Cześć Wszystkim. Tuson 2.0 140 CRDi 2006 GASNIE PO PRZEJECHANIU 20 km. Przekręcam kluczyk, odpalam i dalej jedzie, czasami 5 km i znowu nagle gaśnie... zbiornik wymyty... czujnik położenia wału wymieniony... przekaźniki czyste... pompa paliwa w zbiorniku wymieniona... czujniki i zawory na listwie wyczyszczone, brak błędów... co robić... ma ktoś pomysł?
Witam. Mam podobny problem. Samochód gasł po zatankowaniu. Okazało się że w zbiorniku były paprochy z odpadającej farby - zapychały sitko smoka. Wymieniłem zbiornik na niemalowany w środku, filtr paliwa i teraz problemem jest przejechanie kilkuset metrów - gaśnie i pojawia sie kontrolka check. Poczytałem trochę postów i dziś zobaczę w jakim stanie jest...
Na początek zrób z 5 litrowej butelki zbiornik paliwa i podłącz bezpośrednio do pompy wysokiego ciśnienia odpal,odpowietrz i sprawdź czy jest ok jeśli będzie OK to musimy szukać problemu w dostawie paliwa zbiornik-filtr-pompa.
To jest dobry pomysł Dodano po 35 Układ zasilania jest taki: zbiornik paliwa -> podgrzewacz -> pompka ręczna -> filtr paliwa-> pompa wysokiego ciśnienia -> filtr paliwa -> zbiornik. Może przytkany jest powrót przez filtr paliwa do zbiornika i z tego wynikająca zbyt wysoka temperatura ?
Daj zdjęcia z większej odległości ale wychodzi że to odpowietrzenie zbiornik paliwa idzie to zaworu odprowadzania par paliwa.
Witam Mo to chyba mamy podobny problem. Kilka miesięcy temu gasł mi na ciepłym silniku przy zmniejszaniu obrotów np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, wyskoczył błąd czujnika położenia wału. Wymontowałem, sprawdziłem i rzeczywiście był uszkodzony, wymieniłem na nowy i wszystko było OK. Po kilku miesiącach miałem sytuację, że przeskoczył mi łańcuch....
W tucsonach byl recall na zbiornik paliwa i system paliwowy. Farba odpadala w srodku zbiornika i zatykalo filtr. Ale tamto bylo w starszych modelach. U ciebie szukal bym w instalacji/ zasilaniu ecu.
filtr paliwa jest nad zbiornikiem paliwa- dostęp po podniesieniu tylnej kanapy przez rewizję- obok mocowania zespołu pompa-czujnik poziomu paliwa
Napisze w skrócie. Ja też.Temat znany nie od dzisiaj.Masz zbiornik do wymiany/gruntownego czyszczenia z farby.
Od dłuższego czasu w swoim Hyundai-u miałem problem z osiągnięciem większych obrotów ponad 3000 , poza tym zapalała się i gasła kontrolka Engine . W związku z tym ,że brak konkretnych informacji w tym temacie , ponieważ z informacji na różnych forach przyczyn może być wiele -elektronika , czujniki , pompy paliwa itd. Problemy początkowo nie były zbyt...
Jak w temacie auto po odpaleniu normalnie jedzie jednak po osiągnięciu optymalnej temperatury gaśnie . Trzeba odczekać około 20 minut i auto odpala możemy się cieszyć z kilku kilometrów jazdy . Po podpięciu do komputera wyskoczył błąd w układzie zasilania paliwa . Zbiornik wyczyszczony filtr paliwa nowy . Co mnie zdziwiło to po wyjęciu zaworu ciśnienia...
Miałem podobny problem na gazie OK na paliwie szarpał , na wolnych obrotach Ok gdy ruszałem to gasł. Kupiłem środek czyszczący do paliwa (czysczący cały układ paliwowy) i wyjeżdziłem na paliwie cały zbiornik i pomogło. ocywiście o ile pompa paliwa nie jest uszkodzona.
