To złącze jest po to aby dostosować kąt zapłonu do benzyny oliczbie oktanowej 91 lub 95 przełozenie tej wtyczki spowoduje że do modułu sterującego wtryskiem dotrze sygnał aby zmienił kąt zapłonu . Czym mniejsza liczba oktanowa tym paliwo spala się szybciej(jest to sytuacja niekorzystna dla silnika),a to powinno pociągnąć za sobą zmianę kąta zapłonu...
To jest X16SZR.
Obok akumulatora znajdziesz złącze(wtyczkę ) Tam pomierz.
Wymiana czujnika położenia wału, kontrola przewodów sygnałowych i złączy
Zlap za ten plastikowy pierscien na wtyczce przy drzwiach i kreć nim w lewo.
Da się ale ultradźwięki z centralką sterującą, podpinasz pod złącze G4 w alarmie
Nie ma nic takiego... jest ECU i przekaznik pompy paliwa Dodaję zdjęcie gdzie się znajduje. https://obrazki.elektroda.pl/1307004100_...
pewnie trzeba tą zaślepkę poprostu wyciągnąć a potem po rozkręceniu rozpiąć zatrzaski plastikowej skrzynki i zobaczyć co jest w środku i naprawić co potrzeba nie grzebałem w takiej ale pewnie jest tak jak piszę i obstawiam na oblutowanie złącz
Na początek warto by sprawdzić osadzenie żarówek i stan złączy od lamp,
Zgniłe same złącze modułu lub przekaźnik wewnątrz.
od czego jest ten czujnik na dwa piny co wpinam na zakrętkę od zbiornika płynu chłodzącego od kontrolki poziomu płynu kabel i wpięty w plastikową wtyczkę ale od niej nic dalej nie idzie jak 3 pin to korektor oktanowy, z jednej strony na plastikowej zaślepce (w środku jest opornik) jest napisane 95, z drugiej 98. Jak 10pin to złącze diagnostyczne
Pin 43 złącza X59 (strona instalacji samochodu) PSG5. Po drodze złącze X2 (grodziowe) pin 49. Sterownik silnika znajduje się pod błotnikiem od lewej strony (kierowcy). PSG16: pin 2 złącza X93. Po drodze złacze X45 pin 3. Po drodze tak samo złącze X2 pin 49.
Poszukaj jeszcze schematów, może kolorki będą, to rozetniesz sobie jakieś najbardziej prawdopodobne wiązki i zobaczysz czy jest tam taki kolor. Tak samo możesz sprawdzić przy wtyczce sterownika, na schemacie mogą być numerki pinów w złączy.
Jakie złącze diagnostyczne zastosowane jest w Astrze II a jakie w AstrzeI
Wg mnie słaby fachowiec bo powinien podać diagnoze i usunąć usterkę. Albo uszkodzony ładunek (mało parwdopodobne) ałbo złącze.
gdzie jest złącze diagnostyczne w astrze z 95 roku z silnikiem diesla isuzu?
Tylko pamiętaj, że ono pracuje w trybie VPW, nie ISO.
http://www.motofocus.pl/news,1638,tester... Tu masz, polecam, ople wymiata tak jak żadne Op-comy.
w bezpiecznikach dziesiecio pinowe zlacze
Czyli ładowanie raczej dobre, warto by sprawdzić dobiły spada napięcia podczas rozruchu, oraz wykręcić licznik i sprawdzić jego złącze oraz punkty masowe pod deską.
Rozbierz lewy dolny boczek (nogi kierowcy).Tam idzie wiązka na tył auta, najczęstszy punkt wpinania alarmu.Szukaj nieorginalnej wiązki na której końcu znajduje się centralka.Odłącz dużą kość i złącz dwa grube czarne kable ,złącze dwu pinowe .Pozdrawiam.
X72 to złącze dolne.
Witam.W skrzynce bezpieczników jest moduł wsuniety z prawej strony.Takie długie czarne złącze.
