Pokręć śrubką numer 2 imbus 4 ale najpierw wkręć śrubkę 3 do końca nie używając siły
Oczywiście, że się stanie... pomyśl trochę. No chyba, że przepniesz też sterowanie cewkami. Nie ma natomiast znaczenia kolejność przewodów na jednej cewce, czy 1 i 4 czy 4 i 1.
Wedlug serwisowki sie da - 10 adaptacja, 01 i w gore lub w dol o 25 obrotow
Witam parametry specjalne klienta i po robocie
czyli nie ma żadnej możliwości reulacji? sprawdzę te poduszki jeszcze.
Wolne obroty ustawia się parametrycznie w komputerze wtrysku pozdrawiam
ale w ECU sa zaprogramoane 800 a trzyma pomiedzy 500-600 i tak ecu czyta, a jak napisalem tera jest dziwnie, bo jak sie chce wejsc w zmiane obroto z techa to pojawia sie informacja, ze tryb jalowy nieaktywny i nie daje sie zmienic tych obrotow.. ale jak napisalem juz ma zadane 800 Dodano po 51 pdciagnalem troche linke, przez co na biegu jalowym przepustnica...
Chyba bez ingerencji w sterownik się nie da ;-)
Przy docieraniu powinieneś zwiększyć wolne obroty, a nie oszczędzać. Mieszanka 1:16 to tylko pierwsze 100km ,potem 1:20 (olej przynajmniej klasy JASO-FB). Zapinke iglicy ustaw na 2-gi rowek licząc od ostrego końca iglicy.
Obroty ustawione na 900 i nie ma już żadnych drgań. Mam wydruk parametrów i mam pytanie są prawidłowe? http://obrazki.elektroda.pl/9246698700_1...
Witam u mnie przyczyną gaśniecia była brudna przepustnica, po oczyszczeniu mam spokój. Pozdrawiam
To jest urządzenie do zwiększenia wolnych obrotów na zimnym silniku. Tak jakbyś delikatnie nacisnął pedał gazu. Żadnej dawki paliwa nie zwiększa. Po podaniu prądu linka się wydłuża w ciągu kilku minut.
od czego on jest może to od TPS ???? :idea: Tak jest w rzeczywistosci!!! Mozesz go podlaczyc do TPS-u, ale to i tak ci nic nie da, bo rozebrales silniczek krokowy. Pozdr.
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Od ciśnienia bardziej zależy maksymalna siła wykonywanych ruchów nie szybkość. Też tak napisałem. Jak są wolne ruchy to można zwiększyć obroty silnika.
Czy odpowiada on za zwiekszenie dawki paliwa podczas rozruchu zimnego silnika Nie. To jest tylko zwiększenie wolnych obrotów na zimnym silniku. W środku pompy jest połączona z główną dźwignią gazu. Dawka tzw rozruchowa jest włączana automatycznie po zatrzymaniu silnika. Wyłącza się po osiągnięciu około 400-500 obrotów silnika. Jest wytyczną szczelności...
To nie jest zawór bezpieczeństwa, a zawór przelewowy. Chodźbyś go zablokował na sztywno, nie podniesiesz tym ciśnienia oleju na jałowych. Na wyższych obrotach - owszem.
Sruba pozioma nad zaworem Stop(ta z blaszką na gwincie)wkręc <podskoczą też wolne obroty)
Regulacja (zwiększenie) wolnych obrotów na pompie paliwa też nie pomaga, gdyż mimo wyższych wolnych obrotów silnik gaśnie w momencie puszczenia gazu (kiedy schodzi z wysokich obrotów na niskie)
Kolego. Wygląda na to, że masz wszystko ok. Zorientuj się dokładnie jak jest podłączony reduktor. Wejście do nagrzewnicy ma prawie najwyższy poziom w samochodzie, co w przypadku złego podłączenia reduktora skutkuje tym że na wolnych obrotach płyn pędzi przez reduktor bo ma lżej a przy zwiększeniu obrotów dopiero zaczyna dawać przez nagrzewnicę. Sprawdź...
