Wystarczy zewrzeć styki przekaźnika rozrusznika by w nie całe 5 min mieć 50 procent diagnozy. Często nie łączy wtyczka przy rozruszniku. Ja np wymieniam na cewkę o "normalnym " złączu.
Na początek by się nie narobić proponuje zewrzeć obwód przekaźnika rozrusznika. Jak kręci to problem ze sterowaniem,uszkodzony przewód albo brak zezwolenia na start. Z tego to kojarzę to PCM steruje i masa i plusem cewki.
Wyciągnąć wtykę ze stacyjki, zewrzeć czerwono czarny z czerwonym, jak kręci sprawa jasna jak nie to lecimy dalej przekaźnik alarm...
Jak nie pali wyjąć przekaźnik rozrusznika i zewrzeć obwód wykonawczy. I już połowa usterek wykluczona.
To nie chinol. W japońskich skuterach często jest stosowany małogabarytowy przekaźnik Mitsuba, który jest podłączony do tej kostki. Dwa przewody są od cewki przekaźnika, a dwa pozostałe są od styków przekaźnika. Z tego co pamiętam to też występowały dwie wersje tych przekaźników, które różniły się pinoutem, więc trzeba zwrócić na to uwagę. Jeśli dobrze...
Przekaźnik podający prąd na rozrusznik do sprawdzenia Można zewrzeć dwie śruby przekaźnika z czerwonym przewodami jeżeli rozrusznik nie kręci to akumulator do ładowania lub wymiany ,jeżeli kreci to uszkodzony przekaźnik lub jego zasilanie
Immo nie blokuje rozrusznika W modelach od około 2001 było zupełnie inne UCH i w nich immo blokuje rozrusznik, jest przekaźnik rozrusznika. Masz może opis pinów, które należy zewrzeć po założeniu emulatora, aby rozrusznik kręcił? Przekaźnik powinien być w skrzynce pod maską i tam możesz zewrzeć
tylko że nie wiem i nie mogę coś znaleźć który to przekaźnik i jak go zewrzeć na krutko Powinien być za schowkiem, tak jakby nad sterownikiem. Zwierasz te dwa piny w gniazdku, co odpowiadają stykom zwiernym przekaźnika.
Przekaźnik rozrusznika powinien mieć 4 bądź 5 wyprowadzeń, dwa od cewki czyli sterowanie (86-85) i trzy bądź dwa od styku (30-87-87a). Jak zewrzesz przez żarówkę H4 tyk 30 i 87 rozrusznik powinien się odezwać i po tym można namierzyć który nim steruje bez ruszania strony sterowania nim. https://obrazki.elektroda.pl/5914649300_...
Witam. Potrzebuję porady w sprawie mojego Volvo V50 2.4 D5 z 2007r. Dziś rano zgasł i już nie chce zapalić. Zero reakcji na kluczyk w pozycji III. Po zwarciu przekaźnika rozrusznik kręci, ale nie odpala. Czy może to być wina stacyjki? Jak ją sprawdzić?
Witam Mam prośbę,czy mógłbyś wskazać jak i który przekaźnik zewrzeć na krótko w celu sprawdzenia czy rozrusznik kręci. Dodam że właśnie mam identyczną sytuacje co ty saab 9-3 19Tid 2008r Komunikat traction control failure i właśnie zaczynam szukać przyczyny Dziękuje i pozdrawiam
Na początek to trzeba sprawdzić, czy to faktycznie przekaźnik, czy rozrusznik. I trzeba na krótko zewrzeć te dwa grube przewody. Jak zakręci, to już z górki... Ten przekaźnik się nadaje. Musisz wykorzystać styki zwierne, czyli grube przewody do 3 i 5, cienkie do 1 i 2.
Jesteś kolego jak ten kot Brexit któremu otwiera się drzwi, a on dalej siedzi i miauczy :) Napisałem powyżej: "Po zwarciu przekaźnika k5 rozrusznik powinien ruszyć - nawet bez klucza w stacyjce. Prawdopodobnie jest dodatkowe zabezpieczenie na zabudowie" Kabel ze styku przekaźnika idzie w oryginale bezpośrednio na rozrusznik. Nie ma zbyt wiele do sprawdzenia....
