jak nie było zdejmowane magneto to sam się na pewno nie przestawił jak ten motor rok stał to po 1 gaźnik do rozebrania i czyszczenia sprawdzić czy na plaku odpala i pracuje, jak tak to elektrykę zostawić w spokoju
Rozwiązanie problemu jest proste. Opisze to w kilku zdaniach. 1.Odkręcasz dekiel z lewej strony 2.Znajduję się tam koło magnetyczne(magneto) i aparat do zmiany biegów. 3.zapewne wypadła ci kulka. ostrożnie zdejmij dekiel. 4.Kiedy znajdziesz kulkę wsadź ją w odpowiednie miejsce(tam będzie takie miejsce połapiesz się) 5.Kiedy wsadzisz kulkę zakładasz...
Może to CDI. Jakby co to kolega napakowany9302 w poście #2034 podał link do chińskiego CDI przeznaczonego do skuterów, które sprawuje sie w naszych silnikach. Jeszcze pytanko mam do Ciebie camiloo, zdejmowałeś magnes magneta? Wycięcie na kiln wygląda dobrze? (nie jest wytarte?)
Trzeba by dobrze zobaczyć czy to łożysko ma luz. Bo jak by nie był wielki to można wymienić same uszczelniacze, bo chyba się da bez rozbierania całej piły. Zdejmujesz magneto i sprzęgło tylko, ale nie wiem do końca jak oni to tu skonstruowali.
Łatwo sprawdzić ,czy i gdzie obciera iskrownik.Ważne jest czy jak nim kręcisz ,nie widać czy bije.Nawet niewielkie bicie może powodować ocieranie magneta o cewki.Nie umiejętne zdejmowanie magneta może do tego doprowadzić.
Najczęstszą przyczyną jest fałszywe powietrze. Ja zdejmowałem magneto i sprawdzałem simmering. Przy okazji była naprawa/regulacja zapłonu. Gaźnik (jaki? czy podróba?) też do sprawdzenia regulacji? Czy silnik był "remontowany" ?
Panowie! Co Wy z tym zapłonem? Jakże miał się sam przestawić? Wszak do wymiany szpilek nie trzeba zdejmować magneta czy odkręcać podstawy iskrownika, a inaczej zapłonu nie zmieni... Przecież, nawet gdyby komuś udało się podnieść cylinder nie o "dzięsiątkę" milimetra (0,1 mm) ale o 10 centymetrów (tak teoretycznie) - to punktu zapłonu to nie zmieni!
Jeśli nie wychodzą, to znaczy że ucięte, albo nie ma magneta. Zdejmuj pokrywę i szukaj ich.
Tak jest dobry, zmieniłem go od działającego quada, w poście pomyliłem właśnie ten stator z przerywaczem. Dodano po 2 Chociaż gdy loncin raz odpalił to było spięcie w kablu od statora ponieważ kabel nie był zaizolowany, dotykał magneta i gdy zdjąłem magneto to iskra przepadła, ale w kablu od statora jest prąd i to dobry. Impulsator zmieniłem od starego...
Klin jest na swoim miejscu. Nakrętka też. Od remontu ze 30 razy zdejmowałem już magneto. Co do filtra to sprawdzę, ale chodzi głównie o to że po 5 min jazdy na wysokich obrotach znika iskra i pojawia się np za 3 godziny. Czy to może być cewka butelkowa?
Panowie po pierwsze na starym paliwie to w ogóle nie odpali ale to za nami. Jeśli chodzi o zapłon, często występuje problem z jego ustawieniem, bierze się to stąd, że poluźnia się mosiężna oś na której mocowany jest przerywacz. Całe ustawianie zapłonu proponowałbym zacząć właśnie od tego. Jeżeli występuje ten wspomniany luz osi, należy zdemontować stator...
Przy odrobinie wprawy nie jest Ci potrzebny nawet dostęp do magneta. Zdejmujesz dekiel i patrzysz po zaworach . Ew,jak nie masz wprawy to odręcasz jeszcze świecę i tak kręcisz kołem rozrządu żeby tłok był na samej górze a oba zawory zamknięte.Kręcić trzeba w przeciwną stronę do obrotów,czyli w tym przypadku za koło rozrządu kluczem w prawo jak na zakręcanie....
Jeśli był wymieniany wał i cylinder, to zapewne był zdejmowany stator/magneto. Czy zapłon był prawidłowo ustawiony, tj jego wyprzedzenie? Po drugie, jeśli był wymieniony wał, to czyby wymienione też pierścienie uszczelniające na nim? Jeśli masz tam spore przedmuchy, to silnika nie odpalisz. Po trzecie, czy łączenie cylindra z karterami, jest szczelne?...
