Linka musi mieć luz. Gdy ściągniesz filtr powietrza zobacz, czy przepustnica całkowicie zamyka się (opada na dół) przy wykręcaniu śruby regulacji obrotów. Wyczyść gaźnik. Ze śrubami w Hondach i jego licencjach (Peugeot, Kymco, Sym) że są to śruby wygniatające gwint o przekroju trójkątnym, po ich ponownym dokręcaniu następuje zrywanie gwintów i już nie...
Wymiana zakończona sukcesem a pod spodem zamieszczam instrukcje której ja nie miałem bo nie mogłem żadnej znaleźć a może się komuś przydać 1. ustawić koła na wprost i wyjmująćkluczyk ze stacyjki żeby kierownica się zblokowała( wiadomo czemu taśma od poduszki) 2. odkręcić nakrętkę na 13 klucz przy pedałach z kolumny kierowniczej wyciągnąć śrubę i zsunąć...
http://obrazki.elektroda.net/36_12836934... Witam, Przedstawiam moją pierwszą konstrukcje w tym dziale proszę o wyrozumiałość. Potrzebna była piła do przycinania desek "na wymiar". Kolega zbija palety potrzebne mu do transportu mebli które produkuje. Palety są typu jednorazowego (palety EURO były za małe). Docinanie desek na standardowej pile...
2. Sam mikroskop ma mieć: - nieograniczony zakres odległości ostrzenia, - ma mieć przysłonę (ważne dla głębi ostrości), - ma mieć wymienne obiektywy z gwintem na filtry (osłony), - ma być dobrej jakości optycznej i mechanicznej. 3. Nie potrzebuję kamery USB ( w razie potrzeby mam Sony A7). 4. Ponieważ nie pracuję na akord nie potrzebuję ogniskowania...
https://obrazki.elektroda.pl/1547407800_... Przedmiotem dzisiejszej prezentacji będzie coś do warsztatu. Coś, co przydatne jest zwłaszcza dla serwisanta sprzętu audio i nie tylko - w każdym razie urządzeń, do którego dostępu do wnętrza broni wiele śrubek/blachowkrętów czy śrubek metrycznych. W każdym razie będzie to przyrząd niezmiernie...
Luźna uwaga - może się wymądrzam ale to, że śruba trzymająca dźwignię na osi jest ucinana (a ta regulacyjna prawdopodobnie traci gwint - były na zdjęciu śruby nie tylko urwane, ale i z "wylizanym" gwintem) to nie przyczyna a SKUTEK innego błędu montażu lub programowania. Podobnie uszkodzenie mechanizmu - to nie skutek uszkodzenia śruby a skutek tego...
Ten artykuł bazuję na swoim doświadczeniu osobistym, jako, że przedstawiony sposób ułatwienia ustawienia u mnie się sprawdził i ułatwił wcale nie tak łatwą czynność, jaką jest ustawienie anteny satelitarnej, postanowiłem podzielić się doświadczeniem. Na wstępie pragnę podkreślić, że nie jestem pewien, w którym dziale taki tekst powinien się znaleźć,...
przy próbie podkręcenia - zapadło się... Twój opis jest niezrozumiały i mało precyzyjny :cry: Kręcąc w prawo pokrętłem naprężacza talerzykowego zwiększamy naprężenie nici igłowej i kręcąc z siłą strongmena można co najwyżej zerwać gwint na śrubie regulacyjnej :D Kręcąc w lewo zmniejszasz naprężenie, a po przekroczeniu skoku regulacji śruby naprężacz...
Wymiana krzyżaka, łożyska, pierścienia uszczelniającego (simering) – Polar PDN 685 Podzespoły: łożysko II – 6206 2RS łożysko I - 6205 ZZ simering – 35 x 72 x 12/16 Model PDN885 i PDN685 mają te same krzyżaki nośne dlatego łożyska i simer takie same jak w PDN885 sprawdź: http://www.ols.vectranet.pl/~remonty/fot... Demontaż...
