Samochód odpala dopiero gdy przekręci się kluczyk i zewrze na rozruszniku plus aku i zacisk po stacyjce(bez kabla). Nie wiem czy dobrze rozumiem ale to wskazuje na to, że rozrusznik wraz z elektromagnesem są sprawne. Proponuję podłączyć żarówkę 50W do końcówki zasilania elektromagnesu rozrusznika i sprawdzić czy się zaświeci po przekręceniu kluczyka.
Przekaźnik mógłby mieć ale siedzi tam zworka, po prawej nad 109. 103 chyba od świec żarowych.
Pytanie autko jak w tytule nie kręci rozrusznikiem (brak sterowania na przekaźniku K61) Na krótko jak przekaźnik się zewrze rozrusznik kręci. Do tego przy próbie odczytu błędów z ECU brak komunikacji. Posiada ktoś schematy do tego silniczka głównie oczywiście interesuje mnie schemat sterownika silnika.
Kolega (autor) przed ściąganiem paska ściąg klemę z akumulatora. Haha po co ta klema? A po to żeby nie urwało paluchów jak się zewrze styki na rozruszniku.
Prawdopodobnie mechanicznie masz coś nie tak, ponieważ rozrusznik nie będzie kręcił jeśli elektromagnes nie zewrze styków
Witam mam pytanie udało Ci się z tym skuterem?
A przy klemie plusowej nie ma bezpiecznika?
Wiadomo co było przyczyną ?
Niby się nie opłaca ale jeśli ma być to sposób na spędzenie czasu z synami i zainteresowanie ich czymś to czemu nie. Ukręciłeś śrubę czy gwint? Jeśli gwint no to niestety tak łatwo nie będzie. Co do rozrusznika to tak jak ktoś pisał spróbuj po prostu zewrzeć rozrusznik. Wymianę płynu hamulcowego oddałbym raczej komuś z większym doświadczeniem ponieważ...
Nawet przy zwartym rozruszniku a sprawnym akumulatorze napięcie nie spadło by do 2V. Jeżeli pomiar wykonujesz na słupkach akumulatora to ten akumulator nadaje się tylko na złom.
W pierwszej kolejnosci do sprawdzenia kostka pod stacyjka a pozniej sam rozrusznik czyli tulejki, automat lub czy nie ma gdzies zwarcia rozrusznik miedzy uzwojeniem stojana a stojanem. Pozdrawiam.
Sugeruję spadki napięć, przekaźnik od rozrusznika zobaczyć rozebrać i zobaczyć czy jak się zewrze styk to tak samo odpala, wtedy już się coś wykluczy,
Istnieje opcja uruchomienia rozrusznika tylko w momencie gdy zsunie się żabka i zewrze z końcówka 50 rozrusznika, innej opcji nie ma, bo przecież czy to przy rozruszniku czy na akumulatorze jest ten sam potencjał, oczywiście pomijając kiepski styk klemy...
To zmierz na silniku rozrusznika.
Sprawdzić akumulator, oczyścić klemy, sprawdzić połączenia masowe. Ewidentnie jest problem ze "zbyt małą ilością prądu potrzebnego do uruchomienia rozrusznika".
Zico63, mam wrażenie, ze akumulator uszkodzony wewnątrz. Niestety tylko wymiana.
prawdopodobnie wypadaly ci zaplony i dlatego paliwo spalalo sie w wydechu. zobacz jeszcze do instalacji bo moze cos zle zrobiles. a swoja droga to podlacz oscyloskop i zobacz jakie sa impulsy sterujace cewke , moze jeszcze cos padło?
Może elektromagnes zwarty?
36 ohm i ok 18 ohm Czyli w miarę dobrze, co nie wyklucza zatarcia czy też zwarcia miedzyzwojowego. Rozrusznik PTC mierzyłeś ?
