Tam jedynie co stuka to tylko mechanizm różnicowy, nie są to na pewno zwolnice o ile wszystkie zeby są na mniejscu.
Nie podejdą.
To w końcu 30 czy 60. W 60 musisz upuścić bo ściągasz łącznie z pochwą. W 30 nie musisz chyba że ktoś za dużo tego oleju tam nalał.
Czyli przy najmniejszym biegu za skrzynią będzi moment 33,6kNm a na kołach 90,2kNm .? Czy dobrze rozumuję? Jak najbardziej Czy może ktoś wie jakie są przełożenia w zwolnicach i dyfrze w c-330 c-360 Zetor k25. Przełożenie zwolnic w c360 to 5.0909, główne 4.077, a skrzyni biegów od 22 do 1. Zakładając że nie użyto by zwolnic i silnik ma max. 2200rpm...
Witam, czy do wymiany półosi w C360 konieczne jest wyjmowanie wału koła i dużego koła zwolnicy, czy można jednak to wymienić bez rozbierania całej zwolnicy? AI: Jakie są objawy lub powody, dla których chcesz wymienić półoś w Ursusie C360? Krzywa półoś AI: Czy masz doświadczenie w naprawach mechanicznych i dostęp do specjalistycznych narzędzi potrzebnych...
Witam. Prawdopodobnie jest różnica w przełożeniu w zwolnicach pomiędzy C360 a Ostrówkiem. Ciągnik jest szybszy. Pozdrawiam
Nie więcej trybów ale inne przełożenie. C-4011 półoś zębów 12, koło zębate 55. C-360 półoś 11, koło zębate 56. Odkręć pokrywkę zwolnicy i policz zęby dużego koła.
Narzędzia standardowe,klucze płasko-oczkowe, nasadki,a najbardziej będziesz potrzebował szwagra bądż kogoś silnego do ściągnięcia i zamontowania zwolnicy bo po pierwsze jest ciężka a po drugie niewygodna . Cała reszta nie jest skomplikowana jak ze samochodami sobie radzisz to i to opanujesz bez problemu.Miałem podobny problem z wyciekiem , okazało się...
witam w ciągniku c360 z zwolnicach są tryby proste i tylko na 5 biegu troche je słychać a do przekładni kątowej to skośne będą lepsze ale to jest tylko moje zdanie
Domowy sposób [stary jak świat ] , pomiędzy wałek ataku a koło talerzowe wkręcasz kartkę papieru z zeszytu , dociągając lub popuszczając łożyska koła talerzowego uzyskujesz potrzebny luz . Prawidłowo ustawiony luz nie może przecinać kartki . Do ustawienia luzu niestety muszą być wyjęte obydwie zwolnice. Pozdrawiam Zbigniew
Ja bym zaczął od regulacji jeśli faktycznie wszystko jest i jest podłączone. Prawe koło do góry i skracaj cięgno. Jeśli braknie regulacji lub nic to nie pomoże do zdjęcia zwolnica.
Poszukaj danych na temat zetora 3045. Na jego bazie zrobiony jest zetor 4011 i nasz ursus c-4011 ojciec wszystkich c-355, c-360 itp. http://obrazki.elektroda.net/48_12682054... Witam Pomiędzy C4011 a C360 jest różnica w ilości zębów na wałkach i kołach w zwolnicy . O ile się nie mylę C4011 wałek 12, koło 55 zębów C360 wałek 11 , koło 56 zębów ,w...
To moje ma szerokość 60 mm - część robocza wieńca. Jest naprawdę solidne. Solidne koła zębate występują też w zwolnicach traktorów. Przykład ze zwolnicy c-360. Niestety nie znam średnicy. http://sprzedajemy.pl/czesci-zwolnice-c3...
No ale moc = moment x prędkość obrotowa (kątowa, żeby jednostki się zgadzały). Więc dla stałej zadanej mocy silnika traktora jeśli zwolnica spowolni prędkość koła to moment na kole nie wzrośnie????? Inna sprawa, że skrzynię biegów jeszcze mamy.
Nie lepiej po prostu sprzedać ten ciągnik i kupić ciut większy? Trochę bez sensu taka zabawa w turbo. Mam nadzieję, że nie chodzi Ci po głowie przedni napęd. Silnik i skrzynia wytrzymają te 15km więcej, ale ja bym się raczej obawiał o zwolnice. Nie są planetarne. Ani daszkowe, ani skośne.
A patrzyłeś kiedykolwiek do zwolnic?, takie coś koło kół lubiące wyć pod obciążeniem. To się też smaruje.
