Zciągnij pasek i zobacz czy koło alternatora działa tak jak Wolnobieżka w rowerze. Jeśli skacze znacznie napinacz na wolnych to alternator do roboty
Zobacz czy w tych silnikach np w VW były mocniejsze i taki załóż , ciężko będzie dobrać tak żeby pasował po mocowania i zachował osiowość (pasek będzie rwało )
Jak masz zatarty kompresor to powinno być zerwane sprzęgło na kole pasowym i nic nie trzeba kombinować z jego ominięciem. Sprawa druga-sama zmiana kompresora nic nie da bo w krótkim czasie też się zatrze
Skoro zamontowałem od laguny dci w polonezie to i do Lublina podejdzie. Jak masz nadprogramowe odbiorniki to zamontuj nadprogramowy alternator. Wystarczy kółko pasowe zmienić i nowy pasek założyć.
Witam Wydaje mi się że skoro ładowanie jest ok. a piszczą paski(pasek), to raczej zmiana regulatora nie pomoże. Sprawdziłbym najpierw napęd tego alternatora. Paski, koła pasowe, rolki napinaczy.
Jak jest miejsca a maszyna ma pracować a nie być kolekcjonerskim egzemplarzem i jest miejsce to wymienił by prądnicę na alternator . Zmiana mocowań kółka można dokupić na dowolny pasek 17mm czy 19 mm. Alternator z golfa 4 czy passata B5 czy opla corsy astry można dostać za 50 pln (Oplowskie są lepsze bo mają podłączenie wzbudzenia na oczko). Wymaga...
Sprawdź jakie masz ładowanie alternatora przy obciążeniu światłami, stpopem i kierunkiem, może masz pasek alternatora za luźny:?:
Uczymy się czytać pytania i jeżeli znamy odpowiedz dopiero zabieramy głoś - z matury już było by 0 punktów :D Teraz pytanie jaki duży alternator i od jakiego modelu podpasuje na oryginalne łapy? Dodam dabu , że w owym aucie jest pasek wielorowkowy
Podjedz do elektryka niech sprawdzi napięcie ładowanie na obrotach jałowych i na wysokich z zapalonymi światłami. Podwyższone obroty chyba inna kwestia, nie zasilania tylko czujników temperatury itd. Może pasek alternatora za luźny, ślizga lub nie działa prawidłowo wzbudzenie.
Witam, na alternatorze napięcie ładowania mam około 9 V (pasek oczywiscie naciągnięty) Czy to moze byc wina regulatora, czy od razu zabierac sie za diody ? Zmiana obrotów nie daje zmian, akumulator dosc rozladowany..
Ale wtedy trzeba sie liczyc z tym, ze jak juz wyzej zostalo wspomniane w Uno jest mało miejsca, wiec tylko jeden wiekszy altek, a nie dwa. W postach powyzej nie wzieliscie jeszcze pod uwage ze alternator to nie perpetum mobile, tzn, że energie mechaniczna przetwarza w elektryczna. a co mi chodzi ? Chodzi o to, że trzeba przy jednym wiekszym czy tych...
Jest 200-tysięcy druga zmiana paska rozrządu +przy okazji wymiana szczotek w alternatorze .Ustawiłem pasek na blokadę kół i nic osiągi bez zmian 15s do setki,ale przeczytałem post dyzia777 i zasugerował żeby ustawiać nie według blokady kół a według znaków na pasku..Zrobiłem to i różnica była aż o 2 zęby i efekt jest fajny 13 sekund do setki .czyli brakuje...
a czemu po zmianie alternatora na większy na dużym obciązeniu silnik przygasa? Przecież prad powinnien być pobierany z akumulatora , rozumiem mały spadek obrotów ale nie tak że auto praktycznie potrafi zgasnać ( choć pasek sie nie ślizga wiec ten opór jest troche dziwny ) może zmiana aku pomoże , zobaczymy
Witam, Uporałem się ze zmianą paska klinowego na alternatorze. Przy okazji wymieniłem również pasek od pompy wspomagania. Mam jednak dziwny problem, ponieważ po wymianie, wraz ze wzrostem obrotów wydobywa się dziwny świst. Jeśli zdejmę pasek od alternatora tego dźwięku nie ma i wszystko jest w normie. Poruszałem samym kołem pasowym na altku ale wszystko...
rocznik 97 ostatnie prace byly robione rok temu zmiana pasków i tp.Zastanawia mnie to sprzęgło na alternatorze ale luzów brak na nim.napinacz trzyma mocno bardzo cięzko szło mi ponowne napięcie paska wychodziło by na to koło na wale.
