Trąbka, puzon są z mosiądzu. Brąz jest ciemniejszy lekko w kierunku koloru brązowego i nigdy nie błyszczy jak "pisanki". Możesz dla pewności nabyć np nakrętkę mosiężną dla porównania.
masz na ebayu szukaj jako linear ball bearing i możesz kupić " gołe" łożysko za kilka funtów, kwestia tylko jaka średnica na zewnątrz i jaka długość ale coś znajdziesz, https://www.ebay.co.uk/itm/LM20UU-20mm-L...
Dotychczas wydawało mi się, że głowica + nakładki na łożyska wałków rozrządu to nierozłączny komplet. Bo tak jest i nie daj sobie wmówić inaczej.
Nie ma tu jednak ciśnienia, które wytworzyłoby film olejowy. A co obraca olej ? Czy tylko grawitacyjnie. Czy nadaje się 5W40? Żadnych syntetyków tylko mineralne. Jak najrzadsze , kiedyś to był lux 10 .
FB2-5030-000 HOLDER, ROLLER
Wyczyścić dokładnie oś idącą od koła zamachowego i rolkę dociskową, która dociska taśmę do osi. Minie kołysanie.
Niestety mechanika też (at)RitterX w jedną stronę łożyskowanie działa na filmie olejowym , a w drugą jak zwykłe łożysko ślizgowe (z odprowadzeniem oleju) Łożyska tego typu nie są porowate (jak np. w wentylatorkach , nie są "samo smarowne")
Nie zapomnij oczyścić wentylatora i łożysk ślizgowych , sprawdź ciepłowody na szczelność.
Ten docisk raczej jest osadzony na łożyskach ślizgowych (panewki) sprawdź czy nie wytarte.
Widzę 2 możliwości -łożysko, lub osłona łożyska. Jeśli tam występują łożyska kulkowe, albo wytopiony plastik w obsadzie łożyska ślizgowego. Tam nie występowaly łożyska kulkowe
Najlepiej wyjmij tą tuleje co jest osadzona w łożysku ślizgowym (tuleja jest przytwierdzona do samego wiatraka), ale przed tym musisz ściągnąć klin kóry jest właśnie z tyłu pod nalepką, a później przesmaruj jakimś smarem do łożysk ślizgowych. Co do tych drgań to jest to spowodowane tym, że tulejka się wyrobiła i wiatrak wpada w wibracje, ale gdy dasz...
Wymienić należało by uszczelnienia wałków sprzęgłowego i napędu WOM-u i ewentualnie łożysko ślizgowe.
Witam. Kapnij również trochę oleju na łożyska ślizgowe wirnika.
Silnik wentylatora już się kończy, a w zasadzie jego łożyska ślizgowe. czy da się to naprawić? Tak, poprzez wymianę silnika.
Panewki dorabiam z fosforobrązu, ostatnio dorabiałem do prądnicy w ciągniku Renault. Często też dorabiam łożyska ślizgowe na wały korbowe do kosiarek.
Luz poprzeczny nie powinno być wyczuwalny samo łożysko ślizgowe można dokupić ale do wymiany chyba potrzebna będzie prasa do zdjęcia koła zębatego. https://allegro.pl/oferta/lozysko-spiek-... https://allegro.pl/oferta/bosch-lozysko-...
W tej pompie są łożyska ślizgowe, po odkręceniu 4 czterech imbusów musi się dać rozebrać. Tej śruba po środku nie musisz wykręcać.
Kolego bo oprócz uszkodzonych łożysk masz wyrobioną przez łożysko oś bębna, i czasami robi ona za łożysko ślizgowe wyręczając łożysko kulkowe które w tym momencie cichnie,l łatwo to sprawdzić, dotykając bębna w środku na wysokości ośki po intensywnym wirowania, będzie bardzo ciepły albo gorący
Panewki łożyska ślizgowego silnika Capstan do wymiany. Tak od siebie to warto powalczyć bo to chyba jedna z lepszych konstrukcji.
