wiec tak trzeba zacząć czy masz nowszy gaźnik czy straszy nowsze były wyposażone w elektrozawór od biegu jałowego (dochodzi do gaźnika kabelek podłączony jest do elektrozaworu) bieg jałowy jest to praca silnika bez gazu czyli jak sobie stoi odpalony i pyrka tzn pracuje silnik a całe ustawianie gaźnika sprowadza sie do dwóch śrubek od biegu jałowego...
Samochód przyjechał już rozregulowany przez poprzednie próby naprawy, w korpusie zespołu wtryskowego widziałem jakąś śrubę na klucz torx. Dziękuję i pozdrawiam. Ta śrubka jest ustawiona fabrycznie i tam się nie grzebie. Bo pewnie chodzi ci o położenie przepustnicy. Powyżej (chyba) 0.8v wyłącza program biegu jałowego i dzieją sie cuda. Rozwiązanie?...
dysza biegu jałowego Jak sama nazwa wskazuję ustala ona obroty biegu jałowego abyś nie musiał trzymać manetki gazu gdy silnik pracuje na wolnych obrotach. śrubka mieszanki składu biegu jałowego, A ta ustala skład tej mieszanki dopóki nie odkręcisz manetki gazu dodając gazu. Po dodadniu gazu manetką gazu tą funkcję przejmuje dysza główna która "dozuje"...
Potrzebna instrukcja regulacji gaźnika. Opis usterki; po odpaleniu na ssaniu wciskam gaz i na wysokich obrotach pracuje, na wolnych od razu gaśnie, gaźnik wyczyszczony. gdy wykręcałem dyszę od wolnych obrotów niewiele się zmieniało, po prostu gaśnie, śrubka od regulacji biegu jałowego wkręcona na maxa i nic to nie daje Ratunku
W tych śrubkach nie ma nic dziwnego. L jest od obrotów biegu jałowego H to śrubka od regulacji obrotów roboczych. Jeśli nie masz odpowiedniego klucza to wpisz w google ,, klucz do regulacji gaźnika" i albo kup albo sobie dorób albo poradź jakimiś szczypcami
Sterowanie w silniku 1,3 L NZ jest proste ale , żeby działało jak należy muszą być spełnione różne warunki ; szczelność dolotu do przepustnicy włącznie z odmą , szczelność wszystkich uszczelek kolektora ssącego , dobrze wyregulowany zapłon - jak pamiętam około 6-8 stopni , kontrola i regulacja zestyku biegu jałowego - jest zamontowany na przepustnicy...
Witam wszystkich!!! Proszę o radę w kwestii regulacji parownika LovTec . Parownik ten wygląda identycznie jak parownik Lovato, którego opis znalazłem na tym forum z informacją, że dotyczy on również LovTec-a. Z opisu i fotografii parownika wynika, że górna, metalowa, pionowo skierowana śruba regulacyjna jest od wolnych obrotów, a ta plastykowa, umieszczona...
Witam. Czy ktoś zetknął się kiedyś z w/w typem gaźnika? Interesuje mnie pokrętło do regulacji mieszanki na biegu jałowym? Czy śrubka ta reguluje mieszankę tylko dla biegu jałowego ? Czy jest to coś w rodzaju regulacji mieszanki w gaźnikach rozpylaczowych gdzie reguluję skład mieszanki w całym zakresie obrotów ? Zdjęcie 1 tak wygląda ten gaźnik. http://obrazki.elektroda.pl/9344891000_1...
Witam Tą śrubą regulacyjną na dźwigni przepustnicy nie dokonuje się żadnych manewrów, jest ona ustawiona fabrycznie. Aby to uniemożliwić użytkownikowi częstokroć ona ma: -gwint pokryty środkiem uniemożliwiającym obrót; bądź też: -gniazdo w łbie służące do użycia narzędzia o takim kształcie, że celowe jest użycie odpowiedniego narzędzia i dodatkowo założoną...
