Nie skomentuję Twojej wypowiedzi. To jest zwykły kod, nigdzie nie ma opisane co mam z nim zrobić. Mniej piany, a więcej zastanowienia. To jest wnętrze pliku o rozszerzeniu „.vkp” i musisz niestety się pobawić, bo wgrywanie path-y trochę czasu pochłonie. Powodzenia
Kolega ma program w komórce który właśnie robi zdjęcia w przypadku wykrycia ruchu.
To czujnik zbliżeniowy. Wygasza ekran podczas np. rozmowy telefonicznej.
Wygląda jak czujnik odbiciowy. http://botland.com.pl/53-ktir0711s-czujn...
Jaki byś zastosował i jak podłączył? BU941ZT, jest też w TO220FP, fajna bo mała i w dodatku izolowana...
Dlaczego zastosowałeś transoptory? Można to było zrobić pinami procka. Patrzysz na schemat a go nie rozumiesz. I już się nie kompromituj. Każdy rozsądny konstruktor tak właśnie by odseparował urządzenie za kilka tysięcy od układziku za kilkanaście złotych, jak to zrobił autor.
Zasilanie na aparacie i cewce jest? przypadkiem nie zainika podczas uruchomiena rozrusznika. Czujnik w aparacie indukuje impuls ?
tak jeden jak i drugi nie nalezy do bezawaryjnych wiec trudno ci doradzic jezeli nie odpala i w tym czasie brak iskry to czujnik w aparacie, czujnik g28 obrotow ten poza aparatem jest czujnikiem odniesienia i silnik moze bez niego pracowac w funkcji awaryjnej mozliwe jest takze odpalenie silnika bez tego czujnika ale z trudnoscia tak wiec raczej stawiam...
To jest ten moduł; widoczny na obrazku. Jak wspominałem całą charakterystyką sterowania kątem zapłonu zajmował się już on; jemu wystarczało tyle, aby dostał ciąg impulsów prostokątnych z aparatu zapłonowego. Szczeliny były cztery, każda dla swojego cylindra. Nie było by trudne zrobić cztery zęby na kole pasowym i albo zastosować hallotron albo czujnik...
Niestety w takiej sytuacji tylko demontaż obudowy i sprawdzenie czujników i innych elementów.
Ok ustawiłem wg. podpowiedzi jeśli chodzi o operatora. Generalnie kamerka działa ,reaguje na komendy sms ,robi zdjęcia na komendę sms ,przesyła ilość fot i stan baterii, no i jak się okazuje po tych danych ,zdjęcia z foto pułapki nie przychodzą na tel. bo czujnik ruchu nie reaguje i nie robi kamera poprostu żadnych fot poza tymi na żądanie ,chociaż...
Tego się nie da zrobić. Sygnał musi wysłać czujnik a nie laser :D Dodano po 1 A znasz protokół jakim wysyłane są dane do aparatu (te w podczerwieni)?
Ale wiesz może jak to można zrobić?
Ecu siadają, ale czesciej czujniki polozenia walu lub same aparaty. Czujnik na rozrzadzie lub pod aku na skrzyni.
Mechanicznie tak, charakterystyką nie. Twoje pytanie wcale nie jest zwięzłe, było kilka wersji silnika, a to co obecnie można znaleźć w garbusach, z reguły nie odpowiada oryginałowi. Chcesz zrobić implant aparatu z czujnikiem hallotronowym?
On działa zamykając obwód, więc mozna go usunąć i dać zworę.
Jeżeli chodzi o problem z aparatem to właśnie miałem od jakiegoś czasu podobny (S10 )do naprawy od znajomego i wczoraj doczekał się na swoją kolej . Naprawa zajęła mi kilka godzin , ale aparat już działa . Aparat załączał się wysuwał obiektyw , zapalał wyświetlacz z ekranem powitalnym i po krótkiej chwili brzęczenia silniczka obiektywu cały się wyłączał...
Na początek sprawdź bezpiecznik.Można to zrobić bez otwierania obudowy multimetrem test diody lub rezystancja. ( minus el. miernika do plusa bat) Sprawdza cię obwód między plusem baterii i min. lub masą usb.Jak zero reakcji , to bezpiecznik poleciał, być może jeszcze więcej ,ale to rzadko.Canony mają ponadto czujniki zamknięcia klapki, jego uszkodzenie...
