakby miała przepalone bezpieczniki - a wystarczy przeczyścić. Proponuje także przestudiować poniższe wątki: http://www.elektroda.pl/rtvforum/radmor-...
koledzy problem rozwiązany okazało się iż brakuje masy i zaśniedziały był bezpiecznik pod pokrywą w komorze silnika 20A. Wszystkim za pomoc DZIĘKUJĘ P.S. Szukamłem szukałem zmarzłem ale działa
Sprawdź czy nie zaśniedział Ci bezpiecznik w instalacji samochodowej odpowiedzialny za zasilanie odtwarzacza. Pozdr Adam PS od kiedy masz te problemy? Może poprostu za gorąco mu, ostatnio takie upały.
Podobną sytuację miałem w Lagunie gdy woda dostała sie do skrzynki sterownika silnika. Nie zalała samego sterownika ale zaśniedziały złącza bezpieczników i uszkodziło jeden z przekaźników.
No to szukaj dalej w torze zasilania wentylatora, może bezpiecznik wytopiony albo zaśniedziały, albo jakieś złącze.
Podłącz VAGa i zobacz co teraz pokazuje. Może padł sterownik, może bezpieczniki na akumulatorze są zaśniedziałe, może zgniła wiązka idąca do pompy.
Brak rocznika auta, bełkotliwy opis, błędne wnioski co do immo. Ewidentny brak zasilania na jednej z gałęzi po stacyjce. Możliwe, że winny będzie zaśniedziały styk bezpiecznika.
Problem rozwiązany. Problem był w zaśniedziałym bezpieczniku od postojówek.
Witam!!! CHCIAŁEM BARDZO MOCNO PODZIĘKOWAĆ _PREDATOROWI_!!! Udało mi się zlikwidować usterkę, co prawda troszeczkę zwlekałem z naprawą ale dzisiaj się zabrałem i już po pierwszym pomiarze (po wskazówkach PREDATORA) usunąłem usterkę!!! Brak napięcia na US2 UL1550...!!! Wiem śmieszne :) przyczyną był stary zaśniedziały bezpiecznik B4...!!! Już tak zaśniedział...
na początek sprawdź bezpieczniki pewnie zaśniedziały jeśli są ok to końcówka padła ewentualnie bezpiecznik siediowy padł sprawdz to!!
Tam zdarzało się, że zaśniedział od wspomagania bezpiecznik w centralce pod maską. Powyciągaj wszystkie po kolei i obejrzyj styki. To są te największe bezpieczniki. Od tego trzeba było zacząć.
Nie rób takiej akcji bo przekaźnik w blokadzie podczas spoczynku zwiera styk roboczy do masy i wypalisz dziurkę w płytce blokady. Spróbuj podać napięcie na rozrusznik ale odłącz przewód sterujący automatem. Wtedy napięcie nie cofnie się na przekaźnik i nic nie uszkodzisz. Sprawdź czy napięcie dochodzi do rozrusznika. Sprawdź czy w skrzynce pod maską...
Zasilanie dmuchawy brane jest z bezpiecznika 50A pod BSM może zaśniedziały styki. Później napięcie jest podawane poprzez przekaźnik do dmuchawy . Wystarczy sprawdzić w którym miejscu powstaje spadek napięcia . Po 2008 bezpiecznik może być 80A
Kto powiedział, że w Peugeocie autora postu jest problem z czujnikiem. Autor postawił taką diagnozę, ale docelowo problem jest z błędami z systemu ESP. A uszkodzone moduły BSI potrafią rzucać kompletnie losowymi błędami. Tak samo zaśniedziałe styki bezpieczników na akumulatorze.
witam sprawdź masy może coś zaśniedziało bezpieczniki ok?
Serdeczne dzięki za pomoc. Rzeczywiście okazało się, że zaśniedziały styki w bezpiecznikach. Dzięki bardzo!!!
Sprawdzałeś bezpieczniki? Może jest spalony bądź zaśniedziały. Sprawdź czy dochodzi ci zasilanie do bezpieczników.
Dziękuje za pomoc ale z tego co się naczytałem w internecie,pozostaje chyba tylko serwis i kupno nowego klucza.... jeszcze jedno pytanie ponieważ auto jest używane przez dwa miesiące w roku,czy mogło sie to stać przez wilgoć i zaśniedziałe bezpieczniki lub cos innego?
Może nie jestem szpecem od Merca ale w ciągniku rolniczym miałem przypadek że zegary nie opadały po zgaszeniu ciągnika ale na odpalonym wskazanie było spoko. Wina to bezpiecznik od zegarów. Po wymianie go wszystko wróciło do normy. Bo u mnie to jeszcze przez przekaźnik szło dlatego wskazania były ale nie było opadania. Sprawdź czy nie masz zaśniedziałych...
