Żadne turbo,ale jak ściągniesz głowice to musisz ją z planować uszczelke ja zakładam gates lub victor reinz kup nowe szpilki nie są drogie.
Uszczelka pod głowicą.
Chłodniczka była wymieniona z rok temu,nie pamiętam jakiej firmy.Był spokój jakiś czas,na jesień zaczął się pokazywać olej znowu no to dawaj wymieniliśmy uszczelnienia i niewiele pomogło niby przestało a się pokazywało,myślałem że resztki oleju po tej nieszczelności.Dwa razy odkręcałem zbiorniczek i czyściłem na zero,a teraz układ wodą z kostkami do...
Jak się ściąga ten zbiorniczek,czy to są zatrzaski czy coś podobnego,ile płynu chłodzącego wylało się przy demontażu owego zbiorniczka
Podobny przypadek mieliśmy z firmowym T4. Była wymieniana uszczelka pod głowicą. Po tygodniu ponownie (razem z planowaniem). Zanim trzeci raz wymienili uszczelkę sprawdzili głowice. Mikropęknięcia. Po wymianie głowicy, problemu z uciekającym płynem przez zbiorniczek wyrównawczym już nie było.
Mówisz o tej skrzynce co jest z prawej strony koło ecu? Pod zbiorniczkiem płynu chłodniczego? Jeszcze będę próbował coś innego zapiąć do tego auta.
złożyłem wszystko do kupy ale pompa wspomagania nie zdała egzaminu. nie pompowała ze startu , wiec zrobiłem smarowanie rozbryzgowe-podczepiłem zbiorniczek płynu chłodniczego. przełozenie 1-2 czyli 715obr na kompresorze , nabija butle 60 do 7at=4min
źle odpowietrzonego układu czy to prawda W teorii w praktyce układ powinien się sam odpowietrzyć. Sprawdź czy termostat puszcza na nagrzewnicę. Mogą być czujniki od temperatury nie wiem ile on ma, może być termostat, najlepiej było by podpiąć interfejs i zobaczyć jak wyglądają parametry.
Tam chyba (nie jestem pewny) jest układ chłodzenia zamknięty, ciśnieniowy i po jego otwarciu i chwili pracy takie przypadki mogą się zdarzyć w takim układzie. Też miałem podobny przypadek, tylko że przy fiacie, po otwarciu zbiorniczka po chwili płyn "kipiał", diagnozy były różne. Samochód jeździ nadal, już 6 lat od stwierdzenia tego przypadku. Nie przegrzewa...
wewnątrz zbiorniczka gdzie znajduje się czujnik jest "szpila" na której przemieszcza się gąbczasty pływak w kształcie pierścienia z magnesem który unosi się na powierzchni płynu, najprawdopodobniej masz pękniętą tę szpilę i płyn ucieka przez czujnik zaleca zmianę zbiorniczka na nowy albo mniej zżółknięty, przerabiałem to.
Główne punkty masowe: Komora silnika -główny pod akumulatorem -w okolicach zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego(w stronę przegrody) Kabina -pod kolumną kierowniczą -w okolicach zawiasów drzwi kierowcy i pasażera Bagażnik Okolice świateł
Tak dokładnie, wychodzi z dołu zbiorniczka i idzie do króćca przy bloku silnika. Rocznik 1994 1,4 ABD
Witam, Scania R420 z 2006 roku, gdy nie ma w zbiorniczku płynu chłodniczego, nie wyświetla mi kontrolki. I zauważałem, że jak przekręcam kluczyk na zapłon, to kontrolka nie pojawia się na liczniku. Czy coś z licznikiem może być?
Nie jestem silny z mechaniki, lecz miałem "prywatne" przeboje z płynem w Polo - to prawie to samo. Tu, w tym wypadku, prawdopodobnie zapowietrzony jest układ a dodatkowo mała wydajność pompy płynu (lepsza praca po dodaniu "gazu"!). Przy pracach z układem chłodzenia waże jest, by nie zapomnieć, że pokrętło ogrzewania MUSI być w pozycji pełnego otwarcia...
Witam wszystkich na forum. Mam taki problem z Mercedsem MP4 Euro 6 z 2016 roku. Pojawił się olej w zbiorniczku płynu chłodniczego oraz większe ciśnienie niż zwykle. Podejrzenie padło na uszczelkę pod głowicą, ale zachodzi pytanie, czy nie czasem coś innego. Czy miał ktoś podobny problem? Proszę o informację.
