Załóż podkładki metalowo-gumowe.
Na rysunku w pierwszym poście masz układ zmiany kąta wtrysku i tą śrubą zmienisz charakterystykę zmian kąta wtrysku. Jak zwiększysz dawkę to przy rozpędzaniu będzie dymił na czarno.
http://obrazki.elektroda.pl/5163651500_1... Mam nadzieje że o to Ci chodziło.
Chyba najważniejsze jest ustawienie tą pionową śrubą, z użyciem analizatora.
To okno służy do ustawienia kąta wtrysku. Tak masz racje . Na śrubach powinny być plomby. Już nie chciałem wchodzić w szczegóły. Ale od samego odkręcenia pokrywki nic się nie stanie
Odkręć rozrusznik, przez otwór będzie widać koło zamachowe możliwe, że i zobaczysz otwór do wkładania bolca do ustawiania kąta wtrysku.
Ja robię dużo tego szmelcu i musiałem zainwestować w zabawki ,jak wyrwałem wtryski, to męka z pokrywą zaworów, potem walka ze śrubami wtrysków itd. Jeżeli robisz to sporadyczne to faktycznie sobie odpuść, jeżeli jest to usługa i nie masz zabawek szkoda czasu.
Zimny in 0,5 out 0,7 ciepły in 0,5 out 0,55 kontra śruby reg.- 64Nm nadmiar wtrysku: banjo M10-30Nm, zawór na bloku M14-50Nm.
Kolego jak wkładasz używane pompo wtryskiwacze to ważne jest żeby zastosował nowe uszczelki. Włożysz na starych to głowica może się zapowietrzać (kanały paliwowe wewnątrz głowicy). I nowe śruby bo już widziałem jak pompo wtrysk urwał śrubę mocującą i głowica do remontu bo niezły bajzel w środku się narobił (z gniazda się jajo zrobiło).
Klucz półotwarty
Wszyscy dla tego silnika tyle podają, to chyba Citroen aż tak by nie dowalił śruby na 27Nm - trochę chyba za dużo, a tam jest długa i dość cieniutka śruba
Witam Ukręciła mi sie śruba mocująca wtrysk i nie wiem jak głęboko mogę ja rozwiercić - stad moje pytanie. Jakiej długości sa śruby mocujące wtryski w vito cdi 2,2 98r I jeszcze jedno czy można by rozwiercić ta stara śrubę 6m wiertlem o grubości 9 mm? Sa takie reperaturki do takich rzeczy ale własnie ich grubość po zewnątrz ma 10 mm pozdrawiam
maja być dokrecone i sprawdz uszczelke czy sie nie uszkodziła .pozdr
Śruba wolnych obr jest na rurce do wtrysku taka ze sprężynką, sprubuj ją odkręcić troszkę.A komputerek przy gazie masz?
jutro zamówię drogą. Nowa wystarczy ustawić na blokadach i po krzyku czy trzeba będzie trochę przestawić kąt? Ustawiasz oczywiście statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku - ale to jest myk-myk. Koło pasowe pompy jest przykręcone czterema śrubami do kołnierza wałka pompy i ma fasolkowe otwory. Kołek pompy (dwuśrednicowy) nie wchodzi w koło pasowe, ale w...
Instalacja I generacji / śruba/ . Wtrysk rozciety i + wtryskiwacza połączony z przewodem czerwonym centralki i do zacisku 30 na przekażniku . Reszta wiadomo masa . niebieski z centralki i drugi przewód z rozciętego wtrysku / do pinów na przekażniku/ Wszysko dział poprawnie za wyjatkiem tego spadku na zacisku 30 do 9.4v
Zacznij coś diagnozować w końcu jak już wspomniane było.Manometr i kontrola ciśnień na pompach,parametry w testerze. Potem pewnie oringi śruby albo same wtryski. Bo z pisania się nie naprawi a wróżki raczej mają swoje fora.
Nie no Panowie - jeden paprok grzebie bez pojęcia, a stado doradza mu, każąc kręcić czym popadnie. Zamieściłem zdjęcie pompy VE Bosch strzałką czerwoną zaznaczona śruba regulacji dawki. Nie ruszaj tego, sprawdż czy ktoś tym nie kręcił. A to już jest mistrzostwo świata. Kręciłeś kiedy tą śrubą i widziałeś co się dzieje? Jasny dym, to zawsze niedopalone...
