Pobór prądu na postoju jes 0.07A. Tyle ze aku po zgaszeniu ma tylko 12.5v. W drugim aucie starszej daty jest 13.5.v. Aku sprawny 100% zmieniałem z innym autem.
Dajcie spokój opornikowi który nie ma żadnego znaczenia.Po pierwsze coś tu nie gra z instalacją.Po wypięciu kostki z alternatora kontrolka musi świecić ponieważ z przekaźnika dostaje masę a przekaźnik jest dwuobwodowy i rozłącza styki po podaniu napięcia z wzbudzonego alternatora i wtedy gaśnie.Po drugie jeżeli z alternatora wychodzi na styku kontrolki...
Dekoder ładuje listę kanałów jaką operator do niego wyśle czyli C+. Nie przewidzieli że ktoś będzie korzystał z tegoż kanału i nie został on umieszczony w liście jak wiele innych. Proszę zauważyć że lista z kanałami z astry ładuje się przy ustawieniu anteny na hotbirda.
Sprawdź przewody na alternatorze i masę przy głowicy nad alternatorem.
Regulacja napięcia jest tam raczej minusem, więc bez przeróbek niewiele zdziałasz. Należy wnioskować, że maszyna słabo wzbudza się. Powody to zwarcia w uzwojeniach (z racji nowego regulatora nie ma mowy o zanieczyszczeniu) lub na prostowniku. Może uszkodzona dioda wzbudzenia (jedna z trzech). Może zbyt mały prąd wzbudzenia pierwotnego, czyli za słaba...
Użyj innego miernika 17,8 to zabójstwo dla akumulatora jeśli wyjdzie tyle samo masz wadliwy regulator lub uszkodzony prostownik w alternatorze . Maksymalnie 14,4V
Zmień źródło wzbudzenia na +15.
Zaczołbym od sprawdzenia wartości napięcia (prawidłowe ładowanie).
Odpinaj śmiało zresetuje się tylko zegar i ew pamięć szyb ... Z silnikiem i immobiliserem nic się nie stanie ..
Regulator ,mostek ,oryginał?
witam. ciekawy temat interesuje mnie czy można z samochodu wyciągać akumulator do ładowania i nie tylko na zimną noc do domu ,czy nic się nie stanie z elektroniką komputerem nic nie padnie. ja posiadam Fiata Albea i w instrukcji obsługi pisze że można wyciągać, A mój znajomy co posiada skodę fabię kłuci się zemną że pod żadnym pozorem nie wolno odłączać...
wygląda na to, że znów poszedł mostek. Możesz relamować, ale tego nikt nie uwzględni, wg mnie nierozważnie użytkujesz auto, isuzu ma to do siebie, że mostki mogą siadać co pół roku. Musisz wiedzieć, że po zapaleniu świece grzeją tu do kilku minut, co za tym idzie, nie powinno się włączać od razu świateł, dmuchawy na wysokie biegi lub co gorsza ogrzewanej...
sprawdź ciągłość przewodu od kontrolki ładowania aż do samego zacisku na alternatorze bo na pewno gdzieś nie łączy i stąd taki objaw, i niepotrzebnie inwestowałeś w altka i aku bo nie tam problem. daj auto na zapłon i obserwuj kontrolke czy nie zapali się ruszając kostkami na wiązkach.
Sprawdź masę, silnik - nadwozie, wyjmij przekaźnik prądu świec żarowych i zobacz w jakim stanie są styki.
Najprawdopodobniej zwarta plusowa dioda alternatora.
Zacznij od pomiarów,może na początek ładowanie i pobór prądu.
Wszystko w porządku nic nie kombinuj
Tak to zostało przedstawione w warsztacie.
Witam! Może być to uszkodzenie samego urządzenia. Jakieś pękniecie druku.na płytce przy złączu ładowarki. Nawigacja jest wpięta w uchwyt (przynajmniej powinna) a kabel wisi. W samochodzie zawsze są drgania. Pozdro!
W oplu paski nie piszczą ,nie pytaj czemu po prostu tak jest. Pasek,koło ,masa.
