No właśnie żadnych błędów. Generalnie jeszcze na zimnym silniku jest ok, na rozgrzanym to już do 1500 obr się dusi. Jest jedna rzecz która mnie zastanawia: niezależnie czy silnik się dusi czy nie to przy gwałtownym wciśnięciu gazu, wysokie ciśnienie paliwa spada do 0 i zaraz wraca do 150bar, ale nie wiem czy to jakiś trop. Równomierność pracy na wtryskach...
Najważniejsze wprowadzone zmiany to: - przeniesienie regulatora ciśnienia paliwa do baku (brak przewodu powrotnego), - elektroniczne sterowanie przepustnicą, - zmiana tłoków i kolektora dolotowego, - zintegrowanie katalizatora z kolektorem wydechowym i dodanie drugiej sondy lambda, - wymieniono czujnik podciśnienia na model montowany bezpośrednio na...
Skład mieszanki ocenia sonda lambda. Pewną rolę gra przepływomierz, ale ciśnienie w układzie paliwowym to tam jest prawie stałe i regulowane przez oddzielny układ sterujący pompą paliwa. Po co Tobie pomiar ciśnienia paliwa?
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
Witam, Mam problem z AUDI A3 1.6 TDI CAYC 2011 rocznik. Samochód od zakupu ma problem z odpalaniem na zimnym silniku. Chwilę pokręci, ale raczej zawsze w końcu odpali. Istnieje jednak poważniejszy problem: w aucie po dłuższej jeździe (około 30 km, mniej, jeżeli jest ciepło) zapala się kontrolka świec żarowych i samochód traci moc. Problem utrzymuje...
Schemat znalazłem, na zasilaniu wisi jeszcze zmiana długości kolektora i zawory od wariatorów.
na początku tak myślałem ale sytuacja się powtarza. na kompie pokazuje błąd regulatora ciśnienia paliwa, ale zmiana paliwa go resetuje
Okazało się że uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia, nie podawała paliwa, pompa zmieniona, paliwo pojawiło się na wtryskach, ale nadal jest błąd czujnika, zmieniony na nowy, wtedy zmienia się błąd na 20EA z opisem usterka elektryczna. Na starym czujniku jest błąd 221E - sprawdź podespół B4/6 ( czujnik ciśnienia w szynie paliwowej) zmiana przesunięcia.
Do takich eksperymentów silnik diesla nie jest zbyt wygodnym pomysłem z uwagi na trudność z ingerencją w dawkowanie paliwa. w silnikach benzynowych wtryskowych ingeruje się dość proście poprzez zmianę ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Zdecydowanie najprościej jest w LPG. Kilka kliknięć myszką i już mamy dowolną dawkę paliwa.
Wydech ok, i filtr zmieniony, czujniki i sterowanie sprawdzone. Dodano po 1 Może być taka przyczyna, tylko że komputer pokazałby błędy zmiany ciśnienia paliwa.
Nic nie zyskasz, chyba że większą turbo dziurę, bo czym większa turbina tym większa dynamika spalin musi być, a co za tym idzie zmiana map paliwa i ciśnienia doładowania.
korekty długie i krótkie mają dążyć do ZERA Nie prawda, mają dążyć do takich samych jak na benzynie. Tego typu autoadaptacje zawsze były i będą ułomne, bo wystarczy zmiana ciśnienia atmosferycznego czy jakości paliwa i już będzie mieszać zamiast pozostawić to ECU.
Ewidentny brak paliwa przy starcie. Zmiana węży od filtr do pompy tandem na przeźroczyste. Wtedy ładnie widać czy są bąble w paliwie do pompy tandem. Jak nie ma pomiar ciśnienia na pompie tandem przy odpalaniu. Bo albo pompa w baku lub przewody mają nieszczelność. Albo pompa tandem lub uszczelka pompy tandem ewentualnie uszczelnienia pompo-wtrysków....
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Iskrzyła za złączce w baku jak potyrpało to chodziła. Pobudzanie butem od dołu też pewno by zadziałało. Powiem tak że kostka się stopiła i wypaliło plastik i pewnie sikała w bok paliwem. Zmiana kabli WN pomogła.
Odświerzyłem swoje wiadomości w tym temacie. Sorki, że dopiero dziś pisze ale wcześnie nie dałem rady. Dokładnie tak właśnie się działo. Raz samochód potrafił przejechać kilka set kilometrów, a raz wystarczyło kilkanaście aby zalogował się błąd. Problem leży w tym, że po przełączeniu na gaz wtryski benzyny przestają pracować co powoduje zmianę ciśnienia...
Błędy jakieś są?
