Dla spokoju sumienia możesz sprawdzić, tym bardziej jeśli zamiennik różni się od oryginału. Można było pomierzyć suwmiarką obydwa, wtedy by było wiadomo czy są różne. W normalnej praktyce rzadko jest potrzeba dodatkowej regulacji.
Czy to jest ML3000, jak napisano w temacie, czy ML3000PC? Jest ogromna różnica. W tym drugim przypadku maszyna jest wyposażona w komputer klasy PC, ale faktycznie na DOS'ie. O wgraniu sterowników nie ma mowy, wszystko co potrzebuje drukarka jest w sofcie Beissbarth"a, czytaj: nie da się tego zmienić. Niektóre ML3000PC miały w opcjach wybór drukarki,...
Witam , Twój problem to "Ghost image" wcześniej było o tym w projektorze Sanyo,poszukaj na forum.
Ma być ustawiony "na zero" plus/minus 10' (ja robię bardziej w minusie) . A jak Ty to chcesz ustawić, na oko? Jedż na ustawienie, bo tam nie tylko się zbieżność ustawia, ale i kąt pochylenia koła. Około 50zł. to nie majątek w porównaniu do cen opon (bezpieczeństwa), jak i nadmiernym zużywaniu się innych podzespołów. Pozdrawiam.
Zbieżność ustawiałeś sam, czy byłeś u fachowców,hamulce nie trzymają przypadkiem. Jeśli masz kanał lub najazd sprawdź czy nadwozie nie jest odkształcone: na początek porównaj odległości kół po prawej i lewej stronie, jeśli to możliwe to przekątne również. Jeśli różnice będą poniżej 0,2%, szukaj błędu w geometrii zawieszenia: pochylenie kół i kąt wyprzedzenia...
Pochylenia się nie ustawia, a zbieżność standardowo- metrówką.
Myślę, że możesz spróbować pierścieniami na kineskopie (o ile takie są). Zanim zaczniesz regulować zaznacz aktualną pozycję, żeby nie było problemów z przywróceniem fabrycznego położenia. Ewentualnie, jak uda się poprawić zbieżność w poziomie, to pionową spróbujesz wyregulować w menu. W zależności od konstrukcji kineskopu, możliwe, że część pierścieni...
Z tym czujnikiem to niezła ściema . Sprawdzić zawieszenie i układ kierowniczy i ustawiać zbieżność.
Ja ustawiam zbieżność po każdej ingerecji w zawieszenie, no chyba, że łączniki wymieniam ;)
Korekcja zbieżności: zwróć uwagę na magnesy przy cewkach(takie pierścienie z dzyndzlami), czy czasem nie są luźne. One służą do ustawiania zbieżności. Mogły się po prostu przesunąć.
W samochodach z tylnym napędem zbieżność ustawia się na (+)ponieważ koła są podczas jazdy rozpychane na boki, w przednionapędówkach natomiast, zbieżność powinna mieć wartość ujemną, gdyż koła ciągnąc pojazd schodzą się do siebie. Dokładny parametr oczywiście w książce serwisowej pojazdu, natomiast w prakrtyce, wartości te mieszczą się w zakresie 1-3mm....
Najlepiej zrobić raz a dobrze, tylko,że nie będzie tanio. Popieram kolegę Alfred_92 jeśli chodzi o wybór producenta. Są na rynku komplety za około 500zł ale roku nie wytrzymają :/ Szkoda roboty, ustawiania zbieżności i ogólnie czasu.
W przypadku metalowych to prosto 2 magnesy na przykład do rantów. Jeśli chodzi o odległość to bym zrobił taką wielką suwmiarkę do zmierzenia rozstawu laserów a potem postawił ją 2 metry od samochodu (za lub przed) i trafiał laserami w punkty.
Teraz pytanie - czy próbować podłączyć rezystor nastawny, czy lepiej pokombinować z przesunięciem matryc czy pryzmatu ? Czuje że ten projektor pojedzie na skrzynkę pod pelargonie . W ostatniej naprawianej sahara zbieżność matryc ustawiałem w service menu - jak wejść pisałem wyżej ( aby wejść trzeba włączyć urządzenie i poczekać na napis w stylu "no...
