Brak odpowiedniej masy w tym reflektorze. Najszybciej i najprościej dołączyć dodatkową masę do przewodu brązowego we wtyczce.
Tak jak pisze przedmówca pomiar oscyloskopem na samym czujniku odpietym od wiązki. Zmierz też multimetrem piny sygnałowe na zwarcie do masy i między przewodami - wtyczka strona auta i ecu.
Zwarcie było w przednim reflektorze (wykruszona izolacja przewodów)
Witam. Jeśli masz odwagę zmostkuj bezpiecznik i szukaj dymu. Może nie tak .Zamiast bezpiecznika podłącz żarówkę reflektorową dwoma przewodami,jak zwarcie ,to świeci mocno,gdy OK zgaśnie.
Zamykasz kluczykiem czy pilotem?? Bo jeśli pilotem to może nawala sterowanie w drzwiach. Spróbuj zamknąc go z kluczyka (prawe i lewe drzwi) i zobaczysz czy coś się zmienia. Jeśli tak to wina w sterowaniu w drzwiach . Jeśli nadal jest źle odepnij kostkę sterującą w pompce pozostaw tylko zasilanie i podaj mu na chwilkę sygnał zamykania bezpośrednio na...
Masz zwarcie na mase przewodu kontrolki lub uszkodzony licznik
Tam nie ma cudów. Zasilanie na żarówkę idzie z włącznika świateł lub z przełącznika kierunkowskazów. Jeżeli po wyłączeniu zapłonu przełączysz włącznik kierunkowskazu tak jak do skrętu w lewo to bez kluczyka w stacyjce załączy sie lewa strona świateł. Skoro włączniki świateł podmieniane to zostaje przełącznik kierunkowskazów lub zwarcie przewodów. Zdejmij...
zostaw w spokoju te pomiary bo jeszcze coś spaskudzisz alternator badaj bo tak powiedzmy 70st to jeszcze może być ale skoro ślina się gotuje to przesada możesz jeszcze zrobić próbę z odłączonym przewodem B+ od altka (ten gruby plusowy) - wtedy nie powinien się grzać a jeśli zrobi się gorący to altek kaput
Auto miało zapchane kanały do odpływu wody ze ścianki grodziowej. Przez co woda przedostawała się do wnętrza i wywołała zwarcie niszcząc odcinek przewodów . Po wymianie wszystko działa . Pozdrawiam i zamykam temat
Zauważyłem że po wciśnięciu pedału hamulca bezpiecznik się pali. Jakieś sugestie? Zwarcie, ale gdzie, oprawka którejś lampy, lub przetarta izolacja przewodu.
Jak masz możliwość, to wepnij amperomierz-coś czuję,że jakieś ustrojstwo się załącza i ciągnie Ci prąd,albo może nawet jakieś mikro zwarcie na przewodach zasilających tylne lampy.
Przewody po tej stronie nie były czasem na zwarcie? Bezpiecznika nie ma w tym obwodzie. Przewody lecą bezpośrednio z EBS Może być uszkodzony mosfet w EBS. Sprawdź ciągłość przewodów od EBS do zacisku ale nie odpinaj EBS!!!
Już w pierwszym poście winneś podać że radio nie fabryczne... To jednak wygląda na delikatne gdzieś zwarcie...przewodów...może i do masy... A grało to normalnie ? Na tym radiu ? I nagle problem ? Bo może i "china" padła na tym kanale... Podłącz głośnik przy radiu, minąc instalacje.
Oznacza to, że coś w instalacji elektrycznej powoduje zwarcie lub przeciążenie. Oto kilka możliwych przyczyn: 1. Uszkodzona żarówka lub oprawka Czasami uszkodzona żarówka lub jej oprawka może powodować zwarcie, przez co bezpiecznik przepala się. Warto sprawdzić, czy żarówka nie jest uszkodzona i czy w oprawce nie ma śladów korozji lub spalenia. 2. Zwarcie...
W passacie B6 nie działa dmuchawa - diagnoza komp. wykazuje błąd 01273 stały (przerwa w obwodzie lub zwarcie do plusa). Na przewodach zasilających brak napięcia (ok 1V). Po podłączeniu "na krótko" wentylator pracuje. Ma ktoś schemat klimatronika do B6?
