Pokrętło w prawo cztery kroki. Bedzie to pomiar napięcia stałego do 60V. Do pomiar prądu ładowania musisz przestawić pokrętło na zakres 20A prądu stałego (14 kroków w prawo) i przede wszystkim przełożyć czerwony przewód pomiarowy do gniazda oznaczonego 20A max. Obydwu pomiarów nie możesz robić jednocześnie. Musiałbyś mieć drugi miernik. Przy powyższych...
Pytanie moje jest czy zmierze nim napięcie na akumulatorze motoru ? (Cz350 6v) Zmierzysz - zakres 15V. I czy sprawdź ile wynosi lądowanie w motorze ? Chcesz sprawdzić napięcie ładowania? Tak samo jak w samochodzie, tyle że o połowę mniejsze - rzedu 7,3V. Jeżeli tak to gdzie ten trzeci kabel podłączyć (nP) Nigdzie dla pomiarów napięcia.
Powiedzmy że podam plus z akumulatora samochodowego na połączone szeregowo rezystory 10K i 4,7K lub zastosuję potencjometr ,połączę masę akumulatora z moją płytką avr ,potem ustawię dokładnie napięcie 1/3 z 12V na pin ADC1 tj.PA1 atmegi16 . Pytanie do TMF gdzie znajdę przykłady w c dla tego dzielnika napięcie 1/3 ,jak mam rozumieć ten opis- "ściągnij...
Dziwne pomiary robisz.. Zacznij od zmierzenia napięcia akumulatora, jeśli będzie ok to uruchom silnik i zmierz napięcie ładowania. Następnie napisz tu
Najprościej to użyć jakiegoś prostego i taniego mikrokontrolera i na każdy akumulator dać jeden taki moduł kontrolny. Będzie to kosztowało grosze. Ew. można zastosować jeden moduł na kilka akumulatorów. Akumulatory mogą zasilać mduły kontrolne (pobór prądu znikomy, więc nie będzie problemu). Do komunikacji - można użyć radia, ale będzie kłopot, energożerność,...
Rozładowałeś akumulator. Zmierz napięcie akumulatora.
Zmierz napięcie akumulatora bez podłączonego prostownika. Następnie podaj wartości napięć na akumulatorze przy poszczególnych zakresach z podłączonym prostownikiem.
Zmierz napięcie na akumulatorze w momencie takiego podjazdu.
Sprawdziłeś masę i plus alternatora? Lampka ładowania sprawna zapala się i gaśnie? Zmierz napięcie na D+ względem - akumulatora przed i po rozruchu. Zmierz napięcia miedzy + akumulatora a gruby przewód alt ,tak samo -akum. a obudowa alt.
W tytule "Nie włancza.." a chcesz włączyć ? Zmierz napięcie na akumulatorze .
Oczywiście. Zmierz napięcie na akumulatorze. Też będzie więcej niż 12V.
Musisz zmierzyć napięcie na akumulatora. Naładowany akumulator powinien mieć ok 4,2V.
Czyli naładowany jest. Ale to nie swiadczy o jego pojemności. To możesz sprawdzić jedynie specjalistycznym miernikiem, jak w poscie wyżej, mają go np. dobre punkty sprzedazy akumulatorów. Sam natomiast, mozesz sprawdzić przydatnośc tego akumulatora do uzycia w twoim samochodzie. Czyli w takich warunkach jak teraz, zostawiasz go na noc w temperaturze...
Zmierzyłem napięcie akumulatora i ...10V. Czy próbować go dalej ładować, czy raczej akumulator uszkodzony? Zmierzę w najbliższym czasie stan elektrolitu. Akumulator jest uszkodzony, ma zwarte cele przez dendryty soli. Akumulatory, które długo leżakowały nie należy ładować dużym prądem 0,1Qn , na początku prądem poniżej 0,05 Qn.
Zmierz napięcie na akumulatorze Na trzy przewodowej taśmie jest sygnał dla tranzystora > steruje przekaźnikiem Zmierz rezystancję cewki przekaźnika, dodatkowo styki mogą być spieczone i też nie będzie cykał a obciążenie będzie cały czas załączone Trzeba zmierzyć napięcie zasilania, są tam dwa jedno jest 24V; między cewką przekaźnika a masa
Bo to napięcie 12V odnośi się do możliwości ładowania akumulatorów 12V. Bardziej jest to informacja dla laika. Sugerowałbym, zmierzenie napięcia na akumulatorze po podpięciu prostownika. Zapewne wszystko będzie OK.