Jak szukasz informacji to zwróć uwagę na to jakiego auta dotyczą te informacje. Ty nawet nie podałeś jaki masz silnik. Wiesz o tym że pompa paliwa jest w dieslu i w benzynie? Akurat ty masz benzynę skoro ma kontrolkę EPC ale tak przekaźnika 109 nie znajdziesz. 109 jest w dieslu i służy do czegoś zupełnie innego i jest w innym miejscu. Zwróć uwagę że...
EMS 26112 Sterowanie rozrusznikiem Usterka: Napięcie w obwodzie przekroczyło granice. Przyczyna: Przerwa lub zwarcie do „+” akumulatora obwodu pomocniczego przekaźnika rozrusznika. Uwagi: Zwarcie do +24 V może spowodować niezamierzone uruchomienie rozrusznik Środek zaradczy: Sprawdź komponenty elektryczne, złącza i okablowanie.
8008 Zacisk 50 przy przekaźniku przełączania wstępnego (zwarcie z masą) /przekaźnik na rozruszniku/ W gnieździe 16 pinowym - PIN 12 zasterowanie rozrusznika "50" w gnieździe 55 pin - Pin 18 na "50"
NIe ma na to rozwiązania. Bo, albo jest problem z rozrusznikiem, sterowaniem przekaźnika rozrusznika, przekaźnikiem, ECM, nie nie ma zezwolenia na start ,korozja na którymś połączeniu. Podczas nie palenia trzeba chociaż sprawdzić czy klika przekaźnik i czy jest jego sterowanie. Można też zewrzeć styki w gnieździe relay i sprawdzić czy rozrusznik kręci....
Albo zwarty przekaźnik rozrusznika wtedy wymiana na nowy w komorze silnika.
Okazuje się ze wymontowanie rozrusznika jest dość skomplikowane - dostęp do śrub jest strasznie slaby.... trzeba rozpinać hydraulikę itp...Puki da się odpalić to tak chyba musi zostać.... Przyjrzałem się instalacji - stacyjka, do przekaźnika na desce i potem przewód do elektromagnesu - przewód raczej cienki - izolacja przepalona..... - ktoś wstawił...
Jeśli masz taki jak na zdjęciu, to sprawdź, nawet przy pomocy żarówki 12V, chociażby od świateł pozycyjnych, czy na cewkę - czyli tam, gdzie przyłącza się cienkie przewody, czy tam właśnie dochodzi napięcie w momencie, gdy przekręcasz kluczyk w pozycję rozruch. Żarówka powinna się zaświecić. Jeśli nie, to nie ma sterowania przekaźnika rozrusznika, chociażby...
Bezpiecznik wizualnie może wyglądać na dobry, ale nie być dobry. Tym bardziej że to może nie być jedyny bezpiecznik w motocyklu :) . Jak masz przekaźnik rozrusznika, to masz do niego przykręcone 2 przewody (takie grube). Spróbuj je zewrzeć (uwaga! Może ci "przyspawać" kable jeśli nie będziesz uważać). Rozrusznik powinien natychmiast zacząć kręcić. Jak...
Cześć tu masz opis kodu błędu,który podałeś. Sterowanie rozrusznikiem M1 Opis Napięcie w obwodzie przekroczyło dopuszczalny zakres. Przyczyna Przerwa lub zwarcie do zasilania +24 V w obwodzie przekaźnika wstępnego rozrusznika. Uwagi Zwarcie do +24 V może spowodować przypadkowe włączenie rozrusznika. Czynności zaradcze Sprawdź podzespoły, złącza wiązek...
Zapewne przepalił się jakiś bezpiecznik. Cyka przekaźnik rozrusznika, są dwie wersje, jedna ma śruby na stykach prądowych, można je spróbować zewrzeć śrubokrętem, druga wersja ma wyraźnie szersze konektory, tu potrzeba kawałek drutu aby zrobić zworę i sprawdzić czy rozrusznik ruszy
To będzie taki schemat I zwarcie powstało przez przypadek na przekaźniku rozrusznika https://obrazki.elektroda.pl/9070356000_...
Jakiś kod producenta. 30 stały prąd 87 wyjście na rozrusznik. 86/85 masa z ECU oraz plus ze stacyjki. Bezpiecznik pali się od zbyt dużego obciążenia rozrusznika. Kończą się szczotki rozrusznika i wymagany jest jego remont. Prześwietl jeszcze gruby fioletowy kabel idzie do rozrusznika czy nie ma gdzieś zwarcia.
