Ad1) Odpowiadając na pytanie teoretyczne, prąd teoretyczny będzie nieskończony. Zwierając akumulator, popłynie prąd ograniczony wewnetrzną opornością akumulatora. Im akumulator "lepszy" tym ten prąd jest większy. Ad2) Tego robić nie wolno ale naucz się prawa Ohma. Ad3) Napięcie (skuteczne) zostanie obniżone o połowę.
Ja nic nie obciążałem i po zwarciu zielony czarny zasilacz pracuje i zasila samochodowego halogena 100W.
Mozna jeszcze w trakcie rozruchu dać żarówkę w szereg (z reflektora samochodowego) a potem ją zewrzeć.
W większości wypadków należy odpowiedni przewód zewrzeć do masy.
Diody w tych IGBT mają dosyć duży spadek napięcia w kierunku przewodzenia 1,5V przy 10A, czyli miał byś 2x więcej mocy do wytracenia co na zwykłym mostku. Pewnie musiał byś zewrzeć bramki z emiterami żeby któryś IGBT nie włączył się niekontrolowanie - robiąc zwarcie. Jak w prostowniku samochodowym były diody 1A - to jakiś lipny prostownik, pokaż zdjęcie...
A to nie lepiej dać rezystor w szereg z silnikiem a po pewnym czasie go zewrzeć? Patrz: dmuchawa samochodowa.
.Czerwony 5V ,czarny masa, zółty 12V podłącz radyjko podtrzymanie i 12V podłącz do zółtego a czarny do czarnego.jeżeli jest to zasilacz ATX, to aby go odpalić należy zewrzeć styki 14 i 13 (Zielony i czarnym)
Najpierw to by trzeba było rozebrać ten UPS i zmierzyć napięcie akumulatorka w czasie ładowania. Bo to że napięcie znamionowe mają takie samo, to nie znaczy że można je zewrzeć (przez diodę). Samochodowy akumulator kwasowy jest ładowany napięciem co najmniej 2V wyższym od znamionowego.
Kondensatory wymieniłem i problem zniknął, ładuje do ponad 14V. Tylko muszę zewrzeć krokodyli by przestało ładować
Musi to być zasilacz o dużej wydajności prądowej. Jak masz stary zasilacz z komputera stacjonarnego, to on się sprawdzi w tej roli. Żeby uruchomić taki zasilacz na zewnątrz, to musisz na złączu ATX (tym wielopionowym) zewrzeć przewód zielony (power ON) z czarnym (MASA). Po tej operacji zasilacz wystartuje wraz z wiatrakiem. Pozdrawiam
1. Diagnoza uszkodzonego elementu w Thyristor module - ciężko dostać zamiennik 2. Diagnoza uszkodzenia w Triac module - jest dość drogi w wymianie Oba moduły opierają się na triakach, żarówki paląc się robią zwarcie i uszkadzają triak, prąd zwarcia sieci energetycznej (setki amperów) często uszkadza inne elementy. To należy sprawdzić bez napięcia sieciowego,...
Siemanko . Dla chcącego nie ma nic trudnego . Przepraszam , że posłużyłem się ,,wytartym'' sloganem .Wyjście jest proste i często stosowane .Po prostu pruje się[ wycina ]cały wyświetlacz z obudową i elektroniką w taki sposób aby nie uszkodzić elementów i drobnymi przewodami połączyć obydwie części miernika . Można oczywiście pozostawić przełącznik ,...
To jest jeden z przycisków (mikroswitchy) na panelu sterującym. W zależności od czasu i kolejności naciśnięcia ma różne funkcje, np. jak przycisk MODE w radiu samochodowym. Pytałem o miejsce na schemacie, które mogę rozciąć i zewrzeć stycznikiem w celu załączenia i wyłączenia ogrzewania.