Proszę zmierzyć napięcie na akumulatorze gdy silnik jest wyłączony, a następnie, gdy silnik pracuje.
Zmierz napięcie na akumulatorze podczas rozruchu i trzeba by przyjrzeć się obwodowi od stacyjki.
Zmierz napięcie na akumulatorze woltomierzem albo podstaw drugi akumulator. Pozdrawiam.
Nie tak prosto.. ADC zwraca wartości z przedziału 0..1023 No tego wlasnie mi brakowało wertując elektrode :) A jak to obliczyc jesli napiecie odniesienia jest 5V a pomiar wykonywany w zakresie 0-1V. bez dzielnika oczywiście mysle ze tak 0.2/1024 bo zakres 5V a mierzony 1V czyli 1/5 = 0.2 Zreszta zaraz sprawdze i dam znać:)
Ostatnio kasowałem. Pojawiają się przy zbyt niskim napięciu akumulatora podczas próby rozruchu. Zmierzyć napięcie akumulatora podczas rozruchu.
Otwórz i zmierz napięcie akumulatora. Sprawdź też przełączniki.
Zmierzył napięcie na LED a nie akumulatora; jak też zmierzyłem 1,67V dla LED białej
Zrób jakieś sensowne pomiary: 1. Naładuj akumulator 2. Zmierz napięcie po naładowaniu (tak co najmniej 15 minut po odłączeniu prostownika) 3. Zmierz napięcie pod znanym obciążeniem (np. żarówka reflektorowa 55W) 4. Zmierz ewentualnie napięcie na akumulatorze samochodowym w momencie odpalania z niego skutera
Zmierz napięcie bezpośrednio na akumulatorach.
Zmierz napięcie na obydwu akumulatorach.
Z 5 min tak go poładowałem Akumulator ładuj dłużej, np. 10 godzin. Zmierzyłem napięcie na akumulatorze przy pracującym silniku i ładowania brak- 12V Co może być tego przyczyną, zwarcie celi? Napięcie byłoby niższe.
Zrób prosty test : 1. zmierz napięcie wychodzące z alternatora (na śrubie Φ8mm) w stosunku do masy alternatora (obudowa alternatora). 2.zmierz napięcie bezpośrednio na słupkach akumulatora. W sprawnym samochodzie różnica napięć powinna wynosić około 0,2 V, gdy wynosi więcej zrób następne pomiary : 1. zmierz napięcie między wyjściem alternatora...
Naładuj akumulatory ładowarką, daj im z godzinkę albo dwie a potem zmierz napięcie akumulatorów.
3 x J :) Jeżeli masz możliwość to załatwiaj dzisiaj. Jeżeli masz miernik to przynajmniej zmierz aktualne napięcie akumulatora bez obciążenia. Jeżeli będzie powyżej 10,8V to może poczekać do jutra.
Proszę zmierz napięcie akumulatora przed i po użyciu.
Ustaw multimetr na pomiar napięcia stałego (DC) zakres 200V i zmierz napięcie na akumulatorze. Taki sam pomiar zrób jak będzie podłączona ładowarka.
Prostownik ładuje za mało.W trakcie końcowego ładowania akumulator powinien mieć napięcie około 14,5V
Trzeba zmierzyć napięcie na akumulatorze podczas uruchamiania.
Ogniwa wtórne to akumulatory. Połączone twrzą baterię akumulatorów. Teraz można dumać jakie są napięcia akumulatorów i jakie osiągnie bateria połączonych akumulatorów. Autor zmierzył napięcia akumulatorów? Może jeden jest zły?
Jeśli na zasilaniu zewnętrznym działa to raczej jest to wina akumulatora lub układu odpowiedzialnego za niego. Zmierz napięcia na zaciskach akumulatora.
Wiem że ta dioda zastępuje regulator. Czyli podłączyć akumulator i sprawdzić na aku. jakie jest napiecie, nic się nie stanie jeśli jest 30v? Dodano po 1 30V mam na przewodach do podłączenia akumulatora. Jak podłączysz akumulator, to raczej 30 V tam być nie może. Bo jaką wydajność musiałby mieć ta prądnica aby wytworzyć 30 V na zaciskach akumulatora?....