Co byście obstawiali przy takich objawach ze raz na 5 -10 odpalę rozrusznik nie kreci, słychać tylko cykanie, ale po zwarciu śruby elektromagnesu z zasilaniem rozrusznika nawet na 1 sec od razu kreci i można tez tak odpalić. Jak tylko na 1 sec zewrę przewody tak że tylko zaskoczy można już następnie odpalić normalnie z kluczyka.... 1. Szczotki to raczej...
EMS 26112 Sterowanie rozrusznikiem Usterka: Napięcie w obwodzie przekroczyło granice. Przyczyna: Przerwa lub zwarcie do „+” akumulatora obwodu pomocniczego przekaźnika rozrusznika. Uwagi: Zwarcie do +24 V może spowodować niezamierzone uruchomienie rozrusznik Środek zaradczy: Sprawdź komponenty elektryczne, złącza i okablowanie.
Ale autor napisał że jak paluchem zewrze przekaźnik to auto pali :)
Póki co Prąd nie dochodzi do rozrusznika Prąd nie dochodzi do świec zarowych bezpieczniki sprawdzone Masa sprawdzona Samochód kręci tylko robiąc zwarcie rozrusznikiem, Powoli zaczynam stawiać na to że komputer wyzionął ducha...
Przekaźnik rozrusznika powinien mieć 4 bądź 5 wyprowadzeń, dwa od cewki czyli sterowanie (86-85) i trzy bądź dwa od styku (30-87-87a). Jak zewrzesz przez żarówkę H4 tyk 30 i 87 rozrusznik powinien się odezwać i po tym można namierzyć który nim steruje bez ruszania strony sterowania nim. https://obrazki.elektroda.pl/5914649300_...
Tak do końca jeszcze się nie wyjaśniło. W zeszłym tygodniu auto w poniedziałek całkiem stanęło. W sumie dopiero w piątek go wziął mechanik lawetą, bo to automat :) dziś naprawił rozrusznik - coś tam było popalone. Możliwe że od zwarcia na rozruszniku te atrakcje były. Na razie musze trochę pojeździć żeby stwierdzić czy to od tego. Póki co nic się nie...
Jest kostka łącząca wiązkę przednią z wiązką tylną, jest ona w bagażniku, zaraz koło skrzynki bezpieczników
Cześć tu masz opis kodu błędu,który podałeś. Sterowanie rozrusznikiem M1 Opis Napięcie w obwodzie przekroczyło dopuszczalny zakres. Przyczyna Przerwa lub zwarcie do zasilania +24 V w obwodzie przekaźnika wstępnego rozrusznika. Uwagi Zwarcie do +24 V może spowodować przypadkowe włączenie rozrusznika. Czynności zaradcze Sprawdź podzespoły, złącza wiązek...
Witam! Niedawno zmieniano mi rozrusznik w samochodzie. I po kilku dniach przestał działać, w instalacji było zwarcie, auto traciło napięcie a gdy było odpalone grzał sie akumulator i kable dochodzące do niego. Jak się okazało w innym warsztacie rozrusznik wypadł(ktoś go nie dokręcił) i robił zwarcie. W między czasie jeszcze strzelił gaz(gdy było zwarcie)....
Potrzebujesz tak naprawdę 1 kabel, z + akumulatora do cewki, a rozrusznik sobie zewrzesz śrubokrętem
mam podobną sytuacje, dodatkowo czasem wyświetla się komunikat "awaria hamulców" :( co było przyczyną w opisywanym przypadku? informacyjnie - awaria rozrusznika. może pozwoli to komuś zaoszczędzić parę groszy, jeśli auto odpali z silnika, to z dużym prawdopodobieństwem jest to rozrusznik
Po pierwsze akumulator żyje? Po drugie przewody od aku dobrze połączone? Masa na karoserie na silnik? Po trzecie jakie bezpieczniki sprawdziłeś? Tylko te w aucie czy pod maską też? Jeśli był wymieniany kolektor ssący podejrzewam że albo ktoś nie dokręcił śruby na przewodzie + na rozruszniku (dojście do jednej śruby mocującej kolektor wymaga odkręcenia...
