Na drugim zdjęciu widać żółty kabelek idący do elektrozaworu. Z prawej strony masz śrubę dawki głównej. Wystaje śruba na klucz 7mm oraz na płaski śrubokręt. Kontra tej śruby jest na 13mm. Po odkątrowaniu śrubę 7mm wkręcamy, aby dodać paliwa. Ale bardzo delikatnie. Od 1/4 do 1/2 max. obrotu. A te silniki są bardzo wrażliwe na kąt wtrysku.
Może ten wątek koledze pomoże. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic8...
Kolego ten reduktor to ma sie rozumiec lovato elektronik tak?a mosiezna srubka na srubokret to wkrec sobie ja do konca.Potem reguluj ta plastikowa od boku dotad az uzyskasz prawidłowy bieg jałowy. Napewno bedzie ci sie objawialo w ten sposob ze zacznie ci silnikiem telepac to wyposrodkuj sobie tym pokretłem az sie ustabilizuje.Nastepnie dobrze by było...
Y, a nie prościej bylo przeciągnąć ten centymetr czy dwa linki z podestu (przesuwa się z kolumny kierownicy), zamiast stosować "radzieckie wynalazki"? ;-) Druga sprawa, mam nadzieje ze nie użyłeś tej dołączanej przedłużki zasilania lampki tylnej, ale elegancko wlutowałeś przewód w podwójnej izolacji, izolowany termokurczkami? Nie spotkałem hulajnogi...
Manual na stronach 19-21.
Tak, można bez obawy wykręcić te śruby i nic się nie "posypie".
Po wykręceniu śruby w gaźniku od powietrza Tej śruby się nie wykręca . Ona jest od regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach. Ma także wpływ na skład mieszanki na średnich. po pewnym czasie zalewa gaźnik Sprawdź zawór paliwa. W pokrywie nad pływakiem jest gniazdo, a przepływ zamyka iglica umieszczona na pływaku (może też być zaworek z kulką, wtedy...
Sprubój podciągnąć go, z mostu miedzy podnośnikiem a zwolnicami powinny wystawać śruby do regulacji
Nie wiem poprostu aż nie dało sie dokręcić :D A jest możliwość że dokręcam za mocno?
Rozrzad i zawor byl sprawdzony , ale czy ktoras z tych usterek moze spowodowac duzą utrate mocy .
Do regulacji luzujesz śrubę 40. Po skręceniu i przed dokręcenie śruby 12, sprawdzasz czy element 36 da się obracać. Jak nie to lekko luzujesz element 3.
Na gaźniku powinny być 3 śruby. Jedna od regulacji wolnych obrotów (obok miejsca gdzie idzie linka gazu) oraz dwie śruby od regulacji dawki paliwa niskich i wysokich obrotów o ile dobrze pamiętam. Podaj model kosiarki albo chociaż zdjęcie będzie nam łatwiej pomóc.
Panewka główna - nowe śruby - 60 NM + 90 stopni Panewka korbowodu - nowe śruby - 30 NM + 90 stopni Koło zamachowe: Automat 60 NM + 90 stopni Manual 60 NM + 180 stopni Koło wałka rozrządu - 3 śruby od regulacji 25 NM, centralna śruba wałka 100 NM (ja daję trochę kleju) Śruba centralna wału - przewidziana nowa śruba 120 NM + 90 stopni (najlepiej na klej...
Drukarka może stać na dowolnie krzywej powierzchni, nie o to chodzi w poziomowaniu. Chodzi o ustawienie równoległego ruchu dyszy do powierzchni stołu (dysza podczas ruchu musi się poruszać na tej samej wysokości nad stołem) Moim zdaniem masz źle ustawioną drukarkę skoro na szkle (które z zasady jest równo płaskie) masz w jednym punkcie wyżej a w innym...
Zależy od tego czy masz bębny czy tarcze hamulcowe. Jeśli tarcze jest znacznie łatwiej, demontujesz koło naciągasz lub tniesz linkę jeśli całkiem zatarta i wymienach. Jeśli bęben demontujesz bęben - musisz mieć kluczy 32lub36 12-kątny i dużo siły. Potem demontujesz szczęki i wypinasz linkę. W aucie demontujesz tylną popielniczkę i wykręcasz śruby regulacji...