Kabel 25mm spokojnie starczy. Bezpiecznik daje się w każdej sytuacji nie zależnie od długości kabla. W tym przypadku wybrał bym 80A. Swoją drogą sprawdź grubość kabla plusowego łączącego akumulator z alternatorem. jeśli cieńszy od zasilania wzmacniacza lub zaśniedziały to Big 3 by się przydało ;)
Dzięki za odpowiedź. Sorki za zwłokę, ale dopiero teraz tu zajrzałem. Problemem okazał się jednak alarm, a dokładniej zaśniedziały styk bezpiecznika alarmu. Po wyczyszczeniu wszystko zadziałało jak należy. Silniczek chodzi bez problemów i śmigam autkiem :D Pozdrawiam forumowiczów i zamykam temat
3. Sprawdź czy licznik się kręci. Jak tak to masz zwarcie za "bezpiecznikiem". 4. Jeśli nie to prawdopodobnie masz słaby styk (zaśniedziały) w gnieździe bezpiecznika. To powoduje nagrzewanie się jego i zadziałanie. z tym kręceniem licznika to może nie koniecznie, ale jak najbardziej wskazane pomiary !!!
podłącz inne auto przez kable rozruchowe ale musi być na chodzie żeby w instalacji było 14V i wtedy skrzynia powinna się przyuczyć. odłącz tez ABS jak kolega radzi wyżej ale nie musisz nic mostkować... sprawdz też bezpieczniki ale te duże bo być może któryś zaśniedział... te duże bezpieczniki są w komorze silnika w tej samej skrzynce co małe tylko od...
Jak sprawdzić krańcówki na złączu głównym drzwi ? Jak dojrzeć te przelotki między słupkiem a drzwiami Dodano po 45 Tak przy okazji szyba po stronie pasażera zaczęła chodzić, być może zadziałało moje czyszczenie zaśniedziałych bezpieczników papierem ściernym. Natomiast szyba po stronie kierowcy nadal nie działa.
Kolega ma rację, robię przy ogrzewaniach kilka lat i częstą przyczyną przy tych objawach jest za niskie napięcie,sprawdz napięcie na stykach sterownika po odpaleniu.[zaśniedziałe bezpieczniki ,skorodowany styk masy lub wtyczki]
Dzieki, pomogło, bezpiecznik przy klemie tak zaśniedział, że się rozpuścił.
Chyba w bsm. Z autopsji, one się w jakiś sposób uszkadzają, pojawiają się zimne luty? Być może u mnie zaśniedziały połączenia bezpiecznika z podstawką, skoro wyjęcie i włożenie pomogło (pewno z 10 lat nieruszane). Ale tym się zajmę jak trochę się ociepli, bo na chwilę obecną nie mam warunków aby głębiej pogrzebać.
Te urządzenia miały problemy z zimnymi lutami. Trzeba to trzeba zweryfikować. Sprawdź czy bezpieczniki prawidłowo kontaktują, gdyż widać są zaśniedziałe. Pozdrawiam!
Dzieje się to od początku używania radia ? Może brakuje prądu ( średnica żyły, zaśniedziałe bezpieczniki )
Na tym przewodzie najprawdopodobnie jest zamontowany bezpiecznik /może zaśniedział/
a ja bym zaczął od najprostrzych przyczyn czyli wtyczki w lampach, masa itd. Bardzo często przyczyna leży po stronie zaśniedziałych końcówek, sprawdzić instalacje oraz dokładnie czujnik stopu przy pedale.
Problem rozwiązany,przyczyną były zaśniedziałe bezpieczniki od instalacji. Po przeczyszczeniu problem ustąpił.
Po wyjęciu płytki PWM, na spokojnie sprawdź omomierzem tranzystory końcowe i elementy na płytce. Sprawdź też bezpieczniki i czy dobrze kontaktują gniazda bezpiecznikowe na płytce - raz miałem przypadek że elementy były wszystkie dobre a styk był zaśniedziały (dotyczy także bezpieczników w zasilaczu).
Jak auto długo stało to zobacz czy nie jest zaśniedziały bezpiecznik.Nie wiem jak w Seicento ,ale Ciękuś miał połączenie zasilnia po kluczyku w kostce do zasilania radia.
zaśniedziały akumulator lodówka zaśniedziały zaśniedziały elektronik
anoda magnezowy zamontować zmniejszyć moment obrotowy zamek electrolux
Silnik Loncin - problem z ustawieniem wolnych obrotów Kąt nachylenia anteny Cyfrowego Polsatu w Monachium