Witaj. Teraz trzeba przełożyć i na nowo zbieżność ustawiać Jak by udało się przełożyć wieloklin - napęd od kierownicy o ten 1-3 ząbki - bez rozbrajania końcówek drążków czy demontażu samej przekładni - to zbieżność nie jest potrzebna na nowo. Ale raczej sama kierownica nie będzie ustawiona "wizualnie" na wprost. Pozdrawiam.
2 blachy jest ok, kulki jak najbardziej być muszą i musi być jeszcze 3-cia blacha z otworami na kulki żeby nie zjechały na jedną stronę (coś jak koronka w łożysku) i musi ona być w połowie wysokości kulek. Trzeba to zrobić tak żeby górna blacha oprócz oczywistego obrotu mogła się jeszcze przesuwać na boki i przód+tył, znaczy ma mieć luz ze 2-3cm wkoło.
Zbiezność ustawia się pierścieniami. Nie zawsze da się ją idealnie ustawić. W Twoim przypadku radzę zostawić tak jak jest. Regulacji zbiezności może podjąć się osoba z doświadczeniem, amator może tylko pogorszyć sprawę.
robi1214 to nic nie da , ile można ustawiać zbieżność .
Na górnym wahaczu ustawia się kąt, a na drążku kierowniczym zbieżność.
Zostaw czujnik w spokoju i przypomnij sobie wszystkich grzebaczy w aucie i to co robili. Ustawianie zbieżności też .....
Myślę ze to proste choć z taką maszyną się nie spotkałem, po założeniu uchwytów na koła tablice z ( te z cyfrmi i lustrami zakładasz na tylnich kołach ) te 2 sondy zakładasz na przednich tak aby ich tablice były do tylnich kół. te pokrętła służą do odczytania kątów pochylenia koła. myśle ze działa to na zasadzie ze z sond światło musi odbić się od tylnich...
Zbieżność ustawiałem nie raz. Problem tylko z "mądrym kijem".
Czy 2 i 3 muszę wykonać, powinienem, czy jest to zbędne? Gdy ustawiałem zbieżność w swoim VW (z tego samego powodu, wymiana/regeneracja przekładni) to sprawdzali komputerowo obydwie osie. Ustawili przednią. To jest w pakiecie za tę samą cenę. Tu uwaga: Do niektórych felg aluminiowych nie daje się przymocować przyrządu.
jak na przyrządzie ustawiasz zbieżność ? A skąd mamy wiedzieć co to był za przyrząd i co tak naprawdę wyświetlał na ekranie. W tym aucie zbieżność ustawia się na 0, czyli koła równolegle do siebie, z tolerancją +/- 10 minut.
Jeśli chcesz regulować pierścienie to rób to ostrożnie i uważnie, cały czas obserwując efekty regulacji, abyś sobie nie pogorszył. Wrzuć jakąś planszę kontrolną z PC-ta. Może też być tak, że podczas czyszczenia odkleiłeś magnes przyklejony bezpośrednio do kineskopu, czasem producenci naklejali małe magnesy w celu lepszego ustawienia zbieżności kolorów....
Tu:[url=https://www.elektroda.pl/rtvforu... masz schemat, porównaj czy pasuje. Geometrię regulujesz potencjometrami, masz problem z regulacją trapezu. Zbieżność ustawiasz pierścieniami na szyjce kineskopu, przed ruszeniem zaznacz ustawienie, bo może lepiej nie uzyskasz, jak już ci podpowiedziano.
Zbieznosc z serwisu,nie da rady.Mozna wyregulowac ale nie w kazdym kineskopie.Kupiles nowy wiec ma byc super.Do budy z nim.
Wygląda na to, że przy ustawianiu zbieżności maglownica nie była na środku.
jak ustawiał ci zbieznośc, to jego wina.Opony wymieniałeś ? Cisnienie właściwe ? Zbiera tylko z zewnątrz albo wewnątrz ? Końcówki ok ?
A jak przyhamuję, to często jest pojedynczy stukot. Gdy puszczę hamulec, to też stuknie. Zgadzam się z tym co napisał RADU23. Jednocześnie dziwi mnie, że podczas Twojej pierwszej naprawy nie wymieniono stukających elementów i że ktoś w ogóle zabierał się za ustawianie zbieżności, skoro zawieszenie nie było w 100% sprawne. Pamiętaj o tej gumie na dolnym...
