Prawdopodobnie przerwa na uzwojeniu wirnika. Albo zużyte pierścienie.
Znikanie oleju, jest spowodowane najprawdopodobniej wytartymi / zużytymi pierścieniami. W tym przypadku, trzeba by zmierzyć ciśnienie w cylindrach.
Ile lat ma kosiarka. Jeżeli przez pół godziny pracuje poprawnie to powodem tego stanu mogą być zużyte pierścienie tłokowe, szczególnie jeżeli bierze olej lub kopci z tłumika Po nagrzaniu traci kompresję Można też wymienić świecę zapłonową
Interfejs kupiłem na All..., tani chiński, nie polecam. Nie mam dostępu do niektórych modułów. Wymieniałem zepsutą pompę z Webasto, po czym nie byłem w stanie skasować błędu. Wyczytywanie funkcjonowało a próby kasowania kończyły się błędem. Natomiast program to INPA, łatwy w instalacji i obsłudze, posługuję się wersją niemiecką i jestem zadowolony....
Pierścienie ślizgowe też wymieniał? Objaw jak na zużyte pierścienie. Albo przy wymianie podgiął wałek. Mógł też słabo je zalutować i siła odśrodkowa powoduje że nie łączy odpowiednio.
Taniej to chyba zezłomować będzie. Pobieranie przez silnik oleju to albo tylko zużyte uszczelniacze zaworów, albo zużyte pierścienie i cylindry, ABS - czujniki, pompa, bądź sam sterownik do wymiany/ naprawy, a nawiewy to chyba tylko sterowanie klapami przy dyfuzorze.
Jaki jest model piły (popraw temat) Sprawdź uszczelnienia wału i połączenia gaźnika z cylindrem, jak wygląda sprawa z kompresją (tak się dzieje przy zużytych pierścieniach). Przerwa na elektrodach świecy jest prawidłowa?
Dokładnie. Nic dziwnego że wymiana uszczelniaczy zaworowych nic nie dała, silnik ewidentnie pali olej. Przy wyższych obrotach lub obciążeniu olej przedostaje się ze skrzyni korbowej poprzez tłoki do komory spalania zapewne przez zużyte pierścienie lub tłoki lub nawet gładzie cylindrów. Pozdrawiam.
Zajrzyj do zbiorniczka wyrównawczego i pod korek wlewu oleju jak jest biało-szara ciapa to uszczelka pod głowicą(problemy z odpalaniem, słaba moc, niska kompresja) poza tym silnik prawdopodobnie do remontu, zużyte pierścienie i Bóg wie co jeszcze. Nie wiem czego szuka jeszcze ten mechanik? może czas go zmienić?
www.fordclubpolska.org www.fiestaklubpolska.pl
Witam. 1. Niedokręcona świeca. 2.Źle ustawione ssanie. 3. Zła świeca. 4.Zła przerwa na świecy. 5.Zła przerwa na przerywaczu. 6.Przesunięty zapłon. 7.Źle ustawione dysze w gaźniku 8.Zanieczyszczone dysze w gaźniku. 9.Zanieczyszczony filtr powietrza. 10.Źle ustawione ssanie. 11.Zużyte pierścienie. 12.zużyty tłok. 13.Zużyty cylinder Może ktoś jeszcze coś...
Spala olej - zużyte pierścienie i cała reszta, uszczelniacze - najbardziej prawdopodobne. Typowym objawem uszkodzonych uszczelniaczy jest dymek podczas ruszania z miejsca i podczas zmiany biegów na rozgrzanym silniku (dymek biało-niebieski). Od normalnego poziomu do minimum nie jest tak dużo, góra 0.5L:)
Na pierwszy rzut oka, wygląda, że silnik zaczyna oddychać "rękawami" Pojawiły się przedmuchy do skrzyni korbowej- zużyte pierścienie, może tylko jeden pęknięty, wypracowane tuleje cylindrów (czy cylindry). Pasuje zmierzyć ciśnienie w cylindrach. Chyba, że jest jakiś myk z tą odmą, zapchany separator oleju czy coś, tu akurat nie wiem jak jest w Pajero....