Masz pewnie ustawione zbyt niskie wolne obroty silnika. I jak samochód jest rozgrzany to wtedy jest ok, ale jak ostygnie, to obroty są za małe i musisz dodawac gazu, a kiedy ssanie się wyłączy to juz jest ok. Spróbuj podciągnąc trochę linkę, aby zwiększyć wolne obroty. I powinno być ok. Jak nie to sprawdź świece i kable zapłonowe, bo to też może być...
Mam problem z tym autem po zapaleniu auto chodzi jak malinka ale po 2 minutach pracy na wolnych obrotach wchodzi w tryb awaryjny wchodzi tylko do trzech tyś. obrotów i brak mocy,wystarczy zgasić silnik i zapalić i jest wszystko ok lub zwiększyć wolne obroty o jakieś 100 obr. podłączyłem carmana .pokazał pompa wtryskowa,i tu dwa pytania co jest tego...
Witam. Mój Matiz z reduktorem jak w temacie nie reaguje na kręcenie śrubą wolnych obrotów. Może ktoś podpowie co z tym zrobić - od czego zacząć. Instalacja nie ma silnika krokowego tylko śrubę. Żonie kilka razy samochód zgasł na światłach na skrzyżowaniu. Zgasł na wolnych obrotach i nie udało się go uruchomić. Ponoć strasznie śmierdziało gazem. Próbowałem...
Witam, Mam problem z alternatorem w A-klasie jak jest na wolnych obrotach to strasznie huczy aż przygasza silnik i obroty spadają jak dam troszeczkę gazu przestaje. Jest problem z regulatorem napięcia w alternatorze ale wyjąłem go i zawiozłem do speca powiedział ,że dobry tylko szczotki zmienił w nim. Ale jest to samo. Najlepszym rozwiązaniem będzie...
Pojazd Twój pewnie ma światło reflektorowe w systemie tzw. bezakumulatorowym. W takim przypadku skuteczność światła jest zależna od obrotów silnika ("prądnicy"). Zwiększ nieco "wolne obroty" silnika i wówczas nie będziesz miał efektu gaśnięcia światła. Zwróć uwagę, czy w Twoim pojeździe nie została zamontowana żarówka o zbyt dużej mocy.
Jest pewnien pół środek - podkreślam półśrodek ale skuteczny, by zwiększyć wolne obroty na jałowym. Podkręcić zderzak wychyłu przepustnicy. Znajduje się on u góry obudowy przepustnicy. Chyba w pierwszym poście niedokładnie opisałem przyczyne jak zapale na zimnym to obroty trzyma prawidlowo, ale tylko do pierwszego dodania gazu, potem zaczynają falować....
Sprawdziłem wczoraj ładowanie w golfie 2 1,3+lpg samochód inny ale alternator o tej samej mocy czyli 55A przy okazji sprawdziłem czy zwiększenie obrotów ma wpływ na wydajność alternatora silnik rozgrzany wolne obroty bez obciążenia 13,71V zwiększenie obrotów nic nie daje włączone światła+radio na wolnych obrotach 13,5V zwiększenie obrotów nić nie daje....
Czy uszkodzony pompo wtrysk może być przyczyną zwiększenia wolnych obrotów?
wykręciłem pół obrotu śrubę 74 i dokręciłem 75 nie widząc żadnych zmian na pracującym silniku. Bo nie zobaczysz. Może zobaczysz , ale na wysokich obrotach. 15 mm na 14 to minimalnie zwiększyłeś wolne obroty. Ssania to nie ma żaden diesel. To są tylko dodatkowe dźwignie wolnych obrotów. A pompę kupisz np tu http://www.dieselcars.pl/343,9100-993-al...
Rzepustnica w pełni elektryczna, bez żadnych linek, więc sterowana przez ECU. Trochę zagrzeje i płyn chłodniczy ma te 30 stopni w parametrach, więc działa dobrze. 1. Sprawdź, czy czujnik nadający temperaturę do ECU jest sprawny. Szczególnie od 0 do 60 stopni Celsjusza. 2. Zwiększ na próbę wolne obroty do około 950.
Kolego podczas montowania impulsatora należy tak go zamocować, aby szczelina była minimalna np. na grubość żyletki. Koło magnesowe nie może ocierać o impulsator. Odnośnie gaśnięcia silnika - jeśli regulacja gaźnika była przeprowadzona prawidłowo, to może zwiększ nieco wolne obroty, aby na stopkach nie kręciło się w skuterze tylne koło.
