Trzeba zmierzyć napięcie ładowania.
Dziwne pomiary robisz.. Zacznij od zmierzenia napięcia akumulatora, jeśli będzie ok to uruchom silnik i zmierz napięcie ładowania. Następnie napisz tu
(at)jakubprazmowskibox Mierzysz "na sucho", czyli bez obciążenia wyjścia panelu jakimś urządzeniem? 5.8V wykracza ponad standard, ale to pewnie dość popularny panel 6V. Cudów nie oczekuj. Zmierz napięcie ładowania pod obciążeniem, jak i prąd. Pewnie wyjdzie w okolicach 4.5V lub mniej. Naładować, naładuje. Po bardzo długim czasie. Jako awaryjne źródło...
Zdarza się. Wypadało by przed podłączeniem nowego zmierzyć napięcie ładowania. Na starym masz podane wartości tego napięcia.
Zmierzyć napięcie ładowania , powinno być ok. 7 - 7.2 V i trzymać się stabilnie przy zmianach obrotów. Jeżeli jest inaczej to trzeba podstawić inny regulator.
Regulator napięcia, sprzęgiełko alternatora, słabe połączenia. Możliwości jest wiele. Czy zostało zmierzone napięcie ładowania na alternatorze oraz na akumulatorze? Czy były różnice? Czy ma prawidłowe napięcie ładowania? W jakim wieku jest akumulator?
Nie wiem jak jest z dostępem do alternatora w tym aucie daj plus z klemy akumulatora na wyjście B+ alternatora. Później to samo z minusem, z klemy na obudowę alternatora. Uruchom silnik i zmierzyć napięcie ładowania. Jak nie pomoże do mechanika.
Zmierz napięcie ładowania i ogniwa po naładowaniu multimetrem. Skoro ogniwo chłodne to można je wykluczyć.
Zmierz napięcie ładowania. Sprawdź czy na alternatorze w miejscu W przewód jest dobrze umocowany, jak i ciągłość tego przewodu do samego licznika. Możesz także zmierzyć napięcie w tym punkcie W względem masy.
Zmierz napięcie ładowania na alternatorze, na prawej podłużnicy masz łączenie przewodów zasilających, sprawdź stan tego połączenia.
Akumulatorki nie wylewają bez przyczyny. Wylutuj złomka i zmierz napięcie ładowania bez obciążenia. 4,2-4,3 V do takiego napięcia ładują się 3 sprawne Ni-Cd i Ni-MH a ponieważ w tunerze pracują buforowo to napięcie ładowania śmiało można obniżyć o 0,5V. Być może napięcie jest za wysokie, aku są przeładowane, grzeją się i wzrasta ciśnienie wewnętrzne...
problemem w tych oplach bywa słaba masa na alternatorze czasami trzeba ją poprawić albo dać dodatkowy kabel proponuję zmierzyć napięcie ładowania bezpośrednio na alternatorze jak będzie wyższe niż na akumulatorze popraw tą mase[/b]
Witaj, - Na początek sprawdził bym szczelność , czy gdzieś silnik nie zaciąga " lewego" powietrza, przez co te obroty tak się zawieszają - jakaś sparciała uszczelka itp - Możesz też zmierzyć napięcie ładowania akumulatora, może szczotki się w alternatorze kończą i taki dziwny efekt jest.. :)
Zmierz napięcie ładowania na aku, następnie spróbój na samym alternatorze na śrubie B+ wykluczy to przerwę na przewodzie alternator- akumulator. Przewód ten może posiadać bezpiecznik przy samym akumulatorze który mógł się przepalić. Jaki typ alternatora, Bosch czy Delco?
Zmierz napięcie ładowania na zaciskach regulatora (przewody czerwony do czarnego). Jeśli tutaj napięcie jest prawidłowe to na pewno masz gdzieś słabe połączenie masowe między regulatorem a akumulatorem lub między instalacją a akumulatorem, natomiast akumulator ma dobre połączenie masowe ze silnikiem (i alternatorem).