Myślę, że nie parametry ale kolejność zapłonu i nie pasie ale na lewej pokrywie głowicy Proszę bardzo - nalepka z przedniego pasa. Od lewej: - przy jakiej temperaturze sprawdzamy zapłon (regulujemy) - czy przy regulacji podciśnienie na aparacie jest zdjęte czy założone - kąt ustawienia - dokładność ustawienia - obroty przy jakich sprawdzamy - obroty...
tylko że u mnie ta śrubka do regulacji składu mieszanki biegu jałowego jest plastikowa i niebieska... i nie mogę jej odkręcić....a na zdjęciu jest mosiężna.... to nią mam kręcić żeby łatwiej odpalał na samym gazie i żeby obroty były stabilne? kurde a ja regulowałem tą od regulacji czułości membrany:( tą koło elektrozaworu....
Co robić żeby dobrze odpalała? Pierwsze co trzeba zrobić to porządnie wyregulować gaźnik, nie mam tutaj na myśli regulacji na oko (coś nie działa to wkręcę lub odkręcę śrubkę), trzeba wyregulować tak jak należy. Wiem, że to już było opisywane setki razy ;) odpalamy pilarkę śrubkę L wkręcamy do momentu aż pilarka będzie pracować nierówno z tendencją...
Było wcześniej. Rozkręcałeś górną część gaźnika? Tam gdzie jest komora pływakowa jest taka śrubka z dziurką. Dysza biegu jałowego. Wykręć i przedmuchaj. Jeśli nie pomoże to elektrozawór biegu jałowego sprawdź. Pozdrawiam.
Cytat z http://www.pilarz.net.pl/index.php?topic... Użytkownik Orange pisze: "Oznaczenia śrubek: H(high)- Skład mieszanki przy prędkości maksymalnej silnika. L(low)- Skład mieszanki na obrotach jałowych. T(throtle)- Położenie przepustnicy głównej na biegu jałowym. W stihlu śrubka T ma oznaczenie LA. Aby wyregulować maszynę nalezy: Wykręcić obie...
Witam Przytrzmaj samochód na 3 tys. obrotów i śrubą regulacyjną na wężu gazowych wkręcając ją reguluj aż zaczną spadać obroty, wtedy odkręć ją aż obroty wrócą do poziomu wyjściowego, następnie śrubą z boku parownika wkręcając ją wyreguluj obroty biegu jałowego. Pozdrawiam czyli ta śrubka z boku parownika jest od biegu jałowego i nie ma wpływu przy...
Mam problem z Yamaha mt-125 z 2017 roku na wtrysku. Po kilku godzinnym nawet postoju, trzeba kręcić rozrusznikiem ok. 10s, po dniu lub kilku, dłużej. Na desce świecił się check engine i w pamięci był błąd: P0123 – TPS Dzieje się tak zarówno przy temp. cieczy chłodzącej ok. 0 stopni jak i wyższej czyli ok. 20 stopni. Przepustnica i wtryskiwacz...
Przed czyszczeniem gaźnika zapalał i pracował normalnie? Dysze drożne i wyczyszczone? Jedyne regulacje gaźnika to śrubka regulacyjna składu mieszanki (wkręcić do końca a następnie około 2 obrotów z powrotem) i pokrętło regulacji prędkości biegu jałowego ( jak odpali to można ustawić właściwe obroty jałowego biegu). 2T chińczyk?
Witam. Mam problem z simsonem. Simson jest oryginalny, żaden tuning. Jeżeli był juz taki temat to przepraszam, nie znalazłem. Mianowicie problem jest taki ze nie moge ustawić obrotów biegu jałowego. Czyściłem wszystko. Swieca koloru "kawa z mlekiem" więc zapłon jest w porządku. Iglica na odpowiednim miejscu. Tłumik nie zapchany. Gdy ustawiam katalogowo...
A jak ten nastawnik się sprawdza? Jest u mnie taka śrubka z zaokrągloną główką tak jak by to? Spręzyna dociska przpustnicę do tej śrubki, jak się podniesie przepustnice to widać i czuć, ze ta śrubka jest jakby na jakiejś sprężynce, bo się wsuwa i wysuwa. Dodano po 2 Jeszcze w zimie było ok. a teraz coś nie tak..... Czy sam nastawnik (mam na myśli tą...
