Wszystko jest wporządku , w servisówce do micry jest napisane że napięcie nie może być niższe jak 13v. Jak rozładujesz trochę akumlator to napięcie po odpaleniu będzie 14,4 przez kilkanaście ,kilkadziesiąt minut .
Miałem kiedyś podobny przypadek w mitsubishi przyczyną była uszkodzona jedna dioda prostownicza mocy siedząca w środku alternatora. Bez wymontowania i rozebrania alternatora i na domiar złego odlutowania, do sprawdzenia, diod od uzwojeń stojana nie da się tego sprawdzić.
Inteligentne ładowanie podobnie jak w Honda,Toyota nowszej generacji, dziennie podpinasz pod +15 i wyłączasz przekaźnikiem ,moduły nie działają.
nie masz zasilania , bezpiecznik poleciał Po dodaniu gazu na krótką chwilę, napięcie ładowania pojawia się i wynosi ok 14V (mimo że obroty spadają do jałowych), jednak już przez cały czas świeci się kontrolka akumulatora. nie napisałeś ze nie ma kontrolki aku po właczeniu zapłonu
Ładuje, ładuje. Akumulator pobiera duży prąd (stary nawet rozładowany niewiele pobierał) i stąd obniżone napięcie i aż silnik czuje obciążenie. Pojeździsz to napięcie na uruchomionym silniku będzie podnosiło się. Lampka ładowania na tablicy zgaszona czy zapalona podczas pracy silnika przy wg Ciebie braku ładowania? Jeżeli zgaszona to wszystko w porządku...
Podobny i w starszym aucie ale jak ma pomóc... Nissan Almera, 1996, benzyna. Objaw: brak oznak życia kontrolki ładowania (żarówka sprawna, kontrolka nie świeci przy zgaszonym silniku). Po uruchomieniu silnika - brak ładowania (sprawdzane na klemach - brak jakiegokolwiek wzrostu napięcia). Po zwiększeniu obrotów do ok. 1500 obr/min - nagle ładowanie...
Raczej bym stawiał na połączenie kabla z klemą, tam jest fabrycznie zagniecione i czasami się tam robi słaby kontakt. Zresztą, łatwo to namierzyć, wbijaj próbnik miernika w kabel i sprawdzaj w którym miejscu napięcie spada.
Temat stary ale może komuś się przyda sam nie wierzyłem że akumulator może być przyczyną skoków napięcia ale okazuje się że może walczyłem z nim 2 mięsiące wymiana reg 3 szt, uzwojenie , wirnik ,diody , dodatkowe przewody zasilajace i masy prosto do akumulatora aż w końcu wymieniłem akumulator (kręcił nic mu na oko nie dolegało)i jak reką odioł 3 miesiące...
Nissan Maxima rocznik 1955 Oooo, stary ;) czy może być inna przyczyna nieładowania niż zepsuty alternator Oczywiście. Napięcie paska czy rozwalony akumulator. Świecą Ci się jakieś kontrolki od ładowania na desce? Sprawdzałeś akumulator? Mierzyłeś napięcie ładowania przy alternatorze i akumulatorze? To są podstawy. Być może na alterku będziesz miał...
Jak sprawuje się ogrzewanie. Jaki jest prąd ładowania, bo nie bardzo widać. 3A przy 120V z przedłużacza zwiniętego na bębnie? Nie ma jak w Tesli regulacja mocy ładowania zależnie od przyłącza?
http://obrazki.elektroda.net/97_12492189... Nissan zaprezentował w Japonii pierwszy samochód elektryczny, który wejdzie do masowej produkcji (od przyszłego roku). Auto dla 5 osób ma zasięg 160 km i rozwija ponad 140 km/h. Można je ładować zarówno z domowego gniazdka oraz na stacji szybkiego ładowania w około 30 min (10 min ładowania wystarcza...
Cześć! Przyczyn może być kilka np: bardzo duży pobór prądu w czasie pracy,przebicie na stojanie,niesprawny regulator napięcia, choć w czasie pracy alternator może się nagrzewać nawet do 50 st C w zależności od obciążenia ,a żarzenie kontrolki na desce może świadczyć o niskim stanie ładowania.Sprwadź czy na wolnych obrotach i przy włączonych np światłach...
