Zgadza sie o tą podkładkę mi chodziło
wyreguluj gaźnik. Wyczyść świece. Jaki kolor świecy?
co to może być Zima.... Czy przytkanie (nie zatkanie!) wlotu do gaźnika pozwala na wkręcenie się na obroty? Jednak luzy zaworowe to bym sprawdził. Tak dla świętego spokoju, bo w tych silnikach padają jak muchy. Jaki olej?
Obrócić stojan rozrusznika ( obudowę ) o 180 stopni
Ma być szczelnie pomiędzy SPRAWNYM gaźnikiem a cylindrem.
Witam, ostatnio jak jechałem moim motorowerem to zauważyłem że wskazówka od km/h chwieje się jechałem wtedy 60km/h kiedy odkręciłem manetkę wskazówka momentalnie wyskoczyła na 120 a następnie zamknęła licznik i wróciłem do 80 i stała w miejscu aż do momentu puszczania gazu. Chyba wiem co się dzieje ten licznik dostaje pier*olca przy wysokich obrotach...
Silnik się wkręca na obroty, ale skuter nie jedzie, czy pod górkę obroty silnika spadają?
Tak jak piszesz. Jakoś mi się nie chce wierzyć, że po wymianie świecy i modułu potrzebna była regulacja gaźnika(jeśli wcześniej było dobrze).
Jak wygląda uszczelka łącząca gaźnik z cylindrem ? Prawdopodobnie łapie "lewe" powietrze.
Jakie jest napięcie na aku przy wyłączonych odbiornikach?
dzisiaj niestety podczas zimowych rajdów coś z linką się stało manetka chodzi luźno a obroty są na maksa, Pewnie zamarzła w pancerzu.
Tego jeszcze nie sprawdziłem. W domu będę o 16.30 dopiero. Jak kręce kołem gdzie jest wentylator to iskra nie przeskakuje za każdym obrotem.
Zgineli wszyscy:?
Nie no umnie to sporadycznie. Domowe prace ;D Sprężarka ził 2 tłoki ustawie na 2000 obrotów. na silniku 1,5kw
sprawdź luzy zaworowe częsta przyczyna
Dziękuję za porady:)
Założone nowe, dziś wymienione. Bez efektu :(
Mógłbyś mi wytłumaczyć jak sprawdzić poziom paliwa w komorze ? Nie bardzo wiem jak się do tego zabrać.
Witam serdecznie. Zakupiony skuter Zipp 4t szarpie przy wyższych obrotach podczas jazdy. Jak się rozgrzeje to jest jeszcze gorzej. Zauważyłem że urwany jest jeden przewód od jakiś cewek sterują dawka powietrza( chyba tak to nazwę, bo fachowcem nie jestem.) do gaźnika. Nie mogę nigdzie znaleźć jak to się nazywa i gdzie to można kupić. A i mruga też czek...
zapewnie albo napęd jest nie wyregulowany albo słaba kompresja. Napisz więcej szczegółów czy pracuje na wysokich obrotach podczas rozpędzania czy na niskich jakie obroty ma jak już się rozpędzi czy jak podniesiesz koło to czy ma siłę wkręcić się na obroty itp
U mnie od źle ustawionych zaworów praktycznie nie da się ustawić wolnych obrotów +problemy z zapalaniem, gorsze osiągi. Przebieg masz bardzo duży. Zawory sprawdzam(ustawiam) co kilka tysięcy.
Witam mam problem zawiesza mi się skrzynia biegów i na wyższych obrotach nie regularnie chodzi proszę o szybką pomoc
Tak wymianiłe regulator i to pomogło.
A mam pytanie wie ktos jakie powinno byc ładowanie na wolnych obrotach w tym skuterze?