Zmierz napięcie tej baterii po nocy ze ściągniętą klemą przed zapaleniem motoru. Potem włącz światła i zobacz jak siada to napięcie. Klimatronik pobiera prąd i żyje własnym życiem przez kilkanaście minut po wyjściu z auta i ten wątek sobie odpuść. Na koniec zmierz napięcie ładowania.
Zmierz Kolego napięcie ładowania.
Zmierz napięcie ładowania na akumulatorze na małych i na wyższych obrotach.
Może udałoby się zmierzyć napięcie ładowania przez urządzenie i przy rozładowaniu.
Sprawdziłem akumulator i jedna cela jest uszkodzona Uszkodzona czy urwana - oto jest pytanie ? Jeśli urwana , może łączyć lub nie łączyć . Jeśli nie łączy to alternator nie ma źródła odniesienia napięcia i daje ile może . Jeśli połączy , jest właściwe napięcie ładowania 14,4V . Proponuję założyć nowy akumulator i natychmiast zmierzyć napięcie ładowania....
Objawy wskazują na słaby aku, odpal z innego aku i zmierz napięcie ładowania 14,1 -14,4 z obciążeniem i bez. próba podgazowania daje efekt w lekkim przygaśnięciu świateł mijania a przed odpalenie sprawdź naciąg paska klinowego, przy luźnym pod obciążeniem może nastąpić taki efekt.
Kiedy rozrusznik zrobił "dwa obroty" , jak pojeździłeś na krótkich trasach jeden dzień i później samochód stał dobę? , czy po naładowaniu akumulatora "stał jeden dzień"? . Pisz po polskiemu!!! Jednak trzeba zmierzyć napięcie ładowania , a źródło jest dobre i taki pobór prądu nie rozładuje akumulatora przez jedną dobę. Akumulator szmelc lub brak ładowania.
Napisz ile Ci bierze auto tego prądu na postoju na zamkniętym samochodzie. Co do łożyska jak będzie już nie bardzo to zaczną się jaja z ładowaniem. A akumulator jak bezobsługowy i ma 4 lata i jeszcze kiepskiej firmy to może niestety mieć już dosyć. Zmierz napięcie ładowania zaraz po odpaleniu i zobacz do ilu spada jak kręcisz rozrusznikiem (napięcie...
Stąpasz po cienkim lodzie- przeszedłem całą drogę z Poewrchute , Hiperterminalem próbując ożywić APC MAtrix 3000. Bez pomocy serwisanta z odpowiednią wersją softu sprawa jest beznadziejna. Po 2 latach !!!! prób ( w tym rozpoznaniu hasła do tego upsa) poddałem się i pociąłem go " na żyletki" ( mam z tego trochę cześci) a trafo poszło na złom. Pozdr.J.
Jak zmierzyć napięcie ładowania czterech akumulatorów AGM 12 V w skuterze elektrycznym połączonych szeregowo? Podłączyć miernik (woltomierz) z odpowiednim (przynajmniej 60 V) zakresem DC.
Na koniec, polecam zmierzyć napięcie pod koniec ładowania, może ładowarka jest uszkodzona- to się zdarza.
Pokrętło w prawo cztery kroki. Bedzie to pomiar napięcia stałego do 60V. Do pomiar prądu ładowania musisz przestawić pokrętło na zakres 20A prądu stałego (14 kroków w prawo) i przede wszystkim przełożyć czerwony przewód pomiarowy do gniazda oznaczonego 20A max. Obydwu pomiarów nie możesz robić jednocześnie. Musiałbyś mieć drugi miernik. Przy powyższych...
mierzone bez Aku Oto może być odpowiedź, podłącz akku albo żarówkę 50W i dopiero zmierz.
Tak zgadza się, zawsze jak największy. O ile pozwolą jego gabaryty (rozmiary) A co do problemu. Czy autor dałby radę zmierzyć napięcie ładowania. Wystarczy najprostszy miernik. Napięcie ładowania akumulatora powinno być powyżej 14,2V Akumulator ładowany poniżej tego napięcia pociągnie nie długo. Szczególnie gdy cały układ elektryczny zostanie obciążony...
