Problem rozwiązany. Było zwarcie na wiązce przewodów pomiędzy kablem od wtryskiwacza a sterowanie EGR-a. Dodatkowo jeszcze był zepsuty wtryskiwacz, który zepsół się przez zwarcie.
Jeśli po załączeniu kluczyka wywala błąd to masz przerwę lub zwarcie w obwodzie, clip pisze ale trzeba umieć czytać, chociaż.
Czyli gdzies jest zwarcie pin nr 3 jest z bezpiecznika
Na bezpieczniku jest napięcie?
Podłącz jak powinno być; http://webserver.flak.no/vbilder/Airtop%... AT2000S różni się od 2000ST. wymrugala mi 6 wolnych 5 szybkich Problem z zewnętrznym czujnikiem temperatury, możliwe zwarcie do masy/plusa.
Zamiast bezpiecznika wepnij sobie przewody podpiete pod zarówke samochodowa. Jak zarówka swieci jasno to masz zwarcie, jak ciemniej to brak zwarcia. Z tak podpietym obwodem ruszasz wiazka lub wypinasz odbiorniki na tym ze obwodzie. Az znajdziesz zwarcie. Milej zabawy.
Witam .Mam 5 Mascott z silnikami 2,8 i miałem kilka takich przypadków , powodem nie gaśnięcia samochodu było zwarcie w przełączniku świateł .
Napięcie mierzyłeś na podłączonym czujniku czy nie ?Jak na podłączonym może zwarcie w samym czujniku.Tak czy tak szukaj 5v bo rozumiem że te 1.2 to napięcie na wtyczce? Mam tylko 2.5 dci g9u 750.
Sprawa wyjasniona posypal sie soft, soft posklejany auto jezdzi, jest to czesty objaw w tych samochodach ze zwarcie w instalacji elektrycznej robi zamieszanie z softem
Masz zwarcie a komputer odcial zasilanie
Witam, Byłem u mechanika rano i przeskanowałem auto po tej trasie. I takie o to błędy wyrzucił. - DF084 Obwód czujnika położenia zaworu EGR; Przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy -Obwód wtrysku cylindra; zbyt niskie napięcie prądu sterowania wtrysku ( tak jest w przypadku każdego wtrysku. kody błedów : DF099, DF101, DF102, DF100) - DF067 Obwód czujnika...
wiązka do zbadania, poszukać czy nie ma zwarcia
Może być zwarta wiązka w przelotce lewych drzwi.
Gdzieś na magistrali CAN jest zwarcie. Dokładnie obejrzyj wszystkie lampy czy nie ma potencjalnego przecieku/zawilgocenia. Wszystkie te, które są testowane po CAN. Rozłączaj po kolei lampy i sprawdzaj czy wyskakują błędy; przy tej lampie, która ma zwarcie błędy nie wyskoczą, będzie jedynie błąd tej lampy / brak świateł mijania itp. ale inne nie wyskoczą.
Bardzo proszę o opis pinów przepływomierza 6 pinowego zastosowanego w Renault Master, ponieważ mam błąd zwarcia do plusa przepływomierza. Dodano po 2 Na wypiętej wtyczce mam przejście pomiędzy pinem 2 a 6 na wtyczce.
czyli sugerujesz, że ewentualne zwarcie w instalacji do plusa bądź masy, pojawia się jedynie podczas kręcenia kołem? jak przestajesz obracać, to zwarcie znika? Gdzie tu sens i logika;) nadal twierdzę, że problem jest w koronce,a ty pokręciłeś coś ze stronami przy zamianach, ale niech inni się wypowiedzą.
Witam ..... mianowicie problem to Master 3 bi turbo..... Wywala komunikat Sprawdź układ ESC i Ruszania po gore. Błędy P 1201, P 1202, P 1203, P 1204 Wtryski nowe. kable na wierzchu. Kasowanie błędów pomaga na chwile góra dwa dni. Do tego błąd multipleksu nie prawidłowe informacje. Błąd w radiu,, zwarcie tylnych głośników ?----te auto ma tylko dwa przednie?//...
Problemem był czujnik ciśnienia doładowania. Założony był jakis chinol ktory robił zwarcie na napięciu 5v. Zostaje kwestia grzania świec. Ma ktoś schemat zasilania moduły świec?
