Na rysunku w pierwszym poście masz układ zmiany kąta wtrysku i tą śrubą zmienisz charakterystykę zmian kąta wtrysku. Jak zwiększysz dawkę to przy rozpędzaniu będzie dymił na czarno.
Oczywiście rady kolegów są jak najbardziej słuszne. Żeby potwierdzić te odpowiedzi, krótko przedstawię zasadę sterowania dawką w tego typu pompie. Za wielkość dawki odpowiada elektrozawór ("Electrovalvula de aecion rapida .....) umieszczony centralnie między króćcami wysokiego ciśnienia. Normalnie jest on w pozycji otwartej i paliwo tłoczone przez tłoczki...
Witam. Również przyłączam się do Kolegów żeby pompę oddać w odpowiednie ręce i ją ustawić. Ale jak Kolega chce to podpowiem jak to można zrobić. W połowie długości pompy od zewnętrznej strony jest taki mały dekielek bodajrze przykręcony na dwie śruby. Trzeba ten dekielek odkręcić (wyleje się trochę paliwa z pompy). Następnie tak obracać pompą (w tym...
Sruba pozioma nad zaworem Stop(ta z blaszką na gwincie)wkręc <podskoczą też wolne obroty)
1. ustawiamy wał (koło pasowe) i wałek rozrządu na znaki odpowiednio 0° na kole pasowym i na znakach na wałku rozrządu i stopie wałka. Znaki muszą się pokrywać!!! Jeśli się nie pokrywają to albo łańcuszek jest już strasznie wyciągnięty albo obciął się klin. 2. przekręcamy wałem zgodnie ze wskazówkami zegara i ustawiamy na 15° (15° po OT (GMP)) 3. odkręcamy...
Inaczej nie wyregulujesz jak tą śrubka.
5 kW to chyba trochę mało One wszystkie są "przewatowane" względem fizycznych możliwości, po prostu jest zwiększona dawka paliwa i powietrza. Skraca to żywotność najbardziej pracujących elementów (palnik i wentylator), ale przy takich cenach?
Witam Mam problem z pompą paliwową w Władimirec T-25. Otóż zwiększyłem mu dawkę paliwa i stracił moc. Nie może dać sobie rady w polu, na obroty wchodzi. Gdy miałem podczepioną talerzówkę i robiłem w polu na 2 biegu, to tak jakby brakowało mu mocy. Idzie całą siłą, aż słychać, że ma opór. Nie wiem, co mam zrobić, żeby mu się zwiększyła moc.
Maksymalną dawkę wtryskiwanego paliwa dobiera się tak by wykorzystać cały tlen znajdujący się w komorze spalania- bez doładowania nie masz wpływu na masę powietrza (a w związku z tym ilość tlenu) które możesz wykorzystać do spalenia dawki paliwa. Kąt wyprzedzenia wtrysku producent silnika dobiera tak by uzyskać maksymalną moc w danych warunkach(obroty,...
Dawka paliwa jest wyliczona przez projektanta silnika ,aby miał on wyliczoną moc i moment obrotowy oraz nie przekraczał norm zadymienia. Proponuję ;zmierzyć ciśnienie sprężania na tłokach, ciśnienie i typ końcówek wtrysku(mogą być inne niewłaściwe) oraz kąt wtrysku.
To zostaje zabawa tylko cięgłem sterowania turbo, zwiększanie dawki masz obok zaworu gaszącego. Ustaw ładowanie na 0,9 bara i nie przekraczaj bo szybko się skończy impreza.
Zobacz czy pali na pych O właśnie dobra sugestja , w związku z tym przypomiała mi się podobna sytuacja z tym że odpalał nieregularnie nie tak jak piszesz , przyczyna ,[ czujnik położenia wału ] mało prawdopodobne w twojm przypadku lecz cóż podobnież cuda się zdażają , co do czasów wtrysku nie wiem czy dobrze to uimę ale czasy wtrysku to jest jak dodanie...
Zakładam że układ paliwowy masz szczelny tzn. że nie cieknie ci nigdzie paliwo.Normalnie te auta palą ok.5,5 do 6,5 l/100km.Tu masz dwa rzy takie spalnie,czy nikt nie tuningował silnika poprzez zwiększenie dawki paliwa i ciśnienia powietrza (turbo gwizda).Vag ci dużo powie.