Mnie to wygląda na przerwany przewód i zwarcie do masy na karoserii. Najprawdopodobniej przewody od alarmu idą podłogą i dostały wilgoci. Miałem tak 2 rzazy. Oryginalny alarm w samochodzie i po porannej rosie lub lekkim deszczu zaczynał wyć alarm. Po wyjęciu całej tapicerki i dostaniu się do kabli, okazało się, że kabel puścił na łączeniu i zwierał...
1. Prawdopodobnie jeden z kabli zwiera do masy samochodu. Sprawdź miejsca przelotu kabli przez karoserie (często się przeciera izolacja i żyła zwiera do masy). Sprawdź złączki - czasem zwierają się żyły sąsiednich przewodów. 2. Odłącz moduł klimatronik i sprawdź czy zwarcie ustąpiło
Myślę że zrobiło się zwarcie na stopnionym przekaźniku i być może na przewodach idących od alternatora. Warto to sprawdzić.
o ile pamiętam to masz złącza w każdych drzwiach, przy tej harmonijce. Odpinaj i sprawdzaj czy dalej jest zwarcie. Ja w takich wypadkach wkładam żarówkę H4 na przewodach zamiast bezpiecznika, (w zależności od włożonego bezpiecznika)
Sprawdź ciągłość przewodów dochodzących do sterownika abs ,bezpiecznik,szukaj zwarcia między przewodami.
W wiązce zamka ,na jednym przewodzie zwarcie probówką do masy da jedna funkcję, zwarcie probówką przez opornik 1kOm da druga funkcje ,kolorów nie pamiętam ,ale to tylko kilka przewodów. Sterowanie z parametrem nie w Passacie B5 Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które wprowadzają w błąd.
Witam ponownie, usterka usunięta, problem leżał w gumowym przegubie tylnej klapy gdzie było zwarcie na przewodach. Dzięki za pomoc. Pozdtrawiam. Nie wiem tylko o co chodziło momik12 z tym poprawieniem tematu...?
Witam. Czy ktoś by mi pomógł w aktywowaniu airbagów. Miałem totalne zwarcie w moim samochodzie ,jest to VW Passat B3/92.Spaliła się wiązka przewodów pod filtrem powietrza, przetarła się. Po naprawie instalacji nie aktywują się poduchy.Vag-comem usunąłem błąd ale to nic nie dało.
Wstrzymaj się z opornikiem. Możesz zrobić zworkę we wtyczce. Jeżeli opis błędu zmieni się na zwarcie to wina poduszki, jak nie to masz gdzieś przerwę w przewodach.
Włączyć grzanie NA ODPIĘTYCH świecach, trzymając końcówkę przewodów do listwy "w powietrzu". Pewnie zwarcie na instalacji. Zamiast bezpiecznika, w piny jego gniazda można włączyć szeregowo kontrolkę (żarówkę 12V). Po włączeniu się układu i przy odpiętym przewodzie listwy -NIE MA prawa świecić. Świecenie to zwarcie.
Zrobiłeś potężne zwarcie tym przewodem. Możliwe, że ubiłeś alternator, akumulator bądź elektronikę w samochodzie. Włóż sprawny akumulator i spróbuj odpalić.
sprawdziłem wszystkie bezpieczniki miernikiem na przewodność - wszystkie sprawne. Dobrze , a zasilanie na bezpiecznik i wyjście prądu z bezpiecznika jest ? Na wtyczce lampki masz prąd ? na dwu pozostałych przewodach masz masy ? Poza sprawdzeniem miernikiem , sprawdzasz oczywiście probówką.
wlasnie teraz znalazlem pod maska jakies wtyczki na 2 wejscia chyba to bedzie to ale inny kolor niz z tylna wiazka biore multimetr i ide sprawdzac a jeszczw jedno wtyczki przy leflektorach w dolnym rogu 4kostka z 4 przewodami do czego to??? pozdrawiam Krzysztof
VW Passat 2017. Auto było bez radia i bez kostki, ale przewody były opisane fabrycznie, kostkę odcięto bo radio zrobiło zwarcie i stopiła się kostka. Co było powodem nie wiem, ale załatwiłem takie radyjko z nawigacją i chciał bym je podłączyć żeby zagrało.