Witam pewnie odgrzewany kotlet jak tak z góry sorki Renaut master III 2.3 dci 150km 2016r Przełożyliśmy skrzynie z automatu na manual automat z tym robotem Nowa skrzynia sprzeglo dwumasa docisk wszystko podłączone i w sumie działa odpala na zwarcie ale normalnie nie...tzn z kluczyka Moje pytanie co teraz zrobić co wymienić by auto normalnie funkcjonowało...
Były sprawdzane w specjalistycznym warsztacie i było ok czy jest możliwe że mechanik przez zwarcie instalacji mógł je uszkodzić bo dziwnie po włożeniu silnika były do wymiany czujniki przepływomierz a przed remontem wszystko było ok
Napis SERV może oznaczać wszystko, nawet jak paliwo będzie na rezerwie to też SERV wyświetli. Możliwe, że gdzieś jest zwarcie na zasilaniu świec żarowych, warto sprawdzić czy kabelki nie mają zwarcia do masy. Sprawdź czujnik położenia wału korbowego. Dobrze by było podpiąć pod komputer dedykowany do tego modelu, dane są odczytywane po CAN, najlepiej...
Odnalezione, zwarcie na oświetleniu tablicy rejestracyjnej, korozja, wymienione, teraz pozycje z prawej strony i podświetlenie zegarów świeci :) Dziękuje za pomoc
Podpiąłem samochód pod clipa. Wyskakuje błąd DF226 - obwód zaworu dolotowego, a po prawej CC (zwarcie). Gdzie szukać przyczyny zwarcia? Na wiązce, z której wychodzi wtyk podpinany pod przepustnicę? A i przepustnica jest otwarta w 7% (na zgaszonym silniku). Nie wiem, czy tak powinno być. Czy za pomocą clipa mogę sprawdzić napięcie na wtyczce przepustnicy?
P0606 może mieć związek ze zwartą jedna z 3inii 5v
Kolego, ja wyeliminowałem klekotanie w tym zakresie obrotów, granie wtrysków, dymienie na biało. Powód był jeden: niedrożny przewód podciśnienia sterującego, był zagięty.... A dziwne działanie silnika, problem z czujnikiem różnicy ciśnienia DPF, walił zwarcie na sterownik. Wymień albo odłącz wtyczkę, w moim przypadku to pomogło. Co jakiś czas wywalało...
Ja tych błędów nie mieszam. One wyskakują jednocześnie przy próbie odpalenia silnika. Brak mi informacji, jakie napięcia mają być na tych czujnikach. Podejrzewam zwarcie pomiędzy kablami czujnika wału i lewego tylnego koła. Czy w takim przypadku sygnał obrotów silnika wysteruje w ABS prędkość 14 km/h??? Schemat sterownika silnika mam, ale nie mam schematu...
Renault Master II 2.5 dci 2010 rok auto podczas jazdy zgasło, nie odpala. Jest błąd DF209 czujnik położenia zaworu egr zwarcie lub obwód przerwany błąd stały. Świecą się kontrolki od świec, serwis i check. Jakaś pomoc, czy od tego by nie odpalał (kręci normalnie)?
Swiat jest mały autko stoi u mnie w warsztacie. Diagnoza komputerowa: 1.uszkodzony sterownik silnika/ecu - po skasowaniu wywala non stop w/w błąd. 2.czujnik wałka rozrządu sygnał za wysoki- załozony nowy oryginał nadal to samo (Do własciciela auta . Auto niestety nie odpalało normalnie. Musiał troszke pokrecic zanim odpalił bo brakowało synchronizacji...
Takie coś odszukałem. DF013 Renault Auto Kod usterki Kod usterki Renault Auto DF013 W pojazdach z elektronicznie sterowaną automatyczną skrzynią biegów, elektromagnes zmiany biegów 3-4 odpowiada za uruchamianie obwodów hydraulicznych w celu aktywacji sprzęgieł lub taśm, które zmieniają biegi wewnątrz automatycznej skrzyni biegów. Komputer zauważa, że...
