czy zakładasz oryginał beru, czy zamienniki? wygląda na zbyt duze zasilanie ew. brak masy lub jakies zwarcie.
A więc tak sprawdziłem wszystkie kable ( styki połączenia itp ) po izolowałem to co mi się nie podobało, wszystkie kostki przeleciałem WD-40. Tak jak w/w mówił sprawdziłem przy skrzyni biegów ale tam jest ok. Zauważyłem, że jak wymienię bezpiecznik i na postoju przełączam kierunkowskazy to jest takie mrugnięcie na kontrolkach na desce rozdzielczej....
prawdopodobnie wypadaly ci zaplony i dlatego paliwo spalalo sie w wydechu. zobacz jeszcze do instalacji bo moze cos zle zrobiles. a swoja droga to podlacz oscyloskop i zobacz jakie sa impulsy sterujace cewke , moze jeszcze cos padło?
Masz zwarcie, robiło się na czujniku świateł cofania, po prostu kable idące do czujnika przecierały się o spodnie oblachowanie.
Witam. Problem rozwiązany. Po wizycie u elektryka okazało się, że było zwarcie na zasilaniu przekaźnika wycieraczek. Naprawili jest wszystko w porządku.
Błąd opisywany jako "zwarcie do masy" to po prostu w 99.9% przerwa w obwodzie.
Do oryginału, co masz na myśli ? Ze przy montażu gazu został wyeliminowany ?
Zwarcie głównej diody ,do wymiany mostek prostowniczy.P
No racja. Przepraszam za wprowadzenie w bład.
W takim razie skończył ci się rozrusznik. Szczotki do wymiany oraz czyszczenie kanałków na komutatorze, bo robi się zwarcie i dużo prądu wtedy ciągnie.
11A to dużo, być może zwarł sie przekaźnik pogrzewanej szyby.
To skoro po podłączeniu tego zabezpieczenia przeciwprzepięciowego ciągle jest zwarcie to znaczy że jest on zepsuty albo co mało prawdopodobne (bo zwarcie jest również podczas wyłączonego silnika) występuje napięcie przekraczające 24V.
Problem rozwiązany. W sensorze na procesorze Infineon, miedzy nogami 33 i 34 spoczywała kuleczka cyny, pozostałość po procesie produkcyjnym. Kuleczka powodowała zwarcie. Po jej usunięciu usterka ustąpiła. Temat zamykam.
Miałem podobny problem w swoim fordzie focusie. Nawalił mi kabel doprowadzający prąd do rozrusznika (+). Należałoby sprawdzić jego stan. A jeśli chodzi o zwarcie (jeśli jesteś święcie przekonany, że to to, musisz psrawdzić sam rozrusznik, ponieważ on pobiera bardzo dużo mocy i jeśli jest w nim zwarcie, to może doprowadzać do rozładowania akumulatora.
Tak jakby od radia. Mechanik raz powiedzial,ze jakies zwarcie jest,innym razem ze silnik sie zatarl.
Witam mam problem ze skoda felicia 1999 rok wczoraj po przyjechaniu z pracy samochód działał bez problemu natomiast rano po włożeniu kluczyka do stacyjki nie kręci rozrusznikiem i zapaliła się czerwona katrolka z wykrzyknikiem wymieniłem przekaźnik i dalej nic rozrusznik działa bo sprawdzałem na zwarcie i odpalił bez problemu proszę o pomoc z góry dziękuję
a jak przestajesz zapalac to milknie czy wyje jeszcze pół minuty. Może jakieś zwarcie przy rozruchu i tak spada napięcie ze alarm sie drze
Czy przy próbie uruchamiania przewód prądowy robi się gorący ? Jak jest gorący zwarcie robi rozrusznik. Jak jest zimny szukaj złego połączenia + lub masy Stawiał bym na zły kontakt. Jacek
Witam Po dłuższej przerwie. Zawory ustawione dalej to samo... Podłączyłem VAG-a oto błędy: 537Regulacja Lambda poza specyfikacją - wartość górna 525Lambda Sonda-G39 sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY 525Lambda Sonda-G39 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 524Czujnik spalania stukowego 1 -G61 uszkodzenie 522Czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62 przerwa...
Witam Masz kolego racje ten mechanik to naciągacz zdaleka od niego.W samochodach żadna pamięć sterownika silnika się nie kasuje po odłączeniu akumulatora a szczególnie w tym modelu.Przyczyna musi być inna.Jeżeli został spalony bezpieczni to wygląda to na zwarcie w instalacji zasilającej dany układ i tu należy szukać przyczyny. Pozdrawiam
Na krótko wentylator chodzi normalnie. Na krótko czyli zamiast termowłącznika zwarłem przewody.