Świeca oczywiście wymieniona - szukam przyczyn. jeśli chodzi o wypalenie elektrod to po prostu zużycie naturalne świecy (reszta pewnie wygląda tak samo) nagar to oczywiście spalony olej i tu przyczyny zasadniczo dwie: ciągnie olej przez prowadnice zaworów (uszczelniacze i/lub wypracowane prowadnice), popękane/zużyte pierścienie tłokowe i tu pomiar...
mam pytanie do bardziej doświadczonych: jak będzie przerwa w obwodzie wzbudzenia t.z. zużyte szczotki , pierścienie,lub przerwa w uzwojeniu wirnika, przerwa na przewodzie niebieskim z lampki na zacisk D+ w alternatorze - czy będzie się świeciła kontrolka ładowania po załączeniu zapłonu nie uruchamiając silnika ??? Regulator i szczotki wykluczam,bo...
Witaj Przyczyną "kopcenia" kosiarki są spalane pozostałości oleju w silniku (nie wiem jak doszło do zalania olejem), chyba że jest on mechanicznie uszkodzony (pęknięty blok, porysowany cykinder, zużyte pierścienie itp.) i olej stale dostaje się do kosiarki. Może być również za wysoki poziom oleju. Poziom oleju możesz sprawdzić na bagnecie (ślad oleju...
W tym silniku są jako tako dwie odmy. Jedna w pokrywie zaworów a druga idąca bezpośrednio z głowicy do kolektora (ta którą zaznaczyłeś). Separator oleju od odmy w pokrywie zaworów znajduje się bezpośrednio w niej natomiast odma w głowicy powinna mieć zaworek w kolektorze dolotowym. Duże ilości oleju w tym miejscu mogą świadczyć o zużytych pierścieniach,...
2800 fajna cena. A zużycie oleju czyli zużyte pierścienie; wałek;nowy termostat;pompa olejowa itd. wymieniłeś? Te silniki są nietrwałe od samego początku nie ważne jak ktoś dbał. Dlatego BMW szybko skończyło z nim przygodę, a PSA niestety z opóźnieniem😞
Naiprawdopodobniej zużyte pierścienie, być może uszkodzona gładź cylindra...
Sprawdź ciśnienie na rurkach od WOM z tyłu ciągnika, przyczyn może być wiele począwszy od mikropompki, uszkodzeniu rozdzielacza, luzu na dźwigniach załączających, zużytych tarczkach, pękniętych pierścieniach w koszu WOM
Trzeba wyciągnąć alternator, ocenić jak bardzo zużyte są szczotki i pierścienie. Jeśli nie wiesz w jakim stopniu są zużyte - to pokazać je jakiemuś elektrykowi samochodowemu, i to on najlepiej niech zdecyduje czy naprawiać, czy wymienić na inny alternator.
Czy są rysy na tłoku lub cylindrze. Powodem może być też zużyty pierścień. Gdy ciągniesz za sznurek, to silnik powinien stawiać bardzo wyraźny opór.
Rozumiem że pęknięcie jest w misie korbowej. Objawy, które podałeś, poza nieszczelną misą korbową, są też typowe dla zakleszczonych lub zużytych pierścieni. Materiał, z którego jest zrobiony korpus piły jest praktycznie odporny na wszelkie kleje, łączy się go ultradźwiękową zgrzewarką.
Pompa paliwowa jakiś syf w przewodzie zużyte pierścienie zgadywać dalej? podaj trochę więcej informacji
Jeżeli silnik ulegnie przegrzaniu, to mogą wystąpić problemy z zapłonem. Szczególnie, gdy pierścienie są już zużyte.
Witam!Podaj jaki twój Matiz ma przebieg.Objawy wskazują na uszczelniacze zaworów lub zużyte pierścienie tłokowe, wówczas z rury kopci na niebiesko.
Uszczelka, wypalone uszkodzone zawory, zużyte pierścienie. I nie, nie można jeździć jak różnica wynosi 11.
Jak robić remont to tylko we własnym zakresie. Bo w warsztacie raczej nie opłacalne. Magiczne płukanki przy zużytych pierścieniach i np stwardniałych uszczelniaczach na kamień nic nie pomogą. Tylko nowe pierścienie i uszczelniacze co i tak zależy od stanu tulei i tłoków. A wszystko wyjdzie po rozebraniu. Można też nie robić nic. Jak nie widać chmury...