Ta śrubka to regulacja CO - nie podlega "kręceniu" w trakcie eksploatacji. Podbijanie obrotów to albo zanieczyszczony IACV, albo uszkodzony styk biegu jałowego przepustnicy. Ogólnie silnik wrażliwy na tzw. lewe powietrze, często krakcieją "portki" odmy, znajdującej się po lewej stronie silnika, pod plastikową osłoną.
Przez pokręcenie śrubką podpierającą przepustnice zmieniłeś wartość podciśnienia w kolektorze ssącym a co za tym idzie sterownik silnika przymknął nastawnik biegu jałowego ,jego reakcja jest teraz opóźniona bo jest zamknięty , przymknij przepustnica i pozwól aby nastawnik sam podniósł te obroty . Napięcie na TPS powinno być od 0,5 do 0,6v podłącz woltomierz...
Witam, Mam pytanie dotyczące 126p elegant z97r. Otóż nie miałem w ogóle regulacji prędkości obrotów biegu jałowego, śrubka była całkowicie wykręcona. Strasznie irytowały mnie te wysokie obroty więc postanowiłem znaleźć inny gaźnik. Przeczyściłem go, ustawiłem pływak, przedmuchałem itp. Odrazu wyregulowałem luz zaworowy bo był dobry dostęp. Po zamontowaniu...
Przytknięcie ręki do przepustnicy po zdjęciu gum powodowało zgaśnięcie auta . Poza tym nic nie syczy więc przepustnica i dolot szczelny bo to było sprawdzane . Nikt co prawda nie potrafił odpowiedzieć jak powinna być ustawiona śrubka regulacji początkowego otwarcia przepustnicy . Z tego co pamiętam ECM pokazywał 12 % otwarcia początkowego . Oczywiście...
Chciałbym widzieć, czy warto grzebać w parowniku czy ew. kręcić registrem W żadnym przypadku nie dotykaj registra, służy on do zdławienia przepływu gazu i nie wiele ma wspólnego z biegiem jałowym silnika. Do regulacji wolnych obrotów służy śrubka na parowniku, którą reguluje się napięcie membrany 2 stopnia reduktora, czyli innymi słowy zmienia się...
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Czy zavoli ma bypass-a - ten akurat ma. Nie mają np niektóre ML-94, bo i tak w porządnych reduktorach z dobrze dobranym mikserem się nie przydaje. Landi również nie miały. Ale do rzeczy, bo widzę że co niektórzy poczytali trochę w sieci, ale nic z tego nie zrozumieli. A o czymś taki jak regulacja biegu jałowego wkrętem regulacyjnym regulacji napięcia...
Cały problem w tym, że już tak próbowałem. Wyglądąło to tak że po rozgrzaniu silnika zmostkowałem AJD do masy i uruchomiłem silnik - śrubka na przepustnicy była niemal całkowicie wkręcona a mimo wszystko samochód utrzymywał obroty 750. wkręciłem ją do końca (ok 1/2 obrotu) a następnie zaczołem powoli wykręcać obserwując obrotomierz. Przez ponad 5 obrotów...
Nie podałeś jaki typ reduktora,ale -główna śrubka na wężyku -ilość LPG czyli moc,zużyci LPG -na imbus czułość reduktora czyli naciąg sprężyny dla przepony II stopnia -ostatnia śrubka reduktora -bieg jałowy. W sumie regulacja każda śrubką coś zmieni,a np.główna i moc i bieg jałowy poniekąd.Bez analizatora to tylko metodą drogową i prób i błędów możesz...