Kolego spróbuj podmienić sam silniczek krokowy to on jest odpowiedzialny za wolne obroty. Na twoim zdjęciu to część z napisem 1,6 tam gdzie wchodzi wtyczka.
Prawdopodobnie masz złącze Fakra i powinieneś kupić przejściówkę Fakra Iso Fakra. Nie znalazłem obrazka, więc wklejam link do sklepu. [url=http://www.sklep.hadron.pl/product-... do zestawu głośnomówiącego
Wiecie gdzie można kupić taka wtyczkę na podmianę??? Albo jak fachowo się nazywa to złącze
Napięcie z bezpiecznika (czerwono-szary) wchodzi na złącze X1-7 sterownika. Nie wiem, czy jest wewnętrzne połączenie, ale także X1-10 połączone jest z tym samym bezpiecznikiem. Natomiast BCM poprzez złącze X6-9 połączone jest ze sterownikiem, złącze X2-8 (zielono-niebieski). Dodatkowo złącze X1-8 (czarny) to masa sterownika.
W 4-ro pinowym zapewne masz oznaczenia L- kontrolka W- obrotomierz S- + akumulatora IG - zapłon w dwu pinowym masz zapewne L-kontrolka W-obrotomierz Dalej sam kombinuj. Jakbyś miał problemy w sieci są schematy kostek połączeniowych z opisem złączy.
Na schemacie jest czujnik termometru zaznaczony jako B8. X2 to złącze 100 pol.
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
Np.: złącze na słupku A po stronie kierowcy, złącze za licznikiem,...
Sprawdź miejsce przyłącza instalacji LPG do masy samochodu, ewentualnie popraw to złącze.
Szczytywane były poprzez złącze launch i nic nie pokazało.
Złącze X2 znajduje się pomiędzy wielopinowym i licznikiem. Na licznik przychodzi poprzez pin 28.
zakupiłem astrę f 1.6i i chcialem zapytać czy rzeczywiście ta kostka jest od świateł ? wygląda na złącze do silnika (?)
Sprawdź złącze na rezystorze dmuchawy.
Złącze czujnika stukowego jest pod górną częścią kolektora, dopiero po zdjęciu widać
http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... i miłego liczenia (mam nadzieję, że nie będzie co liczyć oprócz kodu 12)
Złącze sterownika
Ściemnij podświetlenie licznika i wskaźników, powinno zadziałać, też tak mam. Winna jest jakaś taśma czy złącze. Podobno wada fabryczna.
Poszukaj tych złączy na tej stronie. http://studio24.prv.pl/
Witam Opis złącz diagnostycznych jest tu http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Pozdrawiam.
POtrzebuję rozpiski złącza tego wyświetlacza . TID. Chcę go podłaczyć na stole w celach edukacyjnych i w końcu pozbyć się displaya z Astry. Złącze szare 32 pin. http://astra.autokacik.pl/technika/napra...
Z którego to roku bo wygląda jak dawne oplowskie złącze OBD do diagnostyki.
Miałem taki błąd związany z kontrolką check, przyczyną były zimne luty na płycie zegarów (złącze), kontrolka raz działała, raz nie, sterownik za każdym razem pokazywał błąd obwodu
Nie masz koło lewej lampy ?
to znaczy -sprawdź złącze pod fotelem pasażera.
Kolego (at)claret7 ty masz w tej Astrze prawdopodobnie już złącze ISO 16 pinowe w rozdzielni elektrycznej (skrzynka bezpieczników). Musisz poszukać rozpiski do gniazda ISO.
Z tym silnikiem i ten rocznik powinien mieć złącze 16-pinowe.
witam, znalazłem złącze jak na zdjęciu nie wiem do czego ono służy, znajduje się za skrzynką bezpieczeników w kabinie
Sprawdź złącze sterownika przy lewym nadkolu tam często dostaje sie wilgoc
Z zastrzeżeniem z pamięci podaję, wtyczka trzypinowa typu "fiatowskiego" kolory czerwony czarny biały. Czteropinowa z takimi samymi kolorami przewodów jest do mapsensora.