Proponowałbym jeszcze podpiąć się jednym kablem od miernika pod przewód od czujnika przy kole i drugim kablem ze szpilką nakuwać kabelki w progu i sprawdzić czy jest przejście. Jeżeli jest przejście to problem jest z połączeniem od wiązki do sterownika (prawdopodobnie gdzies w komorze silnika). Następnie podobnie zrobić na odcinku sterownik wiązka w...
Witam od środy jestem posiadaczem Vw Passata b5 z 1997r. Nie działały w nim elektryczne szyby i centralny zamek, wczoraj znalazłem prześniedziałe przewody od modułu komfortu i je polutowałem. Po podłączeniu akumulatora wszystko działa ale coś w liczniku wydaje dziwne odgłosy (odgłosy przypominają dźwięk trzeszczącego głośnika lub tak jakby zwarcie w...
Passat 3C 2,0TDi 140KM BKP 2006r. Na silniku vag wykrywa następujące błedy: VIN : WVWZZZ3CZ6 Numer Sterownika : 03G906018A Nazwa : R4 2.0l PPD1.1 G Kodowanie : 03 78 SW : 39373233 DTC : 4071:66 P0113 Czujnik temperatury zasysanego powietrza - G42 za duża wartość sygnału Zwarcie do plusa Lamp OFF DTC : 40EE:66 P0238 Czujnik ciśnienia doładowania sygnał...
Wiązki są w różnych cenach,co do uszkodzenia instalacji to kolega ma racje znajdż przyczynę,jeśli chodzi o silniki TD,TDI to uszkodzenie takiej instalacji(w tym miejscu) następuje poprzez zwarcie którejś świecy żarowej miałem taki trzy przypadki gdzie w identyczny sposób uszkodziła się instalacja,i ja wymieniałem na nowa ;-)
Witam Wszystkich, Tak jak w temacie, nie działa wskaźnik paliwa, w blokach pomiarowych pokazuje 510 omów oporu i 0 litrów paliwa. Kod błędu wg VCDS Lite - 771 zwarcie do plusa. Sprawdzałem ciągłość przewodów od czujnika do licznika i jest okej. Licznik w drugim samochodzie pokazuje paliwo. Podłączyłem licznik z Golfa do Passata B5 i pokazał stan paliwa....
tak jak w temacie samochód źle mi odpala na zimnym silniku a dokładnie Passat b5 1.9 90 km pokazuje mi błąd nie pamiętam o jakim nr ale pamiętam ze jest to "zwarcie w przewodach do czujnika temperatury płynu czy coś takiego po odczepieniu czujnika płynu chłodzącego jest tak samo dorzucę do tego filmik jak dokładnie odpala i proszę o opinie i pomoc
Przebicie uzwojeń stojana ,poprzednik zmył izolacje z przewodów ew. użył chemi aktywnej co powoduje że przy wyższej wilgotności następuje zwarcie. Stojan do wymiany.
Jaki masz kolor tego grubego przewodu na alternatorze? Jeżeli czerwony, to odłącz go, sprawdź czy nadal jest zwarcie, gdy chcesz podłączyć akumulator. Dodano po 1 Kolega johnny833 ubiegł mnie z odpowiedzią.
Za pomocą miernika znajdź przerwę i możesz w dowolny sposób połączyć przerwę, przewodem, drutem miedzianym tylko pamiętaj zaizoluj (zabezpiecz) przed zwarciem. Taśmę poszukaj na jakimś złomie z uszkodzonego licznika.
Miernik w łapę i do dzieła! I kontrolka. Na początek znajdziesz bez trudu zasilanie stałe i zasilanie po stacyjce i masę. Potem załącz awaryjne i sprawdź na których przewodach ci miga kontrolka i masz kierunkowskazy. Wejścia czujników krańcowych znajdziesz po odpięciu alarmu i otwieraniu na próbę drzwi. miernik na zwarcie i jedna sonda do masy pojazdu,...
Gdyby zamienił kolejność przewodów bardzo by mu szarpał wiec raczej tego nie zrobił, jeżeli na PB ci nie szarpie i nie strzela to gaz do ustawienia. Dalej proponuję kupić kabla i samemu poobserwować co się dzieje z autem na gazie. Może komputer trza ponownie zaadaptować ,a jak sprawuje się na benzynie niema problemów? Jeżeli są to znaczy że trza zaadaptować...