Witam, jak już mówiłem w temacie, Zipp vapor ma problem odpalić. Gdy chce go odpalić, z wielkim trudem odpali, ale silnik pracuje tylko na wysokich obrotach i przerywa, przy czym z tłumika wydostaje się chmura dymu, gdy puszcze manetkę skuter gaśnie. Gdy wykręcę świecę, to ona jest mokra. Co może być popsute? Z góry dzięki :)
Wyglada jak by dostawal zbyt bogata mieszanke.
Witam mam problem z motocyklem Zipp czy 125.motocykl odpala chodzi chciałem na wolnych obrotach później gaśnie no chyba że Doda się gazu.Normalnie da się jeździć tylko czasami jak się zatrzyma w miejscu to gaśnie co to może być?
Sprawdź zawór pod gaźnikiem czy nie ma szczeliny na płytkach.
witam. Nie będę dwa razy wstawiał tych samych fotek bo mnie admini wywalą, ale daje link do strony na której jest od dość dobrze widoczny z prostym opisem. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic83... Tak jak pisałem chłodzenie jest zrobione na bazie puszki po szynce czy ogórkach, nie pamiętam, jak pisałem to w zupełności wystarcza. Smarowanie...
Umnie też skuter gaśnie tylko jak odkręce korek paliwa to w kręca się na obroty i dalej jechać można a skuter to Zipp topas rs 50 i ma przejechane 710km dopiero bo to nowy
Witam.W zeszłym roku kupiłem nowego Otisa.Zatarł się silnik nie mając cierpliwości na grzebanie kupiłem nowy silnik.Spaliła się instalacja założyłem od Colibra.Jest teraz problem. Po założeniu silnika skuter jest strasznie słaby.Wydaje mi się że sprawa leży po stronie elektryki.Sprawdzałem na kilku modułach cewkach i świecach.Teraz skuter raz ma siłę...
Na początku wszystko było dobrze, niedawno tak się zaczęło.
świeca jest nowa na drugim skuterku rezystancja jest większa ma 460 na zimnym ale mam w nim inny moduł tnz. inne piny czy da się go jakoś podpiąć na ostro ? a co myslisz czy może to być gaźnik dodam że skuter ma siłę ale strasznie nie równo pracuje i tak puka z tłumika jak by iskra była nie systematyczna. Niema też problemu z odpalaniem a jak ma napad...
Zdusic moc silnika czy ograniczyc maksymalne obroty?
dzięki za pomoc. problemem był wał korbowy, który nie robił pełnego obrotu. już go wymieniłem. temat do zamkniecia
Masz tu bardzo ciekawa lekturke: http://www.skuterowo.com/docieranie-siln... Kolega mnie wyprzedził minimalnie.
spróbuj wsadzić większa dysze główna o parę jednostek. zawór membranowy nawet jak ma odgięta jedna blaszkę to i tak będzie działał. wkręć śrubę do regulacji składu mieszanki a potem wykręć 2.5 obrotu i sprawdz efekty
Zipp Quantum ma Chiński silnik dwusuwowy i to trzeba wziąć sobie do serca CHIŃSKI dla którego zabójcze są wysoka temp i wysokie obroty. To teraz się zastanawiam nad quantumem tak w ogóle jest dużo plusów i minusów .
Kolego podaj konkretnie jak rzeczywiście zachowuje się skuter, bowiem podany przez Ciebie opis może dot. kondycji silnika (słaby) jak również usterki przekładni automatycznej. Czy silnik wchodzi na obroty, lecz wolno jedzie - wówczas byłaby to wina przekładni (paska, sprzęgła lub wariatora), czy też słabnie silnik podczas jazdy tj. "spada" z obrotów...
Witam możliwe-jak żyłowany do ""odcinki"" i pracujący na wysokich obrotach podczas procesu docierania 10W-50 standard
Kupiłem skuter i od dłuższego czasu mam problem, mianowicie kupiłem nowy aku i gdy włączam światła na postoju (zgaszony silnik) to działają kierunki, długie krótkie nic, ale gdy odpalę moto i jadę to wszystko działa, tyle że jak zwolnię to na niskich obrotach prawie nie świecą. Skuter to Zipp Quantum 50c z 2009r.