W załącznikach schematy. Opisów już mi się nie chciało robić. Część schematów jest od Astry G ponieważ w Zafirze nie miałem wszystkiego a są to bliźniacze konstrukcje. Omawiane złącze to X8, T2 jest opisane jako "Nadajnik".
Jak rocznik do 94 to spalony bezpiecznik termiczny przy opornicy, jak od 94 to tak samo bezpiecznik lub zgniłe złącze w tym samym miejscu. Co do wycieraczek to przyczyna może być praktycznie wszędzie, silnik, wiązka lub przełącznik.
Czytaj ze zrozumieniem. Nie twierdzę że masz gaz tylko podałem przykład jak bardzo wrażliwy jest przepływomierz na strzał w kolektor. Nie odlaczaj czujnika tylko przepływomierz. Pytałem jakie masz złącze diagnostyczne.
Ok, mam propozycje, czy wiesz gdzie masz złącze diagnostyczne komputera auta?
sygnał dostaje z sterownika silnika, sprawdz złącze za licznikiem
Z cewką nie masz co kombinować, miałem to samo i wymiana cewki nic nie pomogła. Jeżeli chcesz jednak wymieniać cewkę, zrób to sam. Szkoda 40zł, a nie jest to jakiś problem. Spisz dokładnie numer z cewki i kup w sklepie. Kup tylko coś markowego. Możesz natomiast zainteresować się stanem tłumików i katalizatora. Jeżeli któryś będzie przytkany, to będzie...
Sprawdź jeszcze w jakim stanie masz wiązkę i główne złącze przy nogach kierowcy, w Oplach przewody i złącza gniją tam na potęgę w szczególności gdy ma się problem z wilgocią.
Parownik? Chodzi tobie o skraplacz od klimatyzacji? Ale to nie ma nic wspólnego z ubytkami płynu. Najpierw sprawdź przewody, czy nie ma na ich złączeniach białego nalotu, bo on oznacza drobne wycieki. Pozdrawiam
Sprawdź po vinie jaki moduł ma być zamontowany bo często jest zalozony inny. I tak jak pisał kolega ociz sprawdzić dokładnie złącze bo tam często gnija i korodują złącza jak i okablowanie przy złączu.
Witam Miałem kiedyś astre F z silnikiem 1.4 C14NZ z 91 roku Masz chyba podobny silnik ale nowszy model Astra osiąga wyższe temperatury niż 100stC docelowo jest to chyba ze 120 i dlatego dolewanie wody w dużych ilościach nie jest wskazane Na twoim miejscu sprawdziłbym dodatkowo stan rury wydechowej... czy nie jest mokra i okopcona zaolejona... to możne...
Gdzie znajduje się złącze diagnostyczne 10-pinowe ?
A patrzyłeś co jest napisane do wyświetlacza Astra II?
Witam mam problem z chińskim radiem 7010b ponieważ chciałem dzisiaj podłączyć j me do swojego auta opel astra h i zakupiłem złącze iso tak żeby pasowało . Problem polega na tym ze radio nie odpala . Bezpieczniki sprawne prąd jest . Miał ktoś może styczność z tym radiem ? Czy coś trzeba zmienić w tym złączu czy jak ? Jestem w tym zielony z góry dziękuje
Jeśli zapala się lampka to w takim razie proponuję sprawdzić jakie błędy wyświetla. Corsa z tego roku ma bodajże podobne złącze jak astra. Wiec chyba nie pwinno być problemów ze sprawdzeniem. A jak to się robi to było i na forum i w necie mozna znaleść. W dużym skrócie odnajduje sie złącze diagnostyczne zwiera odpowiednie piny kabelkiem przekreca kluczyk...
W TID-ach Astry (długi wąski wyswietlacz) często zdarzają się zimne luty na złączu. Rozbierz wyświetlacz (uważając na taśmę w środku!!!) i przelutuj złącze wyświetlacza. Powinno pomóc.
złącze sprawdzone wcześniej.
Jak tam masz aparat zapłonowy, to bardzo prawdopodobne że uszkodzony może być czujnik halla, złącze do aparatu albo okablowanie.