Skoro nie kręci rozrusznik, to w pierwszej kolejności akumulator do sprawdzenia i naładowania (fakt że jest nowy, nie oznacza że jest sprawny, tanie akumulatory np marki WN potrafią być fabrycznie uszkodzone). Względnie możesz na kablach rozruchowych podłączyć akumulator od samochodu. Potem do przeczyszczenia przewody rozrusznika (te "grube") oraz wszystkie...
Jeśli nie ma "dodatkowych ulepszaczy", kluczyk jest oryginalny to powinien odpalić bez problemu po podaniu "na krótko napięcia na zacisk sterujący automatu. Miałem bardzo wiele przypadków "odcięcia rozrusznika poprzez zabezpieczenie dodatkowego alarmu. Bardzo często montowany był przekaźnik zabezpieczający odcięcie rozrusznika. Jeśli taki jest to zazwyczaj...
Witam, poszukuję schematu silnika i oświetlenia (światła stop) do vw up 2013r 1.0 mti benzyna. auto nie odpala mi z kluczyka, diagnoza wskazuje na zwarcie przekaźnika rozrusznika do masy, proszę o pomoc.
Spróbuj zasilić rozrusznik bezpośrednio z akumulatora. Możesz zewrzeć, dwie duże, śruby w przekaźniku. Jeżeli zadziała to problem jest w przekaźniku załączającym, na przykład wypalone styki
Po dłużym postoju na słońcu (nagrzane wnętrze): wkładam kluczyk - odblokowuje się kierownica przekręcam kluczyk na "ON" - zapalają się standardowo kontrolki, wlacza nawiew itd. przekręcam kluczyk na "START" - brak reakcji automatu rozrusznika, tylko dmuchawa nawiewu się wyłącza, kontrolki nie przygasają, nie słychać "pyknięcia" przekaźnika w module...
Rozebrać rozrusznik , wyczyścić komutator (przepolerować) oraz sprawdzić luzy na wirniku (tulejka, łożysko),sprawdzić napięcie na akumulatorze,oraz przewód masy(minusa) przylutować końcówki ,ewentualnie pociągnąć nowy dokręcić do silnika, jest jeszcze przekaźnik rozrusznika (do niego podłączone dwa czerwone grube kable 1 akumulator 2. rozrusznik) aby...
a może by tak tuleje wymienić Założyciel wątka napisał że po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje, żadnych odgłosów, kontrolki też nie przygasają. Stawiam na szczotki, prawdopodobnie przywieszają się w gorącym rozruszniku. Trzeba by spróbować na krótko zewrzeć zacisk elektrowłącznika z "+" i zobaczyć, wyeliminowało by to usterkę instalacji (kostka...
To co tam może być Kolego, a po jaką cholere wsadziłeś tam nowy rozrusznik? Gdybyś chociaż zwarł w gnieździe przekaźnika styki ,to byś miał już 50 procent diagnozy a takzę i my. Więc zapytam się ciebie, czy po zwarciu obwodu wykonawczego przekaźnika rozrusznika kręci on wałem? Idź to sprawdź a potem napisz. Tylko włącz na luz skrzynie.
Zamiast przekaźnika zewrzyj te dwa grube przewody. Rozrusznik powinien zakręcić. Dziwne jest to, że masz +12 V na obydwóch cienkich (chyba, że mierzyłeś z włożonym przekaźnikiem). Zamiast miernika użyj kontrolki z żarówki. Wtedy dopiero wszystko będzie jasne. Miernik będzie Ciebie wprowadzał w błąd.
Wyjaśnię cały problem: jeśli występuje zwarcie w przekaźniku rozrusznika, wówczas styk zwierny jest nadal zamknięty, więc wydaje się, że nie ładuje akumulatora ... wspólny problem
Witam. Prąd był ale słabo kręcił i dlatego postanowiłem doładować. A na dzisiaj tak zajrzałem pod fotel ponownie i jest dobrze są dwa bezpieczniki 25 amper i jeden duży . Dodatkowo 25 amper obydwa założyłem nowe i nadal nic. Co zauważyłem spod fotela wychodzi przewód fioletowy w miarę gruby i dalej on idzie z dwoma cieńszymi do płyty bezpieczników i...
W celu sprawdzenia rozrusznika, zwarłem manualnie przekaźnik . W trakcie tego zabiegu rozrusznik kręci prawidłowo. Raczej wniosek sam się nasuwa, styki tego przekaźnika uszkodzone.