Witam !! Sam używam zasilacza ATX do zasilania radia samochodowego w warsztacie. Wykorzystałem linię +12V (żółty) oraz GND (czarny). Aby uruchomić zasilacz należy zewrzeć we wtyczce od płyty głównej przewód PSON(zielony) do masy (czarny). Pozostaje kwestia niewielkiego spadku napięcia poniżej 12V. W tym przypadku wystarczy obciążyć linię +5V (czerwony)...
Przeciążenie powoduje szybkie wyłączenie zasilacza, mógłbyś spróbować ograniczyć prąd do wartości, która nie przeciąży zasilacza, i sprawdzić, czy silnik ruszy w takich warunkach. Włączyć szeregowo opór 1,2 om - jak ruszy, zewrzeć po chwili. Takim małym kompresorem da się cokolwiek przedmuchać? Czy prostownik 12 V wchodzi w grę? Starej konstrukcji,...
No jest to bardzo proste, jeśli masz zasilacz komp. atx to nie włączy się sam. Trzeba zewrzeć szary przewód z masą(czarne przewody) wtedy zasilacz się uruchomi. Żólte przewody to 12V, czarne to masa. No i wiadomo jak masz wzmacniacz samochodowy to pewnie ma gniazdo masowe, 12V i jedno gniazdo załanczające wzmacniacz( trzeba na nie podać 12V.) i już...
Hej hej włączyłem dziś rano w obwód na razie bez tego gniazdka AUX w szereg za pomocą istniejącej wtyczki, nowo zakupioną używaną zmieniarkę CD oryginalną od tego modelu auta (SAAB CDX-M2516ZSA) i na ekranie najpierw się pojawia prawidłowo przycisk CDX ale po chwili znika i mam komunikat CDX ERROR, dalej gra już płyta z samego odtwarzacza, przy czym...
Żeby ktoś udzielił odpowiedzi musisz napisać model urządzenia i zdjęcia przepalonego elementu i całej płytki.
Czyżby ? Do tego linku nie dotarłeś ? http://zenfist.pl/pelen.php?id=40 Zielony z czarnym musisz zewrzeć na stałe,zasilacz obciąż żarówkami samochodowymi a nie komputerem.
Do sprawdzenia diody prostownicze i ten tranzystor na radiatorze.
Tam po za transformatorem, bezpiecznikami i mostkiem nic więcej chyba nie ma. O, przepraszam, amperomierz na obrazku jest, nie zauważyłem. Taki amperomierz mi się popsuł. Prąd, mimo to przepływał bez problemu, bo tam drut miedziany, bardzo gruby, ze 3 mm za bocznik zastosowali, a (wychył) wskazówka wykonany z blaszki z magnesem. Obstawiam, że zwarł...
Nie podałeś modelu samochodu,ale wnioskuję po kolorach że to Golf III.Plus po stacyjce ma być niegasnący przy rozruchu. Tak jak napisałeś ,w alarmie jest włączony tryb serwisowy i w pamięci alarmu pozostaje nawet po odłączeniu zasilania.Musisz wyłączyć tryb serwisowy (według instrukcji),sprawdź również czy przycisk autoryzacji nie jest zwarty.
Na przykład: http://skory.z-net.hu/alkatresz/irfz44.p... lub https://www.fairchildsemi.com/datasheets...
Czy bez tej diody ten wzmacniacz może działać? Oczywiście. Tylko że jak podłączysz odwrotnie zasilanie to na 99% odparuje końcówka mocy + kilka ścieżek.
hm wydaje mi sie ze kable od stacyjki zolty i czerwony trzeba zewrzeć,jesli zle mowie popraw ktos... :)
Zdecydowanie bezpiecznik 3 A będzie za mały do tego odkurzacza, możesz dać szklany 15 A bez żadnych przeróbek. Dodatkowo przyjrzał bym się samej wtyczce czy czasem przewód minusowy nie dotyka blaszki plusowej i robi zwarcie.
Zobacz czy któraś nóżka (punkt lutowniczy) łączy z masą radia. Jeśi tak, to ta dioda zabezpiecza przed odwrotnym podpięciem zasilania.
