Witam ! Masa musi być bez zarzutu pod względem elektrycznym. Najlepiej osiągnąć taki rezultat podłączając się w miejsce świeżo odkręcone, oczywiście bez lakieru i bez jakichkolwiek zabezpieczeń antykorozyjnych. Podobne jest z plusem. Jeśli przy bezpiecznikach, to sprawdź czy podłączyłeś się przed bezpiecznikiem patrząc od strony akumulatora.I jednak...
Obudowa styków, która pękła, wykonana jest z bakielitu. Tego nie warto kleić, gdyż dwa styki prądowe muszą być ustawione praktycznie w jednej płaszczyźnie, aby ruchomy styk cewki automatu mógł je zewrzeć (w celu uruchomienia rozrusznika). Oprócz styków powinny być trzy, a nie dwa cienkie druty (dwa zwinięte razem i jeden pojedyńczy) - dwa razem to początki...
11A to dużo, być może zwarł sie przekaźnik pogrzewanej szyby.
W takim razie jeżeli pompa pracuje przy zwarciu przekaźnika to sprawdź czy tłoczy paliwo i sprawdź czy iskra jest.
czy zakładasz oryginał beru, czy zamienniki? wygląda na zbyt duze zasilanie ew. brak masy lub jakies zwarcie.
Sprawdź przewody w peszlu przy tylnej klapie Pewnie zwarły się kable od podgrzewania tylnej szyby z kablem od podświetlenia tablicy rejestracyjnej Pzdr
Masz zwarcie, robiło się na czujniku świateł cofania, po prostu kable idące do czujnika przecierały się o spodnie oblachowanie.
Na krótko wentylator chodzi normalnie. Na krótko czyli zamiast termowłącznika zwarłem przewody.
Witam . Mam felicie i amortyzator trze o koło , więc go wyjąłem i nie wiem czy ta blacha jest dobrze ? Pomóżcie :)
Witam mam problem w skodzie felicia gdy przekręcam kluczyć włączam zapłon to wskazówka obrotomierza zaczyna skakać i czasami słychać jakieś takie jakby pierdzenie w bezpiecznikach a gdy próbuję odpalić ją to kręci ale nie chce zapalić jedynie za pierwszym razem odpaliła po wymianie a teraz nie chce. Jestem świeżo po wymianie lamp wymieniałem wszystko...
Witam. W ostatnim roku było wymieniane w Feli: sprzęgło - komplet, tarcza, docisk, łożysko, a także łozyska w skrzyni biegów (po otwarciu skrzyni widać było, jakie są luźne, reszta skrzyni wyglądała jak nowa). Biegi wchodzą elegancko, ale martwi mnie co innego. Otóż gdy wrzucam na luz słyszę terkotanie, jakby łożyska. Wciskam sprzęgło - terkotanie znika....
Zwracam się do Was Koledzy o pomoc ,bo już całkowicie zgłupiałem. Po wymianie łożyska piasty prawej i dokręceniu prawidłowym momentem nakrętki przegubu (Felicia 1,9 D) miałem ciągle wyczuwalny luz przy założonym kole. Skonsultowałem się ze znajomym mechanikiem który zasugerował wadliwe łożysko. Wydało mi się to dziwne firma OPTIMAL z opinii na necie...
Witam, z moją Felicia 1.3 mam taki problem, że podczas jazdy zaczyna przerywać, takie krótkie momenty jakby nie miała podawanej odpowiedniej ilości paliwa, albo jakby listwa zapłonowa, nie wie, po prostu szarpie silnik, jak dodam więcej gazu przestaje ewentualnie ten objaw staje się lekko wyczuwalny. Tak się dzieje jak jest zimny silnik i po rozgrzaniu...
Mam problem z skrzynia, a nie chce wydawać kasy na darmo u jakiegoś mechanika korty nic nie zrobi a kasę weźmie;) Mam problem z zmiana biegów głownie chodzi o zmianę podczas zakrętów, na nierównej drodze podczas postoju, gdy stoi pod skosem lub pod górkę biegi wcale nie chcą się załączyć;)dopiero jak odpalę na biegu i wyjadę na w miarę prosta wtedy...
