Może to być objaw zbyt słabej iskry. Sprawdź na jaką długość daje iskra z samego przewodu WN. Musi być co najmniej 5 mm. Gdy iskra jest zbyt słaba, czasami pomaga zmiana świecy zapłonowej lub zmniejszenie przerwy na świecy z 0.6 mm na 0.4 mm lub nawet mniej. Problem słabej iskry dość często występuje w chińczykach. Rozwiązaniem problemu jest wymiana...
Czasy ustawiania przerwy na świecach chyba już minęły. Świece się wymienia na zalecane w których przerwa ustawiona jest na właściwą.
Moje pytanie jest takie, czy są nowe świece zapłonowe z dobrze ustawioną przerwą, bo zbyt duża przerwa prowadzi do uszkodzenia kabli i cewki wysokiego napięcia.
A może wystarczy po prostu wykręcić świece zapłonowe. Ocenić jaka jest przerwa na tych że świecach. Bo może wystarczy stuknąć, i zmniejszyć przerwę. I będziemy mieli po kłopocie
Obejrzyj świece zapłonowe i zmniejsz przerwę
Wyczyść filtr powietrza. Podnieś trochę obroty śrubą regulacyjną T. L i H nie dotykaj. Poza tym normalna obsługa, czyli weryfikacja stanu świecy zapłonowej i przerwy 0.8mm. Jeśli to nie pomoże to czyszczenie gaźnika i ocena stanu przepony. Przy odrobinie zdolnoś i do zrobienia w domu. Regulacji L iH sam nie dokonuj bo do tego trzeba mieć i wprawę i...
Czyszczenie i regulacja gaźnika, sprawdzenie cewki zapłonowej, przewodu zapłonowego, fajki świecy zapłonowej, ocena stanu technicznego świecy zapłonowej, przerwa pomiędzy elektrodami świecy zapłonowej, luzy zaworowe, ciśnienie sprężania. Co już zrobiłeś/sprawdziłeś? Masz czym to zrobić?
Briggs podaje; maksymalną dopyszczalną różnice kompresji pomiędzy cylindrami 25% Sprawdź też cały układ zapłonowy, świece zapłonowe, następnie cewki zapłonowe oraz ich przerwę od koła zamachowego, zamień miejscami. Następnie zrób test diod na przewodzie od gaszenia.
Ssanie działa prawidłowo, może się nie wyłącza? Regulacja gaźnika. Świeca zapłonowa, przerwa na elektrodach 0,60-0.65 mm.
Siemka. Pierwszą rzeczą, którą trzeba sprawdzić to instalacja wysokiego napięcia (kopułka, palec - czy nie mają przebić, przewody wys. napięcia - czy mają odpowiedni opór, oraz czy świece zapłonowe nie mają za dużych przerw). Mieszaka przy nagłym naciśnięciu pedału gazu mocno ubożeje i potrzebne jest wysokie napięcie do zapłonu. Iskra "ucieka" na uszkodzonych...
Świeca zapłonowa to Awina BR8HS, przerwa i wyprzedzenie jest
Kosiarka spalinowa BRIGGS&STRATTON, Model 120000, 625 Series Gdy jest zimna odpala za pierwszym razem, po nagrzaniu i zatrzymaniu ponowny rozruch z problemami. Świeca zapłonowa i przerwa między elektrodami sprawdzona, wynosi 0,6mm. Jerzy
"Pokombinuj" z przerwą elektrod świecy zapłonowej, zbyt duża lub zbyt mała przerwa może też dawać podobne objawy.
Zdjąć magneto, wyczyścić układ zapłonowy (platynki) i ustawić przerwę oraz wyprzedzenie zapłonu, wymienić kondensator, sprawdzić świecę zapłonową oraz jej przerwę, skontrolować kabel wysokiego napięcia pod kątem przebicia no i próba.
Nie ma świec do gazu. To jest marketing. Jest różnica tylko w odległości między elektrodami. Świece do gazu powinny mieć trochę mniejszą przerwę, ale tylko 0.1 do 0.2 mm.