Witam serdecznie, 3 miesiące temu kupiłem glebogryzarkę marki stiga SRC 775 RB. Glebogryzarka była raz używana. Ostrza kręcą się bardzo wolno. Jedyny sposób na zwiększenie obrotów to uruchomienie na ssaniu. Proszę o pomoc jak zwiększyć obroty ? dziękuję
Czy jest to przyspieszacz/regulator kąta wtrysku? Nie. Jest to tylko zwiększenie wolnych obrotów. A kupisz to tylko w Boschu, po nr katalogowym pompy albo w Oplu.
Mam przejechane 90 tyś. Na tym gaźniku, gaśnie na wolnych obrotach(regulacja i czyszczenie dyszy skończyła się na zwiększeniu wolnych obrotów) i szczela jak puszcza się gaz.
Całe to ustrojstwo służy do wzbogacania mieszanki W żadnej pompie rotacyjnej nie czegoś takiego. To jest tylko zwiększenie wolnych obrotów. A Ty przypadkiem nie masz pomylonych śruby zasilającej z odpływem ? Śruba zasilająca ma duże otworki, a śruba odpływowa ma tylko otwór 0,5 mm. Jest na niej napis "OUT".
Witam, co może być przyczyną nie trzymania obrotów, jak zwiększę obroty to wtedy po przygazowaniu bardzo wolno schodzą. Honda CBR 125 JC34 2005r na gaźniku.
Toyoty nie dodają automatycznie "gazu" przy wychyleniu dźwigni funkcji hydraulicznej. Aby zwiększyć prędkość podnoszenia należy dodać "gazu" ręcznie, a raczej nożnie. Przy mniejszych ciężarach poradzi sobie na wolnych obrotach, ale przy większych trzeba wyższych obrotów silnika.
Co do synchro dlatego napisałem zeby popraktykowac a nie sugerowac sie teoria bo to tak ma byc i koniec poniewaz robiłem juz taki samochod ze nieodpalal na cieplym. Jak synchro było w granicach -3.0 to dopiero samochod chodził normalnie.Na tym ustawieniu hulal znakomicie i niema do dzis problemu.Niestety zdarza sie ze niektore silniki sa juz troche...
Po podłączeniu na komp. pokazuje błąd ( mianowicie nie czyta obrotów silnika). Na wolnych czy zwiększonych obrotach 0.
Witam Czym można zastąpić ten element? pochodzi z zetor 7211 88r. zapewne jest on odpowiedzialny za wolne obroty wentylatorów ( są dwa biegi wolny i szybki) problem w tym że dość szybko się grzeje i załącza ten stycznik, a wentylatory na wolnych obrotach ledwo się obracają, wszystko nasmarowane szczotki ok. Istnieje możliwość zwiększenia prędkości wolnych...
Może zwiększ dyszę wolnych obrotów i średnich obrotów. Jakie dysze były w orginalnym gaźniku w Twoim quadzie
2Adam700 - przewód doprowadzający gaz do mieszalnika ma taką metalową końcówkę, która była po prostu nadpęknięta w jednym miejscu (od spodu), po wymianie jest prawie ok - efekt mułowatości zniknął, auto przyspiesza od najniższych obrotów, jednak przy przełączaniu na gaz (przełącza automat) jak i czasami przy wciśniętym sprzęgle, silnik potrafi zgasnąć...
Dać nowy pasek to zwiększy przełożenie układu napędowego. A wolne obroty wirnika to nic dobrego.
Strzały mogą się wiązać ze zbyt ubogą mieszanką na wolnych obrotach. Jak miałem favoritkę to na strzały z wydechu zawsze pomagało minimalne zwiększenie dawki wolnoobrotowej na reduktorze.
Z boku pompy masz tabliczkę z numerem 84 48....... Wpisujesz go w google i masz pompę. Jest to urządzenie do zwiększenia wolnych obrotów na zimnym silniku. Nic więcej to nie robi, żadnej dawki rozruchowej nie zwiększa. To samo osiągniesz naciskając pedał gazu. A polskiej nazwy na to nie ma, każdy inaczej to nazywa. Jak koniecznie chcesz to kupić nowe,...
