Jak bulgocze i leci dymek z akumulatora(celi)to uszkodzony akumulator przerwa lub zwarcie jednej celi na bank.
Szczotki minusowe to te których obudowy są przynitowane bezpośrednio do obudowy rozrusznika(nieizolowane) . Plusowe to te przynitowane poprzez izolator .Tak to wygląda kiedy masz już założony alternator jeżeli masz jeszcze prądnice to biegunowość jest odwrotna ale jak pisze Kindlar rozrusznik to silnik szeregowy i nawet jak zmienisz mu biegunowość i...
Prawdopodobnie zwarcie w regulatorze napięcia. Mógł być zbyt maj mocy lub w ogóle do innego układu cewek lub był problem z jego masą i się skopcił. Regulatory z reguły są równoległe więc najgorzej się czują gdy instalacja świateł jest nieobciążona. Wtedy muszą zamienić na ciepło prawie całą moc prądnicy. Jeżeli spalił się również obwód ładowania akumulatora...
Lewa strona skrzyni pod cięgnem zmiany biegów . http://obrazki.elektroda.net/52_12856015... Na ścianie grodziowej powinna chyba być kostka / przewody fioletowy i fioletowo biały / po zmostkowaniu można wykluczyć uszkodzenie włącznika przy skrzyni lub potwierdzić diagnozę .
Rozrusznik do wymiany. Czasem w stacyjce potrafi zrobić się zwarcie i wtedy pali rozrusznik. Ale wtedy słychać tak jakby próbę załączenia rozrusznika podczas pracy silnika. Nie słyszałeś przypadkiem podczas jazdy "próby uruchamiania rozrusznika" albo nie słychać było podczas jazdy żeby rozrusznik się uruchamiał?
Panowie co ma czujnik położenia wału do nie kręcenia rozrusznika (jak pisze "kazach" aku naładowany a jest tylko "pyk"!! Masz uszkodzony rozrusznik - robi zwarcie przy kręceniu i zabiera prawie cały prąd z instalacji.... Gdyby był uszkodzony czujnik auto nie paliłoby na pych...
EMS 26112 Sterowanie rozrusznikiem Usterka: Napięcie w obwodzie przekroczyło granice. Przyczyna: Przerwa lub zwarcie do „+” akumulatora obwodu pomocniczego przekaźnika rozrusznika. Uwagi: Zwarcie do +24 V może spowodować niezamierzone uruchomienie rozrusznik Środek zaradczy: Sprawdź komponenty elektryczne, złącza i okablowanie.
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Poszukaj spalonego bezpiecznika prawdopodobnie przy przecinaniu zrobił zwarcie lub później się coś zwarło i dlatego rozrusznik nie ma napięcia, natomiast kilometry żeby ruszyły potrzebny jest tachograf lub odpowiednio zaprogramowany symulator tachografu. Kostki od tachografu nie maja nic wspólnego z rozrusznikiem.
Jeśli po przekręceniu stacyjki kontrolki się świecą i po dalszym przekręceniu w celu rozruchu przygasają lub gasną całkiem a rozrusznik nie kręci to moim zdaniem jedno z trzech: albo akumulator nie daje rady, albo uszkodzony rozrusznik, albo silnik stawia za duży opór. Dla mnie ostatnia możliwość jest mało realna bo nie grzebałeś nic przy silniku. Jak...
Kolego Cycek666 Włącznik rozrusznika (elektromagnes) pobiera znacznie większy prąd (na cienkim kabelku) niż powinien. Jest to pewne, bo przepala bezpiecznik - o czym sam napisałeś. Przejdźmy do najprostszych zależności w elektrotechnice: co powoduje zwiększony prąd w przewodzie? Powoduje ZWIĘKSZONY SPADEK NAPIĘCIA! Mówiąc bardziej przystępnie: jeżeli...
Linia 50 to sterowanie cewki rozrusznika ze stacyjki czyli normalnie rozruch.Dlatego ten kabelek trzeba odnaleźć.Jak podasz tam plusa to rozrusznik powinien działać.Jak podłączysz żarówkę to ma świecić przy rozruchu.Po co to?Po to by zdiagnozować np kostkę stacyjki.A bezpiecznik to nie wiem dlaczego się spalił.Są jeszcze inne obwody przecież na nim...