Można kombinować na różne sposoby, zwiększyć dopływ paliwa śrubką biegu jałowego i puścić jakoś trochę "lewego" powietrza do silnika z pominięciem przepustnicy np przez niewielki wywiercony otwór w krućcu łączącym gaźnik z silnikiem żeby owa iglica nie zaczęła się otwierać (wiercić tak żeby nie nasypać opiłków do środka). Nie wiem jaki to powinien być...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Ten bieg jałowy czyli ta mniejsza śrubka tak żeby coś puszczało zawsze gazu nie zależnie od głównej śruby ciśnienia. No i pewnie nie masz opcji podłączenia się pod komputer gazowy i sprawdzenia ustawień? Samo regulowanie na skład spalin dobre tylko to jeszcze jazda wymagana dla pewności.
Proponowałbym wyregulować skład i obroty biegu jałowego. Jedna śrubka regulacyjna ta od obrotów jest widoczna, jak otworzy się maskę po lewej stronie gaźnika (reguluje otwarcie przepustnicy), a od składu tuż przy niej jakby w podstawie wkręcona w środku. Fabrycznie otwór jest zasłonięty plaskikową zaślepką, którą trzeba usunąć.
Tak , dobrze rozumujesz. Dużą śrubą ustawiasz prędkość obrotową na biegu jałowym , natomiast małą śrubką ustawiasz czystość spalin - nie wiem jaką te auto musi spełnić normę czystości na biegu jałowym - ale myślę że tak jak tam piszą 2.5%. Dlatego do regulacji przydał by się obrotomierz i jakiś najprostszy analizator spalin . Natomiast jeśli chodzi...
W P11.144 autoadaptacja zazwyczaj nie pomaga. Po wyczyszczeniu przepustnicy trzeba skorygować ustawienie śrubki ograniczającej domykanie przepustnicy. Wyczyszczona przesłona nie domyka przepływu i stąd podwyższone obroty biegu jałowego.
Jawki nie posiadam. A co do regulacji to nikt ci nie powie ile masz wykręcić śrubkę bo nie na tym regulacja polega, bo nie każdy silnik jest taki sam i nie jest tak samo zużyty. Masz jedną śrubkę od regulacji obrotów na biegu jałowym, to jest ta śrubka która podpiera przepustnicę. I ją regulujesz tak aby twój motorek miał odpowiednie niskie obroty....
Tam regulujesz skład mieszanki. Słyszałem gdzieś, żeby wkręcić do końca i wykręcić 1,5 obrotu, ale najlepiej po prostu to wyczuć. Wkręć ją do końca i wykręcaj tak aby pracował prawidłowo. Drugą śrubką regulujesz niskie obroty na biegu jałowym, ustaw w miarę wolne, żeby mniej palił, ale żeby nie zgasł. Tu znajdziesz więcej: http://www.skuterowo.com/duze-spalanie-s...
Te cewki to mogą być 3 w silniku. Bieg jałowy ustawiasz śrubka. Chyba że już się nie da.
Odpal autko, przejdź na gaz, pokręć delikatni śrubką i jeżeli bedą sie zmieniać obroty to znaczy ze od składu mieszanki biegu jałowego. Bez żadnego analizatora spalin to możesz jedynie tak wyregulować: aby znaleźć położenie przy których silnik ma najwyższe obroty na biegu jałowym. Jeżeli okaże sie że to regulacja mieszanki pracy to wykręć pare stopni,...
Nie wiem czy ta recepta na ustawianie składu mieszanki biegu jałowego jest właściwy. W samochodach z silnikami gaźnikowymi inaczej się to robiło. Dokładnie już sobie tego nie pamiętam, ale tam przy ustawianiu składu mieszanki na wolnych obrotach używało się na przemian - śrubki składu mieszanki i śrubki regulującej uchylenie przepustnicy. Zakręcenie...
Gdy odkręcasz(wkładasz śrubokręt i kręcisz odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) śrubkę zaznaczoną niebieską strzałką to wzbogacasz mieszankę wolnych obrotów. Stoisz normalnie oparty o zderzak i jesteś skierowany do przedniej szyby. Wkręcasz to zubożasz. Razem z tą operacją musisz korygować obroty śrubką zaznaczoną czerwoną strzałką. Gdy silnik jest...