Jak dla mnie takie objawy występują, gdy pojawiają się opory w kolumnie kierownicy, przed układem wspomagania. Zazwyczaj łożyska ślizgowe wysychają. Usterka dotyczy raczej leciwych samochodów.
to jest właśnie łożysko...ślizgowe, żeby je stamtąd wydłubać musisz je obrócić prostopadle do osi o 90 st, wyciągnąć i w taki sam sposób wcisnąć nowe... robiłem tak, da sie zrobić... pozdrawiam
A sprawdziłeś czy mieszadła się obracają w środku czy zębatki z tyłu są całe?.i łożyska ślizgowe nie są wyrobione ,a maszyna stoi równo?
Co ty chcesz bez sensownie wymieniać? Włącz zmywarkę i zmierz czy kontaktron zamyka obwód xD Takie to trudne, czy lepiej inwestować 100 zł na coś, co nie będzie potrzebne? Ps. Widząc łożyska ślizgowe to pompa musiała być nieźle zajechana - wirnik na 100% tarł o obudowę.
Bez rozkręcenia i zobaczenia w jakim stanie są podzespoły to nie ma 100% pewności. Brzmi jak zatarty na wale ale jest możliwość, że to coś z osprzętu się rozpadło albo w ogóle jeszcze coś innego ale to już weryfikacja fizyczna, nie przez forum. Nadmiar oleju jest niepokojący. Pytanie czy przelałeś sam. Jak nie, to musi być czymś rozcieńczony - płynem...
ŁT42 jest powszechnie dostępny. Można użyć TF. Do smarowania łożysk ślizgowych, wałek przesuwu, lekki olej maszynowy lub oliwa do maszyn precyzyjnych. GM
aby zrobić dobrze powinno się wymienić Wałek dociskowy, Bushingi(łożyska ślizgowe),folia. Tych tanich nie kupuje kiepska jakość , a trochę roboty jest z wymianą, najlepszy oryginał
Ale to raczej łopatki uderzają w plastikową obudowę. Może tak być jak łożysko ślizgowe ma spore luzy lub doszło do uszkodzenia mocowania ramion wentylatora na których spoczywa.
No OK. Wymień pasek, przeczyść przełącznik prędkości i zaopatrz się w tarczę stroboskopową. Jeśli objaw nie ustąpi, wymiana silnika. Można też spróbować nasmarować górne łożysko ślizgowe, przez które przechodzi wałek silnika. Odrobina lekkiego oleju wpuszczona na łożysko wzdłuż osi silnika.
Wydaje mi się też, że tych silników nie powinno się smarować. Miały chyba łożyska ślizgowe bez smarowania. """""""""" Są to łożyska "porowate" , które należy nasączyć olejem.Jeśli były wyczyszczone-wypłukane należy je najlepiej namoczyć w podgrzanym oleju. Jeśli jest problem z wyjęciem tulejek trzeba wpuścić kilka kropel oleju, są tam filcowe podkładki.
Wałek jest nierozbieralny, nie wiem jak w cougarach ale w innych kopiarkach czasem przecinałem stare wałki z ciekawości i są ona ułożskowane wewnątrz w łożyskach ślizgowych, tulejkach. Jedynie wymiana w całości wchodzi w grę.
Witam! Jak popatrzysz od środka na korpus odlewany (tam pod podkładkę-zabezpieczenie która wypadła) zauważysz w tym korpusie chyba 3 lub 4 jakby ząbki, które były wyciśnięte z tego korpusu i stanowiły zabezpieczenie tej podkładki przed takim właśnie wypadnięciem. Teraz mozna tylko próbować zdemontować ten silnik (wyjąć wirnik, szczotki i podkładki,...
