Dajcie spokój opornikowi który nie ma żadnego znaczenia.Po pierwsze coś tu nie gra z instalacją.Po wypięciu kostki z alternatora kontrolka musi świecić ponieważ z przekaźnika dostaje masę a przekaźnik jest dwuobwodowy i rozłącza styki po podaniu napięcia z wzbudzonego alternatora i wtedy gaśnie.Po drugie jeżeli z alternatora wychodzi na styku kontrolki...
Zaczołbym od sprawdzenia wartości napięcia (prawidłowe ładowanie).
Tak jest napięcie. Alternator zaraz po odpaleniu ładuje dobrze, po chwili ładowanie zaczyna spadać.
Zmień źródło wzbudzenia na +15.
Witam! Może być to uszkodzenie samego urządzenia. Jakieś pękniecie druku.na płytce przy złączu ładowarki. Nawigacja jest wpięta w uchwyt (przynajmniej powinna) a kabel wisi. W samochodzie zawsze są drgania. Pozdro!
Użyj innego miernika 17,8 to zabójstwo dla akumulatora jeśli wyjdzie tyle samo masz wadliwy regulator lub uszkodzony prostownik w alternatorze . Maksymalnie 14,4V
Sprawdź przewody na alternatorze i masę przy głowicy nad alternatorem.
Zacznij od pomiarów,może na początek ładowanie i pobór prądu.
Regulacja napięcia jest tam raczej minusem, więc bez przeróbek niewiele zdziałasz. Należy wnioskować, że maszyna słabo wzbudza się. Powody to zwarcia w uzwojeniach (z racji nowego regulatora nie ma mowy o zanieczyszczeniu) lub na prostowniku. Może uszkodzona dioda wzbudzenia (jedna z trzech). Może zbyt mały prąd wzbudzenia pierwotnego, czyli za słaba...
Wszystko w porządku nic nie kombinuj
Sprawdź ładowanie
A jeżeli będa zwarte diody w alternatorze i klijent wyłączy auto z gorącym silnikiem to czy sterownik nie załączy wiatraka (jak będzie sygnał ładowania)?
Może tak zamiast w ciemno wymieniać alternator, zacząć od początku? Ładowanie, wiązka, masy...?
Dekoder ładuje listę kanałów jaką operator do niego wyśle czyli C+. Nie przewidzieli że ktoś będzie korzystał z tegoż kanału i nie został on umieszczony w liście jak wiele innych. Proszę zauważyć że lista z kanałami z astry ładuje się przy ustawieniu anteny na hotbirda.
Dla pewności posprawdzaj jeszcze masy w aucie może brakuje przy silniku albo ma słaby styk a kontrolka od poduszek zaświeci się jak napięcie akumulatora zabardzo spadnie . Naladuj akumulator spróbuj odpalić a jak się uda to zmierz czy jest ładowanie .
Mostek do wymiany, na bank.
Nie świeci się czasem kontrolka ładowania??
Odpinaj śmiało zresetuje się tylko zegar i ew pamięć szyb ... Z silnikiem i immobiliserem nic się nie stanie ..
Zwykły startuje na stole z kontrolki . Po odłaczeniu jej ciągle działa. F L po odłączeniu jej przestaje ładować tyle z praktyki.
A jak wygląda teraz ładowanie?
do sprawdzenia ładowanie
Regulator ,mostek ,oryginał?
Źle Cię zrozumiałem, myślałem że chodzi Ci o to, że mierząc na akumulatorze masz 13V a przy alternatorze 14,4V (na pracującym silniku). W/w pomiary są ok, z ładowaniem jest wszystko w porządku.
wygląda na to, że znów poszedł mostek. Możesz relamować, ale tego nikt nie uwzględni, wg mnie nierozważnie użytkujesz auto, isuzu ma to do siebie, że mostki mogą siadać co pół roku. Musisz wiedzieć, że po zapaleniu świece grzeją tu do kilku minut, co za tym idzie, nie powinno się włączać od razu świateł, dmuchawy na wysokie biegi lub co gorsza ogrzewanej...
Ale jakby to był alternator to chyba świeciłaby się kontrolka na desce hmm? No i nie byłoby ładowania, a ładowanie jest.
A tak na początek to warto by żarówke sprawdzić. i to powinieneś zrobić na początku a nie we wiązkę się ładować.
Jakie Ty masz ładowanie na postoju? Główny problem astry po latach to gnijąca wiązka elektryczna. Sprawdź ładowanie bezpośrednio na alternatorze i dopiero na akumulatorze. Jest różnica? Pamiętaj, że elektronika nie wyłącza się tylko od zbyt niskiego napięcia, ale też przez zbyt duże napięcie.
Tak to zostało przedstawione w warsztacie.
Alternator ładuje.
Zmierz ładowanie.
Sprawdż czy masz dobre ładowanie
W oplu paski nie piszczą ,nie pytaj czemu po prostu tak jest. Pasek,koło ,masa.
Tymi narzędziami można sprawdzić , tylko nie wiesz jak. Opisz jaki masz ten zamek centralny ; na kluczyk? na pilota(zdalnie sterowany)?centralka fabryczna? czy dokładana? jakie masz ładowanie?
