Wedlug serwisowki sie da - 10 adaptacja, 01 i w gore lub w dol o 25 obrotow
Witam Ma ktoś może jakiś pomysł jak zwiększyć obroty silnika na biegu jałowym? VW Golf 4 1.6 Benzyna silnik 1,6 FSI. Mam obroty 600-620 na biegu jałowym, czy można zwiększyć do 800-900?
http://obrazki.elektroda.net/64_12267164... Tam na obrazku masz pokazane co i jak
Tak, byłem dzisiaj u mechaniora, sprawdzili wszystko podłączając pod kompa, okazało się że faktycznie stara przepływka była padnięta ale nowa działa ok. Moje pytanie jest takie, czy uszkodzony krokowiec powoduje zwiększenie obrotów.
Posiadam także polski vag, vag com release 409.1S i 311.2 da rade zwiększyć obroty którymś z tych?
Silniki pojemności 1.0 mają ten czujnik w pompie wspomagania ,a dokładniej w śrubie łączącej pompę z przewodem wyjściowym z pompy. Zadanie -zwiększenie obrotów silnika przy max. skręcie na biegu jałowym.
Raczej nic ewentualnie zwiększyć troche obroty na wolnych
wygląda na to że to licznik nie ma diagnozy komputerem (brak połączenia ) po odłączeniu czujnika żadnych zmian kontrolka zaczyna migać dopiero po zwiększeniu obrotów .
Podłaczyć się Vag Comem do sterownika silnika.Potem zalogować się kodem 12233.Następnie przejść do adaptacji.Kanał 1.Zwiększając wartość w kanale uzyskasz zwiększenie obrotów biegu jałowego.
Pompa oleju musi zwiększyć wydajność wraz ze wzrostem obrotów silnika.
Kolego. Wygląda na to, że masz wszystko ok. Zorientuj się dokładnie jak jest podłączony reduktor. Wejście do nagrzewnicy ma prawie najwyższy poziom w samochodzie, co w przypadku złego podłączenia reduktora skutkuje tym że na wolnych obrotach płyn pędzi przez reduktor bo ma lżej a przy zwiększeniu obrotów dopiero zaczyna dawać przez nagrzewnicę. Sprawdź...
Witam, szukam loginu do sterownika silnika w Polo 6N AER. Potrzebuję trochę zwiększyć obroty biegu jałowego. Pozdrawiam, Bartosz
Jak idzie na wolnych włącz na chwię długie ( pociąg manetkę), jezeli go przydusi, lub zwiększy obroty to dlaej źle zapłon. Ustawiałeś z przodu ( na kole pasowym), czy na zamachu? Na zamachu są dwie rysy OT i zundzeitpunkt
Odpowietrzyl się do końca i tyle, spalanie spadnie, stał pewnie dłużej na wolnych obrotach i sobie naiczył zużycie bez przejechanych kilometrów.
Dzięki za procedurę. A jak z obrotami? Jest jakaś możliwość zwiększenia?
Ile pinów w silniczku wolnych obrotów?Może styk wolnych obrotów nie działa?
Jak wyżej pisałem sprawdź czujnik i jaką temperaturę widzi sterownik, bo gdy odczytuje np. temperaturę ujemną to automatycznie zostaje zwiększona dawka paliwa ( w konsekwencji wzrost obrotów )
Jeśli zapłon będzie ok proponuje sprawdzić kompresje. Czasem zdarza się że na jałowym nie domyka zaworu przez co szarpie silnikiem, po zwiększeniu obrotów problem znika.
Ja to nawet nie wiedziałem, że jest taki silnik. 68 koni i to z turbo. Bez turbiny miały przecież też taką moc. Otóż nie. VW T4 z silnikiem 1.9 D o oznaczeniu 1X miał moc 60 KM (niektóre źródła podają 61 lub 62 KM) VW T4 z silnikiem 1.9 TD o oznaczeniu ABL miał moc 68 KM. VW T4 z silnikiem 2.4 D o oznaczeniu AAB miał moc 78 KM. Takie silniki w autach...