Szczerze mówiąc nie jest to jakoś fachowo, ale spełnia swoje zadanie. https://obrazki.elektroda.pl/2138331800_... w przetoczce rozwierciłem otwór na fi 6,5mm i nagwintowałem M8 , do tego kawałek śruby M8 przewiercony na wylot fi 4mm i ucięty ( bez łba ) na ok 2,5 cm . Musi to być tak wyregulowane , żeby dusiło zaworek na moment przed...
Napewno brakuje tam zaślepki. Brak regulacji nie posiada śruby składu mieszanki wolnych obrotów. A poniżej co można z tym zrobić. https://youtu.be/Sf7Ld2Yd2VI
(at)Andrzej_B Właśnie jestem po wymianie żarówek w Citroen Nemo (Fiat Qubo/Fiorino lub Peugeot Bipper). A niech to **** jasny strzeli - to tylko Włoch montowany w Turcji mógł to wymyślić. Wszystko poskręcane, jakby to miało wytrzymać uderzenie bomby atomowej. A więc do rzeczy. Przygotować klucze T20, T30 różnej długości, różne przedłużki, kluczyk "treszczotkę"...
Pod kapslem ukryte są śruby do regulacji ciś gazu na palniku - bez mikromanometra lepij nie dotykać. Taktowanie płomienia podczas grzania c.w. może oznaczać że Twoja nagrzenica jest już do odkamieniania.
Witam mam pytanie co do tego motocykla. Czy modele powyżej rocznika 90 montowane miały takie same gaźniki jak te z rocznika 88? Proszę o pomoc dane te są mi niezbędne do kupna odpowiedniej śruby składu mieszanki którą to właśnie mam niekompletną. Pozdrawiam. Co znaczy nie kompletna sruba regulacji składu? Brak / uszkodzenie oringu na srubie? Z reguły...
Witam. ...wspomniałem o przerywaczu ciągu kominowego. Jeśli ten jest sprawny, to powinien zapobiegać takiej sytuacji... Regulatora ciągu nie mam. Pisałem nie o regulatorze ciągu kominowego, a o przerywaczu ciągu kominowego, a skoro jest to: kocioł gazowy z palnikiem atmosferycznym to kotły takie miały fabrycznie na wyposażeniu przerywacze ciągu kominowe,...
Przy częstym używaniu przycisków Tam do regulacji głośności jest potencjometr. O ile dasz radę zdjąć górną część obudowy (trzeba najpierw zdjąć tył - śruby są ukryte w głębokich "studniach" więc potrzebny długi wkrętak gwiazdkowy - nie mylić z PH czy PZ - o ile doprze pamiętam). Potem należy albo próbować regeneracji potencjometru (znów - o ile dasz...
O ile dobrze kojarzę to jest tam zawór regulacji ciśnienia oleju ale jeszcze muszę sprawdzić.
Dobrze by było podjechać i sprawdzić ciśnienie i ewentualnie ustawić choć z drugiej strony jak nie będziesz ruszał śruby od regulacji i poskręcasz wszystko, to za dużo nie powinno się zmienić, ale i tak warto podjechać i sprawdzić.
Proszę bardzo. Nie dotykaj śruby regulacyjnej 3, gdyż jest to tylko do regulacji w trakcie produkcji i służy do regulacji skoku membranki w zaworze przekaźnikowym (tym na górze), który jest integralną częścią całości. Śrubą nr 2 regulujesz maksymalne ciśnienie do siłowników, jakie zawór regulacyjny może osiągnąć (czyli przy maksymalnym obciążeniu przyczepy)....
na reduktorze masz 2 śrruby regulacyjne: górna służy do regulacji stałej dawki gazu a dolna do dawki gazu na wolnych obrotach. Poza tym jeżeli twój wóz (napisz co to za wóz) ma sondę lambda to powinieneś mieć komputer sterujący dawką gazu za pomocą silnika krokowego znajdującego się na rurze łączącej reduktor z mikserem. Jeżeli nie ma tam silnika krokowego...
Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o jeden obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli nie, to delikatnie wykręć śrubę L i znowu na chwilkę dodaj gazu. Postępuj...
Gdybyż zrobił kilka zdjęć byłoby o wiele prościej. Jeżeli gaźnik jest zbudowany jak większość choćby w motorowerach czy innych motorach ;-) to przepustnica ma z jednej strony wyfrezowany wzdłuż kanalik w którym musi przesuwać się koniec śruby do regulacji obrotów i to cała tajemnica.
Jak zdejmiesz mieszek jest taka kulka która musi byc nasmarowana i widać 2 śruby które służą do regulacji taka jest w Sharanach ale pewnie tam jest podobnie
Linka musi mieć luz. Gdy ściągniesz filtr powietrza zobacz, czy przepustnica całkowicie zamyka się (opada na dół) przy wykręcaniu śruby regulacji obrotów. Wyczyść gaźnik. Ze śrubami w Hondach i jego licencjach (Peugeot, Kymco, Sym) że są to śruby wygniatające gwint o przekroju trójkątnym, po ich ponownym dokręcaniu następuje zrywanie gwintów i już nie...
Witam, Sprawdziłeś dokładnie co tam masz? Producenci zakładają plastikowe blokady na śruby regulacyjne H i L , ograniczające tym samym możliwość obrotu L oraz H Możliwa jest tylko korekta regulacji, jest to około 90° w lewo w prawo, na serwisach mają zestaw do zdejmowania blokad oraz do powtòrnego ich zamontowania. Są to obostrzenia zwiazane z normami...
Witam Problem jest prawdopodobnie w elektrodzie dolnej, są tam śruby do regulacji metalowej prowadnicy, należy odsunąć w dół, aby nie rysowała bębna, sprawdzanie proponuję przeprowadzić na jakimś zużytym bębnie (oczywiście takim który nie jest wytarty do aluminium). Sprawdzić też należy developing unit - czy nie ma w nim zszywek lub innych spinaczy...
Sprawdzenie i regulacja luzu zaworów Z powodu zużywania się elementów rozrządu okresowa regulacja luzów zaworów jest jedną z podstawowych i koniecznych czynności obsługowych, które należy wykonywać po ściśle określonych przebiegach: — po pierwszych 2000...3000 km, — po przebiegu każdych 10 000 km. Luz zaworów powinien być również sprawdzony...
Mam multitoola Gerber Winchester Winframe i nie mam pojęcia jaki klucz użyć do regulacji śrub odpowiadających za luz na poszczególnych elementach multitoola? Gdzie dostać taki klucz i jaka jest jego nazwa? https://obrazki.elektroda.pl/8795720300_... https://obrazki.elektroda.pl/9229794300_...
Ogólne zasady regulacji gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych są identyczne. Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o 1 obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli...
Podobnie jak w DORADO Synchronizacja pomp wtryskowych metodą temperatur gazów wylotowych 1 - Rozgrzać silnik do temperatury roboczej. 2 - Usunąć śruby na dole ucieczki. 3 - Określ biegu jałowego (700 obr / min). 4 - Wstawianie sondy termometr cyfrowy do kolektora wylotowego otworu 5.9030.667.4 odpowiadającego pierwszego cylindra i pozwolić, by temperatura...
Problem rozwiązał serwisant.
Może to być wina złego ustawienia gaźnika. Miałem tak samo przy manualnym ssaniu. Na rozgrzanym silniku wkręcasz śruby do regulacji pamiętając ile obrotów były wykręcone. Odkręcamy aż odpali ale będzie pracować nierówno. Jak uruchomimy silnik to stopniowo wykręcamy co 1/4 obrotu aż silnik będzie szybko reagował na gaz i chodził równo. Przejechać kilka...
Ustaw kierownicę prawidłowo.Drążki mają się lekko kręcić . Wyrównanie kierownicy do jazdy na wprost ,regulujesz skręcając jeden a rozkręcając drugi. Drążkami ustaw tak żeby była zbieżność.Zbieżność ustawiamy :mierząc odległość koła prawego i lewe od środka na jednej wysokości i tak samo tył koła przedniego. Ta różnica to twoja zbieżność. Jak będziesz...