Planuję sprzęt do odgrzybiania samochodu ale też i mieszkań lub dużych pomieszczeń stąd taka duża wartość mocy. Do całości potem dodam regulację mocy oraz timer, który będzie miał regulowaną wartość opóźnienia uruchomienia oraz timer wyłączający go po zadanym czasie. Tak aby można było spokojnie wyjść z pomieszczenia i wrócić jak się już wywietrzy....
Zrób zdjęcie tej rurki. Czy obroty jałowe nie są zbyt duże? Czy stało się to nagle czy po remoncie?
No chyba trzeba rozbebeszyć wariator bo jeśli silnik wchodzi normalnie na obroty to tylko wariator sprzęgło lub pasek są zwalone .
Jeżeli masz w nim silnik 2t to kluczowym i ważnym szczegółem , jest jak głęboko wchodzi rura wydechowa ( kolanko ) w obudowę tłumika , ma być jak najpłyciej włożone , bo w 2t zestrojenie układu wydechowego jest ważne i ma wpływ na moc silnika i to jakie obroty wykręca .
Jeżeli siadł ci regulator napięcia, to kosztuje, 80/100zł. Zmierz jeszcze napięcie, przy wyższych obrotach, to sprawdzi regulator. Napięcie nie może przekroczyć 15V.
Witam mam problem ze skuterem zipp,super chodzi jak jest sucho i ciepło,ale gdy zacznie padać traci moc i go zaczyna dusić aż w końcu zgaśnie,wymieniłem świece,fajke,przewód z cewką chyba.Mam filtr stożkowy w środku nie ma żadnej gąbki,jak jakąś wsadziłem to nie wchodzi w obroty,proszę o pomoc dzięki.
Przede wszystkim naładować akumulator i wyregulować gaźnik po czyszczeniu- 1,5 obrotu jedną i drugą śrubkę od maksymalnego dokręcenia odkręcić , sprawdzić czy odpali.Jeśli nie odkręcić następne 0,5 obrotu ,obserwując za każdym razem jak reaguje na odpalenie świeca, czy jest mokra. Elektrozawór ssania również może powodować takie objawy.
Założył bym omp 50 lub coś pochodnego (przyzwoita trwałość, obroty prawo-lewo)
Sprawdzałeś filtr powietrza ? A co ma do tego filtr powietrza? A jeśli byłby brudny, to czy nie hamowałby silnika mocniej przy wyższych obrotach, kiedy silnik ma większe zapotrzebowanie na powietrze?
To samo nagle zrobiło mi siè w 2-letnim Zipp Toros 125. Chodził jak honda. Poza normalnym serwisem nic w nim niedotykałem. Od 4 m-cy nie mogè ustaliç przyczyny. A co u Pana było?
Przy sprawnej instalacji pełne napięcie (14,3V) powinno uzyskiwać się praktycznie po zapaleniu i wkręceniu trochę wyższych obrotów niż jałowe. Ten regulator możesz wyjąć i na woltomierzu sprawdzić czy napięcie się podniesie ponad te 13V. Jeśli tak to jest uszkodzony regulator. Tylko nie przesadzaj z obrotami bo możesz usmażyć akumulator i inne elementy...
Witam. Posiadam motocykl Zipp pro 50, w którym non stop po dodaniu gazu pali mi żarówki 😡 Myślałem, że to wina regulatora napięcia, więc kupiłem dwa nowe i wciąż dzieje się to samo. Wina nie może też być po stronie iskrownika/Magneto, gdyż jakoś 3 miesiące temu kupiłem nowy silnik Moretti 110, a przed zakupem było to samo. Gdy odpalę motocykl, to od...