Zbiornik został sprawdzony jest czysty.. filtr paliwa wymieniam zawsze regularnie w granicach 10-12 tyś km. Jak mówiłem pompa została sprawdzona i wymieniona gdyż nikt nie chciał się podjąć jej regeneracji że wzgłedu na rdze wtrysku dałem do sprawdzenia gdyż mogły tam przedostać się opiłki oraz przemysłem listwę, by ten odcinek był czysty. Czyli obstawiamy...
Jeżeli chodzi o zawór EGR to wydobyłem go,wyczyściłem i sprawdziłem.jest dobry i zamknięty. Zbiornik paliwa wyczyściłem,sprawdziłem drożność układu paliwowego - prawidłowa.Pozostaje pytanie co do ciśnienia paliwa.Zmierzyłem manometrem ciśnienie paliwa,ale nie wiem czy jest to miarodajny pomiar.Po wyjęciu pompy paliwa z baku podłączyłem manometr na wyjściu...
Biorąc pod uwagę fakt, iż od marca mają wejść nowe przepisy dotyczące odliczania VAT od zakupu i eksploatacji osobówek w firmie, rozpocząłem projekt "WYMIANA POCZCIWEGO SEICENTO VAN'a"... Poszukiwany: AUTO w klasie A - typowy "maluch" WYMAGANIA: zwrotność, małe gabaryty, niska awaryjność, wspomaganie, klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby, centralny...
Musisz sprawdzić to na sucho czy działa przed włożeniem do zbiornika. Pływak dziurawy ,utopiony ?
Czy to występuje też przy całym zbiorniku paliwa?.
W pierwszej kolejności bezpieczniki i przekaźniki- skrzynka pod maską. Pompa w zbiorniku.
Witam. Posiadam accenta 1.5 16v ktory ma dziwne objawy. Na kazdym biegu ponizej 2,500 obrotow przy wcisnieciu wiecej niz 1/4 gazu auto zachowuje sie jak by nie dostawalo dostatecznie duzo paliwa. Powyzej 2,500 obrotow zachowuje sie normalnie. Swiece, kable, filtry wymieniane jakies 10-15 tys temu. Przewody podcisnienia zdrowe, Przepustnica wyczyszczona...
A czy to może być inny problem? Np z odpowietrzaniem baku? Uruchom silnik z otwartym zbiornikiem paliwa.
Za mało danych aby coś podpowiedzieć, zajrzyj do zbiornika paliwa- KIA/HYUNDAI mają problemy z farbą, która to łuszczy się i zatyka pompę paliwa w baku. Bez diagnostyki więcej nie pomogę. Ewewntulanie zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
Filtr paliwa w zbiorniku sprawdzany.
Podałem napięcie z Aku Córki, auto na chodzie, akumulator 2-letni i to samo. Poznałem Pana na jakimś forum, który miał podobny, a wręcz identyczny problem, i też w Hyundai Matrix. Problem ustąpił po wymianie filtrów paliwa w zbiorniku paliwa, bo tylko tam są w Hyundai Matrix. Zamówiłem filtry i czekam na dostawę. Napiszę, jak powymieniam.
Pompa paliwa pod tylną kanapą z lewej strony-dostęp bardzo dobry. Z prawej strony jest dostęp do kosza ssącego z prawej komory zbiornika , który też należy sprawdzić. Zacierająca się pompa zazwyczaj generuje błąd P1188-Fuel pressure monitoring-leakage. Dodatkowo do sprawdzenia filtr paliwa, regulator ciśnienia paliwa na listwie, czujnik ciśnienia paliwa....
Ja mysle ze pompa w zbiorniku i filterek paliwa
Wszystko działa lecz nie działa. Bardzo fajna sprawa. Wtryskiwacze na przelew, ponownie do zbiornika zajrzeć regulator ciśnienia paliwa do czyszczenia.