Wykręć tą srube od zaworu sterowanego przez turbo -zmienisz charakterystykę sprężyny i bedzie szybciej reagował na ciśnienie z turbiny (większa dawka)
czy regulacje dawki paliwa może zwiększyć vmaxa Zwiększenie dawki w pewnych granicach zwiększa moc ale jest okupione zwiększonym spalaniem. Jeżeli silnik nie ma już odpowiedniego ciśnienia sprężania to żadne "magiczne" sztuczki mu nie pomogą.
Liczyłem, że można zapłonu dodać, zwiększyć dawkę paliwa i trochę lepiej pojedzie.
Przyczyną braku pełnej mocy może być również za niskie ciśnienie doładowania spowodowane niesprawną turbosrężarką lub nieszczelnym dolotem, sprawdź czy do pompy wtryskowej dociera informacja o wzroście ciśnienia w kolektorze ssącym.
Dokładnie, silniki wolnossące (bez turbo) można mapować w bardzo małym stopniu 2-6% mocy. To dla tego iż do podniesienia mocy najwazniejsze są dwa warunki : zwiększona dawka paliwa i zwiekszona dawka powietrza, pierwszy warunek mozesz spełnić, lecz bez drugiego , cały misterny plan wpiz.... ; ) O zmianach faz, polerowaniu dolotów, kutych czy 'odchudzonych'...
Co do synchro dlatego napisałem zeby popraktykowac a nie sugerowac sie teoria bo to tak ma byc i koniec poniewaz robiłem juz taki samochod ze nieodpalal na cieplym. Jak synchro było w granicach -3.0 to dopiero samochod chodził normalnie.Na tym ustawieniu hulal znakomicie i niema do dzis problemu.Niestety zdarza sie ze niektore silniki sa juz troche...
Podzwoń sobie- ASO jest bardzo drogi. Tysiąc zł, to wstęp do gry, w tym diagnostyka (330zł) Jeśli diagnostyka nic nie znajdzie, zaczyna się szukanie po kolei. Czasem 5000zł załatwi sprawę, ale rzadko. Każda robota ma przewidziany czas, za który musisz zapłacić. Czasem zrobią coś w czasie 10 min. co kosztuje 1 godz. ale też czasem robią coś 5 godzin-...
Panowie potrzebna pomoc jak zwiększyć dawkę paliwa na pompie wtryskowej w kubota z402 . Zależy mi na zwiększeniu mocy . silnik w ogóle nie dymi i moim zdaniem dostaje za mało paliwa .
Ja na Twoim miejscu tego bym nie ruszał. O ile się wiem to regulacja dawki paliwa odbywa się po rozebraniu pompy i przestawieniu zębatego kółka sterującego względem tulei regulacyjnej. Dzięki temu zapewniona jest możliwość takiego ustawienia objętości dawki, aby bieg silnika był równomierny i do każdego cylindra była wtryskiwana zawsze taka sama objętość...
Witam, i jak tam udało się zwiększyć dawkę paliwa na tej pompie? Jest odczuwalna różnica?
Obawiam się, że pompa po 1995 roku i przed nie jest zamienna. Z kilku powodów, w tym ze względu na zmianę sposobu sterowania przy rozruchu. Lucas Epic ze względu na wymagania odnośnie czystości spalin zmieniał ciśnienie wtrysku i sposób pozycjonowania nastawników pompy podczas rozruchu. Co prawda ciśnienie w późniejszym systemie (po 1995r) było wyższe,...
To że głowica ma winę to wiem lałem wodą nie raz pomogło ale chce elektronicznie jak idzie ustawić.
Męczyłem go wczoraj troche, przy 60 stoniach chwytał już przy 200 -220 obr, na złość nie chciał wczoraj świrować był za mało rozgrzany. Miałem go kiedyś przed regenaracją rozrusznika faktycznie rzęził niemiłosiernie przed odpaleniem ledwo odpalał. Niestety mój vag nie czyta dobrze nowszych 1.9TDi np. BJB, a drugi sprzęt uniwersalny dogaduje się świetnie...
Bardziej wydajne wtryski, mocniejsza pompa paliwa i nowa mapa zapłonu. Ale to tylko przypuszczenia, ponieważ tuning to nie moja działka.