Jutro od rana walki z corsa ciąg dalszy . Dam znać co z dodatkową masa . Na bezpiecznikach 6 i 18 mam normalnie 12 volt . Na przekaźniku k9! z tego co pamiętam na jednym pinie jest 12 v . Przekaźnik k8 normalnie cyka jak jest próbą odpalenia ( z opisu to przekaźnik rozrusznika ) Jak byś mi pokoleii rozpisał gdzie co ma się pojawić chodzi o napięcia...
Naładowałeś / sprawdziłeś akumulator? To z aukcji to przekaźnik na sterydach. Można zewrzeć "kluczem" czy innym grubym metalem i powinien kręcić. Piszczeć może jak podczas próby kręcenia spada napięcie, odcina, napięcie wzrasta, próbuje znów załapać, spada i tak w kółko.
Na warsztacie Ford B-max 2013/1.0/74kw brak rozruchu , żadnych błędów wszędzie czysto , ze wszystkim się komunikuje . Po zwarciu styków przekaźnika rozrusznik kręci , czerwona dioda na zegarach gaśnie , zamyka i otwiera z kluczyka . Bezpieczniki pod maską i w nogach pasażera sprawdzone . Przydałby się kawałek schematu do obwodu rozrusznika , poratuje...
Niestety nie mam schematu To jak się zabierasz do roboty bez podstawowych informacji? Bez schematu może pracować ktoś, kto ma to w głowie i wystarczy, że spojrzy i już podstawowy schemat zna. Przekaźnik czym załączany? Komutowanym plusem, masa stała, czy komutowany plus i dodatkowo załączana masa? PO zwarciu przekaźnika rozrusznik działa? Co sprawdziłeś?...
Zwarcie w jednej z cel akumulatora
Miałeś sprawdzić czy na czerwonym względem masy jest napięcie. Jeśli nie, kieruj się w stronę akumulatora, czyli sprawdź napięcie na kostce od stacyjki, następnie kostka przy przekaźniku rozrusznika, na koniec w stykach bezpiecznika w przekaźniku rozrusznika.
Problem rozwiązany. Aby uzyskać zasilanie na desce oraz sterowniku trzeba zewrzeć dwa przekaźniki w centralce alarmu. U mnie jednak nie wystarczyło to, bo nadal nie działał rozrusznik. Okazało się, że czerwono-czarny kabel idący ze stacyjki do rozrusznika idzie przez przekaźnik oznaczony nr 53(na samej górze),który sterowany jest z centralki przez podanie...
Witam, piszę, bo mam problem z traktorkiem do trawy Viking MT 540, mianowicie piszczy elektronika, tzn. jest tam mały głośniczek w puszcze z elektryką i on piszczy. Przekręcenie stacyjki nie daje prądu na rozrusznik. Czy ktoś wie, czego to jest sygnał? Jakiś błąd czy niezałączone zabezpieczenie? Traktorek odpala po zwarciu przekaźnika rozrusznika, zabezpieczenie...
Jeżeli tak to pozapalały by się kontrolki ABS itp. Jesteś na 100% pewny że prąd nie dociera? Jak nie chce odpalić to zwarcie przekaźnika powoduje rozruch? Bo może sam rozrusznik się kończy.
Jeżeli jest to immob. dokładany, to nie ma problemu, a jeżeli fabryczny, tomoże być zaszyty w jakimś centralnym komputerze np. sterującym wtryskiem. Ja miałem problem z moim (dokładany Silicon), że czasem sobie jechałem i nagle bleeeee... i auto stoi, wszystko gasło i nie dało się uruchomić, potem jak go pogłaskałem i poprosiłem to czasem odpalał po...
Zewrzyj styki przekaźnika (duże śruby) ze soba na moment. Rozrusznik powinien zadziałac. Przy naciśnięciu przycisku start słychać ,,klapniecie " przekaźnika ?
gdyby ten przekaźnik padł o którym mówisz świeciła by sie lampka od ABS-u juz to przerabiałem Nie do końca masz rację - bo tych przekaźników jest sporo rodzajów, może mieć kilka wyjść, może w ogóle mieć wewnątrz kilka styczników, tak więc możliwości uszkodzeń jest sporo. Możesz go zapiąć na krótko - masa i zasilanie. Aby nie chodził cały czas, to wysteruj...