Korekty po ciśnieniu i temperaturze są istotne głównie ze względu na benzynowe ECU, tu go nie ma więc problem nie istnieje. a jak chcesz zachować stały afr przy zmianach gęstości i ciśnienia paliwa ? benzyna wykazuje małe zmiany gęstości w funkcji temperatury, ciśnienie jest stałe, bądź jego zmiana jest znana. DET3 w trybie FI z benzyną/alkoholem sobie...
Odnośnie temperatury paliwa to multimetr na pewno nie zmieni wartości wyświetlanej o około 1-1.5 V przy wzroście obrotów tak jak to właśnie odbywa się przy zmianie ciśnienia paliwa.
Podłączyłem do kompa KTS błąd 0340 Czujnik hala wałka rozrz. brak synchro. z czujnikiem wału. Obydwa wymienione bez zmian. Ciśnienie paliwa w magistrali w czasie kręcenia rozrusznikiem 4-7 Mpa. Chyba będzie pompa.
Nastawa ciśnienia paliwa na palnikach służy właśnie dokładnej regulacji mocy. Kolega widzę oczytany... Więc po co te pytania?
Sprawdź zawór regulacji ciśnienia na pompie oraz czujnik temperatury paliwa. Zmiana dawkowania może byc problemem z określeniem temperatury paliwa lub puszcza zawór regulacji cisnienia. Miałem ostatnio taki problem z astrą i okazał sie banalny problem z oringiem na zaworze regulacyjnym...
Bez podłączenia komputera diagnostycznego nie ruszysz tematu. Generalnie rozpoznałem temat regeneracji pompy, nikt tego nie robi bo nie ma części. Nie prawda. Wszystko jest. Ale koszty są olbrzymie. Jedyne rozsądne rozwiązanie to zmiana pompy na mechaniczną.
no to od początku jeśli włożę sterownik nr.1 to chwilowe ciśnienie też podchodzi po 1800 podmieniłem już regulator ciśnienia nic to nie zmieniło ....podmieniłem ecu żeby się upewnić czy wiązka regulator etc. działa poprawnie i po zmianie ciśnienie paliwa w pozadku samochód opdpala jeździ no ale nie steruje zaworkiem od aktuatora turbo czyli doładowania...
Z tego co znalazłem to Bosch DNOSD299A, a to też jest rozpylacz czopikowy. Dokładnie takie mam zamontowane. Silnik szybciej wkręca się na obroty, spadło też zużycie paliwa w lekkich pracach wymagających częstej zmiany prędkości obrotowej, np. praca z ładowaczem.
Co odpowiada za regulację ciśnienia paliwa na wtryskiwacze-tylko zawór w pompie czy jest jeszcze coś? Ciśnienie pierwotne mam 3 bary, wysokie dochodzi do 47 bar, ale z chwilą dodania gazu spada do góra 10 bar i silnik gaśnie, czyli tak jakby pompa w.c. nie wyrabiała. Podstawiona trzecia pompa wysokiego ciśnienia i bez zmian.
Tutaj to akurat bym dyskutował, bo w każdej ciężarówce, ciągniku i innych pojazdach silnik pracuje głównie przy takich obrotach i ma ogromną żywotność. W kwestii rzeczywistych obciążeń mechanicznych (siły w korbowodzie itd.) to są największe wtedy gdy silnik oddaje maksymalny moment obrotowy. A im szybciej się kręci wał, tym dochodzą jeszcze większe...
Witam, wiem, że błąd opisywany często ale przeczytałem i zrobiłem już wiele a dalej jestem w punkcie wyjścia. Po kolei. Mój klient kupił Mastera II 2,5 dCi, wracał po zakupie i po włożeniu "4" zamiast "2" samochód zadławił się i złapał ww. błąd. Błąd po przekręceniu stacyjki znika ale w podobnych sytuacjach wraca i auto przechodzi w tryb awaryjny. A...
Jeśli więc coś uleganie zmianie (ciśnienie paliwa, ciśnienie otwarcia wtrysku, przepływ wtryskiwacza) to cała ta idea "bierze w łeb" i ustawia się "na słuch"... No jeszcze może ulec awarii czujnik w nastawnik i pokazywać źle napiecie. idea tej regulacji jest taka, że staramy się ustawić nastawnik w takiej pozycji, aby dawka widziana przez VCDS zgadzała...
Najskuteczniej i najprościej to zmienić wskazania czujnika ciśnienia doładowania. Kilka silników ma tak zrobione i nic im nie jest, z tym że to oszukiwanie czasem ma skutki uboczne, tj. turbo, itd.