Podpowiedziano mi, że można za pomocą programu VAag zwiększyć dawkę paliwa. Jednak te filmy na YT pokazują jak to się robi ale w silnikach diesla. Chcę zwiększyć trochę dawkę bo na ciepłym jakby słaby jest silnik, jednak nie wiem jak i gdzie na vagu szukać miejsca do zmiany dawki i czy wogóle się da to zrobić w silniku benzynowym 1.6 16V ?
Na początek zwiększ dawkę oleju do paliwa i nie katuj silnika do ok. 500 km.
Ssanie to zwiększona dawka paliwa. Na jałowym obroty są wówczas wyższe. Takie cuda to były w Polonezie na gaźniku. Szukasz sobie na siłę problemu
Witam. Małymi kroczkami, na ile czas pozwala, uczę się chip tuningu. Astra H, do usunięcia DPF i EGR no i przy okazji zwiększenie mocy. ECU to EDC16C39. Niestety czego bym nie zmienił nie ma efektu. Nie mogę uzyskać przyrostu dawki paliwa. Zmieniłem już wszystko co znalazłem dla tego sterownika i nic. Zapewne jest jeszcze jakiś limiter, o którym nie...
Zmieniasz kolektor wylotowy, reszta połączeń wedle fantazji. Do opcji ekstra zmiana pompy wtryskowej lub zwiększyć maksymalną dawkę paliwa i wałek rozrządu jeżeli ma inne kąty otwarcia zaworów w wersji turbo. Przy większych przyrostach chłodzenie oleju wskazane, ewentualnie lepszy wentylator na chłodnicy. Co do zmiany korbowodów to olej temat przy takich...
Witam. Mam problem z moją kaczką musze cały czas jej cisnąć i przeciągać na biegach żeby jechać chociaż 80km/h. Silnik po remoncie, zapłon ustawiony, nowe końcówki wtryskiwaczy, dymku nie puści nigdy więc pozostaje tylko zwiększyć dawke paliwa. Czy ktoś może juz to przerabiał i podzieli sie wiedzą. Z tego co znalazłem to z tyłu pompy pod deklem są 3...
Pewno nie ma lub uszkodziło się tzw. automatyczne ssanie przy rozruchu zimnego. Kiedyś w PRL do włączenia ssania była specjalna rączka z linką co po jej wyciągnięciu powodowało zwiększoną dawkę paliwa. Po nagrzaniu wciskało się w pozycje normalną. Gdy ta linka nie działała to kilka depnięć pedału gazu zastępowało to.
Czujnik temperatury silnika odpowiada za zwiększenie dawki paliwa na zimnym.
Jeśli chodzi o dawkę to po prawej stronie pompy jest nakrętka na klucz bodajże 24. Luzujesz kontrę i wykręcasz o pół obrotu śrubę. To lekko zwiększy dawkę paliwa.
Jak jest zimny to na benzynie na biegu jałowym gaśnie... Po rozgrzaniu raczej nie... Czy jest tam jakieś pokrętło do regulacji żeby mu zwiększyć dawkę paliwa ? ;>
Witam mam pompę taka przy 1014 z reg dawki czy kolega może zdradzić tajemnice jak zwiększyć dawkę paliwa w tej pomp motorpal i jak ten reg dziala
A jeśli pompa ma zwiększona dawkę paliwa ? To czy nie wyjdzie więcej mocy?
spróbuj zwiększyć dawkę paliwa na pompie można przez to uzyskać trochę więcej mocy.
Najsłabszym ogniwem jest silnik spalinowy. Zanim dostanie odpowiednią dawkę paliwa to zgaśnie. Dokładniej nie sam silnik, co układ sterujący "otwarciem przepustnicy", który nie zdąży zwiekszyć dawki paliwa przy gwałtownym dociążeniu. Faktem jest, że jeśli agregat ma dostępną dźwignię gazu, to znam ludzi którzy dzięki niej omijali problem rozruchu poprzez...
mariusss - ja myślę tak : jeśli samochód jeździ na tej pompie ale ma za małą moc ( zakładając że sprężarka sprawna) popróbowałbym zwiększyć dawkę paliwa. Szkoda że to internet - pisania to trudno ocenić co Twojemu Golfikowi potrzeba. Sympatyczny Kolego ponar - : Bolec jest inny dlatego też piszę że przydało by się i rozdzielacz dać z bezpośredniego...