Może zmieniłeś rolki w wariatorze (na niewłaściwe) lub pasek. Z załączonego filmu nie wynika, aby pasek napędowy podczas zwiększania obrotów silnika wyraźnie zmieniał "położenie".
Właśnie sprawdzałem węzyk jest ok... luzy zaworowe ustawione dobrze, rozrzad ustawiony dobrze... hmmm co to może byc ? Skuter kiedys wkrecał sie na starcie w ogole na wieksze obroty teraz nie, na stopce dochodził do maksymalnych obrotów ( do odciecia ) teraz az tak wysoko sie nie kreci :(
https://obrazki.elektroda.pl/6583331600_... na załączonym zdjęciu pod zbiornikiem oleju w skuterze Zipp Quantum znajduje się część podobna do gaźnika nie wiem do czego ona służy ponieważ nie ma nic podpiętego do niej, ma też mam problem że podczas pracy na wolnych obrotach jaki przy dodawaniu gazu dymi tak jak by mial za dużą dawke...
Witam, jestem nowy na forum. Posiadam Zipp Quantum 50 2T i mam z nim taki problem że na starym module zapłonowym nie wchodzi na obroty. Gaźnik jest ok, wymieniłem już osiem modułów zapłonowych z różnych firm które teoretycznie wszystkie pasują do tego modelu a na żadnym z nich nie ma iskry, instalacja jest przejrzana alarm odłączony a iskra jest tylko...
Więc tak... : Rozrząd i luzy zaworowe są ok. Sytuacja wygląda tak: (Taki mój sposób na sprawdzanie mocy bez wyjeżdżania z garażu) - Po załączeniu tylnego hamulca (który nie trzyma dobrze i wymaga podciągnięcia ) oraz dodaniu gazu skuter dość fajnie wchodzi na obroty do momentu maksymalnego podciągnięcia manetki. Po przekręceniu gazu na maksa obroty...
Auto przyzwyczaiło sie do dziury w dolocie ,bądz coś zle złozone . Poczytaj https://www.motofakty.pl/artykul/regulac...
Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu mam problem z moim skuterkiem. Zipp Steed 50 A mianowicie chodzi o to ,że: Gdy zapalam skuter chodzi bez zarzutów, lecz po przejechaniu około 100-200 metrów spada z obrotów (powoli) aż zgaśnie, potem jak gdyby nigdy nic odpalam wsiadam i jadę dalej, już normalnie bez problemów. Chciałbym się dowiedzieć co może być...
niewiem nie mierzyłem barów aha ja nim jechałem kilka dni temu i cos zaczeło strzelac w nim spadł z obrotów i zgasł po poł minuty odplił i pojechałem dalej zlekceważyłem to po tygodniu jazdy zgasł na amen wogołe nie pali
Znów wracam z usterką , zakupiłem akumulator żelowy i co zauważyłem - w zakresie niskich obrotów silnika ( jak sie zatrzymam ) światła w miarę świecą ale jak juz ruszę z miejsca i w miarę rozpędzania akumulator sie wyczerpuje.
Silnik zamontowany i pierwsze pranie zrobione, wszystko działa jak należy. Nic więcej się nie uszkodziło, pewnie dlatego że podczas ostatniego wirowania zauważyłem, że silnik zionie ogniem, i zaraz zabrałem się za niego.
Teraz pali było ustawione na zamkniętych zaworach teraz kolejny kłopot polega na tym że dusi go pod czas jazdy i przerywa szarpie na wolnych obrotach jak dam szybko gazu to go dusi i gaśnie gaźnik jest ok obroty trzyma delikatnie okopcona świeca trzeba więcej powietrza no ale to nie w tym teraz problem ? I były na nowo ustawione zawory
Czyli jak rozumiem ,w tym modelu nie występuje opornik świateł.Ładowanie mam ok 13V na wolnych obrotach ,a przy wyższych nawet 14,1V.Z tego wynika ,że regulator jest ok.Trzeba zrobić dokładny przegląd instalacji widzę.Dzięki za odpowiedz .Pozdrawiam.
