A no: https://forum.vw-passat.pl/topic/4274-ur...
Kia Rio 3 2011 r. pomocy, czy ktoś może podesłać, jak wymontować schowek pasażera, by dostać się do wiatraka kabiny? Odkręciłem wszystkie śrubki, które są widoczne, i nadal coś go trzyma, a nie chcę nic popsuć. Pomocy!
Problem rozwiązywany żeby wymienić kabel wraz z antena trzeba zdemontować schowek nad siedzeniem pasażera i mamy super dojście.
Zazwyczaj element ten dostępny jest po zdemontowaniu schowka.
Tak, za schowkiem pasażera, trzeba zdemontować schowek. Jeszcze ewentualnie kiedyś widywalem uszkodzone kostki stacyjki.
Do sprawdzenia bezpieczniki w aucie 35, 39, 40 Przy module na wtyczce do sprawdzenia zasilania. W kostce po prawej stronie. 1,6,7 zaslanie na stałe 14,15,20 zasilanie po zapłonie 4,3 masa Do zdemontowania schowek pasażera i sprawdzenie czujnika oblodzenia. Po naciśnięciu przycisku klimatyzacji powinno być napięcie po dwóch stronach. Sprawdź to daj znać...
Wyciągnij silniczek i zobacz stan tulejek no i czy nic w nawiew nie wpadło. Żeby wyjąć silnik należy zdemontować schowek pasażera wtedy będziesz miał dobre dojście do silnika i oporników.
Spływy powinny być dwa drugi pod serwem.Musisz sprawdzić czy ta osłona taka rynienka na filtr jest w dobrym stanie.Nie wiem ,może polać wodą po podszybiu i obserwować czy nie leje do środka.Można by zdemontować schowek i wyjąć wentylator do obserwacji.Jak sucho może wystarczy ozonowanie?
Otwierasz schowek, odkręcasz 3 śrubki i masz zdemontowane.
Ok dzięki:) poczekam jeszcze na inne propozycje bo zależy mi aby go nie uszkodzić...
W kanale między dmuchawą a nagrzewnicą powinien być przykręcony zespół rezystorów z wejściem na kostkę przyłączeniową. Najpierw zobacz od dołu schowka... jeśli nie znajdziesz zdemontuj schowek. Jeżeli nie ma tego rezystora, powinien być pusty otwór w kanale.
Rurki idące do parownika pod deską są ciepłe, zimne? Zdemontuj schowek i zobacz z czego dochodzą te dźwięki. Możliwe że będzie to silniczek od obiegu zamkniętego ale mogę się mylić. Trzeba sprawdzić czy pracuje silniczek od klapki ciepłe/zimne.
Audi a6 c5 98r. Po zdemontowaniu schowka pasażera jest podłączona kostka od której wychodzi 5 kabli: żółty, zielony, niebieski, zielony i czarny. Wszystkie kable idą pod radio ale są urwane i niepodłączone do niczego Znalazłem tam też taki kabel Jeśli ktoś wie od czego mogą być te kabelki i wtyczkaproszę o pomoc. Myślę że będzie to zestaw głośnomówiący
Musisz wyciągnąć schowek nad popielniczką, jest na zatrzaski. Jak zdemontujesz schowek to zobaczysz jak dalej zdemontować resztę.
Hehhh... Być może zatkana nagrzewnica nie mówie nie. Tylko że wtedy był by słaby lub w ogóle obieg przez nagrzewnicę. Czy przesłony pracują?? Szczególnie ta zimno ciepło?? Nie ma charakterystycznego stukania dobiegającego gdzieś z pod konsoli?? Zdemontować schowek i pozaglądać. Kolejna sprawa to stan filtra pyłkowego.
Musisz zdemontować cały tunel środkowy i odkręcić od wewnątrz wkręty mocujące panel gniazda zapalniczki. https://obrazki.elektroda.pl/3011911800_...