Idź po grubym kablu od + akumulatora, znajdziesz elektromagnetyczny wyłącznik rozrusznika, ma 2 śruby prądowe i małą wtyczkę do sterowania, odłącz ją, jak dalej rozrusznik będzie kręcił to sam stycznik się "zespawał". Jak nie będzie kręcił, to szukaj gdzie jest zwarcie na kablu sterującym
Sprawdź klemy czy sa dobrze założone. Jesli podczas próby zapalania gasna kontrolki to wlaśnie nielacza klemy lub siadl akumulator ewentualnie jakies zwarcie w rozruszniku (najmiej prawdopodobne) jesli nie przygasaja tylko np pyka itp. przy próbie uruchomienia to juz raczej rozrusznik (elektrowlacznik ewentualnie cos sie przycina). Stawiam na to pierwsze....
Jeżeli włącza się wentylator to prawdopodobnie padł przekaźnik ECU.
Witam Odłącz cienki przewód od automatu przy rozruszniku,następnie połącz na moment ten zacisk z głównym (+)rozrusznika kawałkiem przewodu,jeżeli rozrusznik zaskoczy ,to masz zwarcie w instalacji tak jak wcześniej koledzy sugerują.Natomiast jeżeli będzie bez zmian ,sprawdź przewody(może być nawet słaba masa).
Podczas włączania silnika masz wyłączony napęd kosy? Możliwe, że rozrusznik ma zwarcie lub wytarte tulejki. W jakim stanie jest komutator, sprawdź czy przekładki izolacyjne nie wystają.
Jak wspomniał kolega wyżej przyczyn może być kilka. Rozrusznik kręci powoli ponieważ jest spadek napięcia w skutek zwarcia lub zbyt duże obciążenie mechaniki rozrusznika. Zwarcie może występować np.: wskutek zbyt dużego zapylenia w pobliżu szczotko-trzymacza. Często pył z zużywającego się komutatora oraz szczotek powoduje zwarcie, co jest bezpośrednią...
Stu procentowej pewności to nie mam .Napisałem tylko z tej tabeli którą znalazłem na internecie kod błędu.5 migniec czyli " rozrusznik otwarty lub zwarcie rozrusznika" Myślę że winny będzie komputer znalazłem na internecie podobno odblokowany za 340 zł delortto.Wymieniał ktoś już taki sterownik w tego typu skuterze ?Dało to jakiś efekt ?
witam, wyjmuj rozrusznik i sprawdż elektromagnes, jest zwarcie i dalsze opisywanie nie ma sensu, jeszcze sprawdż czy jak odepniesz ten przewód to jest ok, jeśli tak to wina elektromagnesu jeżeli dalej jest problem to na wiażce jest zwarcie i trzeba szukać gdzie sie przetarł przewód, powodzenia
Witam .Najprawdopodobniej masz rozrusznik do roboty. Robi zwarcie lub tak duży ma pobór prądu.
Napisz dokładniej coś na ten temat: czy kręci rozrusznik normalnie, czy z popychy pali od razu bez większego pchania; bo jeżeli pali bez problemu z popychu, to wiadomo, że cos z rozrusznikiem. Żadne czujniki itp. nie mają na to wpływu, skoro silnik zapala bez użycia rozrusznika. Może masz zwarcie na akumulatorze na jednej celi i nie chce kręcić rozrusznik?...
Pali mi bezpieczni więc zwarcie musi być na przewodzie zapalającym zapłon tak mi się wydaje. Pytanie czy opel ma jakieś słabe miejsce czy zwarcia muszę szukać od początku kabla do końca rozcinając cała wiązkę Jak przepala ci bezpiecznik to oznacza że masz przebicie na przewodzie do masy, lub w momecie podania z stacyjki napięcia czy to rozrusznik czy...
Trochę się powtórzę z tym co mówili przedmówcy. Jest gdzieś słaby kontakt przewodów od akumulatora. Zacznij od sprawdzenia klem a później sprawdź oczka tych przewodów w kontakcie z masą samochodu a później oczko plus na rozruszniku. Możesz też mieć uszkodzony rozrusznik, który pobiera za dużo prądu (robi zwarcie ) np przez zacieranie. Możesz sprawdzić...