Dzieki za odpowiedz ! Tak nie było komunikacji z ECU, ale powodem tego było że źle wpiąłem przekaźnik od ECU, nie w to miejsce (R9), teraz już jest prawie wszystko ok z tym, że rozrusznik nie kręci, po zwarciu przekaźnika od rozrusznika (R10) kręci ale nie odpala, gorzej bo brak błędów na kompie, ciśnienie paliwa na szynie jest powyżej 300 a nawet rechnąć...
Koledzy kupiłem mercedesa S320 CDI po przekręceniu zapłonu wszystko dzieła ,przekręcając na start. zero reakcji nie odpala. po włączeniu na start zwarłem przekażnik rozrusznika wkrętakiem silnik obraca a nie zapala.pilot drzwi zamyka i otwiera,wszystkie kontrolki się zapalają a ja nie mogę odpalić. proszę o porade co można z tym zrobić. Z góry dziękuje....
Skoro cyka to: -wyłącz zapłon -weź na luz lub parking -wyjmij przekaźnik -zewrzyj wej z wyj przekaźnika. Jeżeli rozrusznik zakręci to już wiesz gdzie przyczyna a jeżeli nie zakręci to: -zobacz żarówką czy masz napięcie na wej przekaźnika -jeżeli jest to zobacz czy dokręcony jest przewód sterujący do rozrusznika -jeżeli nie ma napięcia na wej przekaźnika...
Mam jeszcze pytania dotyczące sposobu sprawdzenia przekaźnika rozrusznika oraz stacyjki. 1.Jeżeli chodzi o ten przekaźnik to chyba aby go ominąć to łącze przy nim 2 przewody. Ten co idzie na stacyjkę i ten co idzie na rozrusznik. Są do tego przekaźnika podpięte jeszcze 2 przewody. Jeden pewnie idzie na alternator, a drugi na amperomierz czego nie jestem...
Przekaźnik na tej płytce uruchamia stycznik rozrusznika. Sprawdziłeś go ? Przy zwarciu w jego cewce oczywiste jest, że zniszczy się przekaźnik.
Rozrusznik kręci ale auto nie odpala. Wg diagnozy TEXY: zwarcie na przekaźniku rozrusznika. Nie wiem jak sie to ma do rzeczywistości bo takowego przekaźnika nie znalazłem. Co może być przyczyną? Co można sprawdzić? Będę wdzięczny za pomoc i sugestie.
Witam mam problem z przekaźnikiem w quadzie 110. Rozrusznik nie chciał kręcić dlatego go wyjąłem i sprawdziłem prosto do akumulatora i działał. Okazało się że coś nie tak było z przekaźnikiem gdy zwarłem 2 śruby na przekaźniku rozrusznik zaczął kręcić tylko mam teraz taki problem że po próbie kolejnej próbie zwarcia tych śrub już nic się nie dzieje,...
(at)Mefiu888 A co potrafi Pan sam sprawdzić ? Bo ja, prosze Pana troche za daleko. Sam rozrusznik, jego przekaźnik ? Ma Pan na myśli że w momencie podpinania kabli do + zwarcie mogło uszkodzić przekaźnik rozrusznika ? A nie ma tam gdzieś jakich bezpieczników w razie takiej sytuacji ??
Prawdopodobnie zwarty jest przekaźnik od rozrusznika-trzeba go wymienić.Przekaźnik jest w skrzynce przekaźników i bezpieczników w kabinie,po stronie kierowcy(przekaźniki widać pod deską od strony pedałów)
Wlacz zapłon i zewrzyj styki na przekaźniku do rozrusznika. Jak zakręci to problem w stacyjce. Jak nie zakręci to problem nie w stacyjce.
Stacyjka jest dobra? Rozumiem że odpala tylko po zwarciu śrub przekaźnika załączającego rozrusznik? W ogóle, jaki to model?
Słyszę strzelanie przekaźnika. Może być uszkodzony. Weź gruby śrubokręt i zewrzyj nim styki przekaźnika. Jak rozrusznik zakręci ok, to jest odpowiedź.
Skoro na początku był taki problem: Po wykręceniu i podaniu napięcia na główny styk12v i połączeniu ze stykiem bendiksa wyrzucało sam bendiks. Po podaniu napięcia bezpośrednio na styk silnika (plecionka do szczotek) nie było reakcji. Po wymianie szczotek był taki objaw: Po wymianie szczotek rozrusznik działa. Ale... działa zarówno po podaniu napięcia...