Nie wydaje mi się aby nowy akumulator był uszkodzony. Skąd masz pewność ,że akumulator nie jest ładowany? Zmierz napięcie na akumulatorze przed ładowaniem. Włóż akumulator do ładowarki i pozostaw go na jakiś czas w ładowarce. Wyjmij akumulator i ponownie zmierz napięcie. Jak wzrośnie napięcie to ładowarka ładuje.
Na początek zrób „test ładowania” to znaczy przy uruchomionym silniku i włączonych światłach , ogrzewanej szybie itp. im więcej tym lepiej zmierz napięcie na akumulatorze powinno przekraczać 13,9V. Najpierw zmierz na wolnych obrotach a potem na wyższych tak ze 2500 - 3000. Napisz jaki wynik.
Tracer rozpoznaje instalację automatycznie. Wygląda na to ze masz albo jakieś niestandardowe napięcie albo zepsuty regulator. Ostatecznie ustawienia po przez jakąś aplikację. Masz miernik to zmierz napięcie na tych akumulatorach w tym miejscu gdzie podłączasz tracera.
Przy tak dziwnych objawach zacznij od zmierzenia napięcia na samym akumulatorze i jak podpowiada balonika3 - miernik, a najlepiej jakbyś miał drugi. Jak nie masz to sprawdź go na np. nowej jakiejkolwiek baterii.
Zmierz napięcie akumulatora pod obciążeniem.
Witaj, - Na początek sprawdził bym szczelność , czy gdzieś silnik nie zaciąga " lewego" powietrza, przez co te obroty tak się zawieszają - jakaś sparciała uszczelka itp - Możesz też zmierzyć napięcie ładowania akumulatora, może szczotki się w alternatorze kończą i taki dziwny efekt jest.. :)
Ile lat ma auto? Może spadki napięcia są pomiędzy alternatorem a akumulatorem zbyt duże? Zmierz napięcie na przewodzie "+" pomiędzy akumulatorem i alternatorem, napięcie na zaciskach akumulatora i alternatora. Szukać trzeba gdzie są spadki napięcia. Także test nieobciążony alternator i załączać stopniowo światła, wiatraki, grzanie szyby. Jeżeli są spadki...
Podałeś takie objawy, jakby prądu nie było... ale też możesz mieć rację i coś może blokować wał napędowy, bo z tego, co widzę, silnik ułożony jest wzdłużnie. Zmierz napięcie akumulatora, a jeśli będzie ok, to rozetnij pasek wielorowkowy i wtedy spróbuj go uruchomić.
Akumulatory mają równe napięcia, czy jeden ma niższe? Podłącz akumulatory, zmierz napięcie każdego z nich. Włącz ładowanie, poczekaj aż się skończy, zmierz napięcie każdego z akumulatorów. Włącz obciążenie, zmierz napięcie każdego z akumulatorów. Będzie widać, czy coś jest nie tak z akumulatorami. Jeżeli masz ładowarkę do akumulatorów NiMH, to możesz...
Zmierz napięcie na zaciskach akumulatora podczas rozruchu, jeśli spadnie poniżej 9 V akumulator albo naładować albo wymienić. Naładuj akumulator i zmierz gęstość elektrolitu.
Po to piszę tego posta żeby się zapytać mądrzejszych, że może wiecie co sprawdzić i jak. Trzeba zmierzyć napięcie akumulatora przy cichej muzyce niepowodującej wyłączania oraz przy głośnej muzyce powodującej wyłączanie.
To podłącz pod tą „ładowarkę” głęboko rozładowany 12V akumulator który ma 5,5V. Co zrobi „ładowareczka”. To zostaw podłączoną "ładowareczkę" na dwie godziny i zmierz napięcie akumulatora, i kto dopuszcza do takiego rozładowania akumulator 12V. Ja mam dwie i nie narzekam, podładuje akumulator dwa razy w roku bez wyjmowania z samochodu i jest dobrze.
