To jest taki prefiltr, zbiera najwieksze zabrudzenia i dzieki temu glowny filtr wolniej sie brudzi. Pod maska jest normalny filtr.
A jaka pojemność ma silnik? Chodzi o zapotrzebowanie na powietrze. Czy filtr to przepuści nie pożerając przy okazji oleju.
Olej zmieniony 2 lata temu i nie wycieka olej po odkręceniu filtra
filtr powietrza jest czysty szczelny ? stuki są głuche , metaliczne ? gdy silnik stuka kopci ? nie ma mocy co się dzije z nim poza tym odgłosem? ciśnienie oleju wtedy spada?
Bączek jest lepszy. Fakt źe się zuzywa i trzeba go czyścić/wymieniać ale ja bym nie wymieniał. Zużycie to nic innego jak wytarte tulejki i olej płynie przez nie zamiast przez dziurki wylotowe bączka.
Górny przewód to odprowadzenie oleju. Nie wiem dlaczego. W innych bąkach np; zetor tego niema . A poważnie. To dlaczego zachciało ci się wywalić wirowy filtr. Przecież to najlepszy jaki wymyślono. No owszem jak wsadzisz np: do C360 nowy filtr z wymiennym wkładem. To od razu podskoczy ci ciśnienie oleju na wolnych obrotach. I CUDO. Jaki dobry silnik....
Tak zasilanie dodatkowych rozdzielaczy należy podpić do kanału olejowego w pokrywie pompy oleju potem montujemy trójnik i mamy zasilanie na dwie pompy. Powrót możemy wpiąc pod korek wlewu oleju do skrzyni należały bt tam również zamontować filtr oleju.
Wiem, że temat już stary ale chciałem dopisać własne doświadczenia. A więc filtr oleju typu "bąk" w zetorach 4 cylindrowych można bez problemu zamienić na filtr typu PP (np. w modelach od 57xx do 72xx). Najczęściej nie trzeba dokonywać dodatkowych "przeróbek". Jeśli silnik jest "zdrowy" może ciśnienie oleju sporo wzrosnąć, ponieważ zawór w magistrali...
Opis systemu smarowania masz tutaj <https://retrotraktor.pl/problemy-ukl... olej popłynie przez filtr równoległy gdy wzrośnie ciśnienie na zaworze przelewowym: wyższe obroty i (lub) rozgrzany olej (mamy mniejszy spadek ciśnienia na filtrze równoległym). Sprawdź drożność kanałów i rurek wiodących od filtra szeregowego...
Witam, z racji tego, że moje stare wspomaganie strasznie zaczęło cieknąć stwierdziłem, że oddam je do regeneracji. Regeneracja polegała na zdaniu starego siłownika i wzięciu po regeneracji. Przy okazji remontu postanowiłem wymienić wszystkie końcówki drążków. Poskładałem wszystko w całość, mniej więcej ustawiłem zbieżność, podniosłem przód ciągnika....
Do filtra magnetycznego dociera olej z powrotu (czy zawsze powinien tam pewnie tak być nie sprawdzałem nigdy). Dźwignia służy do regulacji prędkości działania hydrauliki. Podnieś dźwignie od wywrotu powinno być słychać zmianę "tonacji" pompy. Pewnie będzie trzeba zacząć od demontażu pompy (będzie widać czy napęd się rozleciał itp.). Jest jeszcze filtr...
1. Kierunki 2. Kierunki przyczepy 1 3. Kierunki przyczepy 2 4. Za niski poziom płynu hamulcowego 5. Za niskie ciśnienie powietrza w zbiorniku 6. Za niskie ciśnienie w obwodzie wzmacniacza momentu 7. Zapchany filtr powietrza 8. Awaryjne 9. Niskie ciśnienie w układzie wspomagania Reszty nie znalazłem pozdro.
Może łapać uszczelniaczem pompy lub sam smok o ile jest mało oleju . Może filtr jest zabrudzony syfem ?
Zacznij od sprawdzenia układu przelewowego plus filtr paliwa.
Może stosujesz zbyt gęsty olej i dodatkowo przycina się zaworek przelewowy. Następna rzecz, czy przykręcasz filtr ręką z umiarkowaną siłą, czy też jakąś brechą?