Na wysokich obrotach wszystko jest ok ,ma tylko za dużą dziurę po wciśnięciu gazu potrzebuje kilku sekund żeby wejść na obroty ,nie wiem może te silniki tak mają bo gdy go kupiłem to ta wada już była więc nie mam porównania,zastanawiam się ile powinny wynosić wolne obroty bo u mnie są około 750 -800max może jest sposób żeby je zwiększyć? pozdrawiam.
https://forum.vw-passat.pl/topic/1034-b... numer ma ten przekaźnik? Czy zwiększenie obrotów nie powoduje zgaśnięcia kontrolki? Przy starym alternatorze nie było problemu z kontrolką ładowania?
witam...mam problem, zapowietrza mi się cały układ paliwowy, VW GOLF 3 GTD. Paliwo w wężyku powrotu ma bąble i po dotarciu do filtra, gdy zwiększę obroty, powietrze wraca do pompy. Wymieniłem filtr, węże itp.
Bulgotanie przelewanie w nagrzewnicy świadczy o zapowietrzeniu i należy odpowietrzyć przez zsunięcie węża odsłonięcie otworku odpowietrzającego na króćcu do nagrzewnicy przy akumulatorze i zwiększenie obrotów do ok 2000 aż zacznie wypływać płyn.
Witam wszystkich. Mam Vag-a w starej polskiej wersji1.05. Kupiłem go tak dla siebie razem z interfejsem i nie za bardzo sobie z nim radzę ( interfejs grupy VW). Chciałem zwiększyć obroty silnika na biegu jałowym. Sprawdzam błędy w silniku potem wchodzę w adaptację i co dalej. Z tego co się zorientowałem trzeba coś wpisywać ale ja nie znam kodów. Ten...
Rodzi się pytanie Po co katalizator skoro chodzi dobrze. Pozatym gaz wykończy katalizator. Praca automatu niestety nie zmienia się tak znacznie po awari sondy( poza zwiększeniem zapotrzebowania na gaz lub paliwo). Obroty muszą byc utrzymywane na stałym poziomie ze względu na automata. Ja bym tam nie montował katalizatora jeżeli jeździ się na gazie....
A moim skromnym zdaniem uważam że nie powinno tak być. Owszem podczas dużego obciążenia spada napięcie ładowania ale powinno się wahać 13,6 - 13,9V ( około ) - na biegu jałowym , tak przynajmniej było w moich VW , tyle że to były Diesle. Inna sprawa że faktycznie dziwne że sterownik nie podbija obrotów silnika po załączeniu klimy a myślę że powinien....
By łatwiej było ruszyć. W oplach z lat 90 z silnikem krokowym po delikatnym wcisnieciu gazu sterownik ustalał minimalne obroty na 2000 rpm i tak sterował krokowcem by je uzyskać pomagało to niewlrawnym kierowcom ruszyć. Itak samo jest w nowych dieslach wciskasz gaz mocno silnik ustawia 2000 rpm i dopiero po ruszeniu pozwala ziwększyć obroty. Tak ze...
Witam zakupiłem kabel od interfejsu Bingos4 lecz mam pytanie jak wchodzę w tryb nauki trzymam na obrotach 3000 ale po chwili spadają i pisze żebym zwiększył obroty próbuje lecz mi się dławi i nie mogę. Ustawienia mam takie mieszankę mam bogatą czy to dobrze?
Sprawdź masy, duże szanse na trafione zegary.
Okey dziękuje, Kolego to wtedy ja mu zmniejszę dawkę czy zwiększę jak podciągnę go do około 4mg/skok?
Jeśli jedziesz spokojnie, z jednakową prędkością, silnik nie jest mocno obciążony, to sterownik włącza wyższy bieg a wszystko rozbija się o oszczędność paliwa. Depniesz na gaz, to zredukuje bieg (i) i tym samym zwiększą się obroty silnika. Np w maździe CX-3 automat, przy spokojnej jeździe na wysokim biegu, obroty silnika potrafią spaść do ok 1500-1600/min....
a powiedz mi jeszcze jak powinna być ustawiona śruba (na imbus) na przepływomierzu ta od regulacji dopływu powietrza Dodano po 21 zwiększyć napięcie czyli odkręcić troche tą śrubę od wolnych obrotów tak?
zwiększenie dawki startowej vagiem nic nie pomaga prawda?
Mam dokładnie ten sam problem. Dzisiaj wyciągnełem swiece jedna była padnięta. Jak zwiększyć dawke paliwa przy rozruchu? Na zimnym mam obroty takie same jak na ciepłym powinno działać jakies ssanie. Jak zwiekszyc dawkę paliwa przy rozruchu i co daje ten potencjometr?
A co ma serwo do kilkukrotnego naciskania pedału hamulca? Rozumiem jakby napisał że działa dopiero po zwiększeniu obrotów silnika...