Platynki w jakim są stanie i świeca zapłonowa? Przerwy są odpowiednie? Cewkę zawsze można podmienić i zobaczyć jak się będzie zachowywać. Mam simsona 5 lat i przy takim właśnie problemie problem tkwił właśnie w tym ;)
Ten układzik to zwykły przełącznik, któru będzie podawał napięcie na cewkę WN a zniej na świece. DOŚWIADCZENIE: Wymontować cewkę (powielacz) i świecę, podłączyć cewkę przewodem WN do świecy, gwint świecy i obudowę do minusa a nawejście zasilania cewki dotykać plus oczywiście 12V i jednocześnie obserwować przerwę świecy.
Zakładając że połączenia elektryczne są prawidłowe, czasami w WSK działo się tak jeżeli przerwa na przerywaczu była za duża, ewentualnie zużyta świeca zapłonowa..
A co masz na myśli pisząc "iskra super"? Sprawdź jaką długość da się uzyskać z samego przewodu WN (ja w tym celu wkładam długiego bita PH w fajkę świecy). Jeśli to na oko 3 mm – problem z odpalaniem, jeśli ok. 5 mm – ujdzie, 7 mm i więcej – zapłon ideał. Jeśli iskra jest za słaba, pomaga znaczne zmniejszenie odstępu pomiędzy elektrodami...
Jaka powinna być przerwa w świecy zapłonowej toyoty yaris 2000r 1.0L VTT-I silnik ?
Proszę o pomoc. Maluch ELX ma zapłon elektroniczny. Czasami przy zimnym silniku mocno strzeli przy zapalaniu. Strzela chyba w tłumik. Jak zapali pracuje prawidłowo z małym wyjątkiem. Sporadycznie jak jadę na wysokich obrotach i zdejmę nogę z gazu a potem dodam gazu to strzela w tłumik. Jaka diagnoza? Myślę że trzeba skorygować zapłon gdyż coś się rozstroiło....
mam rovera 620 Si . ile powinna wynosić przerwa na świecy zapłonowej. wiem że standardowa wynosi 0,7mm. czy tu też tyle ma być. z góry dziękuję za pomoc
Silniki hit and miss sa zarówno nisko wysoko jak i średnioprężne. To jest raczej sposób regulacji zależnie od obciążenia. Sposoby zrobienia krzywdy jest różny zauważ ze najekonomiczniej jest zrobić takie kuku silnikowi na czas gdy nie potrzebuje pracować żeby nie tracić przy tym paliwa i zmagazynowanej energii w kole zamachowym. Ze względu na różne...
Świeca zapłonowa Champion RCJ7Y, z wbudowanym rezystorem przeciwzakłóceniowym. Do pilarek i kos spalinowych. Champion CJ7Y nie posiada rezystora przeciwzakłóceniowego, natomiast Champion CJ7 to jest typ klasyczny bez projekcji (pozostałe wymienione mają projekcję izolatora — przesunięcie przerwy iskrowej wgłąb komory spalania). W zasadzie do każdego...
Jeżeli nie wiesz gdzie w samochodzie jest aparat zapłonowy to może lepiej się za to nie brać.
Sprawdź czy masz prawidłowo dobrane świece i ustaw przerwy na świecach.
Sprawdzałeś ciśnienie paliwa mogą być tez świece zapłonowe jak nagrzany zmieniają swoje przerwy zła wartość cieplna świec a posiada autko lpg
A jak wyglądają świece zapłonowe, gdy będzie za duża przerwa na nich to mogą nastąpić delikatne przebicia na kablach, w mojej omedze miałem coś takiego aż dziwne, że chciała zapalać na tych świecach.
Koledzy przerabiałem ten temat kilka razy (remontowałem kiedyś te sprzęty zarobkowo) powodem jest za duża przerwa elektrody świecy zapłonowej z tego co dobrze pamiętam to 0,7mm będzie ok szczególnie świece bosch które mają duże przerwy Pozdrawiam!
Aj faktycznie popieprzyło mi się .Sorry Ta pompa ciągnie powietrze z filtra i wtłacza je pod małym ciśnieniem przez zawór mechaniczny prosto do kolektora wydechowego Nie ma sprawy, każdemu może się pomylić. W tym przypadku należy odrzucić ten pomysł, pozostaje sonda a może świece zapłonowe mają za dużą przerwę ? Jak sprawdzić działanie tej sondy szerokopasmowej...