Na tablicy wskaźników masz stabilizator 10V, który zasila m.in. wskaźniki. Nie jest on chyba lutowany a jedynie włożony w coś w rodzaju podstawki - może tam połączenie zaśniedziało ? Nie pamiętam teraz typu tego stabilizatora ale ew. mogę to sprawdzić. Może ten objaw mieś jeszcze inna przyczynę - jakieś zwarcie w wiązce przewodów ale na początek sprawdź...
Choroba, byłbym zapomniał. U mnie okazało się, że tak jak podejrzewałem - zrobiło się zwarcie między masą a sygnałem z TPS-a. Na przewodach jakimś cudem się przetarła izolacja i klops. Po zaizolowaniu wszystko wróciło do normy.
Na schemacie nic ciekawego nie widać z bezpiecznika nr7 leci na 15 pin pompy Abs. Pod nogami są jeszcze 2 przekaźniki od ABS I ESP, ale na schemacie ich nie mam. To już mi dużo mówi. Skoro z 7 leci bezpośrednio na wtykę to jest gdzieś zwarcie na trasie do masy. Jutro sprawdzę wiązkę. Masz na schemacie jaki kolor przewodu? Dzięki serdeczne. Rozjaśniłeś...
Tak chętnie bym sprawdził ale potrzebuje schemat. A ponadto nie sądzę żeby to było zwarcie na przewodach ponieważ z tego co zaobserwowałem to kontrolka miga tylko wtedy kiedy nagrzeje się wnętrze samochodu. Przy takie pogodzie jak jest teraz albo wieczorem i w nocy wszystko jest ok, a jeśli przewody byłyby zwarte to były by cały czas zwarte.
Witam temat do zamkniecia dzisiaj rozwiazalem juz problem. W miejscu popiecia masy musialem zewrzec przewod ktory wczesniej pominolem
Więc podłącz szary do sterownika silnika, wtyczki podłącz pod pompę i już. Przy zwartych przewodach koloru niebieskiego masz "serię" a przy rozwartych działa "box".
Moduł nie jest z angola ponieważ dla pewności podstawiłem od innego autka gdzie wszystko jest dobrze . W blokach pomiarowych widzi drzwi prawidłowo . Zastanawiam się czy jakieś zwarcie nie poszło od zalanego modułu komfortu na licznik . Brzęczyk od świateł też działa prawidłowo bo po otwarciu drzwi kierowcy się włącza. Kodowanie sterownika komfortu...
Podpiąłeś miernik do czujnika czy do przewodów od czujnika w instalacji auta? Jeżeli to pierwsze to czujnik uszkodzony, ma być przerwa w obwodzie i zwarcie czyli ok 1 Ohm. Przewody powinny iść do sterownika nadwozia - Bordnetz. Musisz podłączyć się do auta i zobaczyć w bloki pomiarowe, tam będzie widać czy drzwi są otwarte/zamknięte i czy reagują na...
01242 Końcówki wyjścia w komputerze sterującym. Przerwa lub zwarcie z potencjałem plus. Możliwe przyczyny usterki: Wszystkie włączane elementy podczas wykonywania sprawdzania działania elementów wykonawczych. Sposób usunięcia usterki: – przeprowadzić sprawdzanie działania elementów wykonawczych, – sprawdzić połączenia przewodów z elementami...
Po opisie kodu usterki, wskazywało by, że jednak problem leży w czujniku: P0112 Czujnik IAT – Temp. wysoka – obwód niski – G42 Obwód czujnika (wiązka) ok. skoro czyta, jednak może któraś z wtyków nie kontaktuje ;) Posprawdzasz i zobaczymy co dalej. Wtyki sprawdzone, przeczyszczone kontaktem w spray'u. Przy wskazaniu 143 st. wskazuje...
Skoro instalacja jest ok to zrób zwarcie na wtyczce poduchy, zobacz czy opis błędu się zmieni na rezystancja za mała. Jeżeli nie to zrób zawarcie na przewodach idących do poduchy we wtyczce od sterownika poduszek. Będzie wiadomo w którym miejscu siedzi problem. Zamiast zworki można dać rezystor.