Jak wyjełem i podłączyłem napięcie do przekaźnika to widziałęm jak cewki działały. Z kąd powinno dochodzić napięcie do przekażnika?powinno ono dochodzić, jak się włączy zapłon czy podczas krecenia rozrusznikiem? czy moge do sprawszenia zewrzeć styki (te które cewka włącza?Ktoś moze by miał schemat elektryczny do tego silnika>? bym byl bardzo wdzieczny....
Jest to przekaźnik rozrusznika który załączany małym prądem przez obwód włącznika w manetce włącza rozrusznik. Sam rozrusznik nie jest podłączony bezpośrednio do manetki gdyż pobiera on zbyt duży prąd i włącznik w manetce musiałby być toporny i ciasny a powinien byc lekki i łatwy w obsłudze, dlatego wykorzystuje sie przekażniki, jak pyka to jest ok,...
Panowie, mam problem podobny do tu opisywanego w Volvo V50 2008. W aucie padło sprzęgło i stało kilka miesięcy. Przyholowano je do mnie i okazuje się że nie chce odpalić. Po przekręceniu kluczyka zapłon się zapala na pozycji 2 ale na pozycji 3 niestety rozrusznik nie kręci. Zauważyłem ze po przekręceniu na 3 pozycje gasną światła czyli stacyjka odczytuje...
Witam, Przyjechałem sobie przedwczoraj do domu, rano wychodzę... auto nie odpala. Kręci rozrusznikiem, wszystkie kontrolki które mają się palić się palą. Pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem pompkę paliwa - jest ok, dostaje napięcie, pompuje paliwo (po przekręceniu kluczyka słychać jak pompa się załącza na 3-4 sek i pompuje paliwo). Kolejne to sprawdziłem...
A czy jest możliwość że spaliłem przekaźnik rozrusznika? Ciężko jest popsuć przekaźnik rozrusznika małym zwarciem.
Pod siedzeniem kierowcy masz skrzynkę i jest tam jak pamiętam żółty przekaźnik od rozrusznika zewrzyj kabelkiem 2 główne liny włóż przekaźnik i powinien odpalić. Ew ściągnij obudowę i naciśnij palcem styk jak nie będzie reagował na stacyjkę. Do specjalisty dojedziesz normalnie. Chyba że sam przekaźnik padł. Często przeciera się instalacja od fotela...
Dziękuję. Tak właśnie zamierzam zrobić (masa na krótko) lecz jak wspomniałem rozrusznik nie kręci i obawiam się że to on może robić zwarcie.
Po zwarciu styków Adam auto pali bez problemu ale najpierw muszę zewrzeć styki na k9 od rozrusznika . Jak auto odpali to na desce gaśnie literka F skaxnik paliwa idzie do góry tylko nie mogę dodać gazu ledwo wkręca się w obroty . Po wyjęciu kluczyka zapala się literka F i auto z kluczykiem i znów brak reakcji rozrusznik nie kreci i brak komunikacji...
Dużo czasu minęło ale temat powrócił w innym aucie, mimo, że to będzie czwarte auto, które odpalam zdalnie chciałbym parę rzeczy przedyskutować, gdyż nadal to raczej zdobywanie wiedzy praktycznej dla własnej satysfakcji. Toledo odpalało: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=... [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=...
Świec przecież nie grzeje przed rozruchem w takich temperaturach, nie wiem jak w trakcie. Wg AD tam gdzie jest zworka mógłby być ewentualnie przekaźnik od rozrusznika.
To koło przekaźnika to rozrusznik, czyli po zamontowaniu alarmu, gdy ktoś się włamie ale go nie rozbroi to wyłamując stacyjkę i ją zwierając nie przekręci rozrusznikiem metoda za prosta bo rozrusznik można zewrzeć na krótko lub pchnąć samochodzik, niektórzy stosują rozłączenie zasilania komputera głównego wtedy deska jest czarna ale rozrusznik kręci...
Pytanie autko jak w tytule nie kręci rozrusznikiem (brak sterowania na przekaźniku K61) Na krótko jak przekaźnik się zewrze rozrusznik kręci. Do tego przy próbie odczytu błędów z ECU brak komunikacji. Posiada ktoś schematy do tego silniczka głównie oczywiście interesuje mnie schemat sterownika silnika.
