OK, zrozumiałem całkowicie odwrotnie co mierzyłeś.
Linia 50 to sterowanie cewki rozrusznika ze stacyjki czyli normalnie rozruch.Dlatego ten kabelek trzeba odnaleźć.Jak podasz tam plusa to rozrusznik powinien działać.Jak podłączysz żarówkę to ma świecić przy rozruchu.Po co to?Po to by zdiagnozować np kostkę stacyjki.A bezpiecznik to nie wiem dlaczego się spalił.Są jeszcze inne obwody przecież na nim...
Według mnie emulator najlepiej jak jest ustawiony na zwarcie do masy. Co prawda skutkuje to świeceniem się kontrolki awarii przy jeździe na gazie ale nie rozwala ustawień dla benzyny. Co wcześniej czy później przy drugiej generacji i emulacji klasycznej musi nastąpić.
Witam serdecznie. Nie znam jeszcze Pandy ale miałem podobną historię w Seicento. Tam automat rzorusznika zrobił zwarcie i spalił bezpiecznik główny. Możliwe, że będziesz mial to samo. Pozdrawiam.
Fiat Panda 1.2 body komputer - przepaliły mi się styki w module w miejscu połączenia kostki przez który przechodzą światła mijania. Kto ma Pandę ten zna problem. Kostkę wymieniałem co roku, bo przepalały się piny. Ostatecznie dzisiaj problem jest taki - przy kolejnej wymianie i mocowaniu kostki wyłamałem i pokrzywiłem styki po stronie body. W rezultacie...
Wskaźnik (pływak) paliwa zawiesił się (wskazówka jest na maxa cały czas) lub ma zwarcie - pompa została przeze mnie wymieniona - jak zwykle były problemy. Jednym z problemów była wtyczka z 4 kablami, którą w końcowym etapie wymiany pompy musiałem na siłę wbić bo nie pasowała. Na razie nie mam czasu na ewentualny demontaż i poprawienie tylko mam pytanie:...
Tak, istnieją. Są gniazda zapalniczki (klasyczne), i gniazda ładowania... W klasycznym można zrobić zwarcie ładowarką jak się ją nieumiejętnie wsadzi. W gnieździe ładowania niektóre ładowarki się nie trzymają dobrze, ale nie zrobisz zwarcia ;)
Zapewne o uszkodzoną stacyjkę lub zwarcie na jej wiązce elektrycznej... nie rozładowuje Ci przypadkiem akumulatora?
Mam taki oto rozrusznik do Fiata Pandy 1.2. Jak sprawdzic czy dziala na stole z akumulatora ? Podlaczam + do tej dolnej sruby i mase do obudowy to kreci ale trzpien sie nie wysuwa. Zwarcie gornej sruby z plusem tez nic nie daje. Jak tu jest sterowany ten elektromages ?
Sterownik silnika widzi 70C.i jest błąd czujnika temperatury.Zrobiłem tak ze odpinam czujnik nadal 70 zwieram wtyczką i tez 70C. Czy zwarcie czy obwód otwarty, to ma błąd czujnika, a jak ma błąd czujnika to przyjmuje wartość zastępczą, co właśnie obserwowałeś.
Witam to co kolego sugerujesz że nie wzbudza się?? pozdrawiam. Nie ma słabych diod mają zwarcie albo przewę.
Akumulator wymieniony. Ledwo bo ledwo, ale udało się na pych zapalić. Podobno jakieś zwarcie było przez co akumulator się nie ładował.
Ciekawe jest to że po wyłączeniu stacyjki światła i zegary nadal się świecą. Może masz zwarcie pod kierownicą jakieś przetarte kable albo po prostu kostka stacyjki jest uszkodzona.
kotlet ale może sie komuś przyda u mnie ten sam problem palacego sie bezpiecznika i brak swiatla wstecznego kiedy bezpiecznik spalony leca wycieraczki , pacjent PANDA VAN nie wiem jak w osobowym ale myślę to samo fotel kierowcy pod wykładzina jest wtyczka u mnie nie podłączona do niczego prawdopodobnie od wilgoci zwarcie i przepalenie bo w aucie mokre...