Prawdopodobna przyczyna to źle wyregulowany Korektor biegu jałowego. Są 2 śrubki do regulacji. Na biegu jałowym pokręć śrubką (tą usytuowaną niżej)tak aby zwiększyć obroty np: do 1200, natomiast śrubką (usytuowaną wyżej) ustawiasz obroty ok900. Wykonujesz jazdę testową, jeżeli się nic nie zmieniło to powtarzasz całość do skutku. (być może będzie trzeba...
Śrubką nr. 2 ustawia się tzw. czułość reduktora - zmienia charakterystykę reduktora, poprzez wstępne napięcie sprężyny membrany 2 stopnia. Może służyć do regulacji biegu jałowego. A śrubka nr. 1 to tzw. bypass, kalibrowany kanał łączący bezpośrednio 1 i 2 stopień reduktora, w oryginalnym zamiarze właśnie służący do regulacji biegu jałowego.
Sterownik ma wyuczone jakieś tam wartości nastaw dla biegu jałowego, zeskrobałeś brud i nastawy już nie pasują, dlatego kolebie nim na wolnych obrotach. Ten silniczek krokowy otwiera tzw. bypass w przepustnicy i reguluje obroty biegu jałowego. Tej śrubki od przepustnicy nie ruszaj, jest do ustawienia wstępnego. Sam sterownik silnika nie może regulować...
Też walczę obecnie z podobnym problemem ale nie mam już siły na ten chiński gaźnik i najprawdopodobniej kupię nowy.Tobie też to radzę, spędziłem przy skuterze sporo czasu-zmieniałem dysze wolnych obrotów,śruby składów mieszanki,kręciłem śrubką 1,5 2,5 0,5 obrotu od max. wkręcenia a on dalej swoje także odradzam.
Witam, w pierwszej kolejności pomiar ciśnienia sprężania. Pod wpływem temperatury traci kompresję. Czy sprawdzałeś świece? Regulowałeś gaźnik śrubką od obrotów biegu jałowego? Jaki gaźnik?
Sprawdź linkę gazu, może się zacina i obroty nie spadają dostatecznie. Jeżeli byłby to problem ze sprężyną, to głowica kręciłaby się od razu po odpaleniu silnika. Możesz spróbować zmniejszyć minimalnie obroty biegu jałowego (śrubka T).
Witam. Co pokazuje sonda lambda? Może ona dawkuje za duźo paliwa. Nie pamiętam czy w tym silniku jest w przepustnicy taka mała plastikowa śrubka do zmiany obrotów biegu jałowego.
Tam się reguluje śrubką wolne obroty.
Rozumiem. Mam pytanie. Na co zwrócić szczególną uwagę przy czyszczeniu gaźnika, aby go bardziej nie popsuć? Podejrzewam, że pewne śrubki do biegu jałowego obrotów itp. nie powinienem wykręcać, bo później ich sam nie ustawię. Reasumując czy aby wyczyścić taki gaźnik, muszę go w całości rozłożyć, czy wystarczy np. wykręcić jakąś konkretną dyszę, pływak,...
Witam ponownie Wymieniłem w reduktorze wszystkie gumki (regeneracja), ustawiłem ciśnienie na biegu jałowym 1 bar i autko jeździło poprawnie 2 dni aż do momentu gdy zatankowałem gaz do pełna i znowu zaczęło się przełączać na benzynę z błędem niskie ciśnienie gazu (na biegu jałowym wyszło 0,40 bara), chciałem podregulować śrubką na reduktorze na biegu...
Nakrętka w kołnierzu od linki to regulacją naprężenia linki, śruba o kolorze miedzi to regulacja mieszanki lub biegu jałowego, a ta śrubka z boku to podajże od regulacji przepustnicy gdy włączamy ssanie.
biegu jałowego renault sterownik biegu jałowego biegu jałowego octavia
wyświetlacz esp32 utlenia alkohol zmywarka uszkodzić
samsung ue48h6800 samsung ue48h6800
Bezpieczne użytkowanie i konserwacja agregatu w lodówce Mały grzejnik DIY z cegły szamotowej i świeczki