Problem leży w szczotkach albo komuntorze byłaby cisza jakby byl uszkodzony elektormagnes to raczej by nie cykał rozrusznik będzie cykał jak nie zewrze styków i nie włączy go jw. wypalone styki prądowe zatarte łożyska ślizgowe????
Jest prosty sposób na sprawdzenie rozrusznika. Na rozrusznik idzie gruby kabel plusa na śrubę,chyba 8 -kę. Trzeba na krótko zewrzeć tę śrubę z dolna /tez na rozruszniku/. Winień pracować, Jeżeli inaczej to rozrusznik- mogą być szczotki lub tulejki do wymiany.
ale przyfajczona kostka stacyjki może być skutkiem usterki rozrusznika bo są tam dwa obwody elektromagnesu jeden z nich działa tylko do momentu gdy rdzeń zewrze styki w przypadku zatarcia rdzenia styki stacyjki są znacznie przeciążone.
Gruszka wymieniona dalej nie odpala, Bład ciśnienia pojawi się tylko jak nawie się biegami na zapłonie jeżeli odpalam na zwarcie rozrusznika w czasie jazdy Nie ma żadnych błędów tylko mnie można wrzucić luzu i nie działa tryb automatyczny
Sproboj zewrzec czyms plus ( taki gruby kabel czerwony na rozruszniku ) z wsuwka powinien zakrecic jak nie to winny jest rozrusznik.
Czyli twierdzisz, że w jednej chwili zbiegiem okoliczności padł rozrusznik i osobno zapłon Tak twierdzę! Zwarcie w rozruszniku , było powodem uwalenia, któregoś z elementów, odpowiedzialnych, za generowanie iskry!
Sprawdź klemy czy sa dobrze założone. Jesli podczas próby zapalania gasna kontrolki to wlaśnie nielacza klemy lub siadl akumulator ewentualnie jakies zwarcie w rozruszniku (najmiej prawdopodobne) jesli nie przygasaja tylko np pyka itp. przy próbie uruchomienia to juz raczej rozrusznik (elektrowlacznik ewentualnie cos sie przycina). Stawiam na to pierwsze....
Wystarczy zewrzeć styki przekaźnika rozrusznika by w nie całe 5 min mieć 50 procent diagnozy. Często nie łączy wtyczka przy rozruszniku. Ja np wymieniam na cewkę o "normalnym " złączu.
I po wymuszeniu rozruchu przez zwarcie przekaźnika silnik odpala ? Czytaj ze zrozumieniem posty bo już trzy razy napisał że jak zewrze styki tego przekaźnika to auto odpala.
Rozrusznik do wymiany. Czasem w stacyjce potrafi zrobić się zwarcie i wtedy pali rozrusznik. Ale wtedy słychać tak jakby próbę załączenia rozrusznika podczas pracy silnika. Nie słyszałeś przypadkiem podczas jazdy "próby uruchamiania rozrusznika" albo nie słychać było podczas jazdy żeby rozrusznik się uruchamiał?
W C 360 nie ma możliwości odpalenia na korbę. W tym traktorku jeśli chodzi o elektrykę rozruchu to; dobre akumulatory , masa i rozrusznik, jeśli ten jest jeszcze oryginalny to warto sprawdzić czy nie robi zwarcia.
widać prąd zwarcia nie przekraczał wartości przewidzianej dla bezpiecznika w tym obwodzie....jak wspomniałem wyżej- miejsce ruchliwe (klapa zamknięta ,otwarta etc...).....przewody na sztywno nie były zwarte.... pozdrawiam
Zewrzyj te duże śruby śrubokrętem, rozrusznik powinien się odezwać.
Jest tak-karta wsadzona, sprzęgło wciśnięte, skrzynia na luzie i nie ma reakcji startera po wciśnięciu przycisku start-stop. Moduł w kabinie poprawnie widzi luz i sprzęgło. Samo okablowanie przekaźnika wydaje się ok, bo jak kasowałem błędy z całego wozu to daję sobie fiuta uciąć, że rozrusznik na ułamek sekundy się odezwał. Immo nie blokuje, bo w parametrach...