Czyli ile według ciebie powinno pokazywać 9.0mg/suw i z wydechu lecieć sadza jak z komina, na mocy nie ma spadku praktycznie zbiera się od samego dołu, a i na wytryskach się poprawiło.😎 Uczestnicy dyskusji zauważyli, że wzrost obciążenia, np. przez alternator, może powodować zwiększenie dawki paliwa przez ECU, co jest normalne w przypadku silników TDI....
Spróbruje pokręcić, zwiększyć dawkę paliwa. Wężownica przed naprawą była dobra.
Poprzez zwiększenie dawki paliwa lub przyspieszenie zapłonu.
Witam Mam pewne obawy co do skuteczności takich zabiegów ponieważ komputer sterujący wtryskiem zorientuje się że jest oszukiwany a po czasie na pewno to nastąpi , zignoruje sygnał z czujnika i będzie dawkował paliwo z mapy pamięci. Nie znam zasady wtrysku podtlenku ale im nowszy system wtrysku paliwa tym trudniej będzie go oszukać. I jeszcze jedna sprawa...
Witam w jd 5620 miałem taki przypadek ze był bardzo przymulony (silnik 4045) , Pompa wyjęta i pojechała do pompiarza zwiększył dawkę paliwa i coś podobno wyregulował , ale dalej myślę właśnie o założeniu turbo . i pytanko na jakie wtryskiwacze wymieniłeś u siebie ?
Kluczowa kwestia to dobór turbosprężarki. [url=http://www.czas.cz/?PageId=201&Rada... pasuje idealnie. Samochodowe tez można wykorzystać ale trzeba budować hybrydę najczęściej. W kwestii pompy wtryskowej można zwiększyć dawkę paliwa (ale i bez będzie czuć że silnik ożył) i należy opóźnić kąt wyprzedzenia wtrysku. Zużycie paliwa naturalnie zmniejszy...
Witam. Śrubę na śrubokręt się wkręca czy wykręca żeby zwiększyć dawkę paliwa?
Tu karty prób nie znajdziesz. Wszystko masz wybite na tabliczce przynitowanej do pompy. Może być tak jak piszesz pompa jest od słabszego silnika i ma mniejszą dawkę paliwa. Teraz to czekanie na koniec gwarancji i zwiększenie jej dawki.
Wygląda na uszkodzenie wtryskiwaczy, dzwięk i dym oznaczają zwiększoną dawkę paliwa. Na początek sprawdź wtryskiwacze oraz wymontuj i wyczyść regulator ciśnienia paliwa.
Zwiększ dawkę paliwa.
dzięki ;) tak właśnie myślałem. a jakby w niej zwiększyć dawkę paliwa?
Odpowiednio zwiększonej dawki paliwa? Pokaż foty tego motania. Mam kilka takich zetorków jestem bardzo ciekaw twoich doświadczeń.
Pompa była sprawdzana założono nowy czujnik dawki paliwa i zwiększono dawkę ale nadal brak mocy. Miał ktoś podobne przypadki ?
Możesz mieć uszkodzony czujnik temperatury odpowiedzialny za zwiększenie dawki paliwa gdy silnik jest zimny.Diagnoza powinna dać jednoznaczny wynik.
Sprawdź szczelność układu dolotowego. Jeżeli będzie nieszczelny sterownik poda zwiększona dawkę paliwa. Czyli podłączyć najlepiej pod komputer lub ELM i smartfon sprawdzić korekty. Druga prawdopodobna przyczyna to nagar na wtryskiwaczach ,zamiast rozpylać po prostu leją . Jeżeli nie było zabiegów w tym przypadku. wtryskiwacze trzeba wymontować do sprawdzenia.
To wydaje mi się że wystarczy zwiększyć dawkę paliwa, co myślisz?
Butla lpg typowa walcowa od samochodu. Zbiornik. Butla to co innego. czy ze względu na stałe obroty diesel będzie palił na tyle mało ze się to poprpstu nie opłaca ze względu na większe kombinacje. Zużycie zależy nie tylko od obrotów ale też od obciążenia. Gdy obciążenie wzrasta to automatyka musi zwiększyć dawkę paliwa by utrzymać obroty.