(at)Andrzej_B Właśnie jestem po wymianie żarówek w Citroen Nemo (Fiat Qubo/Fiorino lub Peugeot Bipper). A niech to **** jasny strzeli - to tylko Włoch montowany w Turcji mógł to wymyślić. Wszystko poskręcane, jakby to miało wytrzymać uderzenie bomby atomowej. A więc do rzeczy. Przygotować klucze T20, T30 różnej długości, różne przedłużki, kluczyk "treszczotkę"...
Z tego co pamiętam to w scenicu 2 ale z 2007r pływak razem z smokiem siedział pod siedzeniami , należało zdemontować szufladkę schowka i taką blachę .
Uważam iż masz problem z klapami mieszalnika ciepło\zimno. Trzeba by tam zajrzeć, zdemontować schowek, może coś będzie widać, jak nie to demontaż kokpitu i tunelu nagrzewnicy.
Po położeniu się na podłodze od strony pasażera. Pod zdemontowanym schowkiem, a w zasadzie pod konsolą środkową znajduje się serwo. Żeby go wyjąć należy wykręcić 2 śruby. Przydaje się elastyczny śrubokręt. Po odchyleniu trochę plastików daje się to zrobić bez wielkiego demontażu. Po wyjęciu serwa należy go delikatnie otworzyć nie zrywając zaczepów i...
Pewnie chodzi Ci o klapę obiegu powietrza (zamknięty, otwarty). Klapa poruszana jest przez siłownik podciśnieniowy. Po wyjęciu schowka i zdemontowaniu osłony pod schowkiem będziesz miał do niego dostep. Sprawdź dokładnie przewody podciśnienia, zaczynając od rozgałęźnika pod maską, oraz zobacz jak pracuje klapa po odłaczeniu siłownika.
Dla potomnych - nowy rezystor / opornica dmuchawy to PWM na tranzystorze i u mnie po prostu umarł. Żeby się do niego dostać trzeba zdemontować schowek i popatrzeć w okolice wentylatora. Opornica zamontowana jest na dwóch śrubach. Cena na Alledrogo od 5 pln - 200 pln w zależności od tego jaka masz wersje autka ;)
Kolego w Twoim samochodzie bezpieczniki masz jeszcze w module BSI, który znajduje się za schowkiem pasażera. Tam często lubi dostawać się woda i robić "cuda". Zdemontuj schowek, wpisz w google frazę peugeot 307 bsi location - znajdziesz filmiki, które Ci pomogą.
Wyczytałem gdzieś na forum że trzeba zdemontować schowek pod siedzeniem kierowcy i tam jest skrzyneczka z bezpiecznikami, tego co szukasz to prawdopodobnie nr 1 25A lecz mogę się mylić
Zdemontuj schowek powinieneś go namierzyć, dla ułatwienia zdemontuj jeszcze dmuchawę i w tunelu już na 100% będziesz go widział.
Raczej sprawa dotyczy wtyczki regulatora dmuchawy. Jest za schowkiem który trzeba zdemontować.
J533 czyli CAN gateway jest po prawej stronie zespołu nagrzewnicy. jak zdemontujesz schowek to go zobaczysz. Bramkę normalnie diagnozujesz VCDS, adres 19 Ale moim zdaniem nie w niej będzie problem, sprawdź czy masz komunikację z magistralą hi-speed CAN, tj. czy możesz nawiązać komunikację i przeprowadzić diagnostykę ABS/ESP, skrzyni, poduszek i hamulca...
Dostęp po zdemontowaniu schowka po stronie pasażera. (chyba 5 wkrętów) Jeśli silnik działa "na krótko" to uszkodzony bezpiecznik cieplny w opornicy, ewentualnie wyłącznik...
Zawsze na wentylatorze jest naklejka z numerami, zapewne trzeba zdemontować schowek aby coś więcej zobaczyć
Z prawej zdemontuj schowek blower unit powinien znajdowac sie nad ECM, znajdziesz tam tez przekaznik i opornik wentylatora. [url=http://pdftown.com/Suzuki-Grand-Vit...
