Sprawdziłeś bezpiecznik? Zapewnie jest spalony. Usuń zwarcie, załóż nowy bezpiecznik (przy testach podłącz zamiast bezpiecznik żarówkę np. H4 55W - jak będzie zwarcie to będzie świecić), powinien zacząć działać.
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Nieważne, rozwarcie w tym przypadku nas nie interesuje. Zwarcie stacyjką S1 spowoduje powstanie krótkiego impulsu na PIN2 (TRIG). Stacyjka pozostaje zwarta a impuls już więcej nie wystąpi.
Miałeś sprawdzić czy na czerwonym względem masy jest napięcie. Jeśli nie, kieruj się w stronę akumulatora, czyli sprawdź napięcie na kostce od stacyjki, następnie kostka przy przekaźniku rozrusznika, na koniec w stykach bezpiecznika w przekaźniku rozrusznika.
Sprawdziłem specjalnie kupiłem probówkę taką na 12v na stacyjce jest napięcie na 2przewodach w bezpiecznikach z lewej strony w kabinie jest napięcie na każdym tak samo pod maską. Może coś przechodzi przez alternator i pieprzlo. Sam nie wiem co dalej sprawdzić. Pomoc potrzebna
Nie napisałeś nic o fajce. U mnie też kiedyś się działo podobnie. Wymieniłem to co ty a fajkę na końcu i to ona była odpowiedzialna za całe zamieszanie. Jeżeli nie fajka to może jakieś wewnętrzne zwarcie w stacyjce kolego
Witam mam problem mianowicie jak przekkrecam kluczyk na zapłon to w stacyjce robi zwarcie i pali sie instalacja co moze byc przyczyną, Jak ktoś ma czas to niech kliknie na gadu 9887545. PROSZE O POMOC
Jak dobrze rozumiem zamknięcie obwodu powoduje zwarcie wyjścia z cewki z masą co z kolei oznacza że iskra nie przeskakuje i silnik (a razem z tym magneto ) zatrzymuje się. Czyli wszystko jak dla mnie ok. Wciśnięcie guzika = zwarcie, Pozycja stacyjki OFF (czy jak tam jest wyłączona) oznacza to samo co uniemożliwia odpalenie na pych. Na dużym schemacie...
Żadne zwarcie tylko urany trzpień w stacyjce. Do wymiany wkład stacyjki. TYpowa usterka.
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Jaki tam jest rodzaj instalacji i alternatora? Jeżeli światła są standardowo zasilane z pracującego silnika, to proszę sprawdzić czy nie jest to powiązane z uszkodzeniem wyłącznika światła stop i uszkodzeniem oprawki żarówki światła pozycyjnego/stop w tylnej lampie. Uszkodzony regulator napięcia powodował by upływ prądu bez włączonej stacyjki. Zwarcie...
Palcem 300atm??? Jesli byl nowy rozrusznik i nie ma szczotek to wyglada że kręcił sie do skonczenia. Zwarcie, stacyjka itp
Zacznij od porządnego naładowania akumulatora.
Chodzi o zwarcie na solenoidzie, stacyjka nowa i dalej nic
Zrobiłem zwarcie przy stacyjce, teraz auto nie odpala i nie zapala się kontrolka od czeku a od imobilaizera też się nie pali ani nie miga, proszę o pomoc.
Wymień kostkę stacyjki masz w nim zwarcie albo uszkodzone styki...
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Robisz kolego zwarcie stacyjką lub gdzieś blisko za nią. Przejrzyj porządnie połączenia przewodów.
Zwarcie w stacyjce temat rozwiązany.
Witam. Pisze z prośba w sprawie opla corsy. silnik jak w opisie. Założyłem w niej alarm i robiąc odcięcie przy stacyjce zrobiło się zwarcie. Prąd nadal jest podawany na stacyjkę ale świeci się dioda z immobilizerem. Samochód nie chce odpalić. Wiem ze po stacyjce nie podaje już napięcia. Jest to 5 pin , kabelek koloru czarnego. Przedtem wszystko było...