Podłączyłem tak jak radził przedmówca. Kontrolka zaświeciła, jak odpaliłem to lekko przygasła ale nie zgasła całkowicie(myślę, że pasek się ślizga, po szajba się nagrzała, jutro poprawie). Jednak stała się rzecz dziwna: amperomierz przestał cokolwiek wskazywać. Dlaczego? Silnik zgaszony, włączam światła i amperomierz stoi na 0, odpalam silnik, kontrolka...
Koledzy po pierwsze to nie wolno odpinać alternatora od akumulatora bo grozi to jego uszkodzeniem. W takim wypadku ściąga się pasek alternatora w celu jego sprawdzenia. Czy te piski zmieniają częstotliwość wraz ze zmianą obrotów silnika?
No zmiana pompy może nie przy każdej wymianie rozrządu ale to w tych silnikach raczej elementarna kwestia. A co z tą głowicą, może wystarczy zmienić zawory ? A jak reszta, tłoki nie popękane, korby nie pogięte ? Z tym ASO to chyba żart, nie ? ;)
Witam!Zakupiłem Seata Cordobe pojeździłem troche a później postał pare dni w garażu czekając na zmiane paska od wspomagania kierownicy i alternatora gdy na dworze były mrozy -20.Po wymianie pasków i po wyprowadzeniu go z garażu samochód przestał grzać nie mam pojęcia co się stało ponieważ samochód grzał idealnie przed kilkudniowym spoczynkiem w garażu,prosze...
Zaraz po zakupie oddalem do mechanika , bylo pare napraw typu wymiana chlodnicy, uszczelka dekla, pasek alternatora, olej filtry klocki... silnik jest suchy... druga rzecz jaka zabserwowałem to zamulenie przy ruszaniu.. ciezko tak nagle szybko ruszyc, dopiero po chwili sie zaczyna zbierac... czy proba olejowa cos tu moze wyjasnic ?
no tak, to jak mam sprawdzic napiecie paska przeciesz tam jest autoregulacja a na oko nie widac , wymienie jeszcze to koło na alternatorze może bedzie zmiana
czy alternator może pracować ruchem wahadłowym? moze pracować o ile wprawisz w obroty 1500obr/min no i problem przy zmianie kierunku pasek stanie na kole.
Z doświadczenia z sejczami to mogę Ci Koleżanko poradzić sprawdzić: - przewody alternator-akumulator-rozrusznik, masę także - pasek alternatora - regulator napięcia - akumulator (nic nie napisałaś o czasie jego użytkowania może przyszła już na niego pora) Pozdrawiam userów machanicznych pamarańczy :) PS. może zastanów się nad zmianą mechanika skoro...
Odłącz od szczotkotrzymacza przewód z mostka, wchodzi za plastikową obudowę alternatora i dodatkowym kabelkiem połącz wolny styk na szczotkotrzymaczu z plusem na alternatorze Świetny pomysł, odpalenie alternatora na maxa z pominięciem regulatora. Gratuluję. Maluchy tak mają. Jedynym rozwiązaniem jest zwiększenie obrotów alternatora na jałowym. Ale...
Dzień dobry, Do C-330 założyłem alternator do Golfa III (wcześniej miałem od poloneza). Podłączyłem gruby kabel do styku przy rozruszniku a drugi cienki kabel do kontrolki. Po odpaleniu świeci się kontrolka i ładuje prądem od 12 do 13 V. Dopiero po zwiększeniu obrotów (przegazowaniu) gaśnie kontrolka i ładuje prądem nieco powyżej 14 V (czyli tyle ile...