AVE... Zrób to tak: Dwa wałki ślizgowe 12-16mm, na nich wózek na łożyskach ślizgowych. Jak we frezarce CNC. Między wałkami śruba trapezowa albo kulowa, blok z nakrętką doczepiony do wózka. Śruba napędzana jest albo silnikiem krokowym, albo serwomotorem. Swój sejsmograf montujesz na wózku. Kontrolując silnik możesz uzyskać drgania o różnej amplitudzie...
Witam . Po odgłosie jaki przedstawiony jest na filmie,to wskazuje na; -uszkodzony wirnik -źle dolegające ,lub kończące się szczotki -słabe sprężynki do szczotek -lub zacierające się łożyska ślizgowe Wszystko stwierdzisz po wyjęciu silnika z obudowy młynka.
Warto by sprawdzić czy nie pękła sprężyna w sprzęgle odśrodkowym, oraz łożysko. Jeżeli to dzwonienie jest tylko na wolnych obrotach, to czasami tak bywa i po rozgrzaniu silnika powinno zniknąć. Wałek w rurce zawsze ma luz osiowy, no chyba że są wytarte łożyska ślizgowe ( tulejki )
Czy ten element się da naprawić czy trzeba kupić cały element? Zamiennik, oryginał? Jeżeli zęby na kole nie są uszkodzone to wystarczy wymienić kołnierz przekładni oraz być może również łożysko ślizgowe w głowicy. Do demontażu koła wskazana prasa. Nie wolno używać młotka.
Jak trzeszczał przy rozruchu to może być bendiks do wymiany. Jak wyglądały jego zęby?. Miałem problem z trzeszczeniem przy fieście i miałem do wymiany łożyska ślizgowe rozrusznika. A jak ,,tyka'' przy próbie odpalenia to problem jest z elektromagnesem. Taka regeneracja rozrusznika kosztuje około 100zł może więcej zależy co jest do zrobienia.
Jak wyszedł pierścień segera to całość wychodzi do góry, Te nacięcia są po to żeby łożysko ślizgowe tulei się nie obracało w korpusie. Złap za tuleję w imadło i podgrzej palnikiem lup opalarką korpus aluminiowy i wtedy ciągnij.
Łożyska ślizgowe wiatraka są po prostu zużyte.Można podjąć próbę "wyciszenia".Delikatnie,ostrym nożem podnieść naklejkę ,umieścić odrobinę smaru silikonowego .Z obydwu stron wentylatora.Ale sprawdzić przedtem czy śmigła wiatraka nie są w jakikolwiek sposób uszkodzone...bywa to przyczyną głośnej pracy .
Przede wszystkim zwróć uwage czy jest ssawny czy tłoczący bo możne być to ważne przy montażu mimo ze z pozoru to wystarczy go obrócić, ale w praktyce to nie takie proste, łożyska ślizgowe sa cichsze. Co do wydajności to znalazłem taki kalkulator, możne być pomocny; http://www.mi-das.pl/kalkulator-wydajnos...
Najlepiej wymienić elementy składowe "wyżymaczki" :) Wymień wałek górny teflonowy , łożyska i palce odrywacza a także bushingi (łożyska ślizgowe) wałka dolnego-gumowego . Warto też termistor wymienić bo po zdrapaniu osadu z tonera moze sie okazać że nie czyta temperatury. C.
Po dłuższej przerwie w eksploatacji łożyska silnika wymagają smarowania , zwłaszcza że w takich silnikach stosuje się łożyska ślizgowe o dużej powierzchni . Sprawdź napięcie DC na kondensatorze elektrolitycznym i na diodzie Zenera. . Konieczne jest również sprawdzenie pojemności dużego żółtego kondensatora znajdującego się na PСB od strony druku.Podczas...
Witam. Zalanie wodą nie pomoże, musisz ją rozkręcieć i nasmarować łożyska (ślizgowe), przeczyścić ewentualnie wirnik i stojan z rdzy. Ciśnienia to raczej z niej nie wyciśniesz, ale przepompowanie z beczki do beczki? (tylko po co?) na odległości 5m nie powinno sprawić kłopotu, ale nie ciągłej pracy.