Problem w tym, że nie mam akumulatora na tą chwilę w motorze. I tu właśnie jest dochodzenie: jaki?
Witam Śrubka jak słusznie koledzy podpowiadają jest po to żeby w odpowiednim miejscu występowała iskra zainicjowana tą śrubką ona zamyka na na chwile obwód magnetyczny impulsatora wytwarzając impuls elektryczny który jest sygnałem dla moduły, w starych konstukcjach to była krzywka nad którą na sprężynie była zamocowana platynka a tu analogicznie śrubka...
Sprawdziłem wszystkie sposoby jakie zostały tu wymienione. Odtłuściłem cały moduł zapłonowy za pomocą IPA, wyczyściłem papierem ściernym styki przerywacza i zaaplikowałem kontak spray na nie. Ustawiłem poprawnie zapłon (3,2mm przed GMP przerwa na przerywaczu 0,4mm) i nic to nie dało, brak iskry. Przez przerywacz przepuściłem 5A bez żadnego problemu,...
A skąd ci wychodzi wiązka przewodów? Przecież wiązka idzie bezpośrednio od magneta, więc tam ono będzie. Jeśli znalazłem dobre foto, to będzie pod prawą pokrywą (tam gdzie wlewasz olej). Poza tym wcale nie musisz tej pokrywy zdejmować, bo masz takie kółko do odkręcenia i przez nie zobaczysz odpowiedni znak. Szukaj też znaków na kole rozrządu na wałku....
Nie wiem co sie dzieje ale z regóły pomagaliście jeden przez drugiego a teraz...? Ehhh. Powtorzę jeszczę raz. Wolne obroty silnik ma. Strzela w wydech dopiero jak odkręcę na postoju manetkę do oporu. Na około 9tys./10tys. Obrotów. Wydało mi się to nienormalne bo obrotomierz przeskalowany do 14tys obrotów, to i moim skromnym zdaniem mogłby na to 11tys/12tys....
witam Mam crossa 250 cc 4t od pewnego czasu zastanawiałem się dlaczego te silniczki tak słabo się kręcą.. postanowiłem zważyć magneto wraz ze sprzęgłem jednokierunkowym od rozrusznika i wyszło mi , razem 1995g. z czego magneto 1650g...-( dokładnie nie pamietam było to w lutym ) Pojawił się pomysł odchudzenia - oddałem to w ręce tokarzy i wszyscy z nich...
zawsze dostawał muła jednak dało się z tym żyć, szukałem powodu dlaczego tak się dzieje To motorower, silnik niewielkiej mocy... bo czasem platynki się otwierają czasem nie przerwę między nimi też jest trudno ustawić Zdalnie to trudno stwierdzić, ale zwykle powodem jest wyrobienie tulejek ruchomego styku po dużym przebiegu albo gdy ktoś zapomniał o...
Sprawdź czy ci nie ukręciło klina na dzwonie-magneto wystarczy odkręcić nakrętkę nie trzeba zdejmować, lub bez odkręcania pojedź do pierwszego lepszego "Kazia" co ma warsztat i zobacz lampą stroboskopową punkt zapłonu znak masz na obudowie-karterze, takie nacięcie a na dzwonie-magneta są linie. Trzeba rozebrać tą stronę z wentylatorem.
Tak starałem się to zmierzyć i bez zdejmowania magneta. Na oko głębokościomierzem wydaje mi się, że samo magneto może mieć ok. 3mm. Przy takim założeniu impulsator jest oddalony o 1mm bo po włożeniu głębokościomierza i dotknięciu impulsatora otrzymałem wynik 4mm. Czy taka różnica (0,7mm) może tak drastycznie wpłynąć na pracę silnika pod obciążeniem?
hmm, przy wyższych obrotach słychać stukanie jakby w środku jakieś kamyki były, ale skoro pierścienie ok, to przypuszczam ze łożysko do wymiany, i tu kolejne pytanie, żeby je wymienić muszę silnik na pół rozebrać?? czy jest dostęp zdejmując magneto/sprzęgło?? bo simery tak idzie chyba wymienić prawda?? a co do świecy, jak będę miał czas to może i nawet...
Chyba przesadzasz w druga stronę :D Nie musisz się doktoryzować z silników i ich układów zapłonowych. Chyba że chcesz, lubisz i masz czas. Wystarczą podstawy diagnostyki. Choćby umiejętność posługiwania się prostym multimetrem. Jeżeli zrobisz zdjęcia to można Cię będzie pokierować. Chodzi o to, że nikt nie zrobi pewnych czynności za Ciebie, bo nie ma...