Mam problem ze światłami w moim Passacie B6 2006r o kodzie silnika BKP. Przestała świecić lewa lampa i lewy kierunkowskaz, świeci się tylko żarówka postojowa. Żarówka sprawna. Po odłączeniu wtyczki od lampy brak zasilania do świateł mijania/drogowych, zasilanie jest tylko na pinie nr 1. Masa jest na pinach 5 i 7. Zasilanie na bezpiecznikach 40A świateł...
Te zwarcia powodowane sa zalaniem wlasnie moze sa jakeis przewody mokre jeszcze i robia zwarcie.
Znaczy się do plusa do którego podłączyłem radio? Nie zrobię jakiegoś zwarcia?
Witam ,panowie odniosłem sukces w sprawie działania prawidłowo klimatronika z tego pinu wtyczka [T12 pin 10] rzeczywiście wychodził kabelek czarno/fioletowy i był gdzieś wlutowany w wiązkę przewodów i robił zwarcie wypiąłem ten pin i pięknie climatronik zaczął pracować po teście klimatronika pod kodem [1] pokazuje temperaturę z wewnętrznego czujnika...
Prześledz przewody, pewno wibracje powodują zwarcie.
Witam Problem rozwiązany. Moje przypuszczenia zostały potwierdzone. Okazało się, że problem tkwił w przewodach od czarnego czujnika stopu. Jakimś cudem te dwa przewody zostały przegrzane (chyba jak ostatnio była podłączana przyczepa), a sam bezpiecznik nie przepalił się (?). Rezultatem tego izolacje przewodów się stopiły w jedność i na nich poszło zwarcie...
człowieku co do pomp wtryskowych które sam naprawiam to ci powiem jedno jesteś a tu wyjaśnienie dlaczego : Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy...
Więc światło w kabinie jest:). Jak wspomniałem przewód sprawdzony do miejsca za modułem (miałem pościągane wszystkie boczki z lewej strony, wykładzina odkryta przewód przemacany - wyciągnięty z wiązki) - wygląda OK. Za chwilę wrzuce farelkę w celu całkowitego wysuszenia podłogi. Postaram się wpiąć prędzej (koło tunelu środkowego) w ten przewód i sprawdzić...
lub zwarły się przewody w przelotce do bagażnika
po moich dalszych kombinacjach i probach chyba wiem co jest powodem moich kłopotów.jest zwarcie na przewodach styku silniczka biegu jałowego!po odpięciu wtyczki i pomiarach okazało się ze między dwoma dolnymi przewodami wtyczki silniczka jest cały czas zwarcie(czego wcześniej nie było gdyż mierzyłem)odpiąłem wtyczke od modułu zapłonu i zwarcie jest...
właśnie rozwiązałem ten problem u siebie....po prostu wywaliło bezpiecznik 10A (oświetenie drzwi robiło zwarcie-wysunął się przewód z konektora)
Witam Od paru dni ciągle palą mi się światła drogowe, nie ma możliwości przełączenie na światła do jazdy dziennej gasną jedynie po odłączeniu akumulatora . Dziś odłączyłem włącznik do świateł od jazdy dziennej i postojowych, włącznik świateł drogowych przy kierownicy nawet licznik i wyjąłem bezpieczniki nr. 11,12 od świateł drogowych i nadal się włączają...
Błąd 17978 : -możliwe przyczyny usterki : - próba uruchomienia silnika nieprawidłowym kluczykiem, - próby manipulacji, - zwarcie przewodu przesyłania danych, - błędne kodowanie, - usterka w systemie immobilizera, - uszkodzony lub nie działa komputer sterujący immobilizerem, - nastąpiła wymiana komputera sterującego bez dopasowania immobilizera, Usunięcie...
Są sposoby sprawdzenia tej komunikacji bez użycia jakiś oscyloskopów i konieczności podmiany sterownika. Bedzie to linia immo p 19 ECU <> p 5 zegary, po której idzie również diagnoza z silnikiem. Bardzo możliwa wilgoć we wiązce, korozja złączy, nie wyłączając zimnych lutów jak i w dalszym ciągu "ukrytego" emulatora. Samemu możesz co najwyżej na...