Połącz punkty jak na zdjęciu i aparat bedzie działał.
Vitxx Jeśli zewnętrznie jest taki sam to bierz i śmigaj ,ważne by miał podciśnieniowy korektor zapłonu tzw. UFO bo te silniki są na prostym wtrysku tzn. sterownik steruje tylko wtryskiem natomiast zapłon masz przyśpieszany i opóźniany mechanicznie przez korektory w aparacie zapłonowym . Dlatego szukaj żeby miał UFO , gaźnikowe silniki 1.0-1.3 po 86...
Dziś patrzałem do publikacji,kod 14 znaczy Ignition Amplifier (czyli moduł) Urządzenie sterujące wysyła impulsy zapłonowe w kierunku modułu,ale rozpoznaje sytuację że na złączu IG- nic sie nie dzieje-moduł nie kluczuje zimnego zacisku cewki.Może to byc wina modułu,ulokowanego w ulubiony przez japończyków sposób pod kopułką aparatu,jak i jego zasilania.Może...
Witam. to nie czujnik.
potwierdzam sprawdz kopulke iprzewody wysokiego oraz swiece bo jak tego nie zrobisz to koszt wymiany czujnika optycznego w aparacie to ponad 200zl
Czujnik masz koło aparatu zapłonowego,pisałem przecież,nie? Ja stoisz przodem do samochodu ,to czujnik z tyłu,lekko u dołu aparatu. Ale u ciebie pewnie problem w przekaźniku,zaraz koło lewego reflektora.
Proszę ;) ;Ignoruje niewciśnięte czujniki od aparatu, gdy chcemy go włączyć. ;Firmware: K770 R8BC004 ;YesWorld ;Dla tych, którym wyłamał(y) się czujnik(i) aparatu ;© mobilefree.ru, SiNgle. ;(p) MEHRDAD +44140000 10192D6: 0028 00E0 Tzn co z tym zrobić trzeba? Ściągnełem już program setool2lite do patchowania... i...
Rozebrałem A620 w celu wymiany trybików w obiektywie. Po złożeniu aparat najwyraźniej nie zapisuje zdjęć zrobionych w pionie, jako zrobione w pionie. Mimo wlączonej opcji w menu autoobracanie wyswietla wszystkie tak samo. Gdzie znajde czujnik położenia w tym aparacie? Pozdrawiam, Michał
link kolegi nie działa najlepiej oscyloskopem ale totalny zgon mozna stwierdzic inaczej przy zasileniu czujnika nap i atakowaniu go z czola metalow elementem powino na przew sygnałow indukowac sie napieci badz inaczej w układzie zapłonow puscic impulsy na moduł i zobaczyc czy reszta działa pozdrawiam te punkty musza byc bo sie nie skusze na podglad
Czujnik halla w aparacie umarł.
Cześć, jestem nowy na tym forum. Jestem bardziej programistą niż elektronikiem, a chciałbym zrobić taką rzecz. Znalazłem taki [url=https://pl.farnell.com/on-semicondu...
Czujnik zbliżeniowy obok "oczka" aparatu przedniego.
pewnie wcześniej trafiły z powodu braku halla albo modułu w temacie to jest potrzebna jeszcze mała wiązka przewodów (na upartego można zrobić samemu) moduł i cewka
00515 - to normalne, bo podczas testu na wyłączonym silniki czujnik obrotów nie podaje sygnałów; po odpaleniu ten kod znika (czujnik jest w aparacie zapłonowym), 00282 - silnik krokowy - być może była odłączona wtyczka a włączona stacyjka i kod został zarejestrowany albo faktycznie coś źle zostało złożone, 00561 - to krańcowa regulacja składu mieszanki...
Czujnik Hall g40 w aparacie zapłonowym jeśli masz cewkę na podszybiu.
To jest tzw. wzmacniacz iskry - sterowany impulsami z czujnika indukcyjnego aparatu zapłonowego, jednocześnie oprócz wzmacniania tych impulsów formuje je do prawidłowego wyzwolenia iskry w cewce.