Uruchom silnik i zmierz napięcie na akumulatorze powinno przekraczać 13,8V a nawet osiągnąć 14,4V , nawet przy włączonych światłach i innych odbiornikach elektrycznych . jeśli nie możesz uruchomić silnika to najpierw podładuj akumulator . Napisz co ci wyszło.
bateria 1500ah Chyba 1500mAh. ;) Masz miernik? Zmierz napięcie na tym akumulatorze.
Rozrusznik ma za słaby prąd, żeby płynnie obrócić wałem silnika - rozładowany akumulator o ile nie padł całkowicie. Zmierz napięcie prądu na akumulatorze. Możesz spróbować podłączyć inny prostownik wygląda na to, że dla tego co podłączałeś akumulator jest za bardzo rozładowany i nie uruchamia cyklu ładowania...
Nie został całkowicie rozładowany, Czyli nie było odwrócenia polaryzacji, a wewnętrzne zabezpieczenie odłączyło akumulator, a odwrócone napięcie, które zmierzyłeś pochodziło z drugiego akumulatora.
Alternator nie ma żadnego ładowania! Ładowanie dotyczy akumulatora. Prawidłowo działajacy alternator w instalacji, w której jest sprawny i naładowany akumulator, przy najwyższych obrotach powinien utrzymywać napięcie nie wyższe, niż 14,4V przy braku poboru prądu przez większe odbiorniki. Napięcie będzie się zmieniać w zależności od obrotów silnika i...
Takie tanie mierniki mają swoją zaletę, kiedy się spali, nie jest szkoda 11zł i kupuje się następny.... Dedykowane są głównie osobom, które zaczynają swoją przygodę z elektroniką albo osobą które sporadycznie np. chcąc zmierzyć napięcie akumulatora w samochodzie :) Mam ten miernik, chociaż wtedy kosztował ok 20zł. Ja osobiście wolę dołożyć kolejne 20...
Nie wiem czy dobrze rozumiem - to samo źródło (aku) miałoby zasilać gadżet i jednocześnie miało by być obiektem pomiaru? Czyli np. styki Tego typu woltomierze często mają trzy wyprowadzenia. Czerwony + zasilania, czarny - zasilania i np. żółty pomiar (czasem biały). Ty chciałeś dać rezystor aby osłabić świecenie wyświetlacza. Robiąc to na przewodzie...
Jeśli masz woltomierz, to zmierz napięcia na zaciskach akumulatora przy wyłączonym silniku i silniku pracującym na wolnych obrotach. To drugie powinno być wyraźnie wyższe.
Rozumiem, masz jakiś prostownik mikroprocesorowy, który potrafi zmierzyć kondycję akumulatora?
Zmierzył bym napięcie akumulatora po podłączeniu do maszyny, bo 18V to on ma bez obciążenia. Napięcia tak mu "siada", że nie da rady ruszyć tej maszyny. Druga sprawa, że 18V to jego napięcie nominalne, po naładowaniu powinno być teoretycznie coś około 20V. Jakie jest napięcie na ładowarce/akumulatorze podczas ładowania? Jakim prądem ładuje?
No właśnie nie mogę zmierzyć A bo zakres na mierniku jest 10A i grzeją się kable na mierniku próbując zmierzyć napięcie. Może sprecyzujesz co i jak mierzysz ? NIE mają prawa grzać się kable miernika przy pomiarze napięcia akumulatora - tak jak piszesz ! Oczywiście miernik ustawiony na (at)andrzej20001 może mieć rację. Jaki posiadasz multimetr ? (model,...
Może, bo zablokowany silnik bierze dużo prądu (zakładając, że jednak szczotki przewodzą). Dodatkowo możesz mieć jakieś zabezpieczenia, które ten prąd kontrolują - tego nie wiem. Na pewno warto zmierzyć napięcie na akumulatorach przy próbie uruchomienia (jak klika). Możesz też spróbować żarówką, bo na ucho są to krótkie impulsy i miernik może nie pokazać....
To jest antena i ma tak być, otwórz druga słuchawkę. Dodano po 56 W tej słuchawce możesz jeszcze zmierzyć jakie jest napięcie akumulatora na zaciskach B+ i B-
Napięcie jeszcze zmierz. Z akumulatora i z przetwornicy. Za mostkiem.