Masz diodę spaloną. Masz zwarcie w uzw i będzie ci palić diody. Dodano po 3 Ten alternator kupisz za 60zł.
W klapce bezpieczników i przekazników dosyć często pojawia się zwarcie na przwodzie sterującym przekaźnika sterującego wszystkimi urządzeniami zasilanymi "po stacyjce". Trzeba spradzić, czy nie 'strzela" przy włączonym zapłonie i czy nie jest gorący. Pozdrawiam
przekaźniki raczej mało prawdopodobne może masa ma gdzieś zwarcie, a jak sie zachowuje po zapaleniu? jak właczysz światła i np: kierunki to co sie dzieje ? a ma ładowanie ? może alternator nie ładuje albo padł regulator
Wystarczy że coś się dostało z dna baku między pływak najlepiwj rozłączyć wtyczke od baku są tam dwa przewody jeden z stanu paliwa drugi rezerwa zwarcie każdego z nich z masą załańczają stan paliwa i rezerwe jesli rezerwa się zapali to zabawa z pływakiem.
W twoim aucie jest 9 diod i słabo widzę abyś je z tamtąd wyjął nie mając nawet klucza 16???Oczywiście bez obrazy.Ale to ci się zapewne przyda, bo czegoś się dowiesz, http://autokult.pl/623,alternator-budowa... No tak. ale jak go wyjąłeś to teraz trzeba go rozmontowac i sprawdzić o co chodzi?Może to zwarcie na stojanie, może diody/tu...
Co do złej żarówki to się zgadzam ale ja bym stawiał na zwarcie. Na to, że jest dwuwłóknowa tylko ma zwarte żarniki pozycyjnych i stopu.....(choć przyznam, że nie znam dokładnie rozwiązania w tej skodzinie...). Tak czy inaczej zmienić żarówkę na inną....
Sprawdź dolot pod katem szczelności. Jeśli nic nie było ruszane i jest fabryczne to często nieszczelność jest na styku kolektor ssący/ głowica- te pojedyncze uszczelki sa do bani. Lepiej zastosować cala uszczelkę w Favority (ona jest pod oba kolektory). Sprawdź szczelność psikając jakimś plakiem/ zmywaczem do hamulców w okolice : pod przepustnica, gniazda...
Ja bym na początek zwarcie na tym oporniku zrobił (zmierzyłeś go omomierzem czy trzyma parametry?) i zobaczył miernikiem, czy ładowanie będzie dobre. Nic się nie stanie i nie przejmuj się brakiem kontrolki. Wygląda na zbyt duży opór na wzbudzaniu, i póki jest magnetyzm szczątkowy, alternator wstaje. Można też tak zostawić, pamiętając o "nożnym wzbudzeniu"...
Nic dziś podczas jazdy usterka wróciła. Odłączyłem sondę lambda i pomogło auto jeździ jak na razie nie muli. Napięcie sondy 20 - 180mV wzrośnie do 200mV przy przegazówce (na odłączonej sondzie) Wydaje mi się, że lambda ma gdzieś zwarcie od "temperatury" albo coś w tym stylu bo na vagu oscylowała ładnie a pomiar napięcia i eksperyment z sondą wykonałem...
Witam, jest to moj 1 post wiec prosze o wyrozumialosc :D z gory dzieki. dobra do konkretow skoda felicja 1.3 mpi 98r. problem polega na tym ze .... wymianialem w skodzie polos dułgą , po wymianie nadszedł czas na rozruch silnika , ale niestety dźwięku odpalonego silnika nie uslyszałem oprócz tego slychać było "pyknięcie" od strony bezpieczników. natychmiast...
ak samochód był odpalany poprzez zwarcie dwóch kabli poprzez przycisk albo same kabelki. Napięcie tam (miedzy masą z każdym z zacisków przycisku, przy załączonym zapłonie i obu stanach przycisku) zostało pomierzone? Nie potrafię w tych normach znaleźć numeru "16" a jest pod niego podłączony żółty kabel czyli prawdopodobnie z rozrusznika, według norm...
Na krótko to zasialnie podłączone do wentylatora, czy zwarte kable przy czujniku?