Zdejmij złącze z aparatu zapłonowego. Włącz zapłon. Zdejmij z kopułki przewód od cewki i podłącz tam świecę zapłonową (ale żeby przerwa wynosiła ze 3 mm). Weź lampkę kontrolą, podłącz jeden do masy. Drugim końcem dotykaj z przerwami do śrokowego pinu w kostce łączącej, powinna skakać iskra, wtryskiwacz powinien cykać a pompka paliwowa powinna pracować....
Tam jest przerwa 1,3
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
Sprawdzić kopułkę aparatu zapłonowego pod względem pęknięć i skroplonej wilgoci wewnątrz. Pomysł ze spryskiwaniem przewodów WN też dobry, ale jak są stare, zakurzone, przetarte to wymieniłbym w ciemno. Kontrola przerwy na świecach zapłonowych też by nie zaszkodziła. Przy zapłonie elektronicznym ma być 1 mm, wg. instrukcji.
W zapłonach rozdzielaczowych (a w więc z kopułką, palcem rozdzielacza i innymi elementami) działa to tak samo. A starzy szoferacy stosowali "wzmacniacz iskry" zrobiony z guzika, gdzie przecinało się kabel od świecy i końce mocowało się w dziurkach guzika. Powstawała dodatkowa przerwa powodująca wzrost napięcia potrzebnego do przeskoku iskry. Powoduje...
Tak a'propo zapytam: czy kosa zakończyła żywot czy ta świeca? Oczywiście, że świeca. :) Nie wiem czym jest to spowodowane ale u chińczyków różnie bywa z przerwą na świecy być może mają nieprawidłową przerwę na cewce zapłonowej?
Witam mam pytanie kiedy zaglądałeś do świec zapłonowych i kiedy były wymienione jaka przerwa jest pomiędzy elektrodami.
A zamontowanie tyrystorowego układu zapłonwego nie wchodzi w grę? Pracuje z tradycyjnym przerywaczem a napięcie pracy wyzwalane na uzwojeniu wtórnym cewki zapłonowej wynosi około 340V Producent przewiduje przerwę na świecach 1.2 mm.Na tym zapłonie jeżdziłem maluchem 13 lat bez problemu. Dodano po 1 Pobór prądu przez zapłon tyrystorowy wynosi 1. 6A
Jak masz motocykl dwu cylindrowy to musisz zastosować 2 takie układy zapłonowe.Mogą to być radzieckie układy zapłonowe Elektronika 6..Sterowanie jest przez przerywacze mechaniczne.Jest to urządzenie tyrystorowe,przetwornica o napięciu wyjściowym około 400V ładuje kondesator i napięcie jest podawane na tyrystor który podaje napięcie na cewkę.Iskra jest...
witaj! straszna kótnia nawiązała się a w sumie nic nie wniosła i kolega został z problemem. Każda ze stron ma swoje racje i z wypowiedzi jakie stosują to tylko może być gorzej. Na twoim miejscu kolego jeśli przeprowadziłeś regenerację głowicy ( a muszę wierzyć na słowo że została zrobiona prawidłowo) to masz problem z instalacją zapłonową . Na początku...
Witam, jak wyglądają luzy zaworowe? Auto jeździ tylko na benzynie czy na Lpg również? Jaka jest przerwa na elektrodach świec zapłonowych?₩
raczej bym obstawiał układ zapłonowy świece(chociaż przerwa), przewody nawet nowe jeśli sa janmora to sie zdarza że są do niczego, cewka(wygaszanie), bo to wygląda jak by po prostu gdzieś nie dopalał. Przynajmniej na to wygląda z analizy spalin lambda 1,0 dużo CO i tlenu, wiec lambda ok, no a do tego jeszcze brak błędów......
nie znam sie na 'nowoczesnych' swiecach, jedynie na 'Bosch' sprzed 90 - 50 lat Myślę że na tym można było zakończyć dalszą wypowiedź. kiedys Regeneracja świec zapłonowych to czasy stosowania świec M18 w silnikach. Wczesne świece zapłonowe były jeszcze rozkręcalne więc możliwa była pełna regeneracja. Obecnie produkowane świece zapłonowe nie są naprawialne,...