Ja czekam na dopracowany projekt tej spawarki z zabezpieczeniami i innymi ciekawymi rozwiązaniami, i z pewnością ją zrobię, nieraz potrzebuję wymienić nakrętkę do regulacji śruby w fotelu biurkowym bo stara ma wytarty gwint - i co wtedy ?! Trzeba latać po znajomych z fotelem w aucie, a tak do drobnych rzeczy taka spawarka by wystarczyła. Pytanie do...
Metal przewodzi ciepło. W razie potrzeby regulacji trzeba czekać aż ostygną. Motylki z tworzywa sprawdzały się pod warunkiem bardzo mocnego dokręcenia. Niestety ostatnio jedna z nich już się zaczęła wyrabiać (lekko się stopiła i metalowy gwint zaczął się w środku obracać). Chyba nie będzie innego wyjścia niż metalowe motylki.
Używa się do tego wskazań sondy lambda (sprawnej). Skodziarze w silnikach gaźnikowych wspawują w tłumik gwint aby wkręcić sondę do regulacji blosa. Przed regulacją blosa reduktor trzeba ustawić na max.Nadają się do blosa nawet te reduktory które w normalnej instalacji były by uznane za uszkodzone. Obie śruby urządzenia trzeba ustawić tak aby na wolnych...
Nabyłem parę dni temu kolumny aktywne firmy Actel. Jak to zwykle bywa z używanym sprzętem to co otrzymujemy różni się od tego co byśmy chcieli otrzymać. Niestety tak jest i tym razem a mianowicie jedna kolumna działa idealnie a druga buczy. Kolumna po podłączeniu do sieci powinna zostać uśpiona do momentu podania sygnału a tu odrazu się załącza i buczy(słychać...
Te krążki toczą się na bieżni, która jest śrubą z gwintem i tworzy się przekładnia toczna. Nakrętka sztywna pracuje inaczej , przesuwa się dokładnie o skok śruby.
Panewka główna - nowe śruby - 60 NM + 90 stopni Panewka korbowodu - nowe śruby - 30 NM + 90 stopni Koło zamachowe: Automat 60 NM + 90 stopni Manual 60 NM + 180 stopni Koło wałka rozrządu - 3 śruby od regulacji 25 NM, centralna śruba wałka 100 NM (ja daję trochę kleju) Śruba centralna wału - przewidziana nowa śruba 120 NM + 90 stopni (najlepiej na klej...
To nie jest tak jak myślisz. Śruba się nie urwie bo jest mocniejszy klucz. Śruba urywa się wtedy kiedy gwint jest zablokowany (skorodowany, uszkodzony) a tu ruszasz łbem. Nawet tym słabszym urwiesz. Klucz ma możliwość regulacji mocy więc gdy nie chcesz odkręcać lub dokręcać pełną parą to naciskasz kilka razy guzik przy uchwycie baterii i zmieniasz moc...
Tak, to jest do prób ciśnieniowych. Nie kręcić tym, gdyż może się rozszczelnić (wyrobić gwint). W Junkersach śruba do regulacji jest zwykle zabiezpieczona plastikową zaślepką (niebieską), ale przezbrojenie to jest wymiana dysz palnika (paleniska) i po niej - w razie potrzeby - regulacja, ale powinna być ona przepowadzona przez serwis, z wykorzystaniem...
Proponuje regulacje gaźnika, silnika i zapłonu. Do przejrzenia gaźnik, aparat zapłonowy, silnik. Czy przy próbie przepchnięcia autka jest duży opór? A może uszkodzony jest gwint w śrubie regulacji gaźnika (mieszanki).
Ustawiam wał na"t" wtedy tłok jest na (gmp) i reguluje. Moze i cos jest wytarte ale do tego stopnia ze brakuje dwuch zwojow sruby , by zmniejszyc szczeline?
dziura w drzwiach jest rozpaprana i wymaga klejenia Coś w tym guście, papierowe drzwi, to i rozkalibrowały się otwory w prasowanym papierze. Może już były źle wykonane? Nie są gwintowane, zawiasy wkręca się w trochę mniejszy otwór jak średnica śruby, "na wcisk", i tak się robi gwint w drzwiach i futrynie. Przy tak ciężkich drzwiach, jak napisałeś,...