Jeżeli tak to pozapalały by się kontrolki ABS itp. Jesteś na 100% pewny że prąd nie dociera? Jak nie chce odpalić to zwarcie przekaźnika powoduje rozruch? Bo może sam rozrusznik się kończy.
wydaje dziwny dźwięk ? nie kreci przypadkiem w drugą stronę ?
Witam. Zgadza się alternator nie pobiera prądu. Alternator jest to generator prądu (tak samo jak prądnica) czyli przy napędzie od silnika wytwarza się prąd elektryczny. Z twoich pomiarów przerażają mnie małe wartości, napięcie ładowania (na akumulatorze) przy włączonym silniku na biegu jałowym powinno wynosić 14-14,5 V, natomiast przy zgaszonym silniku...
tylko, że nie kręcił wgl. rozrusznik Uruchomienie rozrusznika to najpierw załaczenie przekaźnika gdzieś w skrzynce, potem wciągnięcie rdzenia elektromagnesu "automatu" rozrusznika, które powoduje przesunięcie zębnika bendixa i zwarcie styków zasilających rozrusznik. "Automat" słychać zwykle jako dość głośne szczęknięcie pod maską. Teraz tak - jeśli...
Problem odpalenia stoi w sterowniku silnika, więc nie potrzebnie użyłeś siły ;) Natomiast każde zwarcie może ubić sterownik, immo, oraz inne podzespoły. Na Twoim miejscu weź ten za 100 zł na próbę, odłącz wszystko od immo i zobacz czy pali. Jeżeli się uruchomi silnik to wiesz co Cię czeka.
Dla Ciebie to trzy minuty, dla mnie też trzy minuty, ale dla kogoś, kto nie zna podstaw zwarcie przewodów pozwoli wyeliminować usterkę wyłącznika. Wiem, że to partacka metoda.
Nie wiem czy dobrze cię zrozumiałem, ale jeżeli rozrusznik kręci już po podłączeniu aku, czy włączeniu zapłonu to: Pier*olnij młotkiem w automat (to cieńsze okrągłe z kablami) na podłączonym aku. Jeśli pomoże to automat do wymiany.Jeśli nie pomoże to odłącz cienki kabelek od rozrusznika.Jeśli to pomoże to znaczy że masz zwarcie w instalacji. Jeśli rozrusznik...
No to każda z tych 4 przyczyn trzeba sprawdzić może radio robi zwarcie Również tak duży pobór może powodować alternator lub rozrusznik Trzeba by było wypiąć alternator i powtórzyć pomiar No ale zaczął bym od sprawdzenia tego do czego już doszedłeś radio itd
Sprawdź dokładnie jaki kabel przykręciłeś do elektromagnesu(na pewno czerwony?) Do górnej śruby mocującej rozrusznik przykręciłeś masę silnika?(czarny przewód)
golf ma silnik 1.4. 16v bezpieczniki są wymienione auto kręci ale nie pali
Witam no jak widzisz to tylko wystarczy troszeczkę poczytać z regeneracją rozrusznika nie powinno być problemu najlepiej gdybyś kupił na szrocie używany sprawny ,lub z dwóch złożył jeden.A gdzie było to zwarcie wirnik ,czy stojan regeneracja jest do zrobienia potrzeba trochę cierpliwości .
Powodów może być setki. Czy rozrusznik pracuje? Czy jest iskra? Czy jest paliwo i pompa je podaje?
Przecinasz przewód sterujący rozrusznikiem (stacyjka-wyłącznik elektromagnetyczny rozrusznika), włączasz w to przecięcie styki dodatkowego przekaźnika, cewkę przekaźnika z jednej strony łączysz ze stykiem 30, a z drugiej strony podajesz masę przez ukryty wyłącznik. Aby rozrusznik zadziałał jednocześnie musisz przekręcić stacyjkę w pozycję ROZRUCH i...
Przyciąga przez szczotki, a podtrzymujące może nawet nie pyknąć, więc bym sprawdził, czy silnik się kręci bez udziału automatu. Zwarł grube śruby. Nie pamiętam czy łatwo to zrobić, ale zwieranie może być spektakularne, i trochę przerazić, więc bezpieczniej będzie go wykręcić. I skoro bawimy się zwieraniem, to jeśli stary akumulator jeszcze coś sobą...
