Bączek jest lepszy. Fakt źe się zuzywa i trzeba go czyścić/wymieniać ale ja bym nie wymieniał. Zużycie to nic innego jak wytarte tulejki i olej płynie przez nie zamiast przez dziurki wylotowe bączka.
A jaka pojemność ma silnik? Chodzi o zapotrzebowanie na powietrze. Czy filtr to przepuści nie pożerając przy okazji oleju.
Te rurki pękały na zgięciu ? Tak mi się wydawało, że może być lekko przetarta. Czy takie ciśnienie zostawić ? Olej oczywiście jest. Jeszcze słyszałem, że da się gdzieś na rozdzielaczu podkręcić czy to prawda ? Trzeba było wymienić albo podgrzać palnikiem i by pokazało, można twardym lutem pospawać. Zawór na hydraulice jest przy pompie. Nie podkręcaj...
Ciśnienie za duże ponieważ kanał olejowy zatkany (za filtrem).
Wiem, że temat już stary ale chciałem dopisać własne doświadczenia. A więc filtr oleju typu "bąk" w zetorach 4 cylindrowych można bez problemu zamienić na filtr typu PP (np. w modelach od 57xx do 72xx). Najczęściej nie trzeba dokonywać dodatkowych "przeróbek". Jeśli silnik jest "zdrowy" może ciśnienie oleju sporo wzrosnąć, ponieważ zawór w magistrali...
Tak zasilanie dodatkowych rozdzielaczy należy podpić do kanału olejowego w pokrywie pompy oleju potem montujemy trójnik i mamy zasilanie na dwie pompy. Powrót możemy wpiąc pod korek wlewu oleju do skrzyni należały bt tam również zamontować filtr oleju.
Gubie się w tych oznaczeniach Zetora więc ci nie strzele 10 przykładów. Podobne bączki ma wiele modeli Zetora np. 5211
Z ciekawości może sprawdzić stan pompy oleju. Jej zużycie widać już po rozebraniu, stan zaworu bezpieczeństwa czy się nie zacina lub nie jest wypłukany, stan baka (filtra oleju). A gdy miska będzie zdjęta niech obejrzy panewki lub nawet niech zmierzy czop korbowodu jaki ma wymiar w porównaniu dla danego szlifu.
filtr powietrza jest czysty szczelny ? stuki są głuche , metaliczne ? gdy silnik stuka kopci ? nie ma mocy co się dzije z nim poza tym odgłosem? ciśnienie oleju wtedy spada?
Ja przeróbkę układu to rozumiem wywalenie tego co jest w plecaku i przejście na rozdzielacz zewnętrzny i na zewnętrzne sterowanie. Inaczej na tych gratach co jest teraz to nie ma za mocno sensu. A powiedz jeszcze, co masz na myśli pasowanie tulei? Chodzi o pasowanie cylindra z tłokiem czy jeszcze o coś innego? Bo ja jeszcze nie kupiłem nic ale byłem...
Ciśnienie przy filtrze RDP 3/A powinno wynosić 0,294-0,670 MPa na obrotach znamionowych i min. 0,08 MPa na wolnych. Czujnik jest wkręcony w magistralę olejową,przy kabinie koło filtra olejowego . Jest to silnik Z 8701-1 który występuje w Ursusach serii 1200 .
Może łapać uszczelniaczem pompy lub sam smok o ile jest mało oleju . Może filtr jest zabrudzony syfem ?
Opis systemu smarowania masz tutaj <https://retrotraktor.pl/problemy-ukl... olej popłynie przez filtr równoległy gdy wzrośnie ciśnienie na zaworze przelewowym: wyższe obroty i (lub) rozgrzany olej (mamy mniejszy spadek ciśnienia na filtrze równoległym). Sprawdź drożność kanałów i rurek wiodących od filtra szeregowego...
Górny przewód to odprowadzenie oleju. Nie wiem dlaczego. W innych bąkach np; zetor tego niema . A poważnie. To dlaczego zachciało ci się wywalić wirowy filtr. Przecież to najlepszy jaki wymyślono. No owszem jak wsadzisz np: do C360 nowy filtr z wymiennym wkładem. To od razu podskoczy ci ciśnienie oleju na wolnych obrotach. I CUDO. Jaki dobry silnik....
4,5MPa to 45 atm - rozsadzi każdy filtr. Powinno być 0.45MPa -> 4,5 atm (bar)
Przed zakupem było coś przy silniku robione, co mówił poprzedni właściciel. Jak długo silnik nie pracował? Z opisu ciężko coś wymyślić. Równie dobrze morze być źle ustawiony rozrząd, moment wtrysku albo walnięte sprężyny na zaworach, czy wypalone zawory i nie ma kompresji. Po zakupie zaczyna się od wymiany oleju i filtrów
Tu [url=http://chomikuj.pl/w_211]Link znajdziesz instrukcje napraw do dużego ursusa i zetora . Otwórz dokumenty a potem samo poleci .