Po odpaleniu samochodu słyszę jak by zgrzytanie - tarcie, dochodzące z pod maski. Jeżeli wcisnę sprzęgło, przestaje, puszcze i znowu to samo (Zgrzytanie) Tak samo jeżeli zwiększę obroty ( dodam gazu ) dźwięk ustaje Co to może być?? Z góry dzięki za pomoc:D
to wszystko się zaczęło po wymianie samoregulatorów zaworów, teraz silnik nierówno chodzi, nie chce wejść w obroty, trzęsie się, zwiększył się stan oleju. A i nie ma żadnych błędów.
Obroty 940-960rpm.Po odpaleniu zimnego nieznacznie podbija zawór zwiększenia dawki rozruchowej tzw.ssanie(jeśli działa)do jakiś 1050-1100rpm.
gdy byl podpiety pod kompa to pokazało blad przepustmicy, no ale mechanik mi to tlumaczył ze obroty ( 600) sa z poza zakresu dlatego wyskakuje blad, wartosci wszystkie dobre, twierdzi ze moze przepustnica sie jakos wyniszczyla, hm?? diagnoza w VW 90zł
Witam, mam pytanie do was trochę z innej beczki odnośnie ssania i odpaleniu na zimnym silniku czy spalanie na poziome 6l/h i zwiększone obroty przez 1m - 1,5min jest normalne ? często odpalanie ponowne jak jest rozgrzany np na 60, 70st również odpala na ssaniu, pozdrawiam
trans-serwis teraz już to wiem :).Brakowało mi konkretnej instrukcji :) A wracając do sprawy.Czujniki są sprawdzone. Zrobiłem jak mi powiedział carrot .Oto wyniki: 1. czujnik 0.3 bara: po przekręceniu kluczyka na pozycję zapłon żarówka nie świeci .Po odpaleniu silnika żarówka świeci światłem ciągłym.Po zwiększeniu obrotów żarówka nadal świeci. 2. czujnik...
VW Passat B4 1994r 1.9TDI - brak ładowania, alternator Bosch 120. Po włączeniu zapłonu kontrolka ładowania świeci i gaśnie po zapaleniu silnika i lekkim zwiększeniu obrotów silnika. Brak ładowania, wymontowałem alternator - szczotki OK. Jak sprawdzić na stole czy uszkodzony jest regulator czy diody w mostku?
Witam, Chciałbym jeszcze zapytać, czy przy problem z wiązką nie powinny pływać korekty na pompowtryskiwaczach i dlaczego problem nie występuje na zimnym silniku? Pożyczyłem sprzęt do diagnozy, przeanalizowałem logi i nie ma do czego doczepić się (korekty są cały czas na tym samym poziomie: -0,09; -0,05; 0,24; -0,09). Znalazłem jakiś półśrodek na powyższy...
Spróbuj zwiększyć dawkę gazu. A najpierw zlej brudy z parownika i sprawdz czy filtr na elektrozaworze nie jest zapchany.
Witam Podepne się pod temat mam problem też w swojej polówce Mam dokładnie Polo Classic dzis wyczysciłem przepustnice dokładnie zrobiłem adaptacje i teraz na vagu mi pokazuje błędy 537 Regulacja z sondą Lambda 561 Regulacja składu mieszanki 533 Regulacja obrotów biegu jałowego 1087 Nie przeprowadzono procedury nastaw podstawowych Jak to wszystko dorególowac?Zmieniłem...
Cześć od jakiegoś czasu mam problem taki że samochód dostaje kopa dopiero przy 3tys obrotów brak charakterystycznego dźwięku turbo oraz zaczął pić dużo oleju . Co może być przyczyną EGR turbo intercooler ? Czy może coś innego ?
a jakie będą objawy nieszczelności po psikaniu plakiem Może się zadławić na chwilę lub zwiększą się obroty. Tylko nie nachylaj się nad silnikiem przy tym bo blisko masz przewody WN i w przydatku przebicia może się plak zapalić.
Witam ! Po uruchomieniu alternator się nie wzbudza, dopiero po zwiększeniu obrotów, po wzbudzeniu stawia bardzo duży opór silnik nie może pracować, swobodnie na wolnych obrotach, proszę o poradę. Pozdrawiam
Silnik z pośrednim wtryskiem - czego byś z nim nie zrobił, to zwiększysz nieproporcjonalnie do przyrostu mocy zużycie paliwa. Z niskich obrotów nigdy nie będzie się rewelacyjnie "zbierał" - w końcu coś musi turbinę rozpędzić.