Witam, przychodzę z problemem. Otóż traktorek kosiarka MTD nie odpala z kluczyka, na zwarcie tak. Wymieniłem stacyjkę na nową, ale też nie odpala na zwarcie. Odpala solenoid, który też został wymieniony, i dalej nic. Czy ma ktoś jakieś rady?
Odepnij szary kabel od modułu i odpal quada potem podaj w to miejsce na module masę jeżeli zgaśnie to musiz znaleźć dllaczego masa jest na szarym przewodzie (stacyjka, wyłącznik silnika,zwarcie wiązki)
U mnie byli przyczyną zwarcie w stacyjce. Piny się zwieraly
Witam Sprawdź bezpieczniki. Kontrolka świeci dlatego, że ma napięcie z alternatora a brakuje tego po stacyjce. Pozdrawiam
Może być zwarcie przewodu idącego ze stacyjki do rozrusznika. Dodano po 2 świecę odpala się na trzeciej pozycji stacyjki (przekręcając kluczyk i trzymając w pozycji między zapłonem a rozrusznikiem). 1 - wyłączone 2- zapłon 3- świeca 4-rozrusznik
Sprawdź rozrusznik na krótko czy zwarcia jakiegoś nie robi, albo kostka stacyjki.
problem wygląda następująco. podczas jazdy przełączyłem sie na gaz, po paru chwilach przestał działać wskaźnik paliwa i temperatuty, jednocześnie zaczęły lekko przygasać wszystkie kontrolki i wyświetlacz lcd od radia. przełączyłem ponownie na benzynę i po paru minutach zadziałał wskaźnik paliwa i temp. jednak kontrolki nadal były lekko przyciemnione...
Sprawdź czy masz wsteczne światło - tam najczęściej przy wyłączniku wstecznego w polonezie robi się zwarcie. Pozdrawiam.
masz zwarcie w stacyjce kolego i immo się blokuje.
Na zwarcie normalnie pali czyli raczej stacyjka. Sprawdź elektromagnes rozrusznika , podając kablem z przewodu prądowego, na ten mały wkręt (śrubkę), lub konektor. Później, zacznij po kolei "czepiać" się wszystkiego przed włącznikiem elektromagnetycznym .
Zwarcie w kostce stacyjki
Jak bezpieczniki dobre to stacyjka.
Rozrusznik do wymiany. Czasem w stacyjce potrafi zrobić się zwarcie i wtedy pali rozrusznik. Ale wtedy słychać tak jakby próbę załączenia rozrusznika podczas pracy silnika. Nie słyszałeś przypadkiem podczas jazdy "próby uruchamiania rozrusznika" albo nie słychać było podczas jazdy żeby rozrusznik się uruchamiał?
Instalacja do przejżenia, zwarcie w stacyjce.
Ja bym sprawdził stacyjkę, może być uszkodzona lub źle podpięta lub zwarcie na przewodach 30 i 15
po włączeniu głównego włącznika usłyszałem jakby zworkę w okolicy stacyjki Mogło to być równie dobrze palenie bezpieczników, albo zegarów. I co to jest zworka w stacyjce? Zwarcie, przecież stacyjka to jedno wielkie zwarcie. Czy naprawde nie ma w okolicy 20km elektryka, który to ogarnie w 10 minut.
Witam, mam nastepujacy problem z podswietlaniem stacyjki, sprawdzalem napiecie na kabelkach do podswietlenia stacyjki bylo 12V czyli wszystko OK i... przypadkiem zrobilem zwarcie tych kabelkow i cos strzelilo i teraz przy otwartych drzwiach napiecie na kabelkach jest ok 1V (powinno byc 12), a po przekreceniu kluczyka skacze do 1,5V sprawdzalem bezpieczniki...
Posiadam golfa 2 z 1986r. autko dotychczas spisywało się na medal nie licząć oczywiście PROBLEMÓW z gażnikiem. Niestety pojawiły się nowe a mianowicie, za każdym razem po wyłączeniu zapłonu włącza sie wentylator chłodnicy, kiedy kluczyk jest przekręcony wyszystko jest ok wentylator nie pracuje. Podejżewam, że problem tkwi w tacyjce może jakieś zwarcie...