Echo może sobie wrócić - udam, że nie słyszę :) Tak, koncepcja jest taka, żeby zewrzeć Rx, Tx i linię sygnałową ECU. Linia jest tylko jedna, ale za to dwukierunkowa...
Dziękuję za wszelkie zainteresowanie. Problem rozwiązałem przypadkowo sam, szukając innej informacji na francuskim forum. Trzeba było zewrzeć na stałe ten cienki niebieski kabelek z plusem i przetwornica śmiga. Pozdrawiam.
Witam, zdjecie nr.2 gorny uklad SMD przy czerwonym kondensatorze, czy to resztki pasty lutowniczej czy "wybuch", jezeli uszkodzenie to zapewne tranzystroy jakimi steruje sa do wymiany.. Pozdrawiam
Dla bezpieczeństwa w takich radiach żeby można było oglądać np film, trzeba zaciągnąć hamulec ręczny, dlatego trzeba jeden odpowiedni przewód zewrzeć do masy.
Chyba każdy Siemens ma autoodbieranie na podłączonym zestawie słuchawkowym lub samochodowym. Więc trzeba mu odpowiednie piny w gnieździe zewrzeć i powinno hulać.
Witam, chcę zasilić wzmacniacz samochodowy wraz z subwooferem w domu, myślę nad tym zasilaczem z popularnego portalu aukcyjnego. Moje pytanie jest takie: jak go włączyć? Jakie piny trzeba zewrzeć? https://obrazki.elektroda.pl/7026882400_... https://obrazki.elektroda.pl/9007607700_...
czy mogę go zewrzeć do sprawdzenia Podłącz zamiast niego żarówkę. Np 24V 100W to da Ci około 5A zabezpieczenia, lub 2 szeregowo 12V samochodowe. Wcześniej dobrze by było przemierzyć elementy mocy i sam silnik.
Sprawdź czy nie przyciśnięte przypadkiem zwarcia nie mają.
Cewka, jak to cewka, ma swoją indukcyjność. Oczywiście nie można jej podłączyć na stałe do napięcia stałego (DC) nawet o wartości 12 V. Ale już do napięcia zmiennego (AC) o wartości 12 V można podłączyć na stałe jak najbardziej. Działanie styków przerywacza samochodowego to nic innego jak imitacja napięcia zmiennego 12 V po pierwotnej stronie oczywiście....
Zaczął bym właśnie od termostatu przegrzania numer 34 na załączonym schemacie. Termostat ten powinien albo po wystudzeniu sam się zresetować albo trzeba go ręcznie zresetować jeżeli ręcznie to na środku jego obudowy powinien być mały "guziczek". Jeżeli nie ma guziczka to najlepiej odłączyć przewody i sprawdzić miernikiem przejście jeżeli go nie ma to...
Dodam, że silnik musi być nagrzany do normalnej temperatury pracy. Często w układach gdzie zapłonem steruje komputer przed pomiarem trzeba zewrzeć odpowiednie piny w gnieździe serwisowym kompa
Sprawdziłem i nie jest zwarta
Zielony zewrzeć z czarnym-opisywane wielokrotnie. Wiatrak w zasilaczu sam się włączy, może nawet będzie sam regulował obroty, jeśli 120W to całkowita moc gałęzi 12V na zasilaczu to tyle może pobierać radio, głośniki mogą być nawet 1000W co z tego jeśli wzmacniacz ma moc 4X40W...
Obciąż Molexy dyskiem twardym lub cdromem, pod 3.3V podepnij np. żarówkę samochodową. I to są te piny.
Witajcie nie bardzo wiem czy zadaje te pytania we właściwym dziale forum , mam radyjko w którym wprowadziłem zmiany przerobiłem je tak by sygnał z mp3 trafiał na wejście AUX jednak nie bardzo wiem jak zabezpieczyć sobie mp3 playera przed zwarciem linii sygnału między sobą a także z masą i ewentualnymi pikami napięcia , 1.Czy radia mają jakieś zabezpieczenia...