Problem rozwiązany jak się okazało zwarcie na żarówce dwu włóknowej .
https://obrazki.elektroda.pl/6889073600_... witam ze sie podepne pod pytanie mam problem z panda 1,2 2003 nowy akumulator ,nowy alternator,jak juz silnik chodzi to jak podlacze miernik na napiecie + do klemy plusowej ale nie na akumulatorze a minus- na karoserie to mam 14,15 v czyli alternator laduje,ale jesli podepne minus- pod kabel...
prostownik byl podlaczony na 5 min anie podlaczony przez noc... moje wskazania na prostowniku pokazuja po prekreceniu kluczyka tak jakby sie zrobilo zwarcie na + i - na aku..
Myślę że dalej masz zwarcie skoro przepala się ciągle bezpiecznik. Samochód odpala teraz normalnie ? Kolejna rzecz od czego jest ten bezpiecznik który ci się przepala.
Rozładowuje mi się sprawny 3 letni akumulator (45Ah "Arktis"). Na postoju, wszystko powyłączane, radia i alarmu brak mimo to jest pobór ok. 0,06A. Sprawdzone tanim miernikiem włączony w szereg [+]. Wyłączałem po kolei każdy możliwy bezpiecznik i zawsze był taki sam pobór. Jedynie jak odłączyłe w kabinie główny przewód prądowy [+] pobór spadł do 0,03A...
Ten bezpiecznik co sprawdzaleś to pewnie +12 z akumulatora do sterownika gazowego idzie jeszcze 15-plus po stacyjce i tam najprawdopodobniej walnął bezpiecznik(z tego co rozumiem "wszystko zgasło" jak juz miał się przełączyć na gaz, wiec moze byc tylko bezbiecznik albo mozesz mieć gdzies zwarcie na zaworkach gazowych, bo wszystko padło w momencie kiedy...
AVE... Pojazd spalinowy dzisiaj: Całkowicie zmiażdżona i spalona kabina ciężarówki - to efekt uderzenia tira o barierę akustyczną na odcinku S7 Grójec – Białobrzegi (woj. mazowieckie).Samochód oprócz tego, że jest całkowicie zniszczony, zapalił się. "Ogień prawdopodobnie wywołało zwarcie z akumulatora" - tłumaczył mł. bryg. Bogusław Sikorski ze...
Emulacja na uszkodzenie sondy (zazwyczaj zwarcie do masy, w bardzo starych centralka Weber-Marelli - "emulacja" na przerwany obwód) nie rozjedzie adaptacji, emulacja przebiegiem 50% (lub jakimkolwiek innym) na dłuższą metę - zawsze doprowadzi do zmian w adaptacjach wtrysku benzyny. To się tyczy jednak starego Punto z wtryskiem SPI. W nowym powinno się...
dziękuję za dobre rady, jednak przy poborze teoretycznym około 0,2 A (niemożliwym) odpala po całej nocy stania, lub całym dniu pod pracą aktualnie (nawet dzisiaj) bo nie pobiera już 1,5 A na posoju. jak w poniedziałek. panda mojej żony pozbawiona jakejkolwiek elektroniki również pobiera tą niemożliwą wartość :) prądu 0,2 A na postoju wygaszona. jak...
Jestem 2 właścicielem. Rozebrałem zamek i widzę ze silnik był dokładany (pewnie jak robili alarm). Sprawdziłem przełączniki w zamku wszystko działa ok. Wymieniałem zamek pasażera ale przyczyna leży gdzie indziej Sprawdziłem zamki ich działanie nie jest skomplikowane. Wygląda na to ze mam gdzieś zwarcie na wiązce z któregoś zamka i centralka dostaje...
więc chyba jest ok. Jeśli działa tryb cichy to jest OK, w innym przypadku centralka sygnalizuje problem i dlatego nie działa tryb cichy. Radio zgasło, spalił się bezpiecznik 10A od radia, oświetlenia kabiny. Ani chybi zwarcie sie zrobiło, jak uzbroiłes alarm przy właczonym zapłonie. Gratulacje dla zakładacza. Centralka jest chińska, tania, prymitywna...