Raczej wygląda że rozrusznik pracował razem z silnikiem ale wystarczy zrzucić osłonę i będzie wszystko wiadomo.P
Zwarcie w kostce stacyjki
I co, teraz mamy zgadywać skoro wszystko tam już przerobiłeś i posługujesz się pojęciami z pod budki z piwem, "za mało prądu" ?
czy może być zwarcie w stacyjce, które pobiera tak mało prądu Teoretycznie tak. Musiała by być zwęglona izolacja pomiędzy/obok/w pobliżu styków przez które płynie bardzo duży prąd. Bez otwierania stacyjki się nie dowiesz, ale jak miałeś ją wypiętą, to mogłeś pomierzyć rezystancje między różnymi stykami na zakresie np. 200k. Trochę dziwną metodę przyjąłeś....
Co byście obstawiali przy takich objawach ze raz na 5 -10 odpalę rozrusznik nie kreci, słychać tylko cykanie, ale po zwarciu śruby elektromagnesu z zasilaniem rozrusznika nawet na 1 sec od razu kreci i można tez tak odpalić. Jak tylko na 1 sec zewrę przewody tak że tylko zaskoczy można już następnie odpalić normalnie z kluczyka.... 1. Szczotki to raczej...
Czy takie objawy może powodowac jakies zwarcie w stacyjce?
Kabel brązowy, który podaje 12V od stacyjki - zwarcie do masy. Chciałbym wiedzieć, czy rozcinać wiązkę.
bezpiecznik raczej
Dzięki za schematy, przydały się. Rozwiązałem problem, przyczyną było zwarcie w stacyjce.
Czy może być zwarcie na stacyjce? A sam tego nie możesz sprawdzić?
Chyba tak powinno to być, bo na stacyjce, jedno ułożenie jest od gaszenia silnika, więc żeby nie podawała świeca iskry, to musi być zwarcie, czy więc te dwie strzałki co jedna jest przy przełączniku, a druga przy stacyjce, to na pewno ma iść do masy? Dokładnie tak.
Gniazdo zapalniczki tuż przy hamulcu ręcznym powodowało zwarcie i brak zasilania ze stacyjki do kostki ISO.
Witam Mam problem z Yarisem Verso 1,3. Nagle po wyłączeniu auta i wyjeciu kluczyka kontrolki i zegary nie zgasły. Chodzi nadal tez wiatrak ogrzewania jak sie ggo wlaczy i swiatła wsteczne jak zostawi sie na biegu wstecznym./ Skutkuje tylko odłączenie akumulatora. Co robić czy ktoś miał taki przypadek? Podobno jest jakieś zwarcie. stacyjka była odłączana...
Gaszenie w tych modułach najczęściej realizowane jest przez zwarcie do masy, dlatego na wypiętym przewodzie pracuje i nie można go zgasić. Więc sprawdziłbym dokładnie stacyjkę.
Jak dotkne ramy to jakby było gdzieś zwarcie Chyba oczywiste że stacyjka.
MASA na sterowniku i zasilania! Dodano po 1 A i jeszcze kostkę stacyjki sprawdzić żarówą.
Jeśli pali się światło stop po wyłączeniu zapłonu, to uszkodzona stacyjka lub zwarcie w instalacji.
Popraw połączenie na klemach, albo masz padnięty akumulator. Zwarcie w stacyjce to bzdura.
Jak byś jeszcze napisał o jakie auto chodzi... Te check-i od abs i ręcznego to akurat wynikają z niskiego napięcia na pokładzie. JA na początek odłączyłbym bezpiecznik od tych lamp, ew same lampy na oprawkach ( ale tu znowu nie wiemy co to za pojazd) Można podejrzewać zwarcie ale p/mgielne są raczej po stacyjce ( znowu nie wiemy co to za auto) Pozdr....