Obejrzałem zdjęcia z ogłoszenia i moje uwagi to: 1. Kratki na bokach maski z modelu poprzedniego (małe) — w tej serii były większe, chyba że od któregoś roku produkcji zmienili. Problem we Fetorach to hamulce, często są niesprawne i rolnikom nie chce się ich naprawiać. Bębny są większe niż w C-360 i dużo droższe. W ostatnich rocznikach z tej serii były...
Witam, Napisał byś chociaż jaki to typ Zetora... Wiele sie w życiu uczymy ale proroctwa to chyba nie. Generalnie są dwa powody,, trzeszczenia,,: -zawór nadcisnienia-wykrecił sie,pękła sprężyna. Szalejący przez niego olej tak chałasuje. -powietrze w rurkach,potrafi nawet ,,trzeszczec ,,metalicznie,, i to tak że nigdy byś się nie spodziewał.Powód-za mało...
Może masz włączony kompresor? Ja mam zetora 7745 i jest wszystko ok, buczenie słyszę jeśli zbliżę ucho, a z włączonym kompresorem to buczenie słychać z większej odległości. Gdzie masz umiejscowiony filtr wstępny? Bo ja mam umiejscowiony nad maską.
Witam, mam taki problem, mój ciągnik Zetor, zapowietrzył się, wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem no i chodzi 30 min i znowu staje, w filtrze paliwa jest tylko połowa kielicha, dolałem odpowietrzyłem i znowu to samo. pompka zasilająca sprawna, jak odjąłem wężyk co idzie do filtra to pompowała i leciało paliwo, jak odkręciłem odpowietrznik w pompie...
Miałem C 360 3P i powiem tak że zetor 6211 (bo teraz mam takiego ale dobrze znam i wersję 5211) jest dużo wygodniejszy, cichszy i nie wróciłbym do 3Peka. C360-3P to po prostu c360 z trzy cylindrowym silnikiem perkinsa. Silnik ten ma kilka swoich przypadłości ale ogólnie jak o niego zadbasz to będzie Ci służył niezawodnie. Należy pamiętać że potrzebuje...
Sprawdź filtr olejowy hydrauliki . Może być lekko przypchany .
Świece sprawdzisz najlepiej po ich wykręceniu z ciągnika i podłączeniu np. do prostownika .Będziesz widział, czy robią się czerwone na prawie całej długości . Kontrolka świec ma się palić ciągle . Jeżeli mruga , to najprawdopodobniej masz uwalony przekaźnik . Sprawdź filtr paliwa i ew.wymień. Możliwe ,że leją wtryski.(regeneracja lub wymiana na nowe)...
na wałek rozrządu nie zwracałem uwagi. a filtr powietrza dobry. Najlepsze z tego jest to ze jak ściągnę wąż z kolektora dolotowego to już nie ma czym jechać.
Witam Mam problem z pompą hydrauliczną w Zetorze. Olej jest filtr jest czysty pompa wczoraj działała a dzisiaj rano odpaliłem ciągnik ii pompa nie podnosiła cięgieł bez obciążenia więc moje pytanie brzmi co morze być przyczyną tego że pompa hydrauliczna nie chce podnosić proszę o szybką pomoc
Układ paliwowy. Prawdopodobnie jest za duży opór w przepływie paliwa i się zapowietrza. Sprawdź filtr paliwa i odstojnik. Dobrze by było przedmuchać przewody sprężonym powietrzem. Szukaj osadów parafiny na filtrach, śmieci w połączeniach przewodów przed pompką paliwa, sprawdź czy nie jest zagięty od dołu zbiornik paliwa. Puki nie upewnisz się że to...
Tutaj jest osobna pompa wspomagania, bierze olej ze zbiorniczka, pompuje przez orbitrol, i powraca przez filtr do zbiorniczka, odkręciłem korek na zbiorniczku to moimi zdaniem jeżeli olej krąży to w zbiorniku powinno to widać, a tutaj jakby słabo ten olej krążył, zobaczę jutro okolice pompy i może coś zaobserwuje.