No i czy trzeba wymienić parami te końcówki, czy skoro zużyta jest jedna to można tylko jedną? Oczywiście, że można jedną, ale można się też spodziewać, że wnet skończy się ta druga. A idzie o to, że po jej wymianie trzeba znów ustawiać zbieżność. Wszystko zależy od tego, co zamierzasz robić z tym autem. Jeśli pokulać się rok, to nie ma sensu wymieniać...
Kiedyś trzeba było kąt pochylenia koła ustawiać samemu i z tym był mały problem. Obecnie samochody mają tak zaprojektowane zawieszenie, że kąt pochylenia jest ustawiony fabrycznie, a ustawiamy jedynie zbieżność (rozbieżność). Kierownicę można ustawić przestawiając na wielo klinie drążka. Co ty za bzdury człowieku piszesz? Po co ustawiać zbieżność i...
Witam wszystkich forumowiczów jest to mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem z urządzeniem do geometrii kół 3D Exel t288, urządzenie sam zmontowałem, korzystam z niego na kanale, mam zrobione wnęki w posadce na obrotnice pod przednie koła. Mój problem polega na tym że po ustawieniu zbieżności kół przednich przy wypoziomowanej i...
Zależy od portfela, najlepiej wymienić po obu stronach drążki razem z końcówką. Bo za chwilę może paść to co teraz masz dobre. I znów wymiana, i znów zbieżność do regulacji. Bo wiesz że musisz zbieżność ustawiać za każdym razem podczas prac przy drążkach :)
Zbieżność była ustawiana . Tak jak pisałem wystarczy że odpale auto i bez żadnej jazdy po 10 minutach pojawia się komunikat o ESP. Więc czy pojazd jest w ruchu czy nie komunikat wyskakuje.
A on tam coś ustawiał ?? bo według zdjęcia nic nie było ustawiane.
Może nie masz zbieżności A od kiedy Astra jest z napędem na tył że chcesz zbieżność ustawiać?. Poprawne słownictwo trzeba stosować- rozbieżność się ustawia dla aut z napędem na przód .
A jaki był pierwotny powód ustawiania geometrii?
Dobrze napisałeś kolego: "pseudomechanik". Kto przy zdrowych zmysłach ustawia zbieżność skoro wcześniej stwierdził luzy w zawieszeniu / układzie kierowniczym. Najpierw należy te luzy skasować a dopiero później ustawiać zbieżność.
zbieżność była ustawiana jest ok
Witam. Sprawdź czy cewki odch. też nie są poruszone, czy pętla rozmagnesowująca nie jest zasilana przez cały czas (uszkodzony pozystor), czy kinol nie był uderzony(może się skrzywić maska). Jak to nie się nie sprawdzi, przyklej do tylnej ścianki kinola niewielkie magnesy(często są orginalnie przyklejone), na pewno pomoże. Takie magnesiki możesz kupić...
Witam serdecznie. Podczas niedzielnej nudy wpadłem na pomysł, aby zrobić swój własny przyrząd do ustawiania zbieżności pojazdu. Ale zanim przystąpię do budowy wyjaśnijcie mi dokładną procedurę ustawiania zbieżności. Według mnie aby ustawić prawidłową zbieżność należy skontrolować ustawienie kół osi tylnej, jeśli już mamy ustawione koła równolegle względem...
Tylko zbieżność się ustawia. Liczenie obrotów i inne garażowe metody są nieskuteczne.
A co ma do tego zbieżność, rozbieżność? Ustawiasz na mierniku na max. a co pokaże dekoder nie ma znaczenia.
Gdybasz kolego. Jak nie sprawdzisz układu kierowniczego i stanu zawieszenia, to można tylko pogadać. Co z tego, że przegląd przechodzi? Nic! Choć diagnosta powinien już coś zauważyć podczas sprawdzania hamulców /toczenie/. Zbieżność ustawiana jest statycznie, tak więc jeśli jest „coś” nie tak z zawieszeniem, to gdy pojawia się dynamika różne...
nie zrozumialem cie wczesniej. PKS oczywiscie jest, tylko nie wiedzialem ze tam robia takie rzeczy
Zbieżność była ustawiana i nadal zbiera opony ale już duzo mniej.