No to masz przechlapane - tam jest już sporo elektroniki- bez wizyty u elektryka- elektronika się nie obędzie. Pozdr.J.
Witam. Potrzebuję porady w sprawie mojego Volvo V50 2.4 D5 z 2007r. Dziś rano zgasł i już nie chce zapalić. Zero reakcji na kluczyk w pozycji III. Po zwarciu przekaźnika rozrusznik kręci, ale nie odpala. Czy może to być wina stacyjki? Jak ją sprawdzić?
Podczas włączania silnika masz wyłączony napęd kosy? Możliwe, że rozrusznik ma zwarcie lub wytarte tulejki. W jakim stanie jest komutator, sprawdź czy przekładki izolacyjne nie wystają.
Poszukaj spalonego bezpiecznika prawdopodobnie przy przecinaniu zrobił zwarcie lub później się coś zwarło i dlatego rozrusznik nie ma napięcia, natomiast kilometry żeby ruszyły potrzebny jest tachograf lub odpowiednio zaprogramowany symulator tachografu. Kostki od tachografu nie maja nic wspólnego z rozrusznikiem.
Problem rozwiązany zwarcie dostała dioda 1N5408 3A na zabezpieczeniu.
Przy tych samochodach z sterowaniem rozrusznika z jednostki sterującej konieczne ( a nie tylko wymagane ) jest odłączenie baterii przy wymianie . Odpalanie na krótko na dłuższą metę też jest ryzykowne do sterownika silnika . Błąd wskazuje na usterkę w podłączeniu bądź usterkę w rozruszniku . Upewnij się ,że sygnał wyjściowy z rozrusznika jest podłączony...
Zwarcie wewnątrz rozrusznika!
Podobna usterka była w Corolli Verso 2008. Mechanicy w serwisie załamywali ręce. ale "Kazio złota rączka" znalazł przyczynę - lekkie zwarcie na rozruszniku. (rozrusznik kręcił, ale w wyniku zwarcia nie podawało napięcia na wtryskiwacze lub to napięcie było za niskie). Po wymianie rozrusznika (nowy - 800zł) Corolla "śmiga aż miło".
Prawdopodobnie zwarcie w regulatorze napięcia. Mógł być zbyt maj mocy lub w ogóle do innego układu cewek lub był problem z jego masą i się skopcił. Regulatory z reguły są równoległe więc najgorzej się czują gdy instalacja świateł jest nieobciążona. Wtedy muszą zamienić na ciepło prawie całą moc prądnicy. Jeżeli spalił się również obwód ładowania akumulatora...
Dzięki za schemat, wszystkie przewody sprawdzone i podłączenia wszystko było ok, lecz jak podałem prąd do rozrusznika bezpośrednio z akumulatora, robiło się zwarcie, więc zdemontowałem rozrusznik. W środku ma przetarte zwoje oraz blaszki, oddam do regeneracji, jak się uda i powinno być ok.
Rozrusznik sprawdzony na krótko to nie koniec sprawdzenia.Elektromagnes pełni dwie funnkcje.Wyrzuca tryb do przodu oraz łączy gruby kabel zasilający wewnątrz rozrusznika z przewodem do rozrusznika. Aby to wykluczyć to w czasie terkotania należy dodatkowo zewrzeć w rozruszniku grube śuby na krótko.
W niekorzystnych warunkach, impuls prądowy może zniszczyć diody w alternatorze, dlatego silnik powinien być zgaszony. Możesz wymienić te niekorzystne warunki? Impuls prądowy (czyli gwałtowny przysiad napięcia spowodowany obciążeniem) mógłby coś tam narobić alternatorowi, gdyby nie równolegle podłączony do alternatora naładowany akumulator, robiący...
Najlepiej przełóż akumulator przy tym sprawdż klemy. Jeżeli to samo to znaczy że masz zwarty rozrusznik.
Witam.nie możesz mieć zwarcia między masą a plusem,sprawdz bezpośrednio bez stycznika czy też ma zwarcie
Nie powinien. Tam zasilanie idzie na jeden styk przycisku, a z drugiego do rozrusznika. Jeżeli zdejmiesz przewody z przycisku i je zewrzesz to rozrusznik musi się uruchomić (o ile jest sprawny).