Witam, ja mam wersję 2t 70ccm. Mecze się z nim już długo odkąd została zwiększona pojemność. Większość części wymieniona na stage 6 i dalej słabo. Dzis sie okazalo winowajca gaźnik- filtr. Objaw byl taki ze mi przerywal i wywalal papliwo do filtra. Dzis zszedłem z dysz 80-82 na mniejsze 78, następnym razem będę próbował na 75. Ogólnie to problem był...
Przeczytaj dokladnie temat wkreca sie dobrze nawet bardzo dobrze i biegi chodzą tak jak powinny ale do 2 tylko bo jak wrzucę 3 to przyspiesza tylko trochę i jak wrzucę 4 tez troche tylko nie tak jak kiedys a jade praktycznie na v max obrotach Dodano po 18 Taki wlałem olej nw czy jest odpowiedni bo moze to wina sprzegla ze się ślizga przez zły olej bo...
Witam.Mam skuter ZIPP i taki problem,skuter odpala ładnie,na postoju pracuje spoko nawet pół godziny,kłopot zaczyna się gdy siadam i jade,po przejechaniu ok 500m zaczyna go dusić gdy dodaje gazu,musze się zatrzymać postawić na nóżkach i dodaje gazu manetką wtedy znowu ładnie wchodzi na obroty,i znów jak siadam i jade po 500m jw.Prosze o pomoc,gaznik...
Masz gaźnik Teikei (TK) czy jakąś podróbę typu "Mokini, Minkui"? W Teikei śrubę składu mieszanki biegu jałowego ustaw wykręconą o 1.5 obrotu. Regulacja tą śrubą nie zmieni Ci składu mieszanki przy pełnym obciążeniu. Musisz zmienić dyszę główną na większą, poza tym przy tuningowym cylindrze konieczna jest wymiana wydechu oraz zestrojenie przekładni na...
Witam. Mam problem z ładowaniem w Zipp Shock (oryginalnie 50ccm) po wymianie silnika na 160ccm (Zongshen 155 V2) ze stojanem od silnika Lifan 150ccm. Problem tkwi w tym, że pali regulatory napięcia. Nie wiem jaki regulator napięcia dobrać, prąd jaki wypływa ze stojana to ok. 35A i 85,4V(przy maksymalnych obrotach). Nigdzie także nie ma żadnego zwarcia...
Witam.Mam mały kłopot ze swoim chińczykiem.Po zakupieniu nowego silnika, złożeniu instalacji elektrycznej okazało się że skuter odpala na dotyk.Problem pojawia się gdy nagle dodam gazu.Skuter zaczyna wyć zwalnia z obrotów dymi na czarno a świeca robi się momentalnie czarna.Po puszczeniu gazu skuter gaśnie..Gdy delikatnie dodaję gazu skuter wchodzi na...
Witam zakupiłem ostatnio skuterek Zipp quantum, z tego co wiem to jest w nim silnik 100cc i nie odpala, podobno gdy jechał to mu się przewrócił na bok i zakopcil olejem i zgasł. Sprawdziłem czy jest iskra, no i jest kompresję też ma dobra, i problem jest taki że gdy go odpalę z kopki to chwilę pochodzi i gaśnie jak dodam lekko gazu to odrazu, na plaku...
Witam. Mam mały problem z silnikiem zipp pro 50.Opiszę wszystko od samego początku. Rozbieralem silnik od zippa ponieważ wyrwalo mi z kareta szpilkę lecz nie dalo się naprawic gwintu.kupilem nowy karter.wymieniając karter musialem zdjąć sprzegło.po złożeniu całego motoru i zalaniu go olejem takim jak na zdjęciu silnik pracuje jal nalezy lecz przy wlanczaniu...
wygląda na złą mieszankę (zbyt bogata) Jaki masz teraz gaźnik? jaki wcześniej? Dlaczego zmieniałeś? było coś robione z dyszami/iglicą/składem mieszanki? Z racji z tego, ze zwiekszylem pojemnosc z 50 do 110 to bylem zmuszony zmienic na gaznik przeznaczony na wieksze pojemnosc (wieksza przepustowosc powietrza itp). Dyszy nie zmienialem, natomiast wczesniej...