Kol., czy robiłeś coś przy silniku np. zdejmowałeś cylinder, bo jeśli tak, to najpierw ustaw poprawnie rozrząd (znaki na kole magnesowym, na kole rozrządu oraz tłok w GMP ), a później luzy zaworowe. Luzy zaworowe o ile pamiętam, to na ssącym ma być 0,05 mm a na wydechowym ok. 0,10 mm. Jaki przebieg ma silnik. Sprawdź, czy wałek rozrządu nie jest nadmiernie...
Nie wiem Jak sprawdzić tą odległość ponieważ jak zdejmuję pokrywę silnika od strony zapłonu to do niej jest przykręcony impulsator i cewki. Jednak impulsator jest przykręcony na 2 śrubki bez możliwości regulacji. Opór Impulsatora się zgadza, jest dobry. Przewód WN także. Chwytałem też za świecę i dotykałem silnika i prąd nie "kopie". CO jest odpowiedzialne...
zęby zjadłem na tym sprzęcie,zobacz czy krzywka magneta nie przetarła kabelka,jak rozbierzesz bedziesz widział o co chodzi,a swojadroga to jak moze być przestawiony zapłon przy innej przerwie na przerywaczu??jak zła przerwa to wcale iskry nie bedzie ahazamiast fajki wkręć wkręta i wtedy zobacz czy iskre masz,wsk to najprostszy sprzęt czasów PRL...moze...
Iskra wygląda OK. Podejrzane jest tylko, że nie pojawia się od razu. Nie wiem czy jest ciągła? Powinna przeskakiwać bez słyszalnej przerwy przez cały czas pracy rozrusznika. Mam następne pytania: 1. Czy jak zmieniałeś pasek widziałeś simmering ? Czy on i jego okolica była sucha? 2. Czy zdejmowałeś drugą pokrywę i kontrolowałeś co się tam dzieje? Chodzi...
A ja zrozumiałem, że luz jest wzdłuż osi czyli żaden z 2 przypadków o które pytałem na początku. Skoro zdejmowałeś koło magnesowe to przypuszczam, że nie jest właściwie dokręcone centralną nakrętką. Albo krzywo załapałeś gwint albo za lekko dokręcone. Podkładka powinna tam być. Może zgubiłeś ? Rusza się koło wzdłuż osi i klina. Trzeba to poprawnie dokręcić,...
Zdejmujesz dwa kable z cewki zapłonowej mierzysz napięcie na nich podczas pracy od 30V do 60V zmiennego. Skoro masz napięcie na świecy pojawi się iskra, oznacza to ze cewka sprawna i świeca. Czasami takie objawy jak moduł pada ale wtedy brak tego napięcia. Zwróć uwagę czy ci na kole nie zerwało klina mowa o kole "magneta". Problem zapewne masz tu -częsta...
ogar 200 (silnik z jawki) ma troche inne przełożenie kopka>magneto dlatego idze lekko paliwo zawsze cos tam przecieknie mi chodziło o to czy jest w ogóle jekiś opór kręcąc ręką magneteo i jak tłok idzie do góry i świeca jest wkręcona powinien być opór bo wtedy tworzy się spręrzanie ale jak już zdejmujesz cylinder to poślij te fotki
Musisz ustawić tłok w GMP (górny martwy punkt) czyli jak sama nazwa wskazuje nie wykonuje wtedy żadnej pracy, więc miedzy główką zaworu a pieskiem będzie wyczuwalny luz, no chyba, że jak zciaśniło na którymś przerwę to wiadomo nie będzie go czuć. Do ustawiania tej pozycji służą znaki czyli jeden na magnecie drugi na pokrywie magneta (po prawej stronie)...
w momencie zwiększania obrotów mam wrażenie że trochę za wolno na nie wchodzi. Cytat z netu: "...> Gdy wyprzedzenie jest zbyt duże, to spalenie mieszanki następuje przed ustawieniem się tłoka w górnej pozycji. Powoduje to zmniejszenie mocy oraz przeciążenie układu korbowego. > Gdy wyprzedzenie jest za małe to spalenie mieszanki następuje po przejściu...
Witam. Simson którego posiadam to S51 z zapłonem elektronicznym o napięciu 6v. Posiada także akumulator. Zarówka przód 6V 35W tył pozycyjna 6V 5W. Mój problem zaczął się po wymianie magneta ponieważ moje stare sie rozsypało. Magneto kupiłem używane z Allegro. Simson na nim działa bez problemów i nie ma żadnego bicia na nim. Dodam ze zakładałem nową...
Witam, Zanim przejdę do rzeczy dodam że nie jestem kompletnie zielony w tych sprawach, parę razy wymieniałem cylinder, tłok itp. Wiec nie trzeba mi tłumaczyć jak dziecku. Potrzebuje rad, wskazówek, pomysłów. Więc tak cały problem zaczął się od tego że na dość długiej trasie skuter po prostu zgasł, i od wgl. nie chciał zapalić. Gdy zaciągnąłem go do...