Cewka automatu rozrusznika pobiera znaczny prąd,to normalne.Jeżeli słychać automat rozrusznika ,to jedynie pozostaje sprawdzenie przejścia na głównych stykach automatu.Może być że na głównych stykach nie ma przejścia,to łatwo sprawdzić kontrolką z żarówki.Jeżeli napięcie dochodzi na gruby styk i przechodzi do rozrusznika, to sprawdź czy gruby przewód...
Jak wspomniał kolega wyżej przyczyn może być kilka. Rozrusznik kręci powoli ponieważ jest spadek napięcia w skutek zwarcia lub zbyt duże obciążenie mechaniki rozrusznika. Zwarcie może występować np.: wskutek zbyt dużego zapylenia w pobliżu szczotko-trzymacza. Często pył z zużywającego się komutatora oraz szczotek powoduje zwarcie, co jest bezpośrednią...
Przy tym napięciu powinien normalnie kręcić i nic nie powinno się dziać. Przy zwarciu rozrusznika (bardzo dużym poborze prądu) napięcie drastycznie by spadło. :|
To nie chinol. W japońskich skuterach często jest stosowany małogabarytowy przekaźnik Mitsuba, który jest podłączony do tej kostki. Dwa przewody są od cewki przekaźnika, a dwa pozostałe są od styków przekaźnika. Z tego co pamiętam to też występowały dwie wersje tych przekaźników, które różniły się pinoutem, więc trzeba zwrócić na to uwagę. Jeśli dobrze...
Zewrzeć te dwie (śruby) wkrętakiem, lub czymś podobnym. Oczywiście tylko do momentu odpalenia silnika. https://obrazki.elektroda.pl/7184411900_...
Więc luźna klema, uszkodzony akumulator, zwarcie na rozruszniku. Do kompletu brak pomiaru prądu. Wysoki prąd to rozrusznik, niski prąd akumulator.
Witam. Zgadza się alternator nie pobiera prądu. Alternator jest to generator prądu (tak samo jak prądnica) czyli przy napędzie od silnika wytwarza się prąd elektryczny. Z twoich pomiarów przerażają mnie małe wartości, napięcie ładowania (na akumulatorze) przy włączonym silniku na biegu jałowym powinno wynosić 14-14,5 V, natomiast przy zgaszonym silniku...
Rozumiem, że ISN wpisałeś do EWSa. Jeżeli nie ma sterowniku silnika błędów od EWS to przypuszczam, że gaśnięcie nie ma związku z immo. Nie mam akurat doświadczenia z tym ECU BMS46, ale ogólnie te auta nie gasną po chwili gdy immo odcina. Jeśli rozrusznik kręci to pastylka również jest OK (no chyba, że ktoś zwarł kable od rozrusznika przy EWSie). Możesz...
Kontrolka od immo świeci się cały czas chwilę po przekręceniu stacyjki? W ogóle dysponujesz czerwonym kluczem „matką”? Wyłącznik zapłonu na kierownicy (prawa strona) działa prawidłowo? Słychać załączanie pompy paliwa? Silnik odpali „na krótko” przy zwarciu przewodów prądowych rozrusznika? Przewód od cewki stycznika idzie na pin...
W celu sprawdzenia rozrusznika, zwarłem manualnie przekaźnik . W trakcie tego zabiegu rozrusznik kręci prawidłowo. Raczej wniosek sam się nasuwa, styki tego przekaźnika uszkodzone.
Przekaźnik cyka tylko gdy kręcisz rozrusznikiem? Może brak masy na zespół napędowy albo zwarcie w rozruszniku.