Wygląda jakby któraś żarówka świeciła może w schowku lub w bagażniku. Może przełamane przewody w klapie bagażnika robią zwarcie.
A prościej to sprawdz które 2 przewody od immo są podłączone pod przecięty przewód w aucie i zewrzyj to
Sprawdz przewody, ktore ida do tylnej klapy (na gorze kolo zawiasow). Jest masa na klapie? Jest hak? Czasami na gniezdzie do przyczepy robi sie zwarcie. Moze na przewodach rozrusznika jest zwarcie. Podlacz amperomierz i szukaj. Ile pradu pobiera bez obciazenia, ile na zalaczonym zaplonie. Postaraj sie porownac to jak jest sucho i jak jest wilgotno....
na liczniku jest żar. syg./kont, ładow./ jej zadaniem a raczej prądu który przez nią płynie jest podmagnesowanie alt. w czasie uruchomiania poj. Stawiam na kiepski mat. wirnika/stal/ lub zwarcie w uzwojeniu wirnika - wczesniej patrz posty kol. spadek nap. -praktycznie:kawałek przewodu połącz z żarówką /jak w poj./ i jeden koniec +aku. a drugi do zacisku...
Sprawdź czy nie zwarły się gdzieś przewody podświetlania,za radiem na przykład.
Znalazłem kolesia co zmierzył ciśnienie na listwie na wolnych obrotach 3,5 bara przy wysokich ponad 4 bary. Facet co mierzył Ciśnienie pokazałem mu fotkę błędów powiedział że tu na banki zapchany jest katalizator i cofa spaliny. Może to mieć jakiś sens ta jego teoria? Sens ma. Ale błąd sondy mówi że jest przerwa/zwarcie w obwodzie. Jak ECU nie ma informacji...
A z przodu coś zmieniałeś? Generalnie objaw się pojawił po podłączeniu tylnego gniazda zapalniczki. Czy to gniazdo sprawdziłeś? Być może w momencie podłączania tylnego gniazda spowodowałeś mimochodem jakieś zwarcie. To trzeba sprawdzić. Sprawdź też koniecznie obecność napięcia dodatniego na obydwu przewodach zasilających radio. https://kabelek.com.pl/2438-thickbox_def...
Witam Posiadam w pasku sondę jednoprzewodową.Instalacja gazowa jest zrobiona na zwarcie do masy.Podlaczylem miernik i niestety sonda przy nagranym silniku stoi w miejscu na 0,46 V.Wiec jest zapewne uszkodzona.Pytanie dotyczy wtyczki ecu-sonda.Mianowicie jest ona na dwa przewody fioletowy i chyba czarny(najprawdopodobniej masa) i właśnie on jest urwany...
Ostatni błędy to brak zasilania PLUS. To? 00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19) 31-00 - Open or Short to Ground 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 29-00 - Short to Ground Czyli jest nawet szansa że przepływka jest sprawna tylko problem z elektryką? Short to Ground to nie jest czasem zwarcie do masy? co z...
A może najpierw miernik w rękę i pomiar ciągłości przewodu, od radia do anteny ? Widzę ,że to może być za trudne. No bo kabel może równie dobrze mieć zwarcie do masy bo się gdzieś przetarł i co z tego że miernik pokaże ciągłość.
Nie posiadam własnego komputera, ale podjadę do znajomego i sprawdzę. Ale nurtuje mnie jedno pytanie, mianowicie jak zwarcie było na przewodach to jeśli przewód z napieciem ocierał by konstrukcje auta to powinno palić bezpiecznik tak? A nie pali. Non stop chodzi mi po głowie jakiś inny pierdół który może być na tym obwodzie i się nie usypiać po zamknięciu.
Zobacz przełącznik wyboru lusterka wygląda na to , że na prawą stronę jest zawsze zwarty niebiesko/biały i niebiesko/czarny przewód
Może jednak cz. temp w obudowie są 2 czujniki mają dwie pary styków, ale jeśli sprawdzony to pozostaje brak styku na drodze wskażników, lub uszkodzone lub brak styku w samych wskażnikach. Dodano po 22 Może jednak cz. temp w obudowie są 2 czujniki mają dwie pary styków, ale jeśli sprawdzony to pozostaje brak styku na drodze wskażników, lub uszkodzone...