Nawet jak będą pasowały, jak Kolega szybko ma zamiar "latać" takim wehikułem bez zwolnic, i jakie przekładnie zastosować? Silnik, ile RPM? Pozdrawiam.
Witam tak jak w temacie planuję kupić felgi z oponami od bizona o rozmiarze 620/75R26 do ursusa c360 I teraz moje pytanie czy będzie pasować rozstaw śrub i środek czy wejdzie w to zatoczenie w zwolnicy.
W obu? czy jednej? Czy to jest jednostajne zgrzytanie, czy przerywane. W C360 zwolennice wyją przy jazdzie na piątym biegu. Polecam kabinę z błotnikami . I na gumowych poduszkach.Inaczej błotniki działają jak membrana, szczególnie w C360.W C330 tego niema. Dziwne,ale oba typy mają proste zęby. Sprawdż ,czy małe zębatki na półośkach nie są wypracowane....
Jednak faktycznie skórka za wyprawkę i lepiej mi rozjechać na połączeniu most skrzynia niż demontować obie zwolnice i mechanizm różnicowy. Tym bardziej że mam wózek do rozjeżdżania.
Cały czas uważam że idziesz za grubo ;) gabaryt masz podobjy jak u mnie, nie wykorzystasz siły i masy swojej konstrukcji a tylko będziesz woził żelastwo ;) a wtedy tylko mosty od stara Cię ratują ;P trochę na wesoło ale tak uważam, fi50 starczy Od stara, od stara toporne i mały prześwit :D Gaz 53 najlepszy, ew robur... Ładnie dexter ja też robie tura,...
Witam. Mam c360 już parę lat po remoncie silnika. ostatnio podkręcałem ciśnienie na pompie i wtryski mam założone 260bar. Spalanie na poziomie 5l/mth w orce (25cm głęboko, 2bieg głównie) nie wiem czy to dużo czy mało jak na c360. A co do komfortu to wiadomo jak jest z 360. most i zwolnice wyją....
Da rade to zrobić ponieważ te ursusy np 2812 c360 3p czy MF 255 maja te same silniki tylko jest inna dawka paliwa Jak one nie maja zwolnic? pierwsze słyszę
Nie polecam białych zwykłych papierowych uszczelek do Ursusów. Zawsze używałem ciemnych grafitowych dość sztywnych uszczelek i nie było problemu. Ostatnio założyłem 3 sztuki w tym jedną na łączeniu skrzyni z mostem w C360 i przesącza się przez nie olej... Wszystkie 3 sztuki do poziomu oleju (skrzynia i zwolnice) są wilgotne i tłuste co po pewnym czasie...
max na jakie obroty wejdzie to 2000 tys. Jak wkręca się na 2 miliony obrotów, to cieszyć się powinieneś. Zapewne rzęzi tylny most. Sprawdź czy jest olej w zwolnicach. Na każdym biegu hałasuje ? Każdy stary traktor kopci, a jak tylko czasami, to masz luksus. Być może pierścienie już zużyte, albo któryś uszczelniacz zaworowy.
Witam,nie użytkuję zetora ale 60-tki i owszem i powiem tak skrzynia śrutownik most śrutownik a o zwolnicach nie wspomnę ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.Jeśli chodzi o pecinę to do prac polowych oki ale do transportu porażka WYJE jak cholera kilka razy głośniej niż zwykła 60-tka.No ale jak się przymknie oko to może być.
W C330M inne przełożenie jest tylko w zwolnicach, co daje inną prędkość jazdy. Są dwa rodzaje obrotomierzy do Ursusa. Do C-330 jest piktogram WOM przy 2200 RPM. Do C-360 jest piktogram WOM przy 2000 RPM (przełożenie w skrzyni 1:4). Czy jest jakaś różnica w stałej licznika dla C330 i C360, tego nie sprawdzałem. Obrotomierz ze zdjęcia to chińska podróba....
Wszystko tylko nie rury , chyba że masz czas np, rok dopasowywać przejściówki profil zamknięty prostokąt .Np. mocowanie siłownika , spawasz blachę i OK , oczywiście tylko wzdłuż profili + spoiny otworowe . Do rury wiele pracy i niepotrzebnie ciężkie i drogie .Mocowanie polecam do zwolnic tam gdzie mocowanie klatki i obudowa sprzęgła , trzeba wytoczyć...
Tez mam zwolnice od 40 ,a jak mi nie wierzysz to trudno ją wiem swoje, a ty swoje ,a co do grzania to czm niby ten wąż jest w najgorszym miejscu w razie czego zmieniam go w 10 minut, a zbiornik z maską i kabiną wyciszylem tak ,ze dolozylem tam gumę o grubości 8mm i specjalna mata wygłuszająca oblozylem.