Jesli chcesz sprawdzic rozrusznik to najlepszym sposobem jest na samym rozruszniku ( po upewnieniu sie ze samochod jest na luzie ) zewrzec kabel ze stacyjki ( najmniejszy) z plusem na bendixie. Jesli tak odpala to rozrusznik OK . Jesli nie to stacyjka . Albo wiazka
Lewa strona skrzyni pod cięgnem zmiany biegów . http://obrazki.elektroda.net/52_12856015... Na ścianie grodziowej powinna chyba być kostka / przewody fioletowy i fioletowo biały / po zmostkowaniu można wykluczyć uszkodzenie włącznika przy skrzyni lub potwierdzić diagnozę .
Kolego odkręć wszystkie korki akumulatora i zewrzyj rozrusznik na krótko,jeśli będzie gazować w którymś akumulatorze to do wymiany.Druga sprawa to słaby styk przewodów .Wyczuwalne ciepło na klemach lub przewodach świadczy o słabym styku.
Witam. Gdy uruchamiam starter robi mi się zwarcie, sprawdzałem dwa rozruszniki i na dwóch to samo. Na kablach nic nie widzę, żadnych przetarć. Co może robić w takim przypadku zwarcie podczas uruchamiania rozrusznika. (dodam, że zwarcie robi się po chwili czyli jak rozrusznik kręci przez około 15 sekund) Pod magnetem jest zamontowany nowy zespół cewek...
Zobacz styki w rozruszniku. Musiały sie wypalić. Nie jest to dokładne: elektromagnetyczny włącznik rozrusznika do wymiany; rozrusznik, jeśli pali po zwarciu śrub, jest sprawny.
Ja będziesz trzymał rozruch i na krótko rozrusznik to zapali. A problem nasz z alternatorem. Zewrzyj D+ do masy i zobacz czy kręci rozrusznik. Powinien.
-Rozładowany akumulator. -Brak masy silnika. -Wypalony styk w automacie rozrusznika. -Zwarcie w rozruszniku.
Gruby przewód plusowy z aku dochodzi do grubego zacisku bendixa (styku luzownika) i wychodzi drugim grubym zaciskiem do rozrusznika. Ponieważ gruby przewód plusowy, już jest w luzowniku, zwierającym wielkoprądowe styki, to cewka luzownika jest już zasilona w plusie. Wystarczy przez stacyjkę, z uzależnieniem (np. nie włączy ponownie, jeśli nie wyłączysz...
Jak nie pali wyjąć przekaźnik rozrusznika i zewrzeć obwód wykonawczy. I już połowa usterek wykluczona.
Linia 50 to sterowanie cewki rozrusznika ze stacyjki czyli normalnie rozruch.Dlatego ten kabelek trzeba odnaleźć.Jak podasz tam plusa to rozrusznik powinien działać.Jak podłączysz żarówkę to ma świecić przy rozruchu.Po co to?Po to by zdiagnozować np kostkę stacyjki.A bezpiecznik to nie wiem dlaczego się spalił.Są jeszcze inne obwody przecież na nim...
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Brakuje masy na auto, proszę czytajcie co zostało napisane. Gdyby było zwarcie w rozruszniku, świeciłyby się kontrolki w pierwszej pozycji lub zwarcie ekstremalne, przewód prądowy rozrusznika stale zwarty do masy, "świeciłyby" się kable rozruchowe" :)
Panowie co ma czujnik położenia wału do nie kręcenia rozrusznika (jak pisze "kazach" aku naładowany a jest tylko "pyk"!! Masz uszkodzony rozrusznik - robi zwarcie przy kręceniu i zabiera prawie cały prąd z instalacji.... Gdyby był uszkodzony czujnik auto nie paliłoby na pych...
3 dni temu u mojej dziewczyny nastąpiło samoistne zwarcie w rozruszniku i samochód zaczął sam jechać (był zostawiony na biegu…) i zatrzymał się na innym, a następnie już nie kręcił. Po wymianie rozrusznika zaczął odpalać i niby wszystko było ok, ale na następny dzień znowu się spalił bądź nastąpiło zwarcie. Czuć było smród spalonymi kablami.....
Jak zewrzesz te dwie śruby duże kluczem to kręci, pomijając elektromagnes?
wydaje dziwny dźwięk ? nie kreci przypadkiem w drugą stronę ?