To jest atmosferyczny kompensator przestawiacza kąta wtrysku. Możesz to lutować. Najlepiej zmienić na zwykłą śrubę od pompy DPA.
Witam jeżeli możesz zmień na śrubę ja mam 2,4 litra omege z wielopunktem ,śrubą i emilatorem i śmiga jak złoto
Powyżej +5°C temperatury cieczy chłodzącej świece nie grzeją. Tak jak kolega "adam7009" napisał powodem jest raczej kąt wtrysku - za póżny . Po założeniu głowicy i paska rozrządu trzeba sprawdzić kąt wtrysku. Nie radze przestawiać " o jeden ząb " wału korbowego bo będzie głowica znowu do remontu !!! Można spróbować ustawić kąt wtrysku ale tu jest pytanie...
Jak wyżej napisano-zaślepka otworu do śruby mocującej jarzmo wtryskiwacza.
Z tego co się orientuję, to śruba stanowi zaślepienie pod wkręcenie zegara do początku ustawiania kąta wtrysku, a czujnik mierzy tam jedynie ciśnienie w pompie. Po podmiance wszytko powinno działać.
http://obrazki.elektroda.pl/6943791500_1... Witam, chciałem przedstawić urządzenie, które powstało blisko rok temu do kalibracji wtryskiwaczy przeznaczonych do samochodowej instalacji gazowej. Założenia Dokładność ustawienia skoku do 0,01mm. Prostota w obsłudze oraz wyeliminowanie błędu człowieka. Mechanika W pierwszej formie urządzenie...
Wtryski bardzo ładnie wyszły przy użyciu płynu Normfst- moczyłem trzy dni. Niestety śruby się urwały ale też dałem rade rozwierciłem do głowicy i poszło.
Master z tym silnikiem tylko na tych trzech śrubach.
Jeśli zawór odcinający wymieniony to może być pompa zasilająca popuść śrubę rurki wtrysku i zobacz czy paliwo tryska z pod śruby.
witam miałem cordobe 98 r 1,4 na pełnym wtrysku ( na każdy gar jest wtryskiwacz benzyny) i po odpaleniu gasła i tak ze 3-5 razy , później musiał silnik chwilę pochodzić na wolnych obrotach i dopiero można było ruszać i tak jak napisałeś pomogło wyczyszczenie "komina" ( przepustnicy) i zresetowanie kompa ( później obroty silnika troche wariowały , ale...
gdy odkręcam ta dolna śrubę od wtrysku to tam dochodzi gdy odkręce pojedynczy wtrysk w wtryskiwaczu to juz nie dochodzi chodzi mi tylko na gazie na benzynie nie chce zapalić
Trzeba sprawdzić ustawienie kąta wtrysku. Robi się to przy pomocy czujnika zegarowego mocując go na głowiczce pompy wtryskowej. Zwykły mechanik tego nie zrobi , musisz pojechać do warsztatu specjalizującego sie w dieslach. Ale skoro tacy mechanicy że trzeba im mówic co maja zrobic - to można im powiedzieć , aby jeszcze sprawdzili ustawienie wałka rozrządu...
Pamiętaj o nowych śrubach do mocowania wtrysków. Będziesz dawał wtryski do sprawdzenia, by ich drugi raz nie wyciągać jak u mnie?
Po zdjęciu Filtra jest on po prawej stronie przykręcony jedną śrubą ?
Żadna filozofia, po nitce... Po rurce do kłęka.:) Odkręcasz przewody wysokiego ciśnienia, kluczem 24 wykręcasz tulejki blokujące króciec wtryskiwacza i króćce wyciągasz.Pod pokrywą zaworową odkręcasz mostki dociskowe wtrysków. Wkręcasz we wtryski śrubę M8 i tą śrubą podważasz i wyciągasz wtryski.
Dokręć odpowiednim momentem stosując nową śrubę i jarzmo
Odkręć śrubę od wtrysku i zobacz jakim ciśnieniem sadzi paliwo jak kiepskie to sterownik
Tak, to jest Abimex, juz poprawiłem. Tak, ta rurka to podciśnienie. Podłącz jak ma być i będzie jeździł. Widać po śrubach, że wtrysk był zdejmowany wcześniej, ktoś jej zwyczajnie nie założył.