Ten bezpiecznik zasila również ESOS i myślę że tam jest problem sądząc po objawach.Albo przetarty przewód najbardziej prawdopodobne) albo zwarcie w cewce.Obejrzyj przewód przy pompie wtryskowej i dalej czy nie leży gdzieś na gorącej rurze.Skoro nie odpalał a kręcił to zawór na pompie najbardziej podejrzany(i jego zasilanie) Bezpiecznik ten nie zasila...
Co byście obstawiali przy takich objawach ze raz na 5 -10 odpalę rozrusznik nie kreci, słychać tylko cykanie, ale po zwarciu śruby elektromagnesu z zasilaniem rozrusznika nawet na 1 sec od razu kreci i można tez tak odpalić. Jak tylko na 1 sec zewrę przewody tak że tylko zaskoczy można już następnie odpalić normalnie z kluczyka.... 1. Szczotki to raczej...
Odpowiedziałeś sobie sam - sarna prawdopodobnie uszkodziła instalację lub jakiś element elektryczny, co spowodowało zwarcie i stopienie bezpieczników. Podejrzewam, że gdzieś instalacja po prostu przebija na karoserię. Rozrusznik się grzeje, bo prąd gdzieś ucieka na masę a nie zapala, bo wtrysk z tego samego powodu dostaje za mały prąd... Jeśli się nie...
Musisz jednak rozebrać rozrusznik i posprawdzać.
Pozostaje podnieść skrzynkę i iść po wiązce sprawdzając, czy nie ma gdzieś przebicia na masę. Najczęściej zwarcie jest w komorze silnika. Jeżeli nie znajdziesz zwarcia, to pozostaje odcięcie tego obwodu tuż pod skrzynką i zrobienie by-passa do wtyku pompy... Rozrusznik wisi na przekaźniku R1, którego masa cewki chyba łączona jest przez ECU. Tak na 100%...
Czyli twierdzisz, że w jednej chwili zbiegiem okoliczności padł rozrusznik i osobno zapłon Tak twierdzę! Zwarcie w rozruszniku , było powodem uwalenia, któregoś z elementów, odpowiedzialnych, za generowanie iskry!
Może to być usterka w magistrali V-CAN1 lub V-CAN2, możliwy jest immobiliser, możliwy jest przekaźnik lub przewody do zasilania DMCI ECU.
Normalnie na kolor iskry. Jak fioletowa to dobra. Nie no co za pytanie. Kto Ci każe wymieniać. Wiesz co akurat jeżdżę po ludziach, więc wiem. Jest miliony tego. Co wiecej zimny olej też ma znaczenie to rozrusznik kręci słabiej. Sprawdzenie cewki na omomierz - miernik między fajkę a masę: 4,7kΩ dobra, nowa 2,7kΩ zwarcie uzwojeń (przykładowo)...
Poprawić główne zasilania i masy. Zacząć od klem na akumulatorze.
Tak już doszedłem że na prawo od kluczyków, za szybko patrzyłem i uznałem rozrusznik za prądnice i jajca wyszły. Na początek zmierz amperomierzem pobór prądu z akumulatora (ustaw zakres 10A) po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłon - nie odpalaj go wtedy bo spalisz amperomierz....
Witam akumulator ładowałeś dobrze co to jest 15 godzin aby w pełni naładować akumulator powinien sie ładować 60 godzin oczywiście z odpowiednim natężeniem prądu w tym przypadku 5,5 A wiec akumulator masz jak najbardziej w porządku i pamietaj żeby podczas ładowania odkręcać korki A w rozruszniku to jak ci taki opór stawia to musisz mu na 100% wymienić...
A co innego mogłoby robić blokadę zapłonu? Zwarcie w kablach, uszkodzenie sterownika, uszkodzenie stacyjki, uszkodzenie kluczyka - ze dwa tuziny przyczyn się znajdą. W moje Toyocie jeśli immobilizer blokuje rozruch - to rozrusznik się kręci ale silnik nie odpala. To może być problem z elektryką, takie usterki są kłopotliwe i drogie usunięciu, trzeba...
rozrusznik zwarcie rozrusznik zwarcie silnik zwarcie renault rozrusznik
gazowa kuchnia zostawia paski amplituner at9010
zmywarka eem48321l brother hasło
Citroen C4 Grand Picasso - problem z otwieraniem klapy bagażnika Specyfikacja procesora Intel Celeron 550 2.00GHz