Aby były niemieckie i polskie musisz odbierać z Astry i Hotbirda jednocześnie czyli konwerter monoblock. Do tego złącze mu niepotrzebne. Polskich będzie ok. 20.
jeżeli z dołożonego immobilizera wychodzą tylko czarne kable to zwróć uwagę czy jakaś para kabli podłączona jest do przewodu który jest rozcięty na pół złącz je z powrotem jedne będą z rozrusznika a drugie z zapłonu
Ja mam nie nabijaną od nowości czyli 2006. Przyszedł czas na nabicie tej klimatyzacji. Samochód to Astra G 2006r 1,4 złącze takie https://obrazki.elektroda.pl/5047816900_... Czy zestaw Easy Klima pasuje do mojego złącza w samochodzie? Czy te małe butle R600a i R290 750ml mają to samo złącze co butle Easy Klima? Najlepiej proszę o podanie...
To jest raczej nierozbieralne... pojedź zrobić porządną diagnostykę - podłącz pod komputer, wejdź w dane bieżące i wyrysuj wykres napięcia na potencjometrze pedału gazu podczas jego płynnego wciskania i zwalniania... można i bez komputera - omomierzem podłączonym pod złącze przy potencjometrze.
Można tak,można przez złącze diag.
Jak chcesz to pisz do mnie (opcja prywatna wiadomość) spróbuje Cię na coś naprowadzić. A i gdzie kupiłeś cdif2 ?? Pytam bo wsparcie techniczne powinieneś dostać.
Prawdopodobną przyczyną najczęściej jest zimny lut lub zaśniedziałe złącze na przewodach zasilania.
W drzwiach masz czujnik. Na początek sprawdź złącze między drzwiami a karoserią.
Pali się kontrolka żółta kwadratowa z gwiazdką ( ukł. chłodzenia ). Czujnik ciśnienia od klimy jest podpięty ale złącze ma troche zaśniedziałe. Zgrubsza wyczyszczone.
Ja miałem taki kłopot jak jeden z uczniów u mechanika próbował odpalić auto kluczem bez immo - awaryjnym do zamków. Nie widziałem co konkretnie kombinowali (poza opisem kodu błędu), ale musieli podłączyć auto pod kompa. Drugi raz jak była rozgrzebana stacyjka to magicy za słabo złączyli kostkę od immo i silnik nie zawsze odpalał. Tym razem obyło się...
Część aut ma to na przycisku w kabinie - czyli nie każdy utrudnia. No nie zgodzę się z tym. Znowu kluczem jest wiek auta. Jak ten system dopiero wchodził, to wystarczyło wyrzucenie przycisku i zwarcie/rozwarcie kabelków. Potem z poziomu diagnostyki dało to wyłączyć na stałe, aż przyszła pora na bistabilne przekaźniki symulujące kliknięcie po każdym...
wg. http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... złącze diagnostyczne 16-PIN Czyli prawdopodobnie uszkodzony moduł Immobilizera? Rozumiem , że bez wizyty u dobrego elektronika (po co przepłacać w ASO) się nie obejdzie ?
Z tych informacji wynika, iż nie będzie tu możliwe zastosowanie tylko samego przekaźnika. Jak sama nazwa mówi przekaźnik tylko przekazuje czyli włączony np w momencie zamknięcia drzwi będzie przekazywał napięcie na kierunkowskazy do momentu jego rozłączenia. Czyli otwarcia drzwi. Coś lub ktoś musi go rozłączyć. Myślę, że tu jest jeszcze potrzebny element...
to złącze to jest FAKRA i pod taką nazwą szukaj opisu.
racja ,dioda daje taki objaw ,ale dla pewności proponuje sprawdzic połączenia akumulator ,rozrusznik ,alternator(korozja złącz)
Astra H - złącze ISO Kupilem jakas przelotowke ale mimo to i tak radio sie nie uruchamia. - jak rozumiem w ogóle nie włącza się? Czy sprawdzałeś czy są napięcia kostce? Może podczas demontażu nastąpiło zwarcie i uszkodziłeś bezpiecznik od zasilania?