Witam, w Masterze II z 2007 roku padły: migacze, światła awaryjne, oświetlenie kabiny (to pod sufitem), centralny zamek (nie reaguje na przyciski na kluczyku jak i na przełącznik na podsufitówce), silnik nie odpala ale rozrusznik kręci. Tak jak by była to blokada od alarmu.. czy immobilizer. Jak do tego doszło.. odpaliłem auto, załączyłem światła, dmuchawa...
witam mam podobny problem czy twój został pomyślnie rozwiązany ? co było powodem ? u mnie jeszcze wyswietla zwarcia w obwodach klimatyzacji df121,abs,czujnika temperatury df002oraz przerwa w obwodzie pedału przyspieszenia df036 brak zasilania przepływomierza zwarcie w obwodzie df019,nadmierne obroty kola zamachowego df023 przerwa w obwodzie iglicy wtryskiwacza...
Tą masą steruje moduł zabezpieczeń i połączeń pod maską ( skrzynka bezpieczników i przekaźników) . Ona dostaje sygnał po sieci CAN z modułu zespolonego w kabinie aby wysłać masę do tego przekaźnika . Z kolei moduł zespolony musi dostać info z haka przyczepy ( dokładnie tak , ponieważ te "obrysówki" podłączyła firma zabudowująca pod wyjście świateł pozycyjnych...
gienek 1000 . 6 cienkich przewodów -to przewody sterujące. Temperatura przed uruchomieniem silnika ,po uruchomieniu , i inne informacje. Kol.rbiegan pytał o polaryzację "grubych przewodów". Jest inaczej ? Następna bzdura w kontekście opisywanego modelu pojazdu i zastosowanego w nim sterownika świec żarowych Dodano po 1 Wydaje mi się, że przekaźnik...
Ok super koledzy dziękuję za zainteresowanie moim tematem. Napiszę tak: dogłębnie jeszcze raz wszystko sprawdziłem i okazało się że bezpiecznik który znajduje się na plusie akumulatora miał pęknięcie prawie niewidoczne( bezpiecznik ma 40A taki duży - znajdują się tam trzy bezpieczniki na klemę plusową. Niby przejście prądowe było ale jak delikatnie...
Witam! Jechałem do pracy i nagle wyskoczyła mi kontrolka akumulatora i stopu. Po zatrzymaniu pojazdu i wyłączeniu silnika pojazd już nie chciał odpalić. Później po odpaleniu z po pychu gasił się przy niskich obrotach jak gdyby brakowało prądu. Dodatkowo bardzo dziwne zachowanie, że migają wszystkie kontrolki jak oszalałe co widać na załączonym filmiku....
Możliwe usterki to:1.Zawór EGR(zabrudzony,źle włożona wtyczka zwarcie we wtyczce ,auto będzie pracować przy zdjętej wtyczce)2.Zamocować akumulator i sprawdzić dodatni przewód(w plastykowej obudowie obok akumulatora-poluzowany)3.Czujnik położenia wału . Nie wiem jaki masz motor ale w mojej firmie jest master 2.5tdi i tam była podobna sytuacja, poszedł...
(...) zapiętym poza zakresem? Co może być przyczyną? Adblue dozuje mocznik (at)ElektrodaBot AI: Czy pojawiają się jakieś kody błędów (DTC) związane z czujnikiem NOx lub systemem AdBlue? E059 nox A AI: Czy były wykonywane inne naprawy lub zmiany w pojeździe przed wystąpieniem problemu z czujnikiem NOx? Nie Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Z opisu wynika,...
Dokładałem dzisiaj tempomat do mastera z 2004 roku procedura ta jest bez sensu i nie ma opcji przeprogramowania licznika przez uch .Dziwi mnie że w tym aucie z tego roku brak wejścia i diagnozy licznika .Chyba trzeba by było przeprogramować eprom licznika.Ale nie chodzi o wyświetlanie ,tempomat chodzi dziwnie ,zastosowałem nie oryginalne przyciski wartość...
POdaj które sie zwarły , może je przytopiło. A radio gra normalnie teraz , fabryczne czy dodane?
Następnie amperomierz podłączyłem do plusa i kabla dającego impuls W ten sposób zrobiłeś zwarcie i teraz alarm już mógł trafić do "krainy wiecznych łowów". Amperomierz jest widziany w układzie jako "kawałek drutu". Dowiedz się więcej o sposobach pomiarów napięcia i prądu, bo czarno widzę Twój samochód i ten alarm.