Pilarka na wysokich obrotach nie dostaje paliwa , należy sprawdzić wężyk podciśnienia lub regulacja gaźnika , czyli zwiększenie dawki paliwa śruba H
Niech Pan sprawdzi czy nie ma zapchanego wydechu (okna w cylindrze), jeżeli nie to proszę na krótko odpalić silnik bez wydechu i sprawdzić jak się wkręca. Jeżeli to nie pomoże to o ile to jest silnik 2t 1. odłączyć filtr powietrza od gaźnika zasłaniać ręką część gaźnika dodawać gazu sprawdzić efekty. (sztucznie zwiększona dawka paliwa) 2. Zakręcić kranik...
Z perspektywy czasu zwiększenie dawki paliwa daje taki efekt że odpala chwile popracuje i gaśnie ponownie odpalam i wtedy już działa bez zarzutów. (konta synchronizacji nie ustawiałem bo wirus).
Nie wiem czy to możliwe, ale poszukuję oryginalnego wsadu do Skody Fabii 2,0 AZL nr pomputera 06A906032KG , auto odkupiłem, jest chip tuningu, uważam raczej za nieudany, za bardzo wyprzedzony zapłon i zwiększona dawka paliwa.
Z tego co mi wiadomo tam chyba siedzi sterownik Hitachi. Można poprawić dynamikę modyfikując pewne mapy. Co do kompresora to możesz wstawić wtedy trzeba zwiększyć dawkę paliwa i wystroić to na afr to by było na tyle. Kosztowniejsza modyfikacja to wstawienie turbosprężarki i zrobić to na ecumaster. Ale to rzeźba więc nie wiem czy będzie Ci się opłacało....
Jednakże jak wiadomo zwiększenie dawki paliwa bez dawki powietrza w dieslu powoduje zwiększenie temperatury a co za tym idzie wypalanie tłoków. Bzdura. Jednak zalecam poczytać i to dużo, na temat zasady działania silnika Diesla.
Czyli zwiększyć dawkę paliwa Iglicą? Dodano po 1 Dodam że wcześniej było wszystko dobrze...
Jak koledzy wyżej zwiekszona dawka paliwa powoduje dymienie i wytwarzanie sadzy która się osadza na wszystkim. Każda modyfikacja mocy silnika robiona jest po przez zwiększenie dawki paliwa w całym zakresie, zaczynając już od prostych oporników na czujniku paliwa bądz regulacje nastawnikiem dodajmy do tego zużycie silnika (olej) i efekt murowany.
OK, dzięki, tak właśnie myślałem. Mam jeszcze jedno pytanie. Dlaczego w benzynie nie można zastosować rozwiązania z diesla? Czyli obroty silnika są regulowana tylko poprzez zwiększenie dawki paliwa. Lub w dieslu zastosować rozwiązanie z przepustnicą. Od czego to jest uzależnione?
Wiem czytałem na ten temat ale teraz chce naprawić swój samochód porządnie a nie omijać problem. Zwiększenie dawek paliwa to rozwiązanie problemu ale nie naprawa równie dobrze mogę zamontować przekaźnik o którym wspominałem w pierwszym poście i tez będzie zapałał już to przetestowałem na przekaźniku i jest ok śle boje się że coś się dalej posypie. Uszczelniacze...
a taka opcja jak podniesienie obrotów na biegu jałowym, przymknięcie zaworu EGR. zwiększenie dawki paliwa przy odpalaniu ?
Witam, Czy mógłby ktoś powiedzieć jak zwiększyć dawkę paliwa i doładowanie turbo, żeby golfik zbierał się od mniejszych obrotów i żeby zyskał na prędkości maksymalnej, jeżeli ktoś ma jakieś zdjęcia to poproszę. Pozdrawiam
Jak wyżej pisałem sprawdź czujnik i jaką temperaturę widzi sterownik, bo gdy odczytuje np. temperaturę ujemną to automatycznie zostaje zwiększona dawka paliwa ( w konsekwencji wzrost obrotów )
Jak silnik nie bedzie miał swojej normalnej temp. pracy to będzie cały czas zwiększona dawka paliwa przez sterownik ustalana.
Czasami traktorzyści ( najczęściej w nieswoich ciągnikach ) przestawiali listwę w pompie paliwa żeby zwiększyć dawkę paliwa. Czym to skutkowało w dłuższej perspektywie wiadomo ale "na teraz" silnik miał moc a i przy okazji dymił też nieźle....