Więc tak : wymontowujesz rurę powietrza doładowanego od intercoolera do kolektora ssącego, następnie zdejmujesz 3 lub 4 (nie pamiętam dokładnie) zaczepy sprężyste górnej plastikowej osłony paska rozrządu i zdejmujesz tę górną osłonę, luzujesz 2 z 3 śrub zewnętrznych koła pasowego pompy wtryskowej, zakładasz klucz (najlepiej oczkowy) na środkową śrubę...
Sprawdziłem go bez świec, przykładając do niego na mierniku + i - od np. śruby na wtrysku. Nie było żadnego napięcia. Zapłon włączony i zrobiłem to przed upływem 6 sekund przed reakcją Glow timer NGK S85NV MM431762.
Proponuję sprawdzić ustawienie rozrządu na początek. Pozdrawiam. Dodano po 2 Dokręcenie centralnej śruby pompy.
Moja na gazie wyciągała 220, na PB 230. Instalacja na śrubie, wtryski na przekaźniku, reduktor Emmegaz, na blosie. żadnych strzałów ani szarpań nigdy nie było. Był to stary silnik chyba 138KM ze złotą pokrywą zaworów. Dawno to było :D. Czemu gazownicy doradzają sekwencję ? Przecież kolektor aluminiowy, no chyba że o dochód chodzi. Znajomy w 626 1.8...
Te silniki są bardzo czułe na precyzyjne ustawienie kąta wtrysku. Jak widać na zdjęciu nie ma dostępu do śruby dawki paliwa. Albo wtryskiwacze albo kąt wtrysku.
a pytałem kolegę o skok tłoka i nie dostałem odpowiedzi ale aby dobrze do ustawiać potrzebny jest kalibrator do tego a śruba regulacyjna to ta śruba bardzo często zaklejona (plombowana ) na górze listwy nad cewką tam gdzie się zakłada segera do blokowania cewki a taka ciekawostka zdarzyła mi się listwa z AC to był Valtek gdzie różnica między skokami...
VW Caddy 1.6 CAYD, śruba mocująca parę wtryskiwaczy: 8Nm + 180°
Klucz 13 i przydatny bardzo jest ściągacz do wtrysku bez niego się trochę pomęczysz bo będzie on pewnie mocno siedział ale wszystko jest do zrobienia. Wtrysk ma wyjść do góry jak tylko mocowanie na śrubę 13 odkręcisz :)
Sterownik nad nogami pasażera , trzy śruby ósemki , klucz nasadowy , osłona w dół i widzimy to co chcieliśmy. Wtrysk rozruchowy działa na zimnym i ciepłym silniku.
Gdzie znajduje się śruba do regulacji ?
Czas na uszczelnienie pompowtrysków. Co jest potrzebne do uszczelnienia pompowtryskiwaczy? 1 Zastaw uszczelek -czy wystarczy ten bez śruby regulacyjnej w zestawie? 2 Śruby do mocowania pompowtryskiwaczy 4 szt. 038103385A. 3. Czy jeszcze potrzebne śruby do "wałka" (chodzi mi że przed wyjęciem pompowtrysków będę musiał odkręcić mocowania tych wałków )...
Witam. Śruba dociskająca kołnierz wtryskiwacza M8X45 pierwsze dokręcenie 10Nm,ostateczne dokręcenie 30Nm. Śruba dociskowa M 22X1,5 (dociskająca kruciec paliwowy w głowicy),pierwsze dokręcenie 10 Nm ,ostateczne dokręcenie 55 Nm.Przewód wysoko ciśnieniowy ( pierwsze zastosowanie), pierwsze dokr. 10 Nm, ostateczne dokr. 60 stopni.Przewód wysoko ciśnieniowy...
dobrą plukanke do wtrysków polecacie Ja używałem LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG polecany jest też Tec 2000. Do baku wlac Nie. Zasilasz bezpośrednio. zdejmę dekiel to to muszę nowa uszczelkę dać Najlepiej. Nm To dla śrub od wtrysków nie dla gumy i plastikowej obudowy.