A więc tak sprawdziłem wszystkie kable ( styki połączenia itp ) po izolowałem to co mi się nie podobało, wszystkie kostki przeleciałem WD-40. Tak jak w/w mówił sprawdziłem przy skrzyni biegów ale tam jest ok. Zauważyłem, że jak wymienię bezpiecznik i na postoju przełączam kierunkowskazy to jest takie mrugnięcie na kontrolkach na desce rozdzielczej....
prawdopodobnie wypadaly ci zaplony i dlatego paliwo spalalo sie w wydechu. zobacz jeszcze do instalacji bo moze cos zle zrobiles. a swoja droga to podlacz oscyloskop i zobacz jakie sa impulsy sterujace cewke , moze jeszcze cos padło?
Oj niestety z tego nic nie poradzimy, poza tym zdjęcie powinno być od strony druku (czytaj spód radia ). Podczas pracy radia spróbuj zewrzeć kawałkiem przewodu obudowę radia z MASĄ gniazd czincz i zobacz czy coś sie zmienia... Bynajmniej powinno... Pozdrawiam Mleczyk89
Witam. Problem rozwiązany. Po wizycie u elektryka okazało się, że było zwarcie na zasilaniu przekaźnika wycieraczek. Naprawili jest wszystko w porządku.
Na krótko to zasialnie podłączone do wentylatora, czy zwarte kable przy czujniku?
Błąd opisywany jako "zwarcie do masy" to po prostu w 99.9% przerwa w obwodzie.
Witam Na bank źle podłączyłeś radio. Zwarte jest +12V z przewodem poświetlania radia. Miernik w rękę i sprawdzaj po kolei kabelki zgodnie ze schematem kostki. Podpowiedź znajdziesz tutaj: http://djlj24.fm.interia.pl/kable/isosho... Pozdrawiam Krystian
Cześć, poprawiłem połączenia w stacyjce, włożyłem nowe radio, działa. Zrobiłem zwarcie na funkcji X, niestety nic to nie dało. Ponownie sprawdziliśmy przekaźnik od funkcji X, no i zwiera dobrze, nie jest zasniedziały. Być może komputer?
Zwarcie głównej diody ,do wymiany mostek prostowniczy.P
Do oryginału, co masz na myśli ? Ze przy montażu gazu został wyeliminowany ?
No racja. Przepraszam za wprowadzenie w bład.
Sprawdź przewody na kostce pod maską pod szybą po lewej stronie, pewnie zgniły czerwone przewody, zewrzyj je.
W takim razie skończył ci się rozrusznik. Szczotki do wymiany oraz czyszczenie kanałków na komutatorze, bo robi się zwarcie i dużo prądu wtedy ciągnie.
Bez pilota nie wyłączysz, czy auto odpala podczas gdy alarm się uaktywni ? Jeśli auto odpala wystarczy odszukać centralkę i odłączyć jej zasilanie, jeśli auto nie odpala trzeba jeszcze dodatkowo zewrzeć obwód który rozłącza alarm.
"15" jaki kolor przewodu ? i gdzie szukać ew. zwarcia ? w tej harmonijce z tyłu też występuje "15"?
Tak jakby od radia. Mechanik raz powiedzial,ze jakies zwarcie jest,innym razem ze silnik sie zatarl.
To skoro po podłączeniu tego zabezpieczenia przeciwprzepięciowego ciągle jest zwarcie to znaczy że jest on zepsuty albo co mało prawdopodobne (bo zwarcie jest również podczas wyłączonego silnika) występuje napięcie przekraczające 24V.
Problem rozwiązany. W sensorze na procesorze Infineon, miedzy nogami 33 i 34 spoczywała kuleczka cyny, pozostałość po procesie produkcyjnym. Kuleczka powodowała zwarcie. Po jej usunięciu usterka ustąpiła. Temat zamykam.