Wszystko wskazuje na to że półoski lub jedna z nich zablokowana w łożysku-tulejce ślizgowym. Albo problem w samej przekładni bo pomimo że dzwignia powraca do pozycji wyjściowej to nie rozsprzegla (rozłącza jej).
Jeśli niewielkie obciążenie to dobrze się sprawdzi panew z teflonu (może być czarny - z dodatkiem grafitu) i wałek stalowy - koniecznie szlifowany, gładkość co najmniej 0,63.
Jedyny magnes , który tam występuje to ten na wirniku i raczej wątpię żeby się rozmagnesował.Zupełnie nie znam tego modelu , więc to co piszę to tylko hipotezy, a swoją drogą cena jest kosmiczna.Tam zapewne są łożyska ślizgowe takie jak z mosiądzu(to jest jakiś inny metal) i po wyczyszczeniu należy je gotować w oleju przez jakieś 30 min, bo samo posmarowanie...
Wentylator wpada we wibracje. Zużycie tulejki (panewki) lub/i osi wentylatora, wibracje pojawiają się przy określonych (niskich) obrotach i położeniu. Najlepiej wymienić wentylator na zupełnie nowy lub egzemplarz mało używany. Łożysko ślizgowe powinno być nasmarowane, ale nawet do dzisiaj się niewiele zmieniło i niektórzy producenci sprzedają laptopy...
Do roboty, dwumasa, sprzęgło, wysprzeglik, łożysko ślizgowe :/
Jeśli klima jest automatyczna to "opornica" jest sterownikiem elektronicznym z tranzystorem mosfet. Miałem kiedyś uszkodzony ale objawy były inne, zwarty tranzystor włączał dmuchawę na maksymalnych obrotach. Uwaga ogólna : jeśli dmuchawa zaczyna piszczeć to należy jak najszybciej ją wyciagnąć, oczyścić z liści i nasmarować łożyska ślizgowe. Bo następnym...
Tam występują łożyska ślizgowe.
Rozbierz i zobacz, co się stało. Mogła wypaść sprężynka mocująca łożysko ślizgowe.
Kondensator raczej nie. W silniku są łożyska ślizgowe które się zatarły i oś stopiła plastikowy wiatrak.
Myślę, że masz wyrobione łożyska ślizgowe. Łożysk ślizgowych w tego typu silnikach się nie smaruje.
Odkręć jeszcze z tyłu ten plastik z mechanizmem obrotu wiatraka, tam jest jeszcze takie łożysko ślizgowe. Popryskaj jakimś środkiem smarującym. Mam jeden podobny, rozkręciłem cały, wszystko poczyściłem, próbowałem różnych smarów, środków itp. -nie pomaga na długo. Raz pochodzi tydzień i potem znowu się coś przytrze i znowu trzeba rozbierać i smarować...
A w jakiż to sposób pasek stał się zbyt krótki? Czy był wymieniany? Nawet jeśli tak, to siła wywierana na wałek silnika nie uszkodzi łożyska ślizgowego. Według mnie przyczyną usterki jest zużycie samego silnika, zresztą autor wspomina o jego głośnej pracy. Proszę także sprawdzić, czy przy obracaniu ręką koła zamachowego nie występują nadmierne opory...
Witam. Czy udało się kompukolwiek naprawić ten sterownik? Widzę że nie pierwsza osoba ma z tym. Urządzeniem problem. Czy ten silnik ma zwykle łożyska ślizgowe?
Witaj! W tych magnetofonach, oprócz problemów z procesorem, są również problemy z mechaniką. Najczęsciej rozciągają się paski, zacierają łożyska ślizgowe (panewki) oraz pękają elementy plastykowe. Pękają elementy zabezpieczające dźwignie aby te nie zsuwały się z metalowych trzpieni, na których są zawieszone. Pozdrawiam. Dodano po 3 Porównaj ze sprawnym...