Witam , Master 3 2017r który bezpiecznik pod zbiorniczkiem na płyn chłodniczy odpowiada za światła cofania? Nie mam rozpiski na plastiku a na google nie mogę znaleźć
Wszystko jest na dole posta.
No ale racja z tym kominem jest. Do puki nie będzie musiał odpuścić nadmiaru ciśnienia.
"Masla ani budyniu" nie ma pod żadnym z korków. Bo to się robi jak płyn dostaje się do oleju ...
Witam. Posiadam samochód Skoda Octavia I 1.6 102KM 2003r. Silnik BFQ. Z klimatyzacją. Mam następujący problem gdyż po przejechaniu jakiegoś odcinka płyn chłodniczy podnosi się pod sam korek i z zbiorniczka wyrównawczego wychodzi para przez dziurkę z boku zbiorniczka a gdy płyn podejdzie pod korek to zaczyna wyciekać i dzieje się to jak mam ustawiony...
Wyczyść dokładnie miejsce przecieku i obserwuj czy nadal będzie wyciekać. Przy przecieku jeśli jest to co jakiś czas kropla, to powinno ubywać płynu ze zbiorniczka.
Wykonaj testy ciśnieniowe układu chłodzenia na zimnym i gorącym silniku. Może to tylko korek na zbiorniczku się uszkodził i zbyt wcześnie upuszcza ciśnienie, a wraz z nim płyn. Pojedź na warsztat/mechanika, który posiada odpowiedni sprzęt (nie kosztuje wiele) i zdiagnozuje to w 15 minut ;) .
Witam serdecznie, robiono umnie remont silnika UPG w Clio II i po kilku miesiącach dopiero teraz zobaczyłem przeciętą uszczelke pod korkiem zbiorniczka płynu chłodniczego. Czy ktoś wie dlaczego tak zrobił i w jakim celu. Dziękuję Pozdrawiam
Najprawdopodobniej pod maską przy zbiorniczku płynu chłodniczego jeden jest od pompy i cewek a drugi od sterownika silnika, wtryskiwaczy i sondy, a czy przypadkiem autko przestało odpalać po jakimś uderzeniu lub wpadnięciu w dziurę ?
Witam panowie, odnośnie VW 2.0 FSI, ubywa mi płyn chłodniczy. Sprawa wygląda tak, że nie idzie namierzyć, gdzie ucieka ten płyn. Olej nie idzie, bo nie robi się budyń do oleju, płyn raczej też, bo bagnet jest czarny. Jedynie na korku wlewu oleju, po odkręceniu, jest budyń lekki, ale to może być to, że jeździ się po bułki do sklepu i jest niedogrzany....
Otwierasz maskę, auto odpalone. Trzymasz tak na 3 tys. obrotów, włączasz nawiew na 4 i maks ciepło czekasz aż włączy się wentylator. Czekasz dalej 5 min. Po wszystkim gasisz auto i odkręcasz bardzo delikatnie korek od zbiorniczka płynu chłodniczego (w rękawiczkach i bardzo powoli) ! z anciskiem na powoli. pocem operację robisz ponownie. pozdrawiam.
Może ktoś miał podobną sytuację lub wie co może być przyczyną zapalania się kontrolki ? Nie pamietam dokładnie czy to ta kontrolka się zapalała, ale jak miałem za mało płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym to zapalała mi się jakaś kontrolka, chyba właśnie od temp. silnika i "pikało" 3 razy. Sprawdź w instrukcji, może wystarczy dolać płynu.
Pod kątem uszkodzonej uszczelki możesz jeszcze sprawdzić czy płyn chłodniczy nie śmierdzi spalinami lub czy w zbiorniczku nie widać pęcherzyków powietrza na pracującym silniku
Witam, myślę, że należy zacząć od wymiany korka zbiorniczka płynu chłodniczego na oryginalny Opla, ponieważ zamienniki nie trzymają ciśnienia. Bez tego nie ma sensu szukać dalej, bo jeżeli korek nie trzyma ciśnienia to będzie wywalało płyn. Pozdrawiam
Witam Mam taki problem. W zbiorniczku płynu chłodniczego robi się ciśnienie a temperatura silnika dochodzi nawet lekko powyżej 100 stopni. Minimalnie ubywa też płynu. Czy to na 100% uszczelka pod głowicą? Wycieków nie widać. Jeśli tak to jakich kosztów mogę się spodziewać? BMW E60 530i 2008r Silnik to N53B30 272KM Tak, wiem że to lipny silnik.