Zmierz napięcie ładowania bezpośrednio na alternatorze, + z alt. A masa z silnika i tez z alternatora dla porównania
Nie no cudów nie ma .... musi się ujawniać jakiś pobór z biegiem czasu, bo inaczej wszystko wskazuje na akumulator... Jeszcze zmierz napięcie ładowania, może tu też jest problem. Tylko powłączaj wszystkie odbiorniki żeby było obciążenie max.
Zmierzyłeś chociaż napięcie ładowania? Akumulator był ewidentnie przeładowany tylko czy teraz czy kiedyś, czy auto czy prostownik... Tego nie wiem. Wysyłanie na gwarancję raczej nic nie da. Nie przepalają Ci się ostatnio żarówki w aucie?
Witam, chyba nie masz czym zmierzyć napięcia ładowania? Przy sprawnym ładowaniu można odpiąć klemę akumulatora i silnik nie zgaśnie. Dlaczego został wymieniony regulator? Może źle dobrany regulator albo uszkodzony alternator. Może czegoś nie dokręciłeś, dlatego nie zawsze problem występuje.
10A zdecydowanie za mało. Przy odpalonym silniku załączonych światłach/klima/wspomaganie prąd może sięgać 50A. Ten miernik to zabawka ( średnica kabli pomiarowych ).Bezpieczne pomiary przy pomocy miernika cęgowego/przystawki do multimetru. Zdecydowanie odradzam rozłączanie obwodu akumulatora w czasie pracy silnika. Zmierz napięcie ładowania- powinno...
Zmierzyłeś napięcie ładowania? Pobór prądu na wyłączonym silniku?
Jeśli masz miernik , lub ewentualnie kup (w tej chwili pewnie ze trzy dychy) zmierz napięcie ładowania. Woltomierz 20 V DC, sondy do kołków aku. Przed uruchomieniem i na pracującym silniku. Ile to auto ma pojemności, że taki mały aku.?
Zmierz ich napięcie...
Regulator PWM reguluje w ten sposób, że zmienia współczynnik wypełnienia generatora - zmienia się proporcja "włączenia" tranzystorów mocy do czasu "wyłączenia" tych tranzystorów. Na wyjściu jest filtr (kondensator), który to wszystko uśrednia i wtedy możemy zmierzyć, że np. aktualne napięcie ładowania wynosi 14,5V. Właśnie to włączanie i wyłączanie...
Każdy tylko by mierzył napięcie przy rozruchu, tak jak kolega ma3-4ysz zmierz napięcie ładowania bo jak będzie niskie to akumulator będzie niedoładowany i zawsze będzie rozrusznik słabo kręcił (sprawdzone na ciągniku C-330). Sprawdź też jakość połączeń przewodów.
Zmierzyłeś napięcie ładowania alternatora, prąd spoczynkowy auta po wyłączeniu.
akumulator, który ładowałem w domu przez zimę dał radę, ale po kilku minutach ładowanie na zaciskach - na maksymalnych obrotach ok. 13,5V a na wolnych 12V z kawałkiem i spadało. Nie dało się już uruchomić - podłączyłem go na kabel z samochodu. Twój opis wszystkiemu przeczy. Na wysokich obrotach masz ładowanie - napięcie 13.5V, co zarówno oznacza że...
Świeci się kontrolka ładowania. Sprawdź woltomierzem, jakie jest napięcie akumulatora na postoju a następnie uruchom silnik i zmierz napięcie ładowania akumulatora.
Zmierz napięcie ładowania
Miałem escorta. Było w nim tak, że za niskie napięcie w układzie powodowało odcięcie zasilania komputera, wtedy gasł, albo nie chciał zapalić. Zacznij od zmierzenia napięcia ładowania.