Pali jak włączy zapłon od razu, odpiąłem ten pomarańczowy przewód (C) od stacyjki i nic się nie dzieje, więc wynika że to coś co jest podpięte do tego przewodu robi zwarcie . Pozdrawiam
Jakiś dobry przełącznik do świateł , nie zapomnij o zabezpieczeniu bezpiecznikiem bo nawet w tak skąpej instalacji może nastąpić zwarcie .
Czym czytasz błędy...jaka jest dyskrypcja? przerwa, zwarcie do masy, do plusa...jaki jest opis?
Jedyna usterka to zwarcie w stacyjce ponieważ kontrolka ładowania w maluchu załączana jest stykiem stacyjki(po przekręceniu kluczyka) albo ktoś przepiął kabelki w stacyjce. Powodzenia....
Znalazłem przewód przetarty za stacyjką, i pewnie zwarcie mu pomogło dostać przerwy.
Zwarcie w okolicach stacyjki.
Kostka stacyjki włączona na "rozruch" podaje 12V na cewkę automatu!!! Zwiera - zwarcie - zwieracz; kojarzysz?
Kostka stacyjki do wymiany.
Prawdopodobnie wina stacyjki.
Jak ma kluczyk to ma zaworek odcinający paliwo, a raczej podający bo żeby podawał paliwo musi być zasilany prądem. Albo zwarcie w stacyjce i napięcie na zaworek jest podawane cały czas, albo raczej zaworek się zawiesił na otwarciu. Sprawdzisz zdejmując kabelek z tego zaworka. Jak zgaśnie to wina stacyjki, a jak nie zgaśnie to zaworek do wymiany.
usterka zlokalizowana.. ewidentne zwarcie w stacyjce.. a nigdy bym nie przypuszczał że takie będą objawy. no i brak jakichkolwiek błędów z tym związanych.
Zwarcie kostki stacyjki doprowadziło do zwarcia elektromagnesu w rozruszniku , co spowodowało zapewne spalenie się rozrusznika,na cienkim kabelku do elektromagnesu ma być plus tylko przy rozruch , na grubym cały czasz 12v.
No to sprawa prosta: szukaj przy stacyjce od szybra zwarcia do masy, bo jeśli cały czas występuje tu zwarcie to się nie ma prawa otworzyć a za to chętnie się zamyka! Tyle mogę powiedzieć po domysłeniu się o co Ci chodzi z mało precyzyjnej wypowiedzi.
Posprawdzaj czy nie masz zwarcia w stacyjce.
Witam Winna może być cewka przy iskrowniku , która nie podaje napięcia na przerywacz. Może gdzieś nie ma przejścia lub jest zwarcie na stacyjce. Posiadasz schemat instalacji ? Simka nie mam już z 15 lat , ale gdzieś jeszcze mam książkę "jeżdżę motorowerem simson" polecam tą lekturę. Pozdrawiam
co może być przyczyną ? Uszkodzona stacyjka, zwarcie w instalacji itp.
kostka stacyjki zwarcie lub przekaznik glowny.
Ja miałem powrót tej maszynki - padła stacyjka na zwarcie w obwodzie gaszenia silnika :)
Tej stacyjki nie wykorzystasz ponieważ rometa gasi się poprzez "zwarcie". Taka stacyjka zwiera styki tylko wtedy gdy jest w niej włożony kluczyk. Tak więc niema to żadnego sensu. A co do 2 pytania to mozna takie cos zrobic bo nawet widzielem ale niema to sensu a koszty sa bardzo duze. Pozdrawiam.
Jeśli nie ma dużo elektroniki w aucie, to podłączenie odwrotnie akumulatora nie wyrządza większej szkody. Czesto siadają diody, gdyż wtedy płynie przez nie duży prąd - poprostu robi się zwarcie. A w maluchu przy wyłaczonej stacyjce i krótkotrwałym podłączeniu nie powinno się raczej nic stać. Te diody siadają nawet jak wszystko jest poprawnie. Nie ma...