Zwiększone opory na łożyskach (prawdopodobnie ślizgowych) mogą powodować zmniejszenie wydajności pompy. Czyli trzeba zacząć od czyszczenia a potem ewentualna wymiana. Jakiś filtr przed kotłem jest? Może on już jest zabrudzony.
Spróbuj dobrać łożysko igiełkowe. Może HK0509. Wymiary 5x9x9
Łożyska ślizgowe łapią luz i dlatego "terkocze" Takich małych pompek się nie naprawia. Nie ma do nich rotorów, a samych łożysk się nie wymienia. W kotłach stosowane są pompy, które różnią się trochę od tych standardowych ogólnie dostępnych w sprzedaży. Czasami trafi się odpowiednik, który pasuje, a różni się wyłącznie trochę niższą mocą i wydajnością....
Czyli po podaniu 230VAC powinien kręcić się poprawnie? Bez żadnych dodatkowych elementów? Tak Czy wirnik (magnes stały) powinien "pływać" w wodzie? Przyjmijmy że tak Na osi od strony turbiny jest uszczelniacz/simering To nie jest zaden uszczelniacz tylko łożysko ślizgowe. Ciekawe jest to, że ta konstrukcja jest tak prosta jak piszesz i nie rozumiem...
Łożysko ślizgowe. W końcu śruba trapezowa tez pracuje "w poślizgu". Taki wafelek, nad dolną płytą dać przykręcaną śrubami płytę o takiej samej grubości jak dolna płyta, z dystansem zrobionym np. z nakrętek. Między płytą dolną, a tą przykręcaną, będzie ślizgać się okrągła (talerzyk) płyta środkowa, przyspawana do śruby trapezowej. Można wywiercić kilka...
Zawieszanie to 99% uszkodzone łożyska najczęściej ślizgowe, można regenerować przez wyrównanie niecentryczności i uzupełnieniem tulejkami ale to na chwilę.Nie wielka ilość smaru nie zaszkodzi choć orginalny smar w synchronicznych to woda.
Ma mieć średnicę dopasowaną do tulejki (łożysko ślizgowe) Można wykonać tuleje podwymiarowe (o mniejszej średnicy) - tak kiedyś zrobiłem.
Bushing to łożysko ślizgowe w którym rusza się bramka. Są to takie małe , plastykowe tulejki. Niech Ci tylko do głowy nie przyjdzie użyć WD40 albo innego smarowidła bo ten zabieg szybko się zemści na Tobie :) Trochę pracy, delikatny szlif końcówek bramek wchodzących w tulejki oraz wnętrza samych tulei i gotowe ! Przy okazji sprawdź też czy któraś ze...
Zmierzyłem rezystancję cewki. Wynosi ona 651 om. Czy ta rezystancja jest prawidłowa? Tak, to jest prawidłowa wartość. Co do reszty, to rozebrać induktor, przemyć łożyska ślizgowe i nasmarować ponownie smarem stałym zarówno łożyska wirnika jak i koła zębatego. Powinno pomóc :D
badboy84 - pompa pompuje olej do pracujących części silnika, takich jak łożyska ślizgowe, czyli panewki. Panewki wału, korbowodów, wałka rozrządu. Elementy te nie są zamknięte i olej wydostaje się przez nie, smarując rozbryzgowo tuleje cylindrowe. W niektórych wysilonych silnikach stosuje się nawet natrysk oleju na denko tłoka w celu jego chłodzenia....
uuuu fakt , a wiatrak jest na dół czy do góry jeśli na doł to na 90% rozwalone łożysko ślizgowe, ja kiedyś miałem tak i zrobiłem taki ostry test przy właczonej grze lekko docisnołem wiatrak w strone karty graficznej i chwilke było ciszej wieć stwierdziłem że wiatrak padaka wymieniłem i cisza jak makiem zasiał ale u mnie było prościej zmienić chłodzenie,...