W żadnym dieslu nie ma ssania. Jest tylko mechaniczne lub elektryczne zwiększenie wolnych obrotów lub przyśpieszenie kąta wtrysku. Albo jedno i drugie. natomiast przy zimnym silniku nie działa chodzi kulawo dopuki nie złapie temperatury Sprawdź kompresję oraz kąt wtrysku.
a jednocześnie zwiększyć wydajność przepływu płynu na wolnych obrotach W wąż do reduktora wkładam wentyl samochodowy , taki przepływ starcza reduktorowi. Po drugie pompke najlepiej załączać samemu przyciskiem po kluczyku. Jaki masz dokładnie silnik . Najpewniej zamontować pompę tak jak silnik zasila gorącą wodą czyli na wyjściu z głowicy. Od razu montuj...
Mówisz o dzwigni w górnym deklu pompa bosch ? Jeśli tak to jest to zwiększenie wolnych obrotów na zimnym silniku;regulacja- odpuśc linke i ustaw obrotu na ok 850 jedną ze srub potem przesuń palcem dzwignie tak jak napina linka i ustaw obroty na jakieś 1000-1100 obrotów druga śruba ,po wystygnięciu silnika napnij linke( jeśli termostat sprawny to odpuści...
Jestem laikiem ale chyba nie mogą tak iskrzyć od szczotki do szczotki. Jeszcze na wolnych obrotach jest ok ale jak zwiększę moc to szok. Szczotki są już wytarte mają już "łuk".
Witam,mam program do scani sp2 i nie wiem jak zwiększyć obroty silnika w scaani 124 l na wolnych obrotach
Sprawdz czy jest dobrze ustawiona linka do regulatora przyspieszonego biegu zimnego silnika i czy ten regulator wogóle jest sprawny. Regulator termiczny jest to element wkręcony w głowicę silnika, wychodzi z niego linka do pompy. Jeżeli silnik jest zimny regulator zaciąga linkę, która jest połączona z dzwigienką na pompie i powoduje zwiększenie wolnych...
Albo nie bawić się w kombinowanie w przerabianie kół pasowych i zwiększyć minimalnie obroty biegu jałowego i po zawodach. Ciągnik służy do pracy a nie do stania w korkach w mieście na wolnych obrotach :D
Na reduktorze parowniku masz taką śrubę napewno plastikową w aluminiowej tuleji która służy do regulacji składu mieszanki na gazie. Zaznacz jej położenie przed regulacją i spróbuj pokręcić w prawo i w lewo, jeżeli dobierzesz w ten sposób wyższe obroty to tak zostaw.Jezeli nie będzie poprawy to dopiero zwiększ obroty na gaźniku.
Jak idzie na wolnych włącz na chwię długie ( pociąg manetkę), jezeli go przydusi, lub zwiększy obroty to dlaej źle zapłon. Ustawiałeś z przodu ( na kole pasowym), czy na zamachu? Na zamachu są dwie rysy OT i zundzeitpunkt
Sprawdziłem bezpiecznik F28 i jest ok, sprawdziłem także przekaźnik o którym pisał kolega janwinnicki i co się okazało styki były zaśniedziałe. Wyczyściłem to i wetknąłem w to samo miejsce i po drugim przekręceniu kluczyka pompka paliwa ruszyła, i tak auto na wolnych obrotach chodziło ok 10min. Chciałem się przejechać kawałek ale jak tylko zwiększyłem...
mam pytanie jak zwiekszyc wolne obroty przy scenicu 1,6 8zaworowy 90km poniewaz niewidze zadnej srubki a mam troche zamale mam 700 obr/min moze ktos pomuc
Alternator może dawać takie napiecie (7V) przy odłączonym akumulatorze. Według mnie za małe ma obroty alternator przy wolnych obrotach silnika. Można je zwiększyć przez zmianę (zmiejszenie) średnicy koła pasowego na alternatorze.
Przewody łączące alternator z elektroniką przesyłają informacje o stanie alternatora, komputer musi dostać informację, że z alternatorem jest coś nie tak. Albo jest jakaś mądrość a alternatorze, która przestała działać i nie posyła informacji do kompa, ze alternator jest OK, zwykle jest to magistrala dwuprzewodowa. Może być, że komputer jest taki mądry,...