Można. Należy sprawdzić jakie napięcie ma po obciążeniu prądem. Przełącznik prędkości tez może być zepsuty. Spróbuj zmierzyć napięcie akumulatora w czasie pracy i bez obciążenia. Po podłączeniu do zasilacza powinno wzrosnąć a i silnik będzie działał żwawiej.
jesli bateria ma pasc tzn jej elektronika to tylko kiedy dlugo pracuje a mowisz ze pracowales 5 godzin wiec najlepiej sprawdz jej napiecie! moze byc tez uklad ladowania.. ale to poznije powiem jak to sprawdzic najpierw miernik w łapki jak masz i zmierz napięcie baterii
Jeśli ta ładowarka z lidla jest jakąs łądowarką mikroprocesorową to brak ładowania może oznaczać, że aku jest uszkodzony lub głęboko rozładowany. Należałoby zmierzyć napięcie na zaciskach akumulatora.
Po prostu zmierz napięcie na akumulatorze podczas słuchania muzyki. Jeżeli jest ponad 14V, to wystarczy.
zmierzyć rzeczywiste prądy między akumulatorem i instalacją. A dlaczego nie zmierzyłeś napięcia na akumulatorze? pisałem ci dlaczego to ważne.
W momencie kiedy włączyłem zasilanie alarmu znowu wywaliło bezpiecznik w transformatorze. Podpiąłem akumulator włączyłem zasilanie i alarm zaczął działać ale bez akumulatora. Nie wiem jak inni, ale ja nie potrafię zrozumieć opisu sytuacji. Napisz jeszcze raz, w jakiej kolejności podłączasz i jaki efekt uzyskujesz. Trafo masz niewłaściwie dopasowane...
jak gdyby rozrusznik nie miał siły przekręcić...czym to może być spowodowane? Zacznij sprawdzać od połączeń elektrycznych (również na rozruszniku), sprawdź masy od akumulatora. Dodatkowo zmierz napięcie w akumulatorze podczas próby uruchamiania silnika. kompresja na wszystkich cylindrach 15 Coś dużo masz tej kompresji :D . Silnik nie "konsumuje" czasami...
Po prostu zmierz miernikiem po prostu napięcie akumulatora podczas usterki .
To nie jest bateria tylko akumulator - ogniwo wtórne. Zmierzyłeś napięcie akumulatora? Sprawdziłeś, czy napięcie z akumulatora dociera do płytki urządzenia? Płytka sprawna? Kable wlutowane poprawnie? Dodano po 2 Czasem zabezpieczenie PCM blokuje się na stałe. Trzeba je odblokować lub wymienić.
Zmierz napięcie na akumulatorze. Jeżeli wzrasta ponad miarę lepiej nie używaj skutera. Nadmierny wzrost napięcia może uszkodzić inne elementy elektryczne lub elektroniczne (moduł zapłonowy, cewkę zapłonową itp.) Jeżeli padł regulator napięcia to żadnym opornikiem albo diodą Zenera nie poradzisz na problem
1. Czy istnieje napięcie ładowania bez akumulatora? 2. Zmierz napięcie akumulatora podczas ładowania. 3. Zmierz prąd ładowania. 4. Czy istnieje rezystor monitorujący prąd? Niewidoczne na zdjęciu.
Jak to mierzyłeś przejście na akumulatorze? Zmierz napięcie na zaciskach. Nie trzepnąłeś tym akumulatorem o coś? Nie upadł Ci przy wkładaniu? Nie wpadłeś w jakąś dużą dziurę? Prostownik metalowy? Ładowałeś w aucie? Może zwarłeś obudowę do masy? Rozumie aku bezobsługowe samochodowe ołowiowe?
jakieś porady jak zmierzyć napięcie akumulatora Może zerknij tutaj https://www.elektroda.com/rtvforum/topic... chodzi o "sterownik baterii", który powinien wykonać jakiś pomiar na pinie ADC. Spojrzałem tylko pobieżnie, potrzebny będzie dzielnik napięcia, jeśli dobrze zrozumiałem, ale wydaje się, że można zbudować dzielnik taki jak pokazano...
NIc nie odkręcaj tylko zmierz napięcie na akumulatorze podczas rozruchu.