Czyli należałoby przejrzeć te przewody. Ewentualnie po podłączeniu fabrycznego radia VAG powinien wypluć błąd zwarcia którejś z anten? Skoro nie dochodzi prąd przewodem do wzmacniacza. Jak najłatwiej bez demontażu tych przewodów sprawdzić czy nie ma zwarcia?
Witam Mam problem z Passatem z 2004 r. Zgasł i nie odpala, wczoraj udało go się odpalić, ale po zgaszeniu znowu nie pali. Kody usterek jakie odczytałem : 01 - Elektronika silnika - P0672 świeca żarowa cyl2 01 - Elektronika silnika - P3101 silnik kolektora ssącego -V157- przerwa/zwarcie z masą 17 - zestaw wskaźników tablicy przyrządów - 01316 Komputer...
Pewnie moduł pływa.
Witam. Zaczęło się od wariowania z obrotami silnika. Wymieniony komputer, sprawdzone przewody od świec oraz same świece, wymieniony kołnierz pod gaźnikiem ponieważ miał parę pęknięć, wąż doprowadzający powietrze również sprawdzony pod względem pęknięć. I nadal to samo. Zacznijmy od pierwszego błędu czyli G62 czujnik temperatury: przewody do czujnika...
Tak sobie pomyślałem :D To nie jest jakaś przekładka czasami? :D Coś mi tutaj nie pasuje z tą diagnostyką... Bardziej podchodziło by to pod opisy, które ja posiadam, hmm. Na przykład: -00947 Zwarcie z masą w wiązce przewodów, przekaźnik pompy hydraulicznej, komputer sterujący silnika/komputer sterujący zespołu napędowego/komputer sterujący skrzyni biegów....
Dwa grube styki w przekaźniku są to styki od pompy. Jak je zewrzesz przewodem to pompa powinna się odezwać.
Bezpiecznik ok faktycznie ale jak go wyjme to mam napiecie na dwuch pinach , czemu?? Dodano po 13 Dodam ze pompa nowka , na tamtej bylo zwarcie obwodu do masy , no i bylo zapieczone sprzegielko Dodano po 43 Napiecie na elektromagnesie jest na obydwu przewodach , na zaplonie czy tez bez niego, o co chodzi?? Dodano po 14 Jacek074 nie masz nic wiecej rozumem...
Witam. Wg mojej mądrej książeczki to: 2232 - potencjometr przepływomierza powietrza - uszkodzony potencjometr; przerwanie w przewodzie lub zwarcie między urządzeniem sterującym i potencjometrem - sprawdzić potencjometr; sprawdzić przewody. Powodzenia.
witam, opowiem od poczatku: moj passat słabo palił jak temperatura spadała poniżej -10stopni. sprawdziłem swiece dwie były spalone. wczoraj kupiłem komplet boscha i dzisiaj chciałem je założyc. nie jastem laikiem w tych sprawach bo juz nie jedne swiece zakładałem. chciałem je najpierw sprawdzic bo jak wiadomo nawet nowa swieca moze byc wadliwa. i tak...
witam ponownie, odkręć przewód od alternatora o oznaczeniu D+ jeżeli lampka ładowania zgaśnie przy załączonej stacyjce, a po ponownym dołączeniu się zaświeci to winien jest alternator , jak nie zgaśnie po odłączeniu to przewód ma zwarcie do masypozdrawiam
obił mi się o uszy podobny przypadek, i okazało się że był zarcie miedzy przewodami w głównej wiązce koło bezpieczników. zarcie? raczej odpada,dziala po prostu na odwrot,jak otwieram zamek to szyby sie domykaja,a jakby bylo zwarcie to albo by nie dzialal wogole albo tylko w jednym kierunku
po czyszczeniu dalej 1100 tylko nie stukało obroty zostały więc udałem się do pompiarza który po podłączeniu auta do komputera powiedział że błędów się nie da usunąć i najprawdopodobniej uszkodzony komputer a pompa jest dobrze ustawiona błędy poniżej 553 przepływomierz masowy powietrza- g70 zwarcie do b+ 539 czujnik temperatury paliwa g81 otwarty lub...