W tym microswitchu odpadła Ci blaszka. Może gdzieś jest w obudowie. Można próbować wymienić cały microswitch - koszt naprawy to pewnie nowej słuchawki, ale zapytać można, np w jakimś punkcie GSM, lub u dorabiacza, naprawiacza pilotów samochodowych lub poszukać przycisku, który ma rozstaw nóżek taki sam jak Twój, w jakimś sklepie z podzespołami elektronicznymi....
Noleży Przed Podłączeniem Zasilacza i startem.... 1)Obciążyć Napięcia Wyjściowe +12V i +5V żarówkami Samochodowymi 100W/12V Lub Starymi Dyskami HDD i może być CDROM 2)Zwieramy Ze sobą Przewody CZARNY i ZIELONY
Porzuciłem pomysł, ale w wakacje chce to dokończyć. Pytanie z innej beczki, mianowicie w radiu samochodowym mam kanał L, P i masa, a w module L, P i dwie osobne masy, czy mogę je zewrzeć i podłączyć wspólnie do radia?
Wygląda na to że można to zastąpić termostatem od urządzeń typu fancoil, klimakonwektor. Napięcie zasilania 24v dc . Jest jedno ale nie wiem do czego służy wejście dice1 i dice2. Czy możesz wykonać test żarówka samochodową i przez nią zewrzeć przewód czerwony i niebieski. Powinien uruchomić się wentylator w środku na najwyższych obrotach. Oraz czerwony...
Kupiłem ładowarkę samochodową lecz nie chce ładować mojego wave. Testowałem na innych urządzeniach i wszystko wporządku. W internecie wyczytałem że należy zewrzeć żyły danych USB ale mam obawy że uszkodzę telefon. Co zrobić żeby ładowarka ruszyła ?
Poprostu łuk elektryczny, iskra powodująca rozpylenie materiału żarnika nawet na bańkę. Jest to to samo co zwarcie.
Kolego lukwyr00422 piszesz że to jest takie proste, a jak widzę to sam do końca nie wiesz ,o co w tym wszystkim chodzi.Jeśli chcesz obniżyć moc orginalnego balastu to kol. samouk123 powinien skorzystać z porady kol.sani777 ,a jeśli nie będzie korzystał z orginalnego balastu, a wstawi przetwornicę samochodową to wystarczy zewrzeć tak jak zaznaczyłeś...
Więc jeden prawdopodobnie to masa a dwa to 1 i 2 bieg. Możesz eksperymentować przez wpiętą w szereg żarówkę samochodową najlepiej H-4 wtedy nawet przy zwarciu nic nie spalisz.
Simoreg Siemensa to system m. in. regulacji silników pierścieniowych. Te 3 fazy z pierścieni wirnika puszcza się na 6 diod albo tyrystorów - nie pamiętam, połączenie takie, jak w samochodowym alternatorze. Jeśli 3 diody (w minusie) i 3 tyrystory (w plusie), to można regulować kąt otwarcia tyrystorów i uzyskamy regulację obrotów. Ten prąd wyprostowany...
Jak masz możliwość zdobyć zasilacz komputerowy (z komputera stacjonarnego, oczywiście) to weź go i poszukaj schematu wyprowadzeń złącza ATX oraz który pin należy zewrzeć z innym aby zasilacz wystartował "poza komputerem". Jeśli natomiast chcesz kupić zasilacz taki jak na załączonym wyżej zdjęciu to np tu: https://abc-rc.pl/product-pol-9233-Zasil...
Zwarcie na przewodach
Klej wydłubany, przetwornice działają. Temat do zamknięcia. Dodano po 33 Usunięcie kleju przywrócio sprawność przetwornic.