Oczywiście brak zasilania kontrolnego i mowa że to taki sam alternator jak był.P
Witam.mam problem z primerą 2,0d 93.na wolnych obrotach silnika żarza sie kontrolki od smarowania i ładowania.po lekkim dodaniu gazu gasną.co to może być?czyżby pompa olejowa.zaznaczam ze niedawno wymieniłem olej z filtrem.
A jakie jest maksymalne ładowanie alternatora, po drugie czyszczenie nie zawsze daje efekty tylko wymiana końcówek.P
Witam, Problem się zaczął gdy alternator czasami ładował napięciem ok. 17V, po paru sekundach było ok. Następnie przestał ładować. Sprawdziłem diody, wymieniłem regulator. Szczotki, uzwojenie ok. Nadal nie ładuje. Zastanawia mnie jeszcze jedna dioda (chyba to dioda) która jak jest zimna przewodzi tylko w jedna stronę a jak się ja ogrzeje np w rękach...
Problem zaczął się podczas podróży zaczęła świecić się kontrolka akumulatora .... po przegazowaniu problem znikał na kilka minut i znów musiałem przegazować ... gdy częstotliwość sie zwiększyła musiałem zatrzymać sie ... naciągnąłem lekko pasek alterenatora - myślałem ze pomogło ale po przejechaniu 50 km problem zaczął się od nowa ze zwiększającą sie...
Witam sterownik ABS do naprawy lub wymiany alternator na stół i do sprawdzenie
Niestety w trakcie prac nie uwzględniłem wszystkich fotek i niektóre są już po "kąpieli" :) Miło że zauważyłeś różnicę :) Jeszcze BARDZO WAŻNY Service Pack do naprawy póki temat jeszcze żyje Otóż jednak MUSI być drugi mostek ponieważ układ przeciąża alternator ja to zrobiłem tak : http://img262.imageshack.us/img262/6056/... Widać 4...
Dzień dobry Wszystkim. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem nadmiernego ładowania od strony alternatora. Po wymienieniu alternatora na nowy problem nadal występuje. 15,8 V bez obciążenia, z obciążeniem 14,5 V. Sprawdziłem przewód masowy między akumulatorem a karoserią - cały, bez zanieczyszczeń itp. Panie i Panowie, gdzie mogę jeszcze szukać przyczyny...
Poszukuję schematu instalacji elektrycznej Cóś mi się sknociło i nie mam ładowania, wcze sniej elektryk "przerabiał" alternator po uszkodzeniu regulatora napięcia. Po "przerobieniu" i założeniu regulatora napięcia od poloneza ładowanie było, ale cały czas świeciła kontrolka brak ładowania. W tej chwili świeci, ale ładowania faktycznie nie ma :) Pozdrawiam
Kolego, nie da się określić kosztów nie będąc na miejscu.
Podmień akumulator.
Mam taki problem z nissanem vannette 2,4B. Mianowicie przyjechał klient i powiedział, że kilka dni temu "zdechło" ładowanie, więc jakiś elektryk zmienił mostek w alternatorze i ładowanie wróciło... ale. Rozładowuje akumulator, cały czas trzyma jeden z przekaźników (jeszcze niewiem odczego) przepływ prądu 0,92A, po odłączeniu przekaźnika spada do 0,7A,...
BU-808: Jak wydłużyć czas życia akumulatorów litowo-jonowych? Tematyka: Analiza przyczyn utraty pojemności akumulatorów Li-ion i zalecenia dotyczące zwiększenia ich żywotności. Badania w zakresie rozwoju akumulatorów skupiają się na ogniwach chemicznych opartych na związkach litu tak bardzo, że w przyszłości prawdopodobnie tylko takie akumulatory będą...
Wybrane wyniki badań przebiegu procesu ładowania akumulatorów pojazdów elektrycznych W artykule zaprezentowano wyniki badań przebiegu procesu ładowania akumulatorów pojazdów elektrycznych w kontekście efektywności energetycznej, ekologicznej i ekonomicznej procesu. Wykonano szereg badań układu szybka ładowarki DC-pojazd elektryczny oraz rejestrację...