Na załączonym zdjęciu widać otwór prawdopodobnie na śrubę, zastanawia mnie czy to śruba mocująca korpus, czy śruba od regulacji gryfu? Na szczycie gryfu jest śruba regulacyjna.. więc czymże jest ten otwór tajemniczy? Za mała średnica jak na otwór mocujący. Raczej otwór technologiczny powstały przy przewiercaniu otworów na przewody od przystawek. Na...
Witam. W zał. Dane dotyczące regulacji NISSAN 350Z (Z33) 3.5 V6 (VQ35DE), a tam ustawienia momentu obrotowego: 1. Śruby głowicy cylindrów 2. Świece zapłonowe 3. Korek oleju 4. Czujnik tlenu
Soft start kupujesz za 25zł i wpinasz w obwód zasilania. Jeśli nie ma tam jakiejś regulacji obrotów i działa to tylko on/off to żadna filozofia. Po odkręceniu włącznika na 2 śruby masz już dostęp. https://obrazki.elektroda.pl/9345308700_... https://obrazki.elektroda.pl/1432344500_...
Nic nie ruszaj prócz śruby regulacji dawki (czyli klapy). Sprawdź co ci napisałem. Od wielu lat naprawiam to dziadostwo.
Do regulacji ciśnienia gazu na palniku w zależności od mocy kotła.
witam, koledzy jaki powinien byc zalozony reduktor do blosa podcisnieniowy, elektroniczny czy nie ma roznicy? jaki byscie polecili do samochodu o mocy 115KM - jakis konkretny model pozdrawiam Poczytaj sobie dyskusje o blosie na forum gazowym autokacik.pl, tu masz np. jeden post: http://autokacik.pl/showthreaded.php?Cat... Z tego...
Jedną stroną bęben jest zbyt mocno dociskany do wałka magnetycznego. W module bębna jest regulacja docisku na krzywce . Rozbierając moduł bębna musiałeś ją przestawić i stąd ten efekt. Ta śrubka do regulacji jest dość charakterystyczna bo potrzeba do tego cienkiego , płaskiego wkrętaka. Luzujesz śruby które skręcają moduł po danej stronie a płaskim...
Sprawdź linkę która wychodzi z pokrętła od regulacji dystrybucji powietrza (w środkowej konsoli, wykręcasz śruby które znajdziesz po wyciągnięciu popielniczki i lekko ciągniesz panel wentylacji. Tam będą wchodzić dwie linki, jedna do ustawiania ciepłego powietrza, druga właśnie do regulacji, którędy ten nawiew ma być.
mam w MF-ce gaźnik BING 1/23/8 brakuje mi w nim śruby regulacji obrotów oraz bolczyka do przelewania.czy to musi być? mam jeszcze pytanie odnośnie filtra powietrza ponieważ mam ten bez trzech wyfrezowanych ząbków i bez wkładki na dnie tylko z dużą wkładką w środku trzymającą się na obejmie.Ile tam powinno być oleju???P.s nie mogę dobrać świecy do niego...
z tego co pamiętam to AL600 to był tylko kontroler lambda ( choć moja pamięć może być zawodna :) ), można to sprawdzić łatwo po obecności dużej śruby obok silnika krokowego która służy do regulacji ilości gazu.
Z bratkami nie wiele miałem do czynienia, ale z tulipanami tak, jeśli podnosisz słuchawkę równolegle podłączonego aparatu to jest normalne, jeśli nakręcasz numer równoległym aparacie to też jest normalne. Sprawdził bym obwody jeśli to jest w tym samym aparacie, ale to na końcu. Proponował bym co kolega wyżej zaproponował wyżej tylko szczegółowo. Przeprowadzić...
reduktor śruby regulacji śruby regulacji parownika gwint śruby regulacji
gasik kondensator renault master układ wydechowy obsluga rs232
kabel brake radio makita migają diody
Samsung LE32M71B – lokalizacja modułu T-Con i układu AS15-F/G, objawy uszkodzenia gamma LiteVNA-64 – instrukcja obsługi, kalibracja SOLT, współpraca z NanoVNA-Saver, PDF