Czasami wystarczy przegwintować otwór w który wchodzi śruba ustalająca, albo dać "reparaturkę" gwintu.
kolega miał podobnie okazało się że uszkodzony jest gwint w śrubie regulacji gaźnika (mieszanki), czasem śruba sama się odkręcała troche czasem dokręcała . Kolejnym czynnikiem na pozór ważnym jest wąż odmy od wlewu oleju do filtra powietrza, po jego zdjęciu silnik wydaje się troche mocniejszy ale więcej pali.
Nie ogarniam zasady działania tego napinacza jakiego napinacza ?? Tam masz mechanizm regulacji luzu tłoczka, i z tego co napisałeś on nie działa. W tą tulejkę z gwintem w tłoczku wkręca się śruba regulatora i popychacza mechanizmu hamulca ręcznego 827659 W skrócie działa to tak: ta śruba regulacyjna się nie obraca tylko porusza się tak jak oznaczyłem...
Odkręć czarną obudowę presostatu, tam jest śruba regulacji ciśnienia którą trzeba wkręcić. U mnie w podobnym kompresorze ta śruba sama się odkręcała od drgań, musiałem ją potraktować klejem do gwintów.
1-Zastosuj w łańcuchu śrubę rzymską m6 i dopiero reguluj. 2-Dopiero jak będziesz regulował obrotami gwintu śruby to zobaczysz że regulacja wymaga precyzji. 3-Regulację i jej efekty oceniaj po odpowiednio długim czasie 4-zastosuj przeciwwagę na miarkowniku /opis jest w artykule -dobry pomysł zassany z sieci/ 5-sprawdż po regulacji na jakiej najmniejszej...
Zacznij od regulacji później będziemy myśleć dalej. Dokładnie o tą "wielką śrubę" mi chodzi, po jej odkręceniu w gwincie powinno być wycięcie. Widzę, że podstawy mechaniki znasz i mając zdjętą pokrywę zaworów będziesz widział kiedy żaden z zaworów nie wykonuje pracy. Jeżeli chodzi o samą iskrę - zapłon, to tu niestety regulacji wyprzedzenia - opóźnienia...
Nie ma regulacji - siłowniki są na 230V i tak się kręcą jak jest skonstruowany silnik asynchroniczny prądu zmiennego - taki sam w L i S. Może są różnice w konstrukcji przekładni lub skoku śruby ale niczego nie da się regulować. Możesz co najwyżej w szybszej bramie ustawić dłuższe spowolnienia ale to chyba nie o to chodzi. Jeśli udało ci się tak ustawić...
Witam. Jakim smarem można zabezpieczyć śruby przednich wahaczy, oraz gwinty końcówek drążka, żeby dały się łatwo okręcić w przyszłości np: do regulacji geometrii zawieszenia ?
Simmeringi wyglądają na całe. Zwiększyłem dawkę paliwa. I teraz trochę mniej rwie na 1 ale pracuje stabilniej da się teraz jechać na wszystkich biegach. Dziś robiłem sprzęgło. Był zjechany gwint śruby do regulacji. Wspawałem nakrętkę w ten "dzyndzel" trzymający śrubę. Ale nie wysprzęglało był problem z regulacją. Zaraz coś zaczęło ocierać o dekiel....
Podziałki w tym wypadku to najmniejszy problem, regulacja konika na gwincie nie daje osiowości obrabianego przedmiotu, gwint musi posiadać luz, czyli zawsze będziesz toczył stożki. Bardzo wątłe mocowanie wrzeciennika, (uchwytu tokarskiego), prawdopodobnie na panewkach i bardzo niewielkim łożysku oporowym, co z kolei powoduje szybkie powstawanie luzów...