Ile tych akumulatorów jest? Trzeba zmierzyć napięcie na nich oraz podczas ładowania, na próbę założyc inny bo pewnie stare już na złom. Ładowarka sprawna?
Zmierz napięcie ładowania, czy nie za wysokie Zmierz czy ci nie znika zasilanie czujnika
czy aby zmierzyć prąd ładowania akumulatora w aucie miernikiem automatycznym wystarczy podlaczyc czarny przewod do com czerwony do vmA i ustawic zakres na napiecie stale? Tak zmierzysz napięcie ładowania.
Nie wydaje mi się aby nowy akumulator był uszkodzony. Skąd masz pewność ,że akumulator nie jest ładowany? Zmierz napięcie na akumulatorze przed ładowaniem. Włóż akumulator do ładowarki i pozostaw go na jakiś czas w ładowarce. Wyjmij akumulator i ponownie zmierz napięcie. Jak wzrośnie napięcie to ładowarka ładuje.
Żółte to alternator. Odłącz, odpal, zmierz napięcie.
Sprawdź naciąg paska, jeżeli jest ok, zmierz masę akumulator-nadwozie, akumulator-silnik, silnik- nadwozie, nie może być więcej jak 0,5 Ohma, potem odłącz plus do rozrusznika i alternatora i zmierz rezystancję. Napięcie ładowania może być w przedziale 13,6-14,5V zależnie od kilku czynników, między innymi stanu naładowania akumulatora, przyłączonego...
Zmierz napięcie ładowania miernikiem ile wynosi.
Czy możesz zmierzyć napięcie na oporniku 1Ω? Oczywiście podczas ładowania.
Zmieniłem w samochodzie akumulator na nowy i po zmierzeniu napięcia ładowania okazało się, że wynosi ono 13,85V Mierzyłęś na akumulatorze czy alternatorze?
Na początek może zmierz napięcie ładowania, powinno być około 14 V.
Zmierz prąd ładowania. Zmierz napięcie w stanie nieobciążonym i obciążonym żarówką o mocy ok. 20 W. Jeśli to ładowarka mikroprocesorowa, to odpada pomiar napięcia z żarówką. Jaką pojemność ma bateria akumulatorów w samochodzie z silnikiem Diesla?
Zmierz napięcie ładowania, tak na początek
Zmierz napięcie ładowania. Bez tego można zatrudnić jedynie wróżkę.
Wygląda to bardziej na to, że układ zapłonowy zakłóca Ci pracę miernika i dlatego nie możesz zmierzyć napięcia. Spróbuj założyć inną fajkę z rezystorem przeciwzakłóceniowym lub świecę również z rezystorem przeciwzakłceniowym (NGK - BPR...). Jeśli to nie pomoże, spróbuj zmierzyć innym miernikiem.
Zmierz napięcie ładowania na alternatorze. Sprawdź napięcie paska.
Witam. Mam problem z moim Focusem 1,8 TDCI z 2002. Parę dni temu podczas jazdy zagotował mi się akumulator (3 letni Bosh 70Ah 640mA). Wiadomo do mechanika i zmierzyliśmy napięcie ładowania - 15,3. Wymieniliśmy regulator napięcia i łożyska (przy okazji) w alternatorze, nowy akumulator i dalej to samo - 15,3 V. No to nowy alternator no i niestety dalej...
Po pierwsze zmierz napięcie ładowania w całym zakresie obrotów. Po drugie zmierz pobór prądu na postoju.
Możesz otworzyć drugą i zmierzyć w obu końcowe napięcie ładowania i rozładowania. Możesz na pałę podmienić ogniwo. Możesz w tej wątpliwej rozładować wyjęte ogniwo w kontrolowany sposób i wyliczyć pojemność. DW01 i prawdopodobnie 2 układy poniżej - mosfety to zabezpieczenie przed przeładowaniem / nadmiernym rozładowaniem, tyle widzę z pamięci.
Zmierzyć napięcie ładowania, naprawić alternator lub wymienić.