Pomijając temat kontrolek sprawdż miernikiem czy ładuje.
Może dwie usterki,jakie masz ładowanie?
sprawdź ciągłość przewodu od kontrolki ładowania aż do samego zacisku na alternatorze bo na pewno gdzieś nie łączy i stąd taki objaw, i niepotrzebnie inwestowałeś w altka i aku bo nie tam problem. daj auto na zapłon i obserwuj kontrolke czy nie zapali się ruszając kostkami na wiązkach.
lampka sie świeci ale alternator normalnie ładuje
ładowanie 12.8 Czyli brak ładowania, a nie zwarcie.
Jak przygazujesz lub zapalisz światła to też mierzyłeś jakie jest ładowanie?
Powinien być regulator FL, a wsadzili WL. Wygląda tak samo, ale nie są zamienne w stronę nowszych modeli. Wsadź ARE 2032.
Nie kombinuj ze starymi kablami.Kup w sklepie linkę o przekroju 8mm2 ok. 8 zł za metr , końcówki oczkowe i zlutuj je porządnie.Połącz alternator z akumulatorem.Masa alternatora-najlepiej miedzy śrubą amortyzatora a obudową alternatora.Poprawa prądu ładowania gwarantowana.
Sprawdz ładowanie akumulatora.
Sprawdź masę, silnik - nadwozie, wyjmij przekaźnik prądu świec żarowych i zobacz w jakim stanie są styki.
Najprawdopodobniej zwarta plusowa dioda alternatora.
Zrób ładowanie to i wspomaganie się znajdzie.
Ładowanie jakie?
A dlaczego podłączyłeś pod olej a nie ładowanie. P
mostek do wymiany
Żal mi już tego biednego akumulatora. Na gazie nie mam możliwości. Ale spróbuje jak mówisz. Potem jeszcze najwyżej na pych, bo są ludzie w chałupie. edit Na pych się nie udało. Kręciłem dość długo, ale już aku wysiada, póki co go ładuje.
Słyszałem że zalecane jest odłączenie wszystkich przewodów od akumulatora podczas ładowania.
To tylko przewód masowy, co nie ma za dużo wspólnego z rozładowaniem się akumulatora... Szukaj dalej. Sprawdź czy przy samym alternatorze jest ładowanie
Przy włączonym zapłonie dotknij odłączonym przewodem ze styku D (nakrętka M5) do masy powinna się zapalić lampka ładowania , jeżeli nie to wiesz co dalej.
ok zatem ładuje
szczotki są nowe, włożyłem alternator od kolegi i jest to samo, nic nie ładuje
Jeżeli masz rzeczywiście mieć mostek bez diod wzbudzenia to tak je wylutować i zrobić tylko mostek z ostatniej fazy.P
Jak podłacze kabel wzbudzania wwszystko działa elegancko 14,5V ładowania. Pytam się tylko czemu jak go odłacze to kontolka zachowuje się normalnie a nie ładuje.
Ładowanie sprawdzić.
z obrotami to zaczął bym od silniczka krokowego może się zacina a do ładowania sprawdzałeś na akumulatorze rozumiem jakie wartości miałeś przed zapaleniem i po? posprawdzaj połączenia z akumulatorem przewodów i alternatora. A zimny na pycha pali czy też ma ciężko? jeśli pali to posprawdzaj połączenia masy z silnikiem. co do chłodnic to możesz mieć albo...
Być może spaliło cewkę przekaźnika lampki ładowania, tak się zazwyczaj kończy usterka ładowanie w tym Isuzu. Druga kwestia to taka, że ten alternator wymaga myślenia, tam się nie da go zrobić na zasadzie "powymieniam to co na forum kazali"
Nie ładuj do astry jak na busa to ci nię będzie obrywać zawieszenia. A serio to ciekawe co sie urwało.
Według autodaty powinieneś mieć ładowanie 14V przy 6000obr
Tez nie miałes ładowania?
szczotki i pierscie tez zrobiłem . tylko ze mostek i regulator wymontowałem i maił takie same parametry jak nowy . i jak sprawdzam na maszynie jest wszystko ok a jak w zamontowałem go do auta wczoraj i była i nie ładował wiec zaczęliśmy kombinować i podpiłem do wtyczki na kontrolkę żarówkę 2w i od + w akumulatorze i zapaliłem silnik i wszystko w normie...
Ładowanie jest?
Ubita dioda w alternatorze
Usterka alternatora ,reszta to następstwa braku ładowania.P
Ale właśnie o to chodzi że ja nawet 14 v nie mam dziś sprawdzałem to miałem 10v-11v na zapalonych światłach i muszę wkręcić gdzieś do 3 tysięcy samochodów żeby zaczął ładować
Weź multimetr i sprawdź jakie jest napięcie ładowania podczas pracy auta.
Powyższe rozwiązanie nie zdaje egzaminu, ponieważ alternator się nie wzbudza i nie ładuje.
Sprawdź bezpieczniki.
Zdejmij klemę masową i ładuj.