Witam, mam problem z rozruchem auta, w styczniu odpalałem normalnie i pewnego dnia nic. Do tej pory wymieniłem rozrusznik, obejrzałem przekaźniki i bezpieczniki i nadal nic. Proszę o pomoc :( Troche to lakoniczna i nic nie mówiąca informacja. Czy podczas oglądania używałeś tylko oczów, czy dodatkowo trochę wiedzy technicznej? Sam wzrok nie leczy, a...
Zamykam temat problem rozwiązany poprzez wymianę rozrusznika które robiło zwarcie oraz przekaźnika koszt koło 140 zł Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
o ile jeszcze po drodze nie ma jakiegoś niuansu o którym nie wiem Nie ma, załączyło przekaźnik to sprężarka powinna pracować. Oczywiście nie wyklucza to braku czynnika bo tam wystarczy 1 bar ciśnienia po stronie HP żeby dało się załączyć. Tak, ale mój problem polega na całkowitym braku reakcji sprzęgła i wszystko metodą dedukcji (przy braku dodatkowych...
Przekaźnik cyka tylko gdy kręcisz rozrusznikiem? Może brak masy na zespół napędowy albo zwarcie w rozruszniku.
U mnie passat 1.8 TSI 2016r. Mam takie coś, że wciskam hamulec i start stop, to właśnie wyskakują kontrolki: usterka start stop, ręczny, trakcja itd. Trochę muszę poklikać, żeby odpalił i słychać charakterystyczne cyknięcie właśnie ze skrzynki bezpieczników pod maską. Podłączyłem u mechanika pod kompa, wyszło, że przekaźnik rozrusznika (zwarcie na masie)...
Witam ponownie sprawa wygląda tak Po naciśnięciu przyciska rozruchu nic sie nie dzieje. Gdy zewrę dwa przewody od przekaźnika rozrusznika - rozrusznik kręci. Co dalej sprawdzać ?
https://obrazki.elektroda.pl/8584515200_... Przycisk „start-stop” w samochodzie. Modernizacja 5. Przedstawiam kolejną (5) modernizację urządzenia „Przycisk „start-stop” w samochodzie”. Tym razem też jest to całkowicie nowy schemat, uwzględnione są wszystkie poprzednie modernizacje, ale budowa nie...
sprawdź "KONTROLER ŚWIATEŁ" (biały i zielony) w nowszych :p poldkach jest tak ze są dwa ładnie nazwane "kontrolery" odpowiedzialne za sprawdzanie żarówek (kontrolka na desce o przepaleniu) oraz wyłączenie świateł gdy pracuje rozrusznik tam w środku jest normalnie zwarty przekaźnik, który dostaje + z rozrusznika często się to jara, słabe połączenie konektora...
Witam, a może to nie wina rozrusznika tylko samego przekaźnika. Próbowałeś go zamienić?
to musiało by jednocześnie dojść do pojawienia się napięcia rozruchu ze stacyjki NIEKONIECZNIE. Mogło nastąpić zwarcie na WYJŚCIU przekaźnika blokady rozrusznika do kl30.
Czyli uszkodzony przekaźnik.... a da się go naprawić?? Dodano po 5 Jak zewrę dwie śruby przekaźnika to kręci rozrusznik.....
mam ten sam problem zwarłem styki przekaźnika. znalazłem obejście do rozrusznika ale nadal nie odpala rozrusznik sie kręci Gdzie jeszcze mam zrobić obejście ??
Zewrzyj dwa grube czerwone przewody na przekaźniku jeżeli rozrusznik zacznie kręcic to znaczy ,że przekaźnik do wymiany. Jeżeli nie bedzi kręcić to trzeba patrzeć do rozrusznika.
wygląda mi na to, że przekaźnik od rozrusznika ma zwarcie wewnętrzne.
Przepraszam, myślę że nikt się nie obrazi jeśli przypomnę o... klemach. Brudne lub niedokręcone klemy, za mały prąd i nie może nim zakręcić. Natomiast jeśli to jest OK, i wszystko było wymienione, to może jeszcze stan komutatora i/lub uzwojeń. Zarówno przy zwarciu komutatora jak i przerwanych uzwojeniach będzie za małe pole elektromagnetyczne, żeby...
Można też po chamsku zewrzeć kabelki wyjścia L i R w BSM, oraz zwiększyć bezpiecznik do 15 A . Takich rzeczy to się w ten sposób nigdy nie robi. Jak już chcesz "stodołę odwalać" to daj tam przynajmniej przekaźnik separujący. Ale najpierw należy sprawdzić co tam się właściwie dzieje, dlaczego to światło padło. Może kabelek się przetarł, może złącze...