O, to cięzko to widzę. Cewkami steruje sterownik, ma w sobie trzy drivery (u ciebie jeden, u aparacie). Steruje nimi uC. Owszem, było by możliwe dobudowanie takiego układu aby wykorzystywał aktalnie istniejące czujniki w aparacie zapłonowym, ale jak pisałem-zadanie to trudne.
Silnik AEA nie ma typowego czujnika położenia wału.Ma tylko czujnik HALLA w aparacie zapłonowym.Więc albo ten czujnik pada albo cewka,jak to najczęściej bywało.pozdr.
Wysterowanie cewki jest uszkodzone, o ile cewka jest OK..... Nie pamietam jak jest w dwojce ale njw. w twoim przypadku moze byc czujnik w aparacie zaplonowym.....
Chcesz to zrobić w rakiecie ? Skanera nie mam a z aparatem będzie problem :/
Może to być cewka, ale przy tym błędzie sprawdził bym instalację i zrobił pomiary sygnału z czujnika, sprawdził luzy na na aparacie zapłonowym. Pozdrawiam.
chyba najlepiej zrobisz jak przełożysz czujnik halla z nowego aparatu do swojego
Tu jest, widzisz 3-pinową wtyczkę? Łapany na dwie śruby M6, potrzebny klucz nasadowy 10mm. każdemu podaj na tacy gotowe rozwiązanie... Eeee, widzę że nie ma się co produkwać..... http://obrazki.elektroda.net/33_12128300...
Co do aparatu tu masz urwany czujnik, jest on pod klapką aparatu na taśmie.
Wiec nic wiecej niestety nie zrobisz.
Witam, od wczoraj posiadam kamerę Canon PowerShot A2400 IS. Otóż pokazuje "Błąd Soczewek". Co zrobić? Rozebrać aparat i wyciągnąć moduł obiektywu, sprawdzić obiektyw na zewnętrznym zasilaniu. Jak chodzi normalnie to problem z czujnikami na obiektywie albo modułem AF, jeśli blokuje się w którymś momencie to uszkodzone pierścienie wewnętrzne albo przekładnia.
Myślałem nad tym tylko w jaki sposób to zrobić bo aparat apłonowy juz z 11 razy rozbierałem
Najpewniej słynny "zielony kabelek" a dokładniej jego końcówki pod kopułką- odłącz od cewki-czujnika w aparacie zapłonowym i sprawdź czy nie trzyma się tylko końcówka na samej izolacji- tam wewnątrz przewód zawsze pęka od ciągłego przeginania. To taki prezent dla mechaników od fabryki ;)
Problem w tym, że po trafieniu w kosz trzeba unieważnić trafienie, a aparat ma być bezprzewodowy, więc oba układy mają osobną masę (na początku miałem podłączone obie płytki do komputera i po trafieniu w kosz jedna płytka wysyłała info o trafieniu, a druga unieważniała trafienie gdy pin podłączony do kosza miał wartość LOW). Nie znam się na prądzie...
Sprawa jest prosta, któryś z elementów obiektywu przy jego składaniu nie trafia na swoje miejsce lub elektronika aparatu dostaje mylne informacje z czujników dlatego aparat powtarza cykl włączania i wyłączania aparatu. Namierzenie tego co to jest niestety już takie proste nie jest. Tak poza tym rozładowanie kondensatora przed wszelkimi manipulacjami...
ale kiedy kręciłem aparatem położenie kreski się nie zmieniało Kup dobrą lampę, bo niektóre są zbyt czułe że przyłożenie obok aparatu zapłonowego zakłóca jego pracę. Na kole powinno być "0" i "I" , to nie jest czujnik prędkości wału lecz położenia i to jest główny czujnik do iskry. W aparacie jest czujnik korygujący i jeżeli jest padnięty kręcenie...
Sprawdź czy tarczka przesłonowa czujnika halla w aparacie ma założony klin (taki cieniutki pręcik), być może ktoś, kiedyś wymieniał czujnik i zapomniał go założyć
A co, chcesz z nowszego starszy model robić? Akurat to by była zmiana na lepsze, ale nie da się tego tak po prostu zrobić. Odłącz wtyczkę od aparatu zapłonowego i środkowy pin zwieraj cyklicznie do masy, jeśli wtedy pojawi się iskra to znaczy że czujnik halla w aparacie padł, jak tylko pompa paliwa zacznie pracować to raczej cewka padła.