Aby rozwiać wszelkie wątpliwości: Silniki dwusuwowe stosowane np. w simsonie, skuterach, itp. są silnikami wysokoobrotowymi ! Fakt, że osiągają ponad 10000 obr/min jest czymś normalnym. Na przykład, mój Zipp Quantum (seryjny silnik dwusuowowy 50cm³) rozkręca się do obrotów 13000 obr/min. Zaś wolne obroty zależą m.in. od koła zamachowego, konstrukcji...
Dysza główna i dysza średnich obrotów są w pełni drożne i czyste. Gaźnik rozbierałem 3 razy, wszystkie kanały są drożne i czyste. Filtr i kranik podciśnieniowy wyeliminowałem zasilając gaźnik grawitacyjnie z butelki.
małe sprostowanie sprężarka nie jest śrubowa tylko tłoczkowa jak normalna sprężarka klimy. niestety nie została ukończona ponieważ przy zwiększeniu obrotów przegrzewała sie i zatrzymywała po ostygnięciu działała dalej. na małych obrotach działała bezproblemowo ale miała jak dla mnie i butle ponad 100l za małą wydajność, ale jeśli zastosowano by butle...
Regulacja jest tylko mieszanki i niskich obrotów Dodano po 16 Problem chyba znaleziony. Delikatne pęknięcie na króćcu przy dyszy podciśnienia do kranika. Jak przyloze tam palec i zatykam nim dziurkę to skuter odpala więc na 99% to by było to. Za chwilę jadę po nowy króciec i dam znać czy objawy ustąpią.
Wygląda to tak jak by miał blokadę ale gdzie... on nie muli tylko go zalewa albo wygląda tak jak by w pewnym momencie brakowało iskry... Silnik przejechał ledwo 5km Dodano po 1 Kupiłeś z modułem zapłonu i gaźnikiem? z gaznikiem bez modułu moduł od zipp 250 Dodano po 38 Do tego moto strzela w gaźnik i gaśnie na wolnych obrotach
Witam Posiadam motorower Zipp Pro 50 z silnikiem 139fmb 72ccm Kupiłem motorower z uszkodzonym cylindrem, głowicą i tłokiem. Znajomy który jest mechanikiem samochodowym i ma także trochę pojęcia o motorach założył mi zestaw z allegro (cylinder, głowica, tłok). Silnik działa lecz dziwnie, czasami (w większości prób) przy uruchamianiu silnika, dodawaniu...
Mam ten sam skuter co autor i miałem podobny przypadek, zaciął się pływak w gaźniku. Wystarczyło postukać i troszkę przechylić gaźnik w lewą stronę, po tym zabiegu pali idealnie jak wcześniej. Potem problem się powtórzył po przejechaniu około 500km, nie odpalał a potem ciężko palił i nie wchodził w obroty. Okazało się że miałem pęknięty odpowietrznik...
Witam. Mam problem ze swoją maszynką, to bzyk z silnikiem 139FMB, i resztą zrobioną z tego co było pod ręką. Instalacja robiona od podstaw, wszystko działa prawidłowo poza światłami głównymi. Są one zasilane odgałęzieniem z żółtego przewodu idącego do regla, tak jak na schemacie z Hondy DAX. Nie wiem, czy coś ominąłem czy jak, ale przy dodaniu gazu...