Wygląda mi na zwarcie w jednym z siłowników.Jeśli jest to centralny uniwersalny to centralka może już być padnięta.Trzeba wyciągnąć centralkę i sprawdzić ją w środku, zobaczyć czy nie ma spalonych ścieżek.
Skoda felicia. Kabel 7 żyłowy. Przeciwmgłowe w 13 pinowym jest cofania. Ok ale te wartości pomiarowe są bez podłączonej przyczepy, więc coś w samochodzie mam nie tak. Tylko co i jak do tego dojść
W takim razie jeżeli pompa pracuje przy zwarciu przekaźnika to sprawdź czy tłoczy paliwo i sprawdź czy iskra jest.
Witam ponownie odczytałem dziś błędy ECU: 1087Nie przeprowadzone podstawowe nastawienie nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 537Regulacja Lambda poza specyfikacją - wartość górna - BŁĄD SPORADYCZNY 525Lambda Sonda-G39 przerwa w obwodzie - BŁĄD SPORADYCZNY 525Lambda Sonda-G39 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 525Lambda Sonda-G39 sygnał za mały -...
pozycja robi Ci gdzieś zwarcie do "15" A gdzie : wiązka klapy tył (ta harmonikja),kostka stacyjki, wyłącznik świateł lub: ha!!! i tu zaczynaja się schody instalacja do przekopania ps:zaczął bym od klapy, tam "siedzi" "15" na silnik wycieraczek i szybę (trzeba by sprawdzić w schematach)
Witam. Wysiadły nagle wycieraczki na tylnej szybie. Kable są ok, silnik ok, bezpiecznik ok (wiszą na nim też przednie wycieraczki ale te działają). Wyciągnąłem przekaźnik z elektroniką (zdjęcia) i.... no właśnie. Siedzi tam jakiś scalak o oznaczeniu M77AB. Ma ktos może namiar jak go sprawdzić? Końcówki nie są opisane, wg http://obrazki.elektroda.net/8_126105275...
tak jak kolega wyżej napisał pompa albo po prostu kable od czujnika robią zwarcie - na te kable działają czynniki zewnętrzne więc z czasem coś mogło nawet podczas jazdy uszkodzić wiazke... Dodano po 1 spróbuj na przekręconej stacyjce podnieść z jednej strony auto i kręć kołem - jeśli pompa jest ok to powinieneś słyszeć jak pracuje...
Achh, zle to ująłem - dodam, ze nie jestem jakims mechanikiem czy cos. poodpinalem wszystko co mogloby pobierac prad np. radio z kostki. Bo gdzies wyczytalem zeby tak odlaczyc po kolei rozne rzeczy wewnatrz i byc moze ktoros z nich jest feralne, powoduje zwarcie gdzies i zzera prad. Przepraszam ze o tym zapomnialem w glownym poscie. Co moze byc jeszcze...
Sprawdź przewody w peszlu przy tylnej klapie Pewnie zwarły się kable od podgrzewania tylnej szyby z kablem od podświetlenia tablicy rejestracyjnej Pzdr
Witam. Mam problem ze swoim wehikułem. Kiedy wysiadałem z auta, po wyciągnięciu kluczyka wszystko było ok, przynajmniej tak mi się wydaje, ale kiedy wsiadałem patrzę i ku mojemu zdziwieniu leciutka żarzą się kontrolki od akumulatora i oleju które po normalnym włączeniu stacyjki się świecą a po zapaleniu silnika gasną. Dodam że możliwy jest alternator,...
Witam. Podłączyłem tani interfejs, programem VAG odczytałem 2 błędy. 537Regulacja Lambda poza specyfikacją - wartość górna - BŁĄD SPORADYCZNY 525Lambda Sonda-G39 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY Po skasowaniu i króciutkim przygazowaniu (kilka razy zwiększam obroty) wyskakuje: 537Regulacja Lambda poza specyfikacją - wartość górna - BŁĄD SPORADYCZNY...
1. Nie. To świadczy o tym, że cały obwód wentylatora jest sprawny. Czujnik w chłodnicy jest włącznikiem termicznym, więc działa zero-jedynkowo. Skoro włącza wentylator po nagrzaniu silnika, to za pewne jest dobry. 2. Czujnik w termostacie jest termistorem, czyli podaje informację płynnie o zmieniającej się temperaturze. Najłatwiej go zdiagnozować patrząc...
Bez pilota nie wyłączysz, czy auto odpala podczas gdy alarm się uaktywni ? Jeśli auto odpala wystarczy odszukać centralkę i odłączyć jej zasilanie, jeśli auto nie odpala trzeba jeszcze dodatkowo zewrzeć obwód który rozłącza alarm.