Witam Mam nieziemski problem w z moim zetorkiem 6245 a mianowicie od 3 miesięcy próbuję uporać się z podnośnikiem(TUREM) Chodzi o to ze bardzo wolno mi podnosi i muszę go gazować żeby wogóle ruszy i tak próbując sam się z tym uporac wyczysciłem filtr magnetyczny, wymieniłem filtr hydrauliczny i olej w skrzyni, latem wymieniana była pompa (orginalna...
Witam. Mam problem z podnosnikiem w zetorze 5011. Problem polega na tym, że jak ciagnik sie dobrze zagrzeje ( jakieś 30 minut pracy ) to nie chce w ogóle podnosic, na poczatku gdy jest jeszce zimny podosi jak sie należy. dolałem 5 litrów oleju i wyczyściłem filtr ale nic to nie dało. Czytałem na innym forum że może być to wina pompy albo że wystarczy...
Z ciekawości może sprawdzić stan pompy oleju. Jej zużycie widać już po rozebraniu, stan zaworu bezpieczeństwa czy się nie zacina lub nie jest wypłukany, stan baka (filtra oleju). A gdy miska będzie zdjęta niech obejrzy panewki lub nawet niech zmierzy czop korbowodu jaki ma wymiar w porównaniu dla danego szlifu.
Te rurki pękały na zgięciu ? Tak mi się wydawało, że może być lekko przetarta. Czy takie ciśnienie zostawić ? Olej oczywiście jest. Jeszcze słyszałem, że da się gdzieś na rozdzielaczu podkręcić czy to prawda ? Trzeba było wymienić albo podgrzać palnikiem i by pokazało, można twardym lutem pospawać. Zawór na hydraulice jest przy pompie. Nie podkręcaj...
Może kolega dokładniej? Chodzi o filtry paliwa?
Jak bym puścił z filtra powietrza to by sie mogło okazac że by wciągało do silnika poprzez alternator , który zreszta nie miał by chłodzenia. Bo silnik w jedną a wiatrak alt, w drugą by ciągnął. Lepiej dodatkowy filtr, nawet stożkowy by wystarczył.
Ciśnienie przy filtrze RDP 3/A powinno wynosić 0,294-0,670 MPa na obrotach znamionowych i min. 0,08 MPa na wolnych. Czujnik jest wkręcony w magistralę olejową,przy kabinie koło filtra olejowego . Jest to silnik Z 8701-1 który występuje w Ursusach serii 1200 .
Witam, posiadam Zetora 7211 wczoraj zakleszczyła mi się w nim skrzynia. Po odkleszczeniu stwierdziłem, że wymienię olej i filtry. Wymieniłem filtr olejowy i do tego wyczyściłem filtr magnesowy przy pompie. Zalałem nowy olej, podpiąłem glebogryzarkę i pojechałem na pole. Chcąc podnieść maszynę podnośnik nie reagował. Stwierdziłem, że jest mało oleju....
Przed zakupem było coś przy silniku robione, co mówił poprzedni właściciel. Jak długo silnik nie pracował? Z opisu ciężko coś wymyślić. Równie dobrze morze być źle ustawiony rozrząd, moment wtrysku albo walnięte sprężyny na zaworach, czy wypalone zawory i nie ma kompresji. Po zakupie zaczyna się od wymiany oleju i filtrów
Chcę wymienić ponieważ jest już bardzo zużyty. A od jakiego Zetora pasuje wkład filtra olejowego? Tak mój jest na dwie szklanki! (dwustopniowy filtr oleju).
Filtry paliwa na linkę pompa czy potencjometr.
Zetory 4011 miały filtr oleju odśrodkowy i możliwe że inne też. Chyba że bączek pasuje w miejsce filtra 60-ki lub 40-ki. Bo one różnią się mocowaniem do silnika. Szykał bym jakiś opisów na bloku. Instalacje są dwa rodzaje. Drugi do 3-p który ciebie nie interesuje i możliwe ze jest inna do 60-ki z alternatorem. Coś mi się tak obiło ale nie jestem pewny....
Takie rzeczy składa się na smar. Trzeba przesmarowac cały cylinder i tłok razem z uszczelniaczami. Widziałem pokruszone czarne uszczelniacze po 20 latach pracy ale nigdy zatartego tłoka. Przecież są filtry z magnesem,czyszczone?