Witam, Problemem był mechanik, który nie znalazł spalonego bezpiecznika. Ale nie wiem dlaczego komputer odciąć zasilanie od wszystkich układów. Może doszło do zwarcia, narazie wszystko działa po skasowaniu błędów. Pozdrawiam
Witam! Brak wycieraczek czasowych i spryskiwacza Spryskiwacza brakuje cały czas (silnik sprawny), w parametrach nie widać zmiany stanu po naciśnięciu na manetkę... Jak włączy się na przełącznikiem na czasowe to wycieraczki chodzą 7/9 razy i zatrzymują się gdziekolwiek...w parametrach cały czas włączone??? Tylko jakby na chwilę mignie napis BRAK i wtedy...
Mam problem ze światłami przeciwmgielnymi tylnymi, non stop świecą, chyba że wyjmę kostkę ze zworą w tylnym lewym słupku lub wyjmę bezpiecznik od kierunkowskazów, ale wtedy zaczynają świecić światła tylne drogowe. Instalacja wygląda ok, nie ma też problemu w haku. Już zgłupiałem, zostaje tylko BSU, cały czas jest alarm zwarcia 12 świateł przeciwmgielnych.
w moim przypadku zwarcia w sieci can zrobil sterownik pompy wspomagania
(...) wcześniej MAP sensora i czujnik położenia wału korbowego na nowe OE i bez zmian Dodano po 7 Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik prosi o pełny schemat elektryczny sterownika Continental SID310 (z dokładnym opisem pinów i sposobem generowania napięcia referencyjnego 5 V), a także o analizę niskiego napięcia (ok. 2,1–2,3 V) na linii zasilania...
Wczoraj odpiąłem aku na 12 godzin i nic... Właśnie kiepsko, że nie mam tego clipa. Launch master pokazuje błąd uch<>czytnik i jeszcze jakieś błędy, że unlocking i locking relay mają zwarcie do +12V. W parametrach karta włożona do końca, ale niezsynchronizowana. Mega Macs 42 pokazuje zero błędów, a w parametrach nieaktywny przełącznik krańcowego...
bo jeden z zamków jest "master" i ma czujnik otwarcia pojazdu kluczykiem... W tym aucie sterownik w drzwiach kierowcy nie jest master (oszczędności) - można to sprawdzić zamykając auto mechanicznie z zewnątrz poprzez przekręcenie kluczyka w zamku w drzwiach kierowcy - zamkną się tylko drzwi kierowcy a pozostałe zostaną otwarte. Skoro w aucie było coś...
Sama ładowarka może spowodować przegrzanie i w końcu przepalenie bezpiecznika a w efekcie zanik prądu. Sprawdż przede wszystkim bezpiecznik od zapalniczki i najwyżej zapodaj o 5A większy. Natomiast drugą sprawą jest sama wtyczka, którą wkładałeś jak Ci prądy siadły. Chodzi o to ja kiedyś się z tym problemem szarpałem a okazało się że wtyczka miała w...
Zewrzyj z pierwszym. I zobaczysz co dalej. Ale jeżeli błąd P0101 to Bosch.............................
a jak sprawdzic czujnik wału ? Wprowadzenie Czujnik położenia wału korbowego (CKP) jest kluczowym elementem systemu sterowania silnikiem, który dostarcza informacji o pozycji wału korbowego do jednostki sterującej silnikiem (ECU). Uszkodzenie tego czujnika może prowadzić do problemów z uruchomieniem silnika, nierówną pracą na biegu jałowym, a nawet...
Zawór na listwie to banał ,wykręcasz i idealnie pod niego pasuje 2grosze jako mięka podkładka .Dokrecasz i zgłowy .Jest to zawór coś jakby bezpieczeństwa taki dodatek wrazie czego.Zlądowałem u mechanika Altronik (jest tu na forum) facet ze świdwina Ponoć miał być najlepszy w okolicy .Postawiłem auto na warsztat po dwóch dniach telefon że wiedzą co to...
Renault Master 2.5 DCI - wersja bez przepływomierza. W chwili obecnej Master ma totalny brak mocy, nie kopci, zapala idealnie. Silnik praktycznie wyremontowany - przyczyną było zerwanie paska rozrządu. Zapadła decyzja o wyciągnięciu, naprawie. Pierwsze problemy pojawiły się z wtryskami, dwa poszły gładko - dwa były wyrywane na prasie hydraulicznej (po...