Oczywiście jutro wstawię zdjęcia gaźnika i całego agregatu. Dzisiaj zdjąłem głowicę i przeraziła mnie warstwa nagaru, normalnie odchodził płatami, był nawet pod zaworem ssącym. Zawory oczywiście nie domykały się. Wyczyściłem wszystko, dotarłem zawory, ustawiłem luzy na zaworach, poskładałem i chciałem go odpalić aby zobaczyć czy pomogło. Jak pierdyknął...
naprawdę nikt nie pomoże?? mam jeszcze taki problem bo teraz już mam wszystko ok kupiłem nowy regulator i z ciekawości sprawdziłem: odłączyłem żółty kabel od regulatora i światła świeciły a ładowanie też było to po co on tam jest podłączony? wie ktoś?? a no i sprawdziłem napięcia na wolnych obrotach na biały a masa i żółty a masa i mam na tym pierwszym...
Nie znam dokładnie budowy tego gaźnika więc napiszę ci tak mniej więcej (chyba że dasz dokładne fotki). Na początek warto go porządnie wyczyścić, tj, rozkręcić, wymyć w benzynie ekstrakcyjnej i cały brud usunąć patyczkiem kosmetycznym. Potem, skręcić jak było. Potem musisz odpalić skuter, niech się nagrzeje do normalnej temp. Będziesz miał 2 śrubki,...
Pompa tłoczy olej przez środkowy trzpień do wnętrza wirnika. Po wypełnieniu jego całego, olej pod wysokim ciśnieniem jest wypychany poprzez dysze ustawione pod odpowiednim kątem. Wyrzut oleju powoduje obrót wirnika i podczas wysokich obrotów olej jest rozbijany po ściankach obudowy całego filtru. Na ściankach wirnika, od wewnątrz, zbiera się brud,...
Ten zipp ma w nazwie bt? Moduł można zrobić na kilku elementach, lub na procku. Jak na procku to czujnik masz już w magnecie, za jego pomocą możesz zarówno sterować zapłonem jak i liczyć obroty. Kluczowe słowa do wpisania w google: sport devices ignition module, linku dokładnie nie pamiętam, jest tam podany dokładny schemat modułu konkretnie dla dwusówa...
Witam. Mam problem a mianowicie na wolnych obrotach przednie światła mi przygasają. W tylnej lampie przepalają mi się żarówki. Akumulator jest naładowany. Światła postojowe i licznik świecą się normalnie. Tylko w przedniej lampie aby światła dobrze się zaświeciły trzeba dodać sporo gazu a w tylnej się przepala żarówka co jakiś czas. Co z tym zrobić?...
Witam, około tydzień temu kupiłem silnik 125ccm 4t, wszystko ładnie działa, normalnie wkręca się na obroty, nie przerywa i nie dusi go. Wszystkie podzespoły mam dopasowane do tego silnika. Ale pojawia się problem. Wczoraj gdy wracałem z pracy zaczęły trzaskać zawory, ustawiłem ssący na 0,10mm, wydechowy na 0,15mm. (Motorek pali od strzała). Ale przy...
Może hałasuje rozrząd lub tłok (sworzeń tłokowy, pierścienie). mam podejrzenia do rozrządu ale tam nie ma co się psuć. A sworzeń itp. Sprawdziłem. nie to nie rozrząd
Nie no bez przesady że kupiłem regulator o niskiej jakości. Mam drugi skuter (zipp vapor) i na nim regulator chodzi bez zarzutu. Do fachowca nie chce mi się chodzić ponieważ nie chce już w niego inwestować za to chciałbym sam spróbować rozwiązać tajemniczą zagadkę z waszą pomocą
jednak awaria nadal wystepuje;p nie wziąłem poprawki że gdy miałem aku w skuterze naładowało go stad miałem swiatła i zielona kontrolkę stanu ładowania na akumulatorze. panowie gdzie szukać przyczyny? 3 iskrowniki przetestowane, 3 regulatory i nadal nic. napiecie na aku na odpalonym silniku bez świateł wynosi 12.74V na wolnych obrotach natomiast na...