Z doświadczenia wiem że przez filtr powietrza można wykończyć silnik w ciągu kilku godzin. Mam właśnie na warsztacie egzemplarz w którym ilość piasku w filtrze wystarczy do posadzenia kilku krzaków ziemniaków. W ten sposób to i tytanowe pierścienie nie wystarczą.
Bardzo podobny do tego z URSUSA . Może ZETOR ma podobny bo jak widać to czeska produkcja . Tu jest potrzebny gruby oring . Ciekawe jaką ma średnice ? Może by pod pasował z filtra olejowego ?? :|
Raczej to w Fetorze powinien być fabrycznie zalany olej hydrauliczno-przekładniowy a nie hipol 6 jak do C330, . Mistrzu, do Zetora szedł właśnie przekładniowy Hipol, a do C330 Lux... tym bardziej że Fetor ma normalny filtr układu hydraulicznego. No i co z tego, skoro hydraulika pracuje na oleju ze skrzyni biegów. Dzięki temu że jest filtr hydrauliki,...
Zrobić normalną instalacje na nieszalniku z podciśnieniem, jak, w kolektorach dizli nie ma znaczacego podcisnienia jedynie ßladowe zalezne od stanu filtra powietrza. Wogole bardzo dziwny pomysl, przy cenie napraw silników.
4,5MPa to 45 atm - rozsadzi każdy filtr. Powinno być 0.45MPa -> 4,5 atm (bar)
Witam, mam problem z podnośnikiem w zetorze 5211. Na jesieni wszystko było ok a dziś jak odpaliłem i podłączyłem glebogryzarkę to nie mogłem jej w ogole podnieść, Przełączałem na podnośnik z wałkiem, sam podnośnik, pogazowałem i jakoś podniosł. Później w robocie tez musiałem tak kombinować zeby podniosł lecz jak opuściłem go do połowy dźwigni albo do...
Tu [url=http://chomikuj.pl/w_211]Link znajdziesz instrukcje napraw do dużego ursusa i zetora . Otwórz dokumenty a potem samo poleci .
http://obrazki.elektroda.pl/1828791900_1... http://obrazki.elektroda.pl/9935829100_1... Bączek mozna łatwo zregenerować lub dokupić nowy z Zetora. Inna opcją to zamiast bączka do środka włozyć sam wkład filtra papierowy z jakiegoś auta problem będzie z kierunkiem przepływu oleju. Filtry papierowe przepuszczają olej z...
Witam mam zrobioną przeróbkę 60-tki w ten sposób. Ciągnik wtedy dostaje o ok. 10 km więcej. Przeróbka u mnie obejmowała: 1. Roztoczenie otworów na tuleje w bloku silnika 2. Przeróbka filtru powietrza jak i kolektora dolotowego, ponieważ silnik ma wtedy większe zapotrzebowanie na powietrze. 3.Do tego mam jeszcze założone tłoki od zertora w turbo i świece...
Sprawdź drożność i szczelność całego układu zasilania w paliwo, począwszy od kranika w baku przez wszystkie węże rurki filtry i łączenia po drodze. Odpowietrzyłeś porządnie cały układ? Czy ręczne podpompowanie paliwa poprawia odpalanie silnika?
Prawdopodobnie gdyby pracowały na czystym oleju a nie na bałaganie z dna skrzyni 60-ki trwałość była by całkiem spora. Pewnie taka sama jak w Zetorach, gdzie pepiki dorobiły prawdziwy filtr, zamiast smoka z rzadkim sitkiem. Ta zwiększona wydajność wynika z większej obudowy ( średnica trybików)? Czy tylko właśnie z racji zastosowania panewek, mniej...
zetor filtr oleju filtr oleju zetor zetor zetor forterra
rolka myszy płyta zawieszać start cewka głośnika subwoofer
bosch al1130 odkurzacz dyson problemy
Schemat podłączenia stacyjki 6-pinowej kosiarka Husqvarna, John Deere, Cub Cadet Czujnik położenia wału korbowego – wymiana, ustawienie szczeliny, błędy P0335–P0339 Bosch, Denso, VDO