Witam. Potrzebuje łożyska ślizgowe od kosy żniwiarki zaznaczone na zdjęciu gdzie one się znajdują oraz 2 tryby. Prosił bym aby pisać na PW lub GG. http://obrazki.elektroda.pl/8289379200_1... http://obrazki.elektroda.pl/9119794200_1... Pozdrawiam.
Witam Doraźnie WD40 na łożyska (zapewne ślizgowe, choć mogą być toczne), następnie proponuję odwiedzić "szrot" w celu zakupu drugiego. Chyba, że lubisz tak jak ja majsterkować.
Jeszcze raz - nie ma żadnej regulacji. Tam jest zastosowany silnik prądu przemiennego 110V z kondensatorową fazą rozruchową - zasilany autotransormatorowo z połówki uzwojenia pierwotnego trafa sieciowego. Jedynie co można zrobić, to ewentualnie sprawdzić/wymienić ten kondensator jeżeli utracił pojemność. Obroty zależą od częstotliwości sieci energetycznej...
Podałeś mało informacji, na ich podstawie nie potrafię precyzyjnie określić usterek. Przypuszczam że mógł nastąpić następujący ciąg wydarzeń: 1 zblokowany ślimak, 2 uszkodzenie trybów przekładni ( nadłamany lub wyłamany ząb), 3 uszkodzenie silnika ( mocowanie łożysk ślizgowych) silnik ręcznie może się obrócić ale po podaniu napięcia wirnik klei się...
Do trans-serwis: Z całym szacunkiem kolego wiem co to jest łożysko ślizgowe i z czego zrobione (brąz spiekany z dodatkiem grafitu, nasączony próżniowo olejem), zapamiętałem w technikum jeszcze ;) , niemniej jednak ja pisałem o tym, że nigdy się nie spotkałem aby uległo zatarciu i w efekcie nastąpiło rozerwanie główki korbowodu, kiedy w silniku było...
Dzień dobry. Wypada potwierdzić opinie powyżej. Utrata geometrii układu grzałka i wałek dociskowy, spowodowana zużyciem panewki, łożyska ślizgowego wałka dociskowego, jest najczęstszym powodem opisywanych problemów. Wskazana wymiana kompletu, choć widocznie zużywa się to po stronie napędu wałka. Jeśli wymiana panewek nie rozwiąże problemu, to: fuser...
Silniki obracające płytą są często przyczyną problemów. Tu masz typowy objaw usterki mechanicznej. Zapewne łożysko silnika. Ślizgowe. Przesmarowanie powinno na krótko pomóc. Najlepiej wymienić silnik.
Od tego czasu nie dało się uruchomić wirowania i spustu wody. Jest zasada- jak nie spuści wody to nie zacznie wirować. Proponuję na początek sprawdzić pompę na opory obrotu wirnika, w Wiatkach lubiły puszczać uszczelniacze osi wirnika i wtedy woda zacierała wirnik na łożyskach ślizgowych lub zabrudzała szczelinę wirnik-stojan. Najlepiej wymontować...
Przeważnie mocowania panewki są z wpustem, który wchodzi w rdzeń i je ustawia (centruje) w odpowiedniej pozycji, więc odkręcanie i przesuwanie... Odkręcić można (o ile nie jest nitowane), ale z ustawieniem może być ciężko... :) Po upadku mogło się natomiast przestawić samo łożysko ślizgowe (samosmarne) mocowane w tych uchwytach. W takim wypadku wystarczy...
Ten wentylator nie może pracować w sposób ciągły . Wg mnie nie ma łożysk kulkowych tylko ślizgowe.
Niestety, łożysko ślizgowe się zatarło i tu nie da się nic wymyślić poza, wymianą pompki lub naprawą. Tylko, czy to jest do wymiany, to nie wiem. Ale, na tym przykładzie, widziałbym zaletę, montowania pompki na powrocie. Bo tam jest zawsze woda. Chyba, że ją spuścimy z całego układu.