Ja w zetorze 5011 miałem to samo wymieniłem pompe na nową i chodzi jak ta lala. Ale ostatnio na filtrze oleju od pimpy pod siedzeniem zaczęły pojawiać się metalowe opilki i co 1 h trzeba go czyścić bo nie daje rady podnosić. Nie wiem z kąd te opilki się biorą. Proszę o szybkąodpowiedź. Z góry dziękuję
Zegary i koła przednien to 4011, skrzynia i most pewnie teZ to raczej 60-ka albo 55 jeśli to oryginał z tamtych lat tak samo tylne obciążniki to okres 55. Ale silnik to mi na zetora wygląda. A na pewno filtr oleju. W tych ursusach nie było odśrodkowego filtre oleju. Uszczelniacze pewnie będą do wymiany ale puki co masz na to kupe czasu. Przy samym silniku...
http://obrazki.elektroda.pl/1828791900_1... http://obrazki.elektroda.pl/9935829100_1... Bączek mozna łatwo zregenerować lub dokupić nowy z Zetora. Inna opcją to zamiast bączka do środka włozyć sam wkład filtra papierowy z jakiegoś auta problem będzie z kierunkiem przepływu oleju. Filtry papierowe przepuszczają olej z...
Raczej to w Fetorze powinien być fabrycznie zalany olej hydrauliczno-przekładniowy a nie hipol 6 jak do C330, . Mistrzu, do Zetora szedł właśnie przekładniowy Hipol, a do C330 Lux... tym bardziej że Fetor ma normalny filtr układu hydraulicznego. No i co z tego, skoro hydraulika pracuje na oleju ze skrzyni biegów. Dzięki temu że jest filtr hydrauliki,...
Witam. W zetorze przestał działać układ hydrauliczny podnośnika. Na ten moment olej nie dociera do pleców, do filtra magnetycznego u góry (na zdjęciu) Poziom oleju sprawdzony, przełącznik na zdjęciu nr 2 przełącza się bez żadnego oporu. Dodawanie gazu nie pomaga, żadnej reakcji. Co powinienem sprawdzić w pierwszej kolejności. Czy przy pompie znajduje...
Spotkałem dwa silniki Perkins po remontach w specjalistycznych warsztatach, które po pół roku miały tak wytarte tuleje i pierścienie jakby przejechały z 2 miliony km. Specjaliści co te silniki składali twierdzili, że to przez filtr powietrza tak szybko się zużyły. Z doświadczenia i własnych eksperymentów stosuję w perkinsach tylko pierścienie żeliwne...
Witam, Napisał byś chociaż jaki to typ Zetora... Wiele sie w życiu uczymy ale proroctwa to chyba nie. Generalnie są dwa powody,, trzeszczenia,,: -zawór nadcisnienia-wykrecił sie,pękła sprężyna. Szalejący przez niego olej tak chałasuje. -powietrze w rurkach,potrafi nawet ,,trzeszczec ,,metalicznie,, i to tak że nigdy byś się nie spodziewał.Powód-za mało...
Witam, z racji tego, że moje stare wspomaganie strasznie zaczęło cieknąć stwierdziłem, że oddam je do regeneracji. Regeneracja polegała na zdaniu starego siłownika i wzięciu po regeneracji. Przy okazji remontu postanowiłem wymienić wszystkie końcówki drążków. Poskładałem wszystko w całość, mniej więcej ustawiłem zbieżność, podniosłem przód ciągnika....
Prawdopodobnie gdyby pracowały na czystym oleju a nie na bałaganie z dna skrzyni 60-ki trwałość była by całkiem spora. Pewnie taka sama jak w Zetorach, gdzie pepiki dorobiły prawdziwy filtr, zamiast smoka z rzadkim sitkiem. Ta zwiększona wydajność wynika z większej obudowy ( średnica trybików)? Czy tylko właśnie z racji zastosowania panewek, mniej...
Miałem C 360 3P i powiem tak że zetor 6211 (bo teraz mam takiego ale dobrze znam i wersję 5211) jest dużo wygodniejszy, cichszy i nie wróciłbym do 3Peka. C360-3P to po prostu c360 z trzy cylindrowym silnikiem perkinsa. Silnik ten ma kilka swoich przypadłości ale ogólnie jak o niego zadbasz to będzie Ci służył niezawodnie. Należy pamiętać że potrzebuje...