Może tak zamiast w ciemno wymieniać alternator, zacząć od początku? Ładowanie, wiązka, masy...?
mostek do wymiany
Źle Cię zrozumiałem, myślałem że chodzi Ci o to, że mierząc na akumulatorze masz 13V a przy alternatorze 14,4V (na pracującym silniku). W/w pomiary są ok, z ładowaniem jest wszystko w porządku.
Sprawdź ładowanie
Dla pewności posprawdzaj jeszcze masy w aucie może brakuje przy silniku albo ma słaby styk a kontrolka od poduszek zaświeci się jak napięcie akumulatora zabardzo spadnie . Naladuj akumulator spróbuj odpalić a jak się uda to zmierz czy jest ładowanie .
Powinien być regulator FL, a wsadzili WL. Wygląda tak samo, ale nie są zamienne w stronę nowszych modeli. Wsadź ARE 2032.
Witam, w moim Oplu Astrze świeci sie kontrolka ładowania mimo że alternator ładuje. Prąd ładowania wynosi 13,9 i jest taki sam mierzac na alternatorze jak i na klemach. Kontrolka żarzy się mocniej po dodaniu gazu . Czasem całkiem zgaśnie i jest zazwyczaj ok, dopoki nie wlącze kolejnego odbiornika energii np. kierunku. Wymienilem regulator napięcia wraz...
Mostek do wymiany, na bank.
Ubita dioda w alternatorze
Jakie Ty masz ładowanie na postoju? Główny problem astry po latach to gnijąca wiązka elektryczna. Sprawdź ładowanie bezpośrednio na alternatorze i dopiero na akumulatorze. Jest różnica? Pamiętaj, że elektronika nie wyłącza się tylko od zbyt niskiego napięcia, ale też przez zbyt duże napięcie.
Zwykły startuje na stole z kontrolki . Po odłaczeniu jej ciągle działa. F L po odłączeniu jej przestaje ładować tyle z praktyki.
Być może spaliło cewkę przekaźnika lampki ładowania, tak się zazwyczaj kończy usterka ładowanie w tym Isuzu. Druga kwestia to taka, że ten alternator wymaga myślenia, tam się nie da go zrobić na zasadzie "powymieniam to co na forum kazali"
Nie świeci się czasem kontrolka ładowania??
Usterka alternatora ,reszta to następstwa braku ładowania.P
To nie wina alternatora tylko instalacji.P
A skąd. Włącz światła i zobacz jak zleci.
Dokladnie to jest Opel Astra III, zwana inaczej jako model H 77 KW 105 KM 1.6 Twinport 2007 rok
Brak styku masy pomiędzy silnikiem a karoserią - poprowadź dodatkowy przewód i połącz w dobrze odizolowanych miejscach
Gwarantuję że diody regulator nie reguluje masy a popaliło by ci się w tym momęcie wszystko. Jest to już spawdzone w wielu oplach. POZDRAWIAM
z obrotami to zaczął bym od silniczka krokowego może się zacina a do ładowania sprawdzałeś na akumulatorze rozumiem jakie wartości miałeś przed zapaleniem i po? posprawdzaj połączenia z akumulatorem przewodów i alternatora. A zimny na pycha pali czy też ma ciężko? jeśli pali to posprawdzaj połączenia masy z silnikiem. co do chłodnic to możesz mieć albo...
A jeżeli będa zwarte diody w alternatorze i klijent wyłączy auto z gorącym silnikiem to czy sterownik nie załączy wiatraka (jak będzie sygnał ładowania)?
Ja mam podobny problem opel corsa 1.5d silnik isuzu alternator 2-pinowy.Wydaje mi się że wina tkwi w regulatorze napięcia gdyż z niego wychodzi przewód na lampkę kontrolną.
,,formant" No tak faktycznie no ale przy okazji i tak niech zajrzy do tego alternatora jak już się za to weźmie.
do sprawdzenia ładowanie
Sprawdź bezpieczniki.
Ale po odpięciu tego kabla po daniu na zapłon kontrolka ładowania się zapala a po rozruchu gaśnie normalnie, ale ładowania nie ma.
Zrób ładowanie to i wspomaganie się znajdzie.
Jakiej firmy miałeś te alternatory? Stary i nowy?
Zmierz ładowanie.
Ładowanie 14-9-15V to zdecydowanie za dużo, Skończysz akumulator.