Zaczynasz ustawiać zbieżność czy raczej jedziesz do kogoś kto ma przyrządy i po ustawieniu widzisz, wyszła albo nie. Jak troszkę się różni o parę sekund można machać ręką jak dochodzi różnica stopni to patrzysz co w którym kierunku. Zaczynasz rozbierać i wymieniać proste.
Zbieżność ustawiana, sworznie wymieniane kilka miesięcy temu, łączniki stabilizatora miesiąc temu i nie ma widocznych luzów, przynajmniej ja nie mogę znaleźć. Co do bębnów to zauważyłem, że po zakręceniu nimi wydobywają się z nich dziwne dźwięki (szmery, szelesty itp.). - to normalne? Tylne hamulce (bębny) mogą przenosić drgania na kierownicę?
Ustawiasz zbieżność na dowolnych kołach .
Niepotrzebny podnośnik. Odkręcasz amortyzator od zwrotnicy - 2 śruby. Od góry odkręcasz 3 śrubki trzymające łożysko amartyzatora do karoserii. Wyjmujesz amartyzator że sprężyną opuszczając go w dół auta. Oczywiście zanim odkręcisz amortyzator to trzeba odpiąć z zaczepów przewód hamulcowy i przewód czujnika ABS. Teraz najlepsze - bez ściągaczy do sprężyn...
Zbieżność ustawiana była. Mój laser pokazuje, że jest ok. Ale ustawić mogłem tylko zbieżność, kątów już nie. Tak więc przy najbliższej okazji podjadę na diagnostykę, niech sprawdzą. Opony zimowe były nowe, felgi wyważone przy zakładaniu. Nigdy w życiu w żaden krawężnik nie wjechałem, od tego jest droga :) Co do łożysk, to w jakim sensie ma to wpływać...
Moja rada to wymienić na inny egzemplarz i dokładnie obejrzeć przy kupnie.Dlaczego masz na "dzień dobry" mieć kłopoty?. obawiam się że rególacji zbieżności nie ustawia się w trybie serwisowym.
i było wszystko ustawiane włócznie z zbieżnością. Jak się ustawia zbieżność to kierownica ma być dokładnie na wprost...koniec kropka.., zresztą wyżej kol. T5 już pisał i nic więcej nie robić "komputerem", chyba, że chcesz przedobrzyć to wtedy zdejmuj kierownicę i zakładaj tak aby było dobrze, sam komputer nie załatwi żadnego ustawienia...
ale zbieżność była ustawiana . Jeśli na różnych felgach to na nic.
Witam! Nadal nie wiem po co chcesz ustawiać zbieżność? Cześć!
Po pierwsze to cza ocenić co do wymiany, ramy nie powinno ruszyć może amora ugięło ,ale mówię trzeba stwierdzić co faktycznie do wymiany ,jak nie wiesz o co biega a widzę że nie wiesz to do mechanika,tam nie tylko zbieżność ustawiasz ale i kont pochylenia koła. Po pierwsze, to TRZEBA pisać po polsku. Po drugie, to wskaż jakiś konkret w tej "poradzie"....
Korekta raczej nieunikniona, albowiem to nie końcówka, gdzie możesz posiłkować się licząc obroty przy wykrecaniu starej. Pamiętaj również że gdy lekko zmienisz kąt poleci też zbieżność. Pozdrawiam
Klawiatura ze złączem DIN 5 w starym komputerze ze slotami ISA po włączeniu komputera błyskają diody i nie jest wykrywana. Sprawdzane na PS/2 z przejściówką na DIN tak samo. Dla zdumionych po co ta walka: taka maszyna zarządza systemem do ustawiania zbieżności kół, wszystko działa, a bez klawiatury nie można nic zrobić.
Z tą regulacją kineskopu (układów zbieżności ) to różnie bywało.Jak trafił się wymagający klient to nieraz trzeba było przerzucić 2-3 kineskopy co umożliwiało prawidłowe ustawienie zbieżności.Natomiast odrzucone kineskopy nie sprawiały problemów w innych egzemplarzach TV.Ciekawy jestem ilu z kolegów pamięta jeszcze jak się w tych deltach ustawiało zbieżność?...