Witam. Trafiło do mnie takie cudo jak w temacie. Objawy: pracuje nierówno, na 2 garnkach. Na testerze (TEXA) wyrzucił błąd cewki nr 2 - rozwarcie lub zwarcie do masy. Zamieniłem na próbę cewki, ale błąd pozostał na drugiej. Kable prześwietlone i są ok. Jeśli z diagnoskopu wysteruję cewkę to pojawia się na niej napięcie. Na próbę był podmieniany czujnik...
Cześć. Właśnie naprawiłem swój kluczyk dzięki temu i bliźniaczemu tematowi ( 40 ohm . Po wszystkim opór cewki przylutowanej do zwojów wynosi 36 ohm . Prawdopodobnie nie trafiłem z lutem na koniec uzwojenia. Operacja "kluczyk MacGyver-a" udała się, kluczyk nadal otwiera auto i znów odblokowuje zapłon. ps. Drut jest tak cieńki że nie obejdzie się bez...
No i wyjaśniło się wszystko! Długo to trwało bo zimą nie miałem ochoty się z tym babrać ale jak tylko nastały cieplejsze dni zmobilizowałem się i wraz z kolegą wydłubaliśmy z auta skrzynię biegów. http://obrazki.elektroda.pl/7882922500_1... http://obrazki.elektroda.pl/7104013600_1... http://obrazki.elektroda.pl/5943528700_1...
Masz blokadę antykradzieżowe, zewrzeć pomarańczowy kabelek który jest połączony do "obcych"czarnych
Spuchniety i zwarty stojan z obudową. Klasyka
Na przekaźniku jest schemat który zamieściłem na zdjęciu. Które numery styków muszę zewrzeć ?
Wymiana silniczka na nowy rozwiązała problem ponieważ stary robił zwarcie.
Możliwe że audioprocesor przy okazji dostał, sprawdź zasilania scalaków i czy teraz nie grzeje się nowa końcówka bo może głosnik któryś jest zwarty albo do masy albo na cewce. SławeK
zapewne matryca PANDA,czyli tania chinszczyzna.Niestety po 2 latach zwarcie na samej szybie,i nic się nie zrobi.Do wymiany sama szyba lub matryca kompletna,ale to raczej nieopłacalne.
Fajnie że poprawiłeś pierwszy post, ale drugi też możesz napisać poprawnie. Może być, że masz zwarcie, albo uszkodzony alternator.
Przecież autor pokazuje dwa różne typy przkaźnikow. Jeden ok a drugi ze zwartymi 87 i 87a. Które podłączył to nie wiadomo.
W różnych samochodach jest różne "oczujnikowanie". Czujniki mierzą parametry, ich interpretacja należy do diagnosty. Błędy wskazują na usterki czujników - typu przerwa w obwodzie lub zwarcie. Spalanie stukowe potrafią wykryć o ile są od tego czujniki, a nie w każdym samochodzie są, no i są to czujniki akustyczne, więc wykrywają po prostu stukanie, komputer...
Sam raczej się nie zaprogramuje Nóżka nie zniknęła z powodu zwarcia, bo bateryjka 3V nie ma tyle wydajności prądowej, żeby upalić taką nóżkę, po prostu była wilgoć i nóżkę zeżarła korozja elektrochemiczna - normalna sprawa. Jak się doryjesz do tej nóżki i uda Ci się przylutować drucik to powinno ożyć
Witam, Panda 2003 ma taką przypadłość, że po odpaleniu auta wszystko jest ok, jak się przejadę około 1 kilometra, zapala się kontrolka ręcznego, po czym przestaje działać prędkościomierz, jak zgaszę auto przez chwile jest dobrze, ale ponownie zapala się kontrolka ręcznego i prędkościomierz opada, jakieś zwarcie, gdzie szukać usterki.
