Małe rolki: nakrętka i śrubka 20Nm. Duża rolka prowadząca ze śrubą 50Nm + 90°. Nakrętka napinacza 20Nm + 45°. Pompa wody 15Nm. Śruba koła wałka rozrządu 100Nm, plus śrubki fasolek 20Nm + 45°. Pompa wysokiego ciśnienia: nakrętka główna 95Nm, i ''fasolki'' 20Nm. Szpilki 15Nm.
Wybaczcie za zwłokę. Nie miałem trochę ostatnio czasu, żeby podejść do tematu. W końcu jak go znalazłem to podmieniłem jeszcze na tę 3. pompę (nową). Po podmianie to samo, samochód nie odpala. Na plaku zapali, ale jak się plak skończy, to gaśnie. Nie zdążyłem jeszcze zrobić pomiarów ciśnienia na tej nowej pompie. Jutro przy chwili czasu spróbuję zrobić...
Autko od jakiegoś czasu nie chodzi na benzynie.Głównie odpalałem na gazie a paliwa to miałem coś tam zawsze chyba w zbiorniku. Zauważyłem w skrzynce bezpieczników że bezpiecznik nr 18 jest przepalony(20A).Jest to właśnie od pompy i chyba czegoś tam jeszcze. Zmieżyłem prąd i leci tam ponad 25A przez niego.Czyli wkładając drugi bezpiecznik-przepala się....
Witam serdecznie. W Passacie B5 przestały mi działać spryskiwacze wraz z klapkami spryskiwaczy do lamp. Wycieraczki chodzą. Czy to wina jakiegoś przekaznika, gdzie on się znajduje? Lub coś innego. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję!!!
Witam!!!! Mam Passata 1.8 silnik wolnossący benzyna b4 i problem jest w tym, że przy próbie zapalenia pompa paliwowa wcale się nie odzywa.Sprawdziłem bezpiecznik (18) i jest o.K.Pompa raczej też jest dobra więc może jest po drodze jakiś przekaźnik, jeżeli tak to gdzie go szukać.HeLpPPPppppp[/b]
Problem polega na tym ze niedawno cos mi rozładowało akumulator i wiem juz co to jest.Jak zgaszę samochód,zgaszę zapłon i nawet zabiorę kluczyki to po jakiś mniej więcej 10 minutach włącza sie sama pompa paliwowa i będzie chodzić do tej pory az prądu zabraknie a gdy tylko włączę zapłon i zgaszę to sie wyłącza i za parę minut dzieje sie to samo.wyciągnąłem...
Witam, poradźcie mi jak dostać się do pompy wody, aby ją wymienić gdyż leje się z niej. Auto to passat 1992 rok, silnik VR 6, kod silnika AAA.
Muszę wymienić uszczelkę na pompie wtryskowej pod nastawnikiem i szukam osoby z okolic Rybnika {Czerwionka} w celu późniejszego ustawienia. Osoba ta powinna rzecz jasna znać temat i posiadać odpowiedni kabel z oprogramowaniem. Mam jeszcze pytanie. Mam na stanie "Polski VAG 2,5" Nie mogę doszukać się gdzie tam jest podany parametr mg/skok {szukane nasze...
Witam. Walczę z tą usterką ze 2 miesiące. Może ktoś "Dobry" pomoże bo mi już ręce opadają. Usterka pojawiła się, jak zabrakło paliwa w zbiorniku. Pojechałem kupiłem 5 tkę i auto odpaliło. Ale po jakimś czasie rano nie odpaliło. Po odpowietrzeniu pompy i wtrysków odpaliło i chodziło może z 2 tygodnie i Pewnego ranka znowu klapa - kolejne odpowietrzenie...
Witam, wymieniłem pompkę ( były błędy). Po wymianie problem nie ustąpił. Jest ryzyko,że używka, którą kupiłem jest felerna.Ale jeśli nie, to co ją załącza? Czujnik? przekaźnik? Gdzie są?
Może komuś się przyda - po prawie 12 latach pracy pojawiły się problemy ze spryskiwaczami przedniej szyby w Passacie TDi B5 z 1999 roku (sedan - brak wycieraczki z tyłu) - po naciśnięciu dźwigni wycieraczki pracowały ale bez podania płynu z dysz. Problem został usunięty po kilkakrotnym poruszeniu pompki, ale pojawił się rok później i tutaj już poruszanie...