Pompa i wtryski po regeneracji. Pompa była ustawiana na czujnik ale nie dało to skutku bo był słaby i dopiero była zwiększona dawka paliwa i zrobił się troszkę mocniejszy.
Mam dokładnie ten sam problem. Dzisiaj wyciągnełem swiece jedna była padnięta. Jak zwiększyć dawke paliwa przy rozruchu? Na zimnym mam obroty takie same jak na ciepłym powinno działać jakies ssanie. Jak zwiekszyc dawkę paliwa przy rozruchu i co daje ten potencjometr?
Wejdz na strone Diagtronik tam jest duzo na temat TDI
piotrek0207 napisał: pkorol napisał: Hamowanie i napędzanie odbywa za pomocą paska alternatora Czytałem o tym już, że chcesz użyć paska. Chodzi mi o to , że w tym całym łańcuchu w którym przepływa energia z kół do twojego silnika BLDC czy alternatora masz po drodze taką ciężką maszynerię jak silnik spalinowy, jego bezwładność, sprężanie. Zanim ta energia...
a ta pompka nie może pracować z włączonym silnikiem. A to cud jakiś, jak źle wepniesz w obieg to nic nie pomoże na brak cyrkulacji. Bardziej mnie interesuje jak zwiększyłeś dawkę paliwa i jaki to silnik?
Zapewne puchnie tłok bo wykonano go z kiepskiego materiału. Albo zbyt ciasne pierścienie. Spróbuj zwiększyć dawkę paliwa przedstawiając na iglicy zawleczkę na sam dół. Oleju 250 daj na 5l.
To jest tak że jak wzrasta, to wzrasta zużycie, przynajmniej takie jest moje zdanie. Zmieniając dawkę paliwa z -3,0 do 4,6 mg ,zwiększyłeś dawkę paliwa. Zastanawiam się tylko, po co tam kombinujesz w ustawieniach? Przecież nie jesteś mechanikiem, bo byś się na tym znał.
Bo ECU wpada w tryb awaryjny i sobie uśrednia dawki , nie reaguje dynamicznie na zmiany , przez to będzie dużo palił bo jest zwiększona dawka paliwa , coś koło tego , mi się wydaje że tak na pałę szkoda wydawać kasę na części, bo pierwsze trzeba sprawdzić jakie parametry ECU widzi, pierwsze myślałem że ktoś z mapy powyrzucał błędy żeby nie świeciły...
Podgrzewacz chyba szybciej nagrzeje płyn poprzez pobór prądu, wzrost obciążenia alternatora i zwiększenie dawki paliwa niż poprzez przepływ cieczy przez niego. Ja miałem alternator najsłabszy 70-90A i nie dawał rady.
Witam Wszystko co znalazłem w sieci to tylko zwiększona dawka paliwa ,bez korekcji doładowania i kąta wtrysku. Gdyby Ktoś miał coś do sprawdzenia ,to będę wdzięczny. 038906018GA 0281010170 S.C. 00002 1,9 R4 EDC 0000SG 2605 Silnik AFN/AVG
Czy filtr powietrza jest czysty i otwory wlotowe obudowy filtra też czyste (zabrudzony filtr to brak powietrza potrzebnego do mieszanki)? Czy gdy dodajesz gazu to w zbiorniku paliwa jest widoczne bulgotanie? Czy w wężykach są widoczne bąbelki powietrza? Czy jeśli podczas pracy kosy odkręcisz lekko korek ze zbiornika paliwa to praca kosy się poprawia?...
Panowie chodzi o zwiększoną dawkę paliwa przy w pełni już rozgrzanym silniku, którą ECU zwiększa na podstawie temperatury powietrza dolotowego. Nie rozmawiamy o nagrzewaniu silnika i ssaniu. ;)
Dzień dobry ! (at)wismat3, I Ty się dziwisz że masz zimno w domu ? Porównaj sobie zdjęcie płomienia Twojego kotła z płomieniem kotła z internetu ! Twój płomień jest leniwy, słaby i na dodatek wychodzi gdzieś jakby ze środka podajnika. Wiem że opał jest bardzo drogo, to zrozumiałe, ale żeby było ciepło musi w kotle huczeć. 1. ręcznie przyciskami wyprowadź...