Zwarcie którychś kabli stacyjki odpowiada za włączenie zapłonu, więc po odłączeniu stacyjki iskry raczej na pewno nie będzie. Które to kable konkretnie to trzeba by mieć jakiś schemat. Bezpieczniki sprawdzone?
Czerwony to + a czarny -, palą się bo je zwierasz. Pewnie źle podłączyłeś lub stacyjka ma zwarcie i przekręcając zamykasz obwód.
Widzę, że ogarniasz temat, dałem ostatnio ciała i zrobiłem sobie zwarcie na aku (wypadł mi klucz z ręki). Co za tym idzie, stacyjka po przekręceniu kluczyka przygasają kontrolki (tak się normalnie świecą, prąd dochodzi), nie odpala. Po zwarciu pinów na stacyjce pali na dotyk. Co może być przyczyną? Spalona stacyjka? Czy jakieś zabezpieczenie? Dodano...
Stacyjka nie zrobi zwarcia przy wyłączonym zapłonie i wyjętym kluczu. Najbardziej prawdopodobna przyczyna to zwarcie na instalacji albo uszkodzenie skrzynki przekaźników, tzw. BSM. Usterka złośliwa, do głębszego kopania. BTW: czy w samochodzie jest zamontowane jakieś odcięcie rozrusznika albo podobny wynalazek?
Gaszenie, w tym motorze, odbywa się przez zwarcie wyjścia niskiego napięcia cewki do masy. Odkręć przewód idący od platynek do stacyjki przy silniku, sprawdź iskrę wtedy, jeśli będzie do sprawdzenia instalacja i stacyjka.
Wątek kwalifikuje się do kosza. Nie dość że żaden Leon nie miał silnika o oznaczeniu "AFN", bo to nie ta epoka, to jeszcze obecność/nieobecność prądu nic się nie ma do "odbijania kluczyka" w całkowicie mechanicznej stacyjce. Po nieudanej próbie odpalenia auta podłączyłem z powrotem 2 oczkowe konektory na swoje miejsce. Od tego momentu mam tak że bez...
ALbo ci siadł któryś zamek albo masz zwarcie plusa po stacyjce w przelotce drzwi.
1. Uszkodzona stacyjka, lub zwarcie na przewodzie pomiędzy stacyjką, a modułem zapłonowym. 2. Brak zasilania modułu zapłonowego (uszkodzone przewody, brak kontaktu pomiędzy modułem, a cewkami magneta), uszkodzony moduł zapłonowy. 3. Uszkodzony przewód W.N. lub fajka. 4. Uszkodzona cewka impulsatora To chyba wszystkie możliwe przyczyny braku iskry.
Ten przewód na skraju płytki prowadzi do modułu radiowego i prawdopodobnie stanowi antenę. Oczywiście sprawdziłem procedurę z przewodem awaryjnym (na wszelaki wypadek). Bezskutecznie. Ale odkryłem coś takiego: Zwarcie pinów 1 i 2 (bez włączonej stacyjki) powoduje zapalenie diody na czas zwarcia. Zwarcie tychże pinów i włączenie stacyjki i rozwarcie...
Coś mi się wydaje, że przyjarały się styki we wkładce stacyjki.
A co innego mogłoby robić blokadę zapłonu? Zwarcie w kablach, uszkodzenie sterownika, uszkodzenie stacyjki, uszkodzenie kluczyka - ze dwa tuziny przyczyn się znajdą. W moje Toyocie jeśli immobilizer blokuje rozruch - to rozrusznik się kręci ale silnik nie odpala. To może być problem z elektryką, takie usterki są kłopotliwe i drogie usunięciu, trzeba...
U mnie występuje taki problem: jak tylko przekręcę stacyjkę to po kilka razy się otwierają i zamykają się zamki i zapala się kontrolka NATS, ale auto odpala i jedzie normalnie. Dodam że z pilota otwiera i zamyka normalnie, problem pojawia się dopiero po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Czy może iść jakieś zwarcie ze stacyjki na sterownik zamka? Problem...