Witam . Nie można zmieniać kierunku obrotów silnika ,ze względu na rodzaj gwintu (prawy ,lewy) śruby z podkładką ,która mocuje tarczę.
Szczerze mówiąc nie jest to jakoś fachowo, ale spełnia swoje zadanie. https://obrazki.elektroda.pl/2138331800_... w przetoczce rozwierciłem otwór na fi 6,5mm i nagwintowałem M8 , do tego kawałek śruby M8 przewiercony na wylot fi 4mm i ucięty ( bez łba ) na ok 2,5 cm . Musi to być tak wyregulowane , żeby dusiło zaworek na moment przed...
Witam. Mam jeden przykład kasowania luzów na śrubach pociagowych w maszynach starszego typu. Mój tato często się spotyka z tego typy regulacją. Dwie nakretki posiadają gwint tak na zewnatrz jak i wewnątrz. wewnętrzna strona służy oczywiście do kontaktu ze srubą pociągową i napędu naszego układu. Gwint zewnetrzny natomiast służy tylko do regulacji (kasowania)...
Witam! U mnie w Cordobie 1.9 sdi pomogła regulacja śruby regulującej odchylenie "języczka" w zamku centralnym. Można się do niego dostać nawet przy zatrzaśniętych drzwiach . Wymaga to nieco gimnastyki. Trzeba otworzyć tylne drzwi na oścież, zaopatrzyć się w łamany śrubokręt z końcówką Torx, zdjąć gumową zaślepkę śruby regulującej z zatrzaśniętych drzwi...
Witam. Ja w swojej myjce manometr przykręciłem w miejsce elektrozaworu, gwint M12x0.75. A co do regulacji ciśnienia to służy śruba centralnie na środku pompy regulowana płaskim śrubokrętem
Śrubka ta powinna mieć na sobie "O-ring" i osłania/uszczelnia dyszę wolnych obrotów. Ma być dokręcona do lekkiego oporu (bo można zerwać gwint!).
Odpuść sobie krokodyla- niepewny styk, niszczenie gwintu śrub, upalanie zwojów gwintu... Lepiej sobie zaprasuj na przewodzie "plus" końcówkę oczkową o średnicy 8mm, dla większości wystarczy. Dla przewodu masowego 10 lub 12, spasuje pod śrubę osiową mocowania. V.
sworzeń wytoczyć z mosiądzu fi 6mm. Jeśli to tulejki tylko z brązu nie mosiądzu. Dobrze by było użyć śruby zapewnią regulację luzu, a nakrętki samohamowne. Musiały by być śruby odpowiedniej długości bez gwintu, aby gwint nie pracował w otworze bo szybko wybije otwór.
z jednej strony jest gwint prawy, a z drugiej lewy Jeśli mogę zaoponować. Wydaje mi się, że z obu stron jest gwint „prawy”, natomiast regulacja skokowa odbywa się po przez zmianę mocowania dolnej części uchwytu sprężyny do framugi. Czyli trzeba ją przykręcić niżej. Natomiast regulacja dokładniejsza odbywa się poprzez naciąg sprężyny na śrubach. https://obrazki.elektroda.pl/1157402500_...
Witam, dziś zapalił, dziękuje wszystkim za podpowiedzi. Iskra znowu jest, wymieniłem kable wychodzące z iskrownika, przetarłem magnesy, zmieniłem fajkę i w końcu odpalił dwa razy. Dalej szarpie linkę czyli do regulacji zapłon a za nic nie mogę ustawić. Robię wszystko jak w instrukcji i lipa delikatnie tylko dymi z tłumika i wyrywa linkę. Cały czas luzują...
Dzień dobry, zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Mam problem z regulacją twardości wody na by-passie. Śruba zakończona motylkiem jakby zacięła się (poluzowałem oczywiscie nakrętkę blokującą). Śruby nie da rady ruszyć ani w prawo, ani w lewo. Nie jest dokręcona do końca, widać ok 1,5cm gwintu. Próbowałem obracać motylkiem z wyczuciem raz w prawo, raz...