BU-808B: Co sprawia, że ogniwa litowo-jonowe ulegają zużyciu? Tematyka: Procesy zachodzące w ogniwach Li-ion powodujące trwałą utratę pojemności. Sposoby testowania ogniw. Wpływ domieszek na sprawność procesu ładowania. Priorytety W 2006 roku cały wysiłek w kierunku zwiększenia gęstości energii ogniw Li-ion został zniweczony, gdy miliony akumulatorów...
Nie mam pojęcia jaki to alternator cabstar z podwójną kabiną i dojście jest tylko od strony lewego przedniego koła (masakra). Do alternatora wchodzą dwie wtyczki wyglądają na dwu pinowe ale w każdej jest tylko po jednym kabelku. Wychodzi że jedna wtyczka to wzbudzenie i kontrolka ładowania (reszta zapala się chyba dla tego bo mają pewnie wspólną masę)....
Nie masz kontrolki ładowania (czerwony akumulator).
Wartość opornika i pojemność kondka elektrolitycznego jest zależna od cewki przekaźnika. Finderki, które zastosowałem miały mały pobór prądu więc kondek był mały a i rezystor zwiększył wartość. Oryginalnie był normalny przekaźnik samochodowy z olbrzymią cewką, która "żarła" dużo prądu przez co elektrolit był olbrzymi - o ile pamiętam 4700uF. Musisz...
Witam, Nissan Qashqai 2011r. Auto podczas jazdy wyłączyło sobie całe oświetlenie drogowe, do tego przestały działać wycieraczki za to wentylator chlodnicy chodzi cały czas, już po przekręceniu zapłonu. Auto ma system inteligetnego ładowania ale nie ma start stop. Pół roku temu miałem podobnie, posprawdzałem wszystkie bezpieczniki I masy pod maską które...
Więc auto to Nissan Almera N15 1.4 benz. , alternator Mitsubishi A5T06891. Prosze o wszelkie informacje co do przyczyny
To może być tak,że telefon nie będzie współpracował.Nie rozpoznaje go jako zwykłego nośnika danych.A jeżeli w innych autach jest to możliwe, sprawdź kabel USB. Ma mieć wszystkie żyły czynne. Nie tylko te do ładowania baterii.( W domyśle oryginalny kabel od twojego smartfona)
Ja bym sprawdził prąd ładowania z alternatora żeby na 100% wykluczyć elektronikę. Być może akumulator jest już po prostu za słaby.
W owym modelu nastepuje objaw typu gaśnie zapłon podczas jazdy , wariuje radio , niejednokrotnie nie chce odpalić słychać tylko jak elektrociegło stuknie i brak rozruchu. Po pomiarach napieć na akumulatorze 11,5V ewidentny brak ładowania z alternatora .Alternator rozebrany na czynniki pierwsze najprawdopodobniej uszkodzony jest regulator bo wszytko...
Prądowy to wiesz L - kontrolka ładowania , S - sensor akumulatora ( + 30 )
Cześć :) słuchajcie Panowie, system jaki zrobiłem działa prawidłowo! Pół roku w Hiszpanii i ani razu mnie nie zawiódł :D Pisze, bo może komuś się przyda ta informacja - jakbyście potrzebowali szczegółów to piszcie - podeślę dokładny schemat BTW: nie zakładam nowe topiku, a mam pytanie do WAS! Chce rozbudować moją elektrownie w przyczepie i co...
Witam. Mam problem z ładowaniem w Nissanie Sunny 2.0 diesel. Mianowicie, poprawne, stabilne ładowanie (14,1V) pojawia się dopiero po kilku minutach pracy zimnego silnika, nie wiadomo skąd i jak, ładowanie nagle się pojawia. Zanim to nastąpi, napięcie na akumulatorze wynosi ok. 12,5V i zwiększa się nieco po dodaniu gazu. Kiedy już ładowanie się pojawi,...
Samochód to nissan primiera z 92 roku. Nie wiem jaki typ alternatora. Prąd w obwodzie wzbudzenia jest. Może podać tam prąd bezpośrednio z akumulatora? A czy w tym przewodzie prąd powinien być cały czas, czy tylko na początku pracy?