Witam mam problem ze skoda felicia 1999 rok wczoraj po przyjechaniu z pracy samochód działał bez problemu natomiast rano po włożeniu kluczyka do stacyjki nie kręci rozrusznikiem i zapaliła się czerwona katrolka z wykrzyknikiem wymieniłem przekaźnik i dalej nic rozrusznik działa bo sprawdzałem na zwarcie i odpalił bez problemu proszę o pomoc z góry dziękuję
Większość ECU ma zabezpieczenie przed zwarciem cewki wtryskiwacza do zasilania... poza tym bez przesady, 300mA każdy driver wtrysku na pewno wytrzyma.
a jak przestajesz zapalac to milknie czy wyje jeszcze pół minuty. Może jakieś zwarcie przy rozruchu i tak spada napięcie ze alarm sie drze
Miałem podobny problem w swoim fordzie focusie. Nawalił mi kabel doprowadzający prąd do rozrusznika (+). Należałoby sprawdzić jego stan. A jeśli chodzi o zwarcie (jeśli jesteś święcie przekonany, że to to, musisz psrawdzić sam rozrusznik, ponieważ on pobiera bardzo dużo mocy i jeśli jest w nim zwarcie, to może doprowadzać do rozładowania akumulatora.
Witam! Dzisiaj miałem problem z odpaleniem mojej skody a mianowicie nie ma żadnej reakcji w rozruszniku. Akumulator naładowany (nawet próbowałem odpalić na rozruchu z prostownika), na początku tykał rozrusznik i nic a później tykanie ustało i za chiny ludowe nie zakręci, dwa dni wcześniej miałem tak że skoda odpaliła pochodziła dwie minuty i gasł. Kontrolki...
Może być zwarta jedna cela, piszesz że akumulator jest z maja, więc jaki problem masz gewarncję i radzę z niej skorzystać.
Attuator będzie pracował po podłączeniu zasilania, bo sterownik ustala położenie i pozycję zerową silniczka. Jeśli dzieje się tak jak opisałeś, posprawdzaj okablowanie tego silniczka, czy nie ma zwarcia i sprawdź czy nie jest uszkodzony sterownik instalacji LPG.
Czy przy próbie uruchamiania przewód prądowy robi się gorący ? Jak jest gorący zwarcie robi rozrusznik. Jak jest zimny szukaj złego połączenia + lub masy Stawiał bym na zły kontakt. Jacek
W Felicjach często pada regulator. Ale warto też przyjrzeć się diodom prostowniczym. Jeśli któraś jest zwarta, to generuje ona niepotrzebne obciążenie na wale. Jedno i drugie (regulator i mostek) kosztuje grosze, wymiana jest szybka i bezbolesna :)
Masz diodę spaloną. Masz zwarcie w uzw i będzie ci palić diody. Dodano po 3 Ten alternator kupisz za 60zł.
Witam Po dłuższej przerwie. Zawory ustawione dalej to samo... Podłączyłem VAG-a oto błędy: 537Regulacja Lambda poza specyfikacją - wartość górna 525Lambda Sonda-G39 sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY 525Lambda Sonda-G39 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 524Czujnik spalania stukowego 1 -G61 uszkodzenie 522Czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62 przerwa...
Witam Masz kolego racje ten mechanik to naciągacz zdaleka od niego.W samochodach żadna pamięć sterownika silnika się nie kasuje po odłączeniu akumulatora a szczególnie w tym modelu.Przyczyna musi być inna.Jeżeli został spalony bezpieczni to wygląda to na zwarcie w instalacji zasilającej dany układ i tu należy szukać przyczyny. Pozdrawiam
wszadzona jednowłóknowa, ona ma jeden cycek w trzonku, i on zwarł do kupy oba sprężynujące listki w podstawce. Panowie, przestańcie pieprzyc głupoty na tym forum o jakichś błądzących prądach.