Próbowałeś zwierać przekaźnik rozrusznika? po zwarciu rozrusznik kręci prawidłowo? jeśli tak to problem ze sterowaniem przekaźnika. Przekaźnik rozrusznika to najprostszy element jaki może być - ma wyprowadzone dwa przewody(od cewki przekaźnika), podczas próby kręcenia silnikiem z rozrusznika (żeby przekaźnik puścił prąd na rozrusznik) na jednym musi...
Ten alarm ja montowałem w tym aucie (V 10 exus), około dwa lata temu. W rozmowie telefonicznej powiedziałem też, że oprócz rozrusznika i deski rozdzielczej, być może jest odcięte zasilanie pompki paliwa lub zapłonu przez przekaźnik ( trudno zapamiętać co i w jakim aucie było "odcinane" przy montażu AL. przez PK. Aby w 100% wykluczyć "winę" alarmu, wypiąć...
Co masz na myśli zmostkowanie rozrusznika zewrzyj piny 2 i 8 w przekaźniku rozrusznika ostrożnie bo może stale kręcić ,gdy by stale kręcił to podaj mase na pin 1 lub 3 i testuj. Zapomniałem o przekaźniku 109. Czemu jest cały czas wyzwolony (cewka załączona) nawet przy wyłączonym kluczyku? tego nie wiem to przekaźnik silnika i powinien się uruchomić...
To zabezpieczenie zasila tylko cewkę przekaźnika rozrusznika a nie sam rozrusznik! Ok. Masz rację. Mój błąd. Przepraszam. :cry: Wreszcie obejrzałem cały schemat i zorientowałem się w sensie tego urządzonka. Na pewno uniemożliwia pracę rozrusznika gdy dźwignia sprzęgła nie jest wciśnięta. Czy sprawdza napięcie w instalacji podczas pracy rozrusznika?...
Jeżeli przewód zasilający i jego złącza są w porządku, to prawdopodobnie uszkodzony jest rozrusznik - posiada wewnętrzne zwarcie, które powoduje podczas załączania przekaźnika tak duży spadek napięcia, że przekaźnik się rozłącza. Zapewne to było przyczyną uszkodzenia celi starego akumulatora. Rozbierz rozrusznik jeszcze raz, zwracając szczególna uwagę...
Dziękuję bardzo za pomoc, ciągnik naprawiony. Przyczyną awarii podnośnika był brak sygnału D+ na 13-tym pinie sterownika. Na płycie bezpieczników i przekaźników pod kierownicą były zwarte dwie diody prostownicze IN5408, uszkodzone diody zwierały obwód sterowania przekaźnika rozrusznika z sygnałem D+ z alternatora, to skutkowało tym, że jak alternator...
tak, daj mu "plus" z akumulatora na wyjście z rozrusznika albo zewrzyj te dwa przewody w automacie (oczywiście na czas odpalania.
Witam mam problem z astra H. Auto nie kreci,(po zwarciu na krótko przekaźnika rozrusznik kręci lecz nie odpala) brak komunikacji z ECM z resztą systemów łaczy. W CIM,ABS błędy U2105-Magistrala CAN-bus brak komunikacji z ECM, U2100-brak komunikacji z Can-bus wysoka prędkość. Posprawdzane wszystkie bezpieczniki i przekaźniki,wyczyszczone masy. Sterownik...
Kolego najpierw to zdejmij sterowanie z rozrusznika, bo może być tak że bakielit w automacie zwarł i rozrusznik będzie chodził non stop.
Witam, mam problem z Corsa D 2006r 1.3 CDTI silnik Z13DTJ. Problem polega na tym że samochód nie odpala z kluczyka, rozrusznik nie kręci, sam rozrusznik jest sprawny. Po przekręceniu stacyjki w pozycję rozruchu słychać puknięcie elektromagnesu i na tym koniec. Rozrusznik sprawdzony - sprawny, po ręcznym zwarciu styków przekaźnika rozrusznika samochód...
zewrzeć rozrusznik rozrusznik zewrzeć zewrzeć rozrusznik escort
podłączyć telewizor philips router honda civic termostat transformator ferrytowy
Odblokowanie panelu w Toshiba 42HL833N - instrukcje Prawidłowy montaż zaworka zwrotnego w VW Passat B3