1. Czy istnieje napięcie ładowania bez akumulatora? 2. Zmierz napięcie akumulatora podczas ładowania. 3. Zmierz prąd ładowania. 4. Czy istnieje rezystor monitorujący prąd? Niewidoczne na zdjęciu.
Nie pomyślałem o tym! Mam dość grube kable, więc chyba wystarczy. Nie wiem na ile są dokładne moje pomiary, jednak jak chciałem zmierzyć napięcie ładowania to normalnie nie przekracza 14.4V .Pomyślałem żeby zmierzyć kiedy się wyłącza, więc naładowałem akumulator aż zasygnalizował przemiennym piszczeniem, podpoiłem jeszcze raz i zacząłem pomiar, napięcie...
Zmierz napięcie ładowania.
Najpierw zmierz napięcie ładowania . Pozdrawiam .
Udało mi się zmierzyć napięcie ładowania w innym simsonie, wynosiło od 20-30V prądu przemiennego. Mierzyłem tym samym miernikiem co wcześniej wniosek jest jeden cewka ładowania w moim simsonie albo ma gdzieś zwarcie delikatne albo jest do wymiany. Dziękuję za podpowiedzi, zamykam temat.
Odczekaj kilka minut aż wszystkie moduły "usną". Zmierz napięcie ładowania.
Zmierz napięcie ładowania na bazie. Jeśli jest prawidłowe / +- 8V, to wyjmij akumulatory i zmierz napięcie ładowania na stykach akumulatorów. / blaszka i sprężynka/ Najprawdopodobniej będzie bardzo małe ok 2V. Powinno być w granicach 4do 5V. Jeśli za niskie- uszkodzenia szukaj w samej słuchawce.
Najpierw rozpoznaj to co kupiłeś i już masz. Potrzebujesz w pierwszej kolejności dobrego Generatora (pralkowiec najlepszy), woltomierza, amperomierza i najlepszego do doświadczeń odbiornika - czyli akumulatora.Akumulator może być mały od samochodu. Jak już będziesz miał całą instalację i wiatr to musisz obserwować wskazówki woltomierza i amperomierza...
Najprościej to zmierz napięcie ładowania.
Aby prawidłowo zmierzyć napięcie ładowania musisz miernik podpiac pod akumulator i odpalic silnik. Na włączonych światłach mijania minimum musi miec 13.8V jeśli napięcie jest mniejsze musisz najpierw sprawdzić stan szczotek i komutatora jesli wszystko bedzie wygladać dobrze musisz wymienic regulator
Nie Kolego ,"zariad" to ładownie ,a "pusk" to rozruch. "Tok" to prąd , "naprażenie" to napięcie. Ucz się angielskiego! Napięcie ładowania zmierz miernikiem nastawionym na 20V na klemach akumulatora - oczywiście podczas ładowania!
Kolego zmierz napięcie ładowania, dużo to wyjaśni.
Proszę zmierzyć napięcie ładowania.
Zmierz napięcie ładowania na akumulatorze i alternatorze. I napisz ile wynosi...
Zmierz napięcia ładowania w momencie anomalii. Często tak robi 1.7 gdy brakuje mu prądu.
Zmierz napięcie ładowania i pobór prądu na wyłączonym radioodbiorniku/stacyjce, odłącz radio na próbę ?
Akurat jak na złość nie mam czym zmierzyć napięcia... To ładuj tak długo aż zacznie gazować. Jeżeli po takim ładowaniu nadal nie będzie dobrze kręcił rozrusznikiem, to raczej złom. :cry:
Zmierz napięcia ładowania po podłączeniu akumulatora.
Zmierz napięcie ładowania akumulatora.
Najprościej byłoby dołożyć układ odłączający ładowanie po osiągnięciu przez akumulator napięcia końca ładowania, 19V jest wartością daleką od maksymalnej dopuszczalnej. Jednocześnie zmierz napięcie wyjściowe dla każdego z możliwych ustawień, na zdjęciu widać po dwie możliwe nastawy dla napięć 12 jak i 24V.