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
Jak dobrze pamiętam w "przepustnicy" są śruby regulacyjne "powietrza",nie powinno być żadnej dziury w gazie. Problem jest w tym że kiedy gwałtownie dodajesz gazu to silnik ma za mało paliwa,może pomóc zwiększenie ciśnienia na "listwie wtryskowej" Ogólnie temat ogarniam w moim serwisie.
Witam, DTC 17, jak słusznie zauważyłeś mówi o otwartej pętli sprzężenia zwrotnego, czyli nie ma regulacji lambda. Ten kod nie wskazuje na jakieś konkretne uszkodzenie...z mojego skromnego doświadczenia podpowiem Ci, że może być wynikiem: 1. wypadania zapłonów 2. wolnej sondy O2 3. zmian ciśnienia paliwa a w szczególności w Twoim przypadku pracą samej...
Dobra to chyba najlepszą decyzją będzie kompresor PES G2 Dla tego auta który był specjalnie produkowany dla tego silnika. Spory wydatek ale skoro nie ma drogi na skróty :/ Pomijając wszelkie dyskusje prawne itd. Są różne drogi ale podnoszenie mocy silnika aby to miało ręce i nogi nigdy tanie nie było (nawet jak sporo robi się samemu). Wszelkie Chińskie...
Modyfikowane parametry to, jak już napisałeś, kąt wyprzedzenia wtrysku, oraz czas otwarcia wtryskiwacza. Z reguły kat wyprzedzenia wtrysku to ok 20 - 50° przed ZZW. Współczynnik nadmiaru powietrza zawiera sie w granicach 1,2 - 1,8. Dane które podałem to średnie wartości dla normalnych (urzytkowych) samochodów. Ale w nowoczesnych jednostkach napedowych...
ja przy zmianie zawór scv wymienilem od razu filtr paliwa... no i oczywiscie zmiana paliwa.tylko pamietaj zeby przelac manualna pomka ropke po zamianie filtra zebys nie "chechlal" pozniej bez sensu...
Do Ditecha (pierwszej generacji) firma Malossi przygotowała specjalny zestaw zawierający dedykowany moduł ECU, o bardziej bogatszej mapie paliwa, pozbawiony systemu diagnostyki i paru funkcji które były upierdliwe w oryginalnym rozwiązaniu, dzięki czemu wtryskowiec na ECU Malossi chodził lepiej. Wymiana samego cylindra (swoją drogą nie 70 a tylko 65...
Dzięki za zainteresowanie no i do rzeczy: podczas pracy silnika na biegu jałowym słychać jakby turbo dmuchało nierównomiernie ( tak co 3 sekundy więcej i mniej) . Sztanga stoi w miejscu. Po zdjęciu łącznika gumowego turbo- interkuler fakt potwierdzony organoleptycznie. Turbinka podnosi ciśnienie i opuszcza. I tak w kółko. I teraz chyba coś co pomoże...
Wiesz wydaje mi się że zmiana mechanika to najlepsze rozwiązanie. Skoro brak napięcia w sieci CAN no to jak połączył się i odczytał błędy z EGR bo skoro takie były to tylko w PCM. 2 bary w układzie paliwowym (skoro podnieniał czujnik to sądzę że na rampie) to praktycznie to jest brak ciśnienia. Tam występuje dużo wyższe ciśnienie znaczy powinno występować...
Witam Każdy przypadek jest indywidualny i trudno zdiagnozować na odległość, a Ty na dodatek nie podajesz roku prod. auta. Rozumiem, że to model produkowany od 2001-2005, natomiast Twój to 2003r 1.9di. W tym modelu pompa w baku (pompa niskiego cisnienia) jest złączana tylko po załączeniu zapłonu i to na kilka sekund dalej sama pompa CR(pompa wysokiego...
Stare paliwo spuszczone do zera, zalałem 20l nowego, żadnej zmiany. Ciśnienie paliwa na pracującym silniku będę mógł zmierzyć dopiero w poniedziałek (nie mam w weekendy dostępu do zegara). Po zwarciu na kostce zgodnie z Twoją instrukcją i książką nic się nie dzieje żadnych "błysków". Odłączenie LPG zrobione (zakręcona butla i wyjęte bezpieczniki zasilające...
Witam! Mam problem ponieważ "paliwo z zapasów" zniszczyło mi pompe i wtryski. Ciśnienie rail na pompie było 109 przy zadanym 337, wymieniłem pompe i wtryski, wyczyścilem bak i układ paliwowy, pompa i wtryski od rozbitka, silnik pracował idealnie, 30 tys przebiegu, założyłem do mojego peugeota i nie odpala, odpowietrzyłem układ na tyle na ile się dało...