Sam robiłem przekładkę alternatora bo seryjny 70A nie wyrobił więc wrzuciłem 120A. Co prawda chodzi o inne auto ale w przypadku golfa powinno być jeszcze łatwej, żeby znaleźć pasujący altek. U mnie były dwie przeróbki. Pierwsza to zmiana kółka pasowego bo u mnie jest wąski pasek, a altek 120A był na szeroki, druga przeróbka to minimalna korekta górnego...
Witam. Wymieniłem maglownicę. Silnik został stary, czy adaptacja jest potrzebna? Drugie pytanie: pasek jest jakby trochę za duży. Wymieniłem na próbę od starej i dalej w ogóle nie działa. (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie • Czy adaptacja jest potrzebna? To zależy od rodzaju układu wspomagania (elektryczny/hydrauliczny/elektrohydraul...
witam speców:) pytania: 1 jeśli zmienić alternator na większy to jaki? konieczne będą dodatkowe przeróbki? (regulator itp) 2 jeśli dołożyć drugi akku to czy koniecznie taki sam jak pierwszy? (oba podłączone do większego alternatora- ILE Ah ?? jest miejsce na dodatkowe akku pod maską ale max. ok80Ah) 3 do drugiego akku dać drugi alternator? (chyba jest...
Sorry ale czy w sharanie 1998 r. 1,9 TDI AFN jest koło wolno bieżne na alternatorze? Na placu mam sharana afn z 1998 r. i 2 szt. afn z 1999 r. no i w trzech przypadkach jest to zwykłe koło pasowe. Podejrzewam kolego że pasek ci się kręci jak kręcisz torixem bo to jest zwykłe koło pasowe zamontowane do wałka na sztywno. Podpowiedzcie czy przypadkiem...
Proszę o przeniesienie tematu, nie wiedziałem gdzie go umieścić. Moje pytanie brzmi: czy można przerobić alternator 12v na 24 V budując regulator napięcia na 24 V, czy oryginalne diody to wytrzymają? Zmiana diod nie problem, można zbudować wszystko od podstaw ale po co skoro oryginalne dadzą radę. Buduje terenowa zmote rocznik 64, auto posiada tylko...
Witam, Dzięki za pomoc, z niecierpliwością czekam na szczegółowe rady, a teraz nadmienie tylko (bo coś nawiązujesz do silnika) że poldus miał remont silniczka (planowanie głowicy i takie tam jeszcze dziwne naprawy) w maju 2004 roku (po tym jak poszedł pasek rozrzadu), wymiane wtryskiwaczy, a ostatnio miał wymianę alternatora, więc mam nadzieje że to...
Silnik pasuje bezproblemowo, jeśli ktoś się zastanawia to może kupować na 100%. Oprócz miski olejowej i całego osprzętu (tj. alternator, kolektory itp.) trzeba też podmienić pokrywę zaworów, miarkę oleju ze względu na inną miskę, sprzęgło, docisk. Trzeba też się zaopatrzyć w gwintownik by poprawić gwinty na śruby trzymające łapy silnika które są wkręcane...
Po pierwsze masz mieć około 14,5v napięcie.Regulator lub przewody alternatora do zmiany jeśli pasek i kółko ok.
Ok koniec tematu, ja od 2015r. w to auto włożyłem ok 5 tys i zdarzało mi się np gniazda wtrysków kupować w ASO albo elementy wybieraka. Robiłem masę rzeczy w tym aucie: rozrusznik, alternator, nowy akumulator, poduszki silnika/skrzyni, czujnik wału, łożyska, klocki/tarcze przód, amortyzatory, rozrząd pasek + łańcuszek i napinacz, wszystkie płyny, sprzęgło...
Ja wymieniałem w Calibrze 2.0. Założyłem z Omegi b 2.5, jedyne przeróbki jakie musiałem wykonać to zmiana koła pasowego (założyłem swoje i pasowało, mam wąski pasek a tam był wieloklinowy) i dobranie tulejki na śrubę mocującą. A i wymieniłem pasek na dłuższy i oczywiście założyłem grubsze przewody. Tak poza tym bez większych komplikacji. Może spróbuj...