Wtedy na dolocie by było też słabo i lepiej by bylo z dolnych obrotów a jest odwrotnie. Albo pompa vac jest słaba albo coś zjadło któryś wirnik albo obudowe. Czasem śruba oporu sztangi jest za długa.
Dawno nie robiłem, na trzy nie cztery śruby. Koło pasowe trzyma się do takiego kawałka metalu na trzy śruby a ten jest nasadzony na oś pompy bez klina i zabezpieczony śrubą centralną. Jak tenże jest przestawiony względem osi pompy, masz problem. Pozdr. Koło zębate wchodzi na klina i przykrecany jest śruba
Temat mogę zamknąć blokada rozrządu od 1.0 1.2 i 1.4 tsi po drobnej przeróbce blokowania wałka ssącego podeszło,wałek ssący blokowany wiertełkiem fi 6 wał śruba dedykowana.Poszło bez żadnych problemów.Także nie bać się wymian rozrządu w silnikach tsi z odłączającymi środkowymi cylindrami. Pompa wody bez żadnych problemów.
bloodybit ten tłok przestawiacza to jest gdzieś w pompie czy jest to może ten N108. Ten N108 mogę wyciągnąć jak pompa w silniku czy sie coś wysypie? kolego, zwrociles uwage na to czy jest nawet na wolnych obrotach jakikolwiek skok momentu wtrysku?? a jak mogę to sprawdzić bez lampy stroboskopowej bo takiej nie posiadam? Jest taka możliwość w VAGu? On...
EGR nie zaślepiłem. Nie dałem rady. Jedna śruba chyba prędzej się urwie niż ją ruszę. Narazie to pominąłem i szukam dalej no i znalazłem ... Rura na wejściu do IC jest luźna na tyle, że wydziela się z niej olej. Jeżeli leci olej to tym bardziej powietrze więc pewnie wpływ na osiągi jest ale to było na długo przed opisywanym problemem bo jest tam maź...
Panowie pomocy bo spędziłem dziś pół dnia pod autem i nie mogę tego ogarnąć. Jak w 1Z w Passacie B4 wymienić termostat tzn dostać się do niego? Wykręciłem wszystkie śruby dookoła pompy wspomagania i tego wspornika przy niej, ściągnąłem pasek. Jedyna śruba której nie wykręciłem całkiem to ta 16. Pompa generalnie chodzi mi przód tył razem ze wspomnianym...
Chodzi o to ze nikt nie da gwarancji na rozrząd jeśli nie zostanie wymienione wszystko co napędza pasek rozrządu. Jeśli łożyska na pompie się zatrą i pompa stanie, to potnie ząbki na pasku lub przeskoczy rozrząd. Jak klient nalega to mój kumpel wymienia bez pompy ale nie daje gwarancji na rozrząd, aczkolwiek i tak sprawdza pompę czy chodzi lekko i nie...
Jeżeli przed regeneracją było to samo to przyjrzyj się całemu układowi paliwowemu. Sprawdź ciśnienie pompy tandem, wymień filtr paliwa, załóż przezroczyste wężyki i zobacz czy nie ma bąbelków powietrza. Po dodaniu gazu problem ustaje bo pompa daje wyższe ciśnienie. Klina raczej nie ścięło bo by wcale nie pracował kółko jest na stożku i nawet bez klina...
Napiszę ci to jak jest w Audi 80 1.9d z roku 1990 powinno być to samo. Odkręć pokrywę wałka rozrządu i spójrz na jego koniec od czoła (Początek to śruba mocująca koło zębate paska koniec to druga strona) powinien tam być wyfrezowany rowek o szerokości 4,5mm,teraz włącz piąty bieg i pchaj samochód aż będziesz mógł włorzyć tam płaskownik w ten rowek oczwiście...
Potwierdzam, najlepiej uszczelniać na wyjętej pompie.
Śruby nowe 8nm ale niech ktoś potwierdzi.
w zbiorniku w bagażniku jest otwór z czarną blachą na 3 śrubach.
Kolego jak wkładasz używane pompo wtryskiwacze to ważne jest żeby zastosował nowe uszczelki. Włożysz na starych to głowica może się zapowietrzać (kanały paliwowe wewnątrz głowicy). I nowe śruby bo już widziałem jak pompo wtrysk urwał śrubę mocującą i głowica do remontu bo niezły bajzel w środku się narobił (z gniazda się jajo zrobiło).