Była obok zbiorniczka na płyn chłodniczy Jak ja masz to napewno zobaczysz
Dzisiaj sprawdzę te węże, ale obawiam się że to chłodnica. Wczoraj zauważyłem ślady na ulicy, wzdłuż zderzaka na wysokości chłodnicy. Jescze pytanko czy podczas postoju w odmach od chłodnicy powinien być płyn czy powinien wrócić do zbiorniczka płynu chłodniczego?
Sprawdź dokładnie czy nie masz gdzieś wycieków płynu pod spodem silnika. Zawsze możesz podjechać do warsztatu i sprawdzić ciśnienie jakie jest w zbiorniczku płynu chłodniczego.
Czesto tez byly objawy uszkodzonej uszczelki a wystarczylo wymienic korek zbiorniczka
Czy to samo dzieje się jak włączysz na full ogrzewanie ?.
Zbiorniczek płynu chłodniczego do wymieny
Ja bym zaczął od korka zbiorniczka płynu chłodniczego
Może to być uszczelka pod głowicą.Sprawdz w zbiorniczku płynu chłodniczego, zapach i poziom.
Oring wymieniony. Nawet dało się go sprytnie wymienić odpinając tylko węże turbo, rurę od termostatu i węże od zbiorniczka płynu chłodniczego. Nie znalazłem nigdzie wymiarów oringa. Zastosowałem 21X3,5. Wszedł bardzo ciasno, ale bez problemów. Stary oring to był już kawałek spękanego plastiku...
na początek przepraszam za odkop, ale ciężko jest znaleźć dokładne instrukcje. Czy można bez strachu odkręcić zbiorniczek płynu chłodniczego i wtedy grzebać? Bo inaczej nie mogę nawet ręki wcisnąć ..
Witam, przeszukałem multum for internetowych jednak nie znalazłem odpowiedzi. Oczywiście nie oczekuje, że przez internet ktoś zdiagnozuje usterkę ale muszę naprowadzi jak nie generować sobie kosztów. Problem dotyczy silnika z20net 2.0t benzyna. Ubywa płynu chłodniczego a przybywa oleju(kolor kawy z mlekiem) w zbiorniczku płynu chłodniczego brak jakichkolwiek...
Witam znajomy na sprzedaż clk w208 2,3 kompresor, jednak w zbiorniczku płynu chłodniczego jest olej, czy ten silnik ma chłodniczkę płynu olejowego?
Ja mam problem z klimatyzacji Ibizie 6l otwórz na wyjściu w kostce przy kompresorze jest tylko 9,5 v na kablu zielono-czarnym a na brązowym jest masa. Sprawdziłem również kable które ich chcą pod ścianę grodziowej do przekaźnika i jedynka dwójka piątka i szóstka mają ciągłość jak również przewody które idą od czujnika pod zbiorniczkiem płynu chłodniczego...
Ubywa płynu chłodniczego? Zobacz, czy w zbiorniczku z płynem chłodniczym nie masz oleju, na zimnym silniku odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego i jak będzie bomblować to uszczelka pod głowicą do wymiany, sprawdź czy na korku wlewu oleju masz "masło".
Jak ma 90 stopni i wentylator załącza jest ok z tym zimnym wężem . Czuć w zbiorniczku wyrównawczym spaliny, musisz dolewać płyn chłodniczy?
Sprawdź czy wentylator chłodnicy się załącza po rozgrzaniu silnika. Ponadto czy czasami nie był wymieniany zbiorniczek płynu chłodniczego wraz z korkiem, albo sam korek na jakiś zamiennik? W korku jest specjalny zaworek ciśnieniowy. Jego zadaniem jest utrzymać stałe ciśnienie w instalacji chłodzenia na określonym poziomie. Np. 1,4 bara, 2 bary (trzeba...
Na ścianie grodziowej komory silnika z prawej strony jest zbiorniczek płynu chłodniczego a w nim "wlew" http://obrazki.elektroda.net/86_12787139... W linku powyżej masz fotkę, na fotce zaznaczony czerwonym kółkiem jest korek wlewu płynu do zbiorniczka.