Jaki to silnik? Metalowy zbiornik z boku? Co zrobił serwisant? Przechylałeś kosiarkę na bok/przód? Mało danych, w najgorszym przypadku mogą być zużyte pierścienie, albo nawet owal na cylindrze.
Jedyna droga to przez zużyte pierścienie. Ale jeżeli są ok to...? Może ja o czymś nie wiem...
Stawiam na zużyte pierścienie lub przytarty cylinder.
Zużyte pierścienie, zawory, cylindry, tłoki.
Znajomy posiada sprężarkę z agregatu chłodniczego Thermo King wydajność bardzo duża ale jest problem że rzuca, pobiera olej. Zużyte pierścienie czy taki ich urok , da się to jakość obejść ? Sam mam okazje, kupienia takiego agregatu innej firmy, tyle, że jego tłoki na pewno nie mają pierśćieni zgarniajacych i obawiam sie że może być włąśnie problem z...
Te silnik maja problem z urywającymi się gwintami śrub mocujących głowicę. Gwinty w bloku silnika za krótkie i wyrywało je. Czeka cię generalny remont tego silnika, polscy mechanicy gwintowali blok silnika na większe śruby i stawiali znów głowicę, nie mam informacji ile taki patent wytrzymuje, Druga sprawa odma jeżeli pluje olejem i na pracującym silniku...
Czy uchodzi powietrze z kolektora ssącego na stojącej sprężarce- płytki zaworowe, zawór zwrotny. Czy dmucha odpowietrzeniem z skrzyni korbowej jak sprężarka chodzi- zużyte pierścienie. Sam silnik najprościej odkręcić puszkę z przewodami i powąchać- przegrzany ma specyficzny zapach. Nie namawiam do robienia tego przy podłączonej maszynie do sieci, może...
Jak regulowałeś gaźnik? Wyczyść go porządnie. Te membrany to na pewno są w porządku? Jak wygląda sprawa z kompresją, pierścienie nie są zużyte?
Zużyte pierścienie...
Że zużytymi pierścieniami piją olej i kopcą. Ale jak zużycie postępuje dalej, lub właściciel nie dba o sprzęt i pracuje bez filtra powietrza, lub marnej jakości, to zużyta jest całość. A właśnie jak podlewasz świecę i zapala, to oznacza słabą kompresję. Zresztą jak ktoś ma doświadczenie, to wystarczy, że za sznurek pociągnie i wie czy nie ma, czy jest...
masz dwie opcje: Zużyte pierścienie/tłoki/cylindry. Brak prawidłowego odpowietrzenia skrzyń korbowych.
Jeśli tego dymu sporo to najprawdopodobniej zużyte pierścienie i/lub cylindry.
zużyte pierścienie to by miało sens bo autko czasami zakopci ale czy pomiar ciśnienia będzie wiarygodny gdy silnik bierze olej
Gaźnik sprawdzony, czysty, ani śladu oleju. Kosiarka nie była przechylana, dzisiaj pierwszy raz użytkowana po zimie. Jakaś podpowiedź jak mogą wyglądać zużyte pierścienie i jak do nich najlepiej się dostać? Nigdy nie miałem takiego problemu więc się w niego nie zagłębiałem. Czy to że nie chce odpalić to też wina pierścienie? Sprawdzałem iskre i jest...
Może przechylałeś kosiarkę na stronę zaworów. Olej wydostający się z odmy to prawdopodobne przedmuchy do komory korbowej, czyli zużyte pierścienie, ewentualnie zawieszony zaworek.
Brak kompresji świadczy o nieszczelności układu sprężania, przyczyna - zużyte pierścienie tłokowe lub nieszczelne zawory ssący i wydechowy, i od tego trzeba zacząć. Wykręć świecę zapłonową, ustaw tłok w górnym martwym punkcie, sprawdź luzy na zaworach na klawiaturze. Poczytaj jakie luzy mają być na zimnym silniku dla Twego modelu. Po prawidłowym ustawieniu...
zauważyłem że włącza mi się kontrolka od aku w trakcie jazdy i po ok 2sek gaśnie. Myślałem że może alternator już niedomaga. Może to być też przyczyną przygasania świateł? Jak najbardziej :zużyte szczotki, wytarte pierścienie wirnika, pózniej inne rzeczy. Warto się jeszcze na wstępie upewnić jak wygląda połączenie klema aku - karoseria i punkty masowe...