Zaglądałeś do zbiornika może tam masz coś uszkodzone?
Problem rozwiązany . W zbiorniku nie ma pompy paliwa. Układ paliwowy nie drożny, sitko w zbiorniku zaklejone. Po przeczyszczeniu wszystkiego auto zasuwa. Pozdrawiam
czy ktoś z państwa miał taki przypadek ? Oczywista oczywistość jak mawiał nasz wódz.W zbiorniku pełno brudu zkładam,że w środku pokryty jakimś paskudztwem,które odpada.Przy niskim stanie paliwa ok 25% pompa w zbiorniku hałasowała.Kilkukrotne czyszczenie pompy odsysanie brudu wymiana filtra paliwa pomogło.
On ma pompę paliwa w zbiorniku ? Sprawdz kostki na sterowniku i jakie widzi obroty silnika podczas krecenia ?
Witam. Wycieków paliwa nie ma ze zbiornika lub przewodów paliwowych?
Typowy bład dla odpadajacej farby w zbiorniku. Był na to recall w serwisie. Zmierz cisnienie paliwa przed filtrem, bedzie wszystko jasne. Masz miec 2 bary podczas przyspieszania.
Ściągnijcie zbiornik paliwa,schodzi wewnątrz farba i zatyka pompę. Robiłem to w Tusconie.
Co to za błąd? Podaj numer? Jakie cisnienie daje pompa podajaca? Ma byc około 2 Bar. Co sie dzieje z cisnieniem w momencie jak go dusi? Ktos zagladał do zbiornika paliwa? Czasem farba nie odpada?
Ona jeszcze jakos dziala ale prawdopodobnie daje za niskie cisnienie takze moze juz byc na wykonczeniu-ale najpierw sprawdz filtr paliwa bo on takze moze byc zatkany-Ale regula jest taka jak auto niema odciecia pompy przy jezdzeniu na gazie to trzeba miec paliwo w zbiorniku.
Najczestrza przypadłos Hyundaia Sanata Fe to odpadajaca farba w zbiorniku i zatykajaca sie pompa podajaca paliwo. A poza tym zawór EGR i dwu masa. jest pare błędów w sofcie, ale poza tym autka smigaja jak ta lala. Zmierz cisnienie paliwa po stronie niskiej. Powinno byc min 2 bary.
Witam, po kolei, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku, pompę wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze, czujnik ciśnienia paliwa na listwie i zawór scv. Problem nie znikł. Następnie wyczyściłem Dpf. To samo, tryb awaryjny 3 tys.obr. gaśnięcie silnika. Wkurzyłem się wymieniłem na starą pompę w baku, stary czujnik ciśnienia paliwa i scv. Jedyną rzeczą którą zrobiłem...
Witam Pacjent to Hyundai i30 II 2013 r., 1.6 CRDi. Problem — po nocy, dłuższym postoju trzeba długo kręcić, zanim odpali. Problem występuje odkąd posiadam to auto — czyli od lata (nie jest więc kwestią temperatury na zewnątrz). Po odpaleniu silnik pracuje równo, nie dymi; podczas jazdy też nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów — przyspiesza normalnie,...
Niskiego lub wysokiego ciśnienia... Sprawdzę styki,wiem że pompa jest przy zbiorniku paliwa,jeszcze gdzieś,nie jestem douczony w tym temacie?
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Nic skomplikowanego, jeśli masz dostęp żeby wyręcić filtr na samochodzie to normalnie go wykręcasz i wkręcasz nowy. Jeśli masz pompkę w zbiorniku to przekręcasz zapłonem kilkanaście razy żeby paliwo napompować do filtra odpalasz auto i gotowe. Gorzej jak nie ma dostępu żeby zrobić to na samochodzie wtedy musisz wykręciś podstawę do której wkręcany jest...