Ale jakby to był alternator to chyba świeciłaby się kontrolka na desce hmm? No i nie byłoby ładowania, a ładowanie jest.
W oplach raczej nic poza regulatorem nie wtrąca się do sterowania napięciem.
ładowanie 12.8 Czyli brak ładowania, a nie zwarcie.
Może dwie usterki,jakie masz ładowanie?
lampka sie świeci ale alternator normalnie ładuje
regulator lub diody albo wszystko razem:)
Masz do wymiany mostek prostowniczy.Notoryczna usterka w tych Delco-Remy.
Alternator jest ok. Akumulator jest do wyrzucenia. Szkoda nawet roztrzasać dlaczego, chociaż jestem w stanie powiedzieć. Czy w każdej celi była ta wartość jednakowa?
A jak wygląda teraz ładowanie?
jest OK, napięcie 14,4 V prawidłowe.
Pomijając temat kontrolek sprawdż miernikiem czy ładuje.
Jak przygazujesz lub zapalisz światła to też mierzyłeś jakie jest ładowanie?
tak jak wyzej sprawdz opornosci wirnika, czy nie ma zwarcia. tak samo stojan no i diody a regulatora raczej samemu w domu nie sprawdzisz....
Nie pisałeś nic o sprawdzeniu masy między silnikiem a karoserią.Możliwe że tu leży pies pogrzebany. Wprawdzie było to w innym aucie ,ale przyczyna takich cyrków tkwiła właśnie w tej masie. Pozdrawiam
Nowy regulator nie znaczy ze dobry. Również brałem pod uwagę ten wariant.W porządnym zakł.diagnostycznym pewnie by to szybko ustalili.Niemniej ten ,który podjął się naprawy stwierdził,że na starym wykazywało mu ewidentnie złe ładowanie (przy ok.800 obr. ok. 20 wolt)na nowym 14,7,tyle że jak wstawiliśmy do samochodu i obroty wzrosły do 2000 ładował...
Tam są regulatory 14.7 V wszystko w porządku.P
Witam mam problem z ładowaniem w astrze 1.4 v8 na malych obrotach silnika brak ładowania dopiero ładuje na większych obrotach jak może być przyczyna pomoże ktoś??
a czy czasem nie masz juz starego akumulatora ?? gdyz jak bedzie mial popsute cele moze ci skopac alternator i robic takie psikusy. wymien akus i sprawdz ładowanie miernikiem na nowo :) pozdro
Wszystko wskazuje raczej na koniecznośc wymiany akumulatora - utrata pojemności. Po uruchomieniu silnika napięcie ładowania jest niskie, bo zużyłeś energię na grzanie świec i pracę rozrusznika. Jak zauważyłeś, im dłużej jedziesz tym wyższe napięcie ładowania, bo mniejsze obciążenie alternatora (doładowuje sie akumulator). Napięcie ładowania powinno...
W pionku zależnie od softu w meni ustawiasz : np. A- HB B- Astra C-tor D- sirius Wtedy liste ładujesz zgodną (z ustawieniem w menu i kablami na dachu )musi być tak samo ułożona
Alternator ładuje.
Sprawdż czy masz dobre ładowanie
A jakie masz ładowanie na wolnych obrotach?. 13.8 to norma w starszych Opelkach, od nowości.
Alternator do reklamacji.
Niedawno w moim Oplu Astra G została wymieniona stacyjka. Od tego czasu akumulator nie wytrzymuje nawet doby. Ładuję go każdego dnia. Co jest przyczyną?
Jeżeli masz rzeczywiście mieć mostek bez diod wzbudzenia to tak je wylutować i zrobić tylko mostek z ostatniej fazy.P
Jeżeli na tym łączniku do którego dochodzi wyprowadzenie diody widziałeś wyrażne slady podwyższonej temperatury,albo zimny lut-mostek prostowniczy do wymiany.
Alternator do sprawdzenia, nie ma innej rady. Kturaś dioda jest uszkodzona. Pozdrawiam.
Kolego,jaki jest temat (pytanie)__opel astra f 1.4 60km - niskie ładowanie, mniejszy aku czy mocniejszy alternator?_________Odpowiedź . Sprawny alternator ..Pozdrawiam wszystkich.