A na moje oko zbieżność nigdy nie jest powodem zdzierania jednej opony. Ustawianie zbieżności ma wpływ na pozostałe kąty geometrii zawieszenia i jeśli ustawianie zbieżności daje pozytywny rezultat w materii zdzierania opony to tylko dlatego,że wada była gdzie indziej w geometrii ,a my ją zupełnie przypadkowo skorygowaliśmy. Jeśli w zawieszeniu wszystko...
Ustawiałeś zbieżność po wymianie drążków kierowniczych? Sprawdź ciśnienie powietrza w kole.
Ustawianie cekami odchylającymi i korekta paskami magnetycznymi.
Witam Panowie, takie pytanie - Audi A3 8L, czyli płyta Golfa IV. tematyka toru jazdy, układu jezdnego, zawieszenia, kierowniczego. W takim aucie geometria to tylko przód czyli zbieżność kół? Auto trochę nosi, byłem na SKP i twierdzą że luzów brak, w serwisie gdzie jestem zapisany na zbieżność twierdzą że tylko przód się robi. No ale dalej np kąt pochylenia...
zbieżność była ustawiana w tym samym warsztacie. Ale gostek stwierdził, że mam wszystkie kąty nie takie jak trzeba i że to przez to ściąga w lewo.
Witam, mam problem z autem. Dzisiaj wymieniłem osłone gumową przegubu zewnętrznego od strony pasażera i od tej pory auto nie ma zbieżności, ściaga w prawo,kierownica nie jest teraz prosto żeby jechac na wprost, musze skrecic w lewo zeby bylo oki. W zakrętach piszczą koła :-(( Na oko widać że prawe koło jest lekko w prawo kiedy lewe koło jest na wprost:-((...
Ustawiasz zbieżność starymi wskaźnikami laserowymi czy czymś pokroju munstera3D?
Czyli najlepiej zrobić diagnostykę kół (tak to się nazywa czy jak)??? Zrobi mi to każdy mechanik czy tylko tam gdzie ustawiają zbieżność lub podobne rzeczy?? Może rzeczywiście najlepiej będzie zrobić takie coś i wtedy mieć pewność która wymienić bo jak ja spojrzę a się nie znam to nic nie zobaczę heh.
Wachacze na pewno są dobrze wysadzone, wszystko robiłem sam, także co do tego jestem pewny. Zbieżność była ustawiana na plytach, wydruków nie mam. Niedługo pojade gdzie indziej na spr. całej geometrii zobacze co tam wyjdzie. (,
Podjechać do dobrego fachowca który ustawia zbieżność. Sprawdzi wszystko po swojemu ustawi zbieżność i będzie ok. A jeżeli coś znajdzie to usunie usterkę i ustawi zbieżność.
Witam. Od ustawiania zbieżności jest magnes na kineskopie i nim ustaw.
Witam Wymieniłem ostatnio opony z przodu w mojej Leganzie i jak wyjechałem z warsztatu to kierownica jest skręcona w lewo przy jeździe na wprost. Opony wcześniej miałem 195/65 a teraz założyłem 185/65 Dodam ze zbieżność była ustawiana 3 tygodnie wcześniej i kierownica podczas jazdy na wprost była równo. Zawieszenie tez było z pół roku temu sprawdzane....
Wiem, bo zbieżność była ustawiana ok. miesiąca temu. A po ustawieniu zbieżności kierownica była prosto do jazdy na wprost? Jeśli tak, to źle zostało to ustawione. Jeśli nie (i popsuło sie w ciągu miesiąca) to masz uszkodzone zawiedzenie. Tutaj nie ma co filozofować.
W końcu się dowiedziałem, że jednak ktoś kręcił przy ostrości. Próbuję więc wyregulować ostrość każdego koloru z osobna, ale mam problemy z niebieskim - jest w porównaniu do R i G rozmyty. Po wciśnięciu PERFECT FOCUS wymagana jest korekcja zbieżności ręcznie... Czy ktoś mi pomoże i opisze procedurę ustawiania zbieżności co może być powodem że B jest...