Witam Po wymianie regulatora(alternator Bosch) napięcie ładowania na wolnych obrotach 14,8V, pod obciążeniem 14,4V. Po zwiększeniu obrotów (do średnich w czasie jazdy)napięcie wrasta do 17 - 18V. Co może być przyczyną? Pozdrawiam
mam takie przyciski: AUTO OFF ZWIĘKSZENIE I ZMNIEJSZENIE TEMPERATURY OBROTY SILNIKA NAWIEWU KIERUNEK NAWIEWU NA TWARZ NA SZYBĘ NA NOGI I CYRKULACJĘ WEWNĄTRZ innych nie mam
Czy jest możliwość zwiększenia wolnych obr. urządzeniem VAG V-scan 5053 its. jak to zrobić , co wpisać , i na którym kanale . Nie da się :D
Dzięki,sprawdzę i dam znać. Najdziwniejsze jest to że usterka występuje w momencie większego zapotrzebowania na paliwo (z reguły podczas jazdy pod wzniesienie lub szybszej jazdy na wyższym biegu) Czy zawór odcinający paliwo powinien zostawić ślad w ECU? Jak go sprawdzić? Dodano po 5 Nie mogę dojść do stanu aby kręcił i nie odpalał,za każdym razem odpala...
Małe pytanko do ele 5. Gdzie znajduje się ten czujnik, który załącza wentylator klimy na max obroty. U mnie też po włączeniu Klimy nie wzrastają obroty i czasami silnik gaśnie a na gazie prawie zawsze na światłach. Nie wiem co się dzieje kiedyś tak nie było. Zacząłem kombinować i zwiększyłem dawkę gazu aż strzelił i teraz jest jeszcze gorzej
Witam . w mojej polowce kiedy się zagrzeje silnik do 90 stopni <przy czym temperatura w ogóle nie spada > na wolnych obrotach czyli jak np stoję na światłach zapala mi się lampka oleju. przy zwiększeniu obrotów od razu lampka gaśnie .czy to termostat czy uszczelka czy nie wiem co ....proszę o pomoc
Witam. Czym w instalacjach gazowych mogę zwiększyć/zmiejszyć dawkę podawanego gazu. Mam instalkę BingoM. Drugie pytanie. Na reduktorze są dwa pokrętła: jedno od wolnych obrotów które kreci sie w obie strony, a drugiego wogóle nie mogę przekrecić i nie wiem od czego jest.
Mam problem Golf 4 1.9 t.d.i. Dałem auto do mechanika, żeby mi ustawił zapłon. Ustawił ale powiedział że mam zapieczoną turbinę, dałem do regeneracji. Gdy odebrałem od mechanika było ok. Na drugi dzień odpaliłem i powyżej 2 tys obrotów dusi się i spada z obrotów. Gdy odpalam jest ok oczywiście jak nie zwiększę obr powyżej 2 tys. Aha, spada moc i tak...
Ja tylko odpowiadam na pytanie ;) Jeśli wyjdzie, że altek dobry, i po wyłączeniu load managament nic się nie zmienia to trzeba szukać gdzie indziej. Zobaczymy jakie będą rezultaty. O co chodzi co to ten leader mangament i altek? Ogólnie to jednak po tej regulacji o minimetr słychać mocno teraz spalanie chyba wyprzedzenie zapłonu da się to jakoś wyeliminować?...
Witam wszystkich :) Kupiłem ostatnio autko do pracy ( Volkswagen Lupo 1.4 MPI 60km 8v 2002r z LPG) Autko na zimnym silniku pracuje normalnie, problem polega na tym, że na rozgrzanym silniku mam zbyt niskie obroty.. 600-650 max. Bardzo mnie to denerwuje, bo chodzi jakby na 3 cylindry, a pracują 4.. Jeśli dodam lekko gaz, żeby je zwiększyć, to one się...
Z silnikiem pod względem sprawności jest wszystko w porządku. Po zwiększeniu obrotów pisk całkowicie zanika, na wolnych znów się pojawia. Czasami po kilku odpaleniach samochodu zanika i później znowu się pojawia. Pisk (gwizd) dalej występuje po ściągnięciu paska z alternatora, czyli dźwięki z alternatora czy sprężarki klimatyzacji wykluczone. Kilku...