D+ alternatora, pojawia się na na tym złączu 12V gdy zaczyna ładować
To nie wina alternatora tylko instalacji.P
normalne to nie ma nic wspólnego z ładowaniem naelektryzowane auto
A jakie masz ładowanie na wolnych obrotach?. 13.8 to norma w starszych Opelkach, od nowości.
Witam Zajrzyj na stronę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28... opisałem tam jak sprawdzić czy akumulator jest napewno ładowany. Pozdrawiam
Masy pourywane. Raczej bez wpływu na ładowanie. Pomierz alternator..
Witam, wczoraj straciłem ładowanie w Oplu Astra 1.6 benzyna 2001r. Doszedłem do tego, że był lutowany kabel plusowy idący do alternatora i w tym miejscu dostał przerwy. Efekt jest taki, iż na jednym końcu kabla - od alternatora mam 18V ładowania. Czy alternator bez obciążenia (akumulatora) może ładować takim napięciem?
Hehe ostatnio była u mnie megana 1,6 16V klima elektryka srebrna naprawdę ładna za 1600. Czarny MB clk ŁADNY za 6 .Po co ładować kasę ?
Moze mi ktos podpowie co mam zrobic, mam za duze ładowanie w Opel Astra 2,0 miernik pokazuje 14,7 V naprawiany alternator był, a max z tego co dobrze kojarze to 13,8 V .
Niedawno w moim Oplu Astra G została wymieniona stacyjka. Od tego czasu akumulator nie wytrzymuje nawet doby. Ładuję go każdego dnia. Co jest przyczyną?
Ładowanie w mojej Astrze 1,7 TD mierzone na akumulatorze wynosi 12,6 V. Kontrolka ładowania gaśnie odrazu po uruchomieniu silnika. Dodam, że wykonane jest dodatkowe masowanie alternatora. Usterka najprawdopodobnie wystąpiła po wizycie u mechanika który zmieniał uszczelkę pod głowicą. W czym może być problem?
Wszystko przez ten blaszak, pod niebem by zakręcił :-) A tak a poważnie, najpierw sprawdź akumulator. Czy rano, przed ładowanie, miałeś normalnie świecące lampki na desce rozdzielczej (pierwsza pozycja kluczyka)?
Jest ładowanie a kontrolka świeci dlaczego tak jest?
Akumulator i ładowanie dobre ?
W oplach raczej nic poza regulatorem nie wtrąca się do sterowania napięciem.
Ładowanie 14-9-15V to zdecydowanie za dużo, Skończysz akumulator.
Zasada jest prosta, jeśli nie ma ładowania to nie będzie wspomagania . Taka jest logika wspomagania, nie pobierać prądu z nieładowanego akumulatora.
Coś krecisz, do momentu kiedy nie odpali świecić się muszą jeszcze ładowanie i olej.
,,formant" No tak faktycznie no ale przy okazji i tak niech zajrzy do tego alternatora jak już się za to weźmie.
Witam, w moim Oplu Astrze świeci sie kontrolka ładowania mimo że alternator ładuje. Prąd ładowania wynosi 13,9 i jest taki sam mierzac na alternatorze jak i na klemach. Kontrolka żarzy się mocniej po dodaniu gazu . Czasem całkiem zgaśnie i jest zazwyczaj ok, dopoki nie wlącze kolejnego odbiornika energii np. kierunku. Wymienilem regulator napięcia wraz...
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Najprawdopodobniej uszkodzony alternator. Możliwe że padły w nim diody lub regulator napięcia.
Przy okazji sprawdź czy ładuje alternator
Gwarantuję że diody regulator nie reguluje masy a popaliło by ci się w tym momęcie wszystko. Jest to już spawdzone w wielu oplach. POZDRAWIAM
jak niema ładowania to też nie będzie działać wspomaganie więc sprawdź ładowanie
To kto powie jaka jest przyczyna nadmiernego ładowania?
Co do świateł to rozjaśniają się przy dogazowaniu. Zwalony mostek (ktoraś dioda) lub regulator. Alternator najlepiej do wymiany na nowy. podciąg sobie troszkę obroty i jak się rozjaśniają to jest dobrze bo wiesz ze ci ładuje alternator podładuj sobie akumlator jeszcze i sprawdź ładowanie
Jak niema zegarów to może nie wzbudzać się alternator, bo nie podłączona kontrolka ładowania, a jak się nie wzbudzi alternator to niema ładowania i wspomaganie może nie ruszyć
Poluzuj pasek i zobacz czy nie rozwarstwiło się koło pasowe na wale. Zdaje się że tam masz koło z wkładką gumową. Potrafi się obracać tak zwalniając alternator że ten gasi kontrolkę a nie ładuje.
astra ładowanie astra ładowanie wspomaganie astra słabe ładowanie
elektryczny drzwi przesuwny memtest wymiana technik elektryk
manta wymuszenie rozebrać zelmer meteor
BE2WORKS na Windows 8.1 – kompatybilność, sterowniki CP2112, instalacja, aktywacja licencji Niebieska dioda LED w routerach ASUS, TP-Link, Netgear – co oznacza świecenie i miganie?