Jak zdemontujesz schowek, to zobaczysz sterownik fabrycznego alarmu
w tych samochodach bardzo często się siadały opornice wentylatora(jak zdemontujesz schowek to go zobaczysz),ale takich objawów jeszcze nie widziałem.
zobacz za schowkiem po stronie pasażera
na słupku? trzeba zdemontować schowek?gdzies koło nóg pasażera?
BSI jest w schowku pasażera. Zdejmujesz klapkę i masz dostęp do bezpieczników. Żeby wytargać BSI, trzeba zdemontować schowek.
Czyli jak to teraz naprawić ? Wystarczy wyczyścić kontaktem ? I jak zdemontować schowek żeby się dostać do do tego ?
Jak już zdemontujesz schowek (intuicja), to już nie ma najmniejszego problemu. Skoro masz trochę oleju w głowie, to dasz sobie radę - uzbrój się w latarkę i powoli do wszystkiego dojdziesz.
No ale tam się trzeba logować aby można było coś pobrać. W sumie już wolę pomyśleć sam. Po kolei; od strony prawej: -zdemontować schowek -zdjąć z wieszaków moduł GEM i całkowicie go odłączyć, będzie więcej miejsca -wykręcić trzy wkręty mocujące chwytnię rozdziału powietrza z wnętrza/zewnątrz samochodu. Dwa wkręty są mocno schowane; posłużyć się lusterkiem....
Zdemontuj schowek to znajdziesz.
Zdemontuj schowek, i tam powinna być taka kosteczka przy wiatraku.
Czyli kolory po jednej i drugiej stronie mają być te same? Niestety nie kolorami się nie sugeruj A wyposażenie nie wiem.... miałem naprawić tylko tylne szyby, a zgniło więcej i strach to ruszać Chodzi o czujniki optyczne z tyłu Tyle że ciężko kolory rozróżnić bo wszystko zielone... Zdemontuj fotel , schowek środkowy, plastikową płytę i stelaż fotela....
Zdemontuj schowek,wszystko bedzie ladnie widac
Miałem tak samo w Opel Zafira A . Pewnie będzie podobnie, zdemontuj schowek pasażera i dostaniesz się do dmuchawy i zarazem do klapki i silniczka sterującego nią .
Witam, właśnie trafił do mnie Peugeot 407 1.6 hdi 2006 rok z takim samym problemem jak opisujecie. Naprawa zajeła w sumie 40 minut. Jeśli klapa jest ułamana od strony siłownika to ów siłownik mozna przełożyc na drugą strone, czyli na strone pasażera. Wystarczy zdemontować schowek i przykrecić nieszczęsny siłownik z drugiej strony. jest tam dokładnie...
https://obrazki.elektroda.pl/2941139300_... Foto z tisa jak zdemontować schowek ......
Zdemontuj schowek i na spokojnie przejrzyj kable. Może któraś wtyczka się poluzowała.
Pod poduszka powietrzną pasażera, po zdemontowaniu schowka powinno być dojście.
Klimatyzacja automatyczna czy manualna? Zdemontuj schowek to będziesz widział gdzie jest problem.
Dzięki juz rozwiązałem zagadkę 😉 zdemontowałem schowek i okazało się że wtyczka nie do końca była wpięta. Pod slonecznikami w lampkach tez nie miałem prądu bo kabelki są krótkie i się ułamały. Kupiłem nowe konektorki i juz wszystko cacy działa. Pozdrawiam 🙂👊
Strona pasażera za schowkiem w kanale powietrza,jak zdemontujesz schowek będzie widział kostkę od opornicy.
Nie tedy droga...chcesz zrobic to porządnie zdemontuj schowek pasażera i wentylator-nie jest to trudne.Po wyjęciu wentylatora parownik masz jak na dłoni....
Da się zdemontować, rozebrać i naprawić.
Koledzy nie mogę zlokalizować w/w rezystora, CLIO 3 2008r nawiewy manualne. Szukałem po zdemontowaniu schowka pasażera i tam go nie widać, następnie po , stronie kierowcy nad prawym kolanem i tam go również nie widać,gdzie szukać? Dmuchawa pracuje tylko na ostatnim biegu, na pozostałych cisza tak więc ewidentnie padnięty rezystor.