Zazwyczaj tak się dzieje przy uszkodzonym niebieskim czujniku od temperatury płynu chłodniczego. ECU mysli że silnik jes zimny i go zalewa. Na pracującym ciepłym silniku ściągnij wtyczkę z tego czujnika - obroty powinny się zwiększyć do ok 1100 Gdy jest ciepły i nie chce zapalić to ściągnij wtyczkę z czujnika i zewrzyj w niej styki.
U mnie w megance miałem inny problem z układem chłodzenia, na który nie mam logicznego wyjaśnienia - piszę miałem, bo nie mam już meganki. Zauważyłem ubywanie płynu ze zbiorniczka wyrównawczego. problem pojawił się (zwróciłem na to uwagę) po zagazowaniu silnika. Nigdzie nie miałem wycieków. Podejrzewałem właśnie uszczelką pod głowicą, tym bardziej,...
Jest wg mnie jakaś sprzeczność w informacjach autora w pierwszym poście, a mianowicie: Dodam tyle że na wolnych obrotach leci letnie powietrze, przy czym jak przygazuje go do 3tys obr i przytrzymam to zaczyna być cieplej, Ta info sugerowałoby, że słaby jest przepływ przez nagrzewnicę i dodanie gazu (zwiększenie obrotów) zwiększa przepływ przez nagrzewnicę...
mam jeszcze jeden problem nie mogę zwiększyć obrotów jałowych jest juz na VAGu ustawione na maxa: http://obrazki.elektroda.pl/2200027800_1... co można jeszcze zrobić??
Dlaczego tak się dzieje to gdzieś to czytałem na tym forum a pisania jest dużo. Nie sądzę aby to był ważny powód przynajmniej na tym etapie. Jak po odłączeniu kostki od czujnika temperatury pali lepiej tzn że komp. odczytuje zimno i zwiększa dawkę rozruchową na wolnych obrotach. Wyeliminuj pierwszy napotkany problem czyli dawka na wolnych obr i jest...
Odgrzeję temat, gdyż borykam się z tym samym problemem. Znalazłem podobny temat ale dotyczy silnika benzynowego i problem ustąpił po usunięciu luźnej masy. U mnie masa ok. Co ciekawe jak odpalę silnik i załączę światła to podświetlanie działa, po zwiększeniu obrotów podświetlanie gaśnie. Jak wyłączę światła i załączę ponownie to podświetlanie działa,...
Wiem czytałem na ten temat ale teraz chce naprawić swój samochód porządnie a nie omijać problem. Zwiększenie dawek paliwa to rozwiązanie problemu ale nie naprawa równie dobrze mogę zamontować przekaźnik o którym wspominałem w pierwszym poście i tez będzie zapałał już to przetestowałem na przekaźniku i jest ok śle boje się że coś się dalej posypie. Uszczelniacze...
Czy po włączeniu silnika i bez dodawania gazu obroty jałowe są wyższe niż normalnie? Jeśli tak to usterka ścieżki w potencjometrze, jeśli obie są wadliwe to obroty jałowe powinny być jeszcze większe niż nominalne. Ewentualnie sprawdzić jeszcze czujnik temperatury cieczy jak obroty lecą wyżej po odpaleniu i potem spadają. Problem jest taki że jak odpalę...
Witam, mam autko od 4 dni jak w temacie, jest to 105 konny silnik BLS z filtrem cząstek stałych. Silnik po przekroczeniu określonych obrotów zalicza tryb awaryjny. Wyskakuje błąd P0299 czyli niskie doładowanie. Obstawiam ze coś z turbinka. Zapalam silnik , na wolnych obrotach pracuje idealnie równo około 800 obrotów, nic nie faluje. Obserwowałem sztangę...
Dzień dobry, posiadam samochód VW Polo 6n2 z 2001 roku z silnikiem 1.4 mpi. Przeszukałem już wiele wątków na temat takich objawów w tym samochodzie i nic nie pomogło. W samochodzie czasami falują obroty, potrafią spadać do okolic nawet tylko 400 rpm i samochód zachowuje się jakby miał zgasnąć. Przez parę sekund brak reakcji na gaz, żeby obroty się...
Czy po wciśnięciu przycisku "nadmuch na szybę" - wiatraki zwiększają obroty-nadmuch. Na wyświetlaczu powinna się wówczas ukazać się ikonka z symbolem przedniej szyby i o kilka "kresek" powinny zwiększyć się obroty dmuchawy. Tak przynajmniej jest w moim Golfie IV z klimatronikiem. Sprawdź również czystość "okienka", w którym znajduje się czujnik temperatury...