Na razie próbuje wystroić na tych wtryskach, najwyżej nie będę szalał na gazie tylko jeździł spokojnie. Po zrobieniu auto mapy musiałem zmienić korekcje wtrysku o ponad 53%. Wolne obroty zwiększyłem o ok 10%. Nie jest idealnie ale chociaż nie przekraczam 14.4 AFR
Dzięki za procedurę. A jak z obrotami? Jest jakaś możliwość zwiększenia?
Dziękuję za odzew. Silnik dalej robi co chce. Ostatnio znów zajrzałem do cylindra i z racji, że pojawiały jakby ślady przycierania na głądzi to zwiększyłem nieco luzy na zamkach pierścieni (ok 0,3 mm a było ok 0,1 mm). Mierzyłem ciśnienie sprężania i klęska. 6 bar. Teraz może trochę zrozumiałe z racji na ślady na gładzi i nieco zmienoną gemetrię pierścieni....
Raczej nic ewentualnie zwiększyć troche obroty na wolnych
wolne obroty ustawia się za pomocą interfejsu diagnostycznego VAG-COM, prawidłowa minimalna wartość wolnych obrotów w tym silniku to 860 RPM.
Dziękuję za podpowiedź. Spróbuję zwiększyć obroty poprzez dodanie gazu w ciagniku zobaczymy efekt
Ponieważ przedwczoraj doszła nierówna praca silnika wymieniłem świece na nowe CHAMPIONy. W świecach wymontowanych ta z problematycznego cylindra była leciutko okopcona i co ciekawe głównie takim pionowym paskiem ok 10 stopni kątowych. Po wymianie wydawało się, że jest dobrze. Ale dzisiaj jadąc do pracy znów odczułem nierówną pracę silnika i czasem lekko...
Zwiększyć dawkę gazu na wolnych obrotach lub pozbyć się zbędnych odbiorników prądu :-)
robiony na wolnych, ale zwiększenie obrotów niczego nie zmienia. Sprawdzałem kilka aut kumpli i wszystkie mają powyżej czternastu na wolnych. To chyba jednak u mnie jest mało...?
lewe powietrze pomiędzy gażnikiem a głowicą siadają uszczelki na podstawce pod gażnikem,dlatego na wysokich obrotach jest oki zwiększone podciśnienie,a brak jest wolnych obrotów bo za dużo dostaje powietrza i gasnie
Zwiększ przerwę
Skoda Fabia I 2007 silnik 1.2 12V BME Od kilku miesięcy przy włączonej manualnej klimatyzacji wyłącznie na wolnych obrotach jest odczuwalne drżenie silnika. Objaw znika po zwiększeniu obrotów. Nie występuje na wolnych obrotach bez włączonej klimatyzacji. Samochód używany sporadycznie - średnio raz w tygodniu. Przebieg 66 000 km, świece wymienione przy...
Nagrzewnica przepłukana pod ciśnieniem, termostat sprawdzony, układ jeszcze raz przepłukany. Ogrzewanie jest , ale na wyższych obrotach, na wolnych dmucha zimnym. Wystarczy zwiększyć obroty do 1000 i dmucha ciepłe. Co tym razem? Pompa wody? pozdrawiam.
Mam szlifjerke silnik około 1,5KW obroty 1450 oczywiście trzy fazy. Do ostrzenia noży z widią są to za wolne obroty ,dlatego też moja prośba jak go przewinąć aby zwiększyć obroty [a może inne pomysły na zwiększenie obr.] Pozd.
to jak wytłumaczyć że jak zwiększę obroty to grzeje przecież czy na wolnych czy wysokich obrotach wentylator chodzi tak samo
A gdyby samochód był na luzie, to może nie zadziałać hamulec? Przy jakiejś sporej nieszczelności układu podciśnienia może się zdarzyć, że przestanie wtedy działać wspomaganie. M. in. z tego względu nigdy nie należy wrzucać luzu kiedy samochód jedzie, ani nie należy jeździć z wciśniętym sprzęgłem. Wyjątkiem są tzw. "miękkie hybrydy" ze skrzynią automatyczną,...