W tych ruskich prostownikach diody nagminnie padają przez zwarcia w grzanych ceramikach i elektrolitach. Na UT5 masz chyba zwarcie C-B
Witam! Czy kolega testy wzmacniacza przeprowadza przy podłączonych chinczach czy bez? Jeśli bez to, bez podłączonych chincz może pojawiać się taki problem. W chwili kiedy zapali się czerwona dioda protect wystarczy na chwilę zewrzeć masy chincz do masy zasilania. Wszysto się wówczas okaże. Pozdrawiam!
Przyczyną może być problem z okablowaniem. Zrób zdjęcie kostki ISO w aucie oraz kostkę w odtwarzaczu. Może zamienione są przewody?
zewrzyj ze sobą D+ i D-
Transoptory mają cztery nóżki należy zewrzeć dwie od trony płyty głównej. Zamieszczam zdjęcia z projekcji na samochodowej żarówce H7 100W, zasilanej napięciem ok. 12,5V. Mam kiepski aparat, w rzeczywistości wygląda to lepiej.
(at)dziadekkrecik Same bzdury Panie Dziadek. Skoro masz alternator samochodowy to prawidłowo podłączony powinien dawać do 15 VDC, nawet przy najwyższych obrotach tego ,,silniczka". Czyli masz to co chcesz -12 VDC. Tu nie ma zastosowania żaden sterownik od hulajnogi, roweru czy drezyny! A jak potrzebujesz 24 VDC, to przetwornic Step Up wszędzie jest...
Każde Mio i każdy Garmin to ma - ładowarka musi mieć połączone piny 4 i 5 przez odpowiednią rezystancję i to wszystko. Można równie dobrze zewrzeć piny i wtedy też będzie działać, tylko nie będzie ładować więcej niż 500mA.
Czyli zewrzeć kable od czujek (najczęściej). Albo nie wywalać mechaizmu, tylko wrzucić kasetę beez taśmy.
Zmierz napięcie na emiterze tranzystora T1. Żeby ustalić stan wysoki na wyjściu 3 układu 555, trzeba nogę 2 IC2 zewrzeć do masy. Na wyjściu 3 IC2 powinien pojawić się stan wysoki czyli napięcie ponad 10V. Napięcie o 0,6V niższe będzie na R11. Dopiero wtedy można mierzyć napięcie na wyjściach przeznaczonych dla cewki. W czasie normalnej pracy są tam...
Witam. sprawdź najpierw bezpiecznik we wzmacniaczu
Masz najzwyklejsze zwarcie trudne do lokalizacji, jedz do elektryka samochodowego.
może głośnik dostaje zwarcia
Sprawdź czy F1 ma przejście oraz czy D1 D2A D2 mają zwarcie.
Zasilacz ATX można odpalić bez kompa. Trzeba na stałe zewrzeć we wtyczce do płyty głównej zielony z czarnym przewodem (PS-ON i masę). Będzie na tym etapie chodził (mogę sie troche mylić) jak by mu sie zupełnie nie chciało. Dopiero jak obciążyłem wyjścia +12V i +5V żarówkami samochodowymi to zaczynał działać jakby "z pełnią życia". Zauważyłem że napięcie...
Bezpiecznik powinien być dostepny po wykręceniu pierścienia / nakrętki trzymającego środkowy bolec wtyku.
Podłączenie bezpośrednio nowego radia żółty pod plus akumulatora a czarny pod minus nie uruchamia radia Nie uruchomi, ponieważ w grę wchodzi jeszcze trzeci przewód, który należy zewrzeć z plusem. Inną możliwością jest tak jak koledzy wcześniej wspomnieli - uszkodzenie radia.
Artur k. Widziałeś kiedyś wzmacniacz samochodowy ?!?! A Ty widziałeś taki co ma napisane "remonte" ??, bo ja nie. Tak jak sam stwierdziłeś powinno być "remote", autor postu nawet nie potrafi poprawnie przepisać tego co jest napisane na wzmacniaczu. Pomijając już kwestie tego że wystarczy zajżeć do instrukcji lub na google i wszystko staje się jasne....