Gaźnik wyregulowałem, dysze od obrotów ustawiłem na 2,5 obrotu, z tego co wiem to, tak powinno być. Silnik chodzi ładnie, trzyma obroty, czy w środku gaźnika dysze trzeba wyregulować? Proszę, nie zakładać kolejnych tematów, dotyczących tego samego problemu. Poprzedni, skasowałem. Pierwszy post, w tym temacie, należy poprawić (błędy i pisownia)
witam i z góry przepraszam że wtrącam się w temat ale już nigdzie nie mogę uzyskać pomocy mam tego skutera i od 2 lat wielki problem z elektryką od czasu gdy rozleciała się cewka na iskrowniku przestał ładować akumulator tak mi się wydawało więc kupiłem nowy iskrownik magneto regulator napięcia i dalej to samo światła bez akumulatora ledwo świeciły,więc...
Tak samo u mnie, Zipp Eagle 0.1, mechanik w salonie z którego był zakupiony skuter zdjął blokady mechaniczne tzn. napęd + gaźnik elektroniczny (blokada otwarcia przepustnicy). Skuter zaczął jeździć 55km/h przez około 100km i znów zaczął zwalniać (odcinanie obrotów), teraz znów max. nawet z górki to 43km/h na co przy ponownej wizycie mechanik już rozłożył...
Witam, mam problem ze światłami w swoim motorowerze, mianowicie od samego kupna motocykla borykam się z problemem braku ładowania, prądu oraz świateł. Po wymianie całej instalacji elektrycznej oraz regulatora napięcia światła, podświetlenie licznika i kierunki działają, lecz prąd idzie z samej prądnicy, przy czym dając motocykl do, dajmy na to, 6 tysięcy...
Witam. Problem polega na tym, że nie mogę odpowiednio wyregulować gaźnika, śrubkę od dawki paliwa skręcam na maxa, odkręcam 1/2 obroty, od obrotów odkręcam dosyć mocno i powoli skręcam obroty i puszczam gaz, do momentu kiedy będzie dobrze. Wyregulowałem w ten sposób gaźnik do stanu w którym ładnie sobie pykał, gdy puszczałem gaz, na obroty wchodzi świetnie...
Poddałem się z szukaniem gratów do Zippa. Przeniosłem masę stojana z obudowy na żółty przewód i wpiąłem z ciekawości regulator, który kupiłem. Można by rzec, że jakaś chęć współpracy jest. Elektryka skutera ruszyła, światła się świecą, ale widać że to nie ta wydajność. Po wpięciu akumulatora widoczny jest spadek napięcia mimo podniesionych obrotów....
Witam Prosze bardzo kilka słów o enkoderze: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Falownikiem mozemy wpływac na predkosc obrotową. W kwesti czy należy obnizyc obroty z 1400 do 1100 mysle ze koledzy zajmujacy sie podobnymi sprawami podpowiedza lepiej. Moim zdaniem Falownikiem należy obnizyć predkosc obrotową do warunków znamionowych którymi...
Weż żarówkę taką jak w reflektorze i podłącz ją bezposrednio do wyjść z magneta najpierw pod kabel żółty i masę , później biały i masę. Silnik musi być odpalony i chodzić na wolnych obrotach ( przy dużych żarówka się spali) .Jeżeli żarówka będzie świecić cewki są dobre. Rezystancja cewek jest mała i pomiary nie wiele mówią o zwarciu no chyba , że miernik...
regulator obrót wysoki obrót wysoki obrót wolne obrót regulator obrót obrót wentylator
daniel wyciszanie odbiornik podczerwieni kablu peugeot bipper silnik
radio honda accord radio honda accord
Audi A2 1.4 TDI błąd 1556 - brak mocy, przyczyny i rozwiązania Renault Modus 1.5 – lokalizacja głównych bezpieczników instalacji elektrycznej