Witam. Problem z opel vivaro 1.6 2018r. Autko ma przebiegu 395tys. Problemem jest to że przy dodaniu gazu w zbiorniczku sporo ubywa płynu chłodniczego. Gdy odpuszczę gaz wraca. Po przejechaniu 200km płynu w zbiorniczku juz nie ma. Ale jak odkręcę korek ucieknie cisnienie to plyn wraca. Ale nie tyle co go było. Ktoś może przerabiał ten temat? Dzięki...
Zrób test testerem do wykrywania dwutlenku węgla w układzie chłodniczym .Podmienił bym jeszcze korek od zbiorniczka płynu chłodniczego ,ale stawiam na uszczelkę pod głowicą .
Jeśli woda nie idzie do oleju to możliwe że masz uszkodzony termostat i płyn idzie do zbiorniczka wyrównawczego skąd wycieka przez korek, sprawdz to.
Bez związku. Płyn ma nieco opaść - kwestia tego ile masz go w zbiorniczku. Powinno być powyżej szwu.
To że dymi po tym jak się przyłoży do pieca to sią czasami zdarza jak jest niskiej jakości paliwo albo i też o tym że wtryski leją (ale to będzie także odczówalne przy dynamice jazdy). Ważne by dym nie byłe niebieski !!! bo to już sprowadza powoli samochód do remontu. W Audi 100 2.5TDI gwizd turbiny słychac jak jest zimny silnik i chłodno na polu wtedy...
Siłownik sprzęgła w opticruise z pedałem sprzęgła niema żadnego czujnika (siłownik jest taki sam jak w manualu ), więc siłownika nie kalibruje się, jest tylko czujnik d60 pod pedałem sprzęgła który komunikuje się z koordynatorem ( czy czujnik można skalibrować ,nie wiem ). Komunikat niski stan płynu chłodniczego , możliwe przyczyny usterki -problem...
po minucie leci sam wrzątek a po chwili jest wyrzucany płyn ze zbiorniczka Może pompa padła
Zobacz czy przypadkiem po odkręceniu korka od zbiorniczka płynu chłodniczego objaw nie ustąpi na krótką chwilę, prawdopodobnie masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
silniki Ecotec niestety nie są zbyt trwałe, tzn 400tys wytrzymują, ale sprowadzone samochody w Polsce które mają "180tys" zazwyczaj mają grubo ponad 300...400, ale jak nie dymi, i równo ładnie pracuje, a do tego zbiorniczek płynu chłodniczego oraz płyn są czyste oraz nie dymi z węża odmy po jego odkręceniu to silnik ten powinien jeszcze posłużyć.
Mogła ci paść uszczelka pod głowicą . Sprawdź po rozgrzaniu silnika czy przewody od chłodnicy są mocna twarde jak tak to masz gdzieś przedmuch na uszczelce .
No to jeszcze gorzej, znaczy że robi się ciśnienie i wypycha płyn, czyli jak by na zimnym było płynu tyle co trzeba to by wywaliło go korkiem, ale że jest za mało to tyle że napełnia zbiorniczek. Kolejny powód do wymiany UPG
Jesteś w stanie sprawdzić czy obydwa węże gumowe, idące do nagrzewnicy do kabiny są gorące jak na wskaźniku masz 90 stopni? Czy w zbiorniczku płynu chłodniczego widać jak krąży płyn?Powinien się wyraźnie przelewać tymi cienkimi przewodami u góry.
Witam, niedawno wymieniałem korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego. Dzisiaj po trasie podniosłem maskę i usłyszałem syczenie z korka od zbiorniczka. Nie zauważyłem skoku temperatury. Czy to normalne że tak się dzieje? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Może być pompa wody, ale pytałem parę razy czy węże gorące więc wykluczyłem, a jak ogrzewanie bez korka? Węże gorące napewno. :) No niewiem dlaczego tak sie dzieje kiedy zakrece korek od zbiorniczka płynu chłodniczego to przeztaje leciec płyn z nagrzewnicy.