Wszystko masz wydrukowane na przekaźniku. Schemat wewnętrzny. Zasilenie cewki (85,86) spowoduje zwarcie 30 z 87.
A jego oporność? Mały prąd przez niego do diody płynie i może być minimalny spadek napięcia. Można jeszcze zrobić tak: zewrzeć go przy wylutowanej diodzie i zmierzyć napięcie w punktach diody a następnie przeliczyć jego wartość na potrzebną dla niebieskiej.
A wiadoma jest przyczyna uszkodzenia poprzedników? Może po prostu masz walnięte jeszcze sterujące, może jakieś zwarcie.
no wlasnie wymienilem i nic sie nie dzieje tylko jak podlanczam to sie na kablach zaiskrzy tak jakby mial jakis pobór i wszystko ani nie rychnie i tu pojawia sie pytanie jak to naprawic?? dzieki za szybka odpowiedz
tak, chodzi mi o diody led, i tak ogolnie jak to sie liczy. Jest na to jakis prosty wzor?? A z wiazku z glosnikiem jesli jest tak jak napisales to da to sie jakos naprawic??
Skoro tak to idz po przewodach i zobacz co robi zwarcie.
Zeby ruszyl to musisz je zewrzec:
W razie wypadku przewod plusowy moze sie przeciac a kant miazdzonej blachy, a co za tym idzie moze dotknac masy. Powstaje zwarcie i plynie bardzo duzy prad (prad zwarcia dla akumulatora samochodowego to ok 300A). Aby uniknac niebezpieczenstwa pozaru zakladamy bezpiecznik. Tylko ze jezeli kabel zostanie przeciety na odcinku miedzy aku a bezpiecznikiem,...
Czy ktoś podpowie ws pomiaru rezystancji wewnętrznej akumulatora samochodowego 12V celem oszacowania jego stanu? Na [url=https://sklep.akustrefa.pl/rezystan... stronie podają żeby przed pomiarem napięcia zewrzeć opornikiem 5W (opór około 7.5Ω) styki akumulatora (oczywiście potem powtórzyć bez niego)....
Jak robi sie zwarcie to na pewno uszkodzone sa te tranzystory. Kup mocniejsze IRFZ44N. Mozliwe tez ze przyczyna usterki sa spalone tranzystory w koncowkach mocy. Trzeba je sprawdzic czy nie maja zwarcia miedzy C-E.
Zwarty czujnik temp. lub zwarcie kabla. Sprawdź miejsca gdzie zostało zrobione przedłużenie czy tam nie ma zwarcia.
Zobacz tu: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... Musisz zewrzeć przewody: "podtrzymanie" z "zasilanie+12V" i podłączyć do żółtego przewodu zasilacza. Masę podłącz pod obojętnie który czarny i "włącz" zasilacz przez podłączenie zielonego z czarnym.
Udało się. Po podaniu napięcia z zasilacza na styki od baterii da się uruchomić tablet. Teraz szukam sposobu na samoczynne uruchomienie się tabletu po podaniu zasilania. Spotkał się może ktoś z Was z jakąś aplikacją, która na to pozwala? Czytałem o custom romach z taką opcją ale dla mojego tabletu nie ma żadnych custom romów. A gdyby tak zewrzeć na...
Żeby sprawdzić w całości czyli także strojenie i obiór nie należy zapomnieć o podłączeniu głośników. Ma problem z uruchomieniem (włączeniem) radia. Tu wystarczy to, co napisałem. Kompletne sprawdzenie poza "własnym" samochodem wymaga kodu. Głośniki, antena to truizm.
Witam. Masz tam BRIDGET w mostku + i -. I popraw te przewody by te "frędzle" nie zrobiły zwarcia! Bo...