Jeszcze raz wracam do podstawowej sprawy: nie jest ważne, co sie rusza, ma się zmieniać strumień magnetyczny wewnątrz cewki. Ponieważ materiały magnetyczne stosowane do budowy maszyn elektrycznych mają przenikalność magnetyczną TYSIĄCE razy większą, niż powietrze, więc rdzeń skupia w sobie również tysiące razy większy strumień, niż powietrze poza rdzeniem....
Po odpięciu wtyczki od alternatora powinien ładować ok 14v awaryjnie tj kontrolka ładowania się świeci a napięcie jest prawidłowe. Jeśli tak nie jest szukaj problemu np. z napinaczem paska, kołem pasowym wału lub sprzęgłem alternatora. Warto sprawdzić masę na silnik, czy główny prąd po bezpieczniku na akumulatorze. Alternator sterowany LIN więc regulator...
Witam Mam problem z piszczącym alternatorem. Piszczy tylko na zimnym silniku i nie zawsze. Łożyska wymieniłem, bez zmian, kupiłem używany alternator i tak samo piszczy. Pasek nowy, naciąg odpowiedni. https://youtu.be/KAQZQY1U7UU ratujcie ps. Wesołych Świąt
Witam, wracałem z uczelni po zmroku, światła drogowe ładnie się rozbłysły jak bym miał xeony i "ciemność" zmiana na światła mijania i jest ok. Ale wycieraczka zaczęła też latać jak szalona i kontrolki na desce rozdzielczej też się zaświeciły jaśniej. Zauważyłem że jak światła stały się jaśniejsze to uno traci moc i jakby napęd był na jedno koło w tym...
Mam spory problem, półtora roku temu kupiłem VW Polo 1.9D 95r. (nie SDI, choć w tym przypadku to to samo) taki sam układ jest w Skodzie Fabii. Od tego momentu wymieniłem ok. 15 pasków 5PK 1219. Średnio spadają, lub zrywają się po 1500km, oczywiście pomiędzy zmianą pasków kombinowałem to i owo. Rolka napinacza mocowana jest do pręta, na którego końcu...
Ja jestem ciekaw jak przenosi moment mokry w błocie mikro pasek.?
Jestem nowy na tym forum, może pokrótce się przedstawię. Mam na imię Janek mieszkam w Błoniu koło Warszawy, od 3 lat jeżdżę skodą fabią 1,4 MPI z 2000 r. W sieci natknąłem się na to forum i pomyślałem, że może tu ktoś mi coś pomoże. Muszę dodać, że w sprawach elektroniki samochodowej jestem cienki. Problem mój polega na tym, ze fabia moja emituje takie...
Witam przeglądałem ten temat bo miałem/mam podobny problem. Trudno mi dopasować do któregoś z powyższych jednoznacznie. Prosiłbym o krótką ocenę i poradę. Postaram się opisać jak najkrócej i konkretniej, żeby nie było wątpliwości opiszę wszystko chronologicznie: - mam a3 1.9tdi 98r silnik AHF - kupiłem go 1.5 roku temu z tym właśnie problemem, sprzedający...
1 Witam mam problem z ładowaniem wymieniłem cały regulator + prostownik w alternatorze jak miernikiem zmiezyłem to napiecie nie przekaracza 13V około 12.5V 2 dni wczesniej zmieniłem sam regulatro pochodzil 1 dzien i znow brak ładowania poradzono mi na zmiane prostownika w alternatoze owszem jest ładowanie ale 12.5V przy duzych obrotach dochodzi do 13.5V...
Witam , posiadam seata ince 1,9 sdi "AEY". We wtorek przytrafiła mi się smutna usterka ! mianowicie rozsypała się rolka napinacza paska klinowego napędzającego pompę wody i alternator na wskutek czego rozwarstwiło pasek i do rozrządu dostał się kawałek obudowy i paska co spowodowało że rozrząd przeskoczył ( co się później okazało 1 ząbek) przejechałem...