Skuter Malaguti F12 2006r w wersji digital Witam ! Pomóżcie Mi Panowie ! Wyciągnąłem silnik z ramy, aby założyć StreetRace'a 70cc, założyłem Cylinder, zawór, króciec, gaźnik, stożek. Wszystko ładnie i dokładnie poskręcałem. Więc włożyłem silnik w ramę, wszystko założyłem i podłączyłem, jak wcześniej (nie robię tego od dziś). Wyprowadziłem skuter na...
Witam serdecznie, Jestem nowy na forum, jeśli gdzieś popełnię błąd - z góry przepraszam, nie chciałem. Starałem się robić searching i przekopałem sporą ilość tematu... Nadal nie mogę znaleźć odpowiedzi. Sytuacja wygląda następująco: Ok. 3 lata temu zakupiłem w częściach motorower 50ccm od znajomego, poskładałem odpaliłem, śmigał. Rozebrałem ponownie...
Jest chłodzony powietrzem. zdejmowałem dekiel i uruchomiłem silnik i trochę coś brzęczy jak by przy wariatorze, ale najbardziej jest to słychać przy magnecie. hałasy dobiegają z prawej strony silnika. czy może być tak że coś się przy magnecie odkręciło???
Witam chyba jak rozwalisz z jednej strony , kiedyś miałem magnetoon szpulowy Aria, środek i dwie nakładki zdejmowane a były na zatrzask ale to była chyba jakaś drobnonakładówka i ze 20 lat temu.
Co prawda nie zdejmowałem osłony ale nie widzę tam żadnej rurki, są tylko dwa wtyki sondy lambda - jeden 4 przewodowy a drugi 2 przewodowy (jedna sonda przy kolektorze, druga przy katalizatorze). To jest wejsja 75ELX czyli starszy silnik 8V z ECU Magneti Marelli.
Więc tak, co by się nie działo jeśli motorower nie jest jakoś bardzo przechylony paliwo tak z samo z siebie nie może wylewać się z przelewu. Jeśli dalej dzieje się tak po zmianie zaworka znaczy, że nie wyregulowałeś poprawnie poziomu paliwa w komorze pływaka lub pływak jest dziurawy. Ustaw te platynki na 0,4mm szczelinomierzem. Jeśli jest to 50ccm platynki...
Witam, czy luzy na osi w aparacie zapłonowym mogą mieć wpływ na spalanie stukowe? :o Dlaczego pytam,otóż miałem ustawiany zapłon, za poprzedniego właściciela kąt był na 0 (?) a mechanik ustawił książkowo na 6. Ustawiany na lampie i na komputerze Po tej operacji zaczęły się problemy: -auto ma niekiedy problemy z odpaleniem, potrafi od razu zgasnąć, jak...
Witam, Posiadam zestaw audio wymontowany z mojego poprzedniego auta: 1. Radio PIONEER DEH-7700MP z pilotem # Tuner D4Q Digital AM/FM RDS # Sterowanie zmieniaczem płyt CD oraz innymi urządzeniami poprzez IP-Bus (np. DVD, tuner TV, DAB, zewn.) # Pilotem zdalnego sterowania na wyposażeniu # Odtwarzanie CD/CD-R/RW/MP3/WMA/WAV/oraz formatu kompresji AAC...
https://obrazki.elektroda.pl/8612312800_... Witajcie moi drodzy Przedstawię tutaj szczegółowo proces wgrywania nowego firmware poprzez WiFi (za pomocą tuya-convert) do inteligentnego włącznika światła Smart Life opartego o moduł z ESP8266 (TYWE3S). Jest to bardzo wygodny sposób na wgranie np. Tasmoty do różnego rodzaju urządzeń smart,...
Witam Jestem posiadaczem Twingo 1.2 16v z 2002r. W trakcie jazdy, tak po prostu padł sterownik. Sprawdziłem zasilania, masy, linię K. Dostaje napięcie, ale nie reaguje, nie daje masy na cewki przekaźników pompy i wtryskiwaczy, nie zapala kontrolek, nie diagnozuje się softem, martwy. Wyjąłem sterownik (ukryty za silnikiem, niezłe "przyjazne" miejsce)...
ściągacz magneta ładowanie magneta cewki magneta
sterownik łóżko pompa paliwo podłączyć rover instrukcja obsługi
thomson 43ud6406 głowica ustawianie
Dlaczego grzejnik olejowy nie grzeje? Przyczyny i rozwiązania Wymiana dyszy spieniania mleka w Siemens EQ.6