Ze świecami to jest tak jak trafisz dobra to będziesz jeżdzić:) Proponuje świecę 95 z firmy champion, iskre lub ngk oczywiście z krótkim gwintem i musisz jeszcze przerwę ustawić:)
A świece kiedy były wymieniane. Bo za duża przerwa (1 mm i więcej bo się elektrody wypaliły ) na świecach często wykańcza układ zapłonowy nawet nowy.
Witam. Co do regulacji przerwy między elektrodami. Ponieważ producent ustawia przerwę według swojego uznania, a świece są używane w różnych samochodach. Co znaczy że są różne układy zapłonowe, które wymagają różnych przerw, od 0,6 mm do 1,1 mm.
Moze ja laikiem jestem, ale uwazam, że pole magentyczne tego magesu (musi byc neodynowy) skierowane rownolegle do anod świeć zapłonowych, dzięki dobremu dielektrykowi wzbudza wysokie napięcie, ale o niskim prądzie. układ zapłonowy tej jarzenniówki "przerabia" mały prąd na wyższy co skutkuje zapłonem tejże żarówki. Ale, co najważniejsze, świece muszą...
To sobie możesz przecież dogiąć elektrode a przerwę zmierzysz szczelinomierzem.
Jaka świeca zapłonowa - proponuję BPR 6H./NGK/. Jaka jest przerwa na przerywaczu? Zapinka na iglicy przepustnicy-2 rowek od góry.
Jeżeli myślisz, że na każdej z elektrod będzie iskra to się mylisz. Będzie tylko jedna - tam, gdzie najmniejsza przerwa. To tylko taka informacja „dla porządku” 🙂
Cewka na 12V ma opór uzwojenia pierwotnego 3,8 oma używana z przerywaczem mechanicznym. Trzeba pamiętać o ustawieniu przerw na świecach 0,45 mm. Nowe kupione mają dwa razy większą przerwę.
Kosa spalinowa Kawasaki TJ27 nie ma iskry. Świeca sprawdzona. Wymontowałem aparat zapłonowy. Zmierzyłem rezystancję obwodów i tak. Uzwojenie wtórne (tam gdzie świeca) pomierzyłem 1,6 kΩ. Natomiast pierwotne ma przerwę. Czy to jednoznacznie wskazuje na uszkodzoną cewkę czy może być jeszcze coś innego. Proszę o wasze sugestie. A jeśli to cewka, to czy...
Podstawowa sprawa jakość , a drugie duża przerwa na świecach.
Maluchy jak mają zalane świece lepiej palą jak się im da dodatkową przerwę.
Wysoka temperatura, drgania, niewłaściwa przerwa na świecy, niewłaściwe przewody zapłonowe, lub same cewki marnej jakości.
A próbowałeś regulować przerwę na platynkach (przerywaczu) i świecy zapłonowej (to drugie rób w ostateczności). Druga sprawa to jakiej użyłeś świecy (czy jest nowa i o właściwej "ciepłocie" )? Sprawdź to. Nie wiem jaka powinna być dokładnie do Junaka, ale poszperaj w dokumentacji, jeżeli cewka jest od Syreny to nie wiem czy nie powinna być dopasowana...
Wyczyść gaźnik, wyreguluj jak się da. Sprawdź czy paliwo z wężyka baku paliwa dobrze się leje bez przerw.😉Wstaw zdjęcie świecy zapłonowej od strony elektrody.
Witam! Często spotykam sie z takimi problemami. "Gazownicy"czasem mają problem z regulacją instalacji na wolnych obrotach więc wstawiają różne "przeszkody" w układ dolotowy. Widziałem już przeróżne zwężki z rury gumowej, wloty powietrza zaklejone taśmą izolacyjną itp. Być może też w tym przypadku gdzieś jest zasłonięta część układu dolotowego. Inny...
Ustaw przerwę na świecy zapłonowej na 0,6 mm. Strzykawką podaj za przepustnicę z 1 cm^3 paliwa. Silnik powinien się odezwać. Jak się nie odzywa to może być ścięty klin na wale i iskra jest w złym momencie.