Witam czy ktoś mógłby mi sprawdzić jaki jest numer osuszacza klimatyzacji w moim aucie ? Numer dwóch wezykow które są podłączone do zbiorniczka płynu chłodniczego ( powrót z chłodnicy i powrót z silnika) Z góry bardzo dziękuję Numer nadwozia to WAUZZZ4G3EN045496
Miałem podobnie - uszczelka pod głowicą. Odpowietrzałem układ a za chwilę zapowietrzony , przestawał grzać i temperatura ponad 100 stopni (mam wskaźnik). Jeszcze wyklucz lpg czy czasem parownikiem nie dostaje się do układu chłodzenia - zakręć butlę i pojeździj na benzynie. Jednakże bądź przygotowany na wymianę uszczelki
Na prawym zdjęciu na dole : zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego u góry : płyn hydrauliczny wspomagania
Dzień dobry. Za utrudnione odpalanie ciepłego silnika odpowiadał uszkodzony czujnik G40 - po wymianie proeblem ustąpił. Wymiana zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego nie zlikwidowała problemu z zapalaniem się kontrolki (choć jest lepiej). Patrząc po temp. wszystko OK, brak błędów. Gdzie w VCDSie mogę znaleźć odczyty z G83 i g2 (króciec w chłodnicy)?...
Oczywiście wszystko dobrze odpowietrzy się tylko wtedy, jeśli korek zbiornika wyrównawczego działa poprawnie (zawór jest sprawny). Poprawnie działający korek zbiorniczka płynu chłodniczego jest odpowiedzialny za utrzymanie prawidłowego ciśnienie w układzie chłodzenia. Jeśli nie masz pewności co do stanu tej części, to odpowietrzenie trzeba będzie korygować...
Jak już "prułeś" ten silnik, to trzeba było wyjąć tuleje cylindrowe i sprawdzić stan gniazd osadczych pod kołnierzami tulei. To newralgiczne miejsce, gdzie zaczyna się problem z opadaniem tulei i zwiększonym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Dość częsta przypadłość w DAF-ie 105 i 106. Wtedy po przefrezowaniu daje się nadwymiary...
(at)piotr budzowski zamiast dać radę to daj mi odpowiedz 😁 Dodano po 7 (at)piotr budzowski dowiadywałem się w sprawie głowiczki sprężarki tak jak napisałeś. Podobno many mają bardzo słabe zbiorniczki płynu chłodniczego i jeżeli jest głowiczka uszkodzona i pcha powietrze w układ to pęka zbiorniczek. Dostaje się woda do oleju, na korku wlewu...
Dlaczego cofa płyn chłodniczy do zbiorniczka i nagrzewnica nie grzeje? Po odpowietrzaniu zamykam zbiorniczek i odpalałem po zagraniu auta. Załączył się wentylator, ale nagrzewnica słabo grzeje. Po 3 godzinach uzupełniłem płyn i wywala do zbiorniczka. Auto to Renault Trafic. AI: Jaki jest rok produkcji i typ silnika Twojego Renault Trafic? 2010 2.0 dCi.
Mechanik przeprowadził test na szczelność układu i zawartości CO2 w zbiorniczku płynu wyrównawczego. Niestety wyszedł pozytywny - niebieski płyn zabarwia się na zielono. Pojawia się następujące pytanie: 1/ czy jest to nieszczelności głowicy (pęknięta), czy uszczelki pod głowicą i czy są inne problemy w silniku - dziwne jak na tak niski przebieg i ten...
3 zbiorniczek włożony, więc on odpada.
Niestety Francuzi nie wpadli na pomysł zastosowania czujnika poziomu płynu chłodniczego , można by wymienić zbiorniczek wyrównawczy np na taki z vw bo one mają czujnik małej ilości płynu i dorobić kontrolkę w kabinie . Albo prostsze rozwiązanie kupić uniwersalny wskaźnik temperatury silnika i założyć , ew jakiś prosty interfejs diagnostyczny z aplikacją...
Znikający płyn chłodniczy że zbiorniczka czyli zapewne użytkownik nie widzi aby pojawiła się plama/ślad pod autem po płynie chłodniczym, wstępnie chłodnica EGR /kanały (kolektory) do sprawdzenia.
Z mojego doświadczenia Renault ma bardzo dobry ocynk, nawet egzemplarze z lat 90tych. Zgadza się że progi, dół może być zgnity bo wiek i wilgoć robi swoje. Ale góra nawet odpryski do gołej blachy wiele lat wytrzymują bez korozji. Niestety elektryka i elementy gumowe dosyć słabe, uwaga na przewody hamulcowe które mogą być spękane. Podstawa przy oględzinach,...