Nie wiem do końca gdzie on się znajduje. Próbowałem dostać się od wnętrza. Zdemontowałem schowek, lecz wszystko tam jest zabudowane, mogę dostać się tylko do solnika dmuchawy, zespołu rezystorów i nagrzewnicy. Może ktoś ma jakiś schemat z etki lub autodaty dotyczący wentylacji?
Nie pamiętam jak jest w Ibizie ale zazwyczaj silniczki-siłowniki znajdują się od strony pasażera pod deską.Pewnie poszedł ci siłownik - ewentualnie klapa zablokowana. Jeżeli nikt nie napisze jak się do niego dostać to zajrzyj w "nogi pasażera" i popatrz-zazwyczaj jest dobry dostęp,ewentualnie trzeba ściągnąć jakąś osłonę lub zdemontować schowek - ale...
moduł jest przy wentylatorze dmuchawy, trzeba schowek zdemontować. Łatwe dojscie.
Po 2 próbach odszukania tego gniazda mówie PASS. Chciałem dziś zdemontować schowek,ale jest przynitowany :(
Kolego wymontuj schowek pod fotelem kierowcy lampa w dłoń i zobacz czy nie masz zielono w złączu które zobaczysz jak zdemontujesz ten schowek :)
wentylator dmuchawy zamontowany jest z przodu po prawej stronie nad schowkiem, aby do niego się dostać trzeba odkręcić 5 śrub (trzy na górze schowka i dwie pod schowkiem) jak już zdemontujesz schowek na widoku będzie wentylator
Dzisiaj sprawdzę! Rozumiem że trzeba by zdemontować schowek i tam gdzieś poszukać, bo inaczej nie wiem jak się do tego miejsca dostać. Rozbieranie deski z airbag'iem nie wchodzi w rachubę.
Sterownik jest widoczny po zdemontowaniu schowka ( choć ja czasami go już nie demontuję , na pudle dmuchawy. Ale nie poradzisz sobie z naprawą go, uszkodzony element ma kodowane oznaczenie.
OK a jeśli jest to "tykanie" to co to może oznaczać?? .......że trzeba zdemontować schowek bo masz problem z serwem klapy obiegu powietrza
hmm byłem juz w servisie skody powiedzieli mi że poduszki wpożądku są :) że nie było żednego dzwona zdemontowałem schowek i brak poduchy jeszcze mi zostało sprawdzenie poduchy kierowcy ale nie wiem jak ją zdemontować
Najbardziej sensowne otwory z grodzi silnika do wnętrza znajdziesz za schowkiem pasażera. Trzeba go zdemontować i tam masz wszystko na talerzu za gumowymi osłonkami :)
Nad nogami pasażera nie widzę po zdemontowaniu schowka widać tylko wentylator i coś plastikowego z dużą wtyczką, może to element poduszki powietrznej, dzięki za zainteresowanie.
W vectrze trzeszczy plasti nawiewu powietrza po prawej stronie.Trzeba zdemontować schowek i włożyć gume między rurę nawiewu a deskę to pomaga.
Witam, posiadam mercedesa W211 i mam problem z podłączeniem zmieniarki CD pod radiem, ponieważ z tego co wiem wszystkie podłączenia światłowodowe znajdują się za schowkiem pasażera, a nie wiem jak zdemontować ten schowek, żeby dostać się do gniazd światłowodowych. Może ktoś wie jak to zrobić? Z góry dziękuję.
Witam, A więc - ja również usłyszałem krytykowaną na forum odpowiedź o poziomie komplikacji i czasie jaki zajmie zdemontowanie deski itd.... Po powrocie do domu - zdemontowałem schowek i odsłonił się dostęp do problematycznych motoreduktorów (dla strony pasażera- o co mi chodziło) . Sądzę, że to co na fotce- to właśnie przyczyna awarii. Usunąłem już...
jeż jest w okolicy nagrzewnicy. W e46 trzeba zdemontować schowek i głęboko zajrzeć za nagrzewnicę od strony pasażera. Jest do niego podłączona kostka na 5 pinów
O widzisz jak chcesz to potrafisz :) Jesli klapka zamknieta to nie ciągnie powietrza z zewnątrz, obieg masz zamknięty i dmucha tylko tym co ma w środku. Na yt znajdziesz jak zdemontować schowek itp....