Witam, Najpierw wyczyść świecę zapłonową w benzynie lub podmień na nową , sprawdź przerwę ustaw na ok 0,5 mm tak na początek .
Ciepłota właściwa? Przerwa na elektrodach właściwa?
Miałem cewkę rozruchową a nie zapłonową jakiejś radzieckiej produkcji. Po podaniu 24V z mojego zasilacza i wyregulowaniu przerwy na jej przerywaczu sypała konkretnie iskrami i można było spokojnie podłączyć to pod świecę zapłonową. Przerywacz pod wpływem pola magnetycznego był przyciągany i przerywał obwód, iskra była bardzo mocna. Niestety cewka się...
Chwilę podziała i gaśnie.. Po czym daje się uruchomić czy jest z tym ogromny problem? W ostatnich latach to jest największy problem z cewkomodułami zapłonowymi — po chwili od uruchomienia tracą iskrę, albo spada jej energia (sprawdzając na świecy widać że jest, ale w rzeczywistości pod ciśnieniem sprężania już jej nie ma, trzeba sprawdzać na maksymalną...
I już?!?! Jeśli tak to bomba. Taki tester należy wpinać w każdy przewód świecy czy tylko między cewką i rozdzielaczem?
Bosh W8LCR , Beru 14-8LUR ,Champion N9YCC ,NGK ZGR5A przerwa 0,8mm
Świece mam nowe i przerwa fabryczna wiec może lepiej nie ruszać.
W skrócie: stanowisko do badania magneto zintegrowanego z rozdzielaczem zapłonu do silników Lycoming (4 lub 6 cylindrów) - śmigłowce Robinson R22 i R44. Obudowa wyspawana z grubej blachy stalowej, silnik sterowany z falownika, sprzęgło i montaż badanego podzespołu, na wale silnika magnesy, czujniki halla do obrotomierzy cyfrowych, gniazdo ze złączem...
Tylko oprócz świecy, przydałby się jeszcze iskrownik z regulowaną przerwą.
Na takiej przerwie chodziły dawniej silniki. Ja, po wymianie dwóch cewek zapłonowych w megance, też obecnie w swoich samochodach, zmniejszam przerwę na świecach z 1 mm na 0.7 mm. Cewki wtedy mniej są narażone na przebicie. W roku chyba 1966, na Mazurach w dwucylindrowym silniku zaburtowym (z dwoma cewkami zapłonowymi), na jednym cylindrze przerwę musiałem...
LPG gorzej "przewodzi" prąd elektryczny. Żeby wytworzyć iskrę cewka musi "wyprodukować" wyższe napięcie. W efekcie spada energia iskry. Przerwa na świecach powinna być tak dobrana, żeby energia iskry była w danym układzie możliwie największa. LPG trudniej zapalić. Z tego wynika konieczność dbania o układ zapłonowy. Jeździłem na świecach dwuelektrodowych...
Wyciągałem raz denso z toyoty po przebiegu ponad 70tys. przerwy już były prawie po 2mm a odpalał bez łaski w każdych warunkach
Jeździłem na oryginalnych BOSCH'ach dwuelektrodowych jak producent przykazał, ale od czasu gdy poleciała cewka zapłonowa i kiedy przeczytałem artykuł o różnicach w zapalaniu mieszanki benzyny z powietrzem i LPG przerzuciłem się na jednoelektrodowe NGK'i. Przerwę zmniejszyłem o ok. 0,2mm tak aby napięcie iskry zmniejszyło się do poziomu odpowiadającego...
Jeżeli chodzi o zbyt wczesny zapłon, to możliwe że jest uszkodzony klin kola zamachowego, lub moduł zapłonowy. Spróbuj, zwiększyć przerwę na świecy.
Sprawdza się iskrownikiem z regulowaną przerwą.
Witam mam problem z fiatem 126elx 97r. mianowicie chodzi o to że gdy jest zimny i go odpalę chodzi ładnie :) lecz po chwili lub dodaniu gazu na wolnych obrotach zaczyna przerywać :( czasami chodzi ładnie nawet jak jest ciepły :) na wysokich obrotach jest ok z odpalaniem również nie ma problemów. Bardzo proszę o pomoc ponieważ na innych forach nic nie...