(at)robokop Dokładnie, moduł który jest pod cewką. Szybki sposób sprawdzenia: -Zdjąć przewód idący z cewki do kopułki -Włożyć w niego świece -Odpiąć trzypinowy wtyk czujnika halla na aparacie zapłonowym -do środkowego pinu włożyć kawałek miedzianego drutu -Włączyć zapłon -Dotykać drucikiem do masy Na świecy jest iskra - winny czujnik halla w aparacie...
Ale kombinacje podłączasz ogniwo 18650 pod aparat i po sprawie, jeśli nie ruszy trzeba podłączyć ten czujnik temp z oryginału.
Znalazłem odpowiedz na tą usterkę. Wadliwa okazała się zasłona aparatu czyt. cała tylna klapka. Została zamieniona na oryginalna i problem znikł.
Proponuję sprawdzić "u źródła" czyli czujnik Halla w aparacie zapłonowym - czy ma impulsy na wyjsciu (gdy auto nie pali).
Tam jest normalny czujnik halla w aparacie (pasuje z vw, model z kabelkami), sprawdź sobie diodą led z opornikiem
To zorganizuj sobie cewkę na podmianę - innej metody w Twoim przypadku nie ma. Jeśli to nie pomoże, to pozostanie czujnik w aparacie zapłonowym. Podawać masę przez kontrolkę na środkowy pin kostki z aparatu zaplonowego. Jeśli na przewodzie wysokiego napięcia od cewki będzie pojawiać się iskra znaczy, że cewka prawdopodobnie sprawna.
A sprawdziłeś połączenia, zamieniałeś przewody, świece, kopułka sprawna? Jeżeli świeca mokra to albo za słaba iskra albo zapłon przestawiony nie ma innej opcji. O zapłonie i wtrysku decyduje moduł moduł magneti marelii jeżeli otrzymuje prawidłowe informacje z czujnika to musi działać. Dziwi mnie tylko to że przestawienie aparatu o 180 stopni nic nie...
Najprościej założyć monowtrysk MULTEC z pierwszych opli kadetów, bezawaryjny. Bez czujnika położenia wału, prosty MAP sensor, sonda lambda, aparat zapłonowy i czujniki temp. Dobrać dawkę paliwa do większego silnika przypuszczam, że można podnosząc ciśnienie paliwa.
Będzie bardzo łatwo na allegro znajdź bardzo popularny moduł czujnik ruchu PIR HC-SR501 jest on dla Arduino ale dodając tranzystor diodę rezystor i przekaźnik na 5V uzyskasz to co potrzebujesz :)
Noto został Ci jeszcze do sprawdzenia tylko czujnik Halla w aparacie i moduł zapłonowy(tak często pomijany)
czujnik położenia wału, czujnik elektromagnetyczny w aparacie zapłonowym. ewentualnie zaśniedziała wtyczka od sterownika silnika ale mało prawdopodobne.
Prąd do cewki dochodzi? Może być też padniety czujnik Halla w aparacie zapłonowym, ale skoro wymieniłeś cały aparat, to raczej nie wchodzi w grę.
Ten czujnik indukcyjny powinien sztywno sie krecic z osia aparatu zaplonowego czy nie? bo u mnie ten czujnik indukcyjny lekko sie kreci wzgledem osi aparatu zaplonowego
Witam! Kod 42 to brak impulsów z układu zapłonowego. Prawdopodobnie przyczyną jest czujnik Halla w aparacie zapłonowym. Pozdrawiam
Dokładnie tak samo myślałem jak to właśnie opisałeś. Raz zawiódł czujnik zaniku fazy i stycznik mocy klepał bo czujnik go krótkotrwale załączał i rozłączał. Teraz jest problem z głośnym buczeniem stycznika mocy. Niesie się na całą klatkę. Niestety nie ma mnie na miejscu, ale oczywiście zrobię fotę. Aparaty to : Central Elektro w300s, RTx-410, stycznik...
a więć płyta na 99 nie jest uszkodzona , raczej bym stawiał na któryś czujnik. Sam bym najpierw spradził w serwisówce gdzie są czujniki i trzeba by było je spradzić czy są sprawne jeżeli są na podczerwień to łatwo to zrobić używając aparatu fotograficznego w telefonie komurkowym , jak jest czujnik ok to świeci na czerwono ponieważ aparaty w telefonach...