Na schematach instalacji elektrycznej jest przedstawione złącze haka przyczepki, ze stykami od świateł mgłowych rozłączającymi połączenie do lamp po wpięciu wtyczki (coś jak zworki we wtyczkach od poduszek powietrznych). Funkcja ta jest dostosowana do gniazda 7pin z microswitchem. Nie wiem czy złącze to występowało fabrycznie czy jako opcja w wykonaniu...
Złącze czujnika ciśnienia posiada 3 piny, natomiast czujnik poziomu 2 piny (niestety na zdjęciach tego nie widać).
witam, pytanie odnośnie wymuszenia trybu ALDL przez złącze diagnostyczne w Astrze F. Czy wystarczy samo podłączenie K-line czy też punkty A i B muszą być zmostkowane rezystorem? Z obrazka w załączniku wynika, że do kodów błyskowych ma być zworka (i tu wątpliwości nie mam), natomiast dla ALDL rezystor 10k, więc chciałbym się upewnić co do tego rezystora....
Witam forumowiczów, szukam schematu wiązki elektrycznej idącej od drzwi pasażera od Astry H GTC (3 drzwiowej). A dokładnie poszukuje informacji, jakim kolorem oznaczone są przewody od głośników. Złącze X4?, te prostokątne, nie okrągłe. Ilości pinów niestety nie pamiętam. Proszę o pomoc, tego schematu nie mogę nigdzie znaleźć.
Talerz na Astrę, HB na zeza, konwerter do góry nogami. Tylko tak. Niestety woda się będzie lać w złącze.
Może też być fioletowo/czerwony - złącze X3 w w/w skrzynce bezpieczników
To masz stary typ ISO.Wystarczy odpowiednia przejściówka.
Przez chwilę pojawił się błąd P0530, ale po przejrzeniu wiązki (czujnik jest nowy), błąd zniknął. Bezpiecznik jest sprawny, na pinach 31 i 16 w panelu jest cały czas zasilanie +12V po zapłonie i odpaleniu, bez względu na to, czy klima jest włączona, czy nie. Czyli jeszcze przejrzę wiązkę. Czy na schemacie może być po drodze inne złącze niż to przy lewym...
Nic w module nie przelutujesz,być może rozebrałeś coś innego.Moduł to czarna kostka montowana do radiatora,4-pin złącze.Rozbieralna tylko raz.
Sam komputer lub wiązka do komputera może być przyczyną. Jak auto zgaśnie i nie będzie można go odpalić dobierz się do komputera wypnij z niego złącze przekręć zapłon i zmierz napięcie na pinach B1, C4, C16 względem masy powinno być napięcie akumulatora. Auto gaśnie w trakcie jazdy jak puścisz gaz, czy pod obciążeniem?
gutek2115 Pamiętasz jakie miałeś napięcie na pinie 1 po naprawie? Cofam pytanie, pewnie 14.2V, tyle co na niebieskobiałym na tym złączu wcześniej
Panowie jak w temacie czy ktoś x431 diagnozował astrę 2004 jeśli tak to prosił bym o kilka wskazówek. Do x431 posiadam złącze can II. Pozdrawiam.
(at)Zygagra A gdzie takie słabe połączenie może wystąpić ? Tzn. skąd wychodzą przewody które wchodzą w złącze przekaźnika ? Z komputera ? Co steruje tym przekaźnikiem ?
czyli mam kupić przejściówke z tego złącza na iso ??? czy jak ?
Widziałem to w ad ale to nie to. Piny nr 12,13,24 złącze B. Zamykam.
astra złącze astra złącze diagnostyczne astra jakie złącze diagnostyczne
akumulator opary crown kanał neptun odchylać pionowy
Koła pasowe 2x17 do silnika 3kW 1440 obr/min – dobór średnic dla piły tarczowej 400mm >3000 obr/min Przekaźnik świateł mijania w Peugeot 3008 - lokalizacja i diagnostyka