Przerwy na świecach sprawdziłeś?
Jeśli kosiarka nie ma już gwarancji. To można sprawdzić odległość cewki zapłonowej od koła magnesowego - jeśli będzie za duża to nie będzie iskry lub będzie przerywało. Druga sprawa do świeca zapłonowa - musi być wyczyszczona i wyregulowana przerwa na elektrodach (ewentualnie kupno nowej). Kolejna rzecz to paliwo - jeśli było kiepskiej jakości, to mogło...
Zmniejsz przerwy na świecach jak będzie lepiej to cewka zapłonowa do wymiany.
Kupuj cewki DENSO i zmniejsz przerwę na świecach.
Dodam jeszcze że im dalej od samej przerwy na świecy świeca staje się ciemniejsza.
Panowie,kondensator w układzie zapłonowym równolegle z przerywaczem Kondensator w układzie wywołuje oscylacje napięcia w cewce WN identyczne jak w przypadku układów CDI (z diodą po stronie tyrystora). Ponadto brak kondensatora wywołuje iskrę na stykach przerywacza co jest równoważne zwarciu styków i skutkuje wydłużeniem czasu narastania napięcia w...
Do sprawdzenia: - zaworek odcinający dopływ paliwa w pokrywie komory pływaka - zapinka iglicy przepustnicy w 2 rowku od góry - dysza główna - oś osadzenia przerywacza - przerwa na przerywaczu 0,5-0,6 mm - ustawić właściwe wyprzedzenie zapłonu - świeca zapłonowa NGK BRP6H tyle na początek
W tym maluchu świece dłuższe i krótsze się wkręcają i jak aku jest naładowany to odpala bez względu na rodzaj świec. Przerwa w aparacie zapłonowym (na grubość pilnika do paznokci-przy max rozchyleniu). Cewka wymieniona, przewody wys. nap. nowe. Wykręciłem świece, wsadziłem na nie przewody i próbowałem odpalać, stykając świece do obudowy silnika, by...
Najpierw sprawdź urządzenia zewnętrzne. Czy cewka statora ładuje kondensator? Czy jest impuls wyzwalający z impulsatora? Moduł elektronicznie zmienia kąt zapłonu. Uszkodzenie modułu najczęściej powodują przepięcia z cewki wysokiego napięcia. Zmniejsz przerwę na świecy na 0,2 mm i sprawdź czy na tak małej przerwie pojawi się iskra.
Witam. Sprawdź przewody wysokiego napięcia (może mają przebicie najlepiej w nocy), kopułkę aparatu zapłonowego, świece (przeczyść i ustaw przerwę między elektrodami), sprawdź także ustawienie zapłonu, a także czy pali na wszystkie gary (wystarczy iż nie będzie palił na jeden gar i też będzie mułowaty, sprawdź jescze przerwę w aparacie zapłonowym między...
Witam.kupiłem świece zapłonowe DENSOK20PR-U11 do Lanosa1.6 SX Gaz, czy ktoś wie jaka powina być przerwa elektrod. Pozdrawiam.
Zakłócenia powinno się likwidować w miejscu powstawania. Alternator - jak w poście wyżej tylko zastosować kondensator przepustowy zapłon - czystość układu zapłonowego uloty słychać w odbiorze - za duże przerwy na elektrodach świec, stare świece - ekranowanie kabli zapłonowych, cewek - samoprzylepną taśmą ekranującą z siatka miedzianą ( tania nie jest...
W ksiazce od auta, podana jest przerwa 1.07 mm., a niby pasujace swiece NGK, maja ta przerwe 1.3 mm., wiec roznica dosc spora. Zgadza się - różnica spora i to może jest przyczyną obecnych kłopotów. Iskra (to skrót myślowy) szuka innej łatwiejszej drogi, a jak ją znajdzie w cewce, to ją uszkodzi i może to być przyczyną konieczności wymiany uszkodzonej...
Ponieważ świece mają zrobione ze 3000 km to na razie chciałem wymienić tylko tą jedną co nie pali Albo wymieniasz wszystkie albo żadną... i Ty chyba nie widziałeś trudnego dostępu do świecy :/ Wykręć, wyczyść, ustaw przerwę i powinno być ok. Sprawdź przewody zapłonowe, czy nie "świecą" po ciemku.