Napisz co z olejem ,zużyte pierścienie to branie oleju ,dymienie , wycieki z odmy .
Zawór w głowicy (czasami wystarczy przeczyścić) lub zużyte pierścienie.
Nie możesz wyciągnąć tłoka z cylindra ? Jeżeli byłyby zużyte pierścienie to powinien łatwo wyjść, chyba że utknął w jakimś otworze lub progu konstrukcyjnym albo cylinder na dole nie jest wyrobiony i jest węższy (tam pierścienie nie pracowały)
przyczyn może być wiele . uszczelniacze na zaworach, zużyte pierścienie olejowe, uszkodzona głowica lub uszczelka pod nią, i ewentualne wycieki. W golfach IV bodajże z silnikiem 1,4 zdarzało się że winowajcą była przytykająca się odma którą silnik wywalał olej.
Olej do komory spalania dostaje sie poprzez nieszczelne, zużyte uszczelniacze albo zużyte pierścienie na tłokach
Nic to nie pomoże , nawet jak by się udało dać tą cieńszą zwiększy się przedmuch przez zużyte pierścienie i cylindry , zrobisz z odmy sprężarkę.
Mam ten sam problem w Mondeo: od kilku dni nie ma ładowania akumulatora i nie działa obrotomierz. Przebieg auta to ponad 220 tysięcy km więc teoria o zużytych pierścieniach alternatora może być właściwa- czy naprawa jest kosztowna?
Sprawdź sprężanie oraz zrób próbę olejową. Jak bierze olej to kompresja może być w normie i próba olejowa nic nie wnosi. Większość Vagów które widziałem z tym problemem miało kompletnie zużyte pierścienie olejowe a pozostałe dwa mimo podobnego zużycia w mm jakoś jeszcze dawały radę ,olejowe nie wystawały z rowka tłoka.
autko powinno zużywać ok 1l na 10000 mogą też być zużyte pierścienie
To oznacza rysy na gładzi cylindra lub cylindrów lub zużyte pierścienie przez co powietrze dostaje sie do skrzyni korbowej gdzie wytwarza ciśnienie które uchodzi przez odpowietrzenie skrzyni korbowej ( twój grzybek )
A jak mierzyć tłok? Potrzebna jest średnica cylindra, więc mam po prostu zmierzyć cylinder, a szerokość i grubość pierścienia? Ja mam tłok ze zużytymi pierścieniami, więc wysokość chyba mogę na nich zmierzyć tylko szerokość nie. Czy pierścień ma mieć taką szerokość jak głębokość rowka w tłoku, bo te moje zużyty to w rowek wchodzą głębiej.
Na forum gdzieś wyczytałem że to może być też problem jakiegoś zielonego kabelka co wychodzi z regulatora napiecia. Tego? https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Bo ja o takich diodach pisałem. Jesteś w stanie samodzielnie odkręcić regulator napięcia? Włożyć palucha tam gdzie wchodzą szczotki? mogą być zużyte pierścienie https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Witam, rozważam zakup Saaba 9-5 2.3t, więc pełne sprawdzenie i grzebanie odpada, i zastanawiają mnie objawy które występują w samochodzie. Auto chodzi bardzo ładnie i równo, ma moc, odpala także na pół obrotu. Przez minutę po odpaleniu nie dymi, po chwili zaczyna się pokaz. Mocne dymienie, a po dodaniu gazu dosłownie świata nie widać. I jest to spalony...
Nie wiem jak ty to robiłeś i po co ale po prostu ten cylinder jest już kiepski.A ciśnienie sprawdzałeś?Olej pije? Oleju bierze dużo, około litr na 1000 km. Czyli cylinder z którego spłynęła nafta ma najbardziej zużyte pierścienie?
I do tego zapewne brak kompresji i oleju ubywa? Zapieczone pierścienie, zużyty cylinder itd., w skrócie remont silnika się kroi...