Sprawdź od czego są te przekaźniki, które są ciągle ciepłe. Może da się je wyjąć i wtedy sprawdzić pobór prądu? Nowe akumulatory przy poborze prądu 1A nie powinny się rozładować po kilku godzinach tylko po kilkudziesięciu godzinach. Może są wadliwe? Może niesprawny jest układ sygnalizujący wyczerpanie akumulatorów? Zmierz napięcie akumulatorów gdy sygnalizowane...
A jesteś pewien rozładowanego akumulatora? Auto aby wcześniej nie słabnie, aż do zgaśnięcia? Zapachu palonej gumy nie czuć? Alternator, pasek nie gorące? Dodano po 1 W chwili gdy nie chce odpalić zmierz napięcie na akumulatorze i pobór prądu przez rozrusznik.
Ładowarka z jakiegoś powodu wyłączała się z powrotem w stan gotowości i tak w kółko. Przeczytałem w instrukcji że może być to spowodowane że akumulator jest już naładowany i temu się tak dzieje. Zmierzyłem napięcie na akumulatorze i wynosiło 11,66 V. I tak prawdopodobnie było. Trzeba było zmierzyć napięcie w czasie gdy akumulator był podłączony do...
A to by należało określić, co chcesz zasilać - czy odbiornik można zasilać napięciem np. 4.5V? Jeśli to jest dla niego za dużo, to masz dodatkową komplikację. Poza tym układ ładujący może nie wykryć naładowania akumulatora, jeśli odbiornik będzie połączony wprost do akumulatora i układ ładowania liczy prąd pobierany przez odbiornik jako prąd ładowania...
Zmierzyłeś chociaż napięcie ładowania? Akumulator był ewidentnie przeładowany tylko czy teraz czy kiedyś, czy auto czy prostownik... Tego nie wiem. Wysyłanie na gwarancję raczej nic nie da. Nie przepalają Ci się ostatnio żarówki w aucie?
Po opisie oceniam, że to elektronika. Lecz to jest wróżenie z fusów. Zobacz, czy akumulator nie napuchł, zmierz napięcie akumulatora podczas pracy UPS, oraz samego akumulatora niepodłączonego do UPS, np. po 10 godzinach. Oczywiście, jeżeli uważasz, że zrobisz to bezpiecznie.
Musiałbyś zmierzyć na akumulatorach napięcie czy jeszcze cokolwiek mają. Jeżeli zero lub blisko zera to akumulatory do wymiany. Gdyby jednak "coś" tam jeszcze było można by pokusić się spróbować je trochę podładować zewnętrznym zasilaczem z ograniczeniem prądowym! małym prądem aż osiągną napięcie przy którym wewnętrzny układ pozwoli na dalsze ładowanie....
Jaki Masz alternator? Jeśli to możliwe zrób foto. Wszystko wskazuje na dość dziwny ale dość typowy objaw. Przyczyną takich objawów jest korozja na alternatorze. Nie dysponuję w tej chwili żadnym zdjęciem alternatora i jest dość trudno to wytłumaczyć, ale spróbuję. Stojan alternatora składa się z 3 podstawowych elementów pakiet blach z uzwojeniami włożony...
Na dobry początek zmierz napięcie na akumulatorze powinno na wolnych obrotach przekraczać 13,8V a nawet osiągać 14,4V . Następnie włącz światła , ogrzewaną szybę itp. odbiorniki elektryczne i ponownie zmierz napięcie powinno pozostać takie samo. Jeśli tak jest to na początek proponował bym obejrzenie alternatora , czy nie sterczy od niego jakiś przewód...
Wpisz w wyszukiwarce "rave rover 45". Tam powinieneś znaleźć schemat elektryczny do swojego auta. Mnie opisane problemy kojarzą się ze słabą masą (o ile nie było problemów np. z ładowaniem - zbyt wysokie napięcie). Spróbuj odkręcić, wyczyścić i ponownie zmontować wszystkie punkty masowe, zerknij do skrzynki bezpieczników czy coś nie jest upalone, zmierz...
Wyższe napięcie to efekt podłączenia akumulatora. Zmierzone miernikiem 12,7 było napięcie tętniące, po podłączeniu akumulatora który w tym momencie zachował się jak kondensator spowodowało filtrację napięcia czyli jego wzrost o √2. Przy czym nie osiągnęło ono wartości równo 12,7V * 1,41 = 17,9V gdyż obciążenie akumulatorem i pobór prądu spowodował,...