Cześć. W jedną stronę masz większy skręt, w drugą mniejszy i jest to w 100% wina mechanika. Na ust. zbieżności byłeś ? Ten co ustawiał (lub będzie) zbieżność, powinien poprawić partaninę.
Może mechanik podczas ustawiania zbieżności walnął w czujniki ABS i coś uszkodził?
Ok kupiłem sworzeń. Mam nadzieję że uda się go wymienić bez ustawiania zbieżności
Ustawienie pierwszy raz może być trudne ale to wymaga trochę cierpliwości. Najpierw ustawiasz zbieżność w centrum ekranu za pomocą dwóch par pierścieni a potem dwa (lub cztery) pierścienie czystości regulujesz na obrzeżasz ekranu.
Po prawidłowym ustawieniu geometrii jeśli kierownica jest krzywo to się ją zdejmuje i ustawia prawidłowo. A ja głupi myślałem, że najpierw ustawia się kierownicę prosto i dopiero wtedy ustawia zbieżność. Człowiek uczy się całe życie.
Oczywiście, że chodziło mi o to że dokręcę te śruby zwykłym kluczem, a nie ręką:) Więc ostatecznie musi być ten klucz dynamometryczny? Bo pojawiają się różne zdania. EDIT Jeszcze ostatnie pytanie, czy po założeniu nowych osłon trzeba ustawiać zbieżność?
Witam.Ciężko to wziąć się za robotę.Opony nie ścięte?przed ustawieniem zbieżności ciśnienie wyrównane?Ustawiane na dobrej stacji czy na karnisze?
Gdyby działało to nie chciałbym tego wymieniać. Pytanie brzmi co to za elementy kolego a nie czy trzeba ustawiać zbieżność czy nie. Odpowiadając na twoje pytanie - elementy są ustawiane na druku a dodatkowo przykrywane są obudową i pomiędzy nadajnikiem (LED) a odbiornikiem jest tylko wąska szczelinka.
Tam nie ma magnesów do ustawiania zbieżności ale nie jest pozamiatane, jak by były. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... ten post albo chociaż popatrz na obrazki. Zbieżność drugim razem ustawiałem niecałe 10 minut ;) Nauka nie idzie w las :D Jak zwarcie będzie jak na dłoni to naprawię a jak nic nie będzie...
Witam! Proszę o pomoc - moja bezwypadkowa Laguna 1 ph2 sciąga mocno w lewo..niezależnie czy na felgach stalowych czy większych (16") alufelgach i oponach 205/55/16..- auto potrafi po zapaleniu skręcić sobie "samo" lekko kierownicę w lewo gdy ta jest ustawiona na wprost..Także w czasie jazdy muszę ciągle korygować w prawo kierownicę..auto jest na 100...
Sam musiałem swoje auto oddać na ustawienie zbieżności tylko po wymianie drążków kierownicy, Co mają drążki kierownicze do sprzęgła? Są auta w których można zdjąć wahacz, założyć na nowo i będzie tak samo. Sam w aucie wymieniałem sprzęgło bez zdejmowania sanek, wahacz zdjęty. Jeżeli ruszasz układ kierowniczy, zmieniasz końcówki, wymieniasz drążki to...
W dawnych czasach robiło się to na sznurek i ciężarek. Jednak tak na oko to się da, ale raczej lepiej jechać do fachowca który ustawia zbieżność. Nie zajmuje to zbyt dużo czasu i nie jest to drogie.
Jeżdżę niemal od zawsze dieslami.Tankuję tam gdzie mnie trasa zmusi.Nigdy nie zauważyłem,żeby któryś nagle jechał gorzej dusił się czy gasł. To jedno.Wiec uważam, że w przypadku diesla paliwo i tak drastyczne zachowanie auta to mit.Benzyniki są bardziej wrażliwe na chrzczone paliwo. Drugie, to z tą zbieżnością lekko cię poniosło.Przednie koła w samochodach...
Witam. A co się dzieje temu sprzętowi?? Czyżby rozjechała się zbieżność?? Jeżeli tak, to prawdopodobnie przegrzewa się jeden ze wzmacniaczy bądź już jest uwalony i zbieżność trafił szl.. . Więc ustawianie jej nic nie da.