A co sądzisz, że po pierwszej pracy nią po tym dociśnięciu śruby "L" silnik wracał na wolne obroty, po chwili pracy znowu ta sama sytuacja - wysoki zamiast wolnych i dociskanie śruby. Sprawdzałem gwint w gaźniku i na śrubie - jest ok.
Ten wężyk i uchwyty do rur Pogadaj z moją księgową :cry: Co do śrub to pierwsze próby przeszły ok. Są to zwykłe śruby, mocno skręcone. W efekcie gwinty "stają się" samohamowne. W przypadku kolejnej regulacji praktycznie trzeba je wymienić na nowe.
Znalazłem przyczynę złe ciśnienie na reduktorze teraz moje pytanie. Czy mogę je ustawić zwykłym manometrem z dorobioną końcówka z gwintem m6? Wiem ze na reduktorze są 2 śruby do regulacji ciśnień 1 i 2 stopnia. Czy przy regulacji 1 stopnia odpinać przewód od powietrza i czy to robić podczas pracującego silnika?
(zawias wygląda wtedy nieco inaczej niż ten na zdjęciu). Można również zastosować takie zawiasy. https://obrazki.elektroda.pl/4236649300_... Wtedy wystarczy zrobić otwór na rozmiar tej tulejki z gwintem (strzałka) i wspawać ją do słupka. Tylko te poprzednie są o tyle lepsze bo podczas regulacji wystarczy klucz do pokręcania tą śrubą/nakrętką...
I tak jest cięcie, i tak... A nie wiem czy to zda egzamin, bo w zawiasie śruba leży w gwincie, a tu będzie się opierać (wyrwało ją razem z nakrętką z zawiasu (to chyba taka nitonakrętka) i nie ma też wtedy żadnej możliwości regulacji bramy.
Od jakiegoś czasu pojawił się u mnie "świszczący problem". Pod maską okazało się, że przednia śruba do regulacji napięcia "wisi luźno". Pod spodem znalazłem kostkę z dwiema dziurami, która jakimś cudem nie wypadła spod maski. Czyli brakuje jednej śruby. Cztery pytania (załączam zdjęcia): 1. Jak długa śruba powinna wchodzić w kostkę (foto A czy B)? 2....
Witam. Pojazd niedawno nabyty. Nie znam jego poprzednich losów … Na ucho było słychać stukający zawór. Po odkręceniu okazało się że śruba regulacyjna na zaworze ssącym jest bardzo wyklepana ze dwa milimetry jej brakowało. Śruba wymieniona na oryginał i teraz pytanie. Po wkręceniu i wyregulowaniu szczeliny gwint praktycznie znikną w nakrętce kontrującej....
Witam! Mój problem polega na zerwanym gwincie śruby cięgna regulatora obrotów. Śruba ta ma lewy gwint i na końcu rozcięcie. Czy mogę tą śrube zastąpić normalną z prawym gwintem? Po zdjęciu miski olejowej, przyjrzałem sie regulatorowi obrotów. Czy nie powinien on miec zadnej spręzynki czy po prostu górna jego czesc porusza sie bezwładnie i jest ustawiana...
Mam klucz dynamometryczny i zawsze na koniec dokręcam śruby. Mam wkrętarkę na akumulatorki 10,8V 1,5 Ah ale nie mogę za bardzo znaleźć klucza udarowego na to napięcie. Bardziej sugerowałem się gwintem 1/2 cala - taki sam mam w kluczu dynamometrycznym
gwint śruby śruby regulacji gwint śruby wału
wymiana mostka północnego radio scania sterownik kolumny
Bosch Classixx 5 E2 – kod błędu, odpompowanie wody, pompa, filtr, silnik, szczotki Delphi 9660376480 PSA – sterownik wycieraczek BSM Citroën Peugeot, objawy, wymiana