Tak , za mało informacji o samochodzie podałeś aby móc zdiagnozować dokładnie co jest przyczyną takiego oleju. Ja bym obstawiał na zużyte pierścienie.
Tyle że 99% problemów alternatorów w ciągnikach rolniczych to zatarte łożyska. A według mojego doświadczenia to zużyte pierścienie ślizgowe i niszczące się szczotki. Mało który alterantor który rozbierałem z ciągnika czy maszyny budowlanej nie wymagał wymiany pierścienia ślizgowego i szczotek. Może dlatego niektórzy producenci maszyn budowlnaych (np....
Mogą też występować zbyt duże luzy tłoka w cylindrze ( zużyty silnik) albo zużyte pierścienie tłokowe. Ile dolewasz oleju na 1000 km?
Witam w moim passacie rozwiazalem problem . byl nim zużyte pierścienie silikowe po wymianie pierscieni i panewek na wale samochód zaczął normalnie palić
Może to dotyczyć uszkodzonej głowicy lub zużytych pierścieni.
Nie wiadomo czy wymiana samych pierścieni wystarczy, wszystko zależy od tego w jakim stopniu zużyte są cylindry, ale to okaże się jak rozbierzesz silnik.
Najprawdopodobniej olej z silnika przedostaje się na tłoki i ulega spalaniu razem z paliwem z tąd ten biały dym, a przyczyną tego może być : 1 uszkodzona uszczelka pod głowicą 2 zużyte gumki zaworowe 3 zużyte pierścienie tłokowe
Opcji jest kilka: - niedomykający elektrozawór - zużyte pierścienie na tłokach Abyś układ chłodził, to ciśnienie ssania musi miec wartość około 2barów
Tam regulator jest razem z szczotkami. Przy wymianie zobacz - czy wirnik nie jest zużyty (te miedziane pierścienie, po których "ślizgają" się szczotki). Często jest tak, że szczotka się "podwiesi", odbiera "iskrowo" i pierścień na wirniku jest fioletowy. Wystarczy przetrzeć drobnym !! papierem ściernym.
Najprawdopodobniej - jak już pisał "niutat" - przyczyna tkwi w w zużytych pierścieniach tłokowych, bądź też może być pęknięty pierścień uszczelniający(pierścienie ewentualnie), w wyniku czego powstaje tzw. przedmuch do komory silnika. Ale tak dla pocieszenia powiem że niejeden ciapek tak ma :)
Zalewanie może być też spowodowane zużytymi pierścieniami a w konsekwencji brakiem kompresji. Tak chyba jest w twoim przypadku. Wymieniłeś już tyle części i nadal nic. Spróbuj jeszcze dokręcić śruby głowicy. Jeżeli się nie widzi silnika, to trudno cokolwiek doradzić.
Przed regeneracją alternatora też migało. Alternator miał mocno zużyte pierścienie ślizgowe (komutator), były w nim głębokie rowki od szczotek. Dodatkowo szczotki też się kończyły. Myślałem że dlatego miga. Ale po wymianie w/w elementów jest tak samo.
Witam Sprawdź żarówkę kostkę i połączenia w lampie ,bezpieczniki ,masę na lampie.Co do kontrolki, to mogą być krótkie szczotki ,zużyte pierścienie ślizgowe .Czy ładowanie jest O.K.
Dymienie na niebiesko oznacza spalanie oleju czyli zużyte pierścienie lub gładz cylindra, kolejnym powodem może być wypalony zawór wydechowy który lubi się wypalać w tych silnikach. Nie dowiesz się tego jeśli nie ściągniesz głowicy.
] Prawdopodobną przyczyną dymienia, są przedmuchy do komory korbowej (zużyte pierścienie). Druga sprawa, gaźnik, chcąc go wyczyścić, musisz go rozebrać. :D
Użytkuje takie kompresory i też miałem problem ze zużytymi pierścieniami tłokowymi. Tylko u mnie zużycie powodowało spadek ciśnienia i wydajności. Pomagało rozciągnięcie pierścienia , ponowne zamocowanie na tłoku i zagięcie krawędzi.