Tu nie poszalejesz z tą pompą dawkę możesz zmienić przez modyfikację softu w sterowniku . Te pompy nie mają żadnych śrubek którymi można pokręcić To nie mechniczna pompa .Wszyskie polecenia są wykonywane na drodze elektronicznej. Nie ma żadnych przestawień typu mechanicznego poza jednym a mianowicie jak ta pompa siedzi w audi czy passacie to zapłon...
W rocznikach 2010-2016 zdarzają się wytarte PANEWKI lub blokowanie jednego z ZAWORKÓW w POMPIE -ciśnienie może posiadać niższe wartości.. Rozmawiałem z pracownikiem futurum i zaworków w pompie nie naprawiają Polecają montaż NOWYCH ORYGINALNYCH pomp oleju. Zamienniki pomp mają problem z trzymaniem ciśnienia oleju. W autach od 2010r prawdopodobnie zrobili...
Witam A jak zdjąć zderzak w tym modelu auta? Mam silniczki w lampach do wymiany i się przymierzalem do wykręcenia lamp ale chciałbym skorzystać z porady, czy podobnie jak w A4 z 1997r takie miałem przed passatem i tamnie było nic skomplikowanego. Czy są jakieś śruby poukrywane?
Gwint to m12 typowa śruba drążona plus oczko na przewód jak przy zacisku hamulcowym. Właściwie w oryginale jest jakoś trochę inaczej bo tam jest mało miejsca i takie m12 wchodzi upierdliwie. Lepiej by było śruba i oczko na jakieś m8 z przelewu z ciągnika i przejściówka w pompę m12 na m8. Plus oczko na śrubę fi8.
Wymień uszczelnienia na pompowtryskach. Miałem kiedyś taki sam przypadek. Zerknij jeszcze do filtra paliwa czy nie jest czarny. Dodano po 51 Napisz jeszcze co to za silnik ale obstawiam jak wcześniej że PD. Zdarzały się wadliwe pompy lukas ale one ciekły. Przy okazji wymiany uszczelnieñ wymieñ metalową uszczelkę pompy paliwa(między pompą a...
Witam. Gdyby była to przekładnia główna, dzwięki pojawiałyby się na każdym biegu!!! Początkowo jest ciszej bo olej jest gęstszy(zimny). Wyjęcie skrzyni może sprawić trochę kłopotu, zwłaszcza jak jest ABS i problemy ze śrubą wspornika(łapy) skrzyni pod zespołem serwa hamulca(pompy ABS). Demontaż skrzyni-mi największy problem sprawiło zdemontowanie kół...
Sorry za dubel, ale Kolego dizba powiedz mi, muszę mierzyć na wyjściu z nastawnika czy mogę wpiąć się zamiast śrub M8 w korpusie pompy pod nastawnikiem, od strony silnika? Edit: wpiąłem się w tą śrubę od boku, ciśnienie ustawione, wsio gra i buczy:)
nie trzeba demontować pompy wody. Musisz zdemontować rolkę napinacza i pod nią jest śruba mocująca napinacz. Żeby go wydostać z auta musisz też zdemontować sprzęgło wiskotyczne.
Powrotami z wtrysków dobrze zrozumiałem......,.. Dodano po 1 Aż nie realne.. rozwń się proszę. Dodano po 8 Wzrokowo nie puszczają. Ale fakt że nie przywiązywałem do nich uwagi. Dodano po 45 Ale mamy zaworek na śrubie powrotu z pompy...
Witaj, jeśli masz odrobine pojęcia o mechanice napewno dasz sobie radę, odkręcasz pompe ham. od serwa odchylasz uważając na przewody ham. Serwo jest przykręcone bodajże 4 śrubami od wewnętrznej strony nad pedałami, oczywiście musisz wypiąć z pedału hamulca i finito, sprawdz wcześniej oring pomiędzy pompą a serwem w komorze śilnika :) http://images45.fotosik.pl/236/f52014f51...
Witam . Pompę vacum już wymontowarem , przyokazji wymontowałem zawór egr ponieważ był też zaoliwiony (był już czyszczony 2-lata temu ) Jak mam już ładny dostęp do wszystkich śrub pokrywy zaworów to może sprawdzę wtyczki do cewek pompowtrysków i zrobię zdjęcia. Dzisiaj mam już trochę dość, jestem zmęczony. Jutro następny etap . Pompę rozbiorę i zobaczę...
Witam wszystkich passat był u mechanika i problem rozwiązany . Wyregulował pompo wtryski wymienił jakieś gumki no i śruby dał nowe i teraz auto chodzi jak z fabryki. Koszt naprawy 1200zł. Jeszcze raz dzięki za podpowiedź
Miałem podobny problem tylko, że w tdi. Wymienili mi naddozownik paliwa czy jakoś tak i szarpania ustały. Siedzi on na górnej części pompy i jest 4 śrubami skręcony!
Jeśli pękają przy samej pompie czy przy wtrysku to zbyt mocno są dokręcane i dochodzi do skręcenia przewodu. Jeśli pękają na zagięciu to prawdopodobnie występują zbyt duże drgania. Pompa przykręcona na wszystkie śruby, na tą stożkową też do wspornika?
Witam, Zabrałem się za wymianę pompy wody w Passacie b5 1.8 ADR 1996r. wszystko szło po mojej myśli aż do czasu gdy zauważyłem że śruby pompy wchodzą pod koło AUX na rozrządzie. Jako że nigdy rozrządu nie rozbierałem sam mam pytanie: od czego jest to koło i czy mogę je bezpiecznie wykręcić po zablokowaniu CA i CS? może jest jakiś "trik" żeby nie ruszać...
Śmierdzi mi to brakiem ciśnienia oleju, ewentualnie luźna srubą koła pośredniego pompy oleju, wiec miska w dół, poza tym warto spojrzeć na wałek i szklanki, czy nie przytarte.
ustaw sobie dynamiczny kąt wtrysku, podłącz vaga zablokuj ecu w kanale 000 funkcją 4 i po poluzowaniu śrub pompy ustaw na wartość w poz 2 ok 50. problem powinien minąć
witam jak zmieniasz sam konwerter to do tego jeszcze uszczelniacz pompy kup na serwisie najszybciej.przy demontowaniu skrzyni zacznij od wyciągnięcia rozrusznika i odkręcenia konwertera 3 śruby lub nakrętki nie pamiętam oczywiście przez otwór gdzie wkłada się rozrusznik.Pózniej linka kable poduszki łapy od poduszek i śruby od skrzyni i wszystko ładnie...
Witam Wszystkich Moje pytanie brzmi jak ustawić kąt wtrysku na pompie w silniku SDI na kole pasowym mam 4 śruby jedną główna i 3 wokół niej w Passacie b4 w kole pasowym są otwory i można poluzować pompę i ustawić kąt a tutaj nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić . Proszę o porady
Rozebrałem samochód na tyle, żeby był dostęp do kółka wału korbowego. Góra rozrządu się zgadza (wałek i pompa), ale znak na kole zamachowym jest rozjechany lekko w prawo, nie jest na równi ze strzałką. Czy to może być objaw zerwanego klina na kole wału korbowego? Pytam, żeby nie męczyć się ze zdejmowaniem tego i być stratnym na pasku rozrządu i śrubie...
Sprawdziłem link, jest co prawda podobny, wałki równoważące wyglądają niemal tak samo, tylko ta zębatka i otwory na śruby nie pasują z tym do Passata. Co gorsze ten moduł na pewno nie jest od Passata gdyż z owego nic nie wymontowywałem. :cry: Udało mi się zawężyć zakres poszukiwań pompy z wałkami wyrównoważającymi - otóż brakuje mi tylko pewności, Skoda...
witam pogrzebałem palcem w pompie zamiast d..... i zaczą się problem vw passat :cry: silnik 1,9 d bez turbo wymieniłem oring z boku pompy od strony świec żarowych jest tam taka śruba która ma cośwspulnego z ustawieniem kąta wtrysku bo po złożeniu niema wolnych obrotów ani tzw.ssania sciągnąbym górną pokrywę ale niewiem co tam jest jeżeli ktoś ma jakiś...
Rozumiem że chodzi o tandem. Na wolnych nie mniej jak 3,5 bara przy 4000rpm 7-10 bar, sprawdzasz manometrem wkręcanym w w pompę, na dole przy przyłączach węży paliwowych jest śruba, w silnikach zamontowanych "wzdłużnie" bardzo kiepski dostęp. Słabą wydajność pompy można wnioskować po ujemnych bipach na kanale 023. Zasyfione sitko w pompie w baku, filtr...
(at)domex32 trafiłeś. Leciało nie tyle z pod samego uszczelnienia rozdzielacza, co z pod uszczelnienia śruby która jest wkręcana w rozdzielacz. Pompa została wyjęta, wymienione uszczelnienia, ustawione kąty wtrysku, dawki startowe. Nic nie cieknie, działa elegancko:-) Dziękuję za naświetlenie sytuacji i pomoc.
Witam wszystkich serdecznie . Temat może nie nowy , ale mam problem, mianowicie , pojazd WV passat 2,5 tdi 110kW. Zgasł podczas jazdy na drodze .Podłączenie komputera błąd czujnika obrotów pompy. Wiadomo pompa lub rozrząd . Ściągnięty ,rozebrany_urwany napinacz -śruba napinacza paska napędu pompy. Powód - tłuczone i skrzywione koło napędu pompy (to...
Odkręcanie kół pasowych powinno być poprzedzone zruszeniem śruby. Jakimś udarowym sposobem. Wynika to z tego, że większość śrub w takich elementach jest klejona specjalną substancją. Zresztą przy montażu polecam zrobić to samo - zabezpieczyć specjalnym klejem. Oczywiście przed nałożeniem kropli trzeba odtłuścić gwinty.
Nic mi regeneracja nie pomoże, kupiłem nową i nic to nie zmieniło. Zauważyłem że w śrubie która przykreca przewód zasilający hydrauliczny do maglownicy, jest zamontowany jakiś zaworek. Może ktoś wie jakie on ma zadanie,
Więc pompa w położeniu krańcowym ,czyli krzywka wałka napędowego u góry .Popuścić kontrę i tak wkręć śrubę do wyczuwalnego oporu ,potem odkręć o 360 stopni i zakontruj to taka bezpieczna granica.Ja tak ustawiałem i auto chodzi bez problemów może elsa podaje inaczej ale i tak mieści się w 360.
Nie, chodzi mi o śrubę regulacyjną elektrohydraulicznego regulatora ciśnienia który jest z boku rozdzielacza. Posiada on śrubę do której dostęp jest po jego zdemontowaniu (jest niewidoczna na zewnątrz). Filtr powietrza jest nowy więc raczej odpada.
Jeżeli była to pierwsza wymiana rozrządu to nie było potrzeby wymieniać uszczelniaczy to niepotrzebnie luzowales koła, sprawdź czy blokady pasują a ważniejsze sprawdź czy pasuje blokada na pompę CR, bo jeżeli założyłes nowy pasek, rozrząd został napięty i dokręciłeś kola a później obracałeś walem to wtedy koła się lekko przesuwaja i trzeba czasami odkręcać...
:D:D:D:D:D:D mam wstrząs ale mózgu :D A tak na poważnie zdejmij dekiel z pompy ten na 4 śruby i spróbój czy nastawnik sie rusza kurcze nie mam fotki ale powinno się ruszac coś na kształt ramienia potencjometru na takiej ośce (w głębi pompy ta ośka zmienia dawkę)
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
Biorąc pod uwagę niską temperaturę na zewnątrz, wskazania temperatury wbrew pozorom mogą być zupełnie naturalne.Czujnik temperatury z lewej strony silnika na króćcu wodnym,termostat zaś w lewej dolnej części silnika pod plastikowym króćcem,blisko pompy wspomagania.Po zdjęciu tego króćca dopiero będzie do niego dostęp (2 śruby pod klucz imbusowy 6).Jeśli...
Dobry wieczor, szykuje się do wymiany rozrządu i mam 2 pytania: 1. Czy któryś z kolegów ma instrukcje w momentami dokręcania poszczególnych śrub. 2. Czy brać rozrząd VW czy INA? Czy może jeszcze jakaś inna firma? INA zakładałem w AR i nie mialem problemu jednak w przypadku vw w sklepie powiedzieli se INA ma słabe napinacze które potrafią wystrzelić....
Zrobisz to sam w 15 minut. Demontujesz obudowę rozrządu, luzujesz 3 śruby pompy za jej kołem, oraz jedną z tyłu, robisz dla wlasnego komfortu psychicznego kreskę pompa-silnik, pompę należy pchnąć w stronę silnika o jakąś grubość kreski pozostawionej śrubokrętem. Logujesz grupę 000 wartość powinna oscylować w BS 54-56, ale jak ustawisz 60 czy nawet 70...
śruba pompa śruba pompie passat junkers pompa śruba
gasnąć silnik voyager cabletech kabel instrukcja predom łucznik
nokia 6303i simlock nokia 6303i simlock
Czy kierownica z Seata Leona II pasuje do Seata Altea 2005? Dell Latitude E5530 - Czy posiada Bluetooth?