Podejrzewam czujnik halla w aparacie zapłonowym. Mam Lucasa. Sprawdza się go napięciowo czy oporowo? Dopiero pod wieczór będę mógł to zrobić. Hmm i znowu pewnie trzeba będzie jechać na szrot. Dodano po 5 Sprawcą był czujnik halla w aparacie zapłonowym. Temat zakończony. Pozdrawiam.
Zaparzacz wyjąłem i przeczyściłem, wymieniłem czujnik halla i teraz ekspres działa, ale raz na jakiś czas i tak pojawia się błąd "Zamocuj aparat zaparzający". Czytałem, że trzeba nauczyć procesor na nowo obrotów z czujnika halla, ale nie mogę znaleźć, jak to zrobić.
Witam mam taki problem że padł mi czujnik optyczny w aparacie DAC więc kupiłem nowy ale MANDO kiedy chciałem założyć nowy aparat okazało się że nie dochodzi do końca natrafiam na rowki czuię że wszedł ale zostaje mała szczelina więc co teraz zrobić czy są jakieś uszczelki albo czy można dorobić samemu ale czy to mogło by tak być założone?
Są 2 różne i odrębne zjawiska. PIR pracuje na długiej fali podczerwieni. podczerwieni Takiej fali szkło nie przepuszcza.Dlatego czujniki alarmowe nie biorą przez szybę. Soczewka w PIR jest plastykowa. Drugie zjawisko, to soczewka Frensla. PIR pracuje na zasadzie zmiany sektorów. Sektory wyznaczają soczewki Frensla. stosując reflektor rozpraszasz to...
Miałem podobną sytuację co prawda w innym aucie ale objawy te same i wiek konstrukcji zbliżony ;) Ja stawiam na czujnik Halla w aparacie zapłonowym
Pompka paliwa jest w zbiorniku, pod tylnym siedzeniem. W matizach czesto sie psul czujnik optyczny w aparacie zaplonowym, sprawdz czy wogole masz iskre, to bedzie najbardziej proste. Pozdr
A dlaczego tak sądzisz że słabo, myślałem żeby jakoś wysterowac sygnał na moduł czujnikiem halla. Aparat jest oryginał i nie ma podcisnienia
Częstą przyczyną gaśnięcia w tych samochodach jest uszkodzony czujnik Halla w aparacie zapłonowym. Jego wymiana nie jest ani czasochłonna ani bardzo droga. Pozdrawiam.
Witam. Potrzebuje zamontować' do aparatu czujnik na podczerwień. Mam. Nikon 3100 z tego co już wiem to ze wystarczy przerobić spost migawki i sprawa gra. Mam już elektronika który mówi ze by to zrobił. Problem polega na tym ze chciałbym zdjecie zrobione odrazu przesyłać do komputer.jak to zrobić czy jest to możliwe? Myślałem o dysku WiFi, ale nie wiem...
Czy to może być uszkodzony czujnik Halla w aparacie? Nie, nie może być. Dopóki nie zrobisz porządku ze świecami, to cudów się nie spodziewaj.
Jaconen chyba nie przeczytałeś mojego postu... Opór oporem, ale sygnał z tego (tych) czujników musi dojść do kompa (ECU) a z kompa musi wyjść sygnał na kostkę do cewki. Czy do cewki dochodzi wogóle zasilanie? Jeśli tak, to sygnały sterujące na pewno nie dochodzą, bo gdyby dochodziły, to by była iskra. Podałem Ci piny, sprawdź chociaż miernikiem czy...
Chyba że ma zapłon z poloneza - aparat z czujnikiem indukcyjnym, "zielony kabelek" i moduł.
Chodzi ci o czujnik położenia wału?
auto ma tradycyjny układ zapłonowy bez czujnika położenia wału, więc chyba jednak zrobię odcięcie zasilania pompy paliwowej, tylko jak zlokalizować który to przewód w motaninie kabli Czyżby Twoja "renia" posiada "klasyczny" aparat zapłonowy a nie czujnik na wale korbowym w okolicy koła zamachowego :?:
https://obrazki.elektroda.pl/3982425000_... Od wczesnych lat mojej młodości interesuję się modelami zdalnie sterowanymi. Na przestrzeni kilku ostatnich lat udało mi się zrobić całkiem sporo w tym temacie i chciałbym się z Wami podzielić przede wszystkim rozwiązaniami znalezionymi w sieci, a z których udało mi się stworzyć kompletną...