Zdemontuje cały schowek po stronie pasażera i tam go zobaczysz
Witam sterownik ma 8 kabli 2 + 2- i 4 idą do panelu sterownik jest obok dmuchawy nie pamiętam czy trzeba zdemontować schowek ale tam on jest, wsadź inny i zobaczysz czy twój jest zepsuty.
Witam.Problem rozwiązany podoginałem blaszki w wyłączniku cienkim śrubokrętem i na razie jest ok. Ciekawi mnie jednak jak można zdemontować ten schowek na okulary wraz z lampką , coś mi się wydaje że trzeba będzie opuścić podsufitkę ale pewien nie jestem.Pozdrawiam
Witam, ostatnio przy wymianie filtra kabinowego po zdemontowaniu schowka zauważyłem wypięta kostkę znalezlem miejsce na nią to ja wpielem, i teraz po włączeniu zapłonu pod schowkiem bzyczy jakiś silniczek jakby patrzyłem to coś tam się kręci nie wiem co to za. Mechanizm wie ktoś co to może być? Nie przeszkadza mi to bo w sumie check engine przestał...
W podszybiu znajduje się filtr kabinowy , obudowa lubi pękać i stad woda . Druga możliwa przyczyna to od strony kabiny jest nagrzewnica , zdemontuj schowek i sprawdź pod deską w stronę szyby czy zona nie cieknie ( kontrola stanu płyny chłodniczego)
Widać nie. Kiedyś to wyjmowałem ale już nie pamiętam od czego zacząć. Może od bocznych śrub które trzymają zmieniarkę albo od wyjęcia calej ze schowkiem razem... SławeK
Dzięki kolego Bula. Może faktycznie żle się wyraziłem. Jak pisałem "do czasu znalezienia" miałem na myśli zakup sterownika. Dla zainteresowanych: żeby wyjąć sterownik klimy, który znajduje się pod deską nie trzeba jej demontować, wystarczy zdemontować schowek od strony pasażera.
Kolego jeśli to jest astra g to filtr pyłkowy znajduje się za schowkiem w kabinie. Trzeba zdemontować schowek. Jak go zdejmiesz to wtedy na zespole dmuchawy tam gdzie nagrzewnica znajdziesz taką klapkę przykręcaną na 3 śruby do tego musisz mieć kluczyk chyba 5.5 najlepiej nasadowy. A astra f miała chyba na podszybiu
Witam, dzisiaj wymieniałem dmuchawy w aucie VW polo 2010 , oczywiście zdemontowane schowek wypialem kości i wszystko poszło jak należy.No i teraz swieci mi się airbag , nie wyłączyłem airbagu kluczykiem w schowku no i nie odłączyłem akumulatora. I teraz pytanie czy mogło się coś uszkodzić czy po prostu trzeba go podłączyć pod komputer i usunąć błąd...
Zdemontuj schowek pod nogami pasażera,zdejmij poszycie podnóżka pod schowkiem,patrząc do góry widzisz wentylator a patrząc do przodu na lewo od niego będzie prostokątny plastikowy wtyk z kabelkami.Jak go delikatnie podważysz to masz rezystor w ręce.
Witam! Mam dokładnie identyczny problem. Działa tylko na 4 biegu. Alhambra '98, bez klimy. Gdzie dokładnie znajdę opornik? Nie widzę go nigdzie, nic prócz wentylatora i kostki ktora do niego dochodzi. Zdemontowałem schowek, jego obudowę, obudowe nawiewu i wyjąłem wentylator. Nic tam takiego nie znalazłem. dysponuje ktos moze zdjeciem? Dzieki za pomoc
W zeszłą niedzielę ruszyłem tą śrubę. Końcówka hex 8mm(tak jak mówił kolega jarorz)na przedłużce. Do tego pewien śrubokręt z mechanizmem który obraca w jedną stronę ale blokuje w drugą. Potem tylko wsadziłem długi płaski śrubokręt w mechanizm aby mieć długą dźwignię. Ten mechanizm pozwolił kręcić śrubą przy minimalnych ruchach dźwigni. Patrząc z prawej...