Pocieszyłeś mnie zamówiłem też dzisiaj drugi licznik na podmianę. Ale z tym olejem się wystraszyłem się wydawało mi się że to działa inaczej . Zwarłem czujnik ciśnienia oleju do masy żadnych objawów ani kontrolek ....
zamieszczona jest tam fraza "z wyjątkiem wersji bus". Kiepsko. Bez różnicy , bus czy zwykły . Przekaźnik zawsze w tym samym miejscu. Bus ma tylko więcej rożnych przekaźników. po wyciągnięciu podkładek foliowych spod żarówek świateł cofania, nie zaświecają się Wyciągnięcie owego przekaźnika nie powoduje żadnej zauważalnej reakcji w pojeździe Teraz już...
poszukaj przekaźnika głównego pod maską zewrzyj palcem i masz połączenie i diagnozę zgaśnie ci imo pozdrawiam
Mam problem z Renault Master 2.5 dCi 2006, od pewnego czasu pali się bezpiecznik stopu, czujnik wymieniony, żarówka też. Przy spaleniu bezpiecznika auto spada na obrotach i jedzie max 80 km/h. Nie mamy już pomysłu, gdzie szukać problemu, lecieć po każdym kablu szukać zwarcia? Dziś po wymianie bezpiecznika było ok, trzasnęłam drzwiami i znów to samo....
Jak płyn zejdzie poniżej elektrod to obwód będzię otwarty Też będzie działać. Brak płynu rozłączy cewkę przekaźnika, zewrze styki i włączy brzęczyk. Zasada jest prosta, już teraz sobie poradzisz. :)
tez tak myslalem lecz po odlaczeniu przetwornicy , dalej nie swieci dioda od akumulatora, boje sie ze doszlo do jakiegos zwarcia i ze aku poszedl w pi..., ale mowie to by sie nie ladowal
Witam .Posiadam mastera od niecałego roku i problem był z odpalaniem bo siadał akumulator.Zakupiłem nowy i problem pozostał. Po ok tygodniu do dwóch autko słabo kręciło i napięcie spoczynkowe na aku 12.2 więc ładowałem i jeżdziłem. Wczoraj w nocy otworzyłem drzwi paki tylne lampki się nie zaświeciły tylko leciutko żażyły. Miernik w łapę i okazało się...
Nie pomoglo :P A czy ktos mi powie gdzie znajduje sie modul immo w tym aucie ?? A wcześniej post pisałem żeby sprawdzić UCBIC czy nie zalało. I zadanie nie odrobione :D Moduł imo siedzi w UCBIC, to ta skrzynka w którą są wsadzone bezpieczniki po lewej stronie kierownicy.
Mimo najszczerszych chęci, nie da się czytać tego co piszesz. Już w diabły tam ortografia, ale to nawet logicznego sensu nie ma. Czy podczas rozmowy z drugim człowiekiem też tak nielogicznie i nieskładnie rozmawiasz? Jeżeli nie, a pewnie nie, to może zamiast pisać, mów do telefonu, a on to napisze. Może większy sens z tego będzie. Zacznij może od początku....
Witam wszystkich. Mam problem z Renault Masterem po powrocie z trasy juz nie odpalił.Nie gaśnie kontrolka od immobilizera,jest brak napiecia na ecu lecz po ręcznym zwarciu przekaźnika(prawa strona pod maską drugi przekaźnik w drugim rzędzie)auto odpala. Może ktoś już męczył się z takim problemem?Ja juz nie mam siły Wspomne jeszcze ze do przekaźnika...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam Mam pewien problem z brakiem informowania o zuzyciu okladzin,do niedawna wszystko dzialalo ok,czyli przy probie odpiecia wtyczki od klockow pojawiala sie na desce info o bledzie,natomiast teraz nie dziala ani przod ani tyl. Dodam ze na jednym pinie wtyczki jest 12v na drugim nic nie ma,przy rozpietej wtyczce oczywiscie. Nie wiem co moglo sie stac,jak...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
master zwarcie renault master master renault
częsty szlifierka kyocera toner zużyty hyundai wentylator chłodnicy
silnik bocznikowy prądu stałego silnik bocznikowy prądu stałego
AL-KO 38 zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem – wyłącznik termiczno-przeciążeniowy Electrolux PerfectCare – dwie poziome kreski „‐ ‐” na wyświetlaczu, brak startu suszenia, blokada panelu, Child Lock, tryb demo