Trudne pytanie. Sprecyzuj, chodzi o impulsy z aparatu zapłonowego, czujnika wału, jak tak to jaki silnik.
Widac kolejny mechanik ksiazkowy. A czujnik masz w aparacie
Sprawdż cy jest napięcie na zasilaniu cewki WN wczasie pracy rozrusznika ,bo może uszkodzona kostka stacyjki.Jeśli tu w porządku to wypada,ze uszkodzony czujnik halotronowy w aparacie zapłonowym.
Gdybym nie zakładał głowicy od Matiza do Tico to bym nie pisał . Różnice są w osprzęcie kolektor ssący i jego osprzęt oraz inne są aparaty zapłonowe. Pozycję czujnika musisz ustalić sam. (gdzie się da przykręcić do bloku silnika na sztywno) .
Witam,coś namieszałeś z tym numerem BOSCHA powinno być tak: nr aparatu 0 237 520 059 albo 0 237 520 036 a drugi numer powinien wyglądać tak 050 905 205 AH,czemu kupujesz nowy aparat ??? Przecież można wymienić sam czujnik Halla?
Sprawdź czujnik wału korbowego (dioda LED). Leonek, wiesz co sobie sprawdź? Ubity czujnik Halla w aparacie zapłonowym, stąd tylko raz iskra pstryknie po włączeniu zapłonu.
zrób diagnostyke komputerową bo będziesz sie bujał i bujał z tym autem. Najprawdopodobniej trzeba wyczyścić przepustnice i przeprowadzić adaptacje. Sprawdź czujnik halla w aparacie, typowy objaw że po rozgrzaniu szwankuje, przewaznie pada całkiem, po ostygnięciu jest ok
Witaj Powinieneś mieć jeden czujnik w aparacie zapłonowym Pozdrawiam
Witam! Widzę, że temat jest już wiekowy, ale może komuś się przyda film, który nagrałem ostatnio. Opisuję w nim jak zrobić fotopułapkę z Arduino i czujnika ruchu PIR. Na nagraniu do fotopułapki używałem aparatu Canon, ale wiem, że większość aparatów ma identyczną zasadę działania, tylko mają inne złącza wężyka spustowego. Jeśli ktoś jest zainteresowany...
Mam podobny problem tylko u mnie raz działa a raz nie wina powinna być w aparacie przednim który jest też czujnikiem natęrzenia swiatła i reguluje napięcia sprawdz aparat i tą tasiemke od niego
radzę spr. styki od czujnika aparatu zapłonowego i czujnik od temp. zasysanego powietrza
W tym aparacie jest czujnik halla, w polonezie cewka (czujnik indukcyjny), teoretycznie można by założyć moduł tsz z golfa mk II, ale twój aparat zapłonowy nie posiada ani odśrodkowego, ani podciśnieniowego regulatora kwz, więc efekt będzie mizerny
Problemem w tych aparatach jest nie czujnik indukcyjny, tylko moduł
Czujnik halla, temperatury, podmień cały aparat zapłonowy.
Do aparatu z tą płytką i czujnikiem dochodzą 4 przewody. W jaki sposób można sprawdzić ten czujnik? Postaram się zrobić fotkę tego układu.
Masz uszkodzony moduł w aparacie
Dzięki, pobawie się trochę :-) Wszystko było by dobrze, ale w aparacie zapłonowym nie mam tego czujnika. Jak go zastąpić albo zrobić??
A czy przypadkiem ten 'CARD COVER' to nie klapka zasłaniająca kartę w aparacie? Zwykle jest tam jakiś czujnik (mikrostyk) sprawdzający czy prawidłowo zamknięto tą klapkę...
zrobić aparat podczerwień aparat czujnik aparat czujnik położenie
wiercenie betonie wekta centrala czujnik biegu wstecznego
uszkodzony rezystor dmuchawy alekz lampa
Brak obrazu z GoPro HERO 9, HERO 11, HERO 4 Silver Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w Mercedesie Atego?