Witam. Dziekuje za odpowiedzi.Pojechałem do kolegi mechanika,pierwsze co zrobiliśmy to podjechaliśmy do drugiego kolegi :-) na komputer.Sprawdzał na różne sposoby.Usterek elektronicznych brak.Wróciliśmy do garażu.Druga rzecz oglądamy wałki.Zdejemujemy lewą pokrywę,a tem sobie leżą spokojnie dwie dzwigienki zaworowe które wyskoczyły.Naturalnie wałki...
Golf 4 i pochodne miały Boscha 120 A z regulatorem wbudowanym, można je nabyć nawet za 50 PLN, tylko koło pasowe do zmiany bo tam były na pasek 6pk. Z doświadczenia z montażem alternatora w C360 jest problem z obrotami niestety te silniki pracują normalnie na obrotach około 1600 RPM a to są za małe obroty aby uzyskać nominalne prądy z alternatora. Czasem...
Może to żle zabrzmi ale za dużo "okazji" już się naoglądałem będąc w Niemczech i teraz raczej sceptycznie podchodze do pojazdów które mają niewielką wadę a szwab ( a w tym wypadku IRA) był na tyle leniwy że wolał oddać za pół ceny niż naprawić i zarobić :- . Kolego maxylewith uwierz mi że jeśli owy właściciel hurtowni używanych samochodów miałby możliwość...
W nowych VW montowane są alternatory 400A. Z drugiej strony- tyle mocy musi być też pobrane z silnika. Pytanie: Ile wytrzyma pasek klinowy podczas napedzania takiego alternatora? Skłaniałbym się do zmiany auta na takie, które ma skrzynkę rozdzielczą przy ujściu na wał napędowy do tylnego mostu. Podnieść koła z tyłu a wałek powrotny (ten, który szedłby...
Ja już dawno stosuje alternatory boscha z Golfa 4 lub Astry 2. Na złomie można je dorwać za 50 zł. Regeneracja banalna i koszt też 50 zł (łożyska, szczotki nawet pierścienie ślizgowe można zmienić w tej kwocie). Ma w sobie już regulator. Wystarczy tylko podać 12V przez żaróweczkę na wzbudzenie i kontrolkę ładowania (z opla nawet regulator ma oczko fi...
układ działa bez problemów na czujniku podłączonym na kole rozrządu dającym 2 impulsy na obrót ( jest tam polowa obrotów wiec 2 impulsy) na pedale gazu jest potencjometr o skoku 90 stopni wartości 2 kilo jak w oryginale. jest jeszcze jeden czujnik na lince gazu zwiera gdy pedał jest w pozycji 0 i działa jedzie do 140km przełączanie biegów płynne poza...
Witam, --------------------------------Silnik gaśnie---------------------------------- Voyager 2002, 2.5 CRD przebieg 250 tys. Zaczęło się wszystko od tego że samochód czasem gasł na luzie lub tez kiedy było wciśnięte sprzęgło.Gdy zgasł odpalał od razu.Zdarzało się tez jak był zimny ( po odstaniu nocy) nie odpalił za pierwszym razem tylko za drogim....
czy kąt wyprzedzenia zapłonu mógł się zmienić gdy np. pasek rozrządu przeskoczył o kilka ząbków? bo szukam przyczyny takiej zmiany. dodam tylko że pasek był wymieniony rok temu i wszystko było ok. Co jeszcze mogłoby być przyczyną zmiany kąta wyprzedzenia?
Obstawiam że pasek alternatora jest luźny jak gumka w majtkach dziadka ;)
Witam! Mam taki proble a mianowicie piszczał mi pasek klinowy to zrozumiałe wytarty był i to sporo - kupiłem nowy założyłem dzien pojezdzilem dalej piszczy mysle źle mi naciagneli sprawdzilem ugięcie no i troche byl za lużny poprawil mi naciag w zakładzie wyjechalem po naciagu z zakładu pasek przestał piszczeć. Niby pasek ok naciagniety brak nadmiernego...