(at)piotr2608 A da się jakoś zregenerować ją? Może wystarczy wymienić łożyska ślizgowe, pompa jak na razie pracuje, tylko ten błąd nie pozwala dokończyć programu. Da sie zregenerować. Ja produkuję i sprzedaję zestawy naprawcze do tych pomp.
Pompa myjąca wydaje mi się, że normalnie pracuje, woda jest podawana na łopatki, tylko że zimna. Już kiedyś wymieniałem w niej łożysko ślizgowe, ale były inne objawy.
Stracilem nerwy przy tej maszynie i nic. Miałem ja na stanie wiec temat nie byl tak pilny. Niedawno trafila mi sie podobna maszyna z uszkodzonym ukladem grzewczym, ale modul bebna byl sprawny wiec podmienilem i dziala!!! Pozdrawiam wszystkich
Solenoid ,czyli elektromagnes podnoszący mostek z głowicami i rolki dociskowe przy odtwarzaniu. Regulacje mechaniki rób jako ostateczność ,najpierw oczywiste rzeczy o których pisałem (optobariery / wyczyść rolki dociskowe). Jak guma jest ztwardniała ,powierzchnia beczkowata i śliska to ewidentnie do wymiany-szkoda na to czasu. Nie rozbieraj broń boże...
Mam problem, nie umiem nigdzie znaleźć żadnych informacji na ten temat, mam łożysko ślizgowe GE12 i nigdzie nie umiem znaleźć maksymalnej prędkości z jaką takie łożyska mogą pracować, czy ktoś mógłby mnie nakierować, gdzie takie konkretne informacje można znaleźć?
często trzeba było uzupełnić oliwę w łożyskach silnika czy przekładniach. O ile jeszcze w wypadku silnika magnetofonowego jako taki dostęp do łożyska był, to dla większości odtwarzaczy CD talerzyk skutecznie go ograniczał. Jaką oliwę uzupełniać i po co to smarować? W silnikach DC z łożyskami ślizgowymi, nawet większej mocy nie trzeba uzupełniać żadnej...
(at)kenworth18 Opis produktu smaru który stosowałem. Zastosowanie: Maszyny spożywcze, Napędy śrubowe, Pompy, Prowadnice ślizgowe, Przekładnie i Koła zębate, Smarowanie gumy i elastomerów, Smarowanie tworzyw sztucznych, uszczelnienia, uszczelnienia o-ringi i zawory, Łańcuchy, Łożyska toczne, Łożyska ślizgowe panewki tuleje Wydaje mi się zatem że smar...
Wszelkie lozyska o powierzchniach stozkowych biezni musza miec mozliwosc regulacji luzu, co zazwyczaj jest rozwiazywane poprzez uzycie pary lozysk stozkowych, a te musza miec miedzy obudowami sztywne oparcie, aby obudowy pozostawaly osiowo do walka. Dodano po 2 Narysuj prosty szkic calego urzadzenia, to latwiej bedzie cos doradzic, zamiast wyjasniac...
Boże widzisz i nie grzmisz! Kto montuje w ten sposób pompki? Jak ona ma pracować? Później przynosi i wymaga, że na gwarancji pompka to należy mi się nowa bo ta padła. Pompka się zaciera i nie pracuje tutaj masz całą przyczynę. http://obrazki.elektroda.pl/2050450000_1... To, że instalacja nadaje się tylko na złom, tak jest wykonana to...
...Nastepnie po kilku minutach takiej sytuacji z głośniczka zamontownego w jednostce centralnej zaczyna dochodzić dziwne terkotanie. Brzmi to jakby łopatki wentylatora zachaczały o coś... Nasuwa mi się tylko jedno, iż wiatrak na karcie graficznej lub chipsecie czy na CPU blokuje się wskutek zatarcie (łożyska ślizgowe) lub zachacza o jakieś kabelki....
Powodem hałasu jest silnik. Luzy na łożyskach ? Jakie ma łożyska ślizgowe czy kulkowe ? Z dostaniem jego samego może być problem Po tym co podane Na silniku pisze 1060604 3m4131646 nie wiele można znaleść. O ale widzę , że kolega (at)Kolobos już ma - super , nie ma to jak zbiorowe myślenie :) Ale mimo to proponuję : 1. Rozebrać go choć te konstrukcje...