Ile tam masz tego oleju wlane? Smarowanie jest rozbryzgowe więc nie powinno się nic takiego dziać. Co do wydajności to jeszcze sprawdź zawory w głowicy. Wydają one taki charakterystyczny dźwięk przy kręceniu ręką za koło pasowe? By może również są zużyte.
Powodów może być kilka: zużyte pierścienie, uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa, pompy paliwa, lejące wtryskiwacze,częste jazdy na krótkich trasach przy zimnym silniku, wtedy to przedostawanie się paliwa do komory silnika jest naturalne. Daj wtryskiwacze do sprawdzenia, sprawdź ciśnienie paliwa.
Próba "złapania" poślizgu wiąże się z zadziałaniem systemów anty poślizgowych typu; ABS,ESP Co też generuje zwiększone zapotrzebowanie na energię elektryczną. Nie będę dodawał tutaj odnośników do Twoich tematów, bo nie ma nich wiele. Ale może to mieć związek z Twoim wcześniejszym wątkiem odnośnie samego alternatora :idea: Jak sprawa się zakończyła :?:...
Witam! dzisiaj moje turbo pojechało na sprawdzenie i jest ok. Powiedzieli żeby sprawdzić drożność spływu oleju z turbiny. Nie wiem co można jeszcze sprawdzić. Jak objawiają się zużyte pierścienie lub tłoki?:?:
Może masz alternator do regeneracji/wymiany. Przy spokojnym graniu wydala lecz przy większym poborze prądu siada. Ja tak miałem i się okazało że były zużyte pierścienie na wirniku po których ślizgają się szczotki.
Z tego co pamiętam to 6303 i 6202 RS to jedno a C3 to drugie :D Chociaż i zwykłe bez powiększonego luzu też by się nadały myśle Skoro łożyska już piszczą to na bank i pierścienie ślizgowe są wyjechane. Skoro pierścienie to i szczotki już zużyte. Z dostępnością pierścieni slizgowych jest bardzo trudno. Tylko Cargo lub Bendiks takie posiada, prowadzą...
Poszukaj zakładu gdzie kasują samochody i za małe pieniądze kupisz dobry alternator a sam go wymienisz bo w tym masz zużyte pierścienie i pewnie jest jeszcze [bicie] -szczotki też powinny być dobrane pod względem twardości-pozdrawiam
Witam, Ropa w oleju, tak jak w zębie = duże kłopoty.... Czy silnik chodzi równomiernie nic o tym nie napisałeś.. Polecam zbadać ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach. Stawiam na zeszlifowane/ zużyte pierścienie. Pozdrawiam
Jak szybko "pompuje" ciśnienie? Być może "kończy" się sprężarka: zużyte zawory, pierścienie w sprężarce.
Wał był firmy TOP RACING. A jaki miernik??? Od czego może zaniknąć kompresja??? Zużyte pierścienie??? Uszczelki przy karterach odpadają i uszczelniacze też wszystko nowe. Jak sprawdzić czy uszczelniacz jest dobry??? powstanie jakiś przeciek od strony wariatora albo magneta??
Jeżeli chodzi o nadmierne zużycie oleju to są 4 możliwości: - Turbina (widoczny olej w dolocie) - zużyte pierścienie i gładź cylindrów.( Niskie sprężanie ) - uszczelniacze zaworów. - wreszcie wycieki na zewnątrz.
Jedne z przyczyn wypadania zapłonów - ogólnikowo: Zużyte przewody wysokiego napięcia – w najtańszych szybko przepala się rdzeń. Może dojść do mechanicznego uszkodzenia izolacji elektrycznej przewodu. Zużyta kopułka aparatu zapłonowego – najczęściej wytarte są styki elektryczne. Awaria pojedynczych cewek zapłonowych albo zespołu cewek zapłonowych z powodu...
Znaczy, jeżeli stare nie były mocno zużyte, to pierścienie się dotrą, więc musi pokopcić. Jeżeli były zużyte...tooo
Jeśli czarny dym i słaba moc, to może wskazywać na zużyte pierścienie na tłokach. Silnik bierze olej, stąd ten dym. Nieszczelne pierścienie powodują również spadek kompresji, stąd ta słabsza moc. Oczywiście to tylko przypuszczenia.