W starszych modelach odpadała farba w srodku zbiornika i zatykała pompe i całe zasilanie w paliwo. Był recall na to.
pokazuje oporność od 150 do 0 Ohm, gdzie 0 to pełny bak, czyli pływak jest OK. Jeśli 150 ohm pokazuje pusty na wskaźniku to czego tu szukać? Tak jest gdy masz wymontowany czujnik czy właśnie 150ohm to 1/4 zbiornika na wskaźniku?
Jak pisałem wstawiłem stabilizator rodziny LM780x, ale nie pamietam na jakie napięcie. Parametry dobrałem w ten sposób, że zmierzyłem temp silnika, i stabilizator o takim napięciu, aby wskazania termometru na desce zgrywały się z temp. silnika.Dodatkowo miałem ten komfort, że wiedziałem o tym ile jest paliwa w zbiorniku. Z tego co mi świta był na 8V
W tych autach złuszcza się powłoka wewnątrz zbiornika paliwa. Dobrze byłoby profilaktycznie zajrzeć do zbiornika i sprawdzić sitko pompy. Poza tym niezbędne będzie wykonanie diagnostyki czy świece żarowe sprawne, czy czujnik wału korbowego wskazuję odpowiednie obroty no i czy ciśnienie na listwie CR też jest prawidłowe :)
Jaki ma samochód przebieg?? Spróbuj najpierw wymienić filtr paliwa. Mój samochód został "poprawnie" zdiagnozowany jednak po ok. miesiącu zaczął gasnąć w trakcie jazdy oraz przy gwałtownym zahamowaniu. Okazało się że pompa wysokiego ciśnienia w Tusconach jest wykonana z takiego tworzywa że zazwyczaj powyżej 100 000 km zaczyna się "kruszyć", drobne opiłki...
odnosząc się do waszych odpowiedzi chciałem jeszcze zapytać jak wyczyścić wtryski i czy muszę też wyczyścić zbiornik paliwa. jeśli tak to w jaki sposób, może znacie jakis prosty sposób
Kto wymienia pompki paliwa ? Tylko ci którzy mają lpg. Jeszcze nigdy nie wymieniałem pompki paliwa gdy samochód był normalny. Ja też nigdy nie wymieniałem w 9 autach, a jeżdzę na tym paliwie prawie 30 lat. Benzyny ma być cały czas nie mniej jak 1/4 zbiornika , jak ktoś jeżdzi cały czas z rezerwą i dotankuje za 50 zł to tak jest. A wystrczy dotankowywać...
Do oczyszczenia smok pompy paliwa w zbiorniku , nie sitko na zewnątrz tylko trzeba rozebrać zasobnik pompy ,wewnątrz jest jeszcze jedno sito.
Hyundai 1.5 CRDi 2004 rok. Widok wnętrza zbiornika paliwa po wyjęciu pompy http://obrazki.elektroda.pl/2669884300_1... Smok pompy paliwa już częściowo oczyszczony http://obrazki.elektroda.pl/8901949400_1... Olej napędowy z dna zbiornika w słoiku, wstrząśnięty nie mieszany http://obrazki.elektroda.pl/2928937600_1...
Witaj. Jak dobrze poszukasz na forach bo widać nie chce ci się pogrzebać to znajdziesz odpowiedz na twój problem. Miedzy innymi Hyundai Tucson ma ten problem , podpowiem ZACZNIJ OD POMPY PALIWA W ZBIORNIKU . Dodano po 2 Matir19 czytaj dobrze to jest diesel serwo tam niema nic wspólnego z gaśnięciem.
zbiornik paliwa paliwa toyota wtryski paliwa hyundai hyundai filtr paliwa
awaria ekspresu philips dahua zewnętrzna mikrofon interfejs
interfejs diagbox interfejs diagbox
Indukcyjność rezystorów Vishay, Susumu, MELF, SMD – przykładowe wartości ESL różnych typów Koszt naprawy silnika pralki Electrolux: szczegóły i porady