Ale dalej pozostaje problem regulacji jej wydajności względem zapotrzebowania silnika na powietrze. Sam nie wiem jakby to rozwiązać, chyba najbardziej prymitywny byłby jakiś układ sterujący prędkością obrotową tej "suszarki" względem obrotów silnika, dodatkowo konieczne zwiększenie dawki paliwa - ogólnie chory i debilny pomysł (nie obrażając autora)
czy na dolocie suchym jeśli chcę aby podtlenek dodał mi około 20-25 proc. mocy muszę zminiac dawkę paliwa sam czy moja bmw e30 sama sobie zwiększy dawkę paliwa ??
Jakie masz awarie? Dawkę paliwa można zwiększyć na 3 mg, przepływka trochę tnie dawkę, turbo przeładowuje nadal. Podmień na próbę N18 z N75, jak nie pomoże to musi być zasyfiona suszarka. Logi się wrzuca tu www.vaglog.rtnet.pl i wkleja później linki.
Golf V 1.9 TDI BLS 2008r. Witam Wszystkich, mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Na zimnym pali od strzała ale jak już ma 70°C to szarpie silnikiem, a jak ma 90 to jest jeszcze gorzej, chciałbym mu pomóc ale nie mam już pomysłów.😞Może komuś udało się rozwiązać problem, dużo zrobiłem do tej pory, między innymi: - regeneracja głowicy + tuleje...
Regulacja gaznika powinna pomóc (zwiększ dawkę paliwa jak jest to możliwe). W jakich warunkach odpalasz? Paliwo ma też duży wpływ na to, na starym paliwie może tak świrować. A po rozgrzaniu jak się zachowuje ?
A jeśli ma tak zawyżone obroty to może przekłamywać wskazania temperatury czujnik od wody wtedy centralka podaję zwiększoną dawkę paliwa. Można sprawdzić w parametrach po podłączeniu po sprzęt diagnostyczny
Zwiększenie dawki paliwa nie jest tu problemem. Jak pisałem w poście można czujnik sprawdzić, ale to nie on ponosi winę. Zainteresowany sprawdzi jego stan i nam powie, czy to on jest niesprawny.
Prawdopodobnie źle wykonana pompa. Teraz tak te pompy regenerują że lepiej jej nigdzie nie wozić. Ostatnio regenerowałem 4 pompy i żadna nie chodzi idealnie. Znajomy(mechanik) zawiózł do remontu to zamontowali mu inny wałek w pompie że kluczem nie dał rady jej przekręcić, ostro ich ochrzanił. Ale przyznam że raz wiozłem w inne miejsce to remont jej...
czipowany passat ma zwiększoną dawkę paliwa chipbox w wielu przypadkach to po prostu opornik obniżający sygnał z czujnika temperatury nawet do -40 i układ zwiększający ciśnienie doładowania sprawdz czy prąd dochodzi prad do swiec i wtryski
witam ja miałem ten sam problem i pomogło włożenie kawałka gąbki do filtra. Dodano po 2 lub musisz mu zwiększyć dawkę paliwa i powinno być ok:).
Spróbuj podłączyć podciśnienie, wężyk paliwa. A resztę jeżeli zasysa tamtędy powietrze są dwie opcje;) Bo te krocie w moim moto robią jako odpowietrznik. Więc albo zwiększ dawkę paliwa, albo spróbuj je zatkać;)
To na pompie przy lince to czujnik położenia dźwigni gazu potrzebny do działania EGR ale to można sobie podarować, ten niżej z kolei to do przestawienia kąta wtrysku przy rozruchu (zimno). Może spróbować zwiększyć dawkę paliwa?
Ja na twoim miejscu zwiększyłbym dawkę paliwa. U znajomego był podobny przypadek na biegu jałowym kręcił 2400,a w trakcie jazdy pustym ciągnikiem 2200 złapać było dużym wyzwaniem,a pod obciążeniem nikt nie sprawdzał bo nie było sensu bo jak pusty nie miał chęci to obciążony pewnie też 1800 by nie wykręcił.
zwiększyć dawka dawka paliwo zwiększyć dawka rozruchowy
schemat silnika pralki siemens zasilać lampa solarny linksys wszystkie diody migają
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Suzuki DR 350 1993: Dwa czujniki wału korbowego Kostka do radia w Volkswagen Polo 2007 - lokalizacja i demontaż