Punktów nie potrzebuję ale jak działa przekaźnik wiedzieć wypada, zwłaszcza kiedy chce się coś "grzebać" w elektryce: http://obrazki.elektroda.pl/4508526600_1... N.C. - to styk normalnie zwarty (z COM), N.O. to styk normalnie otwarty. Oczywiście można też bez przekaźnika na przełączniku ze stykiem przełączanym.
Jest tam silniczek do korekcji świateł, chyba nic Ci innego nie pozostało, jak to rozebrać. Wtedy zobaczysz jak to tam wygląda, czy coś przypadkiem nie robi zwarcia z tym silniczkiem.
Podłączałem dziś siostrze w Pandzie używane radio JVC. Chciałem podpiąć zasilanie pod instalację (radiową) fabryczną. Niestety gdzieś musiałem zrobić zwarcie, bo na przewodzie zasilającym nie ma napięcia, a przy okazji nie ma również oświetlenia kabiny w Pandzie. Jutro po południu siostra wraca do domu, a ja nie wiem który bezpiecznik to bezpiecznik...
Ma być minusem, czyli ma być zwarty z masą pojazdu. Minus możesz też wziąć z dowolnego, metalowego elementu nadwozia.
Witam, m w tym aucie wybija ciagle bezpiecznik F51. Na koncowce jest pelne zwarcie. Ma ktos moze schemat elektryki do tego auta?? wiem ze to polowa Fiata 500 i Pandy ale do nich tez nie mam elekktryki.
Które w przekaźniku styki musze zewrzeć? A czy czujnik koła rozrządu jest przed czy za przkaźnikiem? I skąd znasz znaczenie błędów (jeżeli można wiedzieć)??
Jesli chcesz zastosowac bimetaliczny to musisz usunac kondensator wpiety w obwod skrętek. Wada układu bimetalicznego jest jego zmienna stałą czasowa ( duzo tu zalezy od temperatury ) i raz na zewrze na 1 sekunde raz inaczej ( dlatego ułady z starterami bimetaliczymi rzadko zapalaja sie za pierwsza próba zaplonu...) a kazda nieudana próba zapłonu to...
Zewrzyj i zobacz co będzie jak chcesz przy niedzieli.Rezystor dobry,padł pewnie bezpiecznik termiczny.
Mam pandę z 2006r i nie ma światel postojowych Jak nie ma to nie ma... Trudno, pewnie taki model i tyle. A tak na poważnie, to wyjmij przekaźnik sterujący postojówkami i ręcznie zewrzyj styk wykonawczy. Jeżeli zaświęcą żarówki to znaczy, że problem jest po stronie sterowania i ów kable sterujące trzeba prześwietlić.
A nie prościej sprawdzić czy któryś nie jest spalony? ;) Brak świateł cofania w 90% (poza żarówkami) spowodowany jest uszkodzeniem włącznika świateł cofania lub połączenia z instalacją (zaśniedziały konektor). Sam włącznik jest zazwyczaj wkręcony gdzieś w obudowę skrzyni biegów (nakrętka duża na klucz 22 lub większy) z wtyczką - Kolega musi sprawdzić...
wiec poprzecinaj ścieżki Kiedyś widziałem jak facet założył klips na układ coś zwarł i poszło tylko nie wiem właśnie co i gdzie ale robił to bez wylutowywania układu.
panda iskry stacyjka panda panda prąd
licznik renault zegar programować zegar webasto apple reset bateria
telefonia dalekosiężna mikrokomputer cobra1
Ekspres do kawy Miele – lokalizacja bezpiecznika, modele, serwis, usterka zasilania Mercedes Vario – siła siłownika hamulca pneumatycznego, typy 24/30, ciśnienie 8–10 bar