Witam ! Szukałem w innych postach ale wszystkie dotyczyły diesel'i :/ Moje autko Nissan Primera P12 1.8 16V benzyna/gaz nagle "stracił moc" Co się dzieje: - jadąc po równej drodze (np. autostrada) auto rozpędza się do maks 80 km/h, - jadąc pod górkę od razu czuć spadek mocy (i zarazem prędkości), nie obchodzi się bez redukcji na niższy bieg i powolnym...
Tak, musisz sobie założyć trzyfazowy punkt dostępowy. Z tym, źe kosztuje on kupę pieniędzy. Ale wcześniej poleciłbym sprawdzić czy twoja Zoe obsługuje trzy fazy, bo to różnie z tym bywa. Np mój Nissan łyka tylko 16A podczas ładowania a inne 32A.
Witam, jak w temacie. Podłączyłem automatyczne zapalanie świateł w nissanie navara, standardowo pod przewod ładowania idący do licznikow podłączyłem przekaźnik i dalej do świateł. Wszystko hula tylko po załączeniu przekaźnika zapala się kontrolka ładowania. Ładowanie jest tylko kontrolka sie zapala. Próbowałem użyć diody w szeregu przed przekaźnikiem...
wypadało by sprawdzić przewód idący od alternatora do akku także masę na silniku bądź skrzynki bezpiecznikowej oraz stan klem na akumulatorze i przewodów od niego ewentualnie jest możliwe że któryś z bezpieczników nie kontaktuje na stykach i oczywiście kontrolkę ładowania ,przewód ,żarówkę
Wymień pasek i sprawdź może najpierw, zanim cokolwiek zaczniesz rozbierać, czy po przekręceniu stacyjki świeci kontrolka ładowania, jeżeli świeci i gaśnie po uruchomieniu - sprawdź napięcie ładowania. Wydaje się iż przyczyna braku ładowania leży w samym pasku.
Brak ładowania do kontroli alternator mam nadzieję że pasek jest cały.
Dziękuję za dotychczasowe odpowiedzi, ale zastanawia mnie czy normą jest że zamiast jednej kontrolki brak ładowania zaświeciły się jeszcze dwie woda w filtrze paliwa i niski poziom pliwa. Drugą sprawą jest ten szachermacher czy sama wymiana alternatora nie załatwi sprawy? może przyczyna tkwi gdzieś indziej np. sterownik świec żarowych lub w jakimś innym...
Duże obciążenie mechaniczne może być spowodowane próbą ładowania akumulatora dużym prądem ze względu na różnicę napięć pomiędzy nominalnym napięciem alternatora (np. 14.4V), a bieżącym napięciem akumulatora (np. 12.5V). Wydaje mi się, że do testów możesz ograniczyć prąd płynący do akumulatora wstawiając w obwód żarówkę 21W (od światła STOP), jak na...
Martech Analyzer Update - 15.12.2009 Nowe funkcje: Firmware v00.09 Wprowadzone główne zmiany: - Poprawione wyjście/przerwanie z funkcji ładowania (Charger mode) - Stabilizacja funkcji ładowania (Charger mode) - Przyspieszenie funkcji ładowania (Charger mode) Zmiany poboczne/kosmetyczne: - optymalizacja kodu pod względem wywołanych procedur - opymalizacja...
Pobór prądu przez wirnik 2,9A. Nowy regulator zamontowany. Kontrolka ładowania zapala się i gaśnie prawidłowo. Ładowanie bez włączonych odbiorników 14.8V, po włączeniu świateł spada na 14.4V Przez pin R na wyłączonym silniku pobór prądu 0,24A. Jest to co prawda 10 razy mniej niż wcześniej, ale i tak nadal za dużo. Z tym już chyba nie będę walczył tylko...
Sprawność przekazywania energii w ładowarkach indukcyjnych to co najmniej 80%. Nissan opracował nawet taką do ładowania samochodów elektrycznych.
nissan alternator ładowania kabel ładowania nissan nissan kontrolka ładowania
podłączenie migomat bester komputer telwis mercedes sprinter rozrusznik
skaner radiowy jakie elektronarzędzia wybrać
Peugeot 407 2.0 HDi 100kW 2005 – moment dokręcania panewek korbowodowych i głównych wału Bezpieczniki F4 10A i F8 20A PSA – różnice, funkcje, zastosowanie w skrzynkach BSM/BSI