Po odpaleniu auta, załącza się układ recyrkulacji spalin EGR - steruje nim zaworek N18. N18 wyłącza się po dłuższym czasie na jałowym biegu. Przy zwiększeniu obrotów lub ponownym odpaleniu znów się załączy - podejrzyj na vagu kanał 003 BS, jak się przesterowuje. Może N18 jest winny zmierz na nim rezystancje i podaj.
Witam, Tak jak w temacie: VW Polo, 1.2 v6, 2004(model 2005), silnik AWD lub BMD... Interfejs: Interfejs VAG USB KKL + OBD2 + OBD1 +piny... Po podpięciu, pokazuje obroty 704 ob r/min. Mieszkam na wulkanicznej Wyspie, kupiłem autko za "małą" kasę i chciałbym zwiększyć obroty biegu jałowego...Kupiony z Full NEW Alternator, który nie ładuje na obrotach...
Według schematu instalacji elektrycznej bezpiecznik F34 zasila następujące elementy: - Czujnik obrotu wałka rozrządu - pin 1 - Przepływomierz - pin 2 - Zawór elektromagnetyczny EGR - pin 1 - Zawór obejścia chłodnicy układu recyrkulacji spalin - pin 1 - Zawór elektromagnetyczny sterowania zmienną geometrią - pin 1 - Przełączany kolektor ssący - pin 2...
Zwiększenie dawki paliwa nie jest tu problemem. Jak pisałem w poście można czujnik sprawdzić, ale to nie on ponosi winę. Zainteresowany sprawdzi jego stan i nam powie, czy to on jest niesprawny.
Witam! Mam VW Passata 94r. Chcę zrobić urządzenie które będzie mierzyć obroty silnika, prędkość i chwilowe spalanie. Obroty mierzy się wpinając się w cewkę, a co z prędkością i spalaniem? Podobno przy skrzyni biegów jest jakiś encoder, który podaje kilka impulsów na obrót i wystarczy zmierzyć częstotliwość - czy to prawda? A co do spalania... czy wystarczy...
To podaj proszę wskazówki bo poza wskazaniem w 01 Engine, grupa 002, pole 3 od lewej wskazanie z "010" po włączeniu klimatyzacji manualnej zmienia się na "111" nic więcej nie daje a dodatkowo podam, że mimo wskazań "111" sprężarka i tak się nie włącza i nie czuć zwiększenia obrotów w związku z dodatkowym obciążeniem silnika mimo podświetlonego przycisku...
Kombinowałem dzisiaj z tym kodowaniem i to nie przynosi pożądanych efektów. Dla kodowania 00143 obroty się nieco zwiększyły. Dla kodowania 00163 obroty spadły, ale nadal było nie tak jak być powinno Dla kodowania 00113 i 00123 obroty biegu jałowego były w granicach 200 a przy przegazówce ledwo dochodziły do 1000. Wnioskując nie jest to wina kodowania...
Witam, próbuję rozwiązać kwestię zbyt dużego spalania w VW Polo Mk3 z silnikiem 1.3 AAV 54km - z tzw. monowtryskiem. Spalanie zwiększyło się niedawno i wynosi około 12L/100 przy czym wcześniej było o połowę mniejsze. Podejrzewałem , że może to sonda więc wymieniłem ją lecz nadal bez zmian. Macie jakąś sugestie? Silnik ma małe problemy z utrzymaniem...
Miałem takiego golfa 4 w SDI przez prawie 10 lat. Przez cały okres użytkowania z silnikiem nic się nie działo. Wymieniałem tylko czujnik temperatury. Silnik znacznie głośniejszy (zwłaszcza zimny) niż TDI z powodu ostrzejszego wałka rozrządu. Jeśli chodzi o jazdę autostradą to nie wspominam tego zbyt dobrze, przy 120 km/h są już dość wysokie obroty przez...
Nic nie pisałem o rozkręcaniu silnika. Przeciwnie, chodziło mi o sprawdzenie bez rozbierania. Pomiar szczelności cylindrów polega na podaniu ciśnienia (np. przez otwór po wykręceniu świecy) do cylindra. Ciśnienie podawane jest przez reduktor i dyszę pomiarową. Za dyszą mierzony jest spadek ciśnienia. Może zacznijmy inaczej. Piszesz, że w zbiorniku wyrównawczym...