Jeśli się nie łączy po OBD sprawdz dokładnie wszystkie bezpieczniki nisko amperowe te brązowe. 5-7 A . Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu słyszysz wyraźnie klikanie przkaźnika na głównej tab. z bezpiecznikami. Sprawdź ten przekaźnik czy przkazuje prąd. Jeśli tak musisz dobrać się do sterownika sprawdzić masy i zasilanie na dojściu .(Rozrusznik nie...
Witam, dzisiaj nareszcie się za to wziąłem i już wiem że nie jest to wina rozrusznika. Poszukałem dalej i stwierdziłem, że: - stacyjka jest sprawna, ponieważ napięcie na wyjściu jest - napięcie do przekaźnika dochodzi, lecz tylko do jednego zacisku (przewód czarno/żółty) w przewodzie czarno/czerwonym doprowadzającym prąd do cewki napięcia brak, czyli...
Bardzo dziękuje usterka jest w wiązce idącej na silnik dostęp masakra zwarcie linii rozrusznika z zasilaniem pompki paliwa to na razie tyle
Jak go wymienić? Czy jest to część wymienna, czy trzeba zrobić mostek z tym stykiem 50b? Go czyli kogo rozrusznik? Jak nie masz prądu na kabelku co idzie do cewki to są trzy opcje. Zgnity kabelek,kostka stacyjki,pseudo alarm. A jak juz miałeś dostęp do rozrusznika to trzeba było zewrzeć na ostro i sprawdzić czy chociaż rozrusznik działa. Tylko skrzynie...
Witam wszystkich, od jakiegos czasu zastanawia mnie fakt stosunkowo slabego krecenia rozrusznika w aucie. Mam nowiutki akumulator, jednak mimo to w czasie rozruchu rozrusznik sprawia wrazenie "za slabego" kreci ale ociezale. Slyszalem, ze istnieje mozliwosc jakiegos zwarcia w rozruszniku, czy da sie to jakos sprawdzic samemu? Czy raczej czeka mnie wizyta...
Zwarcie na rozruszniku lub upalona/utleniona masa. Skoro mechanik nie wiem to zmień mechanika.
Nie mierz napięcia spoczynkowego bo ono ma się nijak do kondycji akumulatora, spadek podczas kręcenia do 4V to akumulator złom, chyba ze rozrusznik robi ci zwarcie. Ten nowy niby akumulator to ze sklepu czy wsadziłeś następną padlinę.:D
Co może być tego przyczyną? ``````````Zwarcie w obwodzie rozrusznika!
Zwarłem rozrusznik na krótko, działa prawidłowo ale silnik nie odpalił.Nie działa ani wtrysk ani nie ma iskry na świecach.To chyba immobiliser (BOXSER) jak go ominąć lub rozłączyć, a może to alarm?
Żeby uruchomić rozrusznik "na krótko" wystarczy zewrzeć np. śrubokrętem, te dwa duże zaciski śrubowe na styczniku rozrusznika. Tylko uwaga, bo jak się nie pomyśli jak ten śrubokręt przyłożyć, to może się "przyspawać".
Prawdopodobnie, zwarcie w rozruszniku lub kablach.
Ja też miałem taki przypadek.U mnie winien był rozrusznik.Proponuje sprawdzić czy nie ma zwarcia na rozruszniku.
Z pewnoscia rozrusznik bedzie do naprawy i mysle ze jest tylko jego wina za taki stan rzeczy. Spruboj zewrzec na rozruszniku srube do ktorej dochodzi plus z cienkim kablem na ktorym jest plus po stacyjce.
wirnik rozrusznik zewrze zewrze renault rozrusznik falownik zewrze zewrze
miracast philips bateria huawei amplituner instrukcja
klimatyzator przenosny mikrokomputer cobra1
Kod do radia Seat Leon 1 (1999-2005) – jak uzyskać, numer SEZ, procedura odblokowania Radio samochodowe Pioneer, Sony – masa: karoseria czy minus akumulatora? Praktyczne wskazówki