Witam. Dzisiaj zauważylem, że w moim pasku rocznik 2000, cieknie wodq pod dywanik pasazera. Po zdemontowaniu schowka okazalo sie ze woda leci z takiej gąbeczki, ktora jest na plastikowym kanale klimaatyzacji. Czy ktos wie jak usunac ta usterke? Bede wdzieczny za kazda podpowiedz.
Zdemontuj schowek,pod zespolem nagrzewnicy masz serwo regulacji kierunku nawiewu.Rozepnij niebieska wtyczke i podaj napiecie na przewod zolty i brazowy,jesli serwo ruszy to nalezy sprawdzic,czy sterownik klimy widzi polozenie serwa klapy kierunku nawiewu(za pomoca vaga)Jesli widzi,nastawy podst.vagiem i bedzie robic
Zostają Ci próby grzebania zagiętym drucikiem, może uda Ci się zahaczyć i wydobyć ten kawałek, ewentualnie jak nie masz klimy, to po zdemontowaniu schowka i wentylatora, uda Ci się wsadzić rękę w tunel. Jeśli na siłę kręciłeś pokrętłem od temperatury, mogłeś połamać klapę mieszalnika temperatury, i zdjęcie kokpitu i wymiana klapy i tak cie nie ominie.
Zdażają się przypadki przetarcia wiązki pod konsolą z lewej strony nad schowkiem.Powodem jest fabrycznie złe zamocowanie wiązki.Musisz to sprawdzić,zdemontuj schowek i poruszaj wiązką.Jeśli mam rację,to czeka cię demontaż konsoli.Najlepiej sprawdzaj to z kimś kto w razie czego odłączy szybko klemę...
Za schowkiem,nad kolanami pasażera.Dostęp łatwy,widać ją jak się zdemontuje osłonkę.
Wszystkie sygnały masz przy BSI (moduł przyczepiony na ścianie grodziowej) lub module komfortu (różnie to nazywają). Dostęp do BSI tylko od strony schowka, łatwiej będzie jak zdemontujesz schowek i odkręcisz BSI (moduł przykręcony od wewnątrz więc musisz odkręcić całą plastikową podstawę). W załączniku masz schemat elektryki do 406 ... mam nadzieję...
Witam Mój samochód ma elektrykę fabryczną nic nigdzie się nie świeci, nie ma dodatkowych urządzeń Czy możliwe że taki prąd gdzieś gubi komputer , ale wszystko działa poprawnie, może wilgoć gdzieś przewodzi prąd. Aby sprawdzić przez wyjęcie bezpieczników, chyba będę musiał zdemontować schowek Wyjąłem bezpieczniki w komorze silnika i ciągle to samo POZDRAWIAM
Ok dzięki kolego. Jutro kupię gniazdo bezpiecznika i będę działać. Chyba najmniejszym samochodowym bezpiecznikiem jest 5A więc taki zamontuje... A czy może mi ktoś jeszcze powiedzieć czy dostanę gdzieś kostkę 2pinową? Bo również jakoś poszukiwania mi nie wychodzą... A ta lampka jest w obudowie schowka , więc dobrze by było, żeby można było ją odłączyć,...
Tak, po zdemontowaniu schowka się do niego dostaniesz. Cały silnik z turbiną się wyciąga do dołu ale po odblokowaniu zatrzasku trzeba całość przekręcić w prawo. Może jak czas pozwoli to wrzucę później jakiś skan rysunku. -------------------------------- Upgrade: dołączyłem skan z książki gdzie jest on pokazany. Oczywiście ten "górny" rysunek przedstawia...