Na początek zmień świecę może po nagrzaniu dawać podobne objawy. Oczywiście przyczyn może być wiele, począwszy od złej mieszanki po zużyte pierścienie tłoka, jeśli przy tym występuje problem z odpalaniem to może też są do wymiany uszczelniacze wału.
Goldwinger niewiem co tworzysz ale za bardzo nie czujesz tematu ! Sprawa wygląda tak : po fabrycznym honowaniu uzyskuje sie strukture "plateau " czy jakos tak ma ona krzyżującą się siatkę rys która doprowadza olej do smarowania pierścieni tłokowych , gdy się zużyje są niekożystne warunki dla pracy pierścieni (szybsze zużycie ) Nie zakładaj żadnych nadwymiarów...
Witam Ostatnio miałem podobne cudo do przeglądu. Problem jaki miał to zużyte pierścienie na wirniku ( stwierdziłem dopiero po rozbiórce ) Myślę, że warto by było to sprawdzić tym bardziej że samochód jest już w takim wieku i z takim przebiegiem. Pozdrawiam i Powodzenia
Od dolotu ? przypuszczam że puszczało ci z pod pokrywy zaworów przy kolektorze dolotowym , tak ? . U mnie wyciska olej z pod kolektora ssącego napewno nie puszcza z pod pokrywy , olej przy wtryskach się zgadza . Wszystko jak na razie wskazuje na zużyte pierścienie jednak zastanawia mnie to ze auto zachowuje się normalnie nie ma żadnych objawów . Słyszałem...
Witam . Nie podałeś jaki przebieg ma silnik.Gdy kompresja znacznie wzrośnie po próbie olejowej ,świadczy o zużytych pierścieniach ,zapieczonych nagarem i.t.p.Może na dodatek być duży luz między tłokiem , a cylindrem .Brak wzrostu kompresji może ,a zazwyczaj jest spowodowany nieszczelnością zaworów.
Witam. Dzisiaj w mojej c360 zaczął wylatywać olej przez zabezpieczenie dźwigni właczajacej sprężarke po zgaszeniu silnika jeszcze przez około pół minuty ucieka tamtędy ciśnienie wcześniej delikatnie wyrzucało przez korek wlewu oleju ale zmieniłem na nowy myśląc że nie trzyma i dlatego olej ucieka a teraz zaczęło z tego zabezpieczenia wyrzucać jaki może...
Jakie zużycie oleju na 1000 km. opisane objawy najczęściej świadczą o przedmuchach ze skrzyni korbowej ( zużyte pierścienie tłokowe). Jeżeli maź ma kolor jasno brązowy lub, białawy świadczy do o przedostawaniu się płynu chłodzącego do komory spalania( np. uszkodzenie uszczelki pod głowicą).
Jeżeli jest duży przebieg samochodu to należy zajrzeć do alternatora (nierównomiernie zużyte pierścienie ślizgowe wirnika). Także i szczotki przydałoby się wymienić. Ciekawe jak zasilone jest to radio? Spróbuj pociągnąć dodatkowy przewód zasilający radio z dodatniej klemy akumulatora. Pozdrawiam
Z doświadczenia skoki napięcia ładowania powodują zużyte pierścienie ślizgowe (słaby kontakt nierówna powierzchnia i wzbudza się przez to regulator) dwa częściej nieorginalny słaby regulator którego wzbudzi nawet włącznie świateł ( pofaluje napięciem że 2-3 razy po czym się uspokaja aż znowu jakiś skokowy spadek czy podniesienie napięcia po włączeniu...
Np możesz mieć zużyte pierścienie lub mogą być zapieczone, jak zużyte to tylko wymiana a jeśli zapieczone to są preparaty np Liqui Moly bądz Xado zalewasz do cylindrów i wyczyści wszystko bez problemu. Jak auto pali na mrozach ? Możesz mieć uszczelniacze zaworów stare i twarde jak kamień i wszystko leci w wydech. Ciągle może być problem z turbo lub...
zużyte pierścienie alternatora zużyte cylindry zużyte elementy
uszczelka filtra działa licznik ciepła koło pasowe pralki
licznik geigera dozymetr saeco minuto hd8763
Błąd A10 w kotle Beretta Exclusive - przyczyny i rozwiązania Regulacja odprężnika w silniku Andoria S320