Potwierdzam, najlepiej uszczelniać na wyjętej pompie.
Śruby nowe 8nm ale niech ktoś potwierdzi.
Dawno nie robiłem, na trzy nie cztery śruby. Koło pasowe trzyma się do takiego kawałka metalu na trzy śruby a ten jest nasadzony na oś pompy bez klina i zabezpieczony śrubą centralną. Jak tenże jest przestawiony względem osi pompy, masz problem. Pozdr. Koło zębate wchodzi na klina i przykrecany jest śruba
w zbiorniku w bagażniku jest otwór z czarną blachą na 3 śrubach.
Witam A jak zdjąć zderzak w tym modelu auta? Mam silniczki w lampach do wymiany i się przymierzalem do wykręcenia lamp ale chciałbym skorzystać z porady, czy podobnie jak w A4 z 1997r takie miałem przed passatem i tamnie było nic skomplikowanego. Czy są jakieś śruby poukrywane?
Powrotami z wtrysków dobrze zrozumiałem......,.. Dodano po 1 Aż nie realne.. rozwń się proszę. Dodano po 8 Wzrokowo nie puszczają. Ale fakt że nie przywiązywałem do nich uwagi. Dodano po 45 Ale mamy zaworek na śrubie powrotu z pompy...
Gwint to m12 typowa śruba drążona plus oczko na przewód jak przy zacisku hamulcowym. Właściwie w oryginale jest jakoś trochę inaczej bo tam jest mało miejsca i takie m12 wchodzi upierdliwie. Lepiej by było śruba i oczko na jakieś m8 z przelewu z ciągnika i przejściówka w pompę m12 na m8. Plus oczko na śrubę fi8.
Sorry za dubel, ale Kolego dizba powiedz mi, muszę mierzyć na wyjściu z nastawnika czy mogę wpiąć się zamiast śrub M8 w korpusie pompy pod nastawnikiem, od strony silnika? Edit: wpiąłem się w tą śrubę od boku, ciśnienie ustawione, wsio gra i buczy:)
nie trzeba demontować pompy wody. Musisz zdemontować rolkę napinacza i pod nią jest śruba mocująca napinacz. Żeby go wydostać z auta musisz też zdemontować sprzęgło wiskotyczne.
Tu nie poszalejesz z tą pompą dawkę możesz zmienić przez modyfikację softu w sterowniku . Te pompy nie mają żadnych śrubek którymi można pokręcić To nie mechniczna pompa .Wszyskie polecenia są wykonywane na drodze elektronicznej. Nie ma żadnych przestawień typu mechanicznego poza jednym a mianowicie jak ta pompa siedzi w audi czy passacie to zapłon...
Miałem podobny problem tylko, że w tdi. Wymienili mi naddozownik paliwa czy jakoś tak i szarpania ustały. Siedzi on na górnej części pompy i jest 4 śrubami skręcony!
Jeśli pękają przy samej pompie czy przy wtrysku to zbyt mocno są dokręcane i dochodzi do skręcenia przewodu. Jeśli pękają na zagięciu to prawdopodobnie występują zbyt duże drgania. Pompa przykręcona na wszystkie śruby, na tą stożkową też do wspornika?
witam pogrzebałem palcem w pompie zamiast d..... i zaczą się problem vw passat :cry: silnik 1,9 d bez turbo wymieniłem oring z boku pompy od strony świec żarowych jest tam taka śruba która ma cośwspulnego z ustawieniem kąta wtrysku bo po złożeniu niema wolnych obrotów ani tzw.ssania sciągnąbym górną pokrywę ale niewiem co tam jest jeżeli ktoś ma jakiś...
Witam, Zabrałem się za wymianę pompy wody w Passacie b5 1.8 ADR 1996r. wszystko szło po mojej myśli aż do czasu gdy zauważyłem że śruby pompy wchodzą pod koło AUX na rozrządzie. Jako że nigdy rozrządu nie rozbierałem sam mam pytanie: od czego jest to koło i czy mogę je bezpiecznie wykręcić po zablokowaniu CA i CS? może jest jakiś "trik" żeby nie ruszać...
niema możliwości poluzowania tych śrub bez zdejmowania koła pasowego pompy Tak jak kolega mówi robiłem już w Passacie b4 a tu jest inaczej Koło jest praktycznie pełnie bez z malutkimi podłużnymi otworami . Z tego co widzę śruby które są przykręcone na kole pasowym 3 mniejsze mają możliwość regulacji ale nie wiem jak to zrobić .
ustaw sobie dynamiczny kąt wtrysku, podłącz vaga zablokuj ecu w kanale 000 funkcją 4 i po poluzowaniu śrub pompy ustaw na wartość w poz 2 ok 50. problem powinien minąć
Witam . Pompę vacum już wymontowarem , przyokazji wymontowałem zawór egr ponieważ był też zaoliwiony (był już czyszczony 2-lata temu ) Jak mam już ładny dostęp do wszystkich śrub pokrywy zaworów to może sprawdzę wtyczki do cewek pompowtrysków i zrobię zdjęcia. Dzisiaj mam już trochę dość, jestem zmęczony. Jutro następny etap . Pompę rozbiorę i zobaczę...
Wymień uszczelnienia na pompowtryskach. Miałem kiedyś taki sam przypadek. Zerknij jeszcze do filtra paliwa czy nie jest czarny. Dodano po 51 Napisz jeszcze co to za silnik ale obstawiam jak wcześniej że PD. Zdarzały się wadliwe pompy lukas ale one ciekły. Przy okazji wymiany uszczelnieñ wymieñ metalową uszczelkę pompy paliwa(między pompą a...
Panowie pomocy bo spędziłem dziś pół dnia pod autem i nie mogę tego ogarnąć. Jak w 1Z w Passacie B4 wymienić termostat tzn dostać się do niego? Wykręciłem wszystkie śruby dookoła pompy wspomagania i tego wspornika przy niej, ściągnąłem pasek. Jedyna śruba której nie wykręciłem całkiem to ta 16. Pompa generalnie chodzi mi przód tył razem ze wspomnianym...
Witam. Gdyby była to przekładnia główna, dzwięki pojawiałyby się na każdym biegu!!! Początkowo jest ciszej bo olej jest gęstszy(zimny). Wyjęcie skrzyni może sprawić trochę kłopotu, zwłaszcza jak jest ABS i problemy ze śrubą wspornika(łapy) skrzyni pod zespołem serwa hamulca(pompy ABS). Demontaż skrzyni-mi największy problem sprawiło zdemontowanie kół...
Wtedy na dolocie by było też słabo i lepiej by bylo z dolnych obrotów a jest odwrotnie. Albo pompa vac jest słaba albo coś zjadło któryś wirnik albo obudowe. Czasem śruba oporu sztangi jest za długa.
Rozumiem że chodzi o tandem. Na wolnych nie mniej jak 3,5 bara przy 4000rpm 7-10 bar, sprawdzasz manometrem wkręcanym w w pompę, na dole przy przyłączach węży paliwowych jest śruba, w silnikach zamontowanych "wzdłużnie" bardzo kiepski dostęp. Słabą wydajność pompy można wnioskować po ujemnych bipach na kanale 023. Zasyfione sitko w pompie w baku, filtr...
Witaj, jeśli masz odrobine pojęcia o mechanice napewno dasz sobie radę, odkręcasz pompe ham. od serwa odchylasz uważając na przewody ham. Serwo jest przykręcone bodajże 4 śrubami od wewnętrznej strony nad pedałami, oczywiście musisz wypiąć z pedału hamulca i finito, sprawdz wcześniej oring pomiędzy pompą a serwem w komorze śilnika :) http://images45.fotosik.pl/236/f52014f51...
Nic mi regeneracja nie pomoże, kupiłem nową i nic to nie zmieniło. Zauważyłem że w śrubie która przykreca przewód zasilający hydrauliczny do maglownicy, jest zamontowany jakiś zaworek. Może ktoś wie jakie on ma zadanie,
Temat mogę zamknąć blokada rozrządu od 1.0 1.2 i 1.4 tsi po drobnej przeróbce blokowania wałka ssącego podeszło,wałek ssący blokowany wiertełkiem fi 6 wał śruba dedykowana.Poszło bez żadnych problemów.Także nie bać się wymian rozrządu w silnikach tsi z odłączającymi środkowymi cylindrami. Pompa wody bez żadnych problemów.
Sprawdziłem link, jest co prawda podobny, wałki równoważące wyglądają niemal tak samo, tylko ta zębatka i otwory na śruby nie pasują z tym do Passata. Co gorsze ten moduł na pewno nie jest od Passata gdyż z owego nic nie wymontowywałem. :cry: Udało mi się zawężyć zakres poszukiwań pompy z wałkami wyrównoważającymi - otóż brakuje mi tylko pewności, Skoda...
(at)domex32 trafiłeś. Leciało nie tyle z pod samego uszczelnienia rozdzielacza, co z pod uszczelnienia śruby która jest wkręcana w rozdzielacz. Pompa została wyjęta, wymienione uszczelnienia, ustawione kąty wtrysku, dawki startowe. Nic nie cieknie, działa elegancko:-) Dziękuję za naświetlenie sytuacji i pomoc.
Nie, chodzi mi o śrubę regulacyjną elektrohydraulicznego regulatora ciśnienia który jest z boku rozdzielacza. Posiada on śrubę do której dostęp jest po jego zdemontowaniu (jest niewidoczna na zewnątrz). Filtr powietrza jest nowy więc raczej odpada.
Odkręcanie kół pasowych powinno być poprzedzone zruszeniem śruby. Jakimś udarowym sposobem. Wynika to z tego, że większość śrub w takich elementach jest klejona specjalną substancją. Zresztą przy montażu polecam zrobić to samo - zabezpieczyć specjalnym klejem. Oczywiście przed nałożeniem kropli trzeba odtłuścić gwinty.
witam jak zmieniasz sam konwerter to do tego jeszcze uszczelniacz pompy kup na serwisie najszybciej.przy demontowaniu skrzyni zacznij od wyciągnięcia rozrusznika i odkręcenia konwertera 3 śruby lub nakrętki nie pamiętam oczywiście przez otwór gdzie wkłada się rozrusznik.Pózniej linka kable poduszki łapy od poduszek i śruby od skrzyni i wszystko ładnie...
bloodybit ten tłok przestawiacza to jest gdzieś w pompie czy jest to może ten N108. Ten N108 mogę wyciągnąć jak pompa w silniku czy sie coś wysypie? kolego, zwrociles uwage na to czy jest nawet na wolnych obrotach jakikolwiek skok momentu wtrysku?? a jak mogę to sprawdzić bez lampy stroboskopowej bo takiej nie posiadam? Jest taka możliwość w VAGu? On...
:D:D:D:D:D:D mam wstrząs ale mózgu :D A tak na poważnie zdejmij dekiel z pompy ten na 4 śruby i spróbój czy nastawnik sie rusza kurcze nie mam fotki ale powinno się ruszac coś na kształt ramienia potencjometru na takiej ośce (w głębi pompy ta ośka zmienia dawkę)
witam,to i ja cos dodam-świece ważna sprawa,jak miałem walniete 4 naraz to kłęby białego dymu z rana po długim kreceniu ale odpalil i nierowna praca przez chwile,a póżniej palił dobrze,a co do przestawienia rozrzadu to fakt,feler tych silników,też to mialem i niewkrecał sie na obroty,a problem polega na tym że bardzo jest obciążone koło zembate wychodzace...
Więc pompa w położeniu krańcowym ,czyli krzywka wałka napędowego u góry .Popuścić kontrę i tak wkręć śrubę do wyczuwalnego oporu ,potem odkręć o 360 stopni i zakontruj to taka bezpieczna granica.Ja tak ustawiałem i auto chodzi bez problemów może elsa podaje inaczej ale i tak mieści się w 360.
Śruba 13-tka służy tylko do skontrowania tej większej z ząbkami. Poluzuj 13-tke i teraz kręcąc tą z ząbkami( nie pamiętam jej rozmiaru) będziesz widział czy pasek się naciąga czy luzuje-zależnie od tego czy kręcisz w prawo czy w lewo. Po naciągnięciu kontrujesz 13-tką i wsio. https://obrazki.elektroda.pl/3744581000_... Dodano po 5 Jeśli...
Jeżeli była to pierwsza wymiana rozrządu to nie było potrzeby wymieniać uszczelniaczy to niepotrzebnie luzowales koła, sprawdź czy blokady pasują a ważniejsze sprawdź czy pasuje blokada na pompę CR, bo jeżeli założyłes nowy pasek, rozrząd został napięty i dokręciłeś kola a później obracałeś walem to wtedy koła się lekko przesuwaja i trzeba czasami odkręcać...
Witam wszystkich serdecznie . Temat może nie nowy , ale mam problem, mianowicie , pojazd WV passat 2,5 tdi 110kW. Zgasł podczas jazdy na drodze .Podłączenie komputera błąd czujnika obrotów pompy. Wiadomo pompa lub rozrząd . Ściągnięty ,rozebrany_urwany napinacz -śruba napinacza paska napędu pompy. Powód - tłuczone i skrzywione koło napędu pompy (to...
Bo akurat rozjechana synchronizacja (ale mieszcząca się w tolerancji )nie powoduje takiego spadku mocy.A pisałeś wcześniej że głowicę zakładałeś już z ustawionymi pompami.A może pompy są źle ustawione ale w sense nie regulacji tą śrubą ale są obrócone w gnieździe o ileś stopni.Lub podkładki miedziane są nie odpowiednie.Ale tak se tylko przypuszczam.
Biorąc pod uwagę niską temperaturę na zewnątrz, wskazania temperatury wbrew pozorom mogą być zupełnie naturalne.Czujnik temperatury z lewej strony silnika na króćcu wodnym,termostat zaś w lewej dolnej części silnika pod plastikowym króćcem,blisko pompy wspomagania.Po zdjęciu tego króćca dopiero będzie do niego dostęp (2 śruby pod klucz imbusowy 6).Jeśli...
Mam pytanie, pompa w moim passacie zaczeła cieknąć, kilka miesięcy temu zaczeło leciutko cieknąć z jednej z śrub mocującej nastawnik, wykręciłem śrube, przesmarowałem łeb śruby i podkładke LOCTITE 638 dokręciłem i kilka miesięcy był spokój, aż do teraz. Teraz mam spore wycieki z pompy, sączy się w miejscu styku pokrywki z nastwnikiem pompy, od strony...
Chodzi o to ze nikt nie da gwarancji na rozrząd jeśli nie zostanie wymienione wszystko co napędza pasek rozrządu. Jeśli łożyska na pompie się zatrą i pompa stanie, to potnie ząbki na pasku lub przeskoczy rozrząd. Jak klient nalega to mój kumpel wymienia bez pompy ale nie daje gwarancji na rozrząd, aczkolwiek i tak sprawdza pompę czy chodzi lekko i nie...
Zrobisz to sam w 15 minut. Demontujesz obudowę rozrządu, luzujesz 3 śruby pompy za jej kołem, oraz jedną z tyłu, robisz dla wlasnego komfortu psychicznego kreskę pompa-silnik, pompę należy pchnąć w stronę silnika o jakąś grubość kreski pozostawionej śrubokrętem. Logujesz grupę 000 wartość powinna oscylować w BS 54-56, ale jak ustawisz 60 czy nawet 70...
Gdyby była kolizja tłokow z zaworami to już bym go nie odpalił a tak jak jest ustawiony na znakach to normalnie da radę odpalić od strzała, nic nie kopci jest cacy, przyspiesza normalnie. Tylko gdzieś rozrząd przeskakuje i nie mogę dość gdzie. Myślałem, że może jest to wina paska? Może jakos przeskakuje jak samochód ma ciężko. Zastanawiam się czy nie...
Dobry wieczor, szykuje się do wymiany rozrządu i mam 2 pytania: 1. Czy któryś z kolegów ma instrukcje w momentami dokręcania poszczególnych śrub. 2. Czy brać rozrząd VW czy INA? Czy może jeszcze jakaś inna firma? INA zakładałem w AR i nie mialem problemu jednak w przypadku vw w sklepie powiedzieli se INA ma słabe napinacze które potrafią wystrzelić....
WSKAZÓWKA: Silnik musi być ZIMNY! Koła rozrządu muszą zostać zablokowane przyrządami Koła rozrządu obrócić w podłużnych otworach całkowicie w prawo. WSKAZÓWKA: Koła zębate muszą się swobodnie obracać, bez przechylania się i nadmiernych obrotów - wiadomo... Dorzucam fotki poglądowe, gdybyś jednak potrzebował :) http://obrazki.elektroda.pl/7327748200_1...
a tak najszybciej to poluzuj nastawnik 4 śruby tylko NIE ODKRĘCAJ tylko poluzuj przesuń delikatnie nastawnik w kierunku przodu samochodu i testuj. zaznaczam że i tak należałoby podpiąć się i sprawdzić dawke
Nie ma wielkiego problemu !!! Luzujesz pasek pompy wspomagania. Odkręcasz to mocowanie aluminiowe, które jest przykręcone koło miski olejowej - dwie śruby, i jedna długa - łącząca mocowanie dolne z górnym. Odchylasz pompę wspomagania. Masz dostęp do takiego plastikowego kolanka przykręconego na 3 śruby. (wcześniej można spuścić płyn chłodzący). Po odkręceniu...
A w czym masz kolego "problem"? Skoro piszesz że pompa "cieknie" to chyba wiesz gdzie ona się znajduje? Na jakiej podstawie wyciągnąłeś taki wniosek ,że "ona cieknie"? Jeśli nie wiesz gdzie jest pompa to znajduje się ona w tym silniku na wysokości i po stronie 2 cylindra ,napędzana jest paskiem "klinowym"przez koło pasowe wału korbowego.Musisz zluzować...
Luzuje się czasami śruba centralna trzymająca całość - objawem właśnie jest kiwające się koło. Gdyby śruba centralna była luźna, to pierwsza część koła pasowego, która kręci pompą wspomagania i pompą wody, też by krzywo latała, bo obydwa koła są razem skręcone na jednej śrubie. Pierwsza od lewej jest prosta, ta bliżej silnika lata lekko na boki. Mechanior...
W rocznikach 2010-2016 zdarzają się wytarte PANEWKI lub blokowanie jednego z ZAWORKÓW w POMPIE -ciśnienie może posiadać niższe wartości.. Rozmawiałem z pracownikiem futurum i zaworków w pompie nie naprawiają Polecają montaż NOWYCH ORYGINALNYCH pomp oleju. Zamienniki pomp mają problem z trzymaniem ciśnienia oleju. W autach od 2010r prawdopodobnie zrobili...
Jeżeli tak wygląda twoja pompa to wolne obroty ustawia się śrubą oznaczoną zieloną strzałką oczywiście obroty ustawia się na rozgrzanym silniku. http://obrazki.elektroda.net/90_12516646...
No to nie mam tak opisanego na tym czarnym , ale wydaje mi się że jest to ATJ , śruby na rozrządzie całe , takich przyrządów nie posiadam niestety. Zamówiłem czujnik położenia wału bo na tym ok 500 tys już przejechane więc on mógł walnąć (z tego co czytałem po inter i oglądałem objawy sugeruje) ale dla pewności wymieniłem jeszcze vacu pompę bo miałem...
Witam !!! Mam passata 89 silnik RP z gazem instalacja Lovato. U mnie po silniku krokowym została tylko obudowa, w środku nie ma już tłoczka regulacyjnego, ale mam śrubę regulacyjną. Z czytanych postów na temat zużycia gazu łatwo można dojść do wniosku, że silnik krokowy nie jest takim dobrodziejstwem jak by się mogło wydawać. Jeżeli gazownik nie ma...
Witam miałem podobny problem to na bank jest połączenie wewnątrz pompy na rosyjskiej stronie są opisy jak się rozbiera taka pompę i jak naprawia, jeśli nie masz super lupy oraz specjalistycznego sprzętu to daj spokój.Ja po prostu kupiłem na jednym ze znacznych portali aukcyjnych używana za 150pln i przełożyłem samą elektronikę teraz śmiga aż miło.Do...
Jeżeli przed regeneracją było to samo to przyjrzyj się całemu układowi paliwowemu. Sprawdź ciśnienie pompy tandem, wymień filtr paliwa, załóż przezroczyste wężyki i zobacz czy nie ma bąbelków powietrza. Po dodaniu gazu problem ustaje bo pompa daje wyższe ciśnienie. Klina raczej nie ścięło bo by wcale nie pracował kółko jest na stożku i nawet bez klina...
Witam. Zrobiłem tak mi mówiłeś, wszystkie kosze są na mniejscu ,szpilkami równo osądziłem pompę i gdy przykręcamy na dwie śruby, kosz mi się nie obraca bardzo ciężko trzeba użyć siły by nim obrócić gdy luzuje śruby odrazu kosz się obraca nie lekko ma opór ale obraca się ,coś może być źle złożone czy coś bo już rozkładam to 4 razy wkładam i to samo....
Witam ponownie, i tak zwana kiszka. Głowice wstawiał mi mechanik z pracy, ale przy próbie odpalenia nastawnik na pompie dziwnie burczał. Nie ukrywam stał kilka dni na mrozie. Mogło coś się stać z nastawnikiem w pompie?Coś z dawką rozruchową? Auto odpala tylko na plaka :cry: , faluje na wolnych i do ok 2,5 tys obrotów słabo się wkręca. Biały dym. Woda...
Pompa wtryskowa da sporo więcej niż te marne 150bar wystarczy popatrzeć na chłopaków co robią 1.9mtdi właśnie na tych pompach... Cały temat jest jak dla mnie ciekawy bo też myślałem kiedyś nad takim kombinowaniem ale nikt jakoś żadnych konkretów według mnie nie podał... Ja bym widział to tak że jak zwiększymy ciśnienie to paliwo jest lepiej rozpylone...
Przyrząd z linku nie jest potrzebny aby wszystko prawidłowo poskładać do kupy. Wałek wydechowy blokujesz/ustawiasz tak jak do wymiany rozrządu czyli kołkiem fi 6 przechodzącym przez piastę koła zębatego do otworu w głowicy. Dla wałka ssącego nacięcie na końcu wałka od strony skrzyni biegów(to od napędu pompy Vacu) ma być równoległe z płaszczyzna dzielenia...
Witam. Wykręć śrubę poziomą ten zderzak o który opiera się dźwigienka od linki gazu o np. jeden obrót. Potem wolne obroty ustaw na cięgnie między pompą a silnikiem od ssania. Musisz ruszyć któryś zderzak o który to cięgno sie opiera. Zobacz czy ssanie jest w spoczynku i czy to cięgno nie lata sobie luźno ( powinno opierać się o zderzak ale z wyczuciem).
Starą uszczelkę widziałem , była trochę zniszczona .pisałem o tym wcześniej . Zamontowali nową uszczelkę i nowe śruby . Przed wizytą auto nie brało oleju a kopciło na biało Olej jest normalny nie pieni się , ale dla pewności jutro jeszcze zobaczę . O wężach nie wiem . Odnośnie pęcherzyków to paliwo jest czyste , nic się nie przelewa . 2 tygodnie wcześniej...
O.K. Pompkę uruchomiłem, teoretycznie jest nierozbieralna, ale za pomocą płaskiego śrubokręta i młotka udało mi się ją otworzyć bez większych szkód. Cała elektronika w środku trzyma się tylko na jednej śrubie po odkręceniu jej całe serce można wyciągnąć na zewnątrz. Ja odddałem moją w ręce elektronika bno nie mam wiedzy ani sprzętu i on usprawnił ją...
Dzięki za podpowiedzi i zainteresowanie tematem. Połączenia elektryczne raczej ok ale sprawdzę. Zestaw naprawczy do pompowtrysków komplet Bosch , założyłem wszystkie nowe uszczelki między inni pod pompę vaccum. Wycieków brak silnik umyty i suchy, dlatego nowe uszczelki bo wcześniej właśnie wszystko upaprane olejem. Pompowtryski ustawione czujnik zegarowy...
Kolego ja miałem podobnie, Passat 2003 B5 fl 1,9 tdi. W moim przypadku był wykrzywiony jeden korbowód i nie było prawidłowej kompresji. Według mechanika przyczyną wygięcia korbowodu była awaria turbosprężarki ponoć puściła olej na ten tłok i oleju nie da się sprężyć no i coś musiało puścić. Dzień wcześniej podczas sprawdzania poziomu oleju w silniku...
Pompa jest na pewno nowa bo sam ją kupiłem :). Odnośnie uszczelki to, o której mówimy? O tej metalowej? Bo jeżeli tak to była w zestawie z pompą. Odnośnie pompowtrysków to w poniedziałek będzie rozbierane do nich więc będę coś więcej wiedział. EDIT: W dniu dzisiejszym zostały wyciągnięte pompowrtyskiwacze i to co zobaczyłem mnie zszokowało. Dziwne,...
Niestety dopadł mnie problem z kolejnym samochodem w domu. Auto to Passat B6 2006 2.0 tdi 16v 170 km BMR na pompowtrysku Siemens. Opis zdarzenia: W czasie jazdy zaczęło rzucać silnikiem jakby pracował na 3 cylindry zjechałem na zatoczkę, zgasiłem auto i już nie mogłem go odpalić. Przyjechał do mnie brat z texa, po podłączeniu pokazało zawór pompowtryskiwacza...
Napiszę ci to jak jest w Audi 80 1.9d z roku 1990 powinno być to samo. Odkręć pokrywę wałka rozrządu i spójrz na jego koniec od czoła (Początek to śruba mocująca koło zębate paska koniec to druga strona) powinien tam być wyfrezowany rowek o szerokości 4,5mm,teraz włącz piąty bieg i pchaj samochód aż będziesz mógł włorzyć tam płaskownik w ten rowek oczwiście...
Kolego jak wkładasz używane pompo wtryskiwacze to ważne jest żeby zastosował nowe uszczelki. Włożysz na starych to głowica może się zapowietrzać (kanały paliwowe wewnątrz głowicy). I nowe śruby bo już widziałem jak pompo wtrysk urwał śrubę mocującą i głowica do remontu bo niezły bajzel w środku się narobił (z gniazda się jajo zrobiło).
Witam! do JAFO Po prostu niejasno się wyraziłem. Pisząc "układ paliwowy" miałem na myśli wszystkie przewody paliwowe począwszy od pompy do rozdzielacza. I tam właśnie utrzymywane jest duże ciśnienie paliwa. Znany mi jest przypadek,że kierowca tuż po przyjeździe do garażu (po drodze stwierdzł,że coś nie tak jest ze spalaniem) poluzował śrubę przy rozdzielaczu-paliwo...
Sprawa wygląda następująco, pewnego dnia Passat wcale nie chciał odpalić - została wymieniona pompa paliwa w zbiorniku i... dziwnym trafem pomogło na miesiąc korekty maksymalnie na 1 wtrysku pokazywały +0.7 auto normalnie w miarę jeździło. Po miesiącu problem powrócił, później znowu zanikał, powracał więc 3 dni temu zostały wymienione wszystkie uszczelki,...
Tak,ma zaciągnąć po odpaleniu.Ale że sam wchodzi na obroty to mi wygląda na złą regulacje pompy.Jeszcze egr możesz sprawdzić czy nie zacięty.Trochę szukanie po ciemku bez kabelka. OK Dziękuję. Dźwignia pracuje swobodnie przynajmniej jak się za nią pociągnie. Wiem bo zauważyłem, że spadło zabezpieczenie na dźwigni turbiny do cięgna gruszki. Prawdopodobnie...
Witam:) Jestem posiadaczem Pasata b5fl 2.0 115KM fajne auto ale też sie psuje. Kilka dni temu poszła mi chłodnica więc muszę ją wymienić. Postanowiłem też że pasowało by wymienić płyn chłodniczy na nowy ale zleciało mi tylko jakieś 2.5l liczyłem na 5l. Szukałem po necie jak zlać całkiem płyn to dowiedziałem sie tyle że trzeba odkręcić termostat i że...
Jakie awarie? Z tych co chyba mogłyby mieć na to wpływ: *Oplot łącznika elastycznego naderwany *Wycieki z pompy wtryskowej Nie jestem fachowcem, po prostu nie ufam na tyle mechanikom, Aby oddawać za każdym razem też mnie nie stać. To co mogę zrobić sam to staram się zrobić, teraz potrzebuje pomocy. Nie obeznałem się na tyle z VAGiem żeby coś zmieniać....
Kolega belcho99 ma trochę racji, ale nie samo gniazdo a podkładka termiczna przepuszcza powietrze z komory. Miałem coś takiego tylko u mnie silnik na wolnych jakby kichał co jakiś czas, podczas jazdy nie było zauważalne, po 4 m-cach puściła na stałe, po wymianie uszczelniaczy już nic nie "kicha" Na początek najlepiej wrzuć logi, nie zapomnij o synchro...
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
przy samym pedale nie mam regulacji. chyba że chodzi o regulację na śrubie (tłoczku) wychodzącej z serwa do kabiny (nakrętka plus kontra)? Śrubę tak dokręciliśmy by nie świecił się stop (na początku po złożeniu tak było) W dodatku podpiąłem dziś do vaga i wyszły mi błędy różne ale w abs takie: 1435Czujnik ciśnienia w układzie hamulcowym - G201 brak...
Obiecałem że się wezmę, więc się wziąłem, potraktujmy to jako małą fotoporadę jak bez specjalistycznych narzędzi wymienić głowicę w passacie. Z uwagi wystąpienia zintegrowanej chłodnicy silnikowo-skrzyniowej oraz trudności ze zdjęciem węży wodnych zostawiłem przód w pozycji nazwijmy to "serwisowej" http://obrazki.elektroda.pl/1053080700_1...
EGR nie zaślepiłem. Nie dałem rady. Jedna śruba chyba prędzej się urwie niż ją ruszę. Narazie to pominąłem i szukam dalej no i znalazłem ... Rura na wejściu do IC jest luźna na tyle, że wydziela się z niej olej. Jeżeli leci olej to tym bardziej powietrze więc pewnie wpływ na osiągi jest ale to było na długo przed opisywanym problemem bo jest tam maź...
Trubo wyjmowałem rozbierałem je na kawałki, cały mechanizm VNT wypłukałem w benzynie ekstrakcyjnej i WD-40 dokładnie wszystko oczyściłem, wypolerowałem powierzchnie styku łopatek VNT z tym pierścieniem bo widoczne były rysy od przytartych kierownic, wyczyściłem zimną i gorącą muszlę, wirnik, koła kompresji, sprawdziłem luzy wszystko wyglądało idealnie...
Witam wszystkich passat był u mechanika i problem rozwiązany . Wyregulował pompo wtryski wymienił jakieś gumki no i śruby dał nowe i teraz auto chodzi jak z fabryki. Koszt naprawy 1200zł. Jeszcze raz dzięki za podpowiedź
Witam. Od niedawna stałem sie nowym właścicielem Paska . Przy Skręcaniu Max kół odchodziły zgrzyty . Wymieniłem napinacz paska wielokolorowego u znajomego przy piwku w garażu . Po paru dniach zgrzyty wróciły . W ciągu dwóch dni zaczęły sie większe piski przy włączaniu Climatronica . Wracając do domu poczułem smród spalenizny oraz wyskoczył błąd alternatora...
Witam Wszystkich. Postanowiłem kupić Żonie Passata, żeby było bezpiecznie i bez zawracania głowy, że coś nie tak. W okolicy stał taki fajny B5 przed FL z 1.8t ANB 150km. Rzekomo 198tys., Tiptronic, ale fajnie działa, obejrzany, niewielkie pieniądze, no to "biere". Do domu około 80km, to na spokojnie posprawdzałem wszystko, po prostu lalka. Nic nie stuka,...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witajcie. 4 lata temu miałem wymienianą uszczelkę pod głowicą. Około miesiąc temu Samochód zaczął mi wywalać błąd , że nie ma płynu. Po odkręceniu korka ciśnienie wypychało spowrotem płyn do zbiorniczka. Kupiłem tester CO2 spawdziłem https://obrazki.elektroda.pl/3277630800_... i okazało się, że silnik pompuje co2 do obiegu cieczy. Mechanik...
Witam. Dla mnie jest to temat rzeka dlatego postanowiłem połączyć 10 tematów w jeden. Sorki ale w tym przypadku musiałem napisać książkę. Problemy zaczęły się mniej więcej od drugiej połowy grudnia, czyli jeszcze w temp. ok +13 stopni. Na początku dłużej kręcił na zimnym silniku, po podgrzaniu świec odpalał szybciej czyli np za 3 przekręceniem. Na ciepłym...
Przyglądam sie tematowi i az nie dowierzam. Sam jeżdze Vw Passatem 2007r ale z innego przedziału cenowego i niestety trafiłem na bardzo wadliwy 16zaworowy silnik jednak pominmy moja historie z modelem B6 bo jak wiadomo rozmawiamy o starszych autach ktore byly bardziej niezawodne.... W 2002r. kupilismy sobie z żona samochody, były to Vw passat B5FL 2002r...
Błąd 00810 - Sensor 1/2 for Brake Pressure: Implausible Signal Niewiarygodny sygnał u mnie to 192bar, wszystkie kontrolki ABS i hamulca ręcznego. Pompa TRW 3c0 614 109c, czujnik znajduje się w bloku hydraulicznym i to on ulega uszkodzeniu, Całe szczęście że te pompy są bardzo tanie i aby naprawić tą usterkę trzeba przełożyć sam blok hydrauliczny i zostawić...
Znowu leje. Pogoda żyć mi nie daje. Jutro ma nie padać z rana więc jutro się tym zajmę. Dziś już nie dam rady i wiem tylko tyle że uszkodzona jest ta część z foto: http://obrazki.elektroda.pl/7970738000_1... Problem w tym iż całość wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/9374749100_1... a samo złącze z instalacji samochodu...
Śmierdzi mi to brakiem ciśnienia oleju, ewentualnie luźna srubą koła pośredniego pompy oleju, wiec miska w dół, poza tym warto spojrzeć na wałek i szklanki, czy nie przytarte.
Witam Do wszystkich co twierdzą że silnik 9A nie jezdzi na gazie - to nieprawda. Napisałem to jakiś czas temu w innym poście i wkleje Odnośnie spalania silnik 2,0 16V 9A wtrysk mechaniczny Miałem zwykłą instalacje na śrubę jak kupiłem autko paliło 17/100 zaczołem dokręcać i zeszło do 11-12 przy delikatnej jezdzie na mieście ale czasami nie było czym...
Witam ponownie zainteresowanych tematem :) Autko udało się wyleczyć, wszystko wskazuje na to, że to była pompa paliwa. Mimo że stara pracowała, to najwidoczniej po jakimś czasie w trakcie jazdy nie dawała już rady. Nowa pompa przejechała już 400 km i Grandziak złapał ,,drugi oddech" :) Autko stało się dynamiczne, fajnie przyśpiesza, po tamtych objawach...
czego służy śruba pompie śruba wałka rozrządu passat znaki pompie
kamera reset fronius licznik energii naprawa monitorów warszawa
płytka spawarki naprawa płytka spawarki naprawa
Radmor 5102 - brak dźwięku w kolumnach zewnętrznych Radmor 5102: Funkcja wyłącznika gramofon/magnetofon