Oj niestety z tego nic nie poradzimy, poza tym zdjęcie powinno być od strony druku (czytaj spód radia ). Podczas pracy radia spróbuj zewrzeć kawałkiem przewodu obudowę radia z MASĄ gniazd czincz i zobacz czy coś sie zmienia... Bynajmniej powinno... Pozdrawiam Mleczyk89
Witam! Dzisiaj miałem problem z odpaleniem mojej skody a mianowicie nie ma żadnej reakcji w rozruszniku. Akumulator naładowany (nawet próbowałem odpalić na rozruchu z prostownika), na początku tykał rozrusznik i nic a później tykanie ustało i za chiny ludowe nie zakręci, dwa dni wcześniej miałem tak że skoda odpaliła pochodziła dwie minuty i gasł. Kontrolki...
Attuator będzie pracował po podłączeniu zasilania, bo sterownik ustala położenie i pozycję zerową silniczka. Jeśli dzieje się tak jak opisałeś, posprawdzaj okablowanie tego silniczka, czy nie ma zwarcia i sprawdź czy nie jest uszkodzony sterownik instalacji LPG.
Większość ECU ma zabezpieczenie przed zwarciem cewki wtryskiwacza do zasilania... poza tym bez przesady, 300mA każdy driver wtrysku na pewno wytrzyma.
Witam! Jest zepsuta stacyjka w felicji,samochod nie zapala,zalacza sie akumulator a pozniej trzeba mocno przekrecic by silnik ruszyl albo kilka razy maneworowac kluczem w stacyjce zeby zapalil,czy trzeba wymienic cala stacyjke?ile taka stacyjka kosztuje?jest jakas stronka jak taka stacyjke wymienic?pozdrawiam. Ewentualnie abym mogl doraznie zapalic...
Posiadam skodę felicie 1.3 mpi 98r. od jakiegoś czasu zaczęło mi się robić zwarcie na przekaźniku nr. 18. przygasały mi od tego światła, przestawał działać nawiew oraz wycieraczki.... zwarcie trwało dłuższy czas a ja nie mogłem i nadal nie mogę znaleźć przyczyny. wymieniłem owy przekaźnik ale to nie pomogło. wina tkwi gdzieś głębiej... po jakimś czasie...
W Felicjach często pada regulator. Ale warto też przyjrzeć się diodom prostowniczym. Jeśli któraś jest zwarta, to generuje ona niepotrzebne obciążenie na wale. Jedno i drugie (regulator i mostek) kosztuje grosze, wymiana jest szybka i bezbolesna :)
Może być zwarta jedna cela, piszesz że akumulator jest z maja, więc jaki problem masz gewarncję i radzę z niej skorzystać.
Witam ! Masa musi być bez zarzutu pod względem elektrycznym. Najlepiej osiągnąć taki rezultat podłączając się w miejsce świeżo odkręcone, oczywiście bez lakieru i bez jakichkolwiek zabezpieczeń antykorozyjnych. Podobne jest z plusem. Jeśli przy bezpiecznikach, to sprawdź czy podłączyłeś się przed bezpiecznikiem patrząc od strony akumulatora.I jednak...
Rozłącz ten "mostek" i sprawdź czy na którymś czerwonym nie pojawia się + po stacyjce , a przez to mostkowanie po prostu jest to zwarte razem na stałe . W tym aucie musi być plus po stacyjce ... może trzeba zacząć szukać od stacyjki jak ktoś kombinował już w "kabelkoligii" ;)
Poszukuję informacji nt. podłączenia fabrycznych wyłączników krańcowych Felicii do centralki alarmu. Alamr jest wyzwalany masą a wszystkie 3 przewody wyłączników krańcowych w drzwiach skody mają bez względu na stan drzwi (otw/zamk) zwarcie z masą :? więc jak by tego nie podłączyć, dla centralki drzwi zawsze są otwarte. Podejrzewam, że jest jakiś punkt...
felicia skoda skoda felicia głośnik skoda felicia
przetwornica 200hz migający klucz hamulec grzać
płyta ceramiczna amica kuchenka amica 53gg5 43zptgn
Land Rover Discovery Sport – ekran multimediów nie włącza się, brak obrazu, InControl, Pivi Pro Timing Advance Processor in GSM, 5G, and AEB PUMA for CNG/LPG Engines: Function, Models, Faults