Dolej płynu chłodniczego do zbiorniczka wyrównawczego, może być ciut powyżej max, ewentualnie sprawdz jeszcze napięcie akumulatora i go podładuj. Identyczny objaw miałem w Octavii 2, jak była temperatura poniżej zera to przy pierwszym odpaleniu, a nawet i zostawieniu kluczyka na starcie piszczała kontrolka niskiego ciśnienia. po zastosowaniu tego"patentu"...
Wymień korek w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego.
Może być nieszczelny korek albo ciśnienie w układzie dobrze by było sprawdzić ciśnienie w układzie chłodzenia czy kompresja nie przedostaje się do układu chłodniczego.
Zmieniałeś sam zbiorniczek czy razem z korkiem ?
Pompa wody, chłodnica i termostat sprawdzone?
alex1967 - węże nie są twarde. "Gdy auto jest włączone węże nie są twarde, płyn w zbiorniczku nie ( bombluje ) "
Zobacz na bagnecie czy nie widaćz warzonego oleju i czy w zbiorniczku płynu chłodniczego nie ma żadnej mazi.Kiedyś miałem taki przypadek w golfie ubywało płynu myślałerm że uszczelka a okazało sie że plastik przykręcany do głowicy do którego dochodzą węże jest pęknięty.Powoli się sączyło i odrazu odparowywało.Sprawdz dokładnie wszystkie łączenia zanim...
Witam. Niedawno kupiłem KIA Soul 2009 r. 1.6 cvvt. Zauważyłem majonez pod korkiem oleju. Czytałem, że to normalne porą jesienno - zimową. Na bagnecie nie widzę szlamu tak samo pod korkiem płynu chłodniczego czysto i w zbiorniczku wyrównawczym też nic nie ma. Płyn chłodniczy wydaje mi się, że minimalnie ubywa. Mechanik mówi, że jeśli była by to UPG...
mam problem z oplem astra 1.7 td 96 r wywala mi korek od zbiorniczka z płynem chłodniczym? wentylator i termostat są ok nowa chłodnica i czujnik temperatury co robić??
A czasami zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego nie "popierduje" ?
Witam. Mam takie pytanie czy zawór EGR może być przyczyną ubywającego ze zbiorniczka płynu chłodniczego w VW Golf 5 1,9 105km.Dodam że wcześniej miałem planowaną głowicę i wymieniona pompę wody niestety nic to nie dało płynu ubywa dalej po dolaniu uszczelniacza zrobiłem 700 kilometrów.mechanik sugeruje teraz że to może być zawór EGR czy jest to możliwe?...
I po tym jak wywaliło płyn było go pełno pod zbiorniczkiem. Jeśli to ma jakieś znaczenie. Rozumiem jeśli zbiorniczek kruszy się to wymiana?
Znalazłem info w sieci, może pomoże na takie przypadki: VAG Serwis: https://www.facebook.com/VAGserwis/posts... W ciągu ostatnich kliku tygodni mieliśmy kilkanaście przypadków problemów z ogrzewaniem w takich autach jak...
filtry były wymieniane nowe Nie ośmieszaj się zajrzyj do filtra paliwa i zobaczysz kolor paliwa -nawet tam nie zajrzałeś poza tępa wymiana bezsensowna bo nowy. Filt bez namysłu wymieniłeś na nowy, a syf paliwa pozostał. zapowietrzenie nie grozi gdy do filtra przed wymianą wlejesz trochę paliwa, szczelny układ paliwowy sam się odpowietrzy. Paliwo jest...
Witam. Mam problem z omegą 2.0 16v. przejechałem kilkadziesiąt kilometrów auto normalnie się nagrzało i trzyma temperature i nawet jak przekroczy temp to włączy się wentylator teraz do rzeczy. Chodzi o to gdy postawiłem auto i wyłączyłem silnik to po paru minutach zaczęło się gotować w zbiorniczku płynu chłodniczego i wyciekało spod nakrętki i po paru...
Zaśniedziały elektrody czujnika poziomu płynu w zbiorniczku. Doraźnie można dolać płynu ,część niezaśniedziała elektrody czujnika zacznie mieć kontakt z płynem i problem ustąpi. Docelowo albo trzeba je oczyścić (jak jest dostęp można delikatnie zeskrobać ) jak nie ma wymiana zbiorniczka na nowy z nowym czujnikiem.