Temat w linku bardzo podobny. Jestem o krok dalej. Gdy wypinam licznik to vag łączy się z ABS i Airbag z pozostałymi sterownikami nie. Zmierzyłem przewody "K", które idą do licznika i dwa z trzech miały zwarcie z masa. Poprowadziłem osobny przewód do wiązki "K" lecz nadal bez rezultatu. U mnie linia "K" wychodzi z gniazda OBD (zielony) i we wiązce podłączone...
Znalazłem na elektrodzie taki oto schemat (pierwszy link w google): https://obrazki.elektroda.pl/9712495500_... że przewodem czarno-niebieskim idzie zasilanie do przełącznika w drzwiach. Wszystko się zgadza, bezpiecznik również 5A (sprawny) i generalnie jest zasilanie 12V. Czym problem? Otóż po przełączeniu na ogrzewanie lusterek przełącznik...
Witam. Proszę o wskazanie możliwej diagnozy usterki w opisanym pojeździe. Dla mnie ma to charakter orientacyjny gdyż nie posiadam przyrządów diagnostycznych (komputera). Pojazd: Passat B5 1998r kombi 1.9 TDi Niemcy. Wyposażenie: el. szyby przód, el. lusterka, centralny zamek, klimatyzacja, nieoryginalny alarm, jakiś moduł antynapadowy (taksówka) Problem:...
do lusterek raczej dochodzi prad bo jak porucham joystickiem to slychac tylko takie ''pykniecia'' a do szyber dachu nawet nie dochodzi prad bo sprawdzałem zaroweczka nawet cie zapaliła , a w tylnej wycieraczce jest stopiona izolacja na przewodach wg mnie nastapiło gdzies tzw zwarcie tylko gdzie i w jaki skutek
dzięki za szybkie odpowiedzi. elektryk dzisiaj podpinał się pod niego jakimś pomarańczowym małym skanerkiem z wymiennymi płytkami, ale z modułem komfortu połączyć się nie mógł. Miał tam zamiast mod. komf. opcję centralny zamek i i tak nic nie udało mu się zrobić. Powiedział, że korzysta z wersji zgodnej z VAG 1,5,1. Ja mam do dyspozycji kabel i Polski...
Ja w passacie miałem pęknięta przewód robiło to zwarcie i bagażnik otwierał się samoczynnie Też częstą usterka są styki w samej klamce warto tam zajrzeć
Kolego, winy szukaj we wtyczce, kablu. Prawdopodobnie masz zwarcie.
nie rozumie kolegi moderatora jak można zasilać resztę lini skoro się ją odcina??? Już tłumaczę co mam na myśli. Tak jak pokazałeś, przyjmijmy, że zegary są zasilone OK. Ale zostaje stary przewód, gdzieś przerwany, przetarty i możliwe, że spowoduje zwarcie. Pal diabli jak tylko spali bezpiecznik. Natomiast jeśli przewód jest cały, coś się dzieje na...
Te błędy które opisałeś . To usterka na sensorze tlenu przepływomierz . Zwarcie brak sygnału lub nie ciągłość danych . 1)sprawdzić połączenie wiązki styki przejście przewodu czujnika. Z stąd masz nie właściwa mieszankę jeśli po wymianie tak jest (w niektórych wariantach wymagana adaptacji). To jest coś z wiązka lub złączem. 2 )dopływ ciepłe zimne powietrze...
Ok dzięki, zacznę od sprawdzenia modułu. Pytanie, by zmierzyć i mieć najpewniejszy wynik najlepiej odciąć kleme plus zawrzeć z bolcem aku przewodem i zamknąć auto na 20 minut? Tak by moduł i komputer wszedł w tryb uśpienia? Potem wpiąć miernik nie zrywając obwodu? Myślę też czy to nie jest wina alternatora albo rozrusznika, one nie mają bezpieczników.u...
passat przewodów passat zwarcie zwarcie przewodów ścianie
eminence odwrotka schemat podłączenia włącznika światła instrukcja scania
DM3663 LUA 816 Universal TV Board: MStar MSD3663 Specs, Firmware, Panel Compatibility, Faults MAN TGS 18.440 ADR DC Circuit Breaker Specs, Faults, and Replacement