przekaźniki raczej mało prawdopodobne może masa ma gdzieś zwarcie, a jak sie zachowuje po zapaleniu? jak właczysz światła i np: kierunki to co sie dzieje ? a ma ładowanie ? może alternator nie ładuje albo padł regulator
W klapce bezpieczników i przekazników dosyć często pojawia się zwarcie na przwodzie sterującym przekaźnika sterującego wszystkimi urządzeniami zasilanymi "po stacyjce". Trzeba spradzić, czy nie 'strzela" przy włączonym zapłonie i czy nie jest gorący. Pozdrawiam
Witam! Jest zepsuta stacyjka w felicji,samochod nie zapala,zalacza sie akumulator a pozniej trzeba mocno przekrecic by silnik ruszyl albo kilka razy maneworowac kluczem w stacyjce zeby zapalil,czy trzeba wymienic cala stacyjke?ile taka stacyjka kosztuje?jest jakas stronka jak taka stacyjke wymienic?pozdrawiam. Ewentualnie abym mogl doraznie zapalic...
Wystarczy że coś się dostało z dna baku między pływak najlepiwj rozłączyć wtyczke od baku są tam dwa przewody jeden z stanu paliwa drugi rezerwa zwarcie każdego z nich z masą załańczają stan paliwa i rezerwe jesli rezerwa się zapali to zabawa z pływakiem.
Ale co ma hak do włącznika światła? W przypadku zwarcia w instalacji do haku dochodzi do zwiększonego poboru prądu, grzania się instalacji, łączników itp. Sprawdź czy pianka pod kierownicą (nad pedałami) jest sucha. Skody dosyć często łapią wilgoć przez wadę z uszczelką przedniej szyby.
Posiadam skodę felicie 1.3 mpi 98r. od jakiegoś czasu zaczęło mi się robić zwarcie na przekaźniku nr. 18. przygasały mi od tego światła, przestawał działać nawiew oraz wycieraczki.... zwarcie trwało dłuższy czas a ja nie mogłem i nadal nie mogę znaleźć przyczyny. wymieniłem owy przekaźnik ale to nie pomogło. wina tkwi gdzieś głębiej... po jakimś czasie...
Witam, Auto jak wyżej, jeszcze miesiąc temu chodziło jak igła. Niestety, pojawił się typowy problem skód felicii, cieknąca woda po podszybiu. Po usunięciu gąbki od strony pasażera (mokra i zgniła) przestał odpalać. W miejscu gdzie była gąbka jest autoalarm marki TAR, po usunięciu gąbki moduł był cały mokry, wręcz ciekło z niego. Podejrzewam że coś tam...
Ja bym na początek zwarcie na tym oporniku zrobił (zmierzyłeś go omomierzem czy trzyma parametry?) i zobaczył miernikiem, czy ładowanie będzie dobre. Nic się nie stanie i nie przejmuj się brakiem kontrolki. Wygląda na zbyt duży opór na wzbudzaniu, i póki jest magnetyzm szczątkowy, alternator wstaje. Można też tak zostawić, pamiętając o "nożnym wzbudzeniu"...
Rozłącz ten "mostek" i sprawdź czy na którymś czerwonym nie pojawia się + po stacyjce , a przez to mostkowanie po prostu jest to zwarte razem na stałe . W tym aucie musi być plus po stacyjce ... może trzeba zacząć szukać od stacyjki jak ktoś kombinował już w "kabelkoligii" ;)
W twoim aucie jest 9 diod i słabo widzę abyś je z tamtąd wyjął nie mając nawet klucza 16???Oczywiście bez obrazy.Ale to ci się zapewne przyda, bo czegoś się dowiesz, http://autokult.pl/623,alternator-budowa... No tak. ale jak go wyjąłeś to teraz trzeba go rozmontowac i sprawdzić o co chodzi?Może to zwarcie na stojanie, może diody/tu...
Skoda felicia. Kabel 7 żyłowy. Przeciwmgłowe w 13 pinowym jest cofania. Ok ale te wartości pomiarowe są bez podłączonej przyczepy, więc coś w samochodzie mam nie tak. Tylko co i jak do tego dojść
skoda felicia felicia skoda głośnik skoda felicia
wymiana kondensatorów zasilacz pomierzyć głośniki apple reset bateria
telefonia dalekosiężna mikrokomputer cobra1
Instrukcja obsługi kotła Termet MiniMax Turbo Panasonic telefon stacjonarny – brak obrazu na wyświetlaczu LCD, identyfikacja CLIP działa