To wyjaśnij mi proszę, jak podniecając się pasowaniem sworzeń-tulejka korbowodu, zapewnisz właściwe pasowanie sworzeń-tłok? Bo cały czas jest mowa o: Już napisałem wyżej, nie ma potrzeby tego robić w C330 i zestawach markowych pomijając te które kosztują 100zł za słupek z filtrem oleju w gratisie. Piszę to na podstawie naprawdę ogromnej ilości przerobionych...
Bardzo dziękuję za opis błędu. Opis wyżej sugeruje błąd komunikacji z modułem sterującym. Z serwisu dowiedziałem się, tyle, że muszą wpiąć się komputerem. Czyli nic. Ze swojej strony wymieniłem filtry oleju silnikowego/oleju hydraulicznego i paliwa. Wymieniłem olej hydrauliczny i silnikowy. Po prostu przyszedł na nie czas. Następnie zatankowałem paliwo...
No tak. Sprzężenie zwrotne jest potrzebne. Nawet to wzrokowo mózgowo nożne. Fajne stwierdzenie. Znacznie gorzej Gdy cały czas wychodzi z tłumika czarna kita dymu. Ale wracając do tematu. To męmbrana w pąpie wtryskowej. Może slużyć do regulacji maksymalnej dawki paliwa. Ale były też pąpy wtryskowe z pneumatycznym regulatorem wolnych obrotów.np; stare...
1. Kratki na bokach maski z modelu poprzedniego (małe) — w tej serii były większe, chyba że od któregoś roku produkcji zmienili. Kratki są właściwe. 3. Jest to wersja pochodząca z rynku niemieckiego — dodatkowe kierunkowskazy z boku kabiny. Nie. Występowały standardowo. Uruchomienie silnika wymaga wcześniejszego podpompowania paliwa pompką ręczną....
zetorowski to już bajka by była a jak od większego modelu by by podszedł to i pompę można by wzmocniona załazić oczywiście od zetora a potem masz podnośnik do wymiany + ekstra pokrywę za 1100zł która się rozleciała w mak i szczęście jak ci nie pokiereszowało przy okazji d... bo przecież na niej siedzisz. O takich rzeczach jak siewnik czy inne zawieszone...
Witam, posiadam Zetora 7211 wczoraj zakleszczyła mi się w nim skrzynia. Po odkleszczeniu stwierdziłem, że wymienię olej i filtry. Wymieniłem filtr olejowy i do tego wyczyściłem filtr magnesowy przy pompie. Zalałem nowy olej, podpiąłem glebogryzarkę i pojechałem na pole. Chcąc podnieść maszynę podnośnik nie reagował. Stwierdziłem, że jest mało oleju....
Turbina jest od Lanca Dedra 1.9 td,kolektory są dorobione z rury kwadratowej o ściance 3 mm ,pomimo że to nie żaden baranek też nie żle się spisują ,turbina jest zamocowana bezpośrednio nad kolektorem wydechowym wylot spalin z turba grubościennymi kolankami do tłumnika,tak że nic na zewnątrz nie zdradza uturbienia silnika prócz dzwięku.Między filtrem...
Oporny ten kombajn , napisz jeszcze to co na pewno sprawdzałeś gdyż niektórzy więcej piszą niż robią co do orbitrola to są dwa rodzaje stary typ z płetwą i nowy na frez z regulacją od dołu stary typ nie pamiętam . Sprawdz zwrotnice Witam tak jak już napisałem wymieniłem pompe i ten regulator przepływu zwany dzielnik strumienia, dwa lata temu uszczelniałem...
Witam wszystkich i proszę pomoc. Silnik jest po kapitalnym remoncie to znaczy: - nowe tuleje, tłoki - regeneracja głowic - regeneracja pompy wtryskowej (2 razy ze względu na brak wiarygodności) - ciśnienie oleju na wale ok - wałek rozrządu nie był zmieniany (wysokość unoszenia i opuszczania laski popychaczy wynosi 12mm). Ps. Nie wiem czy to odpowiednia...
Witajcie, w sobotę 29.11 przywiozłem do siebie moim Lublinem tego cudaka. Kupiłem go za marne grosze w porównaniu do cen rynkowych, a dodatkowo dostałem do niego radła, glebogryzarkę, wałek przekaźnika oraz akumulator BOSCH. Standardowe traktory typu Ursus, Zetor i wszystkie inne znam bardzo dobrze i potrafię większość napraw wykonać sam, jednak u tego...
filtr oleju zetor zetor oleju filtr zetor
monitor wypalony sterowanie rolet zewnętrznych plugin wordpress
naprawa obudowy kolumny głośnikowej swiatlo pozycyjne punto
Czy w stykach 1 i 2 termostatu pokojowego powinien być prąd? Kolory kabli CAN do sterownika haka Ford Kuga MK3