Zmierz napięcie po wciśnięciu pedału gazu przy naładowanym akumulatorze ledwo naładowanym, napięcie zmierz na samym silniku, akumulator nie jest padnięty? Zmierz napięcie akumulatora bez naładowania jak będzie bliskie 0 to akumulator ze starości padł, podaj wiecej informacji jak to wygląda.
To też jest rodzaj testu rezystancji wewnętrznej. Możesz zmierzyć napięcie akumulatora bez obciążenia i po obciążeniu znanym prądem i z tego wyliczyć rezystancję wewnętrzną. Główne parametry akumulatora to właśnie rezystancja wewnętrzna (rośnie wraz z starzeniem) i pojemność. Oba parametry są całkowicie oderwane od siebie.
Zaczął bym od sprawdzenia masy silnika względem karoserii. Jak rozumiem rozrusznik nie kręci ? Można zrobić próbę z kablem rozruchowym zapinając go między silnik a masę akumulatora. Albo zmierzyć napięcie między silnikiem a minusem akumulatora przy przekręconym silniku. Jeżeli będzie jakieś to znaczy że brak masy.
bo widziałem filmiki z prostownikami samoróbkami gdzie napięcie z transformatora szło bezpośrednio na mostek Graetza i z niego wychodziło np 14V bezpośrednio na klemy.. bez żadnych filtrów, kondensatorów i napięcie było stałe a nie że pulsowało od 0 do 14V Czyli nadal nie rozumiesz. Natomiast w Twoim prostowniku napięcie powinno pulsować od zera do...
Witam proszę zmierzyć napięcie w punktach X oraz Y , zmierzyć napięcie na poszczególnych akumulatorach oraz sprawdzić bezpieczniki zaznaczone prostokątem .
Zmierz napięcie ładowania na akumulatorze na małych i na wyższych obrotach.
Dziwne bo multimetr wyświetla 0 źle mierzysz albo uszkodzony miernik przewody, zmierz napięcie na akumulatorze.
A jaki problem zmierzyć napięcie na akumulatorach? Prądu ładowania nie przekroczysz, a końcowe napięcie ładowania tych akumulatorów jeżeli są żelowe to 7.5V i myślę że nie powinieneś mieć problemów z upilnowaniem tego. Wystarczy co godzinę zrobić pomiar, a jeżeli "zasilacz" ma stabilizację napięcia na poziomie 14.4 - 15V to nie musisz tego pilnować...
Ile tych akumulatorów jest? Trzeba zmierzyć napięcie na nich oraz podczas ładowania, na próbę założyc inny bo pewnie stare już na złom. Ładowarka sprawna?
Napięcie za małe bo pewnie ładowarka kuleje i nie daje rady ładować akumulatora. Bez różnicy czy akumulator zrobiony przez Chińczyka czy przez Japończyka. Sprawdź czy to się ładuje. Podłącz zasilacz, zmierz napięcie akumulatora. Jak się uda, to zmierz prąd ładowania. Amperomierz włączasz pomiędzy płytkę a akumulator (np. pomiędzy czerwony kabel z płytki...
1. Zmierzyć napięcie "wynalazku z llidla" bez obciążenia 2. Zmierzyć napięcie akumulatora/wynalazku podczas ładowania 3. Jeśli napięcie ładowania nie jest bliskie albo nie zbliża się szybko do 12-13 V - reklamować akumulator w ramach gwarancji
pomiędzy baterią a UPS wychodzi 12,6V Czy mierzyłeś napięcie na zaciskach akumulatora czy rzeczywiście był przepływ prądu z UPS do akumulatora? Dość niskie to napięcie jak na ładowanie. Jeśli to napięcie było zmierzone na zaciskach akumulatora to może po prostu UPS "nie widzi" podłączonego akumulatora a może to być spowodowane przepaleniem bezpiecznika....
zmierzyć ładowania akumulatora zmierzyć ładowanie akumulatora zmierzyć rezystancję akumulatora
pomiar prądu pomiar pradu bosch panel suszarka xantia regulator
Jak zdjąć pokrętło funkcyjne w piekarniku Whirlpool AKZ 237? Rodzaj gniazda wtryskiwacza Mercedes Sprinter 903