Zdaję sobie sprawę że się nie da jak w c360 czy vw dieslu :). Mianowicie nie ma tego dźwięku co powinien i nie ma siły jak trzeba. Dodam ze wymiana kpl. pionów(tłoki tuleje), pompki zasilającej nie wspomnę o filtrach i regulacji zapłonu czy zaworów nie pomaga. nie chcę zaraz oddawać pompy do regeneracji czy na wymianę, bo dobrze zapala nawet przy -10....
Witam Problem polega na tym że po uruchomieniu (zimny silnik) silnik zaczyna pracować nie równo na niskich i wysokich obrotach. Objawy podobne do barku iskry na jednym z cylindrów. Świece , przewody, kopułka ok. Silnik podobnie zachowuje się na benzynie i na gazie, zwiększone spalanie,słaby,komputer nic nie widzi. Proszę o pomoc, z góry dziękuje.
Obracając kołem kierownicy w skrajne położenia, pompa wspomagania wytwarza coraz większe ciśnienie, stawiając tym samym zwiększony opór silnikowi. Opisywane objawy mogą być przyczyną: niskiego stanu płynu w zbiorniczku (zapowietrzenie pompy), zacierających się łopatek pompy, uszkodzonego łożyska. Sprawdź poziom płynu w zbiorniczku. Po kilkunastu obrotach...
Witam.Mam problem z autem,tzn.:Po dłuższym postoju, strasznie telepie silnikiem i dość mocno dymi.Po paru minutach, zaczyna wszystko wracać do normy i tak jakby problem ustępuje.Na desce rozdzielczej, żadnych błędów.Podpinajac pod program diagnostyczny,Delphi e 150 również w sterowaniu komputera nie ma błędów.Po chwili pracy silnika w aucie zwiększają...
zwiększyłem obroty i usłyszałałem bardzo głośny odgłos szumu tak takby tarcza sprzęgła, odrazu wcisnąłem pedał sprzęgła i natychmiast nastała cisza, No i u mnie okazało się to przytartym łożyskiem dociskowym. Sprawdziłeś czy skrzynia sucha?
Rozumiem :/ Rozłączyłem przed chwilką odmę przy końcu metalowej rurki idącej od odmy do gumowego trójnika przy układzie wtryskowym. Zaznaczyłem śrubokrętem na zdjęciu to miejsce. I nic nie dmucha, zero. Z bagnetu tak samo nic, zero. A mam 9bar sprężanie. Czyli wskazuje na głowice tak jak piszesz. Zapewne gdyby uszczelnić głowicę to jakieś przedmuchy...
Alternator sam się wzbudzi po znacznym zwiększeniu obrotów właśnie dzięki magnetyzmowi szczątkowemu. Często przyjeżdzają klienci z urwanym przewodem kontrolki (ford,skoda fabia itp) i alternator po gwałtownym przegazowaniu "załapuje" ładowanie. ,to się zgadza.Alternator z Białoruśki naprawiałem oczywiście ,dobre rozwiązanie z tym wirnikiem.
Może ktoś mi pomoże w tym temacie Zawor na sprężarce jest sterowany podciśnieniowo elekrozaworem . Co steruje tym zaworem - konkretnie i jakie zjawiska zewnetrzne biorą w tym udział. W moim przypadku zawor jest sterowany na niskich obrotach po zwiększeniu obrotów zawor sie zamyka , ale to jest jego praca na postoju , a podczas jazdy przy wciśniętym...
Witam, otoz mam problem z silnikiem 1.9tdi wczoraj wracałem a tu mi nagle obroty sie zwiększyły do 50 tys. I zgasilem silnik po czym za mna byl czarny dym jakby ktos opony palil i wielki wystrzał z intercoolera w ktorym wyskoczył waz od turbiny i wrazem cala ta chlodniczka mi wyleciala(oczywiscie ją mam i jest cala) .i silnik po tym niechce wogóle mi...
Witam .Jestem początkujący niedawno zdałem prawo jazdy i posiadam VW Polo 6n2 z 2000r 1.9sdi. Otóż problem polega na tym , ze po wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki można nadal włączać wycieraczki i szyby . W samochodzie jest do wymiany alternator gdyż ładuje sie dopiero po zwiększeniu obrotów ale czy to on moze być rozwiązaniem problemu ? Zauważyłem...