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Niestety kupiona cewka to chińczyk :( reklamowałem ją wczoraj. Dziś zakupiłem nową łącznie z kompletem świec zapłonowych. Muszę przyznać , że stare miały znacznie większą przerwę od nowych...
Naprawione,po rozebraniu przekaźnika była przerwa na ścieżce (odpadł kawałek cyny) zalutowane i wszystko ok.
Witam Posiadam VW polo variant 1999 po lifcie 1,4 ANW. Mam taki problem, silnik dławi się(na luzie)po wciśnięciu natychmiast pedału gazu do podłogi ale tylko na początku(zadławi się lekko)a potem normalnie, i na luzie wskazówka obrotomierza faluje tak o 1mm nie wiem czy przekłamanie obrotomierza czy nie.A przy ruszaniu i przejściu na prawie każdy bieg...
Sprawdziłeś odstęp styków przerywacza? Przerwa powinna wynosić: 0,47 do 0,53 mm - zmierzona szczelinomierzem przy największym rozwarciu styków. Jeśli jest prawidłowa przerwa sprawdź - wymień kondensator przy aparacie zapłonowym.
Polecam denso K20TT. Świeca ma taką wypustkę na dolnej elektrodzie. Testowałem ją osobiście, miałem uszkodzoną cewkę (za słaba iskra) na normalnych świecach pomagało zmniejszenie przerwy (NGK, Bosch), a denso TT bez zmniejszania przerwy śmigało poprawnie. oczywiście nie wierz reklamie, że Ci się poprawi dynamika i spadnie spalanie ;) https://www.youtube.com/watch?v=i02Iym3s...
Trzy cztero elektrodowe to wynalazek jak stwierdził słusznie gazownik. Utrodniony dostęp mieszanki paliwowo powietrznej do łuku elektrycznego"iskry". Nic to nie poprawi w przedłużeniu żywotności świecy. Jazda na gazie ma to do siebie że trzeba częściej wymieniać swiece zapłonowe. Na benzynie przejedziesz 90tys.km, a na gazie wymieñ świece po 30tys....
hmmm.. przypomnij stany nieustalone i nie ustalone. zrób prosty obwód ładujacy cewkę, jakiś przełącznik i w miejsce przerwy wstaw sobie na przykład świecę zapłonową
Włączę się do dyskusji. Wspomniałeś o przestawieniu zapłonu i że hałas się przesunął na inny zakres. Opiszę sytuację z którą się spotkałem w dwucylindrowym i dwusuwowym silniku do łodzi motorowej. Silnik po remoncie. Pierwsze odpalenie silnika na mazurach i nie wiadomo gdzie się kryć, hałas taki jakby się w nim beczka ze śrubami obracała. Oczywiście...
Spadek wysokiego napięcia może być spowodowany przebiciem lub małą przerwą na świecy.
Witam, po przejrzeniu nastu postów dotyczących mojego problemu nadal nie wiem co jest przyczyną że nie mogę odpalić auta. Auto zgasło mi podczas jazdy i po pół godzinnym postoju odpaliło ale po kilku km znowu zgasło na amen. Zrobiłem test ze świecą i nie było iskry więc kupiłem nową cewkę ale nic to nie dało. Znalazłem tu na forum opis kolegi King Kong...
Bez oględzin stanu świecy zapłonowej nie ma co gdybać o przypuszczalnej przyczynie problemów ze świecą zapłonową i o jej jakości. W życiu spotkałem się tylko z jedną świecą wadliwą, tj. taką która teoretycznie dawała iskrę, ale nie chciała pracować w żadnym silniku. Było to bardzo dawno temu i nawet nie pamiętam co to za świeca była. We wuesce i innych...
świeca zapłonowy przerwa świeca zapłonowy przerwa motor przerwa zapłonowy
turbo diesla benzyny oświetlenie kurnika bosch chłodziarka panel
Wieża SONY LBT-N350 - specyfikacja, problemy, konserwacja Jak wymienić pokrowiec na wałku prasownicy Predom