Wzmacniacze są innej firmy jeden ma 800w A drugi 400 ten większy z przeznaczeniem do sobwufera 2 kanałowy A ten mniejszy 4kanalowy do głośników w drzwiach. Głośniki podłączone pod wzmacniacz o których jest mowa trzeszcza głośniej wraz z zwiększeniem obrotów silnika lecz na wolnych obrotach siebie z trzeszczy z tym, że lżej. Na tym większym wzmacniaczu...
Witam. Potrzebuje pomocy. Jak można zwiększyć obroty silnika w Renault Kangoo 1.9D 2001r, gdyż na wolnych obrotach silnik szarpie ("rzuca"). Pompa wtryskowa sterowana jest elektrycznie.
Witam. Silnik 1,5 3SZ-VE.2006r. Sprzęgło kompresora i wentylator chłodnicy załączają się po zwiększeniu obrotów poza bieg jałowy. Na wolnych obrotach nie pracują. Czy to norma w tym wozie,czy mam szukać usterki? W sterowniku silnika błędów brak,parametry wydają się być ok.
Ile pinów w silniczku wolnych obrotów?Może styk wolnych obrotów nie działa?
A ja wam powiem że problem nie w potencjometrze. Po prostu sterownik błędnie identyfikuje usterkę, bo mu to nie pasi że widzi zwiększenie procentowego naciśniećia na pedał gazu a nie stwierdza zwiększenia obrotów.
Ten błąd może pojawić się wtedy gdy ciśnienie w kolektorze czy też przepływ powietrza jest inny niż wynikało by to np. z uchylenia przepustnicy. Tak, patent z Plakiem działa. Pryskasz na wolnych obrotach w podejrzane miejsca i jeżeli dostanie się on do kolektora ssacego to silnik zwiększy obroty.
KTS-em możesz zwiększyć lub zmniejszyć dawkę paliwa o 10% zarówno w DTL jak i DTH (praktycznie 10% różnicy mocy), możesz też o ile dobrze pamiętam o 25% zmienić głębokość recyrkulacji (zwiększenie wartości owocuje mniejszym działaniem EGR), zwiększyć dawkę rozruchową o 5mg, zmienić wolne obroty czyli nie tylko błędy ale trochę przydatnych rzeczy.
Jak jest zimny np. Po nocy przez pierwsze około 15 minut mocno dymi na czarno ale po zwiększeniu obrotów do około 1500 przestaje dymić. Natomiast jak już się silnik rozgrzeje to na wolnych obrotach dymi ale bardzo mało
Silnik nierówno pali na wolnych obrotach,zwiększone zużycie paliwa.Szukałbym innej przyczyny ale mam 2 sondy i jestem przekonany że padł katalizator.Silnik krokowy jest ok więc nic innego nie może być skoro niedomagania są tylko na wolnych obrotach
To normalne, ze względów ekologii nowe silniki tak mają. Reno potrafiło robić wolne obroty nawet na poziomie 600-650 w benzynie. W dieslu obroty 500 mogły by nie być niczym dziwnym.
Czy wzbogacenie mieszanki na wolnych obrotach (LPG) zwiększy moc/moment, aby dało się łatwiej ruszyć "ze sprzęgła" ? Proszę serdecznie o odpowiedź, to dla mnie bardzo istotne. Pozdrawiam
Mam taki sam silnik i na wysokich obrotach ma tez mały moment obrotowy, ale polecam wykonaś mu starter wolne obroty->wysokie obroty. Na wolnych obrotach nie ma szansy go zatrzymać ręką.
A gdy zwiększysz obrotu silnika kontrolka gaśnie? I powraca do stanu "przygaszonego" gdy silnik pracuje na wolnych obrotach?
Tak sobie myślałem (z tą wodą w bloku) że jak woduję motorówkę to przepływomierz jest nagrzany od słońca, a po zwodowaniu nie ma wody w bloku i jak silnik chodzi na wolnych obrotach to bardzo się nagrzewa(bo nie ma chłodzenia). Dopiero po zwiększeniu obrotów turbina napędu motorówki tłoczy wodę a silnik ją zasysa. Po starcie przepływomierz się schładza...
Odpowietrzyl się do końca i tyle, spalanie spadnie, stał pewnie dłużej na wolnych obrotach i sobie naiczył zużycie bez przejechanych kilometrów.