Nie ma co dywagować - ewidentnie przyczyną jest niechlujstwo mechanika ustawiającego zbieżność. Albo nie zablokował kierownicy przed ustawianiem, albo ją zablokował w nieprawidłowym położeniu. Ja bym pojechał do niego z awanturą i żądaniem powtórnego ustawienia zbieżności - oczywiście za friko!
Po pierwsze weź zmiotke i odkurzacz i odpyl monitor:) wbrew pozorom baredzo wiele uszkodzeń powoduje kurz!! Zbieżność ustawiaj przy teście białej kraty - wówczas widzisz czy poszcególne RGB się rozjeżdzają. Czy cały obraz masz przekoszony ( obrócony) o jakiś kąt? jeśli tak to poluzuj metalową obejmę blokującą zespół odchylania na szyjce kineskopu i...
Zwróć sie do człowieka który ustawiał zbieżność z reklamacją na niedbalstwo. Powinien na to zwrócić uwagę. Nie chciało mu sie kręcić obydwoma gałkami. Jendą gałkę należy wkręcić głębiej, a drugą tyle samo wykręcić.
Te "dźwignie" służą do ustawiania zbieżności i z pewnością nie mają wpływu na promieniowanie, żywotność kineskopu itp itd.
Kręcenie pierścieniami nic nie pomoże przy korekcji zbieżności na brzegach ekranu. W serwisie stosuje się programy do ustawiania tych parametrów oraz dodatkowo można jeszcze to korygować "magnesem". To nie jest zwykły magnes który może popsuć geometrię tylko pasek z słabym materiałem magnetycznym. Ale kombinowanie z magnesami zostawiam ekspertom. Jedyna...
Po raz pierwszy się spod kałem że trzeba ustawiać zbieżność po wymianie wahaczy i to było przyczyną Co proszę? O co chodzi z tym "spod kałem"?
Drążek kierowniczy może być ... na wewnętrznej gałce. Kto ci ustawiał zbieżność że nie wziął auta na szarpaki i nie sprawdził że zawieszenie też jest .... i ma luzy?
To że była ustawiana zbieżność na dobrym sprzęcie to nie znaczy że jest ustawiona poprawnie. Napewno vagiem kierownicy nie przestawisz, wogóle skąd taki pomysł kosmiczny?
Tył ok, zbieżności z tyłu się w tym samochodzie nie ustawia, tam nie ma żadnej regulacji kątów itp, sztywna belka. Co nie znaczy, że nie można czy tez nie da się sprawdzić, belka sztywna także ulega eksploatacji czy uszkodzeniu, może się odkształcić czy też nawet skorodowac do tego stopnia, że spodouje to jej zniekształcenie. W tym wypadku robimy geometrie...
Jeszcze raz i od początku. Jeżeli masz dwa kineskopy to wstawiaj ten lepszy. Bzyczenia nie powoduje powielacz tylko prawdopodobnie masz brudny kineskop w miejscu podłączenia nasadki wn. Po dokładnym rozładowaniu kineskopu przetrzeć wilgotną szmatką i oczywiście wysuszyć przed uruchomieniem. Teraz należałoby sprawdzić czy masz czystość czerwonego. Jeżeli...
Najlepiej ustawić pojazd na wysokości fabrycznej. Oszczędzisz sobie ustawiania zbieżności a poza tym żywotność zawieszenia nie będzie skrócona.
zbieżność była przy tym robiona laserowo. Pan mechanik stwierdził, że nie jest cudnie ale opon nie będzie ścierać. Nie do końca mogę to sobie wyobrazić.Skoro zbieżność była ustawiana,to skąd stwierdzenie "nie jest cudnie"?Może owo stwierdzenie odnosiło się do jakiegoś podzespołu zawieszenia,np. amortyzatorów czy sprężyn lub nieprawidłowych kątów natarcia...
ustawiać zbieżność ustawiać zbieżność kół thomson zbieżność thomson zbieżność
sterowniki przemienników pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot renault laguna ekran
naprawa sterownika salda naprawa sterownika salda
Zbyt krótkie przełożenie 5. biegu w Renault Laguna Kolor kabla biegu wstecznego Skoda Fabia 2