Dziś chyba znalazłem problem ciężkiego odpalania. Mianowicie w schowku jest taka blokada co jak sie ja włączy to nie można odpalić skutera. Oczywiście była wyłączona ale jak zdemontowałem schowek to sie okazało ze kostka od tej blokady jest delikatnie wysunieta więc obstawiam, że coś słabo łączyło i dlatego cięzko miał odpalić. Pozostał problem gaśnięcia...
witam właśnie montuję alarm do Vektry B i po zdemontowaniu schowka znalazłem wiązkę przewodów z dwoma wtyczkami czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi do czego ona jest przygotowana bo nie jest podłączona do żadnego urządzenia.... czy może to być przygotowane pod alarm??? U kierowcy jest ciężki dostęp do wszelkiej instalacji i było by lepiej wszystko...
Jeśli chodzi o Astrę '95 z fabrycznym zamkiem centralnym to jest sterownik zamka centralnego. Znajduje się on w kabine samochodu po stronie pasażera pod schowkiem. (Należy zdemontować osłonkę przy listwie progowej) Dodano po 12 W Astrze przy sterowniku wpinamy się w przewody do sterowania zamykania-otwierania zamków - Brązowo-czerwony i Brązowo-biały
Jeżeli rady kolegi wyżej ci nie odpowiadają i nie chcesz oddać do warsztatu żeby zarobił ktoś kto się na tym zna. Proponuje ci zdemontować ten schowek może coś więcej zobaczysz.
Sprawdź bezpieczniki. Za schowkiem po prawej jest moduł komputera, odczytaj oznaczenie z niego (wystarczy zdemontować schowek), czasem ulega spaleniu przekaźnik w module, dając podobne objawy. Jeśli pilot jest sprawny a zbyt wiele razy go naciskałeś, mogłeś zgubić kody i system się rozprogramował. Programowanie pilota nie jest niestety proste i wymaga...
witam dzięki za jakiekolwiek zainteresowanie, co do usterki udało mi się to rozwiązać dzięki "trytytce" okazało się iż jest pęknięte sprzęgiełko łączące motoreduktor z klapą nawiewu, aby się dostać należało zdemontować schowek oraz boczną osłonę po odkręceniu silniczka ukazał się pęknięty kwadrat w sprzęgle, który udało mi się spiąć przy pomocy cibandka...
Przyn może być kilka. ( bezpiecznik ,padnięty regulator obrotów , wytarte lub zawieszone szczotki silnika , wypalone zlącze silnika lub regulatora , ew. panel klimy. ) Należy zdemontować schowek nad nogami pasażera wtedy mamy dostęp do silnika wentylatora i regulatora obrotów.Nasępnie odkręcamy regulator od silnika (jest od spodu silnika) , i podłączamy...
Nastawniki sprawdzałem pracują w pełnym zakresie łącznie z klapą recyrkulacji i świeżego powietrza. Zdemontowałem schowek i patrzyłem na ich działanie. Do tego zacisnełem w komorze silnika węże do nagrzewnicy, żeby wykluczyć dopływ ciepła. Auto przy temperaturze zewn. 25C potrafi przejechać 50 km na recyrkulacji bo nie daje rady schłodzić wnętrza. Czy...
Masz 2 opcje. W obu przypadkach masz gumowe zatyczki/uszczelki w ścianie grodziowej. 1. Opcja to przeprowadzenie przewodu koło kolumny kierowniczej ( są tam te przejścia, wystarczy rozebrać troche elementów, poświecić latatką to zobaczysz. 2. Opcja to zdemontowanie schowka pasażera i tam przebijesz sie z kablami przez grodź ( lepsza opcja bo w tym audi...
zdemontować klamka zdemontować pokrętło zdemontować stacyjka
chłodzić lodówka indesit niedrożne wężyki regulator kawasaki
behringer inuke nu6000 emulator sondy lambda
TP.SK713S.PC825 (N) Smart TV Board Issues and Solutions Wzmocnienie działania testera Launch CRP MIT 4