Cześć, Tematu celowo nie zamykałem do momentu rozwiązanie problemu. Kupiłem diody 1N4148. Wlutowałem zgodnie z opisem, czarny pasek na diodzie w kierunku alternatora. Niestety bez zmian. Po minucie na odpalonym silniku, kontrolka zaczyna się żarzyć. Nie wiem czy dioda jakaś walnięta czy może coś źle zrobiłem ale z drugiej strony co tu można skopać....
Witam wszystkich, od kilku godzin przeglądam forum oraz net szukając rozwiązania mojego problemu i wszędzie widzę tylko częściowo zbieżne tematy dające mi wyrywki informacji więc postanowiłem założyć nowy temat licząc, że nie trafi zaraz do kosza. Mój problem wygląda następująco: Maluszek, rocznik 2000 zazwyczaj dobrze pali i jeździ choć na ciepłym...
A czy jest możlwiość że to przez kiepsko połączone uziemnienie? Możliwe, że jest problem z masą alternatora, wtedy napięcie przysiadało by także bez podłączonego wzmacniacza. Sprawdź te napięcia dla różnych warunków pracy samochodu. Może pasek napędzający alternator jest słabo naciągnięty. Ale podstawa to pomiary napięć.
Witam Mam problem z układem elektrycznym w volvo s60 2.4T. Problem objawia się wyciem lub gwizdem zmieniającym się wraz z obrotami silnika. słychać to jedynie wewnątrz auta, przy zamkniętych dzwiach, Po odpięciu przewodu +12V od alternatora ten odgłos ustaje. Podmieniłem już dwa alternatory i bez zmian. Wymieniłem również wszystko co napędza pasek wielkorowkowy...
W wiekszosci przypadków tego typu zakłócenia pochodza od alternatora zły stan szczotek bicie komutatora uszkodzony kondensator jezeli chcesz sie upewnic z kad pochodzi to zakłócenie to sciagnij na czas próby pasek klinowy z alternatora i bedzie wiadomo czy zapłon czy alternator.pozdr.
gluchy, a czy jest sens kupowania złomu za 9000zł i wkładania dodatkowych 2000-3000 i życia w stresie bo tych 3000zł już nie ma? :-) Sądzisz że auto za 9000zł będzie lepsze od auta za 7000zł? ha,ha Dlatego napisałem: Punto II za 7000zł + 2000-3000zł na części! Mechanik do Punto? Raczej nie potrzebny! Takie rzeczy jak: - olej w silniku i skrzyni - świece...
Witam wszystkich, Mam problem z diagnozą auta Renault Megane 1.6 II 2003 rok (VF1BM0C0H28151871). Kiedy jeżdżę intensywnie przez np 3 dni to następnego dnia bateria jest rozładowana. Z diagnozowałem, że przyczyną rozładowania baterii jest zbyt niskie napięcie ładowania. Wymieniony został używany alternator, który został później dodatkowo sprawdzony...
Witam mam problem ze swoim Signumem mianowicie drży mi silnik na biegu jałowym (obroty na licznku ani drgną, nie skaczą) , przy zmianach biegow obroty na chwile rosną 100-300, zdarzy mi się również że po odpaleniu zaraz zgasnie , przy ruszaniu za nisko schodza obroty. Napisze co w nim było wymienione i sprawdzane : nowy układ wydechowy, pompa paliwa...
Czy alternator może mieć na to wpływ? Bo zauważyłem skoki napięcia (delikatne przygasanie świateł w dolnym zakresie obrotów, po zmianie biegu około 2000 rpm), lekko też popiskuje, nie jest to pasek.
sprawdz naciag paska, ewentualnie moze byc cos z regulatorem napiecia. Tam jest samonapinacz panie kolego,to raz,po drugie pasek jest Micro-V. A może by się kto zapytał jakiego producenta jest alternator?