Najczęściej problem tych pustych zacięć to nie dosunięcie prze klienta ogranicznika papieru. Maszyna ma trochę oddalony czujnik papieru i wskazuje że papier jest, natomiast często robi się wtedy przerwa miedzy krawędzią papieru a rolką. Na 10 przypadków 8 to ten problem. W duplexie to nieraz występują zacięcia od tego że potrafi się przesunąć ten plastik...
W większości motorków z tamtych lat na górze korbowodu jest łożysko ślizgowe, a na dole igiełkowe. Łożyska ślizgowe wymagają lepszego smarowania....
Wszyscy moi znajomi mają problemy z wiatraczkami w większości na prockach. Ja też miałem początkowo jeszcze na gwarancji zmieniłem 2. Teraz wziąłem się za sposób odkręcam wiatrak od radiatora odlepiam taką plastikową zaslepkę i pod ciśnieniem wciskam olej z teflonem. warunek jest jeden wiatraczek musi się kręcić ja to robię suszarką. Po takiej operacji...
W ciemno bym nie odrzucał, ale w pierwszej kolejności skupił bym się n układach łożysk ślizgowych lub ślizgu bębna.
Tam są łożyska ślizgowe. Nie jestem przekonany. Wszystkie, które miałem i mam nadal, są z łożyskami kulkowymi. Żeby było śmieszniej to są one przykręcone do jednej z połówek obudowy paskami z blachy.
Nie chodzi o rolkę dociskową, tylko plastikową podkładkę, która powinna znajdować się na wałku przesuwu. Jeśli zaczyna piszczeć po pewnym czasie, to należy zdemontować koło zamachowe, wymontować, jeśli będzie to możliwe w prosty sposób, łożysko koła zamachowego i dokonać dokładnego czyszczenia wałka przesuwu na całej jego długości oraz wnętrza łożyska...
A gdybym wykonał tylko szlif wału, czy wtedy dołożenie jakiejś podkładki pod panewkę ma sens ? Szlif pierwszy nadwymiar to chyba 0,25mm, wtedy jak rozumiem, musze znaleźć jakąś blachę o grubości 0,125mm i podłożyć pomiędzy korbowód a panewki ? (z tym panewki musiałbym też nieco zmiejszyć). pzdr Bogdan
Witam Ja mam taką samą. To czeska Chirana, cicha ale za słabo wydajna jak dla mnie... No i trzeba smarować łożyska ślizgowe wału co jakiś czas. Pasowało by wymienić kondensator ( ze względu na jego wiek ). Dodatkowe chłodzenie musi być bo się grzeje ładując do 5,5Bar. Ja zastosowałem presostat na 3,5 Bar bo nie chciałem jej męczyć . Ogólnie fajny kompresor.
Magnetyczne to takie bezkontaktowe? Gdzie tylko łożyska ślizgowe się wymienia?
Piszczy jakby na łożyskach ślizgowych. Spróbuj ją odpowietrzyć tą śrubą na płaski śrubokręt.
Informacyjnie dla osób wymieniających pasek. Rozebrałem, kupiłem pasek (40zł) ale przy zakładaniu okazało się , że z powodu wyrobienia się łożysk ślizgowych na wałkach od kół pasowych pasek jest źle prowadzony i prawdopodobnie nastąpi jego szybkie zużycie bo haczy o kołnierz i w ogóle nie układa się ładnie w rowkach. Naciąganie tylko pogarsza sytuację....
oznaczenia łożyskach pierścieni ślizgowych ślizgowych tocznych
airlive reset astra tylne hamulce iveco daily problemy klimatyzacja
Kondensator na wyjściu zasilacza impulsowego: redukcja tętnień Prędkościomierz Toyota Yaris - diagnoza i naprawa