Sprawdz czy po wyłączeniu kluczyka masz napięcie na zaworze elektromagnetycznym paliwa przy pompie wtryskowej jeśli tak przyczyny szukaj w kostce stacyjki lub zwarcie instalacji zasilającej ten zawór
Witam. W Punto II 1.2 8V rocznik 2000 mam problem. Czasami silnik nie uruchamia się, przyczyną tego jest spadek napięcia na przewodzie dodatnim. Wykluczam słabe podłączenie masy ponieważ po podpięciu + kablem odpala. Czy ten model posiada przekaźnik do automatu rozrusznika czy prąd jest doprowadzany bezpośrednio poprzez zwarcie styków stacyjki?
Już sprawa rozwiązana. Okazało się że zwarcie poszło aż do stacyjki i przypaliło połączenia, wystarczyło zmostkować przewody i światła postojowe palą się po przekręceniu stacyjki. To takie rozwiązanie puki nie kupię nowej stacyjki, chociaż wcale mi to nie przeszkadza.
podczas wyjmowania alarmu z opelka zrobiłem zwarcie z masą. po przekręceniu kluczyka nic się nie zapala żadna kątrolka poza wyświetlaczem w zegarach który bezpiecznik jest odpowiedzialny za stacyjkę ? gdzie szukać problemu
Sam sobie odpowiedziałeś dlaczego tak jest. Masz ewidentne zwarcie plus po stacyjce ze światłami postojowymi, dlatego dopóki masz włączone światła silnik nie zgaśnie. A gdzie jest to zwarcie to musisz sam poszukać, może masz jakieś dodatkowe urządzenie połączone ze światłami ?
Witam, mam problem z kosiarką z silnikiem Briggs & Stratton 16 HP. Stała 8 lat, nieodpalana w garażu. Po wsadzeniu nowej stacyjki i akumulatora nie chce kręcić. Co to może być? Dodam jeszcze, że próbowałem go przed tym odpalać na zwarcie, łączyłem styki od stacyjki i w pewnym momencie jakby coś strzeliło. Może to jakiś bezpiecznik? Macie jakieś...
Skoro coś "buczy" to zlokalizuj co dokładnie i skąd dostaje prąd-pewnie jakieś zwarcie, przekaźnik, albo stacyjka.
Co znaczy do innej kostki? ) Sprawdź które przewody są zwarte w stacyjce a które w tej innej kostce na której odpala. Ewentualnie zmienisz sobie potem kolejność kabli przy stacyjce
Rozrusznik naprawiony. Działa jak trzeba, ale to nie rozwiazalo mojego problemu do konca. Okazało się, że przewód od stacyjki powoduje zwarcie. W momencie kiedy do rozrusznika podłaczony jest przewód od stacyjki, rozrusznik zachowuje sie tak jakby chciał odpalic, tzn kreci, mimo tego ze kluczyk nie jest nawet włozony do stacyjki. Kiedy odłaczyłem przewód...
Więc coś jest pokręcone.;/ bo gdy tak podpinam, wtedy jest zwarcie... A gdy podpinam odwrotnie - nie ma zwarcia gdy stacyjka jest włączona, gdy wyłączona wtedy jest zwarcie. Co może być przyczyną?
Na początek (tak chyba najłatwiej) zacząłbym od przecięcia kabelka. Jeśli silnik zgaśnie to potwierdzi diagnozę i wykluczy zwarcie w samym sterowniku. Kabelek raczej nie opuszcza kabiny. Idzie do stacyjki, ew. skrzynki bezpieczników. Dla pewności; jest czarny?
styki stacyjce cewka stacyjce seicento stacyjce
wymiana modułu pralki candy zawór dwubarowy krups volvo silnika
master klima sterownik silnika bezszczotkowego
Samsung Eco Bubble cyka, nie startuje prania – blokada drzwi, przekaźnik, diagnostyka Mercedes-Benz NOx Sensor A0009057208 Pinout, Connector Details, Wire Colors