Witam, Mam kłopot z Altkiem Boscha (vw numer 028 903 028E Bosch numer 0124 515 010) 120A w sharanie 19TDI AUY. Nagle przestał ładować. Wymieniłem regulator ale dalej to samo. Dochodzi do regulatora wiązka dwóch cieniutkich przewodów czarny i niebieski. Po przekręceniu stacyjki na czarnym jest 11.7V (gdy na akumulatorze jest 12.3V) i kontrolka akumulatora...
Problem z migającymi światłami można rozwiązać montująć sprzęgło alternatora (koło jednokierunkowe/ wolne koło) producenta INA, niestety fabrycznie jakiego sprzęgła tam nie ma i trzeba dobrać coś 'z półki'. Fabryczne koło alternatora jest wykonane z chyba duraluminum, szybko się wyciera i robi poślizg - mimo, że pasek nie piszczy.
Przecież kolega pisze że ma kompletny alternator z regulatorem. Jeżeli chodzi o zmianę paska nie można zmienić z A17 na A13 jeżeli w ciągniku koło napędowe i pompa wodna są na A17. Pasek będzie pracował nie bokami tylko stroną wewnętrzna. Pomimo naciągnięcia/ a kolega pisze niezbyt mocnego/ nastąpi jego uszkodzenie a efekt w postaci ładowania będzie...
Mam problem ok kilku dni zapala mi się i miga kontrolka od ładowania . wykluczam alternator gdyż zmieniałem 3 różne i na każdym są te same objawy pasek jest nowy klemy wyczyszczone nawet dokonałem zmiany akumulatora i dalej to już nie wiem co może być proszę o rady za miesiąc wybieram się z powrotem do polski a z taką usterką mam możliwość nie dojechania...
Przyszły elektryk ale mam nadzieję niedoszły elektryk. Tam jest pasek Micro-V i samonapinacz. Witam, Uczen ma prawdopodobnie racje. Pisk zanikajacy jest typowym objawem slizgajacego sie paska i napinacz dynamiczny nie ma nic do rzeczy. Albo napinacz sie zaciera, albo pasek jest zuzyty, albo napinacz statyczny (jesli istnieje - nie znam modelu) zle...
Historia zaczyna sie od tego ZE mój ford stał nie urzywany przez pół roku. Przyszła teraz zima i jest ogromny problem z odpaleniem. Swiece są noe filtr paliwa nowy, i głowica tez nowa. Samochód ten dostałe podobno przy zmianie głowicy została załozona nie taka jaka powinna być uszczelka. zmieniany był tez pasek na alternator podobny tez jakiś zadurzy...
romanhoks tylko w jakim celu? Przecież czujnik już sprawdzałem probówką i jest sprawny? No i wydaje mi się, że w takim wypadku nie zapalałaby się w czasie jazdy jasnym światłem. Nawet gdyby ślizgał pasek alternatora minimalnie to raczej by się żarzyła lekko a z czasem rozświetlała mocniej w miarę pogorszenia naciągu. Jutro wezmę się za dłubanie tej...
Alternator od poloneza czy fiata 125p bedzie działał jak należy w ciągniku roliczym. Nieważne czy bedzie miał regulator w sobie (z tyłu) czy osobno. Było by dobrze żeby mial regulator elektroniczny taki jak był montowany w Polonezach Caro. Taki mechaniczny, który w przyrodzie już prawie nie występuje ( duży w blaszanej obudowie) też będzie działał....
Mam problem ok kilku dni zapala mi się i miga kontrolka od ładowania . wykluczam alternator gdyż zmieniałem 3 różne i na każdym są te same objawy pasek jest nowy klemy wyczyszczone nawet dokonałem zmiany akumulatora i dalej to już nie wiem co może być proszę o rady za miesiąc wybieram się z powrotem do polski a z taką usterką mam możliwość nie dojechania...