Facet jezdzi parę lat raczej korki rozróżnia,w pierwszej chwili tez tak pomyślałem jak ty ,ale on upiera się ,że czuje ad-blue w zbiorniczku płynu chłodniczego .Może mu ktoś jakieś jaja zrobił.Te układy mają ze sobą styczność tylko w zbiorniku ad-blue,a ciśnienie wyższe jest po stronie płynu chłodniczego, to raczej prędzej on dostał by sie do ad-blue.
Witam Wygląda to na zatkanie odpowietrznika w korku zbiorniczka płynu chłodniczego. Normalnie kiedy płyn chłodniczy się nagrzewa zwiększa swoją objętość i wypycha przez specjalny otwór ,a właściwie zaworek część powietrza znajdującą się nad płynem . Kiedy stygnie kurczy się i tym zaworkiem zasysa powietrze.Jeżeli ten zaworek będzie zatkany przy kurczeniu...
Doskonale o tym zaworku wiem są nawet 2 jeden w korku a drugi z boku naczynia wyrównawczego wygląda jak śruba czarna. Jeździłem nawet z odkreconym korkiem i tak dalej płyn wyrzucało. I to nie zawsze. Sprawdziłem na zawartość spalin w naczynku i było ok. Kupiłem zestaw naprawczy sprężarki powietrza wymieniłem i pomogło
Witam, Mam problem z moim Toledo II 1.9 TDI. Po rozgrzaniu wyrzuca mi płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównawczego. Temperatura normalnie rośnie do 90 stopni. Nie widzę bąbelków w zbiorniczku po odpaleniu.
Do spraedzenia korek i sama szczelnosc ukladu chlodzenia. Wnioskując z tego co pisze autor, to układ jest szczelny, tylko robi się ciśnienie.
Od niedawna jestem posiadaczem Astry H 1.4 16v benzyna. Auta przed zakupem nie widziałem, kupił mi w Niemczech i przyjechał na kołach 500km mój ojciec. Od początku jak tylko zajrzałem pod maskę zwrócił moją uwagę ciemny kolor w zbiorniczku płynu chłodniczego. Byłem z tym u mechanika, wymienił płyn chłodniczy, olej i pozwolił jeździć. Ale w dalszym ciągu...
wycieka mi płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównawczego Na pewno wycieka? Bo z tego co tu napisałeś: Samochód nie dymi, nie ma podniesionego stanu oleju ... wynika że płynu ubywa w zbiorniku wyrównawczym. Było coś robione ostatnimi czasy przy silniku? Działo się z nim coś nienormalnego? Pozdrawiam.
płyn chłodniczy w zbiorniczku trzyma stan czy ucieka ? Paski piszczą :-) visco trochę przyśpiesza ...... porównaj ciepłotę węży zaczynając od dołu silnika - Pompa -Głowica Nagrzewnica wtedy zlokalizujesz problem komputer pokazuje temperaturę 50 stopni ? o rozrząd mi nie chodzi jak o tą pompę Stawiam na pompę...... lub przytkany układ / zapowietrzony....
To już płyn mogliście nowy zalać, zalać to co ma być g12 i spokój,a tak to masz nie wiadomo co. Układ niby ma siE sam odpowietrzyć ale nie zawsze się tak dzieje. A temperatura na wskaźniku w normie? dmucha ciepłym z nagrzewnicy? Węże do nagrzewnicy ciepłe? Po nagrzaniu termostat się otwiera? Można delikatnie poluzować węża od nagrzewnicy, jak jest powietrze...
Witam następujący problem mrygajaca lampka od płynu chłodniczego zbiorniczek wymieniony na nowy masa jest pytanie czy w zegarach wv t4 może występować jakiś błąd typu zimny lut czy też jest to raczej inna usterka czujniki płynu oba nowe jednostka silnika 2.4 wolnossący AAB rok auta 1992
zbiorniczek płynu sprzęgła przybywa płynu chłodniczego kolor płynu chłodniczego
czyszczenie zmywarka indesit anoda bojler ksger aliexpress
esp32 radio internetowe włącznik karcher
Gęstość prądu w drutach nawojowych: izolacje i wartości Zmywarka Beko - wskaźnik przepełnienia wody