Zmierz napięcie ładowania, to się dowiesz.
Chcesz naprawiać samodzielnie, to zacznij od wymiany 12-letniego akumulatora na nowy i wtedy zmierz napięcie ładowania. Jeżeli na nowym akumulatorze nadal ładowanie na poziomie 10V, to do regeneracji alternator. Zmierz też napięcie ładowania w innym samochodzie. W ten sposób zweryfikujesz sprawność swojego miernika.
Sprawdziłeś masę i plus alternatora? Lampka ładowania sprawna zapala się i gaśnie? Zmierz napięcie na D+ względem - akumulatora przed i po rozruchu. Zmierz napięcia miedzy + akumulatora a gruby przewód alt ,tak samo -akum. a obudowa alt.
Jak pomyliłem dział to przepraszam. Mam zasilacz awaryjny EVER SPECLINE 700 do pieca CO. Domyślnie są tam dwa akumulatory 12V 7-9 Ah w układzie 12V. Producent mówi że można podłączyć do niego akumulator maksymalnie 150 Ah. Zmierzyłem napięcie ładowania to minimum 13,8V. Zastanawiam się nad podłączeniem akumulatora LIFEPo4 50-60 Ah. Czy zda to egzamin...
Zmierz napięcie ładowania.
Misja wykonana. Wszystko zgodnie z planem (prawie). Po odpaleniu odpiąłem kabel rozrusznik/alternator. Samochód nie gaśnie, napięcie na akumulatorze 11,6V. Można jechać. Z ciekawości zmierzyłem napięcie ładowania, ale to bydle złośliwie wróciło do normalnego. Po podczepieniu kabla z powrotem do klemy też ok (prawie 14V). Złośliwość rzeczy martwych....
Nie ma co gdybać dopóki autor tematu nie zmierzy napięcia ładowania.
Zmierzyć napięcie ładowania, jeśli >14V wymienić regulator
Ciężko jest zmierzyć napięcie ładowania? Będziemy gdybać: może to, może tamto?
Bo to napięcie 12V odnośi się do możliwości ładowania akumulatorów 12V. Bardziej jest to informacja dla laika. Sugerowałbym, zmierzenie napięcia na akumulatorze po podpięciu prostownika. Zapewne wszystko będzie OK.
Masy... Z aku do budy, z budy do silnika. Sprawdzić. Wyczyścić obie klemy oraz połaczenie prądowego przewodu alternatora. Zmierzyć napięcie ładowania. reszta później
Pewnie padł alternator , wystarczy zmierzyć napięcie ładowania na akumulatorze.P
No to trzeba zmierzyć napięcie ładowania jak jest brak wspomagania. Alternator też wieczny nie jest. Wytrzymuje średnio około 250 tyś km. Potem kończą się szczotki w regulatorze a to najczęściej uszkadza elektronikę regulatora i mamy do wymiany cały regulator ze szczotkami. Niestety w pierścieniach ślizgowych po tym przebiegu też przeważnie jest spora...
Zmierz amperomierzem jakie są pobory prądu z akumulatora na postoju, po uśpieniu auta, na wolnych obrotach i podczas jazdy. Podłącz rejestrator napięcia, zmierz pulsację napięcia ładowania.
Witam. Podłącz tak jak w załączniku. Zmierz napięcie na padach: P+ oraz P-. Zmierz również napięcia każdego z ogniw.
Witam, podobne objawy występują przy uszkodzonej stacyjce.Należało by również zmierzyć napięcie ładowania,
Zmierz napięcie ładowania przy zapalonej i zgaszonej lampce, to podstawa.
prostownik zmierzyć napięcie ładowania zmierzyć ładowania akumulatora zmierzyć napięcie strojenia
amplituner potencjometr demontaż panelu zmywarki marshall footswitch
mikrofala usterki mikrofala usterki
Toyota Avensis 2.2 Diesel - Przycisk Start/Stop nie działa Mercedes W211 - Pilot nie otwiera zamków, przyczyny i rozwiązania