Też w sumie nie kumam niektórych ludzi , ktos się pyta o modyfikację swojego prywatnego , może i juz wysłużonego samochodu ( niektórych nie stać na nowe GTI) A cała reszta zamiast w swojej wypowiedzi doradzić coś na temat obrzuca takiego , ze to nieopłacalne , bezsensowne i wogóle pomysł z kosmosu. Jeśli ktoś wogóle sie wypowiada niech przynajmniej...
Witam mam problem z moją Jetta 2005 rok wersja USA silnik 2.5 150KM, Silnik przy delikatnym zwiększeniu obrotów zaczyna szaleć - przerywa i szarpie. Na wolnych obrotach jest OK oraz jak ostro dodam gazu. Komputer pokazuje wypadanie zapłonu na 1 i 2 cylindrze. Nowe cewki i świece nie pomogły. Mechanik twierdzi że padł silnik ale moc jest ok. Czy ma ktoś...
Jak sprawdzić czy ramię (sztanga turbiny ) chodzi bez zacięć ? Chodzi mi o to że trzeba to robić przez vaga czy przez zwiększenie obrotów czy też następuje to samoistnie na biegu jałowym ? Jak sprawdzić czy nie ma nagaru w okolicach zaworu EGR ? Trzeba go rozebrać, zdjąć czy szukać czy jest gdzieś wokół a to będzie oznaczało że jest nagaru sporo ? Układ...
Witam. Proszę o pomoc w sprawie kontrolki oleju.Golf2 1.3NZ, 90 r wtrysk . Po przekręceniu stacyjki nie świeci kontrolka oleju !!! :cry: ,po uruchomieniu silnika i zwiększeniu obrotów powyżej 3000 zaczyna mrugać kontrolka . Olej, filtr,czujniki wymienione, Mam pytanie czy przy włączonej stacyjce bez rozruchu silnika, na przewodach do czujników oleju...
Witam posiadam Polo jak w Temacie. Objaw jest taki, że jak stoje sobie na światłach to czasami i nie ma reguły czy zimny czy ciepły w środku tak dudni jakby włożyć głowę do głośnika niskotonowego i włączyć. Nie można wysiedzieć w środku. Czasami dudni mocniej czasami słabiej, czasem chodzi tak jak powinien. Sprawdziłem wszyskie łapy silnika i gumy przy...
Witam, nie mam już siły i hajsu na szukanie prawdopodobnej przyczyny awari. Otóż chodzi o to ze lupo dławi się przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu, odcina przy 4,5 tys obrotów, przy odpalaniu bulgocze jakby był zalany tłumik, jeżeli przy Ok 1,5tys obrotów i więcej wcisnę sprzęgło i puszczę gaz/wrzucę luz to zgaśnie, jeżeli powtórzę te czynność przy...
Witam, posiadam od nie dawna vw passata b4, 1.8 w kombi, benzyna-gas, 1994r. Problem mam tego typu że, obrotomierz ma dziwne wskazanie. Po załączeniu zapłonu wskaźnik jest na 0 (OK), pa dopaleniu pokazuje 2000 obrotów (OK), jak naciskam pedał gazu stopniowo aby zwiększyć obroty licznik pokazuje nadal 2000 (NIE OK), nagle po przekroczeniu x obrotów,...
Hej ! Mam golfa z silnikiem 75 KM czy mozna chipa mu wymienić na 90 KM ? Moze cały sterownik z golfa 90-cio konnego wstawić ?? Znalazłem w sieci wsad od modułu "3A0 907 311" niby 90-cio konny, w moim golfie sterownik jest "3A0 907 311 A" zaprogramowałem eprom 27c512 tym wsadem, wrzucilem do mojego ale nie odpalił nawet. Z orginalnej kostki co jest w...
mam Passata B3 90 benzyna i problem .Dzisiaj w czasie jazdy zaczęła świecić się kontrolka od oleju.W miarę zwiększania obrotów silnika kontrolka świeci coraz jaśniej , a na wolnych obrotach przygasa. Po ponownym uruchomieniu silnika zauważyłem że ,kontrolka od oleju gaśnie ale od ładowania nie. Gdy znacznie zwiększyłem obroty to od ładowania zgasła(wcześniej...
zwiększyć obroty wentylatora zwiększyć obroty silnika zwiększyć obroty pralce
odkurzacz uszkodzony iskra komputer prostownik odłączenie
obrotomierz cinquecento sporting politechnika gdańska
Renault Laguna 2 – numer nad kreską na sterowniku, znaczenie i zgodność części Skrzynia Xtronic CVT w Nissan Qashqai J11 dCi