Moment dokręcania to 10nm i 70 stopni. Nie ma czegoś takiego jak moment dokręcania nie jest istotny, wtryskiwacze powinny być dokręcone z momentem i wymieniona śruba na nową ponieważ sruba się rozciąga, za słabo może puszczać wtryskiwacz, za mocno może się się urwać czasami trzeba wyrównać gniazdo wtryskiwacza frezem
Witam. Niedawno kupiłem skodę Superb 1.9tdi AWX 130km. z przerbiegiem 297k km. Od kupującego dostałem fakturę z serwisu w holandi że przy 248k km zostało zrobione: wałek rozrządu CAM 672 Rozrząd 530020110 INA Pompa wody 64432 popychacze zaworowe śruby wtrysków 4szt śruby wałka rozrządu 10szt i w Vagu wykazało mi że rozrząd ma bardzo złą synchronizacnję...
Patrząc na pompę zamocowaną na silniku,pomiędzy śrubami od wolnych i maksymalnych obrotów jest śruba z kontrą na której jest na gwincie zaciśnięty pierścień(ograniczający jej wkręcanie).To właśnie śruba od dawki paliwa,czym więcej wkręcona tym większa dawka.Śruba w oryginale jest zaplombowana i zasłonięta plastykowym korkiem.
Przyrząd też zrobiłem tylko potrzebuję lepszy materiał na nakręcenie na wtrysk , ciągnę śrubą M38 na łożysku ślizgowym i podpórki na śrubach M20 , WD można polać ale trochę udaru też potrzeba , myślę jakoś zapiąć wiertarkę z udarem lub klucz pneumatyczny.O podszybiu już czytałem ale to już dawno pewnie zalane było , poprzedni właściciel 4 wtryskiwacz...
Według mnie silnik nie pracuje na cylindrze o największej korekcie na plus. Zakładanie kolejnych wtrysków tylko wprowadza zamieszanie. Do weryfikacji zamienia się wtryski pomiędzy cylindrami o największej różnicy korekty. Oczywiście nowe podkładki, śruby mocujące też powinny być nowe. Może trzeba oddać silnik do naprawy. Z mojej strony to wszystko,...
Coś źle zrozumiałeś. Ten korek to jest tylko korek. Żeby go wyjąć nie trzeba ściągać dekla zaworowego. Jak go wyjmiesz to pod nim jest śruba która trzyma wtryskiwacz. Odkręcał śrubę,przesuwasz łapkę z wtrysku i podnosisz wtrysk do góry. Czasem trzeba nim pokręcić ale ogólnie wychodzą. Co do ropy to może masz nieszczelne wężyki od powrotów i ich łączenia....
Niedawno kupiłem. LPG działa bo jest to stag 2 na śrubie idzie prosto w filtr. Węże wchodzą w okolice wtrysków. Naliczyłem ich 5 każdy obcięty i zaślepiony.
Wsio normalna, wtryskiwacz poleciał i wyskoczyło masę błędów - silnik, ESP. Ja w poniedziałek wymieniałem wtryskiwacz w 1,6 tdi w passacie. Wymiana banalnie prosta, trzeba tylko zakupić nowy wtryskiwacz plus uszczelka miedziana plus nowa śruba mocująca wtryskiwacze. Jeszcze jedno - tester powinien wskazać który wtrysk uległ awarii. Po wymianie należy...
Witam, Prawdopodobnie ustawiłeś zbyt wczesny kąt wtrysku. Przestaw na kółku wielootworowym albo na śrubach regulacyjnych z podłużnymi otworami, jeśli nie chcesz zdejmować wlewu oleju. W tym drugim przypadku, żeby opóźnić wtrysk trzeba przekręcić pompę w kierunku od bloku silnika na zewnątrz. Pozdrawiam vper
Człowieku to co pokazujesz na zdjęciu to śruba regulacji dawki paliwa, odpowietrznik Ci zaznaczyłem.
mercedesy maja ta przypadlosc bardzo czesto Którą przypadłość mają bardzo często?Przedmuchy pod wtryskami czy urwane śruby? Jeżeli gniazdo jest czyste i równe, nowa podkładka miedziana, nowe widełki i nowa śruba skręcona odpowiednim momentem to nie dzieje siię nic takiego jak opisujesz.
Dzięki . Jeżeli to z tego silnika to ok . Można wiedzieć skąd nazbierałeś tych serwisówek, bo chętnie bym też coś "przygarnął" . Szkoda że nikt nie odpowiedział na mój poprzedni wpis, bo nie wiem jak ruszyć z tymi wtryskami .