Rzadko która sześćdziesiątka ma dobrą blokadę . Zdejmij prawą zwolnicę razem z pochwą i twym oczom ukaże się dekiel pod nim mechanizm blokady i tam masz działać. Co niektórzy przerabiają blokadę na dźwignię hamulca ręcznego bo stopą to trzeba stać na pedale żeby działała :( Wyjątkowo zje.......y mechanizm.
1000zl za części hamulcowe i uszczelnienia zwolnicy ? Troche dużo ;p rozbierzesz to w sposób następujący, zdejmujesz pierścień zabezpieczający (seger) następnie musisz zbić z klina ten uchwyt co pociąga taśmę hamulca ręcznego, zdjąć plastikowa tulejke i dostaniesz się do simeringu
Dopiszę tylko, że zalozenie 2 różnych zwolnic, to różnica w przełożeniu jak jazda z opona 14.9 na jednym kole i 16.9 na drugim. Daleko temu do różnicy wynikającej ze zużytego bieżnika w tym samym rozmiarze i konstrukcji opon. Edit: znam c360 mająca ok. 15 000 motogodzin gdzie dwie nowe opony naraz tylko wyjechały z fabryki. Później wymieniano jedna...
Największe momenty obciążenia występują na zwolnicy, bo to ona ma najniższą prędkość obrotową. Możesz tam poszukać przyczyny (podnieść 1 stronę ciągnika i spróbować ręcznie pokręcić kołem, usłyszysz i poczujesz miejsce, gdzie jest luz). U mnie taki objaw ustąpił po wymianie trybu ataku i koła talerzowego, aczkolwiek to są hartowane elementy i luz na...
W mojej ocenie ten Was wynalazek nie jest lepszy niż fabryczny, chociażby przez to że nie ma zwolnić, blokady mechanizmu różnicowego, itp. Akurat ten most ma zwolnice ,dodatkową zaletą jest to że ma hamulec ręczny zaraz na wyjściu skrzyni biegów co sprawia że jest bardzo mocny i pewny w działaniu ,hamulce są także dużo lepsze niż w C330 nie wspominając...
nie ma różnicy jakiej firmy wleje sie olej pod warunkiem ze jest wlewany taki jaki producent zelecił (lepkość, gęstość, itp...) grupa VW jak i coraz to więcej producentów stara sie nie afiszowac tymi danymi na butelkach -aby wymóc na kliencie zakupy ich towaru !!! (od kiedy VW ma swoja rafinerie :)) generalnie teraz w skrzyniach leje sie oleje pół lub...
Atak i koło talezowe zostaw w spokoju wymienisz to bedzie słychać zwolnice. Tylko opłaca się zrobić podłogę lub pół podłogę. Ten typ tak ma. Chcę zauważyć ze masz silnik Perkinsa i tu moja rada dla Ciebie. Perkins potrafi bardzo dużo oj i jeszcze troszkę większość osób twierdzi gaz w podłogę i musi iść bez łaski. Błąd. Perkins w dobrym stanie gaz na...
Raczej nie spodziewał bym się braku luzu a jego nadmiar. Sprawdzisz luz na wałku, luz na zębach, stan zębów, nakrętki. Postudiuj. http://instrukcja.pl/i/ciagnik_rolniczy_...
Witam Panowie Kolega poprosił mnie o pomoc przy jego agregacie prądotwórczym, ale doświadczenia z ciężkim sprzętem nie posiadam dlatego pytanie kieruje na forum. Co do sprzętu jest to konstrukcja z lat 80tych na silniku od C360 i prądnica o mocy podobno 16kVA choć mi sie wydaje ze więcej, regenerowana kilka lat temu w zakładzie zajmującym się tego typu...
Hej. Mam problem z hydrauliką trójpunktowego układu zawieszenia w Steyr 8100. Hydraulika sterowana jest najprawdopodobniej zaworem Bosch HY/SR 10 H1/175/18 (na tyle udało mi się go zidentyfikować po katalogach dostępnych w internecie) W traktorze są trzy dźwignie: A : preselektor z trzema położeniami: praca siłowa 1, praca siłowa 2, praca pozycyjna...
zrobi zwolnica naprawa zwolnica zwolnica ursus
skrzynia automatyczna dodge renault laguna przycisk monitor iiyama obrazu
Ukryte funkcje radia RT6 w Citroën i Peugeot Whirlpool ADP 4109 WH - Zmywarka nabiera i wypuszcza wodę