No to THD żeczywiście duże :( ale to w końcu mostek. Można spróbować może podać sygnał na 2 takie kostki i je zewrzeć na wyjściu, albo: + -_+ - ta kreska _ to jest połączenie wyjść drucikiem a głośnik podłączyć do zewnętrznego + i zewnętrznego - . Tak się chyba robi we wzmacniaczach samochodowych. Może i tu by się dało tak zrobić?
(zielony i bialy zignorowalem, bo nie chce miec danych) Jeżeli masz w samochodzie normalne gniazdo USB, to najczęściej wystarczy zewrzeć ze sobą właśnie te dwie żyły danych w przewodzie USB, które zignorowałeś.
http://moto.allegro.pl/item155116865_jez...
Sprawdź czy dochodzi napięcie na procesor,oraz pozostałe układy,może poleciała stabilizacja któregoś napięcia na tranzystorze,może przepalona ściężka od masy przy "cienkich przejściach"....
Kolego, już je zepsułeś, dlatego robi się zwarcie. Pomyłka w podłączeniu tak zwykle się kończy, padają układy scalone, zabezpieczenia przeciwzwarciowe, to ma tak działać, w przypadku odwrotnego podłączenia powinna zadziałać dioda zabezpieczająca i upalić bezpiecznik. Praktyka zaś pokazuje że pada zwykle znacznie więcej elementów. Myślę że możesz spokojnie...
Spróbuj dać drugi bezpiecznik taki sam ale przed pompką , a przed wyłącznikiem i zobacz co się będzie działo.
Nie wiadomo jaki masz tam zasilacz ... Lecz 'problemu' możesz się pozbyć odlutowując noge 4 TL494 od reszty i podłączając ją przez np. 10K do GND; jednak ostrożnie - zewrzesz wyjście zasilacza i pewnie rozwalisz klucze tranzystorowe po pierwotnej...
Część odparuje, nie powinno być zwarcia, nigdy nie miałem kłopotów.
Witam, diodę wylutowałem i nadal jest zwarcie, więc prawdopodobnie procesor.
Sniezynka tak to ten, tylko wszystko po rosyjsku. ;/ Muszę wstrzymać się z pomiarami, ponieważ wyjąłem bezpiecznik, był przepalony, i ktoś na drucik zrobił zabezpieczenie, nie wierzę jak ludzie mogą mówić, że mają pojęcie później taką fuszerkę odwalać. Bo powtarzają, że prowizorka wiecznie działa, poniekąd tak jest no ale.... Tak jak wyżej z tego prostownika...
Sprawdzałeś co się dzieje po stronie wtórnej? Nie ma tam zwarcia? Czy układ prostowniczy na wtórnej nie jest zwarty?
Witam Potrzebuje przerobić zestaw samochodowy ze starej nokii 6610i na docelowo bluetooth. Jest to fabryczny zestaw montowany w samochodzie BMW E46, działa bardzo dobrze na starym telefonie, nie chce go zmieniać i rozprować samochodu. Na początek link do schematu złącz: [url=http://pinouts.ru/CellularPhones-No...
Jeżeli jest to Zasilacz Sprawny to należy obciążyć wyjście napięcia 12V i 5V żaróweczkami samochodowymi 50Wat Lub jeżeli masz jakieś dyski HDD i CDROM oczywiście te gorsze to możesz nimi Obciążyć Zasilacz Jak już jest Obciążony to należy Zewrzeć ( kabel-Zielony z Czarnym) no i zasilacz wystartuje
witam zamiast podminy zawartości pamięci sprawadz guziki a najlepiej je wymień bo albo w ogóle nie kontaktują albo są zwarte
wzmacniacz zewrzeć samochodowy radio samochodowy zewrzeć zewrzeć ładowarka samochodowy
seagate instrukcja boczki drzwi webasto zegar sterujący
pralka electrolux ews106410w pralka samsung zawiesza
RISCO ProSYS 128 – jak wyłączyć alarm, rozbrojenie, reset pożarowy i sabotażowy Amica 610L - Błąd 60 stopni, miganie i piknięcia