Wszystko przez ten blaszak, pod niebem by zakręcił :-) A tak a poważnie, najpierw sprawdź akumulator. Czy rano, przed ładowanie, miałeś normalnie świecące lampki na desce rozdzielczej (pierwsza pozycja kluczyka)?
Mało szczegółów, gdzie badasz ładowanie sprawdz na alternatorze jeżeli tam niema alternator do naprawy.
A tak na początek to warto by żarówke sprawdzić. i to powinieneś zrobić na początku a nie we wiązkę się ładować.
szczotki są nowe, włożyłem alternator od kolegi i jest to samo, nic nie ładuje
Ładowanie w mojej Astrze 1,7 TD mierzone na akumulatorze wynosi 12,6 V. Kontrolka ładowania gaśnie odrazu po uruchomieniu silnika. Dodam, że wykonane jest dodatkowe masowanie alternatora. Usterka najprawdopodobnie wystąpiła po wizycie u mechanika który zmieniał uszczelkę pod głowicą. W czym może być problem?
Weź multimetr i sprawdź jakie jest napięcie ładowania podczas pracy auta.
Wymienić prądnicę na alternator- może być szrot od Poloneza. Akumulator jeden i dać go z boku po prawej stronie. Zmniejszy długość kabli do rozrusznika i lepsza konserwacja niż pod siedzeniem. Poloneza na szrocie nie uświadczysz ale można dowolny inny tani. Ja kupowałem z opla astry ładowanie mam 14,5V niezależnie czy na światłach czy bez. Musiałem...
Kolego na temat alternatora Hitachi jest już tu napisane chyba wszystko więc alternator wyciągać i najczęstszą przyczyną jest uszkodzony prostownik i gnijący stojan a regulator to rzadkość ale wymienia się zaraz profilaktycznie ,na dodatek jest spalony przekaźnik K-79 i tyle.P
Tylko mostek jak napisał Motronic do wymiany cały, regulator 14.7V wskazuje na dobry.P
Sprawdz ładowanie akumulatora.
Nie kombinuj ze starymi kablami.Kup w sklepie linkę o przekroju 8mm2 ok. 8 zł za metr , końcówki oczkowe i zlutuj je porządnie.Połącz alternator z akumulatorem.Masa alternatora-najlepiej miedzy śrubą amortyzatora a obudową alternatora.Poprawa prądu ładowania gwarantowana.
jezeli bys miał uszkodzony przekaznik swiec to wywali kontrolke a ładowanie 14.1 jest ok a tak pozatym to często padaja tam alternatory
Zasada jest prosta, jeśli nie ma ładowania to nie będzie wspomagania . Taka jest logika wspomagania, nie pobierać prądu z nieładowanego akumulatora.
To kto powie jaka jest przyczyna nadmiernego ładowania?
Ładowanie jakie?
Mierzyłeś jakie jest ładowanie akumulatora pod obciążeniem i bez obciążenia???? Nagrzewanie się alternatora może byc spowodowane zbyt mocno rozładowanym akumulatorem.
Tez nie miałes ładowania?
Ładowanie sprawdzić.
Hej. W Astrze padło ładowanie. Chciałem wymienić regulator napięcia, albo najlepiej cały regulator wraz z diodami, jednak nie jestem pewien jakie części powinienem kupić do alternatora o oznaczeniu 93189496. Czy ktoś z Was posiada może jakiś katalog i jest w stanie podać prawidłowe oznaczenia? Z tego co wyczytałem są jakieś dwa rodzaje regulatorów z...
Sprawdź woltomierzem napięcie ładowania czy alternator ładuje zaraz po odpaleniu czy dopiero po przegazowaniu. Jeśli ładuje odrazu nie przejmowałbym się tym faktem zbytnio na twoim miejscu.
Ładowanie jest?
ładowanie astra astra ładowanie wspomaganie astra słabe ładowanie
excel wyszukiwanie tekstu ochrony kupujących instrukcja sterownik sprężarka
przetwornica 24vdc 12vdc jesteś głupi
Schemat instalacji elektrycznej Nissan NP300 - gdzie znaleźć? Ciepło między drzwiami lodówki a zamrażarki - normalne czy usterka?