Witam, Jestem posiadaczką felicji 1.3MPI z 1998r. mam 2 problemy z tym autem. Jak jadę i wrzucam na luz lub zmieniam biegi zapala mi się w tym czasie światełko stopu u góry to czerwone z tyłu pojazdu tak na 2s byłam u mechanika powiedział, że pewnie zahaczam nogą o pedał hamulca powiedziałam mu, że wiem gdzie są te wszyskie pedały i nie zachaczam "to...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Witam, Proszę o wsparcie związane z alternatorem. Ostatnio zaświeciła mi się kontrolka od akumulatora - sprawdziłem napięcie na wyłączonym silniku 12,40 - następnie na uruchomionym bez zmian 12,40. Skutkiem czego wywoskowałem że winowajcą jest alternator. Paska i napinacza nie brałem pod uwagę ponieważ klimatyzacja działa,pasek jest w dobrym stanie...
Witam! Założyłem ten post, ponieważ nie znalazłem odpowiedzi na mój problem w internecie, a samemu wyczerpałem już wszystkie pomysły. Posiadam samochód Opel Astra F z silnikiem 1.7D bez modyfikacji. Ostatnio kolega zauważył że "magiczne oczko" na akumulatorze jest aby tylko lekko zielone. Na początku myślałem że uległo uszkodzeniu, ale mierze napięcie...
Witam ponownie. Mój temat został usunięty prawdopodobnie za zły dział. Wklejam ponownie: Samochód Polonez Caro Plus 1.6 GLI +gas 2001r, bosh. Wracając sobie do domku, po jakichś 80km samochód zaczął szarpać i prychać, zjechałem na stację CPN i okazało się, że akumulator jest rozładowany, jako że miałem przy sobie prostownik, podładowałem aku na stacji...
Jestem z Częstochowy. Ja naprawdę chciałem uczciwie za to zapłacić ale nikt albo nie chcę zarobić albo nie potrafi tego naprawić dlatego sam to męczę :( Zawór jest fabrycznie nowy więc chyba nie powinien się zacinać od razu? Zawór wyjęty ze sprężarki jest uszkodzony, pomimo iż cewka ma rezyatancję 12 Ohm to nie reaguje na aku. Obecnie założony (ten...
Po prostu załączanie jej powodują dołki i drgania i dokładnie tak samo wyłączanie. Climatronik terenowy, "dołkowy", czy sam włączasz wcześniej klimę, tylko ona robi co chce? Bo same, to chyba się nie aktywują, włączają? Trzeba jakiś przycisk nadusić w tym celu? Raczej skupiłbym się na elektryce, jak dwie wtyczki, to może jedna do sprzęgiełka, a druga...
Witam. Od kilku dni siedzę i czytam posty na forum i zrobiłem wiele rzeczy które radziliście innym w tych postach ale nadal nic. Więc zacznę od początku: Posiadam autko Cinquecento 700 z 96 roku. Autko nie jest idealne gdyż ma straszne drgania jak się jedzie. Ale nie o tym mowa. Ostatnio jadąc fiacikiem stwierdziłem że nie działają światła. Zgasiłem...
Witam, Xsara Picasso 1.6 8V + LPG 2002 r. 190 kkm Początkowo pojawiły się problemy z ładowaniem. Problem ignorowałem ze względu na to, że problemy pojawiały się tylko po wjechaniu w kałużę na luzie i objawiały się zanikiem ładowania (przygasające kontrolki) i piszczeniem paska. Po jakimś czasie poza tymi objawami doszło do tego, że po wjechaniu w kałużę...
Ja to zrobiłem następująco. Przekaźniki kupiłem przygotowane, tzn spytaj się o przekaźniki do świateł do malucha. Są to dwa przekaźniki typowe w podstawkach tyle że na blaszce do przykręcenia i okablowane. Zaletą ich jest to że są tańsze niż by je kupić osobno + podstawki ;). Przykręciłem je do uchwytu silnika wycieraczki, tam też od razu podłączyłem...
alternator zmiana alternator pasek pasek alternator
sterownik drukarka epson drzwiczki pralki polar president schemat
samsung ue49k6300 samsung ue49k5672
Lokalizacja mikroprocesora i sterowanie JVC RC-EZ35S bez pilota Mikroprocesor w radiu JVC RC-EZ35S - UPD780024