Witam Posiadam yamaha virago 535 z 92r. Chodzi o to ze na każdym biegu jadąc na wolnych obrotach szarpie po dodaniu gazu i zwiększeniu prędkości szarpanie ustaje prosze o pomoc z góry dzięki za odp.
Mam fiata Uno 1,4 ies 97r.i mam problem z światłami a mianowicie gdy stoje na włączonych światłach a samochód jest na wolnych odrotach to światła poprostu mrugają.Myślałem że mam za wolne obroty,ale ich zwiększeniu to i tak nic nie dało.
Witam Mam taki problem a mianowicie, moje autko zaczyna się dziwnie zachowywać na gazie na wolnych obrotach. Jeśli jadę i auto ma wyższe obroty to jest ok a jak stoję na światłach to trzyma ok 500 obroty i w pewnym momencie spadają do 200 na chwilę a potem wracają do normy. Czasami zdarza się, że motor zgaśnie. Na benzynie, na biegu jałowym takie zjawiska...
Nawijarka zbudowana samodzielnie silnik z regulacją pwm ja swoje nawijałem na wiertarce ustawionej na wolne obroty pijąc pyszną kawę, oczywiście można zwiększyć obroty i zrobić to w 10min :)
Podobny i w starszym aucie ale jak ma pomóc... Nissan Almera, 1996, benzyna. Objaw: brak oznak życia kontrolki ładowania (żarówka sprawna, kontrolka nie świeci przy zgaszonym silniku). Po uruchomieniu silnika - brak ładowania (sprawdzane na klemach - brak jakiegokolwiek wzrostu napięcia). Po zwiększeniu obrotów do ok. 1500 obr/min - nagle ładowanie...
Prawdopodobnie masz za ubogą mieszankę.Możesz zwiększyć mu dawkę gazu na wolnych obrotach odkręcając mosiężną śrubkę z boku reduktora lub obok niej śrubkę na ampul 4.
Jak nie to ,to pokaż chociaż dane z MAF ,sond ,korekty krótko i długo terminowa ,loop status. Pierw odczyt na wolnych obrotach ,potem zwiększ 3000rpm poczekaj z 10s i odczyt. Koniecznie w takiej kolejności. Silnik rozgrzany.
Witam. Mnie uczyli ze na 1KW silnika daje się około 20-22uF . Więc w Twoim wypadku celował bym w okolicach 40-45uF. Zwłaszcza ze myjka startuje pod pewnym obciążeniem i potrzebuje większego momentu rozruchowego. Jak 45uF się nie mieści w obudowie to możesz spróbować z 30uF, ale nie wiem czy ruszy pod obciążeniem, jeżeli nie to zwiększyć do 40-45uf....
witam. Mam pytanie jak podnieść obroty silnika 1.9 SDI AEY ponieważ są za niskie i silnik wchodzi w wibracje, które sa nieznośne podczas postoju na wolnych obrotach ( jesto seat cordoba )
Po co zmniejszasz prędkość szlifierki? Spotkałem się w swoim życiu z dwoma tezami : ---za szybkie obroty -przypala --może dałoby się zmniejszyć obroty? ---za wolne obroty---" sypie się kamień"( za szybko zużywa)--może dałoby się zwiększyć obroty ? NIE DOGODZISZ ---zawsze się trafi taki co mu nie pasuje. :spoko:
Chciałem profilaktycznie sprawdzić alternator. Wymontowałem go i oddałem elektrykowi. Po "regeneracji" po uruchomieniu silnika po kilku, kilkunastu sekundach na wolnych obrotach nie ma ładowania. Wystarczy lekko zwiększyć obroty i ładowanie wraca. Wymontowałem go ponownie i oddałem na reklamację.Elektryk niby wymienił regulator, zrobił test i stwierdził...
wolne obrót cordoba wolne obrót zwiększyć obrót silnik zwiększyć obrót alternator
tda2030a zasilanie wymiana kostka stacyjki wartość skuteczna napięcia tętnień
Podłączenie 3 grzałek 230 V do SSR na 3 fazy Klawisze na desce rozdzielczej BMW 520 1999 E39 - funkcje i znaczenie