Witam czy mógłbyś mi napisać stasiak64 jak ustawia się dawkę paliwa Dawkę paliwa ustawia się taką skośną śrubą regulacyjną na tylnej pokrywie pompy. Odkręcasz nakrętkę kapturową klucz 22, luzujesz nakrętkę kontrującą klucz 22 i możesz pokręcić całą śrubą.Jest w niej wkręt na śrubokręt-jego nie trzeba ruszać. Dodam że pół obrotu tej śruby to duża zmiana...
Witam Problem z autem (Suzuki Grand Vitara 2.0 hdi, 2002r.) polega na przechodzeniu sterownika (edc15C2) w tryb awaryjny, podczas hamowania silnikiem. Minimalny czas takiego hamowania, które wywołuje błąd P1138 wynosi około 10s. Auto już wcześniej borykało się z podobnymi objawami, w tedy doraźnie wyczyszczony została regulator ciśnienia paliwa (zanieczyszczony...
albo bardziej precyzyjnie - chciałbym zrobić (dość) dokładny wskażnik poziomu paliwa w baku. po kilku pchaniach przestałem lubić obecny :wink: pierwsze, co wpadło mi do głowy, to pomiar ciśnienia paliwa nad czujnikiem....ale nie jest to jedyny sposób.w kazdym razie, nie wiem czy sa tak czułe cisnieniomierze (czy jak toi nazwac) które bedą reagowały...
(-) świecą jeszcze świece żarowe (około 10sek). W momencie kiedy świecą samochód nie reaguje na przycisk "Start". (-) Wariuje również wskaźnik temperatury silnika (nie ważne czy silnik zimny potrafi wskazywać max temp. za chwile nagle spada do zera i ogólnie różne cuda). Sam sobie udzieliłeś wskazówki, ponieważ problemem jest prawdopodobnie czujnik...
Wracając do tematu regulacji ciśnienia paliwa chciałbym jedną rzecz jeszcze dodać. Regulator ciśnienia paliwa stosuje się po to aby uzyskać stałą różnicę ciśnień pomiędzy bezwzględnym ciśnieniem w kolektorze dolotowym a ciśnieniem paliwa. Jest to niezbędne aby system wtryskowy mógł precyzyjnie zmieniać ilość wtryśniętego paliwa zmieniając tylko czas...
Listwa i wtryski Ford Motor Company. Nie mam funkcji adaptacji zaworu, jedynie zresetuję wartości układu wysokiego ciśnienia. Po zresetowaniu bez zmian, znalazłem też loga: cykl pracy zaworu sterującego upustem ciśnienia paliwa, który pokazuje 0% i nie reaguje przy dodawaniu gazu. Czyli chyba problem będzie po stronie tego zaworu?
Witam , Mam problem z pojazdem FF mk2 1.8b , Samochód zalewa się paliwem , Po dłuższym postoju i porannym odpaleniu wypuszcza kłęby czarnego dymu i smród niespalonej benzyny , Po podpięciu pod obd wyrzuca check engine o treści zbyt bogata mieszanka . Korekty idą mocno na minus . Wtryskiwacze zostały wyjęte i sprawdzone czy nie leją , Rozpylają ładnie...
Teoretyczne optymalna sprawność silnika leży pomiędzy max momentu i max mocy, zwłaszcza wolnossąca benzyna, ale co dalej zrobić z tą wiedzą? Nic. Musiałbyś przyspieszać z gazem w podłodze od 4100 do5500 i co potem, na luz nie, bo paliwo jest dalej zużywane, zdjęcie nogi z gazu do cut off nie, bo hamujesz silnikem. Zgasić - nie, bo rozruch to zwiększone...
Witam. Silnik n43 na bezpośrednim wtrysku. Auto miało wymienione świece, cewki sondę lambda, rozrząd w innym warsztacie. Auto odpala ciężko - łapie błędy 4 cylindra - wypadania zapłonów. Nieraz łapie błędy wszystkich cylindrów. Wtryski podmienianie miejscami - bez zmian. Spr ciśnienie paliwa - wstępne, pompa w zbiorniku 5 bar czyli prawidłowe. Wysokie...
Chodzi o listwę kabli na wtryski? W poście mówiłem o wiązce która jest do okoła silnika, bo może w niej jest jakaś zmiana. Jedyne co mi nie pasowało ze starej wiązki która została przy aucie, a która miała pasować do nowego silnika to wtyczka 2 pinowa na regulator ciśnienia paliwa na pompie CR. Pompa okazała się trochę innego typu, również Boscha ale...
Mogę mówić tylko o swoim doświadczeniu. Walka trwała cały dzień, sprawdzanie szczelności, ciśnienie, wyczyszczenie pieca, komina, zmiana paliwa na 100% pewne itp. Co chwila zapalił, 2-3 sekundy pracy i zgasł. Przypomnę, nie ma podgrzewacza drążka. Podniosłem znacznie temperaturę paliwa i wszystkie problemy zniknęły.
(...) wieniu ciśnienia na 0,34 bar i wyprostowaniu wentylatora będą problemy to pozostanie poprawienie geometrii elektrod aby mieściły się w "oku" zapłonu mieszanki lub ich wymiana i jak nie pomoże to wymiana dyszy, bo ten świetlny chaos jest za duży i dlatego zdarzają się wygaśnięcia płomienia moim zdaniem. Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Znalazłem taką informację na forum skody: W ostatnim okresie trafiło mi się kilka Skodzianek TDi które miały trudności z rozruchem gorącego silnika. Nie wiem czemu problem pojawia się właśnie co roku w okresie jesienno zimowym. Te nasilenie problemu właśnie w tym okresie wydaje mi się dziwne. Może warunki atmosferyczne maja na to wpływ .... choć wydaje...
Takie coś odszukałem. DF013 Renault Auto Kod usterki Kod usterki Renault Auto DF013 W pojazdach z elektronicznie sterowaną automatyczną skrzynią biegów, elektromagnes zmiany biegów 3-4 odpowiada za uruchamianie obwodów hydraulicznych w celu aktywacji sprzęgieł lub taśm, które zmieniają biegi wewnątrz automatycznej skrzyni biegów. Komputer zauważa, że...
Dobra, wrzucam tutaj link do tematu, może mnie nie dojadą: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1... tutaj artykuł na niemieckiej stronie, tylko trzeba po niemiecku umieć albo pobawić się translatorem: http://community.dieselschrauber.de/cont... A z tym przyciskiem to mam na myśli umieszczenie do pod kierownicą w miejscu gdzie można...
Witam Wszystkich! Mam taki problem może zacznę od początku,Kupiłem 3msc temu Opla Vivaro 2.0dci 90km 170tys przebiegu (niby sie zgadza z strona zagraniczna,stan samochodu rownież nie jest zniszczony) samochód sprowadzony,sprzedąjacy mówił ze lekko podkapca bo długo stal i trzeba go rozjezdzic niestety jazda nic nie dala i zaczął się problem z Kopceniem...
Żeby cokolwiek modyfikować przy silniku na wtrysku, trzeba mieć interfejs diagnostyczny + mapy do niego. Zmiana wydechu powoduje zmianę przepływów przez silnik co przy starej mapie zmienia skład mieszanki. Podobnie zmiana cylindra na 65 (Morini) lub 70 cm³. Malossi dawało do zestawu swoje ECU z oprogramowaniem pozbawionym wielu systemów kontroli...
Witam. Czujnik ciśnienia paliwa podmieniony, sytuacja bez zmian, włożona druga pompa z koszem do baku, to samo. Filtr paliwa oczywiście jest nowy. Pomocy...
Witam Może ktos mi pomoze. Od jakiegos czasu mam problem z gasnacym autem, najczesciej szarpie przez chwile przy mocniejszym dodawaniu gazu a czasami gasnie zupenie wydaje sie bez powodu... Ten problem mialem juz wczesniej mechanik wymienil filtr paliwa i czujnik polozenia walu korbowego i bylo przez 3-4 miesiace spokojnie ale od jakkiegos czasu problem...
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
Gość mi pokazywał maszynę którą mieli do tego specjalną no i powiedział że robią to tylko na zimno, bo stalówki są jak guma i ciężko się prostuje. Z tym się zgodzę lecz jak on wyprostuje tłoczkiem jedno miejsce to powstają dwa nowe. Po kilku takich prostowaniach felga ta jest na tyle zniszczona, że drobny dołek może ją nawet połamać a były już przypadki...
Da się to ustawić w oparciu o znak GMP na kole pasowym. Osobiście ustawiam początek tłoczenia paliwa w ciągnikach lampą stroboskopową z czujnikiem wykrywającym ciśnienie w przewodach wysokiego ciśnienia. Lampa ma pokrętło ze zmianą wyprzedzenia wtrysku. Robię to tak, że podpinam czujnik do 1 rurki 1 cylindra, na pracującym silniku świecę lampą na znaki...
Widzisz w tym przypadku czujnik jest termometrem :) czyli twoją gorączką jest ciśnienie paliwa , mając coś tam do czytania błędów możesz spr sobie ciśnienie paliwa i wyjdzie ci że coś tam jest nia tak . Jeżeli jest coś nie tak z gorączką/paliwem to trzeba leczyć żródło - pompa itd Jeżeli kolegi odp wyżej była nie poważna - to ode mnie dostajesz odpowiedź...
a gdzie idą te przewody od czujnika może tam łatwiej sprawdzić? Schemat podłączenia czujnika klimy Opis schematu: Układy ENF9Q760-C13 Silnik F9Q 760, EDC 15 C13 ENF9Q762-C13 Silnik F9Q 762, EDC 15 C13 Elementy składowe A25 Moduł sterujący, silnik diesel, common rail S114 Włącznik - poziom wody, filtr paliwa B19 Czujnik położenia pedału Y4 Zawór elektromagnet....
U mnie w silniku D11 EURO VI najpierw pękł przewód powrotu paliwa z głowicy, i od tego momentu spadło ciśnienie paliwa do poziomu 51 kPa. Wymieniłem: filtry, przewód z zaworami, pompę paliwa, ręczną pompę paliwa. Pomogła zmiana śruby drążonej na powrocie z głowicy na zawór przelewowy 20450468 z odpowietrznikiem M10x1, jak do pomp wtryskowych. Ciśnienie...
Witam, pacjent to Chevrolet Captiva z 2012 roku, silnik 2.2 diesel podajże Problem polega że nie odpala auto, a przyczyna że nie pompa cr nie podaje paliwa na listwę Wymieniono najpierw regulator ciśnienia paliwa - bez zmian Potem pompa cr z regulatorem - bez zmian Znaki na rozrządzie się zgadzają Paliwo z filtra idzie do pompy cr (czyli pompa w baku...
Z tego co piszesz to kręciłeś śrubą regulacyjną składu mieszanki (miśzy rozdzielaczem wtysku a "gumą" rury ssącej). Regulator ciśnienia nie posiada śruby regulacyjnej tylko podkładki regulacyjne. Jak na ciepłym silniku obroty pływają to mieszanka jest zbyt bogata. (Regulacja składu mieszanki jest bardzo "czuła" - lekkie "pokręcenie" a duża zmiana)....
Witam sprawa jest tak: -nie da się wyłączyć przedniego napędu -nie działa zmiana biegów wysoka niska skrzynia -wom działa -nie działa blokada -cały podnośnik działa ok -wspomaganie działa ok -datronic (dziś przez chwilę wyświetlał same literki pppp) a wcześniej nic nie pokazywał zgasiłem ciągnik i znowu nic nie wyświetla przekręcam stacyjkę: - zapala...
Witam, posiadam ciągnik International 745XL i w nim niedawno oddawałem pompę wtryskową paliwa do regulacji ciśnienia, jest to pompa Bosch VA i mam taki problem, ponieważ ciągnik nierówno pracuje przy ok 1000 obr/min a przy wyższych obrotach już jest gładko, podejrzewam, że dawka paliwa może być za mała i chciałbym to wyregulować. Więc takie pytanie...
To jest właśnie normalne w tych silnikach. Mój stoi w garażu, jego odpalenie powoduje dużą zadymę, że przez pare minut dym wychodzi z pomieszczenia. Jeśli odpala dobrze, nie szukałbym na siłę problemu, bo silnik dobrze brzmi, tylko dopracowałbym to żeby lepiej wchodził na obroty. A mianowicie-- wykluczył że nic go nie trzyma na przeniesieniu napędu,...
Witam. Mam pytanie jakie spalanie ma MAN TGA18 530 silnik D2876 common rail 2003 rok Wymieniłem wtryski, pompę paliwa, czujnik doładowania, zero błędów, wszystkie ciśnienia na teście dobre, turbina na maxa daje1,7bara a auto pali od 40 do 43litrów. Czy może trzeba zmienić koła na mniejsze bo teraz mam 295/80/22,5. Może ktoś miał podobny problem. Auto...
Proponujęnajpierw sprawdzićpompę która jest dokręcona za zaworem eżektorowyn czy pompuje powietrze, jest ona połączona z ukłądem wtryskowy. Jeśli pompuje sprawdzić zawór który jest pod plastikowym kolektorem ssącym, najczęściej jest on powodem problemów z uruchomieniem. Seryjne zawory są stalowe i lubią pęknąć, a jak już to nastąpi rozkładanie silnika...
Witam.Stratus cabrio 1996 rok.Auto uruchamia sie na 3,4 sekundy i gaśnie.Pompa paliwa nowa po właczeniu zapłonu po sekundzie odcina prąd od pompy paliwa ale po podaniu zasilania pompie bezpośrednio i pompuje cały czas jest bez zmian dodam że cisnienie paliwa do wtrysków jest prawidłowe.Mam 2 klucze orginalne z pilotami kolor czarny ale piloty nie działaja,co...
cewka zespolona też potrafi robić różne głupoty w zafirze (mi raz jak zdechła to podczas judłania migały różne kontrolki na desce bez sensu i czasem odpalał ale krótko chodził niby normalnie i gasł zaraz albo w ogóle nie odpalał) i przepływomierz ponoć też się psuje ale mi się nie zepsuł puki co (ale mam też kilka w zapasie w razie czego ze złomu) komputera...
jest błąd regulatora ciśnienia paliwa Jaki błąd?podaj kod błędu. instalacja podmieniana sprawna też bez zmian Ale po co,jak masz ewidentnie problem z ciśnieniem paliwa bądz jego sterowaniem.
Sprawa wygląda tak ! Auto chodziło ! Po wymianie filtra paliwa odpala i czasem gaśnie po 5 sek. Czasem chodzi dobrze na wolnych, dopiero po załączeniu turbiny gaśnie. Czasem w garażu chodzi a zaraz po wyjechaniu zgaśnie ! Pojawia sie błąd pierwotnego cisnienia paliwa, chyba 203, oraz jeden nieznany. Próbowaliśmy podłączyć pompę w baku na stałe, nic...
Już nawet nie musi być wyskalowany, wystarczy żebym miał odniesienie kiedy pali więcej, a kiedy mniej. Silnik jest na gaźniku Webera, nie jestem pewny, ale elektroniki tam nie ma. Stosunek benzy do powietrza = const, a silnikiem się nie hamuje, najekonomiczniejsza jest jazda na luzie. Słuchaj, długo dzisiaj pracowałem, nie podnoś mi ciśnienia pisząc...
Witam auto jak w tytule traci moc w aucie został wymieniony zawór EGR w pierwszej kolejności, wskazywały na to blendy w sterowniku P0401, P0402, P0403 i P0404, błędy usunąłem problem znikł na miesiąc. po miesiącu temat powrócił błędów brak a auto ma muła. Sprawa wygląda tak rano odpalam bez większych problemów, jadę jakieś 20 km wjeżdżam do miasta zatrzymuje...
Jako, że jestem nowy to na wstępie witam wszystkich Forumowiczów. Mam spory problem z samochodem i nikt nie potrafi mi pomóc i sam już też tracę pomysły dlatego mam nadzieje, że ktoś z was mi pomoże. Dane Samochodu: Citroen C5 2005 Silnik 2.0 HDi 136KM Układ wtryskowy Siemensa (bez pompki w baku) Problemem jest to, że silnik czasem nie odpala w 95%...
Zakładam, że spalanie jest całkowite, piec nie kopci ani nie ma CO w spalinach - to jest prawidłowe spalanie, kiedy wszystko, co się ma spalić - spala się, masz maksymalną sprawność. Można "ustawić" dopływ powietrza tak, aby był jego nadmiar - wówczas masz większą objętość spalin i one Ci zabiorą więcej ciepła, wówczas sprawność jest gorsza, czyli większa...
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
witam, zmienilem filtry (ssania, wylotu na rozpylacz, paliwa). Jednakze to nic nie pomoglo. Zamienilem nawet przewody powietrzne na przezroczyste aby widziec jak i czy paliwo wogole dobiega do rozpylacza (ktory tez teraz dokupilem). Powiem tylko tyle, że paliwo z nowymi filtrami plynie tak samo jak przed zmianą, rozpylacz pyli tak samo (regulacja ciśnienia...
Jakie ciśnienie doładowania?
Udało mi się sprawdzić czujnik VSS, pokazuje poprawne wartości. Na dniach będę miał kabel, żeby sprawdzić czujnik ABS. Ogólnie wyrzuca mi taką zamrożoną ramkę: Zamrożone ramki #2: -EVENT_TIME: 243651485 s (Sat Mar 23 21:35:16 2024) - Event time -TOTAL_DISTANCE: 167264 km - Całkowity (przebyty) dystans -FUELSYS: Closed Loop - Stan układu paliwowego (Pętla...
Po zatkaniu podciśnienia EGR, EVAP, króćca cienkiego wężyka odmy, regulatora ciśnienia paliwa - bez zmian. Przy poluzowanym bagnecie czuć przedmuch, a po wyjęciu bagnetu - pryska olejem.
Wróćmy do sedna. Pytałem o algorytm dla PWM - nie znacie, nie potraficie określić - darujcie sobie porady w stylu: napraw co zepsute. Mnie nie potrzeba informacji co ja mam robić, tylko szukam sposobów JAK. To, że wprowadziłem w przyczyny mojego zainteresowania tematem miało tylko przybliżyć cel modyfikacji, zatem adam7009 - żeby odpowiedzieć na pytanie...
Pacjent to Yaris 2002r 1,4 D4D. Odpala tylko z zachętą w postaci plaka i pod większym obciążeniem gaśnie. Auto uruchomione po ponad rocznym postoju, ale problem z odpalaniem występował już wcześniej, od niedawna pojawił się problem z tym że gaśnie pod obciążeniem. Podstawowy zestaw błędów, które występowały stale od początku: P1272 Regulator ciśnienia...
Witajcie nie wiem czy odpowiedni dział ale jak nie to moderator przeniesie. Problem jak w temacie znany od dawna jednak wykonałem kilka czynności i dalej problem z zapalaniem gdy silnik jest zimny z rana lub gdy ostygnie pali normalnie, natomiast na ciepłym ciężko zapala trzeba kręcić po kilka razy czasem silnik zaszarpie ale ogólnie zapala. Zasięgnąłem...
Ale zmiana tematu a może nie ma paliwa w baku, albo pompa paliwa nie domaga sprawdzone ciśnienie ? A jeszcze tak myślę jak byś sprawdził ciśnienie sprężania w cylindrach.
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
Witam. Mam problem z silnikiem Deutz w Kramerze 8115. Mianowicie wyświetla błąd SPN 523009 FMI 10. Texa odczytuje ten błąd jako Zawór nadmiarowy ciśnienia paliwa - Niezwykle tempo zmiany. Zawór został wymieniony na nowy, lecz błąd dalej wyświetla się jako aktywny. Wymieniony jest też czujnik na listwie. Czy ktoś się spotkał z takim problemem już? AI:...
Jeżeli występują zmiany ciśnienia paliwa w zakresie 3.0 - 4,2 MPa. To są dwie opcje: pompa lub regulator (ameryki nie odkryłem). Moge się mylić,ale... (przyznaje się, że nie pamietam dokładnie). Masz chyba pompę wysokiego cisnienia napędzaną bezpośrednio od wałka rozrządu, jest ona przykręcona jakby nad skrzynią biegów. Napęd przenoszony jest poprzez...
Jak znika masa na pompie?Czy tam czasem pompa nie jest sterowana PWM?Też myślę że powinien być moduł.Podgląd parametrów i pomiar ciśnienia.Zalecana zmiana mechanika.
Ciśnienie paliwa niby ok wg kompa, robił też tuner od chip tuningu mapę co niby mniej paliwa daje ale bez zmian. Ciśnienie było sprawdzane ale nie dokładnie. Na cieplym silniku 26,27,28,26
Zawór upustowy scv na szynie, drożność powrotu paliwa. powrót paliwa sprawdzony drożny , a jeśli chodzi o zawór upustowy na szynie to w tym modelu nie ma zaworu na szynie jest tylko czujnik ciśnienia Dodano po 1 I tak kicha bo nie masz zasilacza PWM. Druga ważna sprawa tak jak kolega piszę powrót ma być drożny ale to możesz podłączyć wężyk i do bańki...
Dziekuje za zainteresowanie się tematem i tak odnosnie ingerencji gazownika w gażnik to oprócz mixera to było jeszcze wiercenie przy gaźniku i zamocowany impuls ,który idzie do reduktora . Jak mozna sprawdzić czy ta klapka od ssania jest prawidłowo ,bo jezeli silnik jest uruchomiony to po zmianie położenia ssania jest zmiana obrotów silnika i wygląda...
Mam newsa :) Za symulowałem IAT na około 30 stopni opornikiem. Dynamika delikatnie spadła, spalanie wzrosło, za 150 zł to jest jakieś 27 litrów shell fuelsave zrobiłem 320 km z czego 280 trasa 40 miasto z obliczeń wynika że spaliłem srednio 8,4 litra na setke. Zakładałem na próbę nowy oryginalny przepływomierz dla porównania zrobiłem pomiary od 1000...
W baku na 100% jest tyle około 15-25 litrów paliwa bo przy wymianie pompy paliwa tyle zlałem. Piszecie że syf to by się ogólnie według mnie ciągle dławił i szarpał. A jak napisałem wystarczy zalać 2l-3l więcej od tego niby minimalnego progu ustalmy np. 20 litrów co zostaje w baku automatycznie auto przestaje szarpać i pompa paliwa chodzi ale tak że...
zmiana ciśnienia regulator ciśnienia ciśnienia paliwa zmiana paliwa
alternator iveco przewód koncentryczny splitter brother pasek wydruk
bateria piaskowa bateria sodowa
Toyota Starlet 1998 1.3 – podwyższone obroty biegu jałowego, diagnostyka ISCV, ECT, TPS Iveco Daily 35-10 – dokręcanie czujnika obrotomierza, momenty, lokalizacja, szczelina