Myślę ,że to rozwieje twoja wątpliwości, na rysy żadne nie patrz, bo to ci się może nie zgodzić nie wiadomo kto je zrobił. http://obrazki.elektroda.pl/4672688100_1... Czy nie wystarczy ustawić kół zębatych z znakiem "0" względem siebie? Tak to robisz najpierw, potem regulujesz tymi trzema śrubami, do uzyskania odpowiedniego początku...
Witam mam problem z naprawą śruby mocującej wtrysk, Wkręciłem tulejkę naprawczą i zastosowałem śrubę 6mm z VW od pompowtrysku bo oryginalna ma za duży podsad a tulejka naprawcza wkręcona na równo z głowicą. Samochód zrobił 2tys km i uwaga urwało śrubę mocującą. Doradźcie jak rozwsiązać problem jaką śrubę użyć czy 12.9 6mm nie rozciągliwa czy zmienić...
No jednak to nie Stag ;). Mapy nie ruszaj. Śruba do regulacji ciśnienia będzie gdzieś pośrodku reduktora. Co do kontrolki to podłącz pod komputer. Masz tylko PcmScan? Przydał by się choćby VagCom.
Rechot jest stąd, że nie działa wtedy regulacja wyprzedzenia wtrysku. A zrób tak: wypnij węże podciśnieniowe z EGR i klapy gaszącej, zatkaj je śrubami czy czymś, włóż bezpiecznik i odpal. Z tymi pinami to miałem myśl, że może coś w sterowniku szwankuje, ale to głupie, bo przecież sąsiadujące piny nie oznaczają zaraz że na płytce sąsiadują układy.
Spróbuj ustawić obroty biegu jałowego na śrubie przy lince, tam gdzie masz mono-wtrysk. Może masz linkę z gazu za bardzo naciągniętą i trzeba zwiększyć jej długość śrubą regulacyjną na lince przy mono-wtrysku.
Witam, jak do tej pory czytając Wasze posty jakoś sobie radziłem. Mam jednak duży kłopot z wyjęciem wtrysków w 2.2 HDI P 807. Przekręcił się pasek rozrządu o 2 zęby i połamały się dźwigienki. Po stronie wydechu pokrywa zdjęta ale po stronie dolotu kicha. Aby zdjąć pokrywę trzeba wyjąć wtryski, które są przykręcone na śruby. Śruby odkręcone ale wtryski...
(at)mirrexw wiem, że są tylko oringi, tak nazwałem po prostu 😂, wtryski zmienione na Boscha, gaśnięcie było przed zmianą i jest po, więc bym wykluczył. Jedynie przed zmianą nie bujało nim na wolnych (niby siemensy dokładniejsze dawkowanie mają itp., ale raczej nie jest to normalne). Może po zmianie jeszcze po prostu się bardziej naruszyło??? Sam nie...
Przyjacielu Pawol! Miła ta rozmowa, ale nie trzeba się spierać o każde słowo, bo na ten przykład: z ateriałów szkoleniowych które otrzymałem z firmy BRC na temat Blitza jasno wynika, że śruba regulacyjna reguluje MAX podawanego gazu, a element ruchomy dodatkowo "zawęża dopływ" gazu. Kilka instalacji Blitz założyliśmy zgodnie z wskazówkami i biegają...
Ok musiałem to faktycznie rozebrać by załapać, dla potomności napiszę że mniejszą zębatkę naciągamy odwrotnie do ruchu wskazówek zegara i blokujemy twardym prętem o średnicy 4mm idealnie nadaje się wiertło. Chciałem jeszcze zapytać o siły dokręcania obudowy wałków rozrządu do głowicy, mocowania wałków do obudowy wałków chodzi o pokrywki wałków mocowane...
Witam, Poszukuje do VOLVO FL7 instrukcji dot. kolejności dokręcania śrub głowicy, razem z potrzebnymi danymi: moment, kąt ustawienia wtrysku, luzy na zaworach etc.
Przy maksymalnym wychyleniu dźwigni (wciśniętym tłoku pompy) dokręcasz do oporu i cofasz 3x 90 stopni. Kąt ustawienia wtrysku nie ma większego znaczenia. Chodzi o to że jak przykręcisz bardzo krzywo śruba i jarzmo może się poluzować. A jak to się stanie to może narobić bajzlu. Poruszaj prawo lewo i ustaw w miarę na środku.
Bedzie pracował jakbyś miał instalacje na śrubę. W zależności w jakim momencie go odłączysz to tyle silnik będzie dostawał gazu.
lekko mówiąc marnie... przynajmniej jak na moje standardy, a z ciekawości jak dynamika? było coś lepiej? jeżeli gość tego nie wyregulował lub zrobił byle jak to trzeba to poprawnie wyregulować bo szkoda wtrysków, a mechanik mi mówił, że nawet może dojść do awarii jak jest na sztywno skręcone bo śruby mocujące popychacze wtrysków dostają mocno w kość.
Nie da się inaczej założyć koła zamachowego, otwory od śrub na to nie pozwalają.
Tam powinien być silnik F3L 1011F co masz do atlasa. Lepsze niż demagi części tańsze, a silniki te same, śruby wydajniejsze. Skoro niedawno kupiłeś to niewiadomo co kto grzebał. Obsługi pewnie prawidłowej nie zrobiłeś. Do sprawdzenia masz rozrząd i układ paliwowo wtryskowy. Ile ma godzin kompresor. Obejrzyj śruby na wtryskach, pompkach i rozrządzie,...
Z mojej garażowej diagnostyki wyszło że odłączenie kostki czwartego wtrysku benzyny podczas pracy na gazie powoduje szarpanie silnikiem. Ogólnie problem jest bardziej złożony bo auto po odpaleniu i wyłączeniu się automatycznego ssania (spadnięcie obrotów na około 1000), przy pracy na benzynie powoduje nierówną pracę - zdiagnozowany 3 wtrysk benzyny...
Środkowy na prawej głowicy, trzeba zdjąć pokrywę i odkręcic 2 śruby
Kupiłem go rok temu jest to samochód z wtryskiem regulacja śrubą bez komputera.
witam mam problem z a4 b7 brd 170 km mam ja od 4 miesięcy i cały czas borykam sie z falującymi obratomi na biegu jałowym i kopceniem na szaro/biało dodatkowo smród spalin z wydechu , są momenty że auto pracuje dobrze i nie kopci a po przejechaniu lub ponownym właczeniu auta znwu falują obroty i dymi , zaznaczam że nie ubywa płynu chłodniczego a oleju...
Przykręcony jedna śrubą, wazna jest też szczelina między kołem a czujnikiem (0,8-1,5mm)
Nie powinieneś jej ruszać
Za wcześnie to z imprezy się wychodzi, jak kobieta pogoni... . Zerwanie śrub nie ma noc wspólnego z kontem wtrysku. A ten się nie rozrególowuje tak samo z siebie. Za niskie ciśnienie na wtryskiwaczu powoduje jego wcześniejsze otwarcie. Jak schodzi z obrotów to nie dostaje paliwa więc nie może kopcić. Więc strach ci podać procedurę regulacji konta wtrysku,...
Witam Mam pytanie posiadam pompe rotacyjną Lucas Cav 3443f892 i ukręcił mi się podczas przykręcania zaworek mocujący króciec wyjścia z głowicy na wtryski.. Czy można go zastąpić zwykła śruba?? Szukałem czegoś takiego po mechanikach i nie posiadają a w sklepie nie ma szans na sprowadzenie.. :/ Podpowie mi ktoś co z tym zrobić?? Niżej dorzucam schemat...
ale pompiarz zamazał mi ceche Nie wiem o co chodzi...wałek blokujesz śrubą M8 a pompę dwiema śrubami M8 plus blokada wału a bardziej koła zamachowego prętem.....tak mniej więcej, według opisu programu...
Właśnie zastanawiam się czy nie dobrać się do ssącego, tam podstawa wtrysku przykręcona jest śrubami od spodu. Może tam ssie?
Jeżeli nie przeskoczył rozrząd radzę zobaczyć pod dekiel i sprawdzić czy na pompkach nie ma luzu, te konstrukcje miały słabe śruby które trzymają jarzma wtrysków, jeżeli pompki się trzymają sprawdź stan gniazd pompek.
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Jak w temacie. Wymieniam podkładki pod wtryskami w c3 1.4 hdi 50 kW z 2007r ( wtryski Siemens). Potrzebuję informacje jaki momentem + kąt przykręcenia jarzemek wtrysków jest w tym modelu. Oczywiście śruby kupiłem nowe.
Sprawdz wtryski,może zapowietrz ci się układ paliwowy jak dłużej postoi.Zobacz czy nie widać gdzieś wycieków oleju napędowego.Może ta plastikowa śruba pod filtrem paliwa(o ile jest u ciebie)do spuszczania syfu.
podkładkę wyciągniesz za pomocą długiego cienkiego śrubokręta zakończonego czymś w rodzaju haczyka, ew kup/pożycz przyrząd do wyciągnia podkładek wtryskiwaczy, pokrywę zostaw w spokoju, wiele to nie pomoże a cholere roboty z demontażem, potem musisz kupic zestaw uszczelek który do tanich nie należy... Oczyść dokładnie gniazdo wtryskiwacza ,załóż nową...
może się okazać że do Piekar nie dojadę ciężko pali na zimnym a jak zapali to po 3 tysiącach gaśnie czytałem piszą o wtryskach ale jakby wtrysk był walnięty to na wolnych też by nie działał więc chyba pompa a piszą że rezystor ale nie wiem czy też u mnie jest to jest TDCI. dziś wymieniłem filtr jak kręcę i popuszczę śrubę na wtryskach paliwo idzie dopiero...
Odświeżam ! W renomowanym zakładzie auto sprawdzone pod kątem deasla wykluczona awaria pompy wysokiego ciśnienia, pompa sprawdzona na stole , auto trafiło do renomowanego elektronika diagnostyka komputerowa wskazuje na pompę wysokiego ciśnienia, auto ma bardzo wysokie ciśnienie na listwie gdy się popuści śrubę na wtrysku wycieka paliwo, auto odpala...
Potrzebuje zakupić klucz dynamometryczny w zakresie 5-25 Nm. Który kupić 1/2 czy 1/4 cala? Na rynku 1/4 w tym zakresie jest bardzo duży wybór. Natomiast 1/2 nie za duży wybór. Klucz potrzebuję do zastosowań amatorskich, wykorzystanie raczeń tylko przy naprawie auta na potrzeby własne (wymiana śruby mocującej wtrysk itp.). Mam na to 200 PLN - oczywiście...
Dane do kąta wtrysku sa w ESI troniku Boscha w karcie regulacji pompy wg nr0 460 ... ... (do wszystkich pomp z piastką bezklinową -tą na 3 śruby)
musisz zdjąć kolektor dolotowy , listwa wtryskiwaczy jest przykręcona na 2 śruby(torx),
Nie wiem jak w audi z dostepnością do samej pompy ale w silnikach 1.9 TDI ten uszczelniacz można wymienic nie dementując pompy. Trzeba odkrecić wszystkie rurki do wtryskiwaczy, pozniej odkrecić 2 z 4 śrub mocujące rozdzielacz następnie odkrecić 2 pozostałe na taka odległość żeby można było sciągnąc stary uszczelniacz np pencetą. Nastepnie nowy uszczelniacz...
Koło pompy wtryskowej jest na fasolkach, spróbuj tam przestawić to w jedną to w drugą stronę. Sprawdź różnicę. Zachowaj szczególną ostrożność, dobrze dokręcaj śruby i nie uruchamiaj silnika bez dekla osłaniającego.
Chodzi mi bardziej o różnice w budowie samej pompy. Może większa sekcja lub inny jej skok. Może większe ciśnienie wewnętrzne. Wiadomo że w golfie wtryski otwierają się przy ciśnieniu około 125 barów, a w c-360 180 barów (nie znam dokładnych ciśnień.) Pompa z pośredniego wtrysku z powodzeniem otworzy wtryskiwacze z bezpośredniego wtrysku. Dawkę dla większego...
Odkręć rurkę przelewową z wtryskiwaczy, zatkaj drugi koniec i odpal ciągnik. Z otworów po śrubach przelewowych we wtryskiwaczach nie może wydostawać się paliwo. Sprawdzaj na różnych obrotach silnika.
moment dokręcić śruba wtrysk śruba noża śruba zrywalne
trafo amplitunera pioneer tablet paski ekranie mlody zdolny
obwody elektryczna mieszkanie obwody elektryczna mieszkanie
Minimalna separacja kanałów mikrofonów bezprzewodowych: analogowe